Kaunor-m

 

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

1 POSĖDIS

 

SPRENDIMAS

DĖL SOCIALINĖS PAŠALPOS LĖŠŲ NUSTATYMO KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖJE METODIKOS PATVIRTINIMO

 

2014 m. sausio 30 d. Nr. TS-32

Kaunas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio           43 punktu ir 16 straipsnio 2 dalies 38 punktu ir Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu, Kauno rajono savivaldybės taryba nusprendžia patvirtinti Socialinės pašalpos lėšų nustatymo Kauno rajono savivaldybėje metodiką (pridedama).

 

 

Savivaldybės mero pirmasis pavaduotojas,

pavaduojantis savivaldybės merą                                                                    Petras Mikelionis

 

 

PATVIRTINTA

Kauno rajono savivaldybės tarybos

2014 m. sausio 30 d. sprendimu Nr. TS-32

 

 

 

SOCIALINĖS PAŠALPOS LĖŠŲ NUSTATYMO KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖJE METODIKA

 

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinės pašalpos lėšų nustatymo Kauno rajono savivaldybėje metodika (toliau – Metodika) reglamentuoja Savivaldybės biudžeto lėšų poreikio socialinėms pašalpoms apskaičiavimą bei paskirstymo tvarką.

2. Ši Metodika parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu.

3. Šioje Metodikoje vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme.

4. Vadovaudamasi Metodika, socialinės pašalpos lėšų poreikį tvirtina Kauno rajono savivaldybės taryba.

5. Rajono savavaldybė socialinę pašalpą teikia vykdydama savarankiškąją savivaldybių funkciją.

6. Socialinės pašalpos lėšas sudaro:

6.1. lėšos socialinei pašalpai mokėti;

6.2. lėšos socialinei pašalpai administruoti.

7. Šios Metodikos 6.2 punkte nustatytai socialinei pašalpai administruoti skiriama iki
10 procentų šiai paramai mokėti skirtų lėšų.

8. Nepanaudotos Savivaldybės biudžeto lėšos socialinei pašalpai skaičiuoti ir mokėti gali būti naudojamos kitoms Savivaldybės tarybos numatytoms reikmėms finansuoti ir įsiskolinimams padengti.

 

II. LĖŠŲ POREIKIO APSKAIČIAVIMAS

 

9. Lėšų poreikis socialinei pašalpai mokėti apskaičiuojamas naudojant bazinį lėšų dydį bei atsižvelgiant į išlaidas šiai paramai mokėti sąlygojančius veiksnius.

10. Bazinis lėšų dydis socialinei pašalpai mokėti nustatomas kaip vidutinis metinis išlaidų socialinei pašalpai dydis per paskutinius 3 metus iki einamųjų biudžetinių metų, kuriais atliekami skaičiavimai, analizuojant socialinės pašalpos dydžio judėjimą kas mėnesį.

11. Bazinis lėšų dydis tikslinamas atsižvelgiant į socialinės pašalpos gavėjų skaičių bei išlaidas socialinei pašalpai mokėti sąlygojančius veiksnius: šeimų, gaunančių socialinę pašalpą, pasiskirstymo pagal tėvų užimtumą pokyčius, šeimų ir vaikų jose skaičiaus dinamiką, prognozinį

nedarbo lygio koeficientą bei ilgalaikių bedarbių skaičių, priimamų sprendimų neskirti socialinės pašalpos dėl turimo didesnio turto negu nustatytas turto normatyvas, nors ir atitiktų kitas socialinės pašalpos gavimo sąlygas, skaičių, socialinės pašalpos dydžio mažinimą ar didinimą, vadovaujantis Socialinės pašalpos nepasiturintiems gyventojams skyrimo tvarka, gyventojų pajamų bei Vyriausybės nustatytų bazinių dydžių pasikeitimus bei Kauno rajono savivaldybės socialinės-ekonominės raidos pokyčius.

12. Socialinės pašalpos dydis priklauso nuo galiojančio valstybės remiamų pajamų dydžio (VRP), planuojant lėšas būtina įvertinti VRP dydį prognozuojamam laikotarpiui.

 

III. DUOMENŲ TEIKIMAS

 

13. Lėšų poreikį apskaičiuoja Kauno rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius ir reikalingą informaciją teikia Kauno rajono savivaldybės administracijos Biudžeto ir finansų skyriui.

14. Rajono Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius ir rajono Savivaldybės admininistracijos Buhalterinės apskaitos skyrius, pasibaigus kiekvienam kalendorinių metų ketvirčiui, pateikia rajono Savivaldybės administracijos Biudžeto ir finansų skyriui piniginės socialinės paramos ir jos administravimui skirtų lėšų panaudojimo ketvirčio ataskaitas.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Metodika gali būti keičiama Savivaldybės tarybos sprendimu.

 

__________________________