LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
dėl lietuvos respublikos ūkio ministro 2017 m. birželio 20 d. įsakymo
nr. 4-363 „dėl 2014–2020 metų europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 1 prioriteto „mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas“
priemonės nr. 01.2.1-lvpa-t-848 „smart fdi“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
2017 m. lapkričio 3 d. Nr. 4-628
Vilnius
Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, 88 punktu,
p a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 1 prioriteto „Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas“ priemonės Nr. 01.2.1-LVPA-T-848 „Smart FDI“ projektų finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2017 m. birželio 20 d. įsakymu Nr. 4-363 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 1 prioriteto „Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas“ priemonės Nr. 01.2.1-LVPA-T-848 „Smart FDI“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:
„2. Aprašas yra parengtas atsižvelgiant į:
2.1. 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2014 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. 4-933 „Dėl 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“ (toliau – Priemonių įgyvendinimo planas);
2.2. Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Projektų taisyklės);
2.3. 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius (OL 2014 L 187, p. 1) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2017 m. birželio 16 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 2017/1084 (OL 2017 L 156, p. 1) (toliau – Bendrasis bendrosios išimties reglamentas), 13, 14, 25 ir 29 straipsnius;
2.4. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1) (toliau – de minimis reglamentas);
2.5. 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priedą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. lapkričio 26 d. nutarimu Nr. 1326 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priedo patvirtinimo“;
2.6. 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. 1K-499 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“ (toliau – Veiksmų programos stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašas);
2.7. Rekomendacijas dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos struktūrinių fondų reikalavimams, patvirtintas Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos, Ekonomikos augimo veiksmų programos, Sanglaudos skatinimo veiksmų programos ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos valdymo komitetų 2014 m. liepos 4 d. protokolu Nr. 34 (su vėlesniais pakeitimais) ir paskelbtas Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt (toliau – Rekomendacijos dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos struktūrinių fondų reikalavimams).“
2. Pakeičiu 4.16 papunktį ir jį išdėstau taip:
4. Pakeičiu 16 punktą ir jį išdėstau taip:
„16. Pagal Aprašą galimi pareiškėjai yra užsienio investuotojo (juridinio (-ių) ir (ar) fizinio (-ių) asmens (-ų)) Lietuvos Respublikoje įsteigtas (įsigytas) privatusis juridinis asmuo, kuriam užsienio investuotojas (juridinis (-iai) ir (ar) fizinis (-iai) asmuo (-enys)) daro lemiamą įtaką, arba užsienio investuotojas (įmonė), arba užsienio investuotojo (įmonės) įsteigtas filialas Lietuvos Respublikoje, atitinkantys Aprašo 23.4 papunktyje išdėstytus reikalavimus.“
5. Pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip:
„19. Finansavimas gali būti skiriamas pareiškėjams ir partneriams visose srityse, išskyrus 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 1301/2013 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir dėl konkrečių su investicijų į ekonomikos augimą ir darbo vietų kūrimą tikslu susijusių nuostatų, kuriuo panaikinamas Reglamentas (EB) Nr. 1080/2006 (OL 2013 L 347, p. 289), 3 straipsnio 3 dalyje nustatytus atvejus ir Bendrojo bendrosios išimties reglamento 1 straipsnio 2–5 dalyse, 4, 13 straipsniuose ir 14 straipsnio 16 dalyje nustatytus apribojimus. Pagal Aprašą finansavimas nėra teikiamas pareiškėjui (partneriui), jei jis yra priskiriamas sunkumų patiriančios įmonės kategorijai. Pagal Aprašą finansavimas neteikiamas, jeigu pareiškėjas (partneris) nėra sugrąžinęs anksčiau gautos valstybės pagalbos, kuri Europos Komisijos sprendimu pripažinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka.“
6. Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:
„20. Kai paraiška teikiama kartu su partneriu (-iais), prie paraiškos turi būti pridedama galiojančios jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija arba bendradarbiavimo ketinimo protokolas. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį pasirašo pareiškėjas ir visi projekto partneriai. Jei su paraiška teikiamas bendradarbiavimo ketinimo protokolas, pasirašytos galiojančios jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija turi būti pateikta iki projekto finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo.“
7. Pakeičiu 30 punktą ir jį išdėstau taip:
„30. Projekto veiklos turi būti vykdomos Lietuvos Respublikoje arba ne Lietuvos Respublikoje, jei jas vykdant sukurti produktai, rezultatai ir nauda (ar jų dalis, proporcinga Lietuvos Respublikos finansiniam įnašui) atitenka Lietuvos Respublikai. Jeigu projektų veiklos vykdomos ne Lietuvos Respublikoje, tai jos gali būti vykdomos tik kitose ES valstybėse narėse ir tokių veiklų išlaidos neturi viršyti 15 procentų projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos.“
8. Pakeičiu 32 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
9. Pakeičiu 32.7 papunktį ir jį išdėstau taip:
10. Pakeičiu IV skyriaus antrojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
11. Pakeičiu 54 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
„54. Jei projektas įgyvendinamas su partneriais, pareiškėjas turi patirti ne mažiau kaip 50 procentų tinkamų finansuoti Aprašo 10.1 papunktyje nurodytai veiklai skirtų išlaidų ir, jeigu pretenduojama į projekto finansuojamosios dalies padidinimą už veiksmingą bendradarbiavimą, kaip nurodyta Aprašo 1 lentelėje, ne daugiau kaip:“
12. Pakeičiu 58 punktą ir jį išdėstau taip:
„58. Pagal Aprašą tinkamų arba netinkamų finansuoti išlaidų kategorijos yra nustatytos Aprašo 2 lentelėje.
2 lentelė. Tinkamų arba netinkamų finansuoti išlaidų kategorijos.
Išlaidų katego-rijos Nr. |
Išlaidų kategorijos pavadinimas |
Reikalavimai ir paaiškinimai |
1. |
Žemė |
Netinkamos finansuoti išlaidos. |
2. |
Nekilnojamasis turtas |
Netinkamos finansuoti išlaidos. |
3. |
Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai |
Netinkamos finansuoti išlaidos. |
4. |
Įranga, įrenginiai ir kitas turtas |
Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos techninių žinių ir išradimų patentų arba teisių pagal licencijos sutartį įsigijimo iš išorės šaltinių įprastomis rinkos sąlygomis, t. y. kai perkama iš išorinių šaltinių už rinkos kainas, pagal šalių sudarytą sandorį, kai nėra jokių susijusių slapto susitarimo elementų, išlaidos. Šios išlaidos kartu su Aprašo 2 lentelės 5.1 ir 5.2 papunkčiuose nurodytomis išlaidomis negali sudaryti daugiau nei 50 procentų tinkamų finansuoti Aprašo 10.1 papunktyje nurodytai veiklai skirtų išlaidų. Programinės įrangos licencijų įsigijimo išlaidos nėra tinkamos finansuoti. |
5. |
Projekto vykdymas |
Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos: 5.1. MTEP paslaugų įsigijimo iš išorės šaltinių įprastomis rinkos sąlygomis, t. y. kai perkama iš išorinių šaltinių už rinkos kainas pagal šalių sudarytą sandorį, kai nėra jokių susijusių slapto susitarimo elementų, išlaidos; 5.2. išlaidos, susijusios su konsultavimo ir lygiaverčių paslaugų, teikiamų vien tik projekto MTEP veiklai vykdyti, įsigijimu, taip pat išlaidos dėl MTEP veiklai reikalingų paslaugų įsigijimo, kurios nėra MTEP ir be jų nebus pasiekti projekto tikslai; 5.3. įgyvendinant projektą kuriamų produktų patentavimo išlaidos (išlaidos yra tinkamos finansuoti vadovaujantis de minimis reglamento nuostatomis ir apmokamos supaprastintai pagal Išradimų patentavimo ir dizaino registravimo tarptautiniu mastu fiksuotąjį įkainį, nustatytą 2017 m. balandžio 7 d. Išradimų patentavimo ir dizaino registravimo tarptautiniu mastu fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimo ataskaitoje, kuri skelbiama ES struktūrinių fondų svetainėje http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/isradimu-patentavimo-ir-dizaino-registravimo-tarptautiniu-mastu-fiksuotuju-ikainiu-nustatymo-tyrimo-ataskaita); 5.4. su kitomis veiklos sąnaudomis, įskaitant sąnaudas medžiagoms, mažaverčiam inventoriui, atsargoms ir panašiems produktams, priskirtiniems trumpalaikiam turtui, tiesiogiai susijusiomis su MTEP veikla, susijusios išlaidos; 5.5. projekto MTEP veikloms naudojamo ilgalaikio materialiojo turto (įrangos, prietaisų, įrankių, įrenginių, mašinų ir įrengimų, pastatų ir (ar) patalpų) nusidėvėjimo sąnaudos, jeigu šiam turtui įsigyti nebuvo naudojamos viešosios (įskaitant ir kitų valstybių) lėšos; 5.6. projektą vykdančio personalo darbo užmokestis ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, apskaičiuotos teisės aktų, reguliuojančių darbo užmokestį ir darbo santykius, nustatyta tvarka. Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio išlaidos už kasmetines atostogas ir (ar) kompensacijas už nepanaudotas kasmetines atostogas apmokamos taikant maksimalias kasmetinių atostogų išmokų fiksuotąsias normas. Normos nustatomos vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2016 m. sausio 19 d. atliktu tyrimu „Kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotųjų normų nustatymo tyrimo ataskaita“, kuris skelbiamas ES struktūrinių fondų svetainėje http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/kasmetiniu-atostogu-ismoku-fiksuotuju-normu-nustatymo-tyrimo-ataskaita (tuo atveju, jei projekto partnerė mokslo ir studijų institucija, taikomi fiksuotieji įkainiai pagal Darbo užmokesčio fiksuotųjų įkainių dydžių mokslinių tyrimų projektuose nustatymo tyrimo ataskaitą); 5.7. projektą vykdančio personalo komandiruočių išlaidos, apskaičiuotos komandiruočių išlaidas reguliuojančių teisės aktų nustatyta tvarka. Projekto veikloms vykdyti (vykdomojo personalo komandiruotės) reikalingos transporto Lietuvos Respublikoje išlaidos apmokamos taikant kuro ir viešojo transporto išlaidų fiksuotuosius įkainius. Įkainiai nustatomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2015 m. balandžio 24 d. atliktu tyrimu „Kuro ir viešojo transporto išlaidų fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimo ataskaita“, kuris skelbiamas ES struktūrinių fondų svetainėje http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/supaprastinto-islaidu-apmokejimo-tyrimai; 5.8. tiesiogiai su projekto įgyvendinimu susijusios ir veiklai proporcingai (pro rata principu) paskirstytos pridėtinės išlaidos – įrangos (išskyrus įsigytą iš ES struktūrinių fondų ar kitų ES finansinių priemonių lėšų) nuomos išlaidos; 5.9. tiesiogiai su projekto įgyvendinimu susijusios ir veiklai proporcingai (pro rata principu) paskirstytos pridėtinės išlaidos – projektui įgyvendinti būtinų pastatų ar patalpų nuomos išlaidos.
Aprašo 2 lentelės 5.1 ir 5.2 papunkčiuose nurodytos išlaidos kartu su Aprašo 2 lentelės 4 punkte nurodytomis išlaidomis negali sudaryti daugiau nei 50 procentų tinkamų finansuoti Aprašo 10.1 papunktyje nurodytai veiklai skirtų išlaidų. Aprašo 2 lentelės 5.8 ir 5.9 papunkčiuose nurodytos išlaidos kartu su Aprašo 2 lentelės 7 punkte nurodytomis išlaidomis negali sudaryti daugiau nei 10 procentų tinkamų finansuoti Aprašo 10.1 papunktyje nurodytai veiklai skirtų išlaidų. |
6. |
Informavimas apie projektą |
Netinkamos finansuoti išlaidos. |
7. |
Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą |
Netiesioginių projekto išlaidų suma pagal fiksuotąją normą apskaičiuojama vadovaujantis Projektų taisyklių 10 priedu.
Aprašo 2 lentelės 7 punkte nurodytos išlaidos kartu su Aprašo 2 lentelės 5.8 ir 5.9 papunkčiuose nurodytomis išlaidomis negali sudaryti daugiau nei 10 procentų tinkamų finansuoti Aprašo 10.1 papunktyje nurodytai veiklai skirtų išlaidų.“ |
13. Pakeičiu 84.8 papunktį ir jį išdėstau taip:
14. Pakeičiu 84.10 papunktį ir jį išdėstau taip:
15. Papildau 84.14 papunkčiu:
16. Pakeičiu 103 punktą ir jį išdėstau taip:
„103. Daiktinės pareiškėjo teisės į nekilnojamąjį turtą, kuris bus tiesiogiai naudojamas įgyvendinant projekte numatytą Aprašo 10.2 papunktyje nurodytą veiklą, ir (arba) Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.254 straipsnyje nurodyti juridiniai faktai, susiję su šiuo nekilnojamuoju turtu, iki projekto sutarties pasirašymo turi būti įregistruoti Nekilnojamojo turto registre. Pareiškėjo daiktines teises į turtą Nekilnojamojo turto registre patikrina įgyvendinančioji institucija. Įgyvendinančiajai institucijai Aprašo 101 punkte nustatytu atveju pratęsus projekto sutarties pasirašymo terminą, atitinkamai pratęsiamas daiktinės pareiškėjo teisės į nekilnojamąjį turtą, kuris bus tiesiogiai naudojamas įgyvendinant projektą, ir (arba) Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.254 straipsnyje nurodytų juridinių faktų, susijusių su šiuo nekilnojamuoju turtu, įregistravimo Nekilnojamojo turto registre terminas.“
17. Pakeičiu 104 punktą ir jį išdėstau taip:
18. Pakeičiu 111 punktą ir jį išdėstau taip:
„111. Projekto vykdytojas, numatęs projekto įgyvendinimo metu vykdyti veiklą, kuriai yra gautas finansavimas ir kuriai būtinas leidimas, licencija ar veiklos atestatas, projekto įgyvendinimo metu arba projektui pasibaigus per projekto sutartyje nustatytą laikotarpį privalo pateikti įgyvendinančiajai institucijai gauto leidimo, licencijos ar veiklos atestato kopiją. Nepateikus leidimo, licencijos ar veiklos atestato kopijos, Ministerija turi teisę pareikalauti iš projekto vykdytojo grąžinti suteiktą finansavimą.“
19. Papildau 2 priedą 3.201 papunkčiu:
„3.201. |
Ar laikomasi Reglamento 14 straipsnio 16 dalies nuostatų? |
□ Taip |
□ Ne“ |
|
2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų
veiksmų programos 1 prioriteto „Mokslinių tyrimų,
eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas“ priemonės
Nr. 01.2.1-LVPA-T-848 „Smart FDI“
projektų finansavimo sąlygų aprašo
4 priedas
PROJEKTŲ ATITIKTIES de minimis PAGALBOS TAISYKLĖMS Patikros lapas
1. Finansavimo teisinis pagrindas |
2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1) (toliau – de minimis reglamentas) |
2. Duomenys apie paraišką / projektą |
|
Paraiškos / projekto numeris |
|
Pareiškėjo / projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
3. Paraiškos/projekto/finansuojamų galutinio naudos gavėjo veiklų patikra dėl atitikties de minimis reglamentui |
|||||
NNr. |
Klausimai |
Rezultatas |
Pastabos |
||
Taip |
Ne |
Netaikoma |
|||
3.1. |
Ar pareiškėjas (projekto vykdytojas) vykdo veiklą žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje, kuriam taikomas 1999 m. gruodžio 17 d. Tarybos reglamentas (EB) Nr. 104/2000 dėl bendro žuvininkystės ir akvakultūros produktų rinkų organizavimo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 4 skyrius, 4 tomas, p. 198)? |
□ |
□ |
□ |
|
3.2. |
Ar pareiškėjas (projekto vykdytojas) vykdo pirminės žemės ūkio produktų gamybos veiklą? |
□ |
□ |
□ |
|
3.3. |
Ar pareiškėjas (projekto vykdytojas) veikia žemės ūkio produktų perdirbimo ir prekybos sektoriuje, kai valstybės pagalbos dydis nustatomas pagal iš pirminių gamintojų įsigytų arba atitinkamų įmonių rinkai pateiktų produktų kainą arba kiekį? |
□ |
□ |
□ |
|
3.4. |
Ar pareiškėjas (projekto vykdytojas) veikia žemės ūkio produktų perdirbimo ir prekybos sektoriuje, kai valstybės pagalba priklauso nuo to, ar bus iš dalies arba visa perduota pirminiams gamintojams? |
□ |
□ |
□ |
|
3.5. |
Ar pareiškėjas (projekto vykdytojas) vykdo su eksportu susijusią veiklą trečiosiose valstybėse arba Europos Sąjungos valstybėse (t. y. veikla tiesiogiai susijusi su eksportuojamais kiekiais, platinimo tinklo kūrimu ir veikla arba kitomis einamosiomis išlaidomis, susijusiomis su eksporto veikla)? |
□ |
□ |
□ |
|
3.6. |
Ar pareiškėjui (projekto vykdytojui) teikiama valstybės pagalba priklauso nuo to, ar daugiau vartojama vietinių nei importuotų prekių? |
□ |
□ |
□ |
|
3.7. |
Jei pareiškėjas (projekto vykdytojas) vykdo veiklą šio priedo 3.1–3.4 papunkčiuose nurodytuose sektoriuose, tačiau kartu bent viename sektoriuje, kuriam taikomas de minimis reglamentas, ir pastarajam sektoriui pagalba teikiama, ar užtikrinama, kad tinkamomis priemonėmis, kaip antai atskiriant veiklos sritis ar sąnaudas, veiklai tuose sektoriuose, kuriems de minimis reglamentas netaikomas, nebūtų teikiama de minimis pagalba, kuri teikiama pagal de minimis reglamentą? (Jei taikoma) |
□ |
□ |
□ |
|
3.8. |
Ar de minimis pagalba yra (bus) naudojama krovinių vežimo keliais transporto priemonėms įsigyti? |
□ |
□ |
□ |
|
3.9. |
Ar bendra vienai įmonei, kaip ji apibrėžta de minimis reglamente, suteikta de minimis pagalbos suma Lietuvos Respublikoje neviršija (ar konkrečiu atveju viršys suteikus de minimis pagalbą) 200 000 Eur (du šimtus tūkstančių eurų) per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį? |
□ |
□ |
□ |
|
3.10. |
Jei įmonė (pareiškėjas, projekto vykdytojas) vykdo krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį ir taip pat kitą veiklą, kuriai taikoma 200 000 Eur (dviejų šimtų tūkstančių eurų) viršutinė riba, ar užtikrinama, kad de minimis pagalba krovinių vežimo keliais veiklai neviršytų 100 000 Eur (šimto tūkstančio eurų) ir kad de minimis pagalba nebūtų naudojama krovinių vežimo keliais transporto priemonėms įsigyti? (Jei taikoma) |
□ |
□ |
□ |
|
3.11. |
Jei dvi įmonės susijungė arba viena įsigijo kitą, ar apskaičiuojant, ar nauja de minimis pagalba naujajai arba įsigyjančiajai įmonei viršija atitinkamą de minimis reglamente nustatytą viršutinę ribą, atsižvelgta į visą ankstesnę de minimis pagalbą, suteiktą bet kuriai iš susijungiančių įmonių? (Jei taikoma) |
□ |
□ |
□ |
|
3.12. |
Jei viena įmonė suskaidyta į dvi ar daugiau atskirų įmonių, ar iki suskaidymo suteikta de minimis pagalba priskiriama įmonei, kuri ja pasinaudojo? Jei toks priskyrimas neįmanomas, ar de minimis pagalba proporcingai paskirstoma remiantis naujųjų įmonių nuosavo kapitalo balansine verte suskaidymo įsigaliojimo dieną? |
□ |
□ |
□ |
|
3.13. |
Ar teikiamo finansavimo bendrasis subsidijos ekvivalentas apskaičiuotas tinkamai, teikiama de minimis pagalba yra skaidri? (de minimis reglamento 4 straipsnis) |
□ |
□ |
□ |
(Nurodyti de minimis reglamento 4 straipsnio dalį, pagal kurią teikiama de minimis pagalba laikoma skaidria) |
3.14. |
Ar de minimis pagalba sumuojama pagal de minimis reglamento 5 straipsnio reikalavimus? |
□ |
□ |
□ |
|
3.15. |
Ar teikiama de minimis pagalba patenka į de minimis reglamento galiojimo laikotarpį? |
□ |
□ |
□ |
|
4. Finansavimo atitikties de minimis reglamentui vertinimas |
|||||||
4.1.
|
Ar teikiamas finansavimas atitinka de minimis reglamentą? |
□ |
□ |
|
|||
_____________________________________ (vertintojas) |
____________ (parašas) |
____________ (data) |
|
||||
Patikros peržiūra: □ Išvadai pritarti □ Išvadai nepritarti Pastabos:_______________________________________________________________________
|
|
||||||
______________________________________ (vadovas) |
____________ (parašas) |
____________ (data) |
|
||||