NEĮGALIŲJŲ REIKALŲ DEPARTAMENTO
PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL NEĮGALIŲJŲ REIKALŲ DEPARTAMENTO PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2015 M. RUGSĖJO 24 D. ĮSAKYMO
NR. AK-126 „DĖL NEĮGALIŲJŲ SOCIALINĖS INTEGRACIJOS PER KŪNO KULTŪRĄ IR SPORTĄ PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO IR NEĮGALIŲJŲ SOCIALINĖS INTEGRACIJOS PER KŪNO KULTŪRĄ IR SPORTĄ PROJEKTO FINANSAVIMO SUTARTIES FORMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2016 m. rugsėjo 26 d. Nr. AK-132
Vilnius
1. P a k e i č i u Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2015 m. rugsėjo 24 d. įsakymu Nr. AK-126 „Dėl Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo ir Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projekto finansavimo sutarties formos patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu 27 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2. Pakeičiu 28.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.5. Pakeičiu 38.3.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
2. P a k e i č i u Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projekto finansavimo sutarties formą, patvirtintą Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2015 m. rugsėjo 24 d. įsakymu Nr. AK-126 „Dėl Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo ir Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projekto finansavimo sutarties formos patvirtinimo“:
3. N u s t a t a u, kad iki šio įsakymo įsigaliojimo pradėti finansuoti Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projektai baigiami finansuoti pagal Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo ir Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projekto finansavimo sutarties formos, patvirtintų Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2015 m. rugsėjo 24 d. įsakymu Nr. AK-126 „Dėl Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo ir Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projekto finansavimo sutarties formos patvirtinimo“, redakciją, galiojusią iki šio įsakymo įsigaliojimo.
Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties
1 priedas
(Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projekto faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų suvestinės forma)
__________________________________________________________________________________________________________________________
(projekto vykdytojo pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)
NEĮGALIŲJŲ SOCIALINĖS INTEGRACIJOS PER KŪNO KULTŪRĄ IR SPORTĄ PROJEKTO
FAKTINES IŠLAIDAS PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ SUVESTINĖ
20____ m. _________________________ d. Nr. ____________
__________________________
(sudarymo vieta)
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšies pavadinimas |
Dokumento pavadinimas, numeris, data (PVM sąskaitos-faktūros Nr., darbo užmokesčio priskaičiavimo žiniaraštis, avansinė apyskaita, kelionių nurašymo aktas, buhalterinė pažyma ir t.t.) |
Prekės, paslaugos pavadinimas |
Suma pagal dokumentą (Eur) |
I. Administravimo išlaidos |
||||
1. |
Projekto vadovo ir finansininko darbo užmokestis |
|
|
|
2. |
Projekto vadovo ir finansininko Socialinio draudimo įmokos, įmokos į Garantinį fondą |
|
|
|
3. |
Buhalterinių paslaugų išlaidos |
|
|
|
4. |
Iš viso |
|
|
|
II. Projekto vykdymo išlaidos |
|
|||
5. |
Projekto vykdytojų darbo užmokestis |
|
|
|
6. |
Projekto vykdytojų Socialinio draudimo įmokos, įmokos į Garantinį fondą |
|
|
|
7. |
Apmokėjimas pagal autorines ir atlygintinų paslaugų sutartis |
|
|
|
8. |
Prekės, įranga, priemonės, reikmenys |
|
|
|
8.1. |
ilgalaikis turtas |
|
|
|
8.2. |
trumpalaikis turtas |
|
|
|
9. |
Varžybų nugalėtojų apdovanojimams (rašytiniams apdovanojimams, medaliams, taurėms) |
|
|
|
10. |
Ryšių paslaugos |
|
|
|
11. |
Transporto išlaidos |
|
|
|
12. |
Patalpų eksploatavimo išlaidos |
|
|
|
13. |
Maitinimas |
|
|
|
14. |
Lydinčių asmenų išlaidos (kelionės, maitinimo, apgyvendinimo) |
|
|
|
15. |
Savanoriškos veiklos organizavimo išlaidos (kelionės, maitinimo, apgyvendinimo) |
|
|
|
16. |
Ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
|
|
|
17. |
Banko ar kitų kredito įstaigų mokesčiai |
|
|
|
18. |
Apgyvendinimas |
|
|
|
19. |
Dalyvavimas tarptautinėse sporto varžybose užsienyje (dalyvio mokestis, kelionės ir apgyvendinimo išlaidos) |
|
|
|
20. |
Iš viso |
|
|
|
21. |
IŠ VISO IŠLAIDŲ (4 + 20) |
|
|
|
________________________________ _________________ ____________________________
(organizacijos vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Vyr. buhalteris _________________ ____________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Neįgaliųjų socialinės integracijos per
kūno kultūrą ir sportą projektui vykdyti
skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties
2 priedas
(Ketvirčio Neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projekto vykdymo ataskaitos forma)
__________________________________________________________
(organizacijos pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)
_______ M. _____ KETVIRČIO NEĮGALIŲJŲ SOCIALINĖS INTEGRACIJOS PER KŪNO KULTŪRĄ IR SPORTĄ PROJEKTO VYKDYMO ATASKAITA
20____ m. _________________________ d. Nr. ____________
PASIEKTI REZULTATAI IR LĖŠŲ PANAUDOJIMAS PAGAL VYKDOMAS VEIKLAS
Eil.Nr. |
Veiklos pavadinimas |
Pasiekti rezultatai (pagal sąrašą, nuo metų pradžios) |
Lėšų panaudojimas (eurais) |
|||
Iš viso dalyvavo asmenų |
Iš jų |
Patvirtintas finansavimas iš viso (metams) |
Faktinės išlaidos (nuo metų pradžios) |
|||
suaugusių neįgaliųjų |
neįgalių vaikų |
|||||
1. |
Nuolatinio pobūdžio veiklos |
|
|
|
|
|
2. |
Nenuolatinio pobūdžio veiklos |
|
|
|
|
|
3. |
Iš viso |
* |
* |
* |
|
|
* Nurodomas nesumuojamas bendras veiklų dalyvių skaičius (pagal bendrą nesikartojantį dalyvių sąrašą, nuo metų pradžios)
Bendras projekte dirbusių asmenų skaičius (pagal bendrą nesikartojantį asmenų sąrašą, nuo metų pradžios) _________, iš jų neįgaliųjų ________ (į dirbusių asmenų skaičių neįtraukiami asmenys, dirbę vienkartinio pobūdžio darbus).
Bendras projekte dalyvavusių savanorių skaičius (pagal bendrą nesikartojantį asmenų sąrašą, nuo metų pradžios) _____, iš jų neįgaliųjų ______.
LĖŠŲ PANAUDOJIMAS PAGAL PROJEKTO IŠLAIDAS
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis (nurodomos apibendrintos viso projekto išlaidos vienoje eilutėje) |
Patvirtintas finansavimas iš viso (metams) (eurais) |
Faktinės išlaidos (nuo metų pradžios) (eurais) |
I. Administravimo išlaidos |
|||
1. |
Projekto vadovo ir finansininko darbo užmokestis |
|
|
2. |
Projekto vadovo ir finansininko Socialinio draudimo įmokos, įmokos į Garantinį fondą |
|
|
3. |
Buhalterinių paslaugų išlaidos |
|
|
4. |
Iš viso |
|
|
II. Projekto vykdymo išlaidos |
|||
5. |
Projekto vykdytojų darbo užmokestis |
|
|
6. |
Projekto vykdytojų Socialinio draudimo įmokos, įmokos į Garantinį fondą |
|
|
7. |
Apmokėjimas pagal autorines ir atlygintinų paslaugų sutartis |
|
|
8. |
Prekės, įranga, priemonės, reikmenys |
|
|
8.1. |
ilgalaikis turtas |
|
|
8.2. |
trumpalaikis turtas |
|
|
9. |
Varžybų nugalėtojų apdovanojimams (rašytiniams apdovanojimams, medaliams, taurėms) |
|
|
10. |
Ryšių paslaugos |
|
|
11. |
Transporto išlaidos |
|
|
12. |
Patalpų eksploatavimo išlaidos |
|
|
13. |
Maitinimas |
|
|
14. |
Lydinčių asmenų išlaidos (kelionės, maitinimo, apgyvendinimo) |
|
|
15. |
Savanoriškos veiklos organizavimo išlaidos (kelionės, maitinimo, apgyvendinimo) |
|
|
16. |
Ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
|
|
17. |
Banko ar kitų kredito įstaigų mokesčiai |
|
|
18. |
Apgyvendinimas |
|
|
19. |
Dalyvavimas tarptautinėse sporto varžybose užsienyje (dalyvio mokestis, kelionės ir apgyvendinimo išlaidos) |
|
|
20. |
Iš viso |
|
|
21. |
IŠ VISO IŠLAIDŲ (4 + 20) |
|
|
___________________________________ ______________ __________________
(organizacijos vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.