Pasvalio rajono savivaldybės taryba

 

sprendimas

Dėl savivaldybės tarybos 2009 m. gegužės 13 d. sprendimo nr. t1-86 „dėl Pasvalio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

2014 m. balandžio 2 d. Nr. T1-41

Pasvalys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, atsižvelgdama į Vyriausybės atstovo Panevėžio apskrityje tarnybos 2014 m. kovo 4 d. teikimą Nr. T-8(2.1) „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento pakeitimo“ ir į 2014 m. kovo 5 d. reikalavimą Nr. R-5(2.2 „Dėl teisėkūros pagrindų įstatymo 15 straipsnio nuostatų įgyvendinimo“, Pasvalio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Pakeisti Pasvalio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Savivaldybės tarybos 2009 m. gegužės 13 d. sprendimu Nr. T1-86 (pakeistą Savivaldybės tarybos 2009 m. lapkričio 25 d. sprendimu Nr. T1-274, Savivaldybės tarybos 2010 m. rugsėjo 29 d. sprendimu Nr. T1-201, Savivaldybės tarybos 2011 m. birželio 29 d. sprendimu Nr. T1-81, Savivaldybės tarybos 2012 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. T1-182, 2013 m. balandžio 3 d. sprendimu Nr. T1-81, 2013 m. gruodžio 18 d. sprendimu Nr. T1-302):

1.1. Reglamento 25.3 punktą išdėstyti taip:

„25.3. priimamas sprendimas dėl Administracijos direktoriaus (direktoriaus pavaduotojo) atleidimo iš pareigų, nes baigėsi jo įgaliojimų laikas, ir pavedimo Administracijos direktoriui, Administracijos direktoriaus pavaduotojui ar kitam Administracijos valstybės tarnautojui eiti Administracijos direktoriaus pareigas tol, kol bus paskirtas Administracijos direktorius (direktoriaus pavaduotojas) naujai kadencijai;“

1.2. Reglamento 179 punktą išdėstyti taip:

„179. Rengiami sprendimų projektai turi atitikti Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo nuostatas, Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymo Nr. 1R-298 „Dėl teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“, Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymo Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais) reikalavimus.

1.3. papildyti Reglamentą 181-1 punktu ir jį išdėstyti taip:

„181-1. Rengiant sprendimo, kuriuo numatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius, taip pat kuriuo iš esmės keičiamas teisinis reguliavimas, projektą, privalo būti atliekamas numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas. Šio vertinimo išsamumas turi būti proporcingas galimoms numatomo teisinio reguliavimo pasekmėms. Sprendimą dėl numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo priima sprendimo projekto rengėjas. Atliekant numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimą, nustatomas galimas teigiamas ir neigiamas poveikis to teisinio reguliavimo sričiai, asmenims ar jų grupėms, kuriems bus taikomas numatomas teisinis reguliavimas. Atsižvelgiant į Tarybos sprendime numatomo naujo teisinio reguliavimo pobūdį, mastą, turi būti įvertinamas poveikis ekonomikai, valstybės finansams, socialinei aplinkai, viešajam administravimui, teisinei sistemai, kriminogeninei situacijai, korupcijos mastui, aplinkai, administracinei naštai, regionų plėtrai ir kitoms sritims. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai pateikiami aiškinamajame rašte.“

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Gintautas Gegužinskas