Molėtų rajono savivaldybės taryba

 

SPRENDIMAS

Dėl molėtų rajono savivaldybės specialiosios tikslinės dotacijos mokymo lėšų dalies apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo

2020 m. rugsėjo 24 d. Nr. B1-241

Molėtai

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 679 „Dėl Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 12 punktu,

Molėtų rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Molėtų rajono savivaldybės specialiosios tikslinės dotacijos mokymo lėšų dalies apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Molėtų rajono savivaldybės tarybos 2018 m. spalio 25 d. sprendimą Nr. B1 - 260 „Dėl  Molėtų rajono savivaldybės specialiosios tikslinės dotacijos mokymo lėšų dalies apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                              Saulius Jauneika

 

 

PATVIRTINTA

Molėtų rajono savivaldybės tarybos

2020 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. B1-241

 

 

molėtų rajono savivaldybĖS specialiosios tikslinės dotacijos mokymo lėšų dalies apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašas

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Molėtų rajono savivaldybės specialiosios tikslinės dotacijos mokymo lėšų dalies apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašas (toliau – aprašas) parengtas vadovaujantis Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 679 „Dėl mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

2. Aprašas reglamentuoja Molėtų rajono savivaldybei (toliau – savivaldybė) iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (toliau – valstybės biudžetas) skiriamų mokymo lėšų apskaičiavimą, paskirstymą ir panaudojimą savivaldybės mokyklų, įstaigų, kurių dalininkė yra savivaldybė, teikiančių ikimokyklinį, priešmokyklinį ir bendrąjį ugdymą (toliau kartu – mokyklos), mokinių, kurie mokosi pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio arba vidurinio ugdymo programas (toliau – mokiniai), ugdymo reikmėms tenkinti, taip pat atvejus, kuomet savivaldybė dalį mokymo lėšų paskirsto ugdymo reikmėms savo nustatyta tvarka.

3. Aprašo tikslas – užtikrinti mokymo lėšų, skirtų iš valstybės biudžeto, efektyvų naudojimą, taikant mokymo lėšų skyrimo klasei principą, ir ugdymo paslaugų kokybės gerinimą.

4. Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme ir Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 679 „Dėl mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

5. Skiriant mokymo lėšas švietimo įstaigoms siekiama:

5.1. užtikrinti efektyvų mokymo lėšų, skirtų iš valstybės biudžeto, panaudojimą;

5.2. sukurti skaidrią finansavimo sistemą;

5.3. didinti švietimo įstaigų vadovų atsakomybę už realiais finansiniais ištekliais grindžiamų sprendimų vykdymą;

5.4. racionaliau sutvarkyti mokyklų tinklą, sudaryti vienodas galimybes kaimo ir miesto mokiniams įgyti geros kokybės išsilavinimą;

5.5. mažinti vaikų, nelankančių ugdymo įstaigų, skaičių;

5.6. stiprinti ugdymo įstaigų finansinį savarankiškumą.

 

II SKYRIUS

MOKYMO LĖŠŲ PASKIRSTYMAS

 

6. Vadovaujantis Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašu (toliau – Aprašas), patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 11 679 „Dėl mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, apskaičiuojamas kiekvienos ugdymo įstaigos sąlyginis klasių (grupių) skaičius ir sąlyginis klasių (grupių) dydis pagal faktinį mokinių skaičių sraute.

7. Mokymo lėšų suma ateinantiems biudžetiniams metams skaičiuojama pagal ugdymo įstaigų einamųjų metų rugsėjo 1 d. mokinių duomenų bazės duomenis.

8. Mokymo lėšos apskaičiuojamos sudėjus lėšas ugdymo planui (ugdomajai veiklai) įgyvendinti, lėšas ugdymo finansavimo poreikių skirtumams tarp mokyklų sumažinti ir lėšas kitoms ugdymo reikmėms , nurodytoms Aprašo 1 priede.

9. Lėšos ugdymo planui (ugdomajai veiklai) įgyvendinti skiriamos pagal lėšų skyrimo klasei (grupei) principą. Šios lėšos apskaičiuojamos, bazines ugdymo lėšas padauginus iš sąlyginių klasių (grupių) skaičiaus, nustatyto pagal formulę, atsižvelgiant į faktinį mokinių skaičių mokinių sraute. Klasei priskiriamų bazinių ugdymo lėšų dydis priklauso nuo sąlyginės klasės (grupės) dydžio: mažai klasei skiriamos mažiausio dydžio bazinės ugdymo lėšos, vidutinio dydžio klasei - vidutinės, didelei - didelės. Jei sraute bus mažiau mokinių nei Apraše nustatytas minimalus skaičius, finansavimas bus skiriamas tik daliai klasės (0,33 arba 0,5 pagal Aprašo 4 priedą).

10. Lėšos ugdymo finansavimo poreikių skirtumams tarp mokyklų sumažinti sudaro 2,4 procentus, apskaičiuotus nuo lėšų ugdymo planui (ugdomajai veiklai) įgyvendinti sumos.

11. Lėšos kitoms ugdymo reikmėms, nurodytoms Aprašo 1 priede, sudaro Aprašo 1 priede nurodytų ugdymo reikmių koeficientų, padaugintų iš pareiginės algos bazinio dydžio ir iš atitinkamų faktinių mokinių skaičių, sumą.

12. Savivaldybei skiriamos mokymo lėšos šioms ugdymo reikmėms tenkinti:

12.1. ugdymo procesui organizuoti ir valdyti;

12.2. švietimo pagalbai mokyklose ir pedagoginę psichologinę pagalbą teikiančiose įstaigose (darbo užmokesčiui mokėti, paslaugoms, susijusioms su psichologine, specialiąja pedagogine, specialiąja ir socialine pedagogine pagalba, prevencinėms programoms įgyvendinti, taip pat mokyklos bibliotekos darbuotojams išlaikyti);

12.3. mokymosi pasiekimų patikrinimams organizuoti ir vykdyti;

12.4. formalųjį švietimą papildančio ugdymo programoms finansuoti (įskaitant apmokėjimą už darbą mokytojams, dirbantiems pagal šias programas);

12.5. ugdymo finansavimo poreikių skirtumams tarp mokyklų sumažinti:

12.5.1. pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčiui (įskaitant pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų padidinimą dėl veiklos sudėtingumo), ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo kokybei ir prieinamumui užtikrinti (tarp jų ir mokyti namuose), ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei diegti;

12.5.2. finansuoti užsienio kalbų mokymuisi laikinosiose grupėse, mažesnėse už numatytąsias švietimo, mokslo ir sporto ministro tvirtinamuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendruosiuose ugdymo planuose;

12.5.3. finansuoti priemonėms, skirtoms mokinių iš nepalankios socialinės, ekonominės ir kultūrinės aplinkos mokymosi skirtumams sumažinti;

12.6. skaitmeninio ugdymo plėtrai: švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytus reikalavimus atitinkantiems skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms ir informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti, taip pat mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti pagal skaitmeninio raštingumo programas, atitinkančias švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytus reikalavimus.

 

III SKYRIUS

SAVIVALDYBEI SKIRTŲ MOKYMOSI LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

13. Savivaldybė atitinkamiems metams skirtas mokymo lėšas naudoja šioms ugdymo reikmėms tenkinti:

13.1. ugdymo procesui organizuoti ir valdyti:

13.1.1. lėšos yra apskaičiuojamos, Aprašo 1 priede nustatytą ugdymo reikmių koeficientą padauginus iš pareiginės algos bazinio dydžio ir mokinių skaičiaus;

13.1.2. lėšos gali būti naudojamos:

13.1.2.1. mokyklos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjo darbo užmokesčiui (įskaitant pareiginės algos kintamąją dalį);

13.1.2.2. priemokoms, kai nustatyta apimtimi ugdymo proceso organizavimo ir valdymo funkcijas vykdo kiti darbuotojai;

13.1.2.3. daliai ugdymo proceso organizavimo ir valdymo darbų atlikimo paslaugoms pirkti;

13.1.3. lėšas pareigybių skaičiui savivaldybė skiria pagal mokinių skaičių mokykloje:

13.1.3.1. iki 120 mokinių - iki 1,0 pareigybės,

13.1.3.2. 121 – 200 mokinių – iki 1,75 pareigybės,

13.1.3.3. 201 – 300 mokinių – iki 2 pareigybių,

13.1.3.4. 301 – 400 mokinių – iki 3 pareigybių.

13.2. švietimo pagalbai mokyklose ir pedagoginę psichologinę pagalbą teikiančiose įstaigose (darbo užmokesčiui mokėti, paslaugoms, susijusioms su psichologine, specialiąja pedagogine, specialiąja ir socialine pedagogine pagalba, prevencinėms programoms įgyvendinti, taip pat mokyklos bibliotekos darbuotojams išlaikyti):

13.2.1. mokymo lėšos švietimo pagalbai mokyklose teikti ir prevencinėms programoms įgyvendinti paskirstomos savivaldybės mokykloms pagal bendrą mokinių skaičių ir mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių skaičių, ir Aprašo 1 priedo 1.2.1 – 1.2.4 papunkčiuose nurodytus lėšų apskaičiavimo koeficientus. Švietimo pagalbos specialistų pareigybių skaičius mokyklose nustatomas, vadovaujantis šiais dokumentais ir jų įgyvendinimo rekomendacijomis:

13.2.1.1. socialinio pedagogo-Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. lapkričio 2 d. įsakymu Nr. V-950 „Dėl socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui tvarkos aprašo patvirtinimo“;

13.2.1.2. psichologo – Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. V-663 Dėl Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;

13.2.1.3. mokytojo padėjėjo, gestų kalbos vertėjo – Specialiosios pagalbos teikimo mokyklose (išskyrus aukštąsias) tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 8 d. įsakymu Nr. V-1229 „Dėl Specialiosios pagalbos teikimo mokyklose (išskyrus aukštąsias) tvarkos aprašo patvirtinimo“;

13.2.1.4. specialiojo pedagogo, logopedo, surdopedagogo, tiflopedagogo - Specialiosios pedagoginės pagalbos asmeniui iki 21 metų teikimo ir kvalifikacinių reikalavimų nustatymo šios pagalbos teikėjams tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 8 d. įsakymu Nr. V-1228 „Dėl Specialiosios pedagoginės pagalbos asmeniui iki 21 metų teikimo ir kvalifikacinių reikalavimų nustatymo šios pagalbos teikėjams tvarkos aprašo patvirtinimo“.

13.2.2. Nustatoma, kad bendrojo ugdymo mokyklose steigiama viena mokyklos bibliotekininko pareigybė ne daugiau kaip 400 žmonių.

13.2.3. lėšos gali būti naudojamos:

13.2.3.1. socialinių pedagogų, psichologų, specialiųjų pedagogų, logopedų, tiflopedagogų, surdopedagogų, mokytojo padėjėjų, gestų kalbos vertėjų pareigybių, įsteigtų mokyklose, darbo užmokesčiui;

13.2.3.2. švietimo pagalbos paslaugoms pirkti, užtikrinant švietimo pagalbos teikimą mokiniui, mokytojui, šeimai, mokyklai;

13.2.3.3. švietimo pagalbos tarnybos mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, pedagoginės psichologinės pagalbos teikimo mokiniui, mokytojui, mokyklai ir šeimai funkcijoms finansuoti;

13.2.3.4. paslaugoms pedagoginės psichologinės tarnybos funkcijoms atlikti pirkti;

13.2.3.5. mokyklos bibliotekos darbuotojų darbo užmokesčiui;

13.2.3.6. prevencinių programų įgyvendinimui.

13.2.4. jei mokykla neturi švietimo pagalbos specialistų, tai mokyklai švietimo pagalbai skirtos lėšos skiriamos Molėtų r. švietimo pagalbos tarnybai psichologinės, socialinės pedagoginės, specialiosios pedagoginei pagalbai teikti;

13.2.5. lėšos, skirtos pedagoginę psichologinę pagalbą teikiančioms įstaigoms (Molėtų r. švietimo pagalbos tarnybai), gali būti naudojamos:

13.2.5.1. specialiojo pedagogo, logopedo, psichologo, socialinio pedagogo darbo užmokesčiui mokėti, gydytojo neurologo paslaugoms pirkti;

13.2.5.2. Molėtų r. švietimo pagalbos tarnybos funkcijoms, paslaugoms atlikti / pirkti.

13.2.6. švietimo pagalbai organizuoti apskaičiuotas lėšas savivaldybė paskirsto savivaldybės bendrojo ugdymo, ikimokyklinio ugdymo mokykloms ir Molėtų r. švietimo pagalbos tarnybai taip: mokyklos, atsižvelgdamos į mokinių, besimokančių mokyklose ir dėl įgimtų arba įgytų sutrikimų turinčių nedidelių, vidutinių arba didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, skaičių, suderina su Kultūros ir švietimo skyriaus vedėju mokyklos švietimo pagalbos specialistų, mokytojo padėjėjų ir bibliotekininko pareigybių poreikį ir iki rugsėjo 15 d. pateikia jį Kultūros ir švietimo skyriui kartu su pagal mokyklos patvirtintą darbo apmokėjimo sistemą nustatytais pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientais. Lėšos skiriamos atsižvelgiant į bendrą savivaldybei priklausančią lėšų sumą, skirtą švietimo pagalbai mokyklose ir pedagoginę psichologinę pagalbą teikiančiose įstaigose ir faktinį lėšų poreikį.

13.3. mokymosi pasiekimų patikrinimams organizuoti ir vykdyti:

13.3.1. šų skiriama pagal poreikį;

13.3.2. lėšos apskaitomos Molėtų rajono savivaldybės administracijoje;

13.3.3. Molėtų rajono savivaldybės administracijos Kultūros ir švietimo skyrius koordinuoja brandos egzaminų organizavimą ir vykdymą.

13.3.4. pasibaigus brandos egzaminų pagrindinėms ir pakartotinėms sesijoms mokykloms šios lėšos paskirstomos, kai mokyklos – egzaminų centrai pateikia Informaciją apie brandos egzaminų organizavimą ir vykdymą (toliau – Informacija) (1 priedas). Informaciją mokyklos pateikia Savivaldybės administracijos Kultūros ir švietimo skyriui (toliau – Kultūros ir švietimo skyrius) iki kiekvienų metų rugsėjo 1 d. Kultūros ir švietimo skyrius patikrintą mokyklų informaciją pateikia Savivaldybės administracijos Finansų skyriui (toliau – Finansų skyriui). Lėšos mokykloms paskirstomos vadovaujantis pateikta informacija ir Savivaldybės tarybos patvirtintais įkainiais už brandos egzaminų vykdymą, vertinimą ir apeliacijų nagrinėjimą. Skirtos lėšos naudojamos darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms;

13.4. formalųjį švietimą papildančio ugdymo programoms finansuoti (įskaitant apmokėjimą už darbą mokytojams, dirbantiems pagal šias programas):

13.4.1. skiriama ne mažiau kaip 100 procentų lėšų, apskaičiuotų pagal Aprašo 1 priede nurodytus atitinkamų ugdymo reikmių koeficientus ir faktinį mokinių skaičių;

13.4.2. lėšos skiriamos neformaliojo vaikų švietimo mokykloms vadovaujantis Aprašo 1 priede nurodytus atitinkamų ugdymo reikmių koeficientus ir faktinį mokinių skaičių;

13.5. ugdymo finansavimo poreikių skirtumams tarp mokyklų sumažinti:

13.5.1. pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčiui (įskaitant pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų padidinimą dėl veiklos sudėtingumo), ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo kokybei ir prieinamumui užtikrinti (tarp jų ir mokyti namuose), ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei diegti;

13.5.1.1. pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčiui (įskaitant pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų padidinimą dėl veiklos sudėtingumo):

13.5.1.1.1. lėšų trūkumas apskaičiuojamas palyginus faktišką lėšų poreikį ugdymo reikmėms, užtikrinant minimalų ugdymo plano valandų panaudojimą, ir pagal Aprašą priklausančias lėšas bei įvertinus lėšų taupymo galimybes;

13.5.1.1.2. įvertinus faktišką lėšų poreikį ugdymo reikmėms, užtikrinant minimalų ugdymo plano valandų panaudojimą, bei lėšų taupymo galimybes, lėšos paskirstomos kiekvienai mokyklai;

13.5.1.1.3. skirtos lėšos naudojamos pedagogų darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms;

13.5.1.2. ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo kokybei ir prieinamumui užtikrinti (tarp jų ir mokyti namuose), ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei diegti mokyklose, teikiančiose ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą – ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumui ir formų įvairovei įgyvendinti lėšos paskirstomos taip, kad būtų užtikrintas finansavimas iš mokymo lėšų kiekvienai ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupei po 20 kontaktinių valandų per savaitę;

13.5.1.3. mokymo lėšos mokinių, mokomų namuose, ugdymo planui įgyvendinti tais atvejais, kai mokiniui (mokiniams) mokymas namuose yra paskirtas po rugsėjo 1 dienos, mokymui namuose skiriama papildomų lėšų iš savivaldybės paskirstomų lėšų ugdymo finansavimo poreikių skirtumams tarp mokyklų sumažinti:

13.5.1.3.1. Molėtų rajono savivaldybės administracijos Kultūros ir švietimo skyriaus vedėjas:

13.5.1.3.1.1. suderina mokyklos pateiktus skaičiavimus individualiam mokinio ugdymo planui finansuoti;

13.5.1.3.1.2. pateikia Molėtų rajono savivaldybės administracijos Finansų skyriui informaciją dėl papildomo konkrečios mokyklos finansavimo.

13.5.2. finansuoti užsienio kalbų mokymuisi laikinosiose grupėse, mažesnėse už numatytąsias švietimo, mokslo ir sporto ministro tvirtinamuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendruosiuose ugdymo planuose:

13.5.2.1. užsienio kalbų mokymuisi laikinosiose grupėse, mažesnėse už numatytąsias švietimo, mokslo ir sporto ministro tvirtinamuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendruosiuose ugdymo planuose lėšų skiriama pagal poreikį;

13.5.2.2. lėšos apskaitomos Molėtų rajono savivaldybės administracijoje;

13.5.2.3. Molėtų rajono savivaldybės administracijos Kultūros ir švietimo skyriaus vedėjas:

13.5.2.3.1. suderina mokyklos, vykdančios užsienio kalbos mokymą laikinosiose grupėse, mažesnėse už numatytąsias švietimo, mokslo ir sporto ministro tvirtinamuose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendruosiuose ugdymo planuose, ugdymo plano papildymą;

13.5.2.3.2. pateikia Molėtų rajono savivaldybės administracijos Finansų skyriui informaciją dėl papildomo konkrečios mokyklos finansavimo.

13.5.3. finansuoti priemonėms, skirtoms mokinių iš nepalankios socialinės, ekonominės ir kultūrinės aplinkos mokymosi skirtumams sumažinti:

13.5.3.1. lėšos apskaitomos Molėtų rajono savivaldybės administracijoje;

13.5.3.2. Visos papunktyje 13.5.3. nurodytoms ugdymo reikmėms tenkinti skirtos lėšos paskirstomos mokykloms;

13.6. savivaldybėms skiriamos mokymo lėšos skaitmeninio ugdymo plėtrai (švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytus reikalavimus atitinkantiems skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms ir informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti, taip pat mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti pagal skaitmeninio raštingumo programas, atitinkančias švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytus reikalavimus):

13.6.1. skiriama ne mažiau kaip 100 procentų lėšų, apskaičiuotų pagal Aprašo 1 priede nurodytą atitinkamą ugdymo reikmių koeficientą ir faktinį mokinių skaičių, iš jų informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti gali būti skiriama ne daugiau kaip 30 procentų lėšų;

13.6.2. lėšos skiriamos bendrojo ugdymo mokykloms vadovaujantis Aprašo 1 priede nurodytus atitinkamų ugdymo reikmių koeficientus ir faktinį mokinių skaičių.

 

IV SKYRIUS

MOKYMO LĖŠŲ PERSKIRSTYMAS

 

14. Savivaldybės mokymo lėšas tarp mokyklų perskirsto pakitus mokinių ir sąlyginiam klasių (grupių) skaičiui einamųjų metų rugsėjo 1 dieną.

15. Lėšos perskirstomos vadovaujantis švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintomis rekomendacijomis ir atsižvelgiant į mokinių registro duomenis apie mokinių migraciją.

16. Įvykdžius bendruosius ugdymo planus ir visiškai patenkinus mokymo lėšų poreikį, likusi nepanaudota tikslinė dotacija ketvirtąjį ketvirtį naudojama tik mokymo reikmių įsiskolinimui dengti.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

17. Mokymo lėšos naudojamos laikantis teisės aktų, reglamentuojančių Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymą ir vykdymą, atsižvelgiant į švietimo, mokslo ir sporto ministro tvirtinamas mokymo lėšų naudojimo rekomendacijas ir šį aprašą.

18. Asignavimų valdytojai atsako už mokymo lėšų naudojimą pagal paskirtį, teisingą lėšų apskaitą bei parengtus finansinių ataskaitų rinkinius.

19. Nepanaudotas mokymo lėšas asignavimų valdytojai grąžina į savivaldybės biudžeto sąskaitą pakutinę biudžetinių metų darbo dieną.

 

______________________________

 

Molėtų rajono savivaldybės specialiosios

tikslinės dotacijos mokymo

lėšų dalies apskaičiavimo, paskirstymo ir

panaudojimo tvarkos aprašo

priedas

 

(Mokyklos - egzaminų centro pavadinimas)

Kultūros ir švietimo skyriui

INFORMACIJA APIE BRANDOS EGZAMINŲ ORGANIZAVIMĄ IR VYKDYMĄ

Nr.

(Data)

I. BRANDOS EGZAMINŲ VYKDYMAS

Eil. Nr.

Egzamino pavadinimas ir tipas (mokyklinis, valstybinis)

Vyriausiasis vykdytojas

Administratorius

Vykdytojai

žm. sk.

darbo val. sk.*

darbovietės pavadinimas

žm. sk.

darbo val. sk.*

darbovietės pavadinimas

žm. sk.

darbo val. sk.*

darbovietės pavadinimas

PAGRINDINĖ SESIJA

Iš viso

0

0

x

0

0

x

0

0

x

PAKARTOTINĖ SESIJA

Iš viso

0

0

x

0

0

x

0

0

x

Iš viso valstybinių brandos egzaminų vykdymas

Iš viso mokyklinių brandos egzaminų vykdymas

II. MOKYKLINIŲ BRANDOS EGZAMINŲ DARBŲ VERTINIMAS

Eil. Nr.

Egzamino pavadinimas

Komisijos pirmininkas

Administratorius

Vertintojai

žm. sk.

darbo val. sk.*

darbovietės pavadinimas

žm. sk.

darbo val. sk.*

darbovietės pavadinimas

žm. sk.

vertintų darbų sk.**

darbovietės pavadinimas

PAGRINDINĖ SESIJA

Iš viso

0

0

x

0

0

x

0

0

x

PAKARTOTINĖ SESIJA

Iš viso

0

0

x

0

0

x

0

0

x

Iš viso mokyklinių brandos egzaminų vertinimas

III. MENŲ DALYKŲ IR TECHNOLOGIJŲ MOKYKLINIO EGZAMINO VERTINIMAS

Eil. Nr.

Egzamino pavadinimas

Komisijos pirmininkas

Vertintojai

Darbų vadovai

žm. sk.

darbo val. sk.*

darbovietės pavadinimas

žm. sk.

darbų skaičius

darbovietės pavadinimas

žm. sk.

darbo val. sk.*

darbovietės pavadinimas

PAGRINDINĖ SESIJA

Iš viso

x

x

x

2

Iš viso

x

x

x

Iš viso menų dalykų ir technologijų brandos egzaminų vertinimas

IV. APELIACIJŲ NAGRINĖJIMAS

Eil. Nr.

Egzamino pavadinimas

Apeliacinės komisijos pirmininkas

Apeliacinės komisijos nariai

žm. sk.

darbo val. sk.*

darbovietės pavadinimas

žm. sk.

vertintų darbų sk.**

darbovietės pavadinimas

PAGRINDINĖ SESIJA

Iš viso

0

0

x

0

0

x

PAKARTOTINĖ SESIJA

Iš viso

0

0

x

0

0

x

Iš viso apeliacijų nagrinėjimas

PASTABOS:

* Pateikiamos iš viso darbo valandų sk. vienoje darbovietėje dirbančių asmenų.

**Jeigu darbą vertino daugiau negu vienas vertintojas, tai darbas dalinamas lygiomis dalimis kiekvienam vertintojui.

Direktorius

(Parašas, vardas pavardė)

Atsakingas darbuotojas

(Parašas, vardas pavardė, tel.Nr.)