KULTŪROS PAVELDO DEPARTAMENTO
PRIE KULTŪROS MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL KULTŪROS PAVELDO DEPARTAMENTO
PRIE KULTŪROS MINISTERIJOS PETICIJŲ KOMISIJOS SUDARYMO IR PETICIJŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2023 m. spalio 24 d. Nr. Į-309
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 4 straipsnio 6 dalimi, Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2005 m. balandžio 1 d. įsakymu Nr. ĮV‑116 „Dėl Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 17.4 papunkčiu,
tvirtinu Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos peticijų komisijos sudarymo ir peticijų nagrinėjimo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Kultūros paveldo departamento prie
Kultūros ministerijos direktoriaus
2023 m. spalio 24 d. įsakymu Nr. Į-309
KULTŪROS PAVELDO DEPARTAMENTO PRIE KULTŪROS MINISTERIJOS PETICIJŲ KOMISIJOS SUDARYMO IR PETICIJŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos peticijų komisijos sudarymo ir peticijų nagrinėjimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos (toliau – Departamentas) peticijų komisijos (toliau – Peticijų komisija) sudarymo tvarką, kompetenciją, teises, darbo organizavimo, kreipimosi vertinimo ir pripažinimo peticija, peticijos priėmimo nagrinėti ir peticijų nagrinėjimo tvarką.
2. Peticijų komisija yra Departamento sudaryta nenuolatinė komisija, kuri sprendžia Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo nustatyta tvarka Departamentui pateiktų kreipimųsi vertinimo, jų pripažinimo peticijomis ir peticijų priėmimo nagrinėti klausimus, nagrinėja peticijas ir teikia išvadas dėl peticijose pateiktų prašymų ar siūlymų tenkinimo.
3. Peticijų komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos peticijų konstituciniu įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šiuo Tvarkos aprašu.
4. Peticijų komisija nenagrinėja skundų, pareiškimų ir pasiūlymų, kurių nagrinėjimo tvarką nustato kiti teisės aktai.
II SKYRIUS
PETICIJŲ KOMISIJOS KOMPETENCIJA
6. Peticijų komisija vykdo šias jos kompetencijai priskirtas funkcijas:
6.1. sprendžia, ar kreipimesi pateiktų prašymų ar siūlymų nagrinėjimas priklauso Departamento kompetencijai;
6.4. teikia išvadas Departamento direktoriui dėl peticijoje pateikto prašymo ar siūlymo. Tuo atveju, kai priimama išvada tenkinti peticijoje pateiktą prašymą ar siūlymą, gali būti parengiamas atitinkamo Departamento direktoriaus įsakymu tvirtinamo norminio teisės akto projektas arba siūloma sudaryti komisiją ar darbo grupę parengti norminio teisės akto projektą;
6.5. paskelbia Departamento interneto svetainėje https://kpd.lrv.lt priimtose nagrinėti peticijose pateiktus prašymus ar siūlymus ir juos pagrindžiančius argumentus, peticijų nagrinėjimo būdą, vietą ir laiką, Peticijų komisijos išvadas, sprendimus dėl peticijose pateiktų prašymų ar siūlymų tenkinimo, taip pat Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 4 straipsnio 5 dalies 1 ir 2 punktuose nurodytais pagrindais gautą informaciją ar nuomonę dėl peticijose pateiktų prašymų ar siūlymų;
6.6. raštu praneša pareiškėjams ar jų atstovams apie kreipimosi pripažinimą peticija, jos priėmimą nagrinėti ir nustatytą peticijos nagrinėjimo būdą, vietą ir laiką arba apie atsisakymą priimti peticiją nagrinėti;
III SKYRIUS
PETICIJŲ KOMISIJOS TEISĖS
7. Peticijų komisija, vykdydama jos kompetencijai priskirtas funkcijas, turi teisę:
7.2. kreiptis į valstybės ir savivaldybės institucijas, mokslo ir studijų institucijas, švietimo įstaigas su prašymu per ne ilgesnį kaip 20 darbo dienų terminą nuo prašymo gavimo dienos pateikti nuomonę ir kitą reikiamą informaciją dėl kreipimesi (peticijoje) pateikto prašymo ar siūlymo;
7.3. kviesti į savo posėdžius specialistus, ekspertus, institucijų ar įstaigų atstovus, pateikusius ar galinčius pateikti nuomonę ir kitą reikiamą informaciją dėl kreipimesi (peticijoje) pateikto prašymo ar siūlymo;
7.4. reikalauti, kad pareiškėjas ar jo atstovas per Peticijų komisijos nustatytą ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų terminą pateiktų papildomus dokumentus ar informaciją, susijusius su pateiktu kreipimusi (peticija);
7.5. motyvuotu sprendimu sujungti kelias priimtas nagrinėti peticijas dėl tų pačių ar tarpusavyje glaudžiai susijusių prašymų ar siūlymų ir jas nagrinėti kaip vieną peticiją;
7.6. tuo atveju, kai Peticijų komisija pateikia išvadą tenkinti peticijoje pateiktą prašymą ar siūlymą, parengti teisės akto projektą arba siūlyti sudaryti komisiją ar darbo grupę teisės akto projektui parengti;
IV SKYRIUS
PETICIJŲ KOMISIJOS SUDARYMAS, DARBO ORGANIZAVIMAS
8. Departamente gautas kreipimasis, kuris teikiamas pagal Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinį įstatymą, registruojamas Dokumentų valdymo bendrojoje informacinėje sistemoje (toliau – DBSIS). Registruoto kreipimosi pagrindu Departamento direktoriaus įsakymu dėl kiekvieno konkretaus kreipimosi sudaroma Peticijų komisija.
9. Peticijų komisiją sudaro ne mažiau kaip 3 nariai, iš kurių bent vienas narys skiriamas iš to Departamento struktūrinio padalinio, kurio kompetencijai priskiriamas kreipimesi prašomo priimti, pakeisti, papildyti ar pripažinti netekusiu galios Departamento norminio teisės akto rengimas, ir bent vienas narys skiriamas iš Teisės ir personalo skyriaus. Taip pat yra skiriamas Peticijų komisijos sekretorius, nesantis Peticijų komisijos nariu, kuris rūpinasi, kad posėdžiams būtų parengti reikalingi dokumentai ir kita medžiaga.
10. Peticijų komisijai vadovauja pirmininkas, kuriuo yra skiriamas Departamento direktoriaus pavaduotojas arba kancleris, o jo nesant – pirmininko pavaduotojas. Peticijų komisijos pirmininkas (jo nesant – pirmininko pavaduotojas) šaukia Peticijų komisijos posėdžius ir jiems vadovauja.
11. Peticijų komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Posėdžiai gali būti organizuojami gyvai arba nuotoliniu būdu, naudojant informacines bei elektroninių ryšių technologijas.
12. Peticijų komisijos posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja daugiau kaip pusė visų Peticijų komisijos narių.
13. Peticijų komisijos sprendimai, išvados ir pasiūlymai priimami posėdyje dalyvaujančių Peticijų komisijos narių balsų dauguma ir įforminami protokolu, kurį surašo Peticijos komisijos sekretorius. Balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą lemia Peticijų komisijos pirmininko balsas (jo nesant – pirmininko pavaduotojas). Protokolą pasirašo visi Peticijų komisijos nariai.
V SKYRIUS
KREIPIMOSI VERTINIMAS IR PRIPAŽINIMAS PETICIJA
14. Kreipimasis (pavyzdinė forma pateikta Tvarkos aprašo priede) Departamentui gali būti pateikiamas raštu tiesiogiai, paštu arba elektroninių ryšių priemonėmis. Elektroninių ryšių priemonėmis teikiamas kreipimasis turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu arba suformuotas tokiu būdu, kuris užtikrina elektroninę asmens atpažintį ir teksto autentiškumą. Kreipimąsi gali paduoti pats pareiškėjas arba jo atstovas.
15. Departamente gautas kreipimasis, kuris teikiamas pagal Peticijų konstitucinį įstatymą, registruojamas DBSIS ir perduodamas Departamento direktoriui įrašyti rezoliuciją dėl Peticijų komisijos sudarymo. Apie kreipimosi užregistravimą ir perdavimą Peticijų komisijai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo kreipimosi užregistravimo dienos pranešama pareiškėjui ar jo atstovui, nurodant kreipimąsi užregistravusią instituciją, kreipimosi registracijos numerį ir datą.
16. Peticijų komisija, susipažinusi su kreipimusi ir įvertinusi jo turinį, įvertina, ar jame pateikto prašymo ar siūlymo nagrinėjimas priskirtas jos kompetencijai. Peticijų komisija, nustačiusi, kad gautame kreipimesi pateikto prašymo ar siūlymo nagrinėjimas nepriskirtas jos kompetencijai, per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo dienos tokį kreipimąsi persiunčia Lietuvos Respublikos konstitucinio įstatymo 8 straipsnio 1 dalyje nurodytai atitinkamai institucijai ir apie tai praneša pareiškėjui ar jo atstovui.
17. Anoniminis kreipimasis, kai negali būti nustatytas jį pateikęs asmuo, Peticijų komisijos sprendimu paliekamas nenagrinėtas nevertinant jo turinio.
18. Kreipimasis, kurio turinys yra nesuprantamas arba pažeidžia etikos ar moralės normas, motyvuotu Peticijų komisijos sprendimu paliekamas nenagrinėtas ir apie tai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos pranešama pareiškėjui ar jo atstovui.
19. Peticijų komisija, išsiaiškinusi, kad kreipimesi pateikto prašymo ar siūlymo nagrinėjimas priskirtinas jos kompetencijai, sprendžia kreipimosi pripažinimo peticija ir jos priėmimo nagrinėti klausimus.
20. Kreipimasis nepripažįstamas peticija, jei:
20.1. juo siekiama įgyvendinti Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 1 straipsnio 2 dalyje nurodytas Konstitucijoje nustatytas teises;
20.2. pareiškėjas neatitinka Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 2 straipsnio 2 dalyje nurodytų reikalavimų;
20.3. jis neatitinka Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 7 straipsnyje nustatytų reikalavimų;
20.4. pateiktam prašymui ar siūlymui tenkinti nereikia priimti, pakeisti, papildyti ar pripažinti netekusiu galios Departamento norminio teisės akto;
20.6. komisija per vienerius kalendorinius metus dėl tokio paties turinio prašymo ar siūlymo, pateikto kreipimesi, jau yra pateikusi išvadą;
21. Peticijų komisija, priėmusi motyvuotą sprendimą nepripažinti kreipimosi peticija, sprendžia dėl šio kreipimosi perdavimo ar persiuntimo nagrinėti kitų teisės aktų nustatyta tvarka ir apie priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos informuoja pareiškėją arba jo atstovą. Jeigu gaunama informacija apie paduotą skundą dėl Peticijų komisijos sprendimo nepripažinti kreipimosi peticija, kreipimosi nagrinėjimas kitų teisės aktų nustatyta tvarka sustabdomas iki institucijos, nagrinėjančios skundą, sprendimo priėmimo arba teismo sprendimo įsigaliojimo dienos.
22. Pripažinusi kreipimąsi peticija, Peticijų komisija tame pačiame posėdyje išsprendžia peticijos priėmimo nagrinėti klausimą.
23. Jeigu žinomi pareiškėjo kontaktiniai duomenys, tačiau kreipimasis, kuris pripažintas peticija, pateiktas nesilaikant Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 8 straipsnio 2 dalyje nustatytos tvarkos, jame netiksliai nurodyti ar nenurodyti pareiškėjo ar jo atstovo vardas, pavardė, asmens kodas arba nepateiktas pareiškėjo atstovavimą patvirtinantis dokumentas, jo kopija arba atstovavimą patvirtinančio elektroninio dokumento nuorašas, Peticijų komisija nustato ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų terminą trūkumams pašalinti ir apie tai per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos praneša pareiškėjui ar jo atstovui. Jeigu pareiškėjas ar jo atstovas per nustatytą terminą nurodytus trūkumus pašalina, Peticijų komisija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo nustatyto termino trūkumams pašalinti pabaigos dienos priima sprendimą priimti peticiją nagrinėti.
24. Peticijų komisija atsisako priimti peticiją nagrinėti, jeigu per nustatytą terminą nebuvo pašalinti Tvarkos aprašo 23 punkte nurodyti trūkumai.
25. Apie peticijos priėmimą nagrinėti arba apie atsisakymą priimti peticiją nagrinėti Peticijų komisija praneša pareiškėjui ar jo atstovui raštu ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos. Tvarkos aprašo 7.5 papunktyje nurodytais atvejais pranešama kiekvienam pareiškėjui ar jo atstovui. Sprendimas atsisakyti priimti peticiją nagrinėti turi būti motyvuotas.
26. Peticijų komisija, priėmusi sprendimus pripažinti kreipimąsi peticija ir priimti peticiją nagrinėti, nustato peticijos nagrinėjimo būdą, vietą ir laiką ir apie tai paskelbia Departamento interneto svetainėje https://kpd.lrv.lt.
27. Apie kreipimosi pripažinimą peticija, jos priėmimą nagrinėti ir nustatytą peticijos nagrinėjimo būdą, vietą ir laiką arba apie atsisakymą priimti peticiją nagrinėti Peticijų komisija pareiškėjui ar jo atstovui praneša per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos, bet ne vėliau kaip likus 5 darbo dienoms iki numatyto peticijos nagrinėjimo laiko. Jeigu pareiškėjas ar jo atstovas pageidauja, kartu su pranešimu apie peticijos nagrinėjimo būdą, vietą ir laiką siunčiama Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 4 straipsnio 5 dalies 1 ir 2 punktuose nurodytais pagrindais gauta informacija ar nuomonės dėl peticijoje pateikto prašymo ar siūlymo.
28. Kreipimosi vertinimo, pripažinimo peticija ir peticijos priėmimo nagrinėti klausimus Peticijų komisija išsprendžia ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo kreipimosi užregistravimo dienos. Jeigu kreipimosi pripažinimo peticija ir peticijos priėmimo nagrinėti klausimui išspręsti reikalingi papildomi dokumentai, informacija ar nuomonė dėl kreipimesi (peticijoje) pateikto prašymo ar siūlymo, šis terminas skaičiuojamas nuo paskutinio reikalingo dokumento gavimo dienos.
29. Pareiškėjui ar jo atstovui atsiėmus kreipimąsi (peticiją), kreipimosi vertinimo ar peticijos nagrinėjimo procedūros nutraukiamos Peticijų komisijos sprendimu. Peticijų komisija, savo sprendimu pripažinusi peticijos svarbą, turi teisę tęsti peticijos nagrinėjimą net ir tuo atveju, kai pareiškėjas atsiima peticiją. Apie šioje dalyje nurodytus sprendimus per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos pranešama pareiškėjui ar jo atstovui.
VI SKYRIUS
KREIPIMOSI NEPRIPAŽINIMO PETICIJA IR ATSISAKYMO PRIIMTI PETICIJĄ NAGRINĖTI APSKUNDIMAS
30. Peticijų komisijos sprendimą nepripažinti kreipimosi peticija ar atsisakyti priimti peticiją nagrinėti pareiškėjas ar jo atstovas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo pranešimo apie tokį sprendimą gavimo dienos gali apskųsti Peticijų komisiją ją sudariusiai institucijai – Departamentui.
31. Skunde turi būti nurodytas pareiškėjo ir (ar) pareiškėjo atstovo vardas, pavardė, asmens kodas, kontaktiniai duomenys (adresas ir (ar) elektroninio pašto adresas informacijai siųsti, telefono numeris), aplinkybės, kuriomis grindžiamas sprendimo neteisėtumas ar nepagrįstumas. Skundas turi būti pasirašytas pareiškėjo arba jo atstovo. Skundas Departamentui gali būti pateikiamas raštu tiesiogiai, paštu arba elektroninių ryšių priemonėmis. Elektroninių ryšių priemonėmis teikiamas kreipimasis turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu arba suformuotas tokiu būdu, kuris užtikrina elektroninę asmens atpažintį ir teksto autentiškumą.
32. Jeigu apskųstas sprendimas nepripažinti kreipimosi peticija, kai kreipimasis pagal Tvarkos aprašo 21 punktą buvo persiųstas nagrinėti kitų teisės aktų nustatyta tvarka, peticijų komisija apie tokį skundą per 3 darbo dienas nuo jo gavimo dienos informuoja instituciją, kuri nagrinėja tą kreipimąsi kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
33. Skundas išnagrinėjamas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo jo gavimo dienos. Apie priimtą sprendimą dėl skundo per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos pranešama pareiškėjui ar jo atstovui, taip pat institucijai, kuriai pagal Tvarkos aprašo 21 punktą kreipimasis buvo persiųstas nagrinėti kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
34. Nusprendus patenkinti skundą ir priėmus sprendimą pripažinti kreipimąsi peticija, peticija perduodama Peticijų komisijai spręsti dėl jos priėmimo nagrinėti. Peticijų komisiją sudariusios institucijos – Departamento – sprendimas atsisakyti tenkinti skundą dėl Peticijų komisijos sprendimo nepripažinti kreipimosi peticija ar nepriimti peticijos nagrinėti, nepagrįstas Lietuvos Respublikos peticijų konstituciniame įstatyme ar kituose įstatymuose nustatytais pagrindais arba grindžiamas pagrindais, kurie nenustatyti šiame įstatyme ar kituose įstatymuose, gali būti skundžiamas teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatyme nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
PETICIJOS NAGRINĖJIMAS
35. Peticijų komisija, nagrinėdama peticiją, vadovaujasi Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 17 straipsnyje nustatytais principais ir šio įstatymo 18 straipsnyje nustatyta tvarka ir terminais.
36. Peticijų komisija peticiją išnagrinėja Peticijų komisijos paskirto posėdžio metu ir Departamento direktoriui teikia vieną iš Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 18 straipsnio 4 dalyje nurodytų išvadų:
36.1. visiškai ar iš dalies tenkinti peticijoje pateiktą prašymą ar siūlymą ir inicijuoti Departamento direktoriaus įsakymu tvirtinamo norminio teisės akto norminio teisės akto priėmimą, pakeitimą, papildymą ar pripažinimą netekusiu galios;
37. Peticijų komisijos posėdyje turi teisę dalyvauti pareiškėjas ir (ar) jo atstovas. Jie gali išdėstyti savo reikalavimus, atsakyti į Peticijų komisijos narių klausimus.
38. Tuo atveju, kai Peticijų komisija pateikia išvadą tenkinti peticijoje pateiktą prašymą ar siūlymą, gali būti parengiamas teisės akto projektas arba siūloma sudaryti komisiją ar darbo grupę teisės akto projektui parengti.
39. Apie peticijų komisijos išvadą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo išvados priėmimo dienos pranešama pareiškėjui ar jo atstovui ir apie tai paskelbiama Departamento institucijos interneto svetainėje https://kpd.lrv.lt.
40. Galutinį ir neskundžiamą sprendimą dėl peticijoje pateikto prašymo ar siūlymo tenkinimo priima Departamento direktorius. Priimant šį sprendimą, atsižvelgiama į Peticijų komisijos išvadą, tačiau ja vadovautis neprivaloma.
Apie Departamento priimtą sprendimą dėl peticijoje pateikto prašymo ar siūlymo tenkinimo per 10 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo dienos pranešama pareiškėjui ar jo atstovui ir apie tai paskelbiama Departamento interneto svetainėje https://kpd.lrv.lt.
41. Sprendimas visiškai ar iš dalies tenkinti peticijoje pateiktą prašymą ar siūlymą, kai reikia priimti, pakeisti, papildyti ar pripažinti netekusiu galios Departamento direktoriaus įsakymu tvirtinamą norminį teisės aktą, įgyvendinamas įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių teisėkūrą, nustatyta tvarka parengiant teisės akto projektą.
VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
42. Siekiant viešinti Peticijų komisijos veiklą, Departamento interneto svetainėje https://kpd.lrv.lt skelbiama Lietuvos Respublikos peticijų komisijos veiklos ir kita informacija, nurodyta Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 5 straipsnio 1 dalyje ir šiame Tvarkos apraše. Ši informacija viešinama ne ilgiau, nei numatyta Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 5 straipsnio 2 dalyje, neatskleidžiant 5 straipsnio 2 dalyje nurodytos viešai neskelbiamos informacijos.
43. Peticijų komisija asmens duomenis peticijų nagrinėjimo tikslais tvarko 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme nustatyta tvarka.
44. Peticijų komisijos posėdžių protokolai ir kiti dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais.
Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos peticijų komisijos sudarymo ir peticijų nagrinėjimo tvarkos aprašo priedas
(Kreipimosi forma)
________________________________________________________________________________
(pareiškėjo vardas, pavardė, asmens kodas)
________________________________________________________________________________
(pareiškėjo atstovo (jeigu jis yra) vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________
(atstovavimo pagrindas, jei atstovas įgaliotas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatyta tvarka)
________________________________________________________________________________(pareiškėjo ir (ar) atstovo kontaktiniai duomenys (adresas ir (ar) elektroninio pašto adresas, telefono numeris), kuriais turi būti siunčiama informacija, susijusi su priimtais sprendimais dėl kreipimosi (peticijos)
KREIPIMASIS
____________________
(surašymo data ir vieta)
Prašau Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos šį kreipimąsi pripažinti peticija.
Žmogaus teisių ir laisvių apsaugos ar įgyvendinimo, valstybės ir (ar) savivaldybės institucijų reformavimo arba kitas ne tik pareiškėjui, bet ir visai visuomenei ar jos daliai svarbus klausimas, kurį prašoma ar siūloma spręsti:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Kreipimosi pateikimo priežastys ir tikslai:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos direktoriaus įsakymu tvirtinamas norminis teisės aktas, kurį prašoma ar siūloma priimti, pakeisti, papildyti ar pripažinti netekusiu galios:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Pareiškėjo atstovui suteikiamos šios teisės:
(nurodoma tuo atveju, jeigu pareiškėjo atstovui suteikiamos ne visos pareiškėjui Lietuvos Respublikos peticijų konstituciniame įstatyme suteiktos teisės):
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Kita svarbi informacija:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
☐ Pageidauju / ☐ Nepageidauju (pažymimas pasirinkimas), kad Lietuvos Respublikos peticijų konstitucinio įstatymo 4 straipsnio 5 dalies 1 ir 2 punktuose nurodytais pagrindais gauta informacija ar nuomonė dėl pateikto prašymo ar siūlymo būtų ne tik skelbiama Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos interneto svetainėje https://kpd.lrv.lt, bet ir siunčiama mano nurodytais kontaktiniais duomenimis.
PRIDEDAMA:
1. Pateikiamą prašymą ar siūlymą pagrindžiantys dokumentai ar jų kopijos:
(pildoma, jeigu jie pateikiami kartu su kreipimusi)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
2. Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos direktoriaus įsakymu tvirtinamo norminio teisės akto projektas:
(pildoma, jeigu jis pateikiamas kartu su kreipimusi)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
3. Kita su kreipimusi susijusi medžiaga:
(pildoma, jeigu ji pateikiama kartu su kreipimusi)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
4. Atstovavimą patvirtinantis dokumentas, jo kopija arba atstovavimą patvirtinančio elektroninio dokumento nuorašas:
(pildoma, jei pareiškėjo atstovas įgaliotas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatyta tvarka)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
(pareiškėjo arba jo atstovo parašas) (pareiškėjo arba jo atstovo vardas ir pavardė)