ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PARAMOS TEIKIMO SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTAMS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. birželio 3 d. Nr. 1-TS-180
Anykščiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 16 ir 38 punktais, 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo 5 straipsnio 1 dalimi ir 7 straipsniu bei siekdama įgyvendinti Anykščių rajono savivaldybės strateginiuose veiklos planuose numatytus strateginius tikslus bei uždavinius ir skatinti gyventojų verslumą, Anykščių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
2. Pripažinti netekusiu galios Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2021 m. liepos 22 d. sprendimą Nr. 1-TS-237 „Dėl Anykščių rajono savivaldybės projektų, įgyvendinamų pagal Anykščių rajono savivaldybės 2021–2023 metų strateginio veiklos plano 2 programos „Kryptingo verslo vystymo ir investicijų pritraukimo programa“ priemonę Nr. 2.1.2.02 „Smulkiojo ir vidutinio verslo skatinimas“ finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Šis sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje www.anyksciai.lt.
PATVIRTINTA
Anykščių rajono savivaldybės
tarybos 2022 m. birželio 3 d.
sprendimu Nr. 1-TS-180
PARAMOS TEIKIMO SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTAMS
TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams (toliau –Parama) tvarką: reikalavimus pareiškėjams, pateikusiems paraiškas (toliau – Paraiška) ir siekiantiems gauti paramą iš Anykščių rajono savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų Projektų įgyvendinimui pagal Anykščių rajono savivaldybės strateginiuose veiklos planuose numatytas priemonei, skirtai smulkiojo ir vidutinio verslo skatinimui (toliau – Priemonė) ir prisidedantiems prie Anykščių rajono savivaldybės ekonomikos plėtros bei konkurencingumo didinimo. Parama teikiama savarankiška ūkine komercine veikla užsiimantiems fiziniams asmenims, įmonėms ir kitiems smulkaus ir vidutinio verslo (toliau – SVV) subjektams, vykdantiems ekonominę veiklą Anykščių rajono savivaldybės teritorijoje ir atitinkantiems šio Aprašo reikalavimus, išskyrus uždarąsias akcines bendroves ir viešąsias įstaigas, kurių steigėja yra Anykščių rajono savivaldybės taryba.
2. Aprašas apibrėžia šios Priemonės tikslus ir uždavinius, remiamas veiklas, paramos teikimo, lėšų skyrimo ir administravimo, paraiškų vertinimo, komisijos darbo, atsakomybės ir priežiūros tvarkas.
Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymu (toliau – SVVPĮ), Anykščių rajono savivaldybės patvirtintais strateginio planavimo dokumentais ir kitais teisės aktais.
II SKYRIUS
SĄVOKOS
4. Pagrindinės Apraše vartojamos sąvokos:
4.2. Filialas – Anykščių rajone buveinę turintis įmonės padalinys, kuris gali užsiimti komercine-ūkine veikla, įsteigtas ir veikiantis pagal įmonės įstatų ar kitų steigimo dokumentų nustatyto įmonės valdymo organo patvirtintus filialo nuostatus, vadovaujantis Lietuvos Respublikos įmonių įstatymo ir kitų Respublikos įstatymų nustatyta tvarka;
4.3. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas – labai maža, maža ar vidutinė įmonė, atitinkanti SVVPĮ 3 straipsnyje nustatytas sąlygas;
4.6. Naujų darbo vietų kūrimas – tai SVV subjekto veikla, kai per vienerius metus įkuriama bent viena nauja (papildoma) darbo vieta, o joje pagal darbo sutartį ne trumpiau nei 1 metams įdarbinamas darbuotojas;
4.7. Pareiškėjas – SVV subjektas, teikiantis paraišką finansinei paramai gauti iš Priemonės pagal Aprašą. Pasirašius projekto įgyvendinimo sutartį „Pareiškėjas“ tampa „Paramos gavėjas“;
4.9. Paramos gavėjui artimas asmuo – asmuo, Fizinio asmens artimasis giminaitis, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – Civilinis kodeksas) 3.135 straipsnyje, asmuo, susijęs su Fiziniu asmeniu svainystės santykiais, kaip jie apibrėžti Civilinio kodekso 3.136 straipsnyje, Fizinio asmens sutuoktinis ar sugyventinis, asmuo, susijęs su Fiziniu asmeniu darbo santykiais arba su kuriuo darbo santykiai buvo nutraukti per paskutinius 36 mėnesius iki Fizinio asmens bankroto bylos iškėlimo, susijęs su paramos gavėju ar paramą gavusio juridinio asmens vadovu santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais (t. y. sutuoktinis, seneliai, tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), jų sutuoktiniai, vaikaičiai, broliai, seserys ir jų vaikai, taip pat sutuoktinio tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai), arba juridinis asmuo, kuriam vadovauja toks asmuo;
4.10. Išlaidų kompensavimo būdas – taikant šį būdą, paramos gavėjas įgyvendina projektą iš nuosavų lėšų ir teikia paraišką, kurioje deklaruoja projekto įgyvendinimo metu patirtas ir apmokėtas išlaidas, pridėdamas išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus;
4.11. Išlaidas patvirtinantys dokumentai – juridinę galią turinčių dokumentų, patvirtinančių patirtas išlaidas, patvirtintos kopijos (sąskaitos, darbų atlikimo aktai, sutartys, banko išrašai ir / ar kiti turimi atliktą apmokėjimą patvirtinantys dokumentai);
4.12. Komisija – Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinta Anykščių rajono savivaldybės Smulkiojo ir vidutinio verslo skatinimo projektų vertinimo komisija, kurios sudarymo ir darbo tvarka aprašyta VII skyriuje;
III SKYRIUS
PRIEMONĖS KOORDINAVIMAS
5. Už Priemonės koordinavimą atsakingas Anykščių rajono savivaldybės administracijos Investicijų ir projektų valdymo skyrius. Priemonės koordinatorius (toliau – Koordinatorius) – Savivaldybės Investicijų ir projektų valdymo skyriaus valstybės tarnautojas ar specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį, kuris yra atsakingas už Priemonės įgyvendinimą. Koordinatorius rengia bei derina Aprašą, dalyvauja projektų vertinimo komisijoje, rengia finansavimą gavusių projektų sutartis ir vykdo tolesnę jų priežiūrą.
6. Dėl atostogų, komandiruotės, ligos, interesų konflikto ar kitų objektyvių priežasčių ir (ar) aplinkybių, Koordinatoriui negalint vykdyti visų jam Apraše priskirtų funkcijų, Savivaldybės administracijos Investicijų ir projektų valdymo skyriaus vedėjas arba administracijos direktorius sprendžia, kas atliks Koordinatoriaus funkcijas, jam negalint vykdyti Apraše priskirtų funkcijų.
IV SKYRIUS
REMIAMOS VEIKLOS, TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
7. Priemonės tikslas – skatinti smulkaus ir vidutinio verslo kūrimąsi bei plėtojimą, Anykščių rajono ekonomikos plėtrą, didinti jos konkurencingumą, teikiant finansinę paramą SVV subjektams, įregistruotiems ir savo veiklą vykdantiems Savivaldybės teritorijoje, padedantiems kartu siekti bendros vizijos, Anykščių rajono savivaldybės strateginiuose veiklos planuose numatytų strateginių tikslų bei atitinkantiems Aprašo reikalavimus. Priemone siekiama skatinti svarbių nedidelės apimties projektų, kurie savo turiniu, veikla, įranga ar vizualizacija reprezentuotų ir garsintų Anykščių rajoną, įgyvendinimą.
8. Uždaviniai Priemonės tikslui pasiekti:
8.3. plėtoti esamas bei kurti naujas, inovatyvias paslaugas, skatinant gyventojų verslumą, viešojo ir privataus sektorių sinergiją;
8.4. skatinti naujų technologijų, inovacijų, idėjų ir metodų taikymą Anykščių rajono įmonėse, didinant jų konkurencingumą ir veiklos efektyvumą;
8.5. skatinti SVV įmonių tarpusavio bendradarbiavimą šalies ir tarptautiniu lygiu, pritraukiant investicijas;
9. Priemonės prioritetinės veiklos, kurios prisideda prie Anykščių rajono savivaldybės strateginiuose veiklos planuose numatytos plėtros plano vizijos, strateginių tikslų, uždavinių, specializacijų ir jas atitinkančių veiklų įgyvendinimo:
9.3. Anykščių rajono patrauklumo, išskirtinumo, siekiant ekonomikos augimo – kaip „Lėto miesto“ vystymo su gyvenimo kokybės ir ekonomikos augimu, skatinant aktyvų smulkaus ir vidutinio verslo dalyvavimą;
10. Remiamų veiklų dydžiai ir informacija Pareiškėjui:
Eil. Nr. |
Remiama veikla |
Maksimalus kompensacijos dydis vienam pareiškėjui |
Informacija Pareiškėjui |
10.1. |
Naujos įmonės ar filialo steigimo išlaidų kompensavimas |
Kompensuojama iki 80* proc., bet ne daugiau kaip 200 Eur |
1. Parama gali būti suteikiama ne daugiau kaip vienai to paties steigėjo einamaisiais metais įsteigtai įmonei ar filialui. 2. Įmonė ar filialas turi būti įregistruota Anykščių rajone paraiškos pateikimo metais iki prašymo skirti patirtų išlaidų kompensavimą pateikimo dienos. 3. Įmonė ar filialas privalo realią ūkinę veiklą pradėti vykdyti ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo įmonės ar filialo įsteigimo dienos. 4. Tinkamos išlaidos: steigimo dokumentų rengimo paslaugų išlaidos, mokestis notarui, Registrų centrui ir kitos pagrįstos išlaidos (darbų saugos, priešgaisrinės saugos mokymų išlaidos). 5. Paramos gavėjas privalo grąžinti lėšas, gautas už įmonės įregistravimą bei pradines steigimosi išlaidas, jei įmonė nuo lėšų gavimo dienos veikė trumpiau kaip 1 (vienerius) metus. |
10.2. |
Naujų darbo vietų įkūrimo dalinis kompensavimas |
Kompensuojama iki 80* proc., iki 3 000 Eur, pagal sukurtų darbo vietų skaičių: - - Iki 1 000 eurų, kai sukuriama 1 (viena) nauja darbo vieta; - - iki 2 000 eurų, kai sukuriamos 2 (dvi) darbo vietos; - - iki 3 000 eurų – 3 ir daugiau darbo vietų |
1. Gali būti skiriama iki 1 200 Eur vienai naujai darbo vietai, kai įdarbinama Anykščių rajono savivaldybėje gyvenamąją vietą deklaravę: - vyresni kaip 50 metų asmenys; - jaunimas (asmenys ne vyresni kaip 29 metų); - žmonės su negalia; - lygtinai paleisti iš pataisos įstaigų ar lygtinai atleisti nuo laisvės atėmimo bausmės prieš terminą asmenys. 2. Būtina sąlyga – darbo vietų skaičius įmonėje nemažėja / išlaikomas ne trumpiau kaip vienerius kalendorinius metus ir sutartis su įdarbinamu darbuotoju – ne trumpiau kaip 1 m. 3. Panaikinus įsteigtą darbo vietą anksčiau, nei numatyta įsipareigojimuose, lėšų darbo vietai steigti gavėjas Savivaldybės administracijai turi grąžinti darbo vietos įkūrimui skirtas lėšas. 4. Tinkamos išlaidos: paraiškos pateikimo metais sukurtai naujai darbo vietai (-oms) patirtos išlaidos (darbo vietos įrengimo ir reikiamų darbo priemonių / įrangos (naujos ir (ar) naudotos) įsigijimo išlaidos). 5. Viena darbo vieta laikoma vienas pilnas etatas. |
10.3. |
Verslo kūrimui / plėtrai reikalingos techninės dokumentacijos parengimo išlaidų kompensavimas |
Kompensuojama iki 80* proc., bet ne daugiau kaip 1 000 Eur vienam pareiškėjui |
1. Verslo plano, investicinio projekto ir paraiškos skirti finansinę paramą dalinis kompensavimas, kai SVV subjektas gauna teigiamą įvertinimą ir pasirašoma dalinio finansavimo sutartis. 2. Verslo kūrimui ar plėtrai reikalingų teritorijų / žemėtvarkos planavimo dokumentų (žemės sklypo formavimo / ar prie esamo statinio ir kt.) ar techninių projektų parengimo išlaidų dalinis kompensavimas |
10.4. |
Viešinimo bei reklamos priemonių dalinis kompensavimas |
Kompensuojama iki 80* proc., bet ne daugiau kaip 1 000 Eur vienam pareiškėjui |
1. Kompensuojama: - interneto svetainės, e-parduotuvės kūrimo išlaidų pilnas ar dalinis kompensavimas; - reklamos, viešinimo priemonės ir paslaugos; - dalyvavimas respublikinėse, tarptautinėse parodose, mugėse, kai pareiškėjas yra mugės, parodos ar kito viešinimo renginio dalyvis. 2. Tinkamos išlaidos: svetainės, e-parduotuvės sukūrimo paslaugos; registracijos mokesčiai, parodinio ploto nuoma, stendo dizainas ir įrengimas, apgyvendinimo paslaugos, kelionės ir kitos pagrįstos išlaidos |
10.5. |
Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų dalinis kompensavimas |
Kompensuojama iki 200 Eur už 1 (vieną) darbo vietą, bet ne daugiau kaip 1 000 Eur vienam SVV subjektui |
1. Vienam smulkiojo ir vidutinio verslo subjektui, per kalendorinius metus laimėjusiam valstybės paramą pagal Vietinių užimtumo iniciatyvų (VUI) programą Anykščių rajono darbdavių projektams. 2. Negrąžintina subsidija už įsteigtas naujas darbo vietas paramos gavėjui galima tik pateikus Vietinių užimtumo iniciatyvų projekto įgyvendinimo sutarties bei duomenis apie sudarytas neterminuotas darbo sutartis |
10.6. |
Verslo idėjos / naujos veiklos krypties projektų, inovacijų dalinis kompensavimas |
Kompensuojama iki 50* proc., nuo 1 000,00 EUR iki 8 000,00 Eur vienam pareiškėjui
|
1. Tinkamas pareiškėjas – naujai registruota ir veiklą Anykščių rajone vykdanti įmonė ar filialas, tiek seniau veikianti įmonė visiškai naujai veiklai vykdyti, kai planuojama įgyvendinti / pradėti naują, originalią veiklos kryptį. 2. Remiama labai inovatyvi, aktuali, aiškiai pagrįsta Projekto idėja, kuri atitinka konkrečius Aprašo 8–9 punktus. 3. Tinkamos išlaidos: naujos / dėvėtos įrangos įsigijimas, infrastruktūros, patalpų pritaikymas ūkinei komercinei veiklai bei kitos tiesiogiai su projekto įgyvendinimu susijusios, būtinos išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Verslui, prisidedančiam prie nuolaidų teikiant paslaugas Anykštėno kortelės turėtojams, Komisijos sprendimu gali būti skirta papildomas 1-5 % finansavimo procentas, pagal tai, kiek procentų nuolaidų suteikta, įvertinant teikiamų su nolaida paslaugų kiekį, trukmę, kainą ir kt. aplinkybes).
V SKYRIUS
PARAMOS TEIKIMO TVARKA IR SĄLYGOS
11. Pareiškėju ir tinkamu Paramos gavėju laikomi SVV subjektai, atitinkantys Lietuvos Respublikos SVVPĮ apibrėžtą sąvoką ir įstatymų nustatyta tvarka turintys teisę verstis ūkine komercine veikla, jei:
11.1. SVV subjekto registracijos ir veiklos vykdymo vieta – Anykščių rajono savivaldybės teritorija;
11.2. Paramos gavėjas veiklą vykdo ne ilgiau kaip 5 metus (laikoma, kad labai maža, maža ar vidutinė įmonė veikia ne ilgiau kaip 5 metus, jei ši įmonė ne anksčiau kaip prieš 5 metus yra įregistruota Juridinių asmenų registre; netaikoma kreipiantis paramos pagal Aprašo 10.3, 10.4 ir 10.6 papunktyje nurodytas veiklas ir pagal visas veiklas, kai projekto rezultatais naudojasi arba įdarbinami pažeidžiamų asmenų grupės asmenys, kaip juos apibrėžia Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliaus – LR SADM);
11.3. SVV subjektas, kurio registracijos vieta nėra Anykščių rajono savivaldybės teritorija, bet yra laimėjęs valstybės paramą pagal Vietinių užimtumo iniciatyvų (VUI) programą ir kuriantis darbo vietas Anykščių rajono savivaldybės teritorijoje, o jo veiklos vykdymo vieta yra Anykščių rajono savivaldybės teritorija.
12. Vienu metu vienas pareiškėjas gali teikti 1 (vieną) paraišką ne daugiau – 3 (trims) finansavimo veikloms.
13. Bendra suteikta parama vienam Paramos gavėjui:
13.1. pagal Aprašo 10.1–10.5 papunkčiuose remiamas veiklas per einamuosius metus negali viršyti 3 000,00 Eur;
13.2. pagal Aprašo 10.6 papunktyje remiamas veiklas per dvejus (einamuosius ir prieš tai ėjusius paskutinius vienerius metus) metus negali viršyti 8 000,00 Eur;
14. Parama neskiriama:
14.1. pareiškėjui, neatitinkančiam Lietuvos Respublikos SVVPĮ apibrėžtų sąvokų ir įstatymų nustatyta tvarka neturinčiam teisės verstis ūkine komercine veikla bei neatitinkančiam Aprašo sąlygų;
14.2. pareiškėjui, turinčiam įsiskolinimų Savivaldybės biudžetui, Valstybinio socialinio draudimo fondui ar Valstybinei mokesčių inspekcijai;
14.3. pareiškėjui, kurio artimas asmuo per paskutinius dvejus metus (einamuosius ir prieš tai ėjusius paskutinius vienerius metus) yra gavęs paramą pagal Aprašo 10.1–10.6 papunkčiuose nurodytas veiklas atitinkamai Aprašo 13 punkte nurodytoms sumoms;
14.5. pareiškėjui, kuris anksčiau yra gavęs paramą per praėjusius tris metus pagal tuo metu galiojusius Smulkiojo ir vidutinio verslo projektų įgyvendinimo tvarkos aprašus, tačiau neįvykdė sutartyje numatytų įsipareigojimų;
14.6. pareiškėjui, kurio registracijos ir (ar) veiklos vykdymo vieta nėra Anykščių rajono savivaldybėje;
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMAS
16. Paraiškos nuo kvietimo paskelbimo gali būti teikiamos nuolatos iki spalio 31 d. (arba trumpiau, jei paskirstomos visos Priemonės įgyvendinimui numatytos lėšos). Informacija apie kvietimą teikti paraiškas skelbiama Savivaldybės internetiniame puslapyje www.anyksciai.lt ir savivaldybės socialinių tinklų paskyrose.
17. Paraiškas tiek juridiniai, tiek fiziniai asmenys gali teikti dviem būdais:
17.1. pristatant paraiškos originalą tiesiogiai nurodytu kvietime adresu. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu, lietuvių kalba, atspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta ir sunumeruota. Paraiškos originalas pateikiamas asmeniškai, per įgaliotą asmenį arba atsiunčiamas paštu kvietime nurodytu adresu. Teikiant paraiškos originalą taip pat pateikiama MS WORD formatu užpildyta paraiška be parašų;
18. Paramos gavėjas, norintis gauti finansinę paramą, Savivaldybės administracijai vienu iš Aprašo 17 punkte nurodytu būdu pateikia užpildytą nustatytos formos paraišką (1 priedas) ir patirtas išlaidas pagrindžiančius dokumentus ar jų kopijas, t. y. visus juridinę galią turinčius dokumentus, patvirtinančius SVV subjekto patirtas ir apmokėtas išlaidas (pvz., sąskaitą faktūrą, atliktų darbų aktą, banko išrašų (ne mokėjimo nurodymų) kopijas, sutartį su paslaugų teikėju ir apmokėjimo pagal šią sutartį dokumentus (Užimtumo tarnybos sutarties dėl finansavimo skyrimo kopija). Dokumentų kopijos turi būti patvirtintos pareiškėjo parašu.
19. Informacija Pareiškėjui:
19.1. paramos gavėjui pagal Aprašo 10.1–10.6 papunkčiuose remiamas veiklas kompensuojamos praėjusių metų lapkričio ir gruodžio mėnesiais ir einamaisiais metais iki paraiškos pateikimo dienos patirtos išlaidos, susijusios su projekto veiklomis (be pridėtinės vertės mokesčio, toliau – PVM), patirtos ne anksčiau kaip nuo praėjusių metų lapkričio 1 d. iki gruodžio 31 d. ir einamųjų metų nuo sausio 1 d. / iki paraiškos pateikimo dienos), atitinka visus kitus Apraše išdėstytus reikalavimus. PVM tinkamos išlaidos yra tuo atveju, kai Pareiškėjas nėra PVM mokėtojas. Pareiškėjas iki paraiškos pateikimo projektą įgyvendina savo lėšomis. Visi apmokėjimai turi būti atlikti tik per e-bankininkystės sistemą;
20. Komisija ir (arba) Savivaldybės darbuotojas, atsakingas už SVV paramos koordinavimą, turi teisę el. paštu arba raštu prašyti paramos gavėją pateikti papildomą informaciją ir (arba) papildomus dokumentus.
21. Pareiškėjas įsipareigoja viešinti skirtą paramą, informuodamas visuomenę Paraiškos II skyriaus lentelėje nurodytomis projekto viešinimo priemonėmis (pvz., informacija savo svetainėje, socialinių tinklų puslapyje, plakatų patalpose ir prie jų ar kitomis jam priimtinomis priemonėmis, kuriose būtų įvardintas paramos teikėjas, t. y. Savivaldybė ar jos logotipas).
22. Paramos gavėjai, gavę kompensaciją, sutinka būti viešinami Savivaldybės interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidos priemonėse.
23. Gautos paraiškos ir jų priedai registruojami Savivaldybės Investicijų ir projektų valdymo skyriaus gaunamų dokumentų registre ir perduodamos Koordinatoriui.
24. Koordinatorius apie gautą SVV subjekto paraišką per 2 d. d. informuoja Komisijos pirmininką ir, suderinęs su juo, bet ne rečiau nei kartą per mėnesį, pateikia gautas paraiškas su visais priedais Komisijos nariams vertinimui.
VII SKYRIUS
VERTINIMO KOMISIJA
26. Pagrindinė Komisijos paskirtis – įvertinti gautas paraiškas ir teikti pasiūlymus - rekomendacijas Direktoriui dėl jų finansavimo skyrimo ar neskyrimo, apibendrinti įgyvendintus einamųjų metų projektus bei teikti rekomendacijas Direktoriui dėl išvardintų remiamų veiklų finansavimo.
27. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais ir šiuo Aprašu.
28. Komisijos darbas grindžiamas kolegialiu klausimų svarstymu, teisėtumo principu, asmenine Komisijos narių atsakomybe už jos kompetencijai priskiriamų klausimų svarstymą ir sprendimų priėmimo nešališkumu.
29. Komisija priima sprendimus, laikosi skaidrumo, nešališkumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principų.
30. Komisijos sudėtis ir sudarymas:
30.1. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 5 (penkių) narių, įskaitant Komisijos pirmininką. Komisijos nariais gali būti Savivaldybės administracijos darbuotojai ir kiti, deleguoti asmenys. Savivaldybės administracijos darbuotojai negali sudaryti daugiau kaip 2/3 visų Komisijos narių. Delegavimui į Komisiją kviečiami asmenys iš įstaigų, asociacijų, dirbančių bei susijusių su verslo subjektais (VMĮ, SODRA, Užimtumo tarnyba, Anykščių rajono ir miesto VVG, Anykčių Turizmo klasteris, kt.).
30.2. Direktorius įsakymu sudaro Komisiją, skiria jos pirmininką ir sekretorių, kuris nėra Komisijos narys;
30.3. Komisijos narius deleguoti ir atšaukti gali juos paskyrusi institucija. Kasmet vykdoma ne mažiau kaip 1 (vieno) Komisijos nario rotacija, pakeičiant po 1 (vieną) Komisijos narį eilės tvarka, pradedant nuo pirmo Komisijos nario sąraše, sudarytame abėcėlės tvarka. Komisijos narys, ne pagal eilės tvarką gali būti pakeistas tuo atveju, jei Komisijos narį delegavusi institucija ar įstaiga atšaukia savo deleguotą narį ne pagal eilę, o į jo vietą deleguoja kitą asmenį.
30.4. Komisijos nariai netenka savo įgaliojimų, kai nutraukiama darbo sutartis, kai yra atleidžiami iš užimamų pareigų atitinkamose institucijose arba kitaip netenka įgaliojimų atstovauti jį delegavusiai institucijai;
31. Komisijos teisės ir pareigos:
31.2. gauti iš pareiškėjų, Savivaldybės administracijos ir Savivaldybės įstaigų dokumentaciją ar kitą su Komisijos veikla susijusią informaciją Komisijos kompetencijos klausimais;
31.3. į posėdį pasikviesti SVV subjektus, pateikusius paraiškas finansavimui gauti, informacijos patikslinimui;
31.4. esant reikalui, kviesti į posėdžius Savivaldybės administracijos specialistus svarstomiems klausimams aptarti;
31.5. prieš priimdami galutinį sprendimą dėl lėšų skyrimo, Komisijos nariai turi teisę kreiptis į Pareiškėją, jį lankyti ir prašyti patikslinti prašyme skirti lėšų teikiamą informaciją;
31.6. nustačiusi, kad kai kurios išlaidos nėra realios, akivaizdžiai neatitinka rinkos kainos arba yra nepakankamai pagrįstos, Komisija gali siūlyti skirti pareiškėjui mažesnę sumą, nei prašoma arba visai neskirti paramos;
31.7. jeigu yra pagrindo manyti, kad Komisijos nario dalyvavimas rengiant, svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus prašymo skirti lėšų sukels interesų konfliktą, narys privalo informuoti Komisiją ir nusišalinti nuo šios procedūros. Posėdžio protokole turi būti nurodyta informacija apie galimą interesų konfliktą;
32. Komisijos pirmininkas:
32.1. vadovauja Komisijos darbui. Jam nesant ir negalint atlikti savo pareigų, Komisijos pirmininko funkcijas vykdo Komisijos narių išrinktas narys;
32.2. organizuoja ir šaukia Komisijos posėdžius ne rečiau kaip kartą per mėnesį gavęs informaciją iš Priemonės koordinatoriaus apie gautas ir užregistruotas paraiškas vertinimui;
33. Komisijos nariai:
33.4. užtikrina asmenų pateiktų duomenų konfidencialumą ir naudoja juos tik savo sprendimams priimti;
34. Komisijos darbo organizavimas:
34.1. Komisija savo sprendimus priima vadovaudamasi Lietuvos Respublikos įstatymais, teisės aktais, šiuo Aprašu, kitais priemonės lėšų skyrimą reglamentuojančiais tarybos sprendimais, Direktoriaus įsakymais;
34.2. Komisijos posėdžiai organizuojami pagal poreikį, ne rečiau kaip kartą per mėnesį, atsižvelgiant į gautus prašymus (jei yra gauta paraiškų);
34.3. jei Komisijos pirmininkas negali dalyvauti Komisijos posėdyje, tai posėdžio metu iš esamų Komisijos narių yra renkamas šio posėdžio Komisijos pirmininkas;
34.4. kiekvienas Komisijos posėdis yra protokoluojamas pagal Dokumentų rengimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Vyriausiojo archyvo 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-177 „Dėl dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“. Komisijos posėdžių darbą protokoluoja Komisijos sekretorius, atsakingas Investicijų ir projektų valdymo skyriaus darbuotojas;
34.5. Komisijos posėdis teisėtas, jeigu jame dalyvauja ar balsuoja ne mažiau kaip 2/3 visų Komisijos narių;
34.6. apie rengiamą Komisijos posėdį ir numatomą posėdžio darbotvarkę visi Komisijos nariai informuojami elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 2 (dvi) darbo dienas iki Komisijos posėdžio arba iš anksto suderinus laiką su visais Komisijos nariais;
35. Komisijos darbas, vertinant paraiškas:
35.1. Kiekvienas Komisijos narys, vertindamas paraišką, vadovaujasi Aprašo 2 punkte nurodytais dokumentais, Lietuvos Respublikos SVVPĮ, kitais reikalingais teisės aktais, dokumentais.
35.2. Vertinant paraišką, atsižvelgiama:
35.2.1. kaip savo projekto veiklomis ir pasiektais rezultatais Pareiškėjas prisideda prie Anykščių rajono savivaldybės strateginiuose veiklos planuose numatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimo;
35.2.3. ar Pareiškėjo įgyvendintas projektas ir įgyvendintos veiklos sukūrė naują pridėtinę vertę, kiek skatina kitus kurti ir dalyvauti vykdomose veiklose;
35.2.4. kiek ir kaip Pareiškėjo projekte vykdomos veiklos orientuotos į naujų, trūkstamų, reikalingų paslaugų gyventojams kūrimą rajone, užtikrinant gyvenimo kokybės gerinimą;
35.2.5. ar Pareiškėjas numato plėtoti naujus, netradicinius verslus bei ūkinę-komercinę veiklą, atitinkančią Anykščių rajono savivaldybės strateginiuose veiklos planuose numatytus prioritetus ir viziją;
35.2.6. kokias verslo ar ūkinės-komercinės veiklos inovacijas, naujas technologijas Pareiškėjas numato diegti ir kaip jos pagrįstos;
35.2.8. ar projekto rezultatais naudojasi arba įdarbinami pažeidžiamų asmenų grupės asmenys, kaip juos apibrėžia LR Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013m. spalio 22d. įsakymas Nr. A1-588; patikslinta LR SADM ministro įsakymu 2014 m. sausio 24d. įsakymas Nr. A1-47, Priedas II-6:
35.3. Prašymai paramai gauti nagrinėjami eilės tvarka nuo visų dokumentų, kurių reikia paramai gauti pateikimo pagal jų gavimo registracijos Savivaldybės administracijoje laiką.
35.4. Savivaldybės administracijai pateikta paraiška su visais dokumentais turi būti išnagrinėta Komisijos posėdžiuose per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo paraiškos įregistravimo dienos, jei visi reikiami dokumentai pateikti su paraiška ir sprendimui priimti pakanka pateiktos informacijos.
35.5. Kai pareiškėjas nepateikė visos reikalaujamos informacijos kartu su paraiška ir, Komisijos sprendimu, jam el. paštu arba raštu išsiųsta užklausa informacijos patikslinimui ir (ar) papildomų dokumentų pateikimui, patikslinta paraiška su pateikta papildoma informacija ir pateiktais papildomais dokumentais turi būti išnagrinėta per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo paskutinių dokumentų pateikimo registracijos datos.
35.6. Užregistravus paraišką, kurioje prašoma bendra visų gautų paraiškų suma viršija visas Priemonei skirtas lėšas 10 %, prašymų paramai gauti nagrinėjimas stabdomas. Koordinatorius informuoja Komisiją, Direktorių ir per 1 d. d. ši informacija paskelbiama Anykščių rajono savivaldybės internetiniame puslapyje www.anyksciai.lt ir Savivaldybės socialinių tinklų paskyrose.
36. Komisijos sprendimų priėmimo ir paskelbimo tvarka:
36.1. Komisija, posėdyje įvertinusi kiekvieną paraišką, priima bendrą sprendimą – rekomendaciją: siūlo skirti ar neskirti paramą.
36.2. Komisijos sprendimai priimami bendru sutarimu arba, jeigu jo negalima pasiekti, Komisijos pirmininkui ir nariams balsuojant. Balsavimo metu kiekvienas narys turi vieną balsą. Balsams „už“ ir „prieš“ pasiskirsčius po lygiai, lemia posėdžio pirmininko balsas.
36.3. Komisijos sprendimai protokoluojami. Posėdžio protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir Komisijos sekretorius. Posėdžių protokolai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
38. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga, kita dokumentacija) saugomi ir registruojami Savivaldybės nustatyta tvarka, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nuostatų.
39. Direktorius, vadovaudamasis Komisijos protokolu, priima sprendimą dėl lėšų skyrimo ar neskyrimo. Sprendimas priimamas per 20 darbo dienų nuo Komisijos pasiūlymų pateikimo.
40. Finansavimas skiriamas sudarant dvišalę – Savivaldybės administracijos ir lėšų gavėjo – biudžeto lėšų naudojimo sutartį (Aprašo Priedas Nr. 4., toliau – Sutartis).
41. Per 3 (tris) darbo dienas nuo Administracijos direktoriaus sprendimo priėmimo Priemonės Koordinatorius turi:
41.1. Savivaldybės interneto svetainėje www.anyksciai.lt ir Savivaldybės socialinių tinklų paskyrose paskelbti informaciją pagal Priemonę paramą gavusių paramos gavėjų pavadinimus, projektų pavadinimus ir Savivaldybės administracijos skirtas lėšas bei raštu, el. pašto adresu, nurodytu Pareiškėjo paraiškoje, informuoti Paramos gavėjus, kurių projektams skirta parama;
VIII SKYRIUS
FINANSAVIMAS, ATSKAITOMYBĖ IR PRIEŽIŪRA
42. Su Pareiškėjais, kuriems skirta parama, pasirašoma Sutartis. Ji sudaryta, vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžeto sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžeto sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“, 61 punktu.
43. Paramos gavėjas per 1 mėnesį nuo sprendimo skirti lėšas priėmimo dienos privalo pasirašyti (realiu ar mobiliu parašu) Sutartį. Jei Sutartis per nurodytą laiką nesudaroma, finansavimas iš programos lėšų neskiriamas.
44. Pasirašius Sutartį, per 20 darbo dienų nuo sprendimo skirti paramą priėmimo dienos, skirtos lėšos pervedamos į Paramos gavėjo Sutartyje nurodytą banko sąskaitą.
46. Paramos gavėjas ne mažiau kaip 1 (vienerius) metus nuo paramos gavimo datos įsipareigoja vykdyti, tęsti veiklą, kuriai skirtas dalinis finansavimas.
47. Priemonės Koordinatorius (Aprašo 5 punktas) visą reikiamą informaciją, dokumentų kopijas pagal poreikį pateikia Savivaldybės Finansų ir apskaitos skyriaus atsakingam specialistui.
48. Komisijai pateikti išlaidų kompensavimui skirti dokumentai ar jų kopijos SVV subjektams negrąžinami.
49. Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius, Koordinatorius turi teisę tikrinti, ar tikslingai ir efektyviai naudojamos biudžeto lėšos.
50. Paramos gavėjas, kuriam skirta parama pagal Aprašo 10.2 papunktyje nurodytą veiklą, 1 (vienerius) metus, ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 1 d., įsipareigoja Savivaldybės administracijos Investicijų ir projektų valdymo skyriui teikti informaciją apie darbuotojų skaičiaus pokytį įmonėje ar filiale (Aprašo Priedas Nr. 3).
51. Įgyvendintų projektų už einamuosius metus ataskaita viešinama Savivaldybės interneto puslapyje www.anyksciai.lt ir Savivaldybės socialinių tinklų paskyrose.
53. Visi su Priemonės įgyvendinimu susiję dokumentai saugomi Savivaldybės administracijos Investicijų ir projektų valdymo skyriuje.
IX SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Paramos teikimo smulkiojo ir
vidutinio verslo subjektams
tvarkos aprašo
1 priedas
PARAIŠKA
SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTAMS
PARAMAI GAUTI
_________________________
(data)
__________
(sudarymo vieta)
I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Juridinio asmens kodas |
|
Įmonės registracijos data |
|
Registracijos vieta (adresas) |
|
Veiklos vykdymo vieta (adresas) |
|
Darbuotojų skaičius |
|
Interneto svetainė |
|
Banko pavadinimas |
|
Sąskaitos numeris |
|
PVM mokėtojo kodas |
|
Organizacijos vadovas (pareigos, vardas, pavardė, el. p., tel. Nr.) |
|
Projekto vadovas (vardas, pavardė, el. p., tel. Nr.) |
|
|
Papildoma informacija apie pareiškėją |
□ labai maža įmonė (iki 10 darbuotojų) |
|
||||
|
□ maža įmonė (iki 50 darbuotojų) |
|
|||||
|
□ vidutinė įmonė (virš 50 darbuotojų) |
|
|||||
|
□ individuali veikla |
|
|||||
|
□ verslo liudijimas |
|
|||||
|
□ kita (patikslinti) |
|
|||||
|
Įmonės veiklos pradžia (metai, mėnuo) |
|
|
||||
|
Ekonominės veiklos rūšies kodas (EVRK) |
|
|
||||
|
Pagrindinė įmonės veikla (gaminami produktai, teikiamos paslaugos) |
|
|
||||
|
SVV metinės pajamos, Eur |
|
|
||||
|
SVV balanse nurodyta turto vertė, Eur |
|
|
||||
|
Vidutinis metų sąrašinis darbuotojų skaičius, vnt. |
Metų pradžioje |
Teikiant paraišką |
|
|||
|
|
|
|
||||
Informacija apie pareiškėjo ar artimo giminaičio susijusius verslo subjektus ir gautą paramą per paskutinius 2 (dvejus) metus: |
|||||||
Ar pareiškėjas arba jo artimas asmuo per paskutinius dvejus metus (einamuosius ir prieš tai ėjusius paskutinius vienerius metus) yra gavęs paramą pagal Aprašo 10.1–10.6 papunkčiuose nurodytas veiklas atitinkamai Aprašo 13 punkte nurodytoms sumoms; |
|||||||
NE □ Jei į klausimą atsakėte „NE“, papildomos informacijos pateikti nereikia |
|||||||
TAIP □ Jei į klausimą atsakėte „TAIP“, turite nurodyti su gauta parama susijusią informaciją: |
|||||||
Eil. Nr. |
Fizinio asmens ar Įmonės pavadinimas, Asmens arba Įmonės kodas |
Projekto, kuriam skirta parama, pavadinimas, vykdymo metai, skirta metai |
|
||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
II. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ, KURIAM PRAŠOMA PARAMOS
Projekto pavadinimas |
|
Projekto įgyvendinimo vieta |
|
Projekto trukmė (mėn.) |
Nuo 202... m. ... mėn. iki 202... m.... mėn. |
Trumpas projekto idėjos, eigos pagal įgyvendintas priemones aprašymas (Trumpai aprašykite, kokia pagrindinė jūsų įmonės veikla (gaminami produktai, teikiamos paslaugos), kokia idėja / problema paskatino jus imtis pokyčių veikloje, kokį sprendimą pasirinkote minėtai idėjai / problemai spręsti, kaip įgyvendinote, kokie pasiekti rezultatai, kiek darbo vietų sukurta, kokią įtaką šis projektas turės jūsų verslo, Anykščių rajono verslo plėtrai, kodėl kreipėtės paramos. Kaip, kokiomis priemonėmis ją viešinsite.)
|
III. INFORMACIJA APIE NAUJAI ĮSTEIGTAS DARBO VIETAS
Darbo sutarties Nr. ir data |
Įdarbinto darbuotojo nuasmeninta darbo vieta / etatas |
Pareigų pavadinimas |
|
|
|
|
|
|
IV. INFORMACIJA APIE PROJEKTO ATITIKTĮ PRIEMONĖS TIKSLAMS, UŽDAVINIAMS
□ atitinka Priemonės tikslą ( Aprašo 7 punktas, pagrindimas) punktus patikslinti □ atitinka Priemonės uždavinį (Aprašo 8 punktas, įvardinti ir paaiškinti) □ atitinka Priemonės prioritetines veiklas (Aprašo 9 punktas, nurodant, kurį punktą atitinka ir pagrįsti) _________________________________________________________________________________ |
V. INFORMACIJA APIE PROJEKTO INOVATYVUMĄ (pildoma teikiant pagal aprašo 10.6. remiamas veiklas):
□ produkto, paslaugos inovacija □ technologinio proceso inovacija / modernizavimas □ organizacinė inovacija □ inovacijų partnerystė □ kita inovacija (aprašyti) ___________________________________________________________________________ Pažymėtas inovacijas trumpai pagrįskite aprašydami. |
VI. INFORMACIJA APIE REMIAMAS VEIKLAS
Remiamos veiklos |
Veikla, kuriai prašoma paramos (Pažymėkite x) |
Galimas maksimalus kompensavimo procentas |
Viso patirta išlaidų, Eur |
Prašoma paramos suma, Eur |
Savos lėšos, Eur |
1. Naujos įmonės ar filialo steigimo išlaidų kompensavimas |
|
Iki 80 proc. |
|
|
|
2. Naujų darbo vietų įkūrimo dalinis kompensavimas |
|
Iki 80 proc. |
|
|
|
3. Verslo kūrimui / plėtrai reikalingos techninės dokumentacijos parengimo išlaidų kompensavimas |
|
Iki 80 proc.
|
|
|
|
4. Viešinimo bei reklamos priemonių dalinis kompensavimas |
|
Iki 80 proc. |
|
|
|
5. Vietinių užimtumo iniciatyvų projektų dalinis kompensavimas |
|
Iki 200 Eur už 1 (vieną) darbo vietą |
|
|
|
6. Verslo idėjos / naujos veiklos krypties projektų, inovacijų dalinis kompensavimas |
|
Iki 50 proc. |
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
VII. PRIDEDAMI DOKUMENTAI
Eil. Nr. |
Dokumentų pavadinimas |
Lapų skaičius |
1. |
Paraiškos teikėjo registracijos pažymėjimo kopija (arba Juridinių asmenų registro elektroninis sertifikuotas išrašas (ESI) |
|
2. |
Verslo liudijimo (ar kito dokumento, patvirtinančio teisę į veiklą) kopija |
|
3. |
Jei prašymą skirti lėšų teikia fizinis asmuo, asmens tapatybę įrodantis dokumentas |
|
4. |
SVV deklaracija |
|
5. |
Išlaidų apmokėjimo ir pagrindimo įrodymo dokumentų (sąskaitos-faktūros, banko išrašai, perdavimo – priėmimo aktai, Sutartys, kiti apmokėjimo dokumentai) kopijos |
|
6. |
Priemonės įgyvendinimą įrodančių dokumentų kopijos (pvz.: suteiktas kvalifikacijos pažymėjimas, parodos ar misijos dalyvio pažymėjimas, nuotraukos, sutarties su Lietuvos užimtumo tarnyba kopija dėl paramos skyrimo pagal vietinių užimtumo iniciatyvų projektus, įdarbinto darbuotojo darbo sutarties kopija, informacija spaudoje ir kt.) |
|
7. |
Kiti dokumentai (prašome išvardyti): |
|
VIII. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA
Aš, pretenduojantis (-i) gauti paramą pagal Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašą, pasirašydamas (-a) šioje paramos paraiškoje, patvirtinu, kad:
1. Šioje paramos paraiškoje ir su ja pateikiamuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.
2. Esu informuotas (-a), kad Savivaldybė tikrins pateiktus duomenis kituose valstybės registruose ir duomenų bazėse. Esu informuotas (-a), kad esu atsakingas (-a) už reikiamų dokumentų ir (arba) informacijos pateikimą Savivaldybei laiku.
4. Paraiškoje numatytos išlaidos tuo pačiu metu nefinansuojamos iš kitų vietos, nacionalinių ir ES programų.
5. Nesu pažeidęs (-usi) jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos biudžeto ar savivaldybių biudžeto lėšų.
7. Aš, kaip fizinis asmuo, mano atstovaujama įmonė (pabraukti tinkamą) nėra likviduojama, jai nėra pradėta bankroto procedūra ir (ar) nėra vykdoma restruktūrizacija.
8. Sutinku, kad Anykščių rajono savivaldybės SVV komisija turi teisę gauti papildomą informaciją ir dokumentus, jos nuomone, reikalingus tinkamam paraiškos išnagrinėjimui.
9. Sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, prašomos paramos formą ir skirtą paramos sumą būtų skelbiama Anykščių rajono savivaldybės interneto svetainėje www.anyksciai.lt.
10. Esu smulkaus ir vidutinio verslo subjektas taip, kaip tai apibrėžia Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas.
11. Gavęs paramą išlaidų finansavimui iš kitų šaltinių, apie tai tuojau pat informuosiu Anykščių rajono savivaldybę.
13. Įsipareigoju, gavęs (-usi) Savivaldybės sprendimą dėl paramos neskyrimo, paramos sumažinimo, reikalavimo grąžinti paramos lėšas ar jų dalį, per sprendime nustatytą terminą įvykdyti sprendime išvardytus reikalavimus ir (arba) grąžinti paramos lėšas į sprendime nurodytą sąskaitą, o apie reikalavimų įvykdymą raštu informuoti Savivaldybę. Esu informuotas (-a), kad per Savivaldybės sprendime nustatytą terminą negrąžinus paramos lėšų ar jų dalies, bus skaičiuojamos palūkanos. Palūkanos už pavėluotas grąžinti lėšas apskaičiuojamos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
14. Žinau, kad Savivaldybė gali patikrinti pateiktus duomenis ir atlikti patikrą vietoje, gauti papildomos informacijos apie mano projektą ir su juo susijusią veiklą. Pateiktus duomenis kontrolės tikslams gali panaudoti ir kitos Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos institucijos.
15. Esu informuotas (-a), jei netinkamai vykdysiu projektą pagal šią paramos paraišką ar kitaip pažeisiu teisės aktų, reglamentuojančių paramos teikimą ir administravimą, reikalavimus, man gali būti taikomos teisės aktų nustatytos sankcijos.
16. Esu informuotas (-a), kad turiu teisę žinoti apie savo asmens duomenų tvarkymą, susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, ištrinti savo asmens („teisė būti pamirštam“) duomenis, apriboti savo asmens duomenų tvarkymą, kai duomenys tvarkomi nesilaikant ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, taip pat nesutikti (teisiškai pagrindžiant), kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys, įgyvendinti teisę į duomenų perkeliamumą.
17. Esu informuotas (-a), kad mano asmens duomenys bus saugomi iki paramos įgyvendinimo laikotarpio pabaigos, vėliau šie duomenys bus archyvuojami ir perduodami valstybės archyvams.
18. Esu informuotas (-a), kad visi su man skirta parama susiję dokumentai turi būti saugomi mažiausiai 3 metus nuo paramos patvirtinimo datos.
Paramos teikimo smulkiojo ir
vidutinio verslo subjektams
tvarkos aprašo
2 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
PARAMOS TEIKIMO SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTAMS
PARAIŠKŲ VERTINIMO KOMISIJOS PIRMININKO / NARIO KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KOMISIJOS INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
_______________
(data)
Anykščiai
Aš, ______________________________________________________________,
(vardas, pavardė)
būdamas (-a) Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams paraiškų vertinimo komisijos pirmininku, nariu, vertindamas (-a) pateiktus projektus pagal Anykščių rajono savivaldybės strateginiuose veiklos planuose numatytos Priemonės įgyvendinimo Aprašo nustatytą tvarką,
PASIŽADU:
1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti informaciją, kuri man taps žinoma esant Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo subjektams paraiškų vertinimo komisijos pirmininku, nariu ar sekretoriumi (-e);
2. man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims informacijos, kuri man taps žinoma esant Smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo paraiškų vertinimo komisijos pirmininku, nariu ar sekretoriumi (-e);
4. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią sužinosiu dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant Komisijos posėdžio sprendimą.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti savivaldybės administracijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
___________________ ________________ ____________________
(pareigos Komisijoje) (parašas) (vardas ir pavardė)
Paramos teikimo smulkiojo ir
vidutinio verslo subjektams
tvarkos aprašo
3 priedas
_________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas, adresas, įmonės kodas)
PAŽYMA APIE ĮDARBINTUS ASMENIS Į NAUJAI ĮSTEIGTAS DARBO VIETAS
Eil. Nr. |
Darbuotojo vardas, pavardė |
Profesija, specialybė (kategorija) |
Įdarbinimo data |
Pastabos |
PRIDEDAMA.
Kopijos (nuasmenintos) neterminuotų darbo sutarčių su priimtais į darbą darbuotojais, _____ lapų.
_________________________________ ______________________
(vadovo vardas, pavardė) (parašas)
Paramos teikimo smulkiojo ir
vidutinio verslo subjektams
tvarkos aprašo
4 priedas
BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS Nr. 1-SU-
202... m. d.
Anykščiai
Anykščių rajono savivaldybės administracija (toliau vadinama – Asignavimų valdytojas), kodas 188774637, atstovaujama administracijos direktoriaus .........................., veikiančio pagal Anykščių rajono savivaldybės tarybos tarybos 20 m. .................... d. sprendimą Nr. 1-TS-............ ir ............................. ir ............................. (toliau vadinama – Paramos gavėjas, kodas ..........., atstovaujamas (-a)......................., veikiančio (-ios) pagal.............., sudarė šią biudžeto lėšų naudojimo sutartį (toliau vadinama – Sutartis):
I SKYRIUS
SUTARTIES OBJEKTAS
1.1. Asignavimų valdytojas, vadovaudamasis Anykščių rajono savivaldybės 20.... metų biudžetu, patvirtintu Anykščių rajono savivaldybės tarybos 20.... m. ..... d. sprendimu Nr. 1-TS-.... „Dėl Anykščių rajono savivaldybės 20......metų biudžeto patvirtinimo“ ir Anykščių rajono savivaldybės strateginiu 20....–20.... metų veiklos planu, patvirtintu Anykščių rajono savivaldybės tarybos 20...m ...... d. sprendimu Nr. 1-TS-.... „Dėl Anykščių rajono savivaldybės 20....–20.... metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, šioje Sutartyje nustatyta tvarka ir sąlygomis įsipareigoja skirti ... .....EUR (suma žodžiais) Paramos gavėjui iš programos „Kryptingo verslo vystymo ir investicijų pritraukimo programa“ projekto ............................. (toliau – Projektas) finansavimui.
II SKYRIUS
ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS
2.1. Paramos gavėjas įsipareigoja:
2.1.1. Gautas lėšas įtraukti į apskaitą ir apskaityti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
2.1.2. Gautas lėšas naudoti programos priemonei pagal Paramos teikimo smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams tvarkos aprašo 10 punktą projektui vykdyti pagal pateiktą paraišką ir šios sutarties priede nurodytą sąmatą;
2.1.3. Perkant prekes, paslaugas ir darbus laikytis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymų nustatytos tvarkos;
2.2. Viešinant veiklas, susijusias su Projekto įgyvendinimu, informuoti visuomenę (kvietime, skelbime, straipsniuose, socialiniuose tinkluose ir kt.), kad skirta parama Anykščių rajono savivaldybės biudžeto lėšomis.
2.3. Per 6 darbo dienas nuo paaiškėjusių aplinkybių, susijusių su paraiškoje pateiktos informacijos pasikeitimais ar su gautos paramos panaudojimu, raštu informuoti Asignavimų valdytoją apie visus su Sutarties įgyvendinimu susijusius pakeitimus ir priežastis;
2.4. Asignavimų valdytojui priėmus sprendimą nutraukti sutartį arba patikros metu nustačius pažeidimus per 2 mėnesius nuo sprendimo grąžinti paramą priėmimo dienos, grąžinti gautas lėšas Asignavimų valdytojui;
2.5. Asignavimų valdytojas turi teisę tikrinti paramos gavėjo veiklą, kuri susijusi su skirtų lėšų panaudojimu.
III SKYRIUS
ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
3.1. Už įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą šios sutarties šalys atsako Lietuvos Respublikos tesės aktų nustatyta tvarka.
IV SKYRIUS
KITOS SUTARTIES SĄLYGOS
4.1. Atsiradus nuo šios Sutarties šalių nepriklausančioms force majeure aplinkybėms, kurios trukdo vykdyti šią Sutartį, šalys privalo nedelsdamos apie tai informuoti viena kitą.
4.2. Ginčai tarp šalių, kylantys vykdant šią Sutartį, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus ginčų išspręsti derybomis, jie sprendžiami teisme Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
4.3. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo momento ir galioja iki visiško šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.
VI SKYRIUS
JURIDINIAI ŠALIŲ ADRESAI IR REKVIZITAI
Anykščių rajono savivaldybės administracija J. Biliūno g. 23, LT-29111 Anykščiai Kodas 188774637 A. s. LT647182100000130657 AB Šiaulių bankas Anykščių KAS Banko kodas 71821 Tel. (8 381) 58041
Asignavimų valdytojas _________________ A.V. |
Įmonės pavadinimas Adresas Kodas a. s. bankas Banko kodas Tel.
Lėšų gavėjas ___________ A.V.
|
Biudžeto lėšų naudojimo sutarties
1 priedas
SĄMATA
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis |
Mato vnt. |
Kaina |
Kiekis |
Suma Eur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendra suma |
|
|
|
|
Įstaigos buhalterio vardas pavardė
Parašas
Įstaigos vadovo vardas pavardė
Parašas