KAUNO APYLINKĖS TEISMO

PIRMININKAS

 

ĮSAKYMAS

Dėl KAUNO APYLINKĖS TEISMO VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ

ORGANIZAVIMO IR VIDAUS KONTROLĖS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2021 m. gruodžio 9 d. Nr. VE-293  

Kaunas

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 patvirtintu „Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu“ bei Lietuvos Respublikos teismų įstatymo 103 straipsniu:

1. T v i r t i n u Kauno apylinkės teismo viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės taisykles (pridedama);

2. P r i p a ž į s t u netekusiomis galios Kauno apylinkės teismo viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės taisykles, patvirtintas Kauno apylinkės teismo pirmininko 2021 m. balandžio 27 d. įsakymu Nr. V-100 su vėlesniais pakeitimais;

3. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja nuo jo paskelbimo Teisės aktų registre (TAR).

4. Į p a r e i g o j u teismo kanclerį šį įsakymą bei Kauno apylinkės teismo viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės taisykles paskelbti Teisės aktų registre (TAR);

5. Į p a r e i g o j u teismo administracijos sekretorių su šiuo įsakymu per elektroninę supažindinimo su dokumentais sistemą supažindinti teismo kanclerį, Finansų skyriaus vedėją, Ūkio skyriaus vedėją, Informacinių technologijų skyriaus vedėją, teisėjo padėjėją, atliekantį teismo pirmininko padėjėjo (ryšiams su žiniasklaida ir visuomene) funkcijas, Raštinės skyriaus vedėją, vyriausiąjį specialistą ir Viešųjų pirkimų komisijos narius, taip pat paskelbti teismo intraneto ir interneto svetainėse.

 

 

Teismo pirmininkas                                                                                                 Arūnas Purvainis

 


 

PATVIRTINTA

Kauno apylinkės teismo pirmininko

2021 m. gruodžio 9 d. įsakymu Nr. VE-293

 

 

KAUNO APYLINKĖS TEISMO

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VIDAUS KONTROLĖS TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kauno apylinkės teismo viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės taisyklės (toliau – taisyklės) nustato viešųjų pirkimų (toliau – pirkimai) organizavimo ir vidaus kontrolės Kauno apylinkės teisme (toliau – teisme) taisykles, kurios apima poreikių formavimą, pirkimų planavimą, iniciavimą ir pasirengimą jiems, pirkimų vykdymą, viešojo pirkimo–pardavimo sutarties (toliau – pirkimo sutartis) sudarymą, vykdymą ir jos rezultatų įvertinimą (toliau – viešųjų pirkimų procesas).

2. Planuodami ir atlikdami pirkimus, vykdydami sutartis ir nustatydami pirkimų kontrolės priemones, teismo valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojas), vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (toliau – VPĮ), jį įgyvendinančiaisiais teisės aktais, šiomis taisyklėmis, kitais įstatymais, teisės aktais ir Kauno apylinkės teismo vidaus teisės aktais.

3. Darbuotojai, dalyvaujantys viešųjų pirkimų procese ar galintys daryti įtaką jo rezultatams, turi užtikrinti, kad vykdant pirkimus būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų bei siekti, kad prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti skirtos lėšos būtų naudojamos racionaliai, vykdant pirkimo sutartis būtų laikomasi aplinkos apsaugos, socialinės ir darbo teisės įpareigojimų, nustatytų Europos Sąjungos ir nacionalinėje teisėje, kolektyvinėse sutartyse, tarptautinėse konvencijose. Pirkimų procese dalyvaujantys asmenys turi laikytis konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimų, siekti strateginių ir kitų teismo veiklos planų įgyvendinimo ir užtikrinti sutartinių įsipareigojimų vykdymą tretiesiems asmenims.

4. Taisyklėmis privalo vadovautis visi teismo darbuotojai, dalyvaujantys teismo viešųjų pirkimų procese.

5. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

5.1. CVP IS administratorius – teismo pirmininko paskirtas darbuotojas ar jį pavaduojantis darbuotojas, turintis teisę CVP IS tvarkyti duomenis apie teismą ir jo darbuotojus (pirkimų specialistus, ekspertus ir kt.);

5.2. Patikros lapas – teismo nustatytos formos dokumentas, pildomas atliekant viešųjų pirkimų plano keitimo ar sutarties keitimo procedūrų patikrinimą ir naudojamas kaip vidaus kontrolės priemonė, skirta rizikai, susijusiai su viešųjų pirkimų principų įgyvendinimu ir tikslo pasiekimu, valdyti (taisyklių 2 ir 3 priedai);

5.3. Pirkimų iniciatorius – teismo darbuotojas, kuris nurodo poreikį viešojo pirkimo būdu įsigyti reikalingų prekių, paslaugų arba darbų ir (ar) parengia jų techninę specifikaciją ir (ar) jos projektą;

5.4. Pirkimų organizatorius – teismo pirmininko paskirtas darbuotojas, kuris teismo nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka mažos vertės viešuosius pirkimus, pagal preliminariąją sutartį vykdo atnaujinto tiekėjų varžymosi procedūras arba dinaminės pirkimo sistemos pagrindu atliekamo pirkimo procedūras, kai tokiems pirkimams atlikti nesudaroma Viešųjų pirkimų komisija, rengia ir skelbia einamųjų biudžetinių metų pirkimų suvestinę, rengia su pirkimais susijusius vidaus teisės aktus ir užtikrina jų atitiktį viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams, pildo ir tvarko viešųjų pirkimų registrus, užtikrina nešališkumo deklaracijų ir konfidencialumo pasižadėjimų pasirašymą laiku, įtraukia tiekėjus į nepatikimų tiekėjų ir melagingą informaciją pateikusių tiekėjų sąrašus, saugo pasibaigusių pirkimų bylas ir organizuoja jų perdavimą į archyvą, kaupia ir rengia statistinę informaciją apie atliekamus pirkimus, inicijuoja ir teikia siūlymus dėl pirkimo sutarčių pratęsimo, keitimo, nutraukimo, skelbia sutartis ir jų pakeitimus;

5.5. Pirkimo paraiška – teismo nustatytos formos dokumentas, kuriame pirkimų iniciatorius nurodo pagrindines pirkimo sąlygas ir kitą informaciją, kuri pagrindžia jo priimtų sprendimų atitiktį VPĮ ir kitų pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams (taisyklių 1 priedas);

5.6. Pirkimų planas – taisyklėse nustatyta tvarka parengtas ir teismo pirmininko patvirtintas einamaisiais biudžetiniais metais planuojamų vykdyti prekių, paslaugų ir (ar) darbų pirkimų sąrašas (taisyklių 4 priedas);

5.7. Pirkimų sąrašas – iš dalies užpildytas pirkimų planas ateinantiems biudžetiniams metams, kuriame pildomi šie stulpeliai: data, pavadinimas, planuojama pirkimo pradžia, vertė, kiekis, pirkimo objektas, pirkimo iniciatorius (taisyklių 5 priedas);

5.8. Pirkimų suvestinė – teismo parengta ir Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) viešai skelbiama informacija apie visus biudžetiniais metais planuojamus vykdyti teismo pirkimus;

5.9. Rinkos tyrimas – kokybinės ir kiekybinės informacijos apie prekių, paslaugų ir darbų pasiūlą, tiekėjus (įskaitant ir rinkoje veikiančius VPĮ 23 ir VPĮ 24 straipsniuose nurodytus subjektus), jų tiekiamas prekes, teikiamas paslaugas, atliekamus darbus ir kainas rinkimas, analizė ir apibendrintų išvadų rengimas, skirtas sprendimams, susijusiems su pirkimais, priimti;

5.10. Tiekėjų apklausos pažyma – teismo nustatytos formos dokumentas, pildomas pirkimų organizatoriaus vykdant mažos vertės neskelbiamus pirkimus (išskyrus taisyklių 39.4. punkte numatytus atvejus) ir pagrindžiantis jo priimtų sprendimų atitiktį VPĮ ir kitų pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams (taisyklių 6 priedas);

5.11. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo – teismo pirmininko paskirtas darbuotojas, kuris rengia einamaisiais biudžetiniais metais numatomų vykdyti prekių, paslaugų ir (ar) darbų pirkimų planą;

5.12. Už sutarčių vykdymo priežiūrą atsakingas asmuo – teismo pirmininko paskirtas ir sutartyje nurodytas darbuotojas, kuris prižiūri (organizuoja) teismo sudarytose sutartyse numatytų įsipareigojimų vykdymą, pristatymo (atlikimo, teikimo) terminų laikymąsi, prekių, paslaugų, darbų atitiktį sutartyse numatytiems kokybiniams ir kitiems reikalavimams, taip pat inicijuoja teisinių pasekmių tiekėjui, nevykdančiam arba netinkamai vykdančiam sutartyje numatytus įsipareigojimus, taikymą;

5.13. Už sutarčių saugojimą atsakingas asmuo – teismo darbuotojas, kuris saugo sutarčių ir jų pakeitimų originalus iki sutarties įvykdymo ir organizuoja šių dokumentų perdavimą į archyvą.

6. Kitos taisyklėse vartojamos sąvokos yra apibrėžtos VPĮ ir kituose viešuosius pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose.

7. Pasikeitus taisyklėse minimiems teisės aktams ir rekomendacinio pobūdžio dokumentams, taikomos aktualios tų teisės aktų ir rekomendacinio pobūdžio dokumentų redakcijos nuostatos.

8. Teisme sudaromas su viešaisiais pirkimais susijusių dokumentų registras.

 

 

 

IIPIRKIMŲ PROCESE DALYVAUJANTYS ASMENYS IR JŲ FUNKCIJOS

 

9. Teismo darbuotojai, dalyvaujantys pirkimų ir vidaus kontrolės procese:

9.1. už pirkimų planavimą atsakingas asmuo;

9.2. pirkimų iniciatorius;

9.3. pirkimų organizatorius;

9.4. Viešųjų pirkimų komisija;

9.5. už sutarčių vykdymo priežiūrą atsakingas asmuo;

9.6. už sutarčių saugojimą atsakingas asmuo;

9.7. CVP IS administratorius.

10. Viešųjų pirkimų komisija vykdo pirkimus, kai numatomos sudaryti pirkimo sutarties vertė lygi arba didesnė kaip 10 000 Eur be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM), jeigu teismo kancleris nenusprendžia kitaip.

11. Jeigu pirkimo objektas yra sudėtingas, o pasiūlymams nagrinėti ir vertinti reikia specialių žinių, teismo kanclerio sprendimu gali būti kviečiami ekspertai konsultuoti klausimu, kuriam reikia specialių žinių, ir (ar) tiekėjų pateiktiems pasiūlymams nagrinėti. Konsultacijos su ekspertais turi vykti nepažeidžiant tiekėjų konkurencijos, nediskriminavimo ir skaidrumo principų.

12. Prieš pradėdami vykdyti jiems nustatytas funkcijas, teismo darbuotojai ar pagalbinės pirkimų veiklos paslaugų teikėjo darbuotojai, pirkimų iniciatoriai, pirkimų organizatorius, Viešųjų pirkimų komisijos nariai, ekspertai, stebėtojai, dalyvaujantys pirkimo procedūrose ar galintys daryti įtaką jos rezultatams, turi pasirašyti nešališkumo deklaraciją (forma patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. 1S-93 „Dėl nešališkumo deklaracijos tipinės formos patvirtinimo“) ir konfidencialumo pasižadėjimą (taisyklių 7 priedas). Nešališkumo deklaracijas ir konfidencialumo pasižadėjimus darbuotojai turi atnaujinti (pasirašyti naujus) ne rečiau, kaip vieną kartą per metus. Pirkimų iniciatoriai, pirkimų organizatorius, Viešųjų pirkimų komisijos nariai ir viešųjų pirkimų procedūrose dalyvaujantys ekspertai, prieš pradėdami vykdyti jiems nustatytas funkcijas, o taip pat ir pirkimų vykdytojo vadovas turi užpildyti arba atnaujinti privačių interesų deklaracijas, kaip tai nurodyta Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme.

13. Teismas prekes, paslaugas ir darbus, vadovaujantis VPĮ 82 straipsniu, privalo įsigyti naudojantis centrinės perkančiosios organizacijos (toliau – CPO) atlikta pirkimo procedūra ar valdoma dinamine pirkimo sistema ar sudaryta preliminariąja sutartimi kai:

13.1. kai pirkimo sutarties vertė lygi arba didesnė kaip 10 000 Eur be PVM;

13.2. numatomos įsigyti prekės, paslaugos ar darbai atitinka teismo poreikius ir teismas negali prekių, paslaugų ar darbų įsigyti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama tam skirtas lėšas.

14. Siūlymą pirkti per CPO arba iš jos teismo kancleriui gali teikti pirkimų iniciatorius pirkimų organizatorius arba Viešųjų pirkimų komisija, tačiau nusprendus pirkimo nevykdyti per / iš CPO, siūlymą teikiantis subjektas privalo motyvuoti savo sprendimą, tai patvirtinantį dokumentą paskelbti teismo tinklalapyje ir jį saugoti kartu su kitais pirkimo dokumentais VPĮ 97 straipsnyje nustatyta tvarka.

15. Už pirkimų planavimą atsakingo asmens funkcijos ir atsakomybė:

15.1. teikia pirkimų iniciatoriams pildyti viešųjų pirkimų sąrašą (taisyklių 5 priedas);

15.2. pagal iš pirkimų iniciatoriaus gautą pirkimų poreikį, rengia ir, suderinęs su pirkimų iniciatoriais, pirkimų organizatoriumi, Finansų skyriaus vedėju bei teismo kancleriu, teikia teismo pirmininkui tvirtinti pirkimų teismo einamųjų biudžetinių metų pirkimų planą (taisyklių 4 priedas) ir jo pakeitimus, skaičiuoja numatomų pirkimų vertes ir parenka pirkimo būdus;

15.3. esant poreikiui, einamaisiais biudžetiniais metais tikslina teismo pirkimų planą, pildo viešųjų pirkimų plano keitimo procedūros patikros lapą (taisyklių 2 priedas).

16. Pirkimų iniciatoriaus funkcijos ir atsakomybė:

16.1. atlieka rinkos tyrimą;

16.2. rengia ir teikia už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui informaciją apie poreikį įsigyti prekes, paslaugas ar darbus einamaisiais biudžetiniais metais – pirkimų sąrašą (taisyklių 5 priedas);

16.3. kiekvieno pirkimo procedūroms atlikti pildo paraišką (taisyklių 1 priedas). Kartu su paraiška rengia ir pateikia pirkimo objekto techninę specifikaciją, kvalifikacijos reikalavimus (jei tokie siūlomi), neprivalomus tiekėjų pašalinimo pagrindus (jei tokie siūlomi), kokybės vadybos / aplinkos apsaugos standartus (jei tokie siūlomi), pasiūlymų vertinimo kriterijus. Pirkimų paraišką suderina su Finansų skyriaus vedėju, už pirkimų organizavimą atsakingu asmeniu;

16.4. teikia išvadas dėl gautų pretenzijų, susijusių su jo parengta informacija, nurodyta šių taisyklių 16.3. punkte;

16.5. inicijuoja pagal preliminariąją sutartį atliekamas atnaujinto tiekėjų varžymosi procedūras;

16.6. esant poreikiui tikslinti pirkimų planą ar įtraukti naujus pirkimus, rengia tarnybinius pranešimus dėl pirkimų plano pakeitimo ir juos perduoda už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui.

17. Pirkimų organizatoriaus funkcijos ir atsakomybė:

17.1. vykdo mažos vertės pirkimų procedūras Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo, patvirtinto Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatytais atvejais ir tvarka;

17.2. vykdo atnaujinto tiekėjų varžymosi procedūras pagal preliminariąją sutartį;

17.3. vykdo dinaminės pirkimo sistemos pagrindu atliekamo pirkimo procedūras;

17.4. vykdo prekių, paslaugų ar darbų pirkimus naudojantis CPO atlikta pirkimo procedūra ar valdoma dinamine pirkimo sistema ar sudaryta preliminariąja sutartimi;

17.5. pildo tiekėjų apklausos pažymą (taisyklių 6 priedas);

17.6. rengia pirkimo dokumentus, ir, jei reikalinga, siūlo papildomus kvalifikacijos ir techninės specifikacijos reikalavimus, tiekėjų pašalinimo pagrindus, kokybės vadybos / aplinkos apsaugos standartus, pasiūlymų vertinimo kriterijus, pagrindines pirkimo sutarties sąlygas;

17.7. pirkimo procedūrų vykdymo metu, atsiradus aplinkybėms, kurių nebuvo galima numatyti, gali inicijuoti pirkimo procedūrų nutraukimą teikdamas tarnybinį pranešimą teismo kancleriui. Teismo kancleriui rezoliucija priėmus sprendimą dėl pirkimo procedūrų nutraukimo, atlieka su pirkimo nutraukimu susijusius veiksmus;

17.8. per 15 dienų nuo pirkimo sutarties ar preliminariosios sutarties sudarymo arba jų pakeitimo, bet ne vėliau kaip iki pirmojo mokėjimo, pirkimo sutartį ir laimėjusį pasiūlymą skelbia CVP IS;

17.9. sudaro vykdomų pirkimų dokumentų bylas;

17.10. CVP IS pildo pirkimų procedūrų ataskaitas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 96 straipsnio 2 dalies 1 punkto ir 3 dalies reikalavimus, teikia jas Viešųjų pirkimų tarnybai ir skelbia teismo tinklalapyje.

17.11. pagal teismo pirmininko patvirtintą pirkimų planą rengia teismo pirkimų suvestinę ir ją ne vėliau negu iki einamųjų biudžetinių metų kovo 15 d., o patikslinus pirkimų planą – nedelsdamas, skelbia Viešųjų pirkimų įstatymo 26 straipsnio 1 dalyje nustatyta tvarka CVP IS. Teismo tinklalapyje skelbia einamųjų biudžetinių metų pirkimo planą;

17.12. rengia pirkimų organizavimo taisykles;

17.13. rengia pirkimų vykdytojo vidaus teisės aktus ir (ar) kitus dokumentus, susijusius su pirkimais;

17.14. atlieka nuolatinę teisės aktų, reglamentuojančių pirkimus, ir jų pakeitimų stebėseną;

17.15. atlieka teismo vidaus dokumentų, susijusių su pirkimais, tarp jų ir pirkimų organizavimo taisyklių atitikties galiojantiems teisės aktams, stebėseną ir, esant poreikiui, rengia jų pakeitimus, teismo pirmininko nustatyta tvarka juos derina ir teikia tvirtinti bei skelbia teismo tinklalapyje;

17.16. vykdo sutarčių galiojimo pabaigos terminų, kitos informacijos, privalomos skelbti Viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka, paskelbimo priežiūrą;

17.17. ne rečiau kaip kartą per metus peržiūri nešališkumo deklaracijų ir konfidencialumo pasižadėjimų registro duomenis, patikrina, ar visi Viešųjų pirkimų komisijos nariai, ekspertai, pirkimų iniciatorius, pirkimų organizatorius, už pirkimų planavimą atsakingas asmuo yra pasirašę nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą bei deklaravę privačius interesus, kaip tai nurodyta Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatyme;

17.18. užtikrina, kad naujai paskirtas pirkimų iniciatorius, pirkimų organizatorius, visi naujai sudarytos Viešųjų pirkimų komisijos nariai ir ekspertai, prieš pradėdami darbą, pasirašytų nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą, šiuos dokumentus registruoja registre;

17.19. pildo ir tvarko šių taisyklių 8 punkte nurodytą registrą;

17.20. rengia sutarčių projektus pasirašymui, esant poreikiui, rengia sutarčių pratęsimo, keitimo ir nutraukimo projektus;

17.21. registruoja sudarytas pirkimo sutartis ir jų pakeitimus;

17.22. nutraukus pirkimo sutartį dėl esminio sutarties pažeidimo – įtraukia tiekėjus į nepatikimų tiekėjų sąrašą;

17.23. įtraukia tiekėjus į melagingą informaciją pateikusių tiekėjų sąrašus, jei pirkimo procedūrų metu tiekėjas nuslėpė ar pateikė melagingą informaciją, kaip nustatyta VPĮ 46 straipsnio 4 dalies 4 punkte (šią informaciją taip pat gali perduoti Viešųjų pirkimų komisija);

17.24. saugo pasibaigusių pirkimų bylas ir organizuoja pirkimų bylų perdavimą į archyvą;

17.25. pagal poreikį kaupia ir rengia statistinę informaciją apie teismo atliktus ir atliekamus viešuosius pirkimus;

17.26. esant poreikiui keisti pirkimo sutartį, pildo viešųjų pirkimų sutarties keitimo procedūros patikros lapą (taisyklių 3 priedas);

17.27. valstybės tarnybos ar darbo kaitos atveju, perduoda prižiūrimų sutarčių vykdymo dokumentus tiesioginiam vadovui arba kitam teismo pirmininko paskirtam darbuotojui.

18. Viešųjų pirkimų komisija dirba pagal Viešųjų pirkimų komisijos darbo reglamentą, ir be kitų jai nustatytų funkcijų:

18.1. jei reikalinga, siūlo papildomus kvalifikacijos ir techninės specifikacijos reikalavimus, tiekėjų pašalinimo pagrindus, kokybės vadybos / aplinkos apsaugos standartus, pasiūlymų vertinimo kriterijus, pagrindines pirkimo sutarties sąlygas arba siūlo pateiktų reikalavimų pataisymus.

19. Už sutarčių vykdymo priežiūrą atsakingo asmens funkcijos ir atsakomybė:

19.1. prižiūri (organizuoja priežiūrą) teismo sudarytose pirkimo sutartyse numatytų jos įsipareigojimų vykdymą, prižiūri pristatymo (atlikimo, teikimo) terminų bei prekių, paslaugų ir darbų atitikties pirkimo sutartyse numatytiems kokybiniams ir kitiems reikalavimams laikymąsi;

19.2. pasirašo prekių, paslaugų ir (ar) darbų priėmimo–perdavimo aktus, taip patvirtindamas, kad neturi pretenzijų dėl gautų prekių ar suteiktų paslaugų ar darbų, ir vizuoja gautas sąskaitas faktūras (PVM sąskaitas faktūras) ar kitus teisės aktuose ar pirkimo sutartyje numatytus apskaitos dokumentus, kuriuos perduoda teismo Finansų skyriui.

20. Už sutarčių saugojimą atsakingo asmens funkcijos ir atsakomybė:

20.1. saugo pasirašytų ir užregistruotų sutarčių ir jų pakeitimų originalus iki pirkimo sutarties įvykdymo ir organizuoja šių dokumentų perdavimą į archyvą;

20.2. pagal kompetenciją atlieka sutarčių vykdymo prevencinę kontrolę – stebi, kad pagal sutartį nebūtų išmokėta daugiau lėšų nei numatyta pirkimo sutartyje, kas ketvirtį teikia teismo kancleriui pirkimų organizatoriaus vykdytų pirkimų ataskaitą, kartu nurodydamas nuo sutarties sudarymo panaudotų piniginių lėšų dydį.

21. CVP IS administratoriaus funkcijos ir atsakomybė:

21.1. atsako už duomenų apie teismą aktualumą ir teisingumą, administruoja teismo darbuotojams suteiktas teises;

21.2. sukuria ir registruoja naujus teismo CVP IS naudotojus (pvz., Viešųjų pirkimų komisijos narius ir kt.), kuria naudotojų grupes CVP IS priemonėmis vykdomiems pirkimams, suteikia jiems įgaliojimus ir nustato prieigos prie duomenų ribas;

21.3. teismo darbuotojams nutraukus darbo santykius, panaikina jų prieigą prie CVP IS.

 

PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VIDAUS KONTROLĖS PROCEDŪROS PAGAL ETAPUS

 

PIRMAS SKIRSNIS

Prekių, paslaugų ir (ar) darbų poreikio formavimo etapas

 

22. Teismo reikmėms reikalingų įsigyti prekių, paslaugų ir (ar) darbų poreikį formuoja pirkimų iniciatoriai, inicijuodami prekių, paslaugų ar darbų, reikalingų administracijos padalinio funkcijų ir uždavinių vykdymui, pirkimą.

23. Kiekvienas pirkimų iniciatorius iki einamųjų biudžetinių metų gruodžio 1 d. elektroniniu paštu už pirkimų planavimą, atsakingam asmeniui pateikia pirkimų sąrašą (taisyklių 5 priedas).

24. Pirkimų iniciatorius, prieš teikdamas pirkimų sąrašą, privalo:

24.1. peržiūrėti galiojančias pirkimo sutartis, įvertinti galimybę ir tikslingumą pratęsti pasirašytų sutarčių galiojimą (jei tokia galimybė numatyta pirkimo sutartyje), užtikrindamas nepertraukiamą teismo funkcijoms atlikti būtinų prekių tiekimą ar paslaugų teikimą;

24.2. atlikti rinkos tyrimą, reikalingą potencialiems tiekėjams ir numatomai pirkimo vertei nustatyti;

24.3. įvertinti galimybę prekes, paslaugas ir darbus įsigyti naudojantis CPO elektroniniu katalogu ir pateikti siūlymą dėl konkretaus sprendimo (prekes, paslaugas ar darbus įsigyti naudojantis CPO elektroniniu katalogu / prekes, paslaugas ar darbus įsigyti nesinaudojant CPO elektroniniu katalogu). Jei teikiamas siūlymas prekes, paslaugas ar darbus įsigyti nesinaudojant CPO elektroniniu katalogu, turi būti pateikiami ir tokį sprendimą pagrindžiantys argumentai;

24.4. kai numatoma vykdyti mažos vertės neskelbiamą pirkimą – įvertinti taikytinas pirkimo vykdymo priemones.

ANTRAS SKIRSNIS

Pirkimų planavimo etapas

 

25. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo pagal iš pirkimų iniciatorių gautą pirkimų sąrašą, rengia teismo pirkimų plano (taisyklių 4 priedas) projektą:

25.1. priskiria prekėms, paslaugoms ir darbams kodus pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną, patvirtintą Europos Parlamento ir Tarybos 2002 m. lapkričio 5 d. reglamentu (EB) Nr. 2195/2002 dėl bendro viešųjų pirkimų žodyno (BVPŽ) (OL 2002 m. specialusis leidimas, 6 skyrius, 5 tomas, p. 3) (su paskutiniais pakeitimais, padarytais Komisijos 2007 m. lapkričio 28 d. reglamento (EB) Nr. 213/2008, iš dalies keičiančio Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 2195/2002 dėl bendro viešųjų pirkimų žodyno (CVP) ir Europos Parlamento ir Tarybos direktyvas 2004/17/EB ir 2004/18/EB dėl viešųjų pirkimų tvarkos, kad CPV būtų atnaujintas (OL 2008 L 74, p. 1) (toliau – BVPŽ);

25.2. vadovaudamasis VPĮ 5 straipsnio nuostatomis ir Numatomos viešojo pirkimo ir pirkimo vertės skaičiavimo metodikos, patvirtintos Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 1S-94 „Dėl Numatomos viešojo pirkimo ir pirkimo vertės skaičiavimo metodikos patvirtinimo“, nuostatomis, apskaičiuoja numatomų pirkimų vertes;

25.3. įvertina galimybę pirkimus atlikti iš VPĮ 23 ir VPĮ 24 straipsniuose nurodytų subjektų;

25.4. įvertina galimybę prekes, paslaugas ar darbus įsigyti naudojantis CPO elektroniniu katalogu;

25.5. įvertina galimybę pirkimą atlikti CVP IS priemonėmis.

26. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo suderina parengtą pirkimų plano projektą su pirkimų iniciatoriais, pirkimų organizatoriumi, Finansų skyriaus vedėju bei teismo kancleriu ir iki gruodžio 31 d. teikia jį teismo pirmininkui tvirtinti.

27. Teismo pirmininkui patvirtinus pirkimų planą, už pirkimų organizavimą atsakingas asmuo parengia pirkimų suvestinę ir, vadovaudamasis VPĮ 26 straipsniu, ne vėliau nei iki einamųjų biudžetinių metų kovo 15 d. ją paskelbia CVP IS priemonėmis, Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta tvarka.

28. Atsiradus poreikiui einamaisiais biudžetiniais metais tikslinti patvirtintą pirkimų planą, pirkimų iniciatorius, atlikęs šių taisyklių 24 punkte numatytus veiksmus, pateikia už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui tarnybinį pranešimą dėl pirkimų plano keitimo.

29. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo, iš pirkimų iniciatoriaus gavęs tarnybinį pranešimą dėl pirkimų plano keitimo, pradeda pirkimų plano keitimo procedūrą ir atlieka visus taisyklių 25 punkte numatytus veiksmus bei pildo viešųjų pirkimų plano keitimo procedūros patikros lapą (taisyklių 2 priedas).

30. Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo, suderinęs pirkimų plano pakeitimą taisyklių 26 punkte nustatyta tvarka, jį kartu su viešųjų pirkimų plano keitimo procedūros patikros lapu teikia tvirtinti teismo pirmininkui.

31. Teismo pirmininkui patvirtinus pirkimų plano pakeitimą, už pirkimų organizavimą, atsakingas asmuo per 5 darbo dienas patikslina paskelbtą pirkimų suvestinę.

32. Pirkimų planas ir pirkimų suvestinė gali būti nekeičiami, jeigu dėl nenumatytų aplinkybių iškyla poreikis ypač skubiai vykdyti pirkimų suvestinėje nenurodytą pirkimą, arba kai konkretaus pirkimo metu keičiasi informacija, kuri apie šį pirkimą nurodyta pirkimų suvestinėje.

 

TREČIAS SKIRSNIS

Pirkimo inicijavimo ir pasirengimo jam etapas

 

33. Pirkimų iniciatorius, prieš inicijuodamas konkretaus pirkimo procedūras, jei tikslinga, pakartotinai atlieka rinkos tyrimą, reikalingą pirkimo sutarties vertei nustatyti, atsižvelgia į informaciją apie anksčiau vykdytus analogiškus ar panašius pirkimus ir sutarčių įgyvendinimą ir užpildo pirkimo paraišką (taisyklių 1 priedas). Pirkimų iniciatorius, esant poreikiui vykdyti pirkimą, gali nepildyti pirkimo paraiškos, kai pirkimo suma neviršija 50 eurų be PVM. Apie tokį pirkimą pirkimų iniciatorius elektroniniu paštu informuoja teismo kanclerį, finansų skyriaus vedėją ir pirkimų organizatorių. Tokiu atveju pirkimo dokumentu laikoma PVM sąskaitos faktūros kopija.

34. Užpildyta ir su pirkimų organizatoriumi, Finansų skyriaus vedėju suderinta pirkimo paraiška teikiama teismo kancleriui, kuris priima vieną iš sprendimų:

34.1. pavesti sudarytai Viešųjų pirkimų komisijai atlikti pirkimo procedūras;

34.2. pavesti pirkimų organizatoriui atlikti mažos vertės pirkimo procedūras;

34.3. nevykdyti viešojo pirkimo.

34.4. Finansų skyriaus vedėjas negali vizuoti pirkimo paraiškos, jei inicijuojamam pirkimui trūksta lėšų, ir tai pažymi pirkimo paraiškos pastabose.

35. Pirkimo paraiškos ir jų priedai saugomi kartu su atitinkamo pirkimo dokumentais (bylose).

35¹. Pirkimų paraiškos, pagal kurias pirkimų procedūros toliau nėra vykdomos (pvz. pasikeitus pirkimo kainai, susidūrus su nenugalimos jėgos aplinkybėmis ar kt.) pirkimų organizatoriui su viešaisiais pirkimais susijusių dokumentų registre (pastabų skiltyje) bei pirkimo paraiškoje atlikus žymas apie neįvykusį pirkimą ir jo priežastis, saugomos kartu su kitais dokumentais (bylose).

36. Pirkimų iniciatorius teikia išvadas dėl gautų pretenzijų taisyklių 16.4. punkte numatytais atvejais, ir priima sprendimą bei teikia jį pirkimų organizatoriui arba Viešųjų pirkimų komisijai. Pirkimo iniciatoriaus veiksmus pagrindžiantys dokumentai turi būti perduoti pirkimo paraiškoje nurodytiems, konkretų pirkimą vykdysiantiems asmenims.

 

KETVIRTAS SKIRSNIS

Pirkimo vykdymo etapas

 

37. Teismo kancleris gali priimti sprendimą pavesti pirkimo procedūras atlikti Viešųjų pirkimų komisijai.

38. Teismo kancleriui priėmus sprendimą pavesti pirkimo procedūras atlikti Viešųjų pirkimų komisijai, komisija:

38.1. parenka pirkimo būdą;

38.2. rengia, suderina su pirkimų iniciatoriumi jo kompetencijos ribose ir tvirtina pirkimo dokumentus. Jei Viešųjų pirkimų komisijai nepavyksta pirkimo dokumentų suderinti su šiame punkte nurodytu asmeniu, galutinį sprendimą dėl pirkimo dokumentų tvirtinimo rezoliucija priima teismo kancleris;

38.3. pildo skelbimą apie pirkimą;

38.4. priima sprendimą dėl pirkimo procedūrų nutraukimo, jeigu pirkimo procedūrų vykdymo metu atsirado aplinkybės, kurių nebuvo galima numatyti;

38.5. atlieka kitas funkcijas ir procedūras, numatytas Viešųjų pirkimų komisijos darbo reglamente.

39. Teismo kancleriui paraiškoje priėmus sprendimą pavesti mažos vertės pirkimo procedūras arba pagal preliminariąją sutartį atnaujinto tiekėjų varžymosi procedūras arba dinaminės pirkimo sistemos pagrindu atliekamo pirkimo procedūras atlikti pirkimų organizatoriui, jis:

39.1. parenka pirkimo būdą;

39.2. rengia pirkimo dokumentus ir suderina juos su pirkimų iniciatoriumi jo kompetencijos ribose;

39.3. atliekant mažos vertės neskelbiamus pirkimus, išskyrus šių taisyklių 39.4. punkte numatytus atvejus, pildo tiekėjų apklausos pažymą (taisyklių 6 priedas), ją suderina su Finansų skyriaus vedėju ir teikia tvirtinti teismo kancleriui;

39.4. tiekėjų apklausos pažyma gali būti nepildoma įsigyjant prekes, paslaugas ar darbus jų prekybos vietoje, kai numatomos sudaryti pirkimo sutarties vertė yra mažesnė kaip 1 000 Eur be PVM, taip pat jei pirkimas buvo vykdytas per CPO elektroninį katalogą. Įvykęs pirkimas užregistruojamas pirkimų registre, o pirkimo sutartis – saugoma prekių, paslaugų ir darbų pirkimų dokumentų byloje;

39.5. pirkimo organizatorius, atlikdamas mažos vertės pirkimą, gali kreiptis į vieną tiekėją, kai pirkimo vertė neviršija 1 000 Eur be PVM. Pirkimo organizatorius, atlikdamas mažos vertės pirkimą, kreipiasi į tris ar daugiau tiekėjų, kai pirkimo vertė viršija 1 000 Eur be PVM;

39.6. jeigu pirkimų organizatoriui nepavyksta suderinti tiekėjų apklausos pažymos ar pirkimo dokumentų su šių taisyklių 39.3. punkte nurodytu asmeniu, galutinį sprendimą rezoliucija priima teismo kancleris;

39.7. vykdo atnaujinto tiekėjų varžymosi procedūras VPĮ 78 straipsnio 6 dalyje nustatyta tvarka.

40. Viešųjų pirkimų komisija ar pirkimų organizatorius pateiktus pasiūlymus vertina ir palygina nedalyvaujant tiekėjams.

41. Jei pakvietus daugiau nei vieną tiekėją teikti pasiūlymus, pasiūlymą pateikia tik vienas tiekėjas ir jo pasiūlymo kaina nėra per didelė (priimtina) teismui, bei atitinka pirkimo dokumentuose keliamas sąlygas, tuomet gali būti pripažįstamas laimėtoju, nors kiti tiekėjai pasiūlymų ir nepateikė.

42. Jei išsiuntus kvietimus teikti pasiūlymus, negaunamas nei vienas pasiūlymas, tuomet pirkimo procedūros laikomos pasibaigusios ir jeigu poreikis įsigyti prekių, paslaugų ar darbų išlieka, vykdomas naujas pirkimas.

43. Tiekėjų pretenzijas nagrinėja pirkimų organizatorius arba pirkimą atliekanti Viešųjų pirkimų komisija. Atskirais atvejais teismo kanclerio įsakymu pretenzijoms nagrinėti gali būti sudaryta atskira komisija. Nagrinėjant pretenziją, gali būti kreipiamasi į pirkimų iniciatorių, kuris, privalo pareikšti argumentuotą savo nuomonę dėl gautos pretenzijos. Pirkimų organizatorius arba Viešųjų pirkimų komisija esant poreikiui (pakoregavus paraiškoje nurodytą informaciją, pirkimo sutarties sąlygas ir pan.) suderina parengto atsakymo dėl pretenzijos projektą su pirkimų iniciatoriumi, jei į pirkimo iniciatorių buvo kreiptasi dėl išvados, kaip tai numatyta šių taisyklių 16.4. punkte.

 

PENKTAS SKIRSNIS

Pirkimo sutarties sudarymo etapas

 

44. Pirkimo sutartyje rekomenduojama numatyti, kad paslaugų suteikimo, prekių pristatymo ar darbų atlikimo faktas ir turinys yra grindžiamas priėmimo–perdavimo aktu ir (ar) kitais teisės aktuose ar pirkimo sutartyje numatytais dokumentais.

45. Galutinį pirkimo / preliminariosios ar pagrindinės sutarties projektą, atliekant mažos vertės pirkimus, parengia pirkimų organizatorius. Mažos vertės pirkimų atveju, sutarties projektą gali pateikti ir tiekėjas, su kuriuo numatoma sudaryti sutartį.

46. Pirkimo / preliminariosios ar pagrindinės sutarties projektas ir visi jos priedai turi būti suderinti su pirkimų iniciatoriumi bei Finansų skyriaus vedėju. Nurodyti asmenys pagal kompetenciją vizuoja sutartį ir pasirašomus jos priedus.

47. Pirkimo sutartį pasirašo teismo kancleris ar teismo pirmininkas. Sutartyse prie šalių parašo rekvizito nurodoma pasirašymo data.

48. Jei nepavyksta pirkimo sutarties projekto suderinti su šių taisyklių 46 punkte nurodytais asmenimis, galutinį sprendimą dėl pirkimo sutarties projekto priima teismo kancleris.

49. Atlikus pirkimo procedūras ir priėmus sprendimą sudaryti pirkimo sutartį, Viešųjų pirkimų komisijos sekretorius arba kitas paskirtas Viešųjų pirkimų komisijos narys arba pirkimų organizatorius, nedelsiant skelbia VPĮ nurodytą informaciją (laimėjusį pasiūlymą ir (ar) sudarytą pirkimo sutartį ir jos pakeitimus).

50. Užregistravęs pirkimo sutartį, už pirkimų organizavimą atsakingas asmuo apie tai elektroniniu paštu informuoja pirkimų iniciatorių, administracijos padalinių vadovus (jei pirkimo sutartis susijusi su padalinio veiklos sritimi).

 

ŠEŠTAS SKIRSNIS

Pirkimo sutarties vykdymo etapas

 

51. Teismo ir tiekėjo sutartinių įsipareigojimų vykdymo, pristatymo (atlikimo, teikimo) terminų laikymosi koordinavimą (organizavimą), taip pat prekių, paslaugų ir darbų atitikties pirkimo sutartyse numatytiems kokybiniams ir kitiems reikalavimams stebėseną užtikrina už sutarčių vykdymo priežiūrą atsakingas asmuo. Prevencinę kontrolę teismo vidaus teisės aktuose nustatytos kompetencijos ribose atlieka Finansų skyriaus vedėjas ir už sutarčių saugojimą atsakingas asmuo.

52. Už sutarčių vykdymo priežiūrą atsakingas asmuo, pastebėjęs pirkimo sutarties vykdymo trūkumus ar atsiradus kitoms sutarties vykdymui svarbioms aplinkybėms, privalo raštu kreiptis į tiekėją prašydamas ištaisyti trūkumus. Tais atvejais, kai yra teisinis pagrindas taikyti tiekėjui pirkimo sutartyje numatytus prievolių užtikrinimo būdus (delspinigiai, baudos, kt.) ir (arba) inicijuoti pirkimo sutarties nutraukimą joje nustatytais pagrindais, už sutarčių vykdymo priežiūrą atsakingas asmuo, informuoja apie tai pirkimų organizatorių, kuris parengia dėl to pranešimą tiekėjui, kurį pasirašo teismo kancleris.

53. Teismo kancleriui priėmus sprendimą nutraukti pirkimo sutartį, pirkimų organizatorius:

53.1. parengia pirkimo sutarties nutraukimo dokumentus;

53.2. pirkimo sutarties nutraukimo dokumentus pateikia teismo kancleriui pasirašyti ir apie tai informuoja Finansų skyriaus vedėją.

54. Visais atvejais, kai vykdant sudarytą sutartį atsiranda poreikis keisti tam tikras pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas, tokį pakeitimą inicijuoja pirkimų organizatorius:

54.1. inicijuodamas pirkimo sutarties sąlygų keitimą, užpildo pirkimo sutarties keitimo procedūros patikros lapą (taisyklių 3 priedas);

54.2. nustatęs, kad numatomų keisti pirkimo sutarties sąlygų keitimo galimybė buvo numatyta sutartyje arba atitinka VPĮ 89 straipsnio 1 dalies 1–3 punktuose išvardintus atvejus, parengia pirkimo sutarties pakeitimo projektą;

54.3. suderina su Finansų skyriaus vedėju bei už sutarties vykdymo priežiūrą atsakingu asmeniu pirkimo sutarties keitimo patikros lapą ir sutarties pakeitimo projektą;

54.4. du pirkimo sutarties pakeitimo egzempliorius teikia teismo kancleriui pasirašyti, kartu pridėdamas ir patikros lapą;

54.5. jei pirkimo sutarties keitimo patikros lapo ir (ar) sutarties pakeitimo projekto nepavyksta suderinti su šių taisyklių 54.3. punkte nurodytais asmenimis, galutinį sprendimą dėl pirkimo sutarties pakeitimo priima teismo kancleris;

54.6. užregistravęs pirkimo sutarties pakeitimą, už pirkimų organizavimą atsakingas asmuo atlieka šių taisyklių 50 punkte nurodytus veiksmus.

55. Už sutarčių vykdymo priežiūrą atsakingas asmuo privalo įsitikinti, kad pirkimo objektas, jo techniniai, funkciniai, kiekybiniai, kokybės reikalavimai atitinka pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas, nepraleisti prievolių įvykdymo terminai, kitos pirkimo sutartyje nustatytos sąlygos ir prievolės yra įvykdytos tinkamai. Už sutarčių vykdymo priežiūrą atsakingas asmuo pasirašo priėmimo–perdavimo aktą ar kitą paslaugų suteikimą, prekių pristatymą ar darbų atlikimą pagrindžiantį dokumentą, jei toks numatytas, tik tokiu atveju, jei neturi pretenzijų ar pastabų dėl teismui pristatytų prekių, suteiktų paslaugų ar atliktų darbų.

56. Jei už sutarčių vykdymo priežiūrą atsakingas asmuo nustato, kad pirkimo objektas, jo techniniai, funkciniai, kiekybiniai, kokybės reikalavimai atitinka pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas, tačiau pažeistos kitos joje nustatytos neesminės sąlygos, priėmimo–perdavimo akte nurodo nustatytus trūkumus, jį pasirašo ir teikia siūlymą teismo kancleriui dėl pirkimo sutartyje numatytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdų taikymo tiekėjui.

 

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

57. Už viešųjų pirkimų sutarčių ir jų pakeitimų originalų bei kitų pirkimų dokumentų saugojimą atsakingas darbuotojas, pasibaigus sutarčiai, organizuoja pirkimų dokumentų bylų ir sutarčių perdavimą į archyvą.

58. Visi su pirkimų organizavimu, vykdymu ir vidaus kontrole susiję dokumentai saugomi VPĮ 97 straipsnio 3 ir 4 dalyse nustatyta tvarka.

 

____________________

 

part_3b7c533b9ebb4b06821996336edaac16_end


 

Kauno apylinkės teismo

Viešųjų pirkimų organizavimo ir

vidaus kontrolės taisyklių

1 priedas

 

(Pirkimo paraiškos formos pavyzdys)

 

 

KAUNO APYLINKĖS TEISMAS

 

TVIRTINU

Teismo kancleris

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

(data)

 

PIRKIMO PARAIŠKA

 

20___ m._____________________ d. Nr. ______

Kaunas

 

Eil.

Nr.

Pirkimo objekto pavadinimas

BVPŽ kodas

Pirkimo objekto aprašymas: ketinamų pirkti prekių, paslaugų ar darbų savybės, kokybės reikalavimai

Kiekis ar apimtys (atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais)

Orientacinė vieneto kaina Eur be PVM

Orientacinė planuojamos sudaryti sutarties vertė Eur be PVM

1.

 

 

 

 

 

 

Suma iš viso Eur su PVM:

 

Numatoma pirkimo sutarties trukmė (be pratęsimų): su pratęsimais:

Prekių pristatymo, paslaugų suteikimo ar darbų atlikimo terminai:

Ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas išrenkamas pagal:

Pasirenkamas vertinimo kriterijus:

kaina    sąnaudos   kainos ar sąnaudų ir kokybės santykis

sąnaudų vertinimo kriterijaus parametrai (jei taikomi, išvardinti):

 

Siūlomų kviesti tiekėjų sąrašas ( jeigu paraiška teikiama dėl pirkimo, kuris bus vykdomas apie jį neskelbiant):

Informacija apie pirkimą (pažymėti):

Taip Ne

Ar pirkimas įtrauktas į metinį pirkimų planą? (nurodyti plano eilutę)

☐ ☐

Ar taikomi tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai? (jei taikomi, pridėti)

☐ ☐

Ar taikomi neprivalomi tiekėjų pašalinimo pagrindai? (jei taikomi, pridėti)

☐ ☐

Ar taikomi kokybės vadybos / aplinkos apsaugos standartai? (jei taikomi, pridėti)

☐ ☐

Ar prekės, paslaugos, darbai yra CPO.LT kataloge?

☐ ☐

Ar pirkimas bus vykdomas per / iš CPO? (jei Ne - pateikiamas tokio sprendimo pagrindimas)

☐ ☐

Ar pirkimas bus vykdomas CVP IS priemonėmis?

☐ ☐

Pirkimų iniciatoriaus siūlymas:

Taip Ne

Ar pirkimą pavedama vykdyti Pirkimų organizatoriui?

☐ ☐

Ar pirkimą pavedama vykdyti Viešųjų pirkimų komisijai?

☐      ☐

Ar pirkimą pavedama vykdyti Įgaliotajai organizacijai?

☐      ☐

 

Pridedama:

1.  Techninė specifikacija;

2.  Kiti dokumentai (tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai, neprivalomi tiekėjų pašalinimo pagrindai, kokybės vadybos /  aplinkos apsaugos standartai, pagrindimas dėl pirkimo neskaidymo į dalis, pagrindinės sutarties sąlygos ir kt.)

Finansų skyriaus vedėjo pastabos, kai pirkimui nepritariama

 

 

 

(Pirkimų iniciatoriaus pareigos)

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

(Pirkimų organizatoriaus pareigos)

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

(Finansų skyriaus vedėjas)

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

part_4fc258e9c04549aea78ed16846035ffc_end


 

Kauno apylinkės teismo

Viešųjų pirkimų organizavimo ir

vidaus kontrolės taisyklių

2 priedas

 

(Viešųjų pirkimų plano keitimo procedūros patikros lapo formos pavyzdys)

 

KAUNO APYLINKĖS TEISMAS

20____ M. VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANO KEITIMO PROCEDŪROS

PATIKROS LAPAS

 

20___ m._____________________ d. Nr. ______

Kaunas

I DALIS

1.

Patikslinto Pirkimų plano data ir Nr.

 

2.

Pirkimo objektas

 

3.

Numatomo pirkimo vertė Eur be PVM

 

4.

BVPŽ kodas

 

 

II DALIS

Eil.

Nr.

TIKRINIMO OBJEKTAS

ĮVERTINIMAS

Taip / Ne

1.

Metinis Pirkimų planas tikslinamas – tikslinama informacija apie įtrauktus į metinį Pirkimų planą pirkimus

☐ ☐

2.

Metinis Pirkimų planas tikslinamas – metinis Pirkimų planas papildomas naujais pirkimais

☐ ☐

3.

Viešųjų pirkimų suvestinė tikslinama – tikslinama informacija apie įtrauktus į suvestinę pirkimus

☐ ☐

4.

Viešųjų pirkimų suvestinė tikslinama – suvestinė papildoma naujais pirkimais

☐ ☐

5.

Numatomos pirkimų vertės perskaičiuotos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 5 straipsnio nuostatomis ir Numatomos viešojo pirkimo ir pirkimo vertės skaičiavimo metodika

☐ ☐

 

Priedai: (nurodomi pridedami dokumentai ir lapų skaičius)

 

 

(Už pirkimų planavimą atsakingo asmens pareigos)

 

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

(Finansų skyriaus vedėjas)

 

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

part_eb94de38e6164befa095f09396a48463_end


 

Kauno apylinkės teismo

Viešųjų pirkimų organizavimo ir

vidaus kontrolės taisyklių

3 priedas

 

(Viešojo pirkimo sutarties keitimo procedūros patikros lapo formos pavyzdys)

 

KAUNO APYLINKĖS TEISMAS

VIEŠOJO PIRKIMO SUTARTIES KEITIMO PROCEDŪROS

PATIKROS LAPAS

 

20___ m._____________________ d. Nr. ______

Kaunas

I DALIS

Pirkimo sutarties numeris ir data

 

Pirkimo sutarties pavadinimas

 

Pirkimo sutarties objektas

 

Numatoma sutarties pabaigos data

(įskaitant visus numatomus pratęsimus)

 

Už pirkimo sutarties vykdymą atsakingas asmuo

 

 

II DALIS

 

TIKRINIMO OBJEKTAS

VERTINIMAS

Taip / Ne

1.

Pirkimo sutarties sąlygų keitimo galimybė numatyta pirkimo sutartyje

☐ ☐

2.

Pirkimo sutarties sąlygų keitimo galimybė numatyta VPĮ 89 straipsnyje (jei Taip – nurodomos VPĮ 89 straipsnio nuostatos (dalis, punktas, papunktis), kuriomis vadovaujantis atliekamas sutarties keitimas)

☐ ☐

3.

Pakeitus sutarties sąlygas bus pažeisti pagrindiniai viešųjų pirkimų principai

☐ ☐

4.

Pakeitus sutarties sąlygas bus keičiamos esminės sutarties sąlygos

☐ ☐

Priedai: (nurodomi pridedami dokumentai ir lapų skaičius)

 

(Už sutarties vykdymo priežiūrą atsakingas asmuo)

 

 

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

(Finansų skyriaus vedėjas)

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

 

 

part_68b4d6e345e44bd2a63bc62b80f9ca8b_end


 

Kauno apylinkės teismo

Viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės taisyklių

4 priedas

 

(Viešųjų pirkimų plano formos pavyzdys)

TVIRTINU

Teismo pirmininkas

_______________________

(parašas)

_______________________

(vardas, pavardė)

_______________________

(data)

KAUNO APYLINKĖS TEISMAS

20 ____ m. VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS

 

20___ m._____________________ d. Nr. ______

Kaunas

 

NEil.

NNr.

Pirkimo objekto rūšis (prekės, paslaugos, darbai)

 

Pirkimo objekto pavadinimas

Planuojama pirkimo

pradžia (data arba ketvirtis)

VVertė, (Eur be PVM)

Apimtys / kiekiai (jei įmanoma)

BVPŽ (pagrindinis)

BBVPŽ

(papildomi, jei yra)

PPirkimo būdas

Sutarties trukmė (mėn., su pratęsimais, jei tokių yra)

Atliekamas per / iš CPO

Atliekamas

CVP IS priemonėmis

 

VPĮ 23 str.

VVPĮ 24 str.

Pirkimo iniciatorius

(pareigos ir vardas, pavardė)

Komentarai

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Pirkimų iniciatoriaus pareigos)

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

(Už pirkimų organizavimą atsakingo asmens pareigos)

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

(Finansų skyriaus vedėjas )

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

(Teismo kancleris)

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

part_cc15a91ad5494992ba1ccfa99b4afca2_end


 

Kauno apylinkės teismo

Viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės taisyklių

5 priedas

 

(Viešųjų pirkimų plano formos pavyzdys)

 

20 ____ m. VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SĄRAŠAS

 

20___ m._____________________ d. Nr. ______

Kaunas

 

Eil.

Nr.

Pirkimo objekto rūšis (prekės, paslaugos, darbai)

 

Pirkimo objekto pavadinimas

Planuojama pirkimo

pradžia (data arba ketvirtis)

Vertė, (Eur be PVM)

Apimtys / kiekiai (jei įmanoma)

Pastabos

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Pirkimų iniciatoriaus pareigos)

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

part_ed6a85de7de34f11aac847fcd60c1a59_end


 

Kauno apylinkės teismo

Viešųjų pirkimų organizavimo ir

vidaus kontrolės taisyklių

6 priedas

 

(Tiekėjų apklausos pažymos formos pavyzdys)

 

TVIRTINU

Teismo kancleris

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

(data)

 

KAUNO APYLINKĖS TEISMAS

TIEKĖJŲ APKLAUSOS PAŽYMA

 

20__ m._____________ d. Nr. ______

Kaunas

 

Pirkimo objekto pavadinimas:

 

Paraiškos data ir Nr.

 

Pirkimo būdas

 

Pirkimo būdo pasirinkimo pagrindas (nustatytas, vadovaujantis mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu):

 

Skelbimo paskelbimo data ir Nr. (jei vykdomas skelbiamas pirkimas):

 

Pasiūlymų vertinimo kriterijus:

 

Ar pirkimas atliktas CVP IS priemonėmis (taip/ne):

 

 

Pakviesti tiekėjai (pildoma, jei pirkimas vykdytas apie jį neskelbiant):

Eil. Nr.

Pavadinimas, įmonės kodas

Kvietimo pateikimo būdas

Kvietimo pateikimo data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pasiūlymus pateikę tiekėjai:

Eil. Nr.

Pavadinimas, įmonės kodas (jei taikoma)

Pasiūlymą pateikusio asmens pareigos, vardas, pavardė

 

Pasiūlymo pateikimo data ir laikas

 

Tiekėjo pasiūlymo kaina Eur su PVM

Tiekėjo siūlomo pirkimo objekto savybės, darančios įtaką pasiūlymo vertinimui

Tiekėjo numeris pasiūlymų eilėje (jei eilė sudaroma)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laimėjusiu pripažintas tiekėjas:

Pastabos (pasiūlymų atmetimo priežastys, kita informacija):

 

Pridedama: Pirkimo dokumentai (jei buvo rengiami), lapų skaičius.

Tiekėjų pasiūlymai (jei tiekėjai teikė pasiūlymus raštu), lapų skaičius.

 

 

(Pirkimų organizatoriaus pareigos)

 

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

(Finansų skyriaus vedėjo pareigos)

 

(parašas, data)

 

(vardas, pavardė)

 

 

part_7abd052191f0497e8ff87cf849b6c484_end


 

Kauno apylinkės teismo

Viešųjų pirkimų organizavimo ir

vidaus kontrolės taisyklių

7 priedas

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo formos pavyzdys)

 

KAUNO APYLINKĖS TEISMAS

__________________________________________________________________________

(padalinio pavadinimas, pasižadėjimą pasirašančio asmens pareigos, vardas, pavardė)

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20___ m._____________________ d.

Kaunas

Būdamas ______________________________________,

(pareigų, atliekant pirkimo procedūras, pavadinimas)

1. Pasižadu:

1.1. saugoti ir tik įstatymų bei kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su pirkimu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, atliekant pavestas pareigas (užduotis);

1.2. man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;

1.3. neteikti tretiesiems asmenims informacijos, kurios atskleidimas prieštarautų Viešųjų pirkimų įstatymo (VPĮ) reikalavimams, visuomenės interesams ar pažeistų teisėtus viešuosiuose pirkimuose dalyvaujančių tiekėjų ir (arba) perkančiosios organizacijos interesus;

1.4. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų.

2. Man žinoma, kad su pirkimu susijusią informaciją, kurią VPĮ ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatos numato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims, galėsiu teikti tik įpareigotas Viešųjų pirkimų komisijos ar perkančiosios organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens. Konfidencialią informaciją galėsiu atskleisti tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais.

3. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

3.1. informacija, kurios konfidencialumą nurodė tiekėjas ir jos atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

3.2. visa su pirkimu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos VPĮ ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatos nenumato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims;

3.3. informacija, jeigu jos atskleidimas prieštarautų VPĮ reikalavimams, visuomenės interesams ar pažeistų teisėtus viešuosiuose pirkimuose dalyvaujančių tiekėjų ir (arba) perkančiosios organizacijos interesus arba trukdytų užtikrinti sąžiningą konkurenciją;

4. Esu įspėtas, kad, pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti perkančiajai organizacijai ir tiekėjams padarytus nuostolius.

___________________

(vardas, pavardė, parašas)

part_f4a3f9a155d04da090b1270af926dabe_end