KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
1 POSĖDIS
SPRENDIMAS
DĖL SOCIALINĖS PAŠALPOS LĖŠŲ NUSTATYMO KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖJE METODIKOS PATVIRTINIMO
2014 m. sausio 30 d. Nr. TS-32
Kaunas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 43 punktu ir 16 straipsnio 2 dalies 38 punktu ir Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu, Kauno rajono savivaldybės taryba nusprendžia patvirtinti Socialinės pašalpos lėšų nustatymo Kauno rajono savivaldybėje metodiką (pridedama).
PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės tarybos
2014 m. sausio 30 d. sprendimu Nr. TS-32
SOCIALINĖS PAŠALPOS LĖŠŲ NUSTATYMO KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖJE METODIKA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinės pašalpos lėšų nustatymo Kauno rajono savivaldybėje metodika (toliau – Metodika) reglamentuoja Savivaldybės biudžeto lėšų poreikio socialinėms pašalpoms apskaičiavimą bei paskirstymo tvarką.
2. Ši Metodika parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu.
3. Šioje Metodikoje vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme.
4. Vadovaudamasi Metodika, socialinės pašalpos lėšų poreikį tvirtina Kauno rajono savivaldybės taryba.
6. Socialinės pašalpos lėšas sudaro:
7. Šios Metodikos 6.2 punkte nustatytai socialinei pašalpai administruoti skiriama iki
10 procentų šiai paramai mokėti skirtų lėšų.
II. LĖŠŲ POREIKIO APSKAIČIAVIMAS
9. Lėšų poreikis socialinei pašalpai mokėti apskaičiuojamas naudojant bazinį lėšų dydį bei atsižvelgiant į išlaidas šiai paramai mokėti sąlygojančius veiksnius.
10. Bazinis lėšų dydis socialinei pašalpai mokėti nustatomas kaip vidutinis metinis išlaidų socialinei pašalpai dydis per paskutinius 3 metus iki einamųjų biudžetinių metų, kuriais atliekami skaičiavimai, analizuojant socialinės pašalpos dydžio judėjimą kas mėnesį.
11. Bazinis lėšų dydis tikslinamas atsižvelgiant į socialinės pašalpos gavėjų skaičių bei išlaidas socialinei pašalpai mokėti sąlygojančius veiksnius: šeimų, gaunančių socialinę pašalpą, pasiskirstymo pagal tėvų užimtumą pokyčius, šeimų ir vaikų jose skaičiaus dinamiką, prognozinį
nedarbo lygio koeficientą bei ilgalaikių bedarbių skaičių, priimamų sprendimų neskirti socialinės pašalpos dėl turimo didesnio turto negu nustatytas turto normatyvas, nors ir atitiktų kitas socialinės pašalpos gavimo sąlygas, skaičių, socialinės pašalpos dydžio mažinimą ar didinimą, vadovaujantis Socialinės pašalpos nepasiturintiems gyventojams skyrimo tvarka, gyventojų pajamų bei Vyriausybės nustatytų bazinių dydžių pasikeitimus bei Kauno rajono savivaldybės socialinės-ekonominės raidos pokyčius.
III. DUOMENŲ TEIKIMAS
13. Lėšų poreikį apskaičiuoja Kauno rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius ir reikalingą informaciją teikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Biudžeto ir finansų skyriui.
14. Rajono Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius ir rajono Savivaldybės admininistracijos Buhalterinės apskaitos skyrius, pasibaigus kiekvienam kalendorinių metų ketvirčiui, pateikia rajono Savivaldybės administracijos Biudžeto ir finansų skyriui piniginės socialinės paramos ir jos administravimui skirtų lėšų panaudojimo ketvirčio ataskaitas.