KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2018 M. BIRŽELIO 21 D. ĮSAKYMO NR. A-2126 „DĖL KIOSKŲ, PAVILJONŲ, LAUKO KAVINIŲ, LAIKINŲJŲ PREKYBOS ĮRENGINIŲ PROJEKTAVIMO IR STATYBOS (ĮRENGIMO) IR PREKYBAI PRITAIKYTŲ AUTOMOBILIŲ (PRIEKABŲ) STATYMO KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2020 m. sausio 13 d.  Nr. A-147

Kaunas

 

 

P a k e i č i u Kioskų, paviljonų, lauko kavinių, laikinųjų prekybos įrenginių projektavimo ir statybos (įrengimo) ir prekybai pritaikytų automobilių (priekabų) statymo Kauno miesto savivaldybės teritorijoje tvarkos aprašą, patvirtintą Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. birželio 21 d. įsakymu Nr. A-2126 „Dėl Kioskų, paviljonų, lauko kavinių, laikinųjų prekybos įrenginių projektavimo ir statybos (įrengimo) ir prekybai pritaikytų automobilių (priekabų) statymo Kauno miesto savivaldybės teritorijoje tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 5.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

5.5. Įgaliotas valstybės tarnautojas – Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas, kuriam pagal pareigybės aprašymą suteikta teisė derinti ir pritarti (arba motyvuotai nepritarti) projektams ir schemoms.“

2. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Statytojas pateikia prašymą, kuriame nurodoma: prekybos (paslaugų teikimo) objekto

savininko vardas, pavardė ar juridinio asmens pavadinimas; fizinio ar juridinio asmens kodas; adresas korespondencijai; juridinio asmens atsiskaitomoji sąskaita, bankas, banko kodas; telefonas; el. paštas (jeigu pareiškėjas jį turi); prekybos (paslaugų teikimo) objekto adresas; informacija, ar pareiškėjas yra žemės, ant kurios statomas (įrengiamas) prekybos (paslaugų teikimo) objektas, savininkas; prekybos (paslaugų teikimo) objekto tipas ir plotas; kokiu būdu (raštu arba elektroninėmis priemonėmis) pareiškėjas norėtų gauti pranešimus, kita reikalinga informacija. Prašymas pateikiamas kartu su parengtu projektu ar schema Savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo ir informavimo skyriaus Asmenų aptarnavimo poskyriui (toliau – Asmenų aptarnavimo poskyris). Asmenų aptarnavimo poskyris užregistruotą prašymą ir kitus dokumentus tą pačią dieną perduoda nagrinėti Licencijų, leidimų ir paslaugų skyriui.“

3. Pakeičiu 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Įgaliotas valstybės tarnautojas patikrina, ar pateikti visi Aprašo 11 ar 12 punkte nurodyti dokumentai, ar projektas ar schema neprieštarauja Specialiojo plano sprendiniams, kitiems galiojantiems teritorijų planavimo dokumentams, Apraše ir kituose teisės aktuose nustatytiems reikalavimams. Projektas ar schema teikiama (jeigu reikia) tikrinti Savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo, Aplinkos apsaugos, Transporto ir eismo organizavimo ir Miesto planavimo ir architektūros skyrių atsakingiems darbuotojams.“

4. Pakeičiu 15 punkto pirmąją patraipą ir ją išdėstau taip:

15. Jei pateikiami visi Apraše nurodyti dokumentai, nustatoma, kad projektas ar schema atitinka teisės aktų nustatytus reikalavimus, gaunamas Savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo, Aplinkos apsaugos, Transporto ir eismo organizavimo ir Miesto planavimo ir architektūros skyrių atsakingų darbuotojų pritarimas (jeigu būtina) ir nėra jokių objektyvių priežasčių nepritarti projektui ar schemai, įgaliotas valstybės tarnautojas atlieka šiuos veiksmus:“.

5. Pakeičiu 33 punktą ir jį išdėstau taip:

33. Apie sprendimą pripažinti projektą ar schemą nesuteikiančiais teisės prekiauti ar teikti paslaugas viešojoje vietoje įgaliotas valstybės tarnautojas informuoja statytoją ir atitinkamą seniūniją.“

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                  Vilius Šiliauskas