LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ ASMENIMS, PRETENDUOJANTIEMS Į VALSTYBĖS VAIKO TEISIŲ APSAUGOS IR ĮVAIKINIMO TARNYBOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮGALIOTŲ TERITORINIŲ SKYRIŲ VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ PAREIGAS, APRAŠO PATVIRTINIMO 

 

2018 m. balandžio 23 d. Nr. A1-176

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo
50 straipsnio 1 dalies 4 punktu:

1. Tvirtinu Kvalifikacinių reikalavimų asmenims, pretenduojantiems į Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įgaliotų teritorinių skyrių valstybės tarnautojų pareigas, aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u  netekusiu galios Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. birželio 4 d. įsakymą Nr. A1-304 „Dėl Rekomendacinių specialiųjų kvalifikacijos reikalavimų asmenims, pretenduojantiems į savivaldybių administracijų vaiko teisių apsaugos skyrių valstybės tarnautojų pareigas, aprašo patvirtinimo“.

3. Šis įsakymas įsigalioja 2018 m. liepos 1 d.  

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras                                                                     Linas Kukuraitis

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro

2018 m. balandžio 23 d. įsakymu Nr. A1-176

 

KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ ASMENIMS, PRETENDUOJANTIEMS Į VALSTYBĖS VAIKO TEISIŲ APSAUGOS IR ĮVAIKINIMO TARNYBOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮGALIOTŲ TERITORINIŲ SKYRIŲ VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ PAREIGAS, APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kvalifikacinių reikalavimų asmenims, pretenduojantiems į Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įgaliotų teritorinių skyrių valstybės tarnautojų pareigas, aprašas (toliau – aprašas) nustato išsilavinimo, darbo patirties ir kitus reikalavimus asmenims, pretenduojantiems į Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teritorinių skyrių (toliau – Teritorinis skyrius) valstybės tarnautojų (toliau – valstybės tarnautojas) pareigas (toliau – pretenduojantis asmuo).

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme, Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme.

 

II SKYRIUS

PRETENDUOJANČIO ASMENS IŠSILAVINIMO

IR DARBO PATIRTIES REIKALAVIMAI

 

3. Į valstybės tarnautojo pareigas Teritoriniame skyriuje priimami asmenys, turintys aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities socialinio darbo, pedagogikos (edukologijos), teisės ar psichologijos krypties išsilavinimą (bakalauro arba magistro kvalifikacinis laipsnį), atsižvelgiant į pareigybės paskirtį, veiklos sritį bei nustatytas funkcijas.

4. Asmuo, pretenduojantis į Teritorinio skyriaus vedėjo pareigas, privalo turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį (iš jų ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį vaiko teisių apsaugos ir (ar) viešojo administravimo, ir (ar) teisės srityse). 

5. Asmuo, pretenduojantis į Teritorinio skyriaus vyresniojo patarėjo pareigas, privalo turėti ne mažesnę kaip 4 metų, o asmuo, pretenduojantis į Teritorinio skyriaus patarėjo pareigas, – ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį vaiko teisių apsaugos ar teisės srityse.

6. Asmuo, pretenduojantis į Teritorinio skyriaus vyriausiojo specialisto pareigas, privalo turėti 1 metų darbo patirtį vaiko teisių apsaugos ir (ar) švietimo, ir (ar) socialinio darbo, ir (ar) teisės ar projektų (programų), susijusių su vaiko teisių apsauga, įgyvendinimo srityse arba turėti socialinio darbo, socialinės pedagogikos, specialiosios pedagogikos, teisinio ar psichologijos srities darbo patirties.

 

III SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI PRETENDUOJANČIAM ASMENIUI

 

7. Pretenduojantis asmuo turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

7.1. išmanyti Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencijos, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso ir kitų vaiko teisių apsaugą reguliuojančių nacionalinių bei tarptautinių teisės aktų nuostatas;

7.2. išmanyti įvairių amžiaus tarpsnių vaikų raidos ypatumus ir su jais susijusius socialinius, emocinius poreikius, gebėti užmegzti ir palaikyti kontaktą su vaiku ir įvertinti individualius jo poreikius;

7.3. turėti teorinių žinių, susijusių su vaiko teisių apsauga, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos, švietimo, sveikatos, teisingumo, vidaus reikalų sistemomis bei nepilnamečių administracine ir baudžiamąja justicija.

______________