ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS
MERAS
POTVARKIS
DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS paslaugų KOKYBĖS KONTROLĖS ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2023 m. lapkričio 7 d. Nr. 1-MP-335
Anykščiai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 6 dalimi, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4, 22 punktais:
1. T v i r t i n u Socialinių paslaugų įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. spalio 14 d. įsakymą Nr. 1-AĮ-710 „Dėl Anykščių rajono savivaldybėje teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ kartu su jo pakeitimais ir papildymais.
Šis potvarkis yra skelbiamas Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje www.anyksciai.lt.
PATVIRTINTA
Anykščių rajono savivaldybės mero
2023 m. lapkričio 7 d. potvarkiu Nr. 1-MP-335
DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinių paslaugų įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja socialinių paslaugų įstaigų (toliau – Įstaiga), veikiančių Anykščių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje ir teikiančių Savivaldybės gyventojams socialinę priežiūrą, akredituotų socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės organizavimo ir vykdymo tvarką, įstaigų konsultavimo tvarką.
2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas), ir Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“.
3. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti įstaigų teikiamų socialinės priežiūros paslaugų kokybę bei formuoti bendrą keliamų reikalavimų taikymo praktiką Savivaldybėje.
4. Įstaigų, teikiančių socialinę priežiūrą, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolę Anykščių rajono savivaldybėje vykdo Savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) Socialinės paramos skyrius, atsakingas už socialinių paslaugų teikimą (toliau – Skyrius).
5. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.
II SKYRIUS
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS VERTINIMO ORGANIZAVIMAS
7. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų (toliau – Paslaugų) kokybės kontrolės vertinimas organizuojamas paslaugų gavėjų lygmeniu ir Įstaigų lygmeniu.
8. Paslaugų kokybė paslaugų gavėjų lygmeniu vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie Paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti Paslaugų poreikius. Paslaugų kokybės paslaugų gavėjų lygmeniu vertinimas atliekamas ne rečiau kaip 1 kartą per metus.
9. Paslaugų kokybę Įstaigų lygmeniu Skyrius vertina atlikdamas Įstaigų planinius ir neplaninius vertinimus Įstaigos buveinėje ir /ar Paslaugų teikimo vietoje ar nuotoliniu būdu.
10. Paslaugų kokybės Įstaigos lygmeniu vertinimas atliekamas ne rečiau kaip 1 kartą per metus nuo teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo dienos. Skyrius neatlieka Įstaigos planinio vertinimo, jeigu nėra praėję 6 mėnesiai po priimto sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (netaikoma neplaniniams vertinimams).
11. Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą Įstaigos vadovui arba kitam atsakingam asmeniui pranešama raštu per elektroninio ryšio priemones likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki numatomo atlikti patikrinimo pradžios (netaikoma neplaniniams vertinimams). Įstaigai siunčiamame rašte nurodoma: kada bus atliekamas vertinimas vietoje, patikrinimo tikslas, pagrindas, trukmė, kokius dokumentus Įstaiga privalo pateikti ir kita būtina informacija.
12. Planinis vertinimas gali būti atšauktas, pakeista jo data arba gali būti atliekamas nuotoliniu būdu dėl svarbių, iš anksto nenumatytų aplinkybių.
13. Skyrius turi teisę iš anksto su Įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį Įstaigos vertinimą.
14. Neplaninis Įstaigos vertinimas atliekamas šiais atvejais:
14.1. gavus valstybės ar savivaldybės institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti Įstaigos patikrinimą;
14.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą raštišką pranešimą apie galimai neteisėtai, nekokybiškai ar netinkamai teikiamas paslaugas;
14.3. turint informacijos ar kitų pagrįstų įtarimų dėl Įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų atitikties reikalavimų;
III SKYRIUS
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO VYKDYMAS
15. Įstaigų paslaugų kokybės vertinimas apima Įstaigų teikiamų Paslaugų stebėseną, Įstaigų konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl Įstaigos teikiamų Paslaugų tobulinimo pateikimą.
16. Paslaugų kokybės paslaugų gavėjų lygmeniu vertinimas atliekamas apklausiant paslaugų gavėjus žodžiu ir / ar raštu, naudojant anketinės apklausos metodą, užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo (artimojo) apklausos anketą (Tvarkos aprašo 1 priedas). Anketos gali būti skelbiamos Įstaigos interneto tinklalapyje. Respondentų imtis – ne mažiau kaip 20 procentų socialinių paslaugų gavėjų iš vienos Įstaigos. Apklausiamų artimųjų skaičius – pagal galimybes. Respondentai atrenkami atsitiktine tvarka.
17. Įstaiga paslaugų gavėjų (artimųjų) vertinimo rezultatus pateikia susipažinti Skyriui, jam atliekant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimą. Apklausą gali vykdyti ir Skyriaus darbuotojai (toliau – Atsakingi darbuotojai).
18. Įstaigos vertinimą, atsižvelgiant į Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo apimtis, atlieka vienas ar du Atsakingi darbuotojai.
19. Atsakingi darbuotojai, gavę pavedimą atlikti konkrečios Įstaigos planinį arba neplaninį patikrinimą, su Skyriaus vedėju žodžiu suderina apsilankymo Įstaigoje datą, paruošia raštą, adresuotą Įstaigai, kuriame nurodo, kada bus atliekamas patikrinimas vietoje, patikrinimo tikslas, pagrindas, kokius dokumentus ir kitą būtiną informaciją Įstaiga privalo pateikti.
20. Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą Įstaigos vadovui arba kitam Įstaigos atsakingam asmeniui pranešama raštu šio Tvarkos aprašo 11 punkte nustatyta tvarka, o neplaninio vertinimo atveju – raštas su Tvarkos aprašo 11 punkte nurodyta informacija, įteikiamas prieš pradedant neplaninį vertinimą vietoje.
21. Atsakingi darbuotojai, atlikdami Įstaigos vertinimą, tikrina, ar Įstaigos, teikdamos Akredituotą socialinę priežiūrą, laikosi Paslaugų teikimą reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų, susipažįsta su paslaugų gavėjų bylomis ir individualiais pagalbos planais, kitais dokumentais bei informacija, gali užduoti papildomus klausimus Įstaigos darbuotojams, paslaugų gavėjams. Apsilankymo įstaigoje metu užpildomas Įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, patikrinimo aktas (Tvarkos aprašo 2 priedas).
22. Skyrius, atlikdamas Įstaigų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir /ar įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie Įstaigos teikiamas Paslaugas gavimo.
23. Atliekant Įstaigos vertinimą, užpildomas Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros teikimo atitikties reikalavimams ir rekomendacijoms vertinimo aktas (toliau – vertinimo aktas) (Tvarkos aprašo 3 priedas).
24. Atsakingi darbuotojai, atlikę Įstaigos planinį arba neplaninį vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, parengia ir tikrintai Įstaigai elektroninio ryšio priemonėmis išsiunčia vertinimo aktą. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos, pažeidimų pašalinimo ir rekomendacijų (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.) įgyvendinimo terminai.
25. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Atsakingų darbuotojų, atlikusių patikrinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, pateikia Skyriui informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi ar planuoja imtis nustatytų pažeidimų, jeigu tokie buvo nustatyti, pašalinimui ar vykdydama pateiktas rekomendacijas. Vertinimo metu nustatytų pažeidimų pašalinimo terminas negali būti ilgesnis nei 6 mėnesiai.
26. Skyrius per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos ar vertinimo akte nurodyto termino pabaigos įvertina, ar Įstaiga įvykdė rekomendacijas laiku, ir apie tai pažymi vertinimo akte.
27. Antrinio patikrinimo metu nustačius, kad pašalinti visi pažeidimai, Atsakingi darbuotojai įrašo tai į vertinimo aktą, išsiunčia Įstaigai ir baigia Įstaigos vertinimą.
28. Antrinio patikrinimo metu nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, Atsakingi darbuotojai parengia motyvuoto Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo (Savivaldybės mero potvarkio ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo) projektą dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo.
29. Vertinimo aktas ir Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo Įstaigai išsiunčiamas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, nurodant terminą, per kurį vertinimo metu nustatyti pažeidimai turi būti pašalinti.
30. Trečiojo patikrinimo metu nustačius, kad visi neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai pašalinti, Atsakingi darbuotojai parengia motyvuoto Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo (Savivaldybės mero potvarkio ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo) projektą dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą pratęsimo. Vertinimo aktas ir Savivaldybės mero ar Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą pratęsimo išsiunčiami Įstaigai ir Įstaigos tikrinimas baigiamas. Šiuo atveju sprendimas privalo būti priimtas per 10 darbo dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos.
31. Trečiojo patikrinimo metu nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, Atsakingi darbuotojai per 10 darbo dienų parengia motyvuoto Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo (Savivaldybės mero potvarkio ar Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo) projektą dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo.
32. Vertinimo aktas ir Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo išsiunčiami Įstaigai per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.
IV SKYRIUS
ĮSTAIGŲ KONSULTAVIMAS
34. Skyrius vienoda apimti teikia Įstaigai konsultacijas, siekiant padėti laikytis teisės aktų reikalavimų.
35. Konsultacijos yra teikiamos žodžiu Įstaigos veiklos vietoje arba raštu, atsakant į oficialų paklausimą, elektroniniu paštu, telefonu.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Socialinių paslaugų įstaigų teikiamos
akredituotos socialinės priežiūros paslaugų
kokybės kontrolės Anykščių rajono
savivaldybėje tvarkos aprašo
1 priedas
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO (ARTIMOJO) APKLAUSOS ANKETA
Gerb. kliente, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Anykščių rajono savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką.
______________________________________________________________________________________________
1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote / gaunate 20..... metais ir įvertinkite jų kokybę?
Pažymėkite gautą / gaunamą paslaugą (tinkantį variantą pažymėkite x) |
Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5 (5 – aukščiausias įvertinimas) |
Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą |
Pagalba į namus |
|
|
Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas |
|
|
Palydėjimo paslauga jaunuoliams |
|
|
Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose |
|
|
Socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje |
|
|
Laikinas apnakvindinimas |
|
|
Intensyvi krizių įveikimo pagalba |
|
|
Psichosocialinė pagalba |
|
|
Apgyvendinimas nakvynės namuose |
|
|
Laikinas atokvėpis (socialinė priežiūra) |
|
|
Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų steigėjams, dalyviams ar besirengiantiems jais tapti |
|
|
Apgyvendinimas apsaugotame būste |
|
|
Vaikų dienos socialinė priežiūra |
|
|
Kitos (įrašykite)
............................................................................. |
|
|
2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (tinkantį variantą pažymėkite x )
taip (jei atsakėte taip pereikite prie 4 klausimo)
ne (jei atsakėte ne pereikite prie 3 klausimo)
negaliu atsakyti (jei atsakėte taip pereikite prie 4 klausimo)
3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
4. Pateikite pasiūlymų, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinės priežiūros paslaugų kokybės?
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
5. Prašome pažymėti labiausiai tinkamą atsakymą:
Vertinimo kriterijai |
Taip |
Iš dalies |
Ne |
Ar sudėtinga pateikti prašymą socialinėms paslaugoms gauti? |
|
|
|
Ar informacija apie socialines paslaugas yra prieinama ir aiški? |
|
|
|
Ar teikiamos socialinės paslaugos padeda pagerinti Jūsų (artimųjų) gyvenimo kokybę? |
|
|
|
Ar teikiamos socialinės paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius? |
|
|
|
Ar aiškios mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas sąlygos? |
|
|
|
Ar aiškios skundų ar pasiūlymų pateikimo galimybės? |
|
|
|
Ar teikiant paslaugas atsižvelgiama į Jūsų prašymus / siūlymus? |
|
|
|
Ar pasitikite paslaugas teikiančiu darbuotoju? |
|
|
|
Ar paslaugas teikiantis darbuotojas yra mandagus ir atidus? |
|
|
|
Ar iškilusios problemos, teikiant paslaugas, sprendžiamos operatyviai ir sėkmingai? |
|
|
|
Kiti pastebėjimai |
|
|
|
Socialinių paslaugų įstaigų teikiamos
akredituotos socialinės priežiūros kokybės
kontrolės Anykščių rajono savivaldybėje
tvarkos aprašo
2 priedas
ĮSTAIGOS, TEIKIANČIOS AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ, PATIKRINIMO AKTAS
____________________________________________________________________
(tikrinamos įstaigos pavadinimas)
________________ Nr. _______
(registracijos data ir numeris)
Tikrinimo teisinis pagrindas__________________________________________________________________________________________
Tikrinimo rūšis (planinis/neplaninis) ___________________________________________________________________________________
Atliekamas patikrinimas
(pirminis / antrinis / trečias)
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Kriterijaus rodiklis |
Kriterijaus įvertinimas
(pažymėti x) |
Apibūdinimas
(pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardinti trūkumus) |
Terminas trūkumams pašalinti
(pildoma, jeigu nustatyti) |
Trūkumas
pašalintas/
nepašalintas
(pildoma, jeigu buvo nustatytas)
(pažymėti x) |
1. |
Įstaiga atitinka prašyme leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą pateiktą informaciją |
įstaigos, kuri teikia akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros paslaugų rūšis |
□ atitinka
□ neatitinka
|
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas
|
asmenų grupės, kurioms Įstaiga turi leidimą teikti akredituotą socialinę priežiūrą |
□ atitinka
□ neatitinka |
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas
|
||
asmenų, kuriems teikiamos paslaugos, skaičius |
□ atitinka
□ neatitinka |
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas |
||
2. |
Įstaiga atitinka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus įstaigoms, pageidaujančioms teikti akredituotą socialinę priežiūrą
|
įstaigos, kuri teikia akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybės |
□ atitinka
□ neatitinka
|
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas
|
įstaigos, kuri teikia akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų ir jų etatų skaičius |
□ atitinka
□ neatitinka
|
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas
|
||
įstaigos, kuri teikia akredituotą socialinę priežiūrą, socialinį darbą dirbantys darbuotojai yra įgiję Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 3 dalyje nurodytą išsilavinimą |
□ atitinka
□ neatitinka
|
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas
|
||
patalpos atitinka akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos) |
□ atitinka
□ neatitinka
|
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas
|
||
3. |
Kiti bendrieji kriterijai |
|||||
|
Paslaugų teikimas |
paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą |
□ taip
□ ne
|
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas
|
sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos |
□ taip
□ ne
|
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas
|
||
sudaromi paslaugų gavėjų sąrašai |
□ taip
□ ne |
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas |
||
formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka |
□ taip
□ ne |
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas |
||
paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo |
□ taip
□ ne |
|
|
□ pašalintas
□ nepašalintas |
Išvados:
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
Tikrinimą atliko:
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Socialinių paslaugų įstaigų teikiamos
akredituotos socialinės priežiūros kokybės
kontrolės Anykščių rajono savivaldybėje
tvarkos aprašo
3 priedas
ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO ATITIKTIES REIKALAVIMAMS IR REKOMENDACIJOMS VERTINIMO AKTO FORMA
__________________________
Įstaigos pavadinimas
_______________ Nr. _________________
(data)
_____________________
Vieta
Vertinimo laikotarpis: nuo ________/________/________ iki _______/________/________
Vertinimo data: ________/________/________
Atliekamas vertinimas planinis ☐ neplaninis ☐
__________________________________________________________________________
[įrašykite priežastį, dėl kurios organizuojamas neplaninis Įstaigos veiklos vertinimas]
Įstaigos kontaktai:
Adresas ___________________________________________________________________
Telefono Nr. ______________________________________________
El. pašto adresas __________________________________________________
Vertinime dalyvavo Įstaigos atstovas (-ai)
(pareigos, vardas ir pavardė) ____________________________________________________________________________________
(pareigos, vardas ir pavardė) ____________________________________________________________________________________
Nacionalinės nevyriausybinių organizacijų atstovas (pareigos, vardas ir pavardė) __________________________________________
Eil.
Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo turinys |
Atitiktis reikalavimams (rekomendacijoms):
taip / ne / iš dalies / netaikoma |
Dokumentas pateiktas/
dokumentą atsisakyta pateikti/ dokumento neturi |
Pastabos /
rekomendacijos |
1. |
Paslaugos (-ų) gavėjai |
Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių |
|
|
|
|
|
Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis |
|
|
|
|
|
Formuojamos paslaugos gavėjų asmens bylos, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga |
|
|
|
2. |
Paslaugos (-ų) teikimas |
Steigimo dokumentai (įstatai, nuostatai, statutas, steigimo sutartis ar kiti steigimo dokumentai) |
|
|
|
|
|
Įstaigos vidaus tvarkos taisyklės (turi būti nustatyti Įstaigos darbuotojų elgesio Įstaigoje reikalavimai, buvimo Įstaigoje normos, teisės ir pareigos, tarpusavio santykius, apibrėžiančios Įstaigos darbuotojų, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjų, teisės ir pareigos) * |
|
|
|
|
|
Laisva forma pildomas Įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas * |
|
|
|
|
|
Parengti individualūs paslaugų gavėjų planai |
|
|
|
|
|
Įstaigos teikiamų paslaugų sąrašas |
|
|
|
|
|
Įstaigos metiniai veiklos planai |
|
|
|
|
|
Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą |
|
|
|
|
|
Patvirtintas (-i) paslaugų teikimo tvarkos aprašas (-ai) |
|
|
|
|
|
Klientų skundų ir pageidavimų registravimo žurnalas |
|
|
|
|
|
Vykdoma vidinė kontrolė, atliekamas savęs įsivertinimas, paslaugų gavėjų kokybės vertinimas |
|
|
|
|
|
Sudaromos paslaugos teikimo sutartys tarp paslaugos gavėjo ir Įstaigos |
|
|
|
|
|
Informacija įvedama į Socialinės paramos informacinę sistemą ** |
|
|
|
|
|
Kiti dokumentai, nustatantys Įstaigos vidaus tvarkos reikalavimus |
|
|
|
3. |
Teikiantis paslaugą (-as) personalas |
Įstaigos pareigybių sąrašas |
|
|
|
|
|
Darbuotojų sąrašas |
|
|
|
|
|
Patvirtinti įstaigos darbuotojų pareigybių aprašymai |
|
|
|
|
|
Sudarytos darbo sutartys |
|
|
|
|
|
Sudaryti darbuotojų darbo grafikai |
|
|
|
|
|
Pažymos iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, patvirtinančios, kad asmuo nėra teistas už nusikaltimus, nurodytus Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo 30 straipsnio 1 dalyje * |
|
|
|
|
|
Įstaigoje dirba darbuotojas, turintis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų 20 straipsnio 3 dalyje nurodytą išsilavinimą. |
|
|
|
|
|
Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija |
|
|
|
4. |
Paslaugos (-ų) teikimo vieta |
Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia |
|
|
|
|
|
Dokumentai dėl patalpų (jei paslaugoms teikti jos būtinos), kuriose teikiama akredituota socialinė priežiūra, atitikties priešgaisrinės saugos, darbo saugos bei higienos reikalavimams |
|
|
|
|
|
Įstaiga turi ne mažiau nei dvi patalpas, kuriose teikiama akredituota socialinės priežiūros paslauga* |
|
|
|
5. |
Paslaugos (-ų) viešinimas |
Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, spaudoje, informacinėse lentose ir pan.) |
|
|
|
6. |
Bendradarbiavimas |
Bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais, jei jų yra |
|
|
|
7. |
Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas |
Paslaugos gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugos gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo |
|
|
|
*– taikoma vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugoms.
** – taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms.
Išvados:__________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
Tikrinimą atliko:
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Įstaiga įvykdė / neįvykdė rekomendacijas.
___________________ __________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ __________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Pakartotinio patikrinimo data _____________