HERB21

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO 2007 M. LAPKRIČIO 20 D. ĮSAKYMO NR. D1-615 „DĖL ARCHITEKTŲ PROFESINIO ATESTAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2016 m. liepos 14 d. Nr. D1-500

Vilnius

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2007 m. lapkričio 20 d. įsakymą Nr. D1-615 „Dėl Architektų profesinio atestavimo komisijos sudarymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija:

 

„LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

Dėl ARCHITEKTŲ PROFESINIO ATESTAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo 40 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos architektų rūmų įstatymo 11 straipsnio 1 dalimi ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimo Nr. 890 „Dėl įgaliojimų suteikimo įgyvendinant Lietuvos Respublikos architektų rūmų įstatymą“ 1.1 punktu:

t v i r t i n u  Architektų profesinio atestavimo komisijos sudarymo tvarkos aprašą (pridedama).“

 

 

 

Aplinkos ministras                                                                                                  Kęstutis Trečiokas

 


 

Patvirtinta

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2016 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. D1-500

 

ARCHITEKTŲ PROFESINIO ATESTAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO

TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Architektų profesinio atestavimo komisijos sudarymo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato architektų profesinio atestavimo nuolatinės komisijos (toliau – komisija) sudarymo tvarką.

2. Komisijos sudėtis tvirtinama aplinkos ministro įsakymu, kuris skelbiamas Teisės aktų registre.

3. Komisiją sudaro ne daugiau kaip 9 nariai (įskaitant pirmininką):

3.1. Komisijos pirmininku skiriamas Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos (toliau – Aplinkos ministerija) atstovas;

3.2. Komisijos pirmininko pavaduotoju skiriamas Lietuvos Respublikos architektų rūmų (toliau – rūmai) pirmininkas;

3.3. Komisijos nariais skiriami:

3.3.1. trys Aplinkos ministerijos atstovai;

3.3.2. keturi Rūmų narių atstovai iš septynių, išrinktų komisijos nariais per Rūmų narių ataskaitinį-rinkiminį susirinkimą, kurie dalyvauja rotacijos būdu.

4. Komisijos sekretoriumi (toliau – sekretorius) skiriamas Rūmų atstovas, kuris nėra komisijos narys ir neturi balsavimo teisės, tačiau atsako už komisijos darbo dokumentacijos tvarkymą.

5. Komisija vadovaujasi Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo, Lietuvos Respublikos statybos, Lietuvos Respublikos architektų rūmų įstatymais, Architektų kvalifikacinių reikalavimų ir atestavimo, atestatų galiojimo sustabdymo arba jų galiojimo panaikinimo, teisės pripažinimo ir tai įrodančių dokumentų išdavimo tvarkos aprašu ir kitais teisės aktais.

6. Komisijos darbas grindžiamas kolegialiu klausimų svarstymu, teisėtumo principu, asmenine Komisijos narių atsakomybe už jos kompetencijai priskirtų klausimų sprendimą, sprendimų priėmimo nešališkumu.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS

 

7. Komisija sudaroma vykdyti šias funkcijas:

7.1. parengti išvadas dėl Architekto kvalifikacijos atestatų (toliau – atestatas) ar Teisės pripažinimo dokumentų (toliau – dokumentas) išdavimo ar neišdavimo;

7.2. parengti išvadas dėl išduotų atestatų ar dokumentų keitimo, galiojimo sustabdymo ar jų galiojimo panaikinimo, ar atestatų galiojimo sustabdymo panaikinimo;

7.3. atidėti atestavimo procedūrą vadovaujantis Tvarkos aprašo 5 punkte nurodytais teisės aktais.

8. Komisija kasmet iki balandžio 1 dienos raštu pateikia Aplinkos ministerijai darbo ataskaitą.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO TVARKA

 

9. Komisijos darbo forma yra posėdžiai.

10. Komisijos posėdžiui pirmininkauja komisijos pirmininkas, kai jo nėra, – komisijos pirmininko pavaduotojas.

11. Komisijos posėdis laikomas įvykusiu, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė komisijos narių.

12. Komisija priima sprendimus dalyvaujančių posėdyje narių balsų dauguma atviru balsavimu. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.

13. Komisijos posėdžio metu protokoluojama. Protokolą pasirašo komisijos pirmininkas ir sekretorius. Protokole turi būti nurodyta data, protokolo registravimo numeris, komisijos posėdžio dalyviai, svarstyti klausimai, komisijos posėdžio metu pasisakę bei klausimus pateikę asmenys, balsavimo rezultatai ir priimti sprendimai.

14. Sekretorius organizuoja komisijos darbą, rengia posėdžiams medžiagą, vykdo susirašinėjimą ir informacijos suteikimą, atsako už dokumentų, susijusių su komisijos posėdžiais, tvarkymą ir tolesnį jų saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.

15. Komisijos narys, negalintis dalyvauti komisijos posėdyje, privalo apie tai raštu pranešti sekretoriui. Komisijos narys, be pateisinamos priežasties neatvykęs į komisijos posėdį daugiau kaip 3 kartus iš eilės, praranda teisę dalyvauti komisijos darbe. Komisijos pirmininkas protokoliniu sprendimu jį nušalina ir apie tai raštu informuoja aplinkos ministrą, kuris sprendžia klausimą dėl komisijos sudėties.

 

 

 

_________________