ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS

MERAS

 

POTVARKIS

DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS paslaugų KOKYBĖS KONTROLĖS ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. lapkričio 7 d. Nr. 1-MP-335

Anykščiai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 6 dalimi, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4, 22 punktais:

1.  T v i r t i n u Socialinių paslaugų įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės  Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).

2.  P r i p a ž į s t u netekusiu galios Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. spalio 14 d. įsakymą Nr. 1-AĮ-710 „Dėl Anykščių rajono savivaldybėje teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ kartu su jo pakeitimais ir papildymais.

Šis potvarkis yra skelbiamas Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje www.anyksciai.lt.

 

 

 

Meras                                                                                                                                              Kęstutis Tubis

 

 

PATVIRTINTA

Anykščių rajono savivaldybės mero

2023 m. lapkričio 7 d. potvarkiu Nr. 1-MP-335

 

DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Socialinių paslaugų įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja socialinių paslaugų įstaigų (toliau – Įstaiga), veikiančių Anykščių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje ir teikiančių Savivaldybės gyventojams socialinę priežiūrą, akredituotų socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės organizavimo ir vykdymo tvarką, įstaigų konsultavimo tvarką.

2.  Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas), ir Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“.

3.  Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti įstaigų teikiamų socialinės priežiūros paslaugų kokybę bei formuoti bendrą keliamų reikalavimų taikymo praktiką Savivaldybėje.

4.  Įstaigų, teikiančių socialinę priežiūrą, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolę Anykščių rajono savivaldybėje vykdo Savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) Socialinės paramos skyrius, atsakingas už socialinių paslaugų teikimą (toliau – Skyrius).

5.  Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

6Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Įstatyme, Akreditavimo tvarkos apraše ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose įstaigų veiklą, susijusią su akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimu.

 

 

II SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS VERTINIMO ORGANIZAVIMAS

 

7Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų (toliau – Paslaugų) kokybės kontrolės vertinimas organizuojamas paslaugų gavėjų lygmeniu ir Įstaigų lygmeniu.

8Paslaugų kokybė paslaugų gavėjų lygmeniu vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie Paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti Paslaugų poreikius. Paslaugų kokybės paslaugų gavėjų lygmeniu vertinimas atliekamas ne rečiau kaip 1 kartą per metus.

9Paslaugų kokybę Įstaigų lygmeniu Skyrius vertina atlikdamas Įstaigų planinius ir neplaninius vertinimus Įstaigos buveinėje ir /ar Paslaugų teikimo vietoje ar nuotoliniu būdu.

10Paslaugų kokybės Įstaigos lygmeniu vertinimas atliekamas ne rečiau kaip 1 kartą per metus nuo teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo dienos. Skyrius neatlieka Įstaigos planinio vertinimo, jeigu nėra praėję 6 mėnesiai po priimto sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (netaikoma neplaniniams vertinimams).

11Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą Įstaigos vadovui arba kitam atsakingam asmeniui pranešama raštu per elektroninio ryšio priemones likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki numatomo atlikti patikrinimo pradžios (netaikoma neplaniniams vertinimams). Įstaigai siunčiamame rašte nurodoma: kada bus atliekamas vertinimas vietoje, patikrinimo tikslas, pagrindas, trukmė, kokius dokumentus Įstaiga privalo pateikti ir kita būtina informacija.

12Planinis vertinimas gali būti atšauktas, pakeista jo data arba gali būti atliekamas nuotoliniu būdu dėl svarbių, iš anksto nenumatytų aplinkybių.

13Skyrius turi teisę iš anksto su Įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį Įstaigos vertinimą.

14Neplaninis Įstaigos vertinimas atliekamas šiais atvejais:

14.1.  gavus valstybės ar savivaldybės institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti Įstaigos patikrinimą;

14.2.  gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą raštišką pranešimą apie galimai neteisėtai, nekokybiškai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

14.3.  turint informacijos ar kitų pagrįstų įtarimų dėl Įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų atitikties reikalavimų;

14.4.  siekiant užtikrinti, kad būtų pašalinti ankstesnio vertinimo metu nustatyti pažeidimai;

14.5.  siekiant užtikrinti ir gerinti Įstaigų teikiamų socialinės priežiūros paslaugų kokybę.

 

III SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO VYKDYMAS

 

15.  Įstaigų paslaugų kokybės vertinimas apima Įstaigų teikiamų Paslaugų stebėseną, Įstaigų konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl Įstaigos teikiamų Paslaugų tobulinimo pateikimą.

16.  Paslaugų kokybės paslaugų gavėjų lygmeniu vertinimas atliekamas apklausiant paslaugų gavėjus žodžiu ir / ar raštu, naudojant anketinės apklausos metodą, užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo (artimojo) apklausos anketą (Tvarkos aprašo 1 priedas). Anketos gali būti skelbiamos Įstaigos interneto tinklalapyje. Respondentų imtis – ne mažiau kaip 20 procentų socialinių paslaugų gavėjų iš vienos Įstaigos. Apklausiamų artimųjų skaičius – pagal galimybes. Respondentai atrenkami atsitiktine tvarka.

17.  Įstaiga paslaugų gavėjų (artimųjų) vertinimo rezultatus pateikia susipažinti Skyriui, jam atliekant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimą. Apklausą gali vykdyti ir Skyriaus darbuotojai (toliau – Atsakingi darbuotojai).

18.  Įstaigos vertinimą, atsižvelgiant į Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo apimtis, atlieka vienas ar du Atsakingi darbuotojai.

19Atsakingi darbuotojai, gavę pavedimą atlikti konkrečios Įstaigos planinį arba neplaninį patikrinimą, su Skyriaus vedėju žodžiu suderina apsilankymo Įstaigoje datą, paruošia raštą, adresuotą Įstaigai, kuriame nurodo, kada bus atliekamas patikrinimas vietoje, patikrinimo tikslas, pagrindas, kokius dokumentus ir kitą būtiną informaciją Įstaiga privalo pateikti.

20Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą Įstaigos vadovui arba kitam Įstaigos atsakingam asmeniui pranešama raštu šio Tvarkos aprašo 11 punkte nustatyta tvarka, o neplaninio vertinimo atveju – raštas su Tvarkos aprašo 11 punkte nurodyta informacija, įteikiamas prieš pradedant neplaninį vertinimą vietoje.

21.  Atsakingi darbuotojai, atlikdami Įstaigos vertinimą, tikrina, ar Įstaigos, teikdamos Akredituotą socialinę priežiūrą, laikosi Paslaugų teikimą reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų, susipažįsta su paslaugų gavėjų bylomis ir individualiais pagalbos planais, kitais dokumentais bei informacija, gali užduoti papildomus klausimus Įstaigos darbuotojams, paslaugų gavėjams. Apsilankymo įstaigoje metu užpildomas Įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, patikrinimo aktas (Tvarkos aprašo 2 priedas).

22Skyrius, atlikdamas Įstaigų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir /ar įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie Įstaigos teikiamas Paslaugas gavimo.

23.  Atliekant Įstaigos vertinimą, užpildomas Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros teikimo atitikties reikalavimams ir rekomendacijoms vertinimo aktas (toliau – vertinimo aktas) (Tvarkos aprašo 3 priedas).

24.  Atsakingi darbuotojai, atlikę Įstaigos planinį arba neplaninį vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, parengia ir tikrintai Įstaigai elektroninio ryšio priemonėmis išsiunčia vertinimo aktą. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos, pažeidimų pašalinimo ir rekomendacijų (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.) įgyvendinimo terminai.

25.  Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Atsakingų darbuotojų, atlikusių patikrinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, pateikia Skyriui informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi ar planuoja imtis nustatytų pažeidimų, jeigu tokie buvo nustatyti, pašalinimui ar vykdydama pateiktas rekomendacijas. Vertinimo metu nustatytų pažeidimų pašalinimo terminas negali būti ilgesnis nei 6 mėnesiai.

26.  Skyrius per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos ar vertinimo akte nurodyto termino pabaigos įvertina, ar Įstaiga įvykdė rekomendacijas laiku, ir apie tai pažymi vertinimo akte.

27.  Antrinio patikrinimo metu nustačius, kad pašalinti visi pažeidimai, Atsakingi darbuotojai įrašo tai į vertinimo aktą, išsiunčia Įstaigai ir baigia Įstaigos vertinimą.

28.  Antrinio patikrinimo metu nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, Atsakingi darbuotojai parengia motyvuoto Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo (Savivaldybės mero potvarkio ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo) projektą dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo.

29Vertinimo aktas ir Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo Įstaigai išsiunčiamas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, nurodant terminą, per kurį vertinimo metu nustatyti pažeidimai turi būti pašalinti.

30Trečiojo patikrinimo metu nustačius, kad visi neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai pašalinti, Atsakingi darbuotojai parengia motyvuoto Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo (Savivaldybės mero potvarkio ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo) projektą dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą pratęsimo. Vertinimo aktas ir Savivaldybės mero ar Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą pratęsimo išsiunčiami Įstaigai ir Įstaigos tikrinimas baigiamas. Šiuo atveju sprendimas privalo būti priimtas per 10 darbo dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos.

31Trečiojo patikrinimo metu nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, Atsakingi darbuotojai per 10 darbo dienų parengia motyvuoto Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo (Savivaldybės mero potvarkio ar Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo) projektą dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo.

32Vertinimo aktas ir Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo išsiunčiami Įstaigai per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

33Atsakingas darbuotojas įveda sprendimo sustabdyti, pratęsti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą datą į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS) per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGŲ KONSULTAVIMAS

 

34.  Skyrius vienoda apimti teikia Įstaigai konsultacijas, siekiant padėti laikytis teisės aktų reikalavimų.

35.  Konsultacijos yra teikiamos žodžiu Įstaigos veiklos vietoje arba raštu, atsakant į oficialų paklausimą, elektroniniu paštu, telefonu.

36.  Siekiant gerinti teikiamų konsultacijų kokybę ir identifikuoti konsultacijų metu kylančias problemas, Skyrius pagal poreikį organizuoja susitikimus, kuriuose aptariamos vykdytos Įstaigos konsultacijos.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

37. Skyrius turi teisę gauti iš Įstaigų visą vertinimui reikalingą informaciją.

38. Įstaigos atsako už patikrinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

39Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir šių Paslaugų kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

____________________________

 

Socialinių paslaugų įstaigų teikiamos

akredituotos socialinės priežiūros paslaugų

kokybės kontrolės Anykščių rajono

savivaldybėje tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO (ARTIMOJO) APKLAUSOS ANKETA

 

Gerb. kliente, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Anykščių rajono savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką.

 

______________________________________________________________________________________________

 

1.  Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote / gaunate 20..... metais ir įvertinkite jų kokybę?

 

 

Pažymėkite gautą / gaunamą paslaugą

(tinkantį variantą pažymėkite x)

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5

(5 – aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugas teikiančią

įstaigą

Pagalba į namus

 

 

Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas

ir (ar) atkūrimas

 

 

Palydėjimo paslauga jaunuoliams

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo

namuose

 

 

Socialinė reabilitacija

neįgaliesiems bendruomenėje

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Apgyvendinimas nakvynės namuose

 

 

Laikinas atokvėpis (socialinė priežiūra)

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams),

budintiems globotojams, įtėviams ir

šeimynų steigėjams, dalyviams ar

besirengiantiems jais tapti

 

 

Apgyvendinimas apsaugotame būste

 

 

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Kitos (įrašykite)

 

.............................................................................

 

 

 

 

2.   Ar tokios paslaugos tikėjotės? (tinkantį variantą pažymėkite x )

  taip (jei atsakėte taip pereikite prie 4 klausimo)

  ne (jei atsakėte ne pereikite prie 3 klausimo)

 negaliu atsakyti (jei atsakėte taip pereikite prie 4 klausimo)

 

3.    Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)

..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

4.    Pateikite pasiūlymų, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinės priežiūros paslaugų kokybės?

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

 

5.   Prašome pažymėti labiausiai tinkamą atsakymą:

Vertinimo kriterijai

Taip

Iš dalies

Ne

Ar sudėtinga pateikti prašymą socialinėms paslaugoms gauti?

 

 

 

Ar informacija apie socialines paslaugas yra prieinama ir aiški?

 

 

 

Ar teikiamos socialinės paslaugos padeda pagerinti Jūsų (artimųjų) gyvenimo kokybę?

 

 

 

Ar teikiamos socialinės paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius?

 

 

 

Ar aiškios mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas sąlygos?

 

 

 

Ar aiškios skundų ar pasiūlymų pateikimo galimybės?

 

 

 

Ar teikiant paslaugas atsižvelgiama į Jūsų prašymus / siūlymus?

 

 

 

Ar pasitikite paslaugas teikiančiu darbuotoju?

 

 

 

Ar paslaugas teikiantis darbuotojas yra mandagus ir atidus?

 

 

 

Ar iškilusios problemos, teikiant paslaugas, sprendžiamos operatyviai ir sėkmingai?

 

 

 

Kiti pastebėjimai

 

 

 

 

Socialinių paslaugų įstaigų teikiamos

akredituotos socialinės priežiūros kokybės

kontrolės Anykščių rajono savivaldybėje

tvarkos aprašo

2 priedas

 

ĮSTAIGOS, TEIKIANČIOS AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ, PATIKRINIMO AKTAS

____________________________________________________________________

(tikrinamos įstaigos pavadinimas)

 

________________ Nr. _______

(registracijos data ir numeris)

 

Tikrinimo teisinis pagrindas__________________________________________________________________________________________

Tikrinimo rūšis (planinis/neplaninis) ___________________________________________________________________________________

Atliekamas                                                               patikrinimas

(pirminis / antrinis / trečias)

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus rodiklis

Kriterijaus įvertinimas

 

(pažymėti x)

Apibūdinimas

 

(pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardinti trūkumus)

Terminas trūkumams pašalinti

 

(pildoma, jeigu nustatyti)

Trūkumas

 

pašalintas/

 

nepašalintas

 

(pildoma, jeigu buvo nustatytas)

 

(pažymėti x)

1.

Įstaiga atitinka prašyme leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą pateiktą informaciją

įstaigos, kuri teikia akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros paslaugų rūšis

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

asmenų grupės, kurioms Įstaiga turi leidimą teikti akredituotą socialinę priežiūrą

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

asmenų, kuriems teikiamos paslaugos, skaičius

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

2.

Įstaiga atitinka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus įstaigoms, pageidaujančioms teikti akredituotą socialinę priežiūrą

 

 

 

 

įstaigos, kuri teikia akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybės

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

įstaigos, kuri teikia akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų ir jų etatų skaičius

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

įstaigos, kuri teikia akredituotą socialinę priežiūrą, socialinį darbą dirbantys darbuotojai yra įgiję Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 3 dalyje nurodytą išsilavinimą

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

patalpos atitinka akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos)

□ atitinka

 

□ neatitinka

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

3.

Kiti bendrieji kriterijai

 

Paslaugų teikimas

paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

□ taip

 

□ ne

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos

□ taip

 

□ ne

 

 

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

 

 

sudaromi paslaugų gavėjų sąrašai

□ taip

 

□ ne

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka

□ taip

 

□ ne

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo

□ taip

 

□ ne

 

 

□ pašalintas

 

□ nepašalintas

Išvados:

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

 

Tikrinimą atliko:

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                             (parašas)                                     (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                             (parašas)                                     (vardas, pavardė)

 

Socialinių paslaugų įstaigų teikiamos

akredituotos socialinės priežiūros kokybės

kontrolės Anykščių rajono savivaldybėje

tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO ATITIKTIES REIKALAVIMAMS IR REKOMENDACIJOMS VERTINIMO AKTO FORMA

 

__________________________

Įstaigos pavadinimas

 

_______________ Nr. _________________

(data)

_____________________

Vieta

 

Vertinimo laikotarpis: nuo ________/________/________ iki _______/________/________

Vertinimo data: ________/________/________

Atliekamas vertinimas planinis neplaninis

__________________________________________________________________________

[įrašykite priežastį, dėl kurios organizuojamas neplaninis Įstaigos veiklos vertinimas]

 

Įstaigos kontaktai:

Adresas ___________________________________________________________________

Telefono Nr. ______________________________________________

El. pašto adresas __________________________________________________

 

Vertinime dalyvavo Įstaigos atstovas (-ai)

(pareigos, vardas ir pavardė) ____________________________________________________________________________________

(pareigos, vardas ir pavardė) ____________________________________________________________________________________

 

Nacionalinės nevyriausybinių organizacijų atstovas (pareigos, vardas ir pavardė) __________________________________________

 

Eil.

 

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis reikalavimams (rekomendacijoms):

 

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Dokumentas pateiktas/

 

dokumentą atsisakyta pateikti/ dokumento neturi

Pastabos /

 

rekomendacijos

1.

Paslaugos (-ų) gavėjai

Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių

 

 

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

 

 

 

Formuojamos paslaugos gavėjų asmens bylos, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

2.

Paslaugos (-ų) teikimas

Steigimo dokumentai (įstatai, nuostatai, statutas, steigimo sutartis ar kiti steigimo dokumentai)

 

 

 

 

 

Įstaigos vidaus tvarkos taisyklės (turi būti nustatyti Įstaigos darbuotojų elgesio Įstaigoje reikalavimai, buvimo Įstaigoje normos, teisės ir pareigos, tarpusavio santykius, apibrėžiančios Įstaigos darbuotojų, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjų, teisės ir pareigos) *

 

 

 

 

 

Laisva forma pildomas Įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas *

 

 

 

 

 

Parengti individualūs paslaugų gavėjų planai

 

 

 

 

 

Įstaigos teikiamų paslaugų sąrašas

 

 

 

 

 

Įstaigos metiniai veiklos planai

 

 

 

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

 

 

Patvirtintas (-i) paslaugų teikimo tvarkos aprašas (-ai)

 

 

 

 

 

Klientų skundų ir pageidavimų registravimo žurnalas

 

 

 

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė, atliekamas savęs įsivertinimas, paslaugų gavėjų kokybės vertinimas

 

 

 

 

 

Sudaromos paslaugos teikimo sutartys tarp paslaugos gavėjo ir Įstaigos

 

 

 

 

 

Informacija įvedama į Socialinės paramos informacinę sistemą **

 

 

 

 

 

Kiti dokumentai, nustatantys Įstaigos vidaus tvarkos reikalavimus

 

 

 

3.

Teikiantis paslaugą (-as) personalas

Įstaigos pareigybių sąrašas

 

 

 

 

 

Darbuotojų sąrašas

 

 

 

 

 

Patvirtinti įstaigos darbuotojų pareigybių aprašymai

 

 

 

 

 

Sudarytos darbo sutartys

 

 

 

 

 

Sudaryti darbuotojų darbo grafikai

 

 

 

 

 

Pažymos iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, patvirtinančios, kad asmuo nėra teistas už nusikaltimus, nurodytus Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo 30 straipsnio 1 dalyje *

 

 

 

 

 

Įstaigoje dirba darbuotojas, turintis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų 20 straipsnio 3 dalyje nurodytą išsilavinimą.

 

 

 

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija

 

 

 

4.

Paslaugos (-ų) teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia

 

 

 

 

 

Dokumentai dėl patalpų (jei paslaugoms teikti jos būtinos), kuriose teikiama akredituota socialinė priežiūra, atitikties priešgaisrinės saugos, darbo saugos bei higienos reikalavimams

 

 

 

 

 

Įstaiga turi ne mažiau nei dvi patalpas, kuriose teikiama akredituota socialinės priežiūros paslauga*

 

 

 

5.

Paslaugos (-ų) viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, spaudoje, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais, jei jų yra

 

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugos gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugos gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo

 

 

 

*– taikoma vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugoms.

** – taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms.

 

Išvados:__________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

 

Tikrinimą atliko:

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                          (parašas)                                   (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                          (parašas)                                   (vardas, pavardė)

 

Įstaiga įvykdė / neįvykdė rekomendacijas.

___________________ __________________ ____________________________

(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

___________________ __________________ ____________________________

(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

 

Pakartotinio patikrinimo data _____________