ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2010 M. RUGSĖJO 23 D. ĮSAKYMO NR. AĮ-570 „DĖL DOKUMENTŲ RENGIMO IR VALDYMO ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE TVARKOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. balandžio 10 d. Nr. 1-AĮ-253
Anykščiai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi ir 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo 6 straipsnio 2 dalies 16 punktu, 17 straipsnio 1 dalimi ir 18 straipsnio 3 dalimi bei atsižvelgdamas į Elektroninių dokumentų nuorašų ir išrašų spausdinimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2013 m. gruodžio 4 d. įsakymu Nr. V-67 „Dėl Elektroninių dokumentų nuorašų ir išrašų spausdinimo rekomendacijų patvirtinimo“, 5.1 punktą ir Teisės aktų pateikimo, registravimo ir skelbimo teisės aktų registre tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Seimo kanclerio 2013 m. gruodžio 5 d. įsakymu Nr. 400-ĮVK-369 „Dėl Teisės aktų pateikimo, registravimo ir skelbimo Teisės aktų registre tvarkos aprašo patvirtinimo“, 21 punktą,
p a k e i č i u Dokumentų rengimo ir valdymo Anykščių rajono savivaldybės administracijoje tvarką, patvirtintą Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2010 m. rugsėjo 23 d. įsakymu Nr. AĮ-570 „Dėl Dokumentų rengimo ir valdymo Anykščių rajono savivaldybės administracijoje tvarkos patvirtinimo“:
1. Papildau šiuo II1 skyriumi:
„II1. ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS INSTITUCIJŲ TEISĖS AKTŲ RENGIMO TVARKA
121. Rengėjas, parengęs Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo ar mero potvarkio projekto (toliau – Teisės akto projektas) elektroninį variantą ir suderinęs su savo skyriaus ir jeigu reikia, administracijos skyrių, su kurių valdymo sritimis ar kompetencija susijęs klausimas, vedėjais, užregistruoja jį paskelbęs informacinėje dokumentų valdymo sistemoje KONTORA. Į šią sistemą kartu su norminio pobūdžio Teisės akto projektu skelbiami Teisės akto projekto lydimieji dokumentai (Teisės akto projekto lyginamasis variantas, aiškinamasis raštas, numatomo teisinio reguliavimo poveikio korupcijos mastui vertinimas (Teisės akto projekto antikorupcinis vertinimas), atliekamas Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo nustatytais atvejais, kiti teisės aktuose nustatyti kartu su Teisės akto projektu privalomi parengti ir pateikti teisės aktą priimančiam subjektui dokumentai). Norminio pobūdžio Teisės aktų projektai rengiami ir Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos teisės aktų informacinėje sistemoje Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo ir kitų teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka.
Kartu su individualaus pobūdžio Teisės akto projektu informacinėje dokumentų valdymo sistemoje KONTORA skelbiami dokumentai (raštai, protokolai ir pan.), į kuriuos atsižvelgiama rengiant Teisės akto projektą. Jeigu individualaus pobūdžio Teisės akto projektu keičiamas anksčiau priimtas individualaus pobūdžio teisės aktas, informacinėje dokumentų valdymo sistemoje KONTORA kartu su Teisės akto projektu skelbiami keičiami teisės aktai ir buvę jų pakeitimai.
Teisės akto projektai personalo, atostogų ir komandiruočių klausimais informacinėje dokumentų valdymo sistemoje KONTORA neskelbiami. Administracijos darbuotojų prašymai atostogų, komandiruočių, priedų ar priemokų skyrimo ir kitais personalo klausimais teikiami laikantis šios tvarkos 9 priede nustatytos tvarkos.
122. Bendrojo ir juridinio skyriaus vyriausiasis specialistas-teisininkas, Bendrojo ir juridinio skyriaus vyriausiasis specialistas-kalbos tvarkytojas, Bendrojo ir juridinio skyriaus vedėjas pateikia pastabas bei rekomendacijas ar suderinimus dėl Teisės akto projekto per informacinę dokumentų valdymo sistemą KONTORA ne vėliau kaip per 2 darbo dienas, jeigu Teisės akto projektas yra individualaus pobūdžio, ir ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, jeigu Teisės akto projektas yra norminio pobūdžio, nuo projekto užregistravimo ir paskelbimo šioje sistemoje dienos.
123. Rengėjas galutinį, suderintą su šios tvarkos 122 punkte nurodytais asmenimis Teisės akto projekto variantą (su lydimaisiais dokumentais) įkelia į informacinę dokumentų valdymo sistemą KONTORA ir el. paštu siunčia atsakingam Bendrojo ir juridinio skyriaus specialistui.
124. Galutinį, suderintą individualaus pobūdžio Teisės akto projektą rengėjas teikia pasirašyti tam įgaliojimus turinčiam subjektui. Pasirašytas individualaus pobūdžio teisės aktas pateikiamas atsakingam Bendrojo ir juridinio skyriaus specialistui užregistruoti ir paskelbti informacinėje dokumentų valdymo sistemoje KONTORA.
125. Galutinį, suderintą norminio pobūdžio Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo ar mero potvarkio, kurį skelbti Teisės aktų registre privaloma pagal teisės aktus, projektą atsakingas Bendrojo ir juridinio skyriaus specialistas teikia pasirašyti tam įgaliojimus turinčiam subjektui. Toks teisės akto projektas pasirašomas saugiu elektroniniu parašu.
126. Atsakingas Bendrojo ir juridinio skyriaus specialistas pasirašytų norminio pobūdžio Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ar mero potvarkių, kuriuos skelbti Teisės aktų registre privaloma pagal teisės aktus, elektroninius dokumentus Teisės aktų registro tvarkytojui – Lietuvos Respublikos kanceliarijai pateikia šių teisės aktų pasirašymo dieną.
127. Anykščių rajono savivaldybės tarybos sprendimų projektai rengiami savivaldybės Tarybos veiklos reglamente nustatyta tvarka.
128. Elektroniniai teisės aktai saugomi informacinės dokumentų valdymo sistemos KONTORA priemonėmis ir per 5 metus nuo elektroninių bylų užbaigimo perduodami į valstybės archyvą. Elektroniniu parašu pasirašytų teisės aktų nuorašai spausdinami Elektroninių dokumentų nuorašų ir išrašų spausdinimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2013 m. gruodžio 4 d. įsakymu Nr. V-67 „Dėl Elektroninių dokumentų nuorašų ir išrašų spausdinimo rekomendacijų patvirtinimo“, 5.1 punkte nustatyta tvarka ir saugomi iki 25 metų nuo teisės akto paskelbimo Teisės aktų registre.“.
2. Papildau 8 priedą šia 9.6 eilute:
9.6. |
viešosios informacijos rengėjams, skleidėjams ir žurnalistams teikimas |
Kultūros, turizmo ir komunikacijos skyriaus specialistas ryšiams su visuomene arba Kultūros, turizmo ir komunikacijos skyriaus vedėjas |
Administracijos direktorius |
Dokumentų rengimo ir valdymo
Anykščių rajono savivaldybės
administracijoje tvarkos
9 priedas
PRAŠYMŲ PERSONALO KLAUSIMAIS PATEIKIMO TVARKA
I. ATOSTOGOS
1. Administracijos struktūrinių padalinių, filialų - seniūnijų vadovai savo vadovaujamo padalinio darbuotojų, į struktūrinius padalinius neįeinantys valstybės tarnautojai savo kasmetinių atostogų eiles pateikia atsakingiems Bendrojo ir juridinio skyriaus specialistams iki kiekvienų metų vasario 10 d. Administracijos darbuotojų kasmetinių atostogų eilė patvirtinama iki kiekvienų metų kovo 1 d. Prašymai perkelti ar suteikti kasmetines atostogas, prašymai suteikti tikslines atostogas, vizuoti atitinkamo skyriaus ar seniūnijos vadovo su administracijos direktoriaus rezoliucija, atsakingiems Bendrojo ir juridinio skyriaus specialistams pateikiami ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki planuojamų atostogų pradžios. Esant objektyvioms aplinkybėms ir / ar administracijos direktoriui sutikus, prašymai gali būti pateikiami vėliau nei prieš 5 dienas.
II. KOMANDIRUOTĖS
2. Prašymai išvykti į tarnybines komandiruotes, išskyrus siuntimus į tarnybines komandiruotes vienai darbo dienai Lietuvos Respublikos teritorijoje, vizuotai atitinkamo skyriaus ar seniūnijos vadovo su administracijos direktoriaus rezoliucija, atsakingiems Bendrojo ir juridinio skyriaus specialistams pateikiami ne vėliau kaip prieš dvi darbo dienas iki išvykimo į komandiruotę.
3. Prašymuose vykti į komandiruotę turi būti turi būti nurodyta komandiruotės tikslas, vietovė (vietovės), komandiruotės trukmė, jeigu reikia, - prašomos sumokėti komandiruotės išlaidos ir avanso dydis. Jeigu komandiruotės metu vykstama į keletą užsienio valstybių, – buvimo kiekvienoje užsienio valstybėje trukmė. Prie prašymų išvykti į komandiruotę privalo būti pridėtas komandiruotės pagrindimas (kvietimas, konferencijos programa, susirašinėjimas ir pan.).
III. PRIEDAI, PRIEMOKOS
4. Skyriaus ar seniūnijos vadovo teikimas dėl priemokų ar priedų nustatymo su administracijos direktoriaus rezoliucija ir darbuotojo sutikimu, jeigu darbuotojui pavedama vykdyti papildomus darbus ar užduotis, pateikiamas atsakingiems Bendrojo ir juridinio skyriaus specialistams likus ne mažiau kaip 3 dienoms iki numatomos priedo ar priemokos skyrimo dienos.
IV. ATLEIDIMAS
5. Prašymai atleisti iš valstybės tarnautojo pareigų administracijos direktoriui pateikiami ne vėliau kaip prieš 14 dienų. Prašymai atleisti nutraukti darbo sutartį darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, pareiškimu administracijos direktoriui pateikiami ne vėliau kaip prieš 14 darbo dienų. Jeigu prašymas grindžiamas darbuotojo liga ar neįgalumu, trukdančiu tinkamai atlikti funkcijas, arba darbdavio nevykdomais įsipareigojimais ar įstatymų pažeidimais, prašymas administracijos direktoriui pateikiamas ne vėliau kaip prieš tris darbo dienas. Administracijos direktoriaus sutikimu darbuotojas gali būti atleistas ir anksčiau. Kitais, šiame punkte nepaminėtais atvejais prašymai atleisti iš pareigų ar nutraukti darbo sutartį darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, pareiškimu administracijos direktoriui pateikiami laikantis šiuos atvejus reglamentuojančių įstatymų nustatytų terminų.
V. KITI PERSONALO KLAUSIMAI