Pasvalio rajono savivaldybės taryba

 

sprendimas

Dėl PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2022 M. RUGPJŪČIO 31 D. SPRENDIMO NR. T1-157 „DĖL trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo DIRBTI Pasvalio rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigOSE tvarkos aprašo patvirtinimo“ PAKEITIMO

 

2023 m. kovo 29 d. Nr. T1-57

Pasvalys

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, atsižvelgdama į Pasvalio rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2023 m. sausio 17 d. raštą Nr. KS-10 „Dėl audito metu nustatytų trūkumų ir pastebėjimų“, Pasvalio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Pakeisti Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pasvalio rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose tvarkos aprašą, patvirtintą Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2022 m. rugpjūčio 31 d. sprendimu Nr. T1-157 „Dėl trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pasvalio rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas):

1.1. pakeisti Aprašo 4.7 papunktį ir jį išdėstyti taip:

4.7. Trūkstamos specialybės gydytojas – gydytojas, atvykęs dirbti į ASPĮ, po to, kai apie šios specialybės gydytojo reikalingumą ASPĮ paskelbus ASPĮ interneto svetainėje praeina daugiau nei 3 mėnesiai ir neatsiranda kandidatų, bei kai konkreti specialybė yra įtraukta į bendrą ASPĮ trūkstamų specialybių gydytojų sąrašą, tvirtinamą šio Aprašo nustatyta tvarka.“

1.2. papildyti Aprašą 7-1 punktu ir jį išdėstyti taip:

7-1. Jei Gydytojas / Rezidentas siekiantis pasinaudoti Apraše nustatyta skatinimo priemone, yra gavęs finansavimą iš Savivaldybės biudžeto ne pagal Aprašo nuostatas, tačiau gauto finansavimo paskirtis atitinka Aprašo tikslą, gavus finansavimą, skirtą pagal kitą priemonę (ne pagal Aprašo nuostatas), mažinamas skatinimo priemonės dydis atitinkamai gautai priemokai.“

1.3. pakeisti Aprašo 11 punktą ir jį išdėstyti taip:

11. ASPĮ kasmet iki gruodžio 5 d. pateikia Savivaldybės administracijai trūkstamų specialybių gydytojų sąrašus.“

1.4. pakeisti Aprašo 12 punktą ir jį išdėstyti taip:

12. Bendras ASPĮ trūkstamų specialybių gydytojų sąrašas iki einamųjų metų gruodžio 15 d. tvirtinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.“

1.5. papildyti Aprašą 13-1 punktu ir jį išdėstyti taip:

13-1. Pagal Aprašą teikiamos dokumentų kopijos privalo būti patvirtintos laikantis Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“ (Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2019 m. rugpjūčio 30 d. įsakymo Nr. VE-41 redakcija) (su visais aktualiais pakeitimais), reikalavimų.“

1.6. pakeisti Aprašo 14 punktą ir jį išdėstyti taip:

14. Prašymas pateikiamas (paštu, elektroniniu būdu, kai valstybės elektroninės valdžios sistemoje teikiama elektroninė paslauga, arba per atstovą) Savivaldybės administracijos Bendrajam skyriui. Gautas dokumentas yra registruojamas Savivaldybės administracijoje vadovaujantis teisės aktų nustatyta tvarka.“

1.7. pakeisti Aprašo 18 punktą ir jį išdėstyti taip:

18. Sprendimą dėl finansavimo teikimo priima Savivaldybės administracijos direktorius, pavesdamas Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui mokėti Išmoką gydytojui sutarties, sudarytos tarp Savivaldybės administracijos ir ASPĮ dėl finansavimo teikimo, taikant skatinimo priemonę Gydytojui / Rezidentui (toliau – Sutartis), nustatyta tvarka ir terminais. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo ir Sutarties projektą rengia Savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vyriausias specialistas (Savivaldybės gydytojas) (toliau – Savivaldybės gydytojas).

1.8. pakeisti Aprašo 19 punktą ir jį išdėstyti taip:

19. ASPĮ apie priimtą sprendimą dėl finansavimo teikimo taikant skatinimo priemonę Gydytojui ar Rezidentui ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuojama ASPĮ (paštu, elektroniniu būdu, kai valstybės elektroninės valdžios sistemoje teikiama elektroninė paslauga, arba per atstovą) prašyme nurodytu adresu išsiunčiant arba įteikiant Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo kopiją.“

1.9. pakeisti Aprašo 20 punktą ir jį išdėstyti taip:

20. Gavusi Aprašo 19 punkte nurodytą sprendimą, ASPĮ su Gydytoju / Rezidentu sudaro sutartį, joje numatant ASPĮ ir Gydytojo / Rezidento įsipareigojimus, teises ir atsakomybę, sutarties nutraukimo tvarką ir kt. Ši sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų.“

1.10. pakeisti Aprašo 21 punktą ir jį išdėstyti taip:

21. Pasirašytos sutarties su Gydytoju / Rezidentu kopiją, patvirtintą teisės aktų nustatyta tvarka, per 10 dienų nuo jos pasirašymo dienos ASPĮ pateikia Savivaldybės gydytojui. Gautas dokumentas užregistruojamas ir jo pagrindu rengiamas Sutarties projektas, kuris teikiamas Savivaldybės administracijos direktoriui pasirašyti. ASPĮ su Gydytoju / Rezidentu sudaryta sutartis saugoma kaip neatsiejama Sutarties dėl finansavimo teikimo taikant skatinimo priemonę Gydytojui / Rezidentui dalis.

1.11. pakeisti Aprašo 22 punktą ir jį išdėstyti taip:

22. Savivaldybės administracija su ASPĮ pasirašo sutartį dėl finansavimo teikimo taikant skatinimo priemonę Gydytojui / Rezidentui.“

1.12. pakeisti Aprašo 23 punktą ir jį išdėstyti taip:

23. Jei per Aprašo 20 punkte nustatytą terminą be pateisinamų priežasčių nesudaroma ASPĮ sutartis su Gydytoju / Rezidentu, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl skatinimo priemonės skyrimo pripažįstamas netekusiu galios.“

1.13. pripažinti netekusiais galios Aprašo 24–26 punktus;

1.14. pakeisti Aprašo 39 punktą ir jį išdėstyti taip:

39. ASPĮ už panaudotas lėšas atsiskaito Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui už kiekvieną metų ketvirtį sutartyje numatytais terminais. Gautas dokumentas yra registruojamas Savivaldybės administracijoje vadovaujantis teisės aktų nustatyta tvarka.

1.15. pakeisti Aprašo 44 punktą ir jį išdėstyti taip:

44. ASPĮ už panaudotas lėšas atsiskaito Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui pateikiant pateisinančių dokumentų suvestinę (forma pateikiama Priede Nr. 2), kartu pateikiant visus pateisinančius dokumentus už kiekvieną metų ketvirtį sutartyje numatytais terminais.“

1.16. pakeisti Aprašo priedo žymą ir ją išdėstyti taip:

Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pasvalio rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose tvarkos aprašo 1 priedas.“

1.17. papildyti Aprašo 1 priedą „Prašymas dėl finansavimo teikimo taikant skatinimo priemones“ 7-1 punktu:

7-1. Nurodyti, ar trūkstamos specialybės gydytojas / rezidentas anksčiau pasinaudojo skatinimo priemonėmis. Jei taip, kokiomis skatinimo priemonėmis.“

1.18. papildyti Aprašą 2 priedu „Išlaidų, susijusių su projekto įgyvendinimu, pateisinančių dokumentų suvestinė“ (pridedama).

2. Nustatyti, kad:

2.1.   sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre ir Pasvalio rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt;

2.2.   sprendimas įsigalioja kitą dieną po oficialaus paskelbimo Teisės aktų registre.

Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Savivaldybės meras                                                                                            Gintautas Gegužinskas

 


 

Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pasvalio rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose tvarkos aprašo 2 priedas

 

202    m.            mėn.    d.

(Organizacijos pavadinimas)                                                                                sutarties Nr. ASR-

 

(Programos pavadinimas)

 

IŠLAIDŲ, SUSIJUSIŲ SU PROJEKTO ĮGYVENDINIMU, PATEISINANČIŲ DOKUMENTŲ SUVESTINĖ

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

 

Sąskaitos data, serija ir Nr., mokėjimo nurodymo data (arba nurodomas kitas dokumentas, patvirtinantis mokėjimą)

Išlaidų bendra suma (Eur)

 

Pastabos

 

1

2

3

 

5

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

Organizacijos vadovas                                                                                   ________________

(vardas, pavardė)                                                        (parašas)

 

Buhalteris                                                                                                     ________________

(vardas, pavardė)                                                        (parašas)

A.V

part_ae0d92e366914e51894f6f931d97be77_end