ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL ATVIRŲJŲ JAUNIMO CENTRŲ IR ATVIRŲJŲ JAUNIMO ERDVIŲ VEIKLOS KOKYBĖS UŽTIKRINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2019 m. spalio 14 d. Nr. A-1447
Šiauliai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 22 punktu, Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatymo 8 straipsnio 1 dalimi, Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2018 m. gegužės 10 d. įsakymu Nr. 2V-77(1.4) „Dėl Rekomendacijų atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių veiklos kokybės užtikrinimui patvirtinimo“ ir siekdamas užtikrinti kokybišką atvirąjį darbą su jaunimu:
1. T v i r t i n u Atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių veiklos kokybės užtikrinimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo įteikimo dienos gali būti skundžiamas paduodant skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui adresu: Dvaro g. 81, Šiauliai, arba Regionų apygardos administraciniam teismui bet kuriuose šio teismo rūmuose.
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės
Administracijos direktoriaus
2019 m. spalio 14 d. įsakymu Nr. A-1447
ATVIRŲJŲ JAUNIMO CENTRŲ IR ATVIRŲJŲ JAUNIMO ERDVIŲ VEIKLOS KOKYBĖS UŽTIKRINIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Atvirųjų jaunimo centrų ir erdvių veiklos kokybės užtikrinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių, veikiančių Šiaulių miesto savivaldybės teritorijoje, veiklos kokybės nuostatas.
2. Atvirieji jaunimo centrai ir atvirosios erdvės, vykdydami savo veiklą, vadovaujasi pateiktu Aprašu.
3. Jei nenurodyta kitaip, Aprašas yra taikomas bendrosios ir atvirosios darbo su jaunimu krypčių centrams ir erdvėms.
4. Apraše vartojamos sąvokos:
4.1. Atvirasis darbas su jaunimu – darbas su jaunimu atviruosiuose jaunimo centruose ir (ar) erdvėse, atliekamas darbo su jaunimu principais.
4.2. Atvirasis jaunimo centras (toliau – Centras) – Lietuvos Respublikoje ar kitoje valstybėje įsteigtas juridinis asmuo, kita organizacija ar jų filialas, atstovybė, kurių veiklos arba jos dalies vykdymo vieta yra Lietuvos Respublikoje ir kurie atlieka darbą su jaunimu, grindžiamą savanorišku jaunų žmonių apsisprendimu dalyvauti šioje veikloje ir užtikrinantį jų įsitraukimą į šią veiklą.
4.3. Atviroji jaunimo erdvė (toliau – Erdvė) – kultūros, švietimo, kūno kultūros ir sporto ar socialines paslaugas teikiančio juridinio asmens nuosavybės, patikėjimo teise ar nuomos, panaudos sutarčių pagrindais valdoma patalpa, kurioje atliekamas darbas su jaunimu, grindžiamas savanorišku jaunų žmonių apsisprendimu dalyvauti šioje veikloje ir užtikrinantis jų įsitraukimą į šią veiklą.
4.4. Atvirojo darbo su jaunimu krypties Centras ir Erdvė – tai centro / erdvės tipas, kuris teikia pirmenybę darbui su mažiau galimybių turinčiu, socialinę atskirtį patiriančiu bei socialinės rizikos grupei priklausiančiu jaunimu.
4.5. Bendrosios darbo su jaunimu krypties Centras ir Erdvė – tai centro/erdvės tipas, kuris vykdo darbą su jaunimu, vadovaudamasis darbo su jaunimu principais, neteikdamas pirmenybės nė vienai jaunimo grupei.
4.6. Mažiau galimybių turintis jaunimas – jaunimas, neturintis tokių pat sąlygų kaip bendraamžiai savo kompetencijoms ir veikloms plėtoti, nes gyvena nepalankiomis sąlygomis ar patiria socialinių, ekonominių, išsilavinimo, kultūrinių, geografinių sunkumų, turi negalią ir (ar) sveikatos problemų.
4.7. Neaktyvus jaunas žmogus – nesimokantis, nestudijuojantis, nedirbantis pagal darbo sutartį ar savarankiškai, neturintis kitų darbo santykiams prilygintų teisinių santykių, nevykdantis neatlygintinio užimtumo veiklos, neieškantis darbo jaunas žmogus.
4.8. Darbas su jaunimu – veikla, skirta sąlygoms jaunam žmogui įsitraukti į asmeninę, profesinę ir visuomeninę veiklą sudaryti, jo kompetencijoms plėtoti ir ugdyti.
II SKYRIUS
CENTRO/ERDVĖS VEIKLOS PLANAVIMAS
6. Centro / Erdvės veiklos planavimas vykdomas vadovaujantis šiuo Aprašu:
6.1. veiklos planavimas yra pagrįstas planuojamais pasiekti kokybiniais ir kiekybiniais rezultatais;
6.4. pirmiausia atliekamas Centro / Erdvės esamos situacijos vertinimas – savianalizė ir išorinis vertinimas. Savianalizės metu nustatoma organizacijos esama padėtis ir padarytas progresas, analizuojami pagrindiniai Centro / Erdvės veiklos rodikliai (pateikti 7, 8, 9 ir 10 Aprašo punktuose), išanalizuojami Centro / Erdvės lankytojų bei jų tėvų atsiliepimai (Centro / Erdvės darbuotojai atlieka apklausą) ir nustatomi Centro / Erdvės veiklos tikslai bei aspektai, kuriuos reikia tobulinti. Išorinio vertinimo metu aptariama Centro / Erdvės atlikta savianalizė bei su Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Jaunimo reikalų koordinatoriumi (toliau – Jaunimo reikalų koordinatorius) derinami numatyti uždaviniai bei tikslas.
6.5. atsižvelgiant į Centro / Erdvės esamos situacijos vertinimą pagal pateiktą formą sudaromas Centro / Erdvės veiklos planas (toliau – Veiklos planas) (1 priedas). Veiklos plane numatomi rezultatai, kuriuos planuojama pasiekti, ir jų poreikio pagrindimas, rezultatų pasiekimo rodikliai ir jų reikšmės kiekvienų kalendorinių metų pabaigoje, veiksmai, padėsiantys pasiekti rezultatus, veiksmų įgyvendinimo terminas, žmogiškieji ir finansiniai ištekliai, reikalingi įgyvendinti konkrečias veiklas. Veiklos planą Centro / Erdvės vadovas derina su Jaunimo reikalų koordinatoriumi.
6.6. kiekvienų metų pabaigoje parengiama Centro / Erdvės metų veiklos ataskaita (2 priedas) – atliekamas Veiklos plano įgyvendinimo ir jame numatytų rezultatų pasiekimo vertinimas bei peržiūrimi pagrindiniai Centro / Erdvės veiklos rezultatai bei rodikliai. Peržiūrimas Veiklos planas esant poreikiui yra tikslinamas. Atlikus Veiklos plano peržiūrą, planas ir jo pakeitimai turi būti suderinti su Jaunimo reikalų koordinatoriumi, kuris teikia metodinę pagalbą dėl veiklos planavimo.
6.7. organizuojami reguliarūs Centro / Erdvės jaunimo darbuotojų susitikimai, atvejų analizės, supervizijos ir kt., skirti aptarti kylančius iššūkius ir suplanuoti vykdomą veiklą (ne rečiau nei kartą per mėnesį);
6.8. Centro / Erdvės esamos situacijos vertinime analizuojama, ar Centras / Erdvė vadovaujasi Aprašu. Jo taikymas vertinamas pagal tai ar: neįdiegta, diegiama, įdiegta, įdiegta ir tobulinama. Analizėje pateikiami Aprašo taikymą pagrindžiantys pavyzdžiai.
6.9. Centro / Erdvės veiklos vertinimo pagrindinis tikslas – tobulinti Centro / Erdvės veiklą ir atvirąjį darbą su jaunimu;
7. Centrui rekomenduojama vadovautis šiais veiklos rodikliais:
8. Esant galimybėms ir poreikiui, Centrui rekomenduojama papildomai vadovautis šiais veiklos rodikliais:
9. Erdvei rekomenduojama vadovautis šiais veiklos rodikliais:
10. Esant galimybėms ir poreikiui, Erdvei rekomenduojama papildomai vadovautis šiais veiklos rodikliais:
III SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ VALDYMAS
11. Centro / Erdvės žmogiškųjų išteklių valdymas vykdomas vadovaujantis šiuo Aprašu darbuotojams:
11.2. Centro / Erdvės jaunimo darbuotojas dirba vadovaudamasis Jaunimo darbuotojo pareigybės aprašymu, patvirtintu Centro / Erdvės vadovo įsakymu, ir Jaunimo darbuotojų veiklos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. A1-208 „Dėl Jaunimo darbuotojų veiklos aprašo patvirtinimo“;
11.3. Centre dirba ne mažiau nei du jaunimo darbuotojai, dirbantys visą darbo laiką, skirtą vykdyti darbą su jaunimu, ir atvirąjį darbą su jaunimu. Erdvėje dirba bent vienas jaunimo darbuotojas, dirbantis ne mažiau kaip pusę viso darbo laiko, skirto vykdyti darbą su jaunimu.
11.5. kiekvienais metais jaunimo darbuotojai darbo metu dalyvauja tiksliniuose mokymuose, stažuotėse, kursuose, intervizijose, komandos ar individualiose supervizijose ir pan., skirtuose Centro / Erdvės veiklai gerinti;
11.6. administracinį darbą gali atlikti ne jaunimo darbuotojas, o šiam darbui įdarbintas Centro / Erdvės darbuotojas;
12. Centro / Erdvės žmogiškųjų išteklių valdymas vykdomas vadovaujantis šiuo Aprašu darbui su savanoriais:
12.1. savanoriškai veiklą vykdantys asmenys, dirbantys su jaunimu ir savanoriaujantys Centre / Erdvėje, gali padėti vykdyti darbą su jaunimu, bet negali būti jaunimo darbuotojais;
IV SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS DARBO ORGANIZAVIMAS
13. Organizuojant Centro / Erdvės darbą rekomenduojama vadovautis šiuo Aprašu:
13.1. darbas su jaunimu atitinka Centro / Erdvės darbo kryptį:
13.1.1. bendrosios darbo su jaunimu krypties Centre / Erdvėje atvirasis darbas su jaunimu gali būti taikomas ne mažiau nei 50 proc. Centro / Erdvės vykdomų veiklų apimties;
13.5. tiesioginį darbą su jaunimu atlieka Centro /Erdvės jaunimo darbuotojas ir tai sudaro ne mažiau kaip 80 proc. jo darbo laiko;
13.6. Centro / Erdvės, išskyrus atvirosios krypties Centro / Erdvės, jaunimo darbuotojo veikla apima, tačiau neapsiriboja, jaunimo veiklos koordinavimu, jaunimo motyvavimu ir aktyvumo bei užimtumo skatinimu, pagalba įgyvendinti jaunimo iniciatyvas bei konsultacijomis jaunimui aktualiais klausimais;
13.7. atvirosios krypties Centro / Erdvės jaunimo darbuotojo veikla apima, tačiau neapsiriboja, jaunimo socialiai atsakingo elgesio skatinimu ir formavimu, pagalba jaunimui integruotis į visuomenę, konsultacijomis jaunimui aktualiais klausimais, prevencinių veiklų vykdymu bei jaunimo veiklos Centre / Erdvėje organizavimu ir koordinavimu;
13.8. Centro / Erdvės lankytojai gali būti 14–29 metų jauni žmonės. Besikreipiantys kito amžiaus asmenys yra nukreipiami į kitas įstaigas, teikiančias paslaugas jų amžiaus asmenims.
13.10. kartu su Centro / Erdvės lankytojais yra sukurtos ir viešai prieinamos Centro vidaus tvarkos taisyklės;
13.12. Centro / Erdvės darbo laikas numatomas atsižvelgiant į jaunimo poreikius ir vietos mokymo įstaigų darbo laiką, tačiau Centras turi dirbti ne mažiau kaip 5 dienas per savaitę (rekomenduojama, kad Centras dirbtų ir šeštadienį). Centro darbo laikas baigiamas ne anksčiau kaip 19 val. Erdvė turi dirbti ne mažiau kaip 3 dienas per savaitę;
13.13. Centras / Erdvė gali būti uždarytas ne daugiau nei 6 savaites per metus. Dėl objektyvių priežasčių, pavyzdžiui, remonto, šis laikas gali būti pratęsiamas.
13.14. vasaros sezono metu Centro / Erdvės darbuotojai, orientuodamiesi į jaunimo poreikius vasaros metu, gali laisvai derinti darbo laiką bei rinktis ne Centro / Erdvės patalpose, dirbti su jaunimu jo susibūrimo vietose, ar kitose atvirajam darbui tinkančiose vietose, t. y. ne Centro / Erdvės patalpose, vykdyti mobilųjį darbą su jaunimu;
13.15. Centras / Erdvė taiko įvairius jaunimo poreikius atitinkančius darbo su jaunimu metodus: mokymasis per patirtį, užsiėmimai grupėmis, diskusijos, būreliai, seminarai, individualios konsultacijos, mokymasis iš bendraamžių ir kt.;
13.16. Centro / Erdvės taikomi darbo metodai papildo atvirąjį darbą su jaunimu ir neprieštarauja jo principams;
13.17. pagal kompetenciją atvirosios krypties Centras / Erdvė vykdo vaiko minimalios priežiūros priemones, numatytas Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo 6 straipsnio 1 dalies 2 ir 5 punktuose;
13.18. darbas su jaunimu vykdomas remiantis Atvirųjų jaunimo centrų veiklos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gruodžio 11 d. įsakymu Nr. A1-570 „Dėl Atvirų jaunimo centrų veiklos aprašo patvirtinimo“ ir atsižvelgiant į Rekomendacijas atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių veiklos kokybės užtikrinimui, patvirtintas Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2018 m. gegužės 10 d. įsakymu Nr. 2V-77 (1.4) „Dėl Rekomendacijų atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių veiklos kokybės užtikrinimui patvirtinimo“.
V SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS VIETA BEI PATALPOS
14. Centro / Erdvės vieta ir patalpos turi atitikti šio Aprašo rekomendacijas Centro / Erdvės patalpoms:
14.1. Centras turi turėti mažiausiai dvi patalpas, Erdvė turi turėti bent vieną patalpą:
14.2. Centro / Erdvės patalpų išorėje yra lengvai įskaitoma iškaba su Centro / Erdvės pavadinimu bei darbo laiku;
15. Centro / Erdvės vieta ir patalpos turi atitikti šio Aprašo rekomendacijas Centro / Erdvės vietai:
15.1. Centras / Erdvė turi turėti infrastruktūrą ir įrangą, reikalingą vykdyti patrauklioms Centro/Erdvės lankytojams veikloms, tarp jų įrangą aktyvioms, pavyzdžiui, sporto veikloms;
15.3. Centras / Erdvė yra įsikūręs vietos jaunimui patrauklioje vietoje netoli jaunimo susibūrimo vietų, švietimo įstaigų;
VI SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS FINANSINIAI IŠTEKLIAI
17. Centro / Erdvės finansiniai ištekliai valdomi vadovaujantis šiuo Aprašu:
17.1. Centras / Erdvė gali būti išlaikomas iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (finansuojamas patalpų išlaikymas, komunalinės paslaugos ir darbuotojų darbo užmokestis);
17.2. Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšomis išlaikomas Centras / Erdvė iki einamųjų metų rugsėjo 15 d. Jaunimo reikalų koordinatoriui teikia informaciją apie preliminarų ateinančių metų lėšų poreikį.
17.3. dalis lėšų, reikalingų Centro / Erdvės veikloms, gaunamos iš įvairių fondų, nacionalinių programų, finansavimo konkursų, privataus sektoriaus ar fizinių asmenų.
VII SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS VEIKLOS VIEŠINIMAS IR PRISTATYMAS
18. Centro / Erdvės veiklos viešinimas ir pristatymas vykdomas vadovaujantis šiuo Aprašu:
18.2. Centras / Erdvė yra pasiekiamas el. paštu, socialinių tinklų pagalba, mobiliojo arba fiksuoto ryšio telefonu;
18.3. viešinant ir pristatant Centro / Erdvės veiklas nepažeidžiamas lankytojų privatumas ir, esant poreikiui, yra užtikrinamas lankytojų anonimiškumas;
18.4. Centro / Erdvės lankytojai nėra įpareigojami dalyvauti Centro / Erdvės veiklos viešinime ir pristatyme;
18.5. bendravimui su jaunimu Centras / Erdvė turi ir naudoja socialinių tinklų paskyrą, tačiau tai nėra vienintelis informacijos apie Centro / Erdvės veiklą skelbimo būdas;
18.6. jaunimo pritraukimas vykdomas viešinant Centro veiklas įvairiomis priemonėmis: socialiniai tinklai, tinklaraščiai, straipsniai spaudoje, reklama viešose erdvėse, renginiai, susitikimai mokyklose;
VIII SKYRIUS
CENTRŲ IR ERDVIŲ BENDRADARBIAVIMAS IR ATSTOVAVIMAS
19. Centrų / Erdvių bendradarbiavimas ir atstovavimas vykdomas vadovaujantis šiuo Aprašu:
19.2. siekdamas geriau pažinti esamą jaunimo situaciją bei ieškoti problemų sprendimo būdų Centras / Erdvė bendradarbiauja su kitomis valstybinėmis, savivaldybės ir nevyriausybinėmis organizacijomis (mokyklomis, policija, parapija, jaunimo organizacijomis, bendruomene, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šiaulių apskrities vaiko teisių apsaugos skyriumi, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos skyriais, seniūnijomis, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šiaulių klientų aptarnavimo departamento Jaunimo užimtumo skyriumi ir kt.);
19.4. siekdamas kuo efektyvesnio, jaunimo poreikius atitinkančio, veiklų vykdymo, Centras / Erdvė bendradarbiauja su kitomis darbą su jaunimu vykdančiomis organizacijomis;
19.5. Centras / Erdvė dalinasi patirtimi su kitais Centrais / Erdvėmis ir dalyvauja asociacijų, tinklų veikloje;
19.6. siekdamas pritraukti jaunimą į Centrą / Erdvę ir gauti informacijos apie mažiau motyvuotą jaunimą, Centras / Erdvė bendradarbiauja su formaliojo švietimo įstaigomis;
IX SKYRIUS
CENTRŲ / ERDVIŲ VEIKLOS KOKYBĖS PRIEŽIŪRA
20. Jaunimo reikalų koordinatorius, vadovaudamasis galiojančiu Departamento direktoriaus įsakymu patvirtintu Atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių identifikavimo ir veiklos kokybės priežiūros tvarkos aprašu, vizituoja rajone veikiančius atvirus jaunimo centrus ir atviras jaunimo erdves, surenka informaciją apie įstaigas ir informaciją pateikia Departamentui.
_____________________
Atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių
veiklos kokybės užtikrinimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Atvirojo jaunimo centro ar atvirosios jaunimo erdvės veiklos plano forma)
ATVIROJO JAUNIMO CENTRO AR ATVIROSIOS JAUNIMO ERDVĖS
(ATVIROJO DARBO SU JAUNIMU) VEIKLOS PLANAS ____-____ M.
I. BENDRA INFORMACIJA
Atviro jaunimo centro/erdvės pavadinimas |
|
Adresas |
|
Tel. numeris |
|
El. paštas |
|
Interneto puslapio ar (ir) socialinio tinklo paskyros adresas |
|
Trumpas darbo tikslo/misijos aprašymas |
|
II. VEIKLOS PLANAS
Veiklos sritys |
Tikslas |
Uždaviniai |
Siekiami rezultatai |
Rezultato pasiekimo rodiklis (kiekybinis ir kokybinis) |
Rezultato pasiekimo rodiklių reikšmės |
Priemonės rezultatui pasiekti |
Atsakingi asmenys |
Veiksmo atlikimo terminas |
||
I metai |
II metai |
III metai |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||
Veiklos planavimas, veiklos vertinimas ir kokybės standarto kūrimas, atnaujinimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
Žmogiškieji ištekliai, darbas su komanda, darbuotojų psichohigiena, mokymasis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
Darbo ir atvirojo darbo su jaunimu organizavimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
Patalpos ir infrastruktūra |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
Finansinių išteklių valdymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
Veiklos viešinimas ir pristatymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
Bendradarbiavimas ir atstovavimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||||||
|
|
|
Veiklos rodikliai
Eil. nr. |
Veiklos rodiklis |
Veiklos rodiklių reikšmės metų pabaigoje |
||
I metai |
II metai |
III metai |
||
1. |
Bendras lankytojų skaičius |
|
|
|
2. |
Unikalių lankytojų skaičius * |
|
|
|
3. |
Centro/Erdvės pritraukiamų lėšų kiekis ir šaltiniai * |
|
|
|
4. |
Socialiai remtinų lankytojų skaičius |
|
|
|
5. |
Mažiau motyvuotų/mažiau aktyvių/rizikos grupei priklausančių lankytojų skaičius * |
|
|
|
6. |
Jaunimo inicijuotų/suorganizuotų veiklų skaičius |
|
|
|
7. |
Bendras įvykdytų veiklų skaičius * |
|
|
|
8. |
Įgyvendintų projektų skaičius * |
|
|
|
9. |
Taikomi darbo su jaunimu metodai |
|
|
|
10. |
Suorganizuotų Centro viešinimo veiklų skaičius |
|
|
|
11. |
Individualių lankytojų konsultacijų skaičius |
|
|
|
12. |
Susitikimų su tėvais skaičius |
|
|
|
13. |
Vykdomų neformaliojo ugdymo programų skaičius |
|
|
|
14. |
Su Centro pagalba įdarbintų jaunuolių skaičius |
|
|
|
15. |
Lankytojų skaičius pagal amžių (amžiaus grupes) ir lytį |
|
|
|
16. |
Į savanorišką veiklą įtrauktų jaunuolių skaičius |
|
|
|
* taikoma atvirajai jaunimo erdvei
Tvirtinama atviro jaunimo centro / erdvės vadovo (-ės): |
|
Data: |
|
Suderinta su Jaunimo reikalų koordinatoriumi: |
|
Data: |
|
Papildomi komentarai: (jei yra) |
|
Papildomi komentarai: (jei yra) |
|
_______________________
Atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių
veiklos kokybės užtikrinimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Atvirojo jaunimo centro ar atvirosios jaunimo erdvės metinės veiklos ataskaitos forma)
I. BENDRA INFORMACIJA
Atviro jaunimo centro ar atvirosios jaunimo erdvės (erdvės) pavadinimas |
|
Adresas |
|
Tel. numeris |
|
El. paštas |
|
Interneto puslapio ar socialinių tinklų paskyros adresas |
|
II. VEIKLOS ATASKAITA
Veiklos sritys |
Ataskaitiniams metams iškelti tikslai |
Ataskaitiniams metams iškelti uždaviniai |
Ataskaitiniais metais siekti rezultatai
|
Rezultato pasiekimo rodiklis (kiekybinis ir (ar) kokybinis)
|
Rezultato pasiekimo rodiklių reikšmės |
Priemonės rezultatui pasiekti
|
|
Planuota
|
Pasiekta |
||||||
Veiklos planavimas, veiklos vertinimas ir kokybės standarto kūrimas, atnaujinimas |
|
|
|
|
|
|
1. |
2. |
|||||||
3. |
|||||||
4. |
|||||||
Žmogiškieji ištekliai, darbas su komanda, darbuotojų psichologinė higiena, mokymasis |
|
|
|
|
|
|
1. |
2. |
|||||||
3. |
|||||||
4. |
|||||||
Darbo ir atvirojo darbo su jaunimu organizavimas |
|
|
|
|
|
|
1. |
2. |
|||||||
3. |
|||||||
Patalpos ir infrastruktūra |
|
|
|
|
|
|
1. |
2. |
|||||||
3. |
|||||||
Finansinių išteklių valdymas |
|
|
|
|
|
|
1. |
2. |
|||||||
3. |
|||||||
Veiklos viešinimas ir pristatymas |
|
|
|
|
|
|
1. |
2. |
|||||||
3. |
|||||||
Bendradarbiavimas ir atstovavimas |
|
|
|
|
|
|
1. |
2. |
|||||||
3. |
III. PASIEKTI VEIKLOS RODIKLIAI
Eil. Nr. |
Veiklos rodiklis |
Veiklos rodiklių reikšmės metų pabaigoje |
||
Planuotas pasiekti rodiklis |
Faktiškai pasiektas rodiklis |
Komentarai |
||
1. |
Bendras lankytojų skaičius |
|
|
|
2. |
Unikalių lankytojų skaičius |
|
|
|
3. |
Pritrauktų lėšų kiekis ir šaltiniai |
|
|
|
4. |
Socialiai remtinų lankytojų skaičius |
|
|
|
5. |
Mažiau motyvuotų / mažiau aktyvių / rizikos grupei priklausančių lankytojų skaičius |
|
|
|
6. |
Jaunimo inicijuotų / suorganizuotų veiklų skaičius |
|
|
|
7. |
Bendras įvykdytų veiklų skaičius |
|
|
|
8. |
Įgyvendintų projektų skaičius |
|
|
|
9. |
Taikomi darbo su jaunimu metodai |
|
|
|
10. |
Suorganizuotų viešinimo veiklų skaičius |
|
|
|
11. |
Individualių lankytojų konsultacijų skaičius |
|
|
|
12. |
Susitikimų su tėvais skaičius |
|
|
|
13. |
Vykdomų neformaliojo ugdymo programų skaičius |
|
|
|
14. |
Su Centro pagalba įdarbintų jaunuolių skaičius |
|
|
|
15. |
Lankytojų skaičius pagal amžių (amžiaus grupes) ir lytį |
|
|
|
16. |
Į savanorišką veiklą įtrauktų jaunuolių skaičius |
|
|
|
IV. SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ PANAUDOJIMAS
Lėšų klasifikatorius |
Ataskaitiniams metams skirtos lėšos |
Ataskaitiniais metais panaudotos lėšos |
Panaudotų lėšų pagrindimas (detalūs paskaičiavimai) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
Tvirtinama atviro jaunimo centro / erdvės vadovo (-ės): |
|
Data |
|
Suderinta su jaunimo reikalų koordinatoriumi |
|
Data |
|
Papildomi komentarai: (jei yra) |
|
Papildomi komentarai: (jei yra) |
|
_____________________________________________________