hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL DOKUMENTŲ IR INFORMACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMO TVIRTINIMO

 

2020 m. rugsėjo 11 d. Nr. V35-886

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo 4 straipsnio 3 dalimi:

1. T v i r t i n u  nuo 2020 m. rugsėjo 14 d. Druskininkų savivaldybės administracijos darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, - Dokumentų ir informacijos skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybės aprašymą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u  2020 m. rugsėjo 13 d. netekusiu galios Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. spalio 15 d. įsakymo Nr. V35-962 „Dėl Viešųjų pirkimų skyriaus karjeros valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymų” 1 punkto 1.2.2 papunktį.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorė                                                Vilma Jurgelevičienė

 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2020 m. rugsėjo 11 d. įsakymu Nr. V35-886

 

DOKUMENTŲ IR INFORMACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

 

1. Dokumentų ir informacijos skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį pareigybė, priskiriama specialistų pareigybių grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

 

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

 

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti:

3.1.1. ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

3.1.2. ne mažesnę kaip 1 metų specialisto darbo patirtį viešojo administravimo institucijoje ar įstaigoje;

3.2. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius asmenų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose ir įstaigose, asmenų prašymų, skundų ar kitų kreipimosi dokumentų priėmimą, teisę gauti informaciją iš savivaldybės institucijų ir įstaigų;

3.3. mokėti:

3.3.1. valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

3.3.2. dirbti kompiuteriu (MS Office programų paketu);

3.4. sugebėti:

3.4.1. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;

3.4.2. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;

3.4.3. atstovauti Dokumentų ir informacijos skyriui savivaldybės institucijose;

3.5. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, Klientų aptarnavimo Druskininkų savivaldybės administracijoje standartu, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.

 

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

 

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Dokumentų ir informacijos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;

4.2. priima į Savivaldybę ir Savivaldybės administraciją besikreipiančius asmenis, suteikia informaciją apie jiems rūpimo klausimo sprendimo Savivaldybėje ir Savivaldybės administracijoje procedūrą;

4.3. priima sprendimą asmeniui rūpimu klausimu arba pasiūlo kreiptis į atitinkamą Savivaldybės administracijos padalinį ar į valstybės tarnautoją, neįeinantį į padalinį. Prireikus pakviečia valstybės tarnautoją ar darbuotoją pagal savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytą kompetenciją. Jeigu asmens klausimas iš karto neišsprendžiamas, priima rašytinį asmens prašymą ar skundą ir registruoja skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje;

4.4. paaiškina, į kokią kitą instituciją asmuo gali kreiptis, jeigu Savivaldybės institucijos ir Savivaldybės administracija nekompetentingos spręsti asmeniui rūpimą klausimą, nurodo tos institucijos adresą bei telefono numerį;

4.5. išduoda asmeniui užpildyti reikiamus dokumentus, prireikus padeda juos užpildyti;

4.6. priima rašytinius asmenų prašymus ir skundus, patikslina jų esmę, patikrina, ar pateikti visi dokumentai, kurių reikės sprendimui priimti;

4.7. registruoja skaitmeninėje vidaus dokumentų registravimo laikmenoje Savivaldybės įstaigų vadovų, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, prašymus ir skundus;

4.8. užregistruotus prašymus ir skundus su savivaldybės mero, savivaldybės mero pavaduotojo ar savivaldybės administracijos direktoriaus rezoliucijomis nuskenavęs, persiunčia juos nagrinėti Savivaldybės administracijos padaliniams, valstybės tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, pagal jų kompetenciją;

4.9. kontroliuoja ir reikalauja, kad į asmenų prašymus ir skundus būtų atsakyta Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais terminais;

4.10. priėmęs prašymą, asmens pageidavimu įteikia, o jeigu prašymas gautas paštu arba elektroniniais ryšiais, asmens pageidavimu per 2 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo institucijoje asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu išsiunčia Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytos formos pažymą apie priimtus dokumentus;

4.11. teikia besikreipiantiems asmenims oficialius dokumentus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

4.12. savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimu teikia asmens prašomą informaciją apie Savivaldybės institucijų bei Savivaldybės administracijos veiklą Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;

4.13. teikia kitą asmens pageidaujamą viešąją informaciją, kuria disponuoja Savivaldybė ir kurią asmuo turi teisę gauti pagal Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymą;

4.14. aptarnauja asmenis telefonu, pagal kompetenciją iš karto atsako į jų klausimus. Prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, - tiksliai nurodo kito kontakto telefonu ar kita ryšių priemone laiką;

4.15. telefonu teikia asmenims pageidaujamą informaciją Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka;

4.16. registruoja skaitmeninėje dokumentų registravimo laikmenoje Savivaldybės gautą korespondenciją ir perduoda ją savivaldybės mero bei savivaldybės administracijos direktoriaus priimamiesiems;

4.17. organizuoja vietos gyventojų apklausas;

4.18. išsiunčia pateiktą korespondenciją adresatams;

4.19. saugo asmens duomenis ne ilgiau, nei to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai; saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;

4.20. tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;

4.21. laiku atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Dokumentų ir informacijos skyriaus vedėjo pavestas užduotis, vykdo nurodymus;

4.22. vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.

 

__________________________