Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktorius
įsakymas
DĖL Pasvalio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos
2018 m. rugpjūčio 30 d. Nr. DV-537
Pasvalys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 3 punktais, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 58 straipsnio 2 dalies 1 punktu, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. V-1201 „Dėl Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo tvirtinimo“, 20 ir 28 punktais,
2. Pasvalio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklius.
Įsakymas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. DV-537
PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS Švietimo stebėsenos tvarkos aprašas
I. Bendrosios nuostatos
1. Pasvalio rajono savivaldybės švietimo stebėsena (toliau – Švietimo stebėsena) yra Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vykdoma nuolatinė Savivaldybės švietimo būklės bei kaitos analizė, vertinimas, prognozavimas, taip pat tam reikalingų duomenų rinkimas. Švietimo stebėsena apima duomenų rinkimą apie ikimokyklinį, priešmokyklinį, bendrąjį ugdymą, suaugusiųjų mokymą, neformalųjį vaikų švietimą Savivaldybėje.
2. Pasvalio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Švietimo stebėsenos paskirtį, uždavinius, subjektą, principus, švietimo organizavimą ir vykdymą, rodiklius, jų atrankos kriterijus ir tvirtinimą.
3. Švietimo stebėsenos paskirtis – sudaryti sąlygas visiems švietimo valdymo subjektams priimti pagrįstus sprendimus ir vykdyti švietimo kokybę laiduojantį valdymą, taip pat informuoti visuomenę apie švietimo būklę Savivaldybėje.
4. Švietimo stebėsenos uždaviniai yra šie:
4.2. analizuoti ir vertinti švietimo būklę bei kaitą ir jai darančius įtaką veiksnius, atsižvelgiant į keliamus tikslus ir uždavinius;
6. Švietimas stebimas šiais pagrindiniais aspektais:
6.1. švietimo funkcionavimo (švietimo kontekstas, indėlis į švietimą, švietimo procesai, švietimo rezultatai, poveikis ir pasekmės);
6.2. švietimo rūšių ir programų (formalusis švietimas, švietimo programos, neformalusis švietimas, švietimo pagalba);
7. Švietimo stebėsenos subjektai – institucijos, vykdančios švietimo stebėseną Savivaldybėje:
8. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. V-1201 „Dėl Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo tvirtinimo“, ir kitais teisės aktais.
9. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Švietimo įstatyme bei Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos apraše vartojamas sąvokas.
10. Švietimo stebėsenos principai:
10.1. tikslingumas – renkami tik tie duomenys ir informacija, kurie yra reikalingi ir tinkami švietimo būklei vertinti bei jų valdymo subjektų sprendimams priimti;
10.3. nešališkumas – švietimo stebėsena vykdoma be išankstinio nusistatymo, laikantis profesinio nepriklausomumo nuo įvairių interesų grupių;
10.4. patikimumas – duomenys renkami laikantis duomenų rinkimo standartų, skelbiama tikrovę atitinkanti informacija;
10.5. konfidencialumas − skelbiama tik tokia informacija, kuri garantuoja fizinio asmens duomenų anonimiškumą, išskyrus teisės aktuose numatytus atvejus;
II. švietimo Stebėsenos organizavimas ir vykdymas
12. Švietimo stebėsenos organizavimas ir vykdymas apima šias veiklas:
14. Už Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos organizavimą ir vykdymą atsakingas Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius. Švietimo įstaigos lygmens švietimo stebėsenos organizavimas ir vykdymas nustatomas švietimo įstaigos dokumentuose.
III. švietimo Stebėsenos rodikliAI, JŲ ATRANKOS KRITERIJAI IR TVIRTINIMAS
16. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro rodikliai, apibūdinantys švietimo būklę ir kaitą Savivaldybės mastu. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
17. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašas atnaujinamas pagal poreikį, bet ne dažniau kaip kartą per metus.
18. Švietimo stebėsenos rodikliai turi atitikti šiuos kriterijus:
18.2. rodiklio naudingumas, tinkamumas švietimo valdymo, būklės analizės ir visuomenės informavimo reikmėms;
19. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąraše nurodoma:
19.3. rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys (duomens pavadinimas, duomens šaltinis arba už duomens pateikimą atsakingas Savivaldybės padalinys, švietimo ar kita įstaiga);
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
21. Švietimo stebėsenai galima naudoti prieinamus ŠVIS esančius duomenis, taip pat kitų institucijų viešai skelbiamus duomenis.
PATVIRTINTA
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. DV-537
Pasvalio rajono SAVIVALDYBĖS švietimo stebėsenos rodiklIAI
I. Švietimo konteksto rodikliai
1. Savivaldybės švietimo įstaigų tinklas
Rodiklio aprašymas |
Švietimo įstaigos rūšiuojamos pagal vykdomas ugdymo programas ir tipus |
Paskirtis |
Švietimo įstaigų skaičiaus kaitos stebėjimas leidžia prognozuoti ugdymo įstaigų tinklo kaitą ir planuoti lėšas švietimui |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Švietimo įstaigų skaičius savivaldybėje (Švietimo ir mokslo institucijų registro (toliau – ŠMIR) |
2. Mokinių skaičiaus kaita pagal ugdymo programas ir klasių koncentrus
Rodiklio aprašymas |
Mokinių skaičius pagal vykdomas ugdymo programas (ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas) ir klasių koncentrus (1–4, 5–8, 9–10, 11–12 kl.) |
Paskirtis |
Mokinių skaičiaus kaitos stebėjimas leidžia prognozuoti švietimo įstaigų tinklo pokyčius, planuoti lėšas |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Švietimo įstaigų skaičius iš ŠMIR Mokinių skaičius (švietimo valdymo informacinė sistema (toliau – ŠVIS), 1-mokykla ataskaita) |
3. Pagal privalomojo ugdymo programas nesimokančių 7–16 metų vaikų skaičius
Rodiklio aprašymas |
7–16 metų vaikų, nesimokančių pagal privalomojo ugdymo programas (pradinio ir pagrindinio ugdymo programas), skaičius |
Paskirtis |
Šis rodiklis rodo savivaldybės švietimo ir socialinės sistemų pajėgumą užtikrinti visų vaikų, kurių švietimas yra privalomas, ugdymą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
7–16 metų mokinių, kurie mokosi pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas skaičius mokyklose (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) Gyvenančių savivaldybėje 7-16 metų vaikų skaičius (Statistiko departamentas) |
II. Švietimo aprūpinimo ir organizavimo rodikliai
4. Vienam priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio arba vidurinio ugdymo programos mokiniui tenkanti mokymo lėšų suma
Rodiklio aprašymas |
Vidutinė mokymo lėšų suma, per metus skiriama vienam priešmokyklinio ugdymo grupių, bendrojo ugdymo mokyklų mokiniui, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio arba vidurinio ugdymo programą |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas vertinant mokinių aprūpinimo lygį, lyginant skirtingų švietimo lygmenų aprūpinimą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Ikimokyklinio ugdymo įstaigoms, mokykloms tekusios mokinio (klasės) krepšelio lėšos Mokinių (vaikų) skaičius (ŠVIS, 1-mokykla, ŠV-03-mokiniai ataskaitos) |
5. Mokyklos aplinkai steigėjo skirtų lėšų suma, tenkanti vienam mokiniui
Rodiklio aprašymas |
Vidutinė mokyklos aplinkai steigėjo skirtų lėšų suma, per metus skiriama vienam mokyklos mokiniui, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio arba vidurinio ugdymo programą |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas vertinant bendrojo ugdymo aprūpinimo lygį Savivaldybėje. |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Bendrojo ugdymo mokyklų aplinkai Savivaldybėje skirtos lėšos (tūkst. Eur) Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla, 2-mokykla ataskaitos) |
6. Vieno mokinio išlaikymo kaina mokykloje
Rodiklio aprašymas |
Vidutinė lėšų (mokyklų gautų ugdymo ir aplinkos lėšų) suma, skiriama vienam mokiniui per metus |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas vertinant bendrojo ugdymo aprūpinimo lygį Savivaldybėje, lyginant skirtingų tipų įstaigas |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Bendrojo ugdymo mokyklų aplinkai Savivaldybėje skirtos lėšos (tūkst. Eur) Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla, 2-mokykla ataskaitos) Mokinio (klasės) krepšelio lėšos |
7. Nemokamai maitinamų mokinių d alis
Rodiklio aprašymas |
Nemokamai maitinamų mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičius, išreikštas kaip bendro mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičiaus dalis (procentais) |
Paskirtis |
Nemokamai maitinamų mokinių dalis rodo valstybės paramos šeimoms mastą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Savivaldybės mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) Nemokamai maitinamų mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičius (ugdymo įstaigų informacija) |
8. Mokinių vežiojimas
Rodiklio aprašymas |
Pavežamų mokinių skaičius, išreikštas kaip bendro mokinių skaičiaus dalis (procentais) |
Paskirtis |
Šis rodiklis naudojamas švietimo prieinamumui įvertinti |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) Pavežamų mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) |
9. Mokytojų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų kvalifikacijai tobulinti panaudotų ir priklausančių pagal mokinio (klasės) krepšelio lėšų santykis
Rodiklio aprašymas |
Mokytojų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų kvalifikacijai tobulinti panaudotos mokinio (klasės) krepšelio lėšos (Eur), išreikštos kaip mokytojų kvalifikacijai tobulinti skirtų mokinio (klasės) krepšelio lėšų (Eur) dalis (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis atskleidžia, kiek dėmesio ugdymo įstaigos skiria mokytojų kvalifikacijai tobulinti |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinio (klasės) krepšelio lėšos, konkrečiais metais panaudotos ir numatytos ugdymo įstaigų mokytojų kvalifikacijai ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų kvalifikacijai tobulinti (Eur) (Ugdymo įstaigų informacija) |
10. Mokinių, tenkančių vienam mokytojui, skaičius
Rodiklio aprašymas |
Vidutinis mokinių skaičius, tenkantis vienam mokytojui tam tikrais mokslo metais |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas žmonių ištekliams švietime įvertinti |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) Mokytojų skaičius (ŠVIS, 3-mokykla ataskaita) |
11. Specialiąją pedagoginę ir specialiąją, psichologinę bei socialinę pedagoginę pagalbą teikiančių specialistų ir mokinių skaičiaus santykis bendrojo ugdymo mokyklose
Rodiklio aprašymas |
Bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius, tenkantis vienam specialiąją pedagoginę ir specialiąją, psichologinę ar socialinę pedagoginę pagalbą teikiančiam specialistui |
Paskirtis |
Mokinių ir specialiąją pedagoginę ir specialiąją, psichologinę bei socialinę pedagoginę pagalbą teikiančių specialistų santykis bendrojo ugdymo mokyklose parodo pagalbos prieinamumą visiems mokiniams, kuriems ji reikalinga |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Bendras pagalbos mokiniui specialistų skaičius bendrojo ugdymo mokyklose (ŠVIS, 3-mokykla ataskaita) Bendras mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose) (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) |
12. Vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms skirtų lėšų panaudojimas
Rodiklio aprašymas |
Vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms įsigyti panaudotos mokinio (klasės) krepšelio lėšos (Eur), išreikštos kaip vadovėliams numatytų metodikoje mokinio krepšelio lėšų (Eur) dalis (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis atskleidžia, kiek dėmesio mokyklos skiria ugdymo proceso aprūpinimui |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinio (klasės) krepšelio lėšos pagal metodiką Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) Panaudotos krepšelio lėšos vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms (Ugdymo įstaigų informacija) |
13. Dalyvavimas projektuose, papildomų lėšų pritraukimas
Rodiklio aprašymas |
Įstaigų dalyvavimas projektuose ir lėšos, pritraukiamos papildomai |
Paskirtis |
Papildomų lėšų pritraukimas rodo įstaigos iniciatyvumą ir pastangas gerinti ugdymo procesą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Finansuotų projektų skaičius (Ugdymo įstaigų informacija) Projektinės lėšos (Ugdymo įstaigų informacija)
|
III. personalą apibūdinantys rodikliai
14. Mokytojų pasiskirstymas pagal amžių
Rodiklio aprašymas |
Ugdymo įstaigose dirbančių mokytojų pasiskirstymas pagal amžiaus grupes: iki 30 metų, 30–39 metų, 40–49 metų, 50 metų ir vyresni (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas pedagoginių profesijų demografijai vertinti, auklėtojų ir mokytojų poreikiui prognozuoti |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Bendras auklėtojų, mokytojų skaičius (ŠVIS, 3-mokykla ataskaita) Mokytojų skaičius pagal amžiaus grupes: iki 30 metų, 30–39 metų, 40–49 metų, 50 metų ir vyresni (ŠVIS, 3-mokykla ataskaita) |
IV. Mokinius apibūdinantys rodikliai
15. Specialiųjų poreikių turinčių mokinių dalis lyginant su bendru mokinių skaičiumi
Rodiklio aprašymas |
Specialiųjų poreikių turinčių mokinių skaičius, išreikštas kaip mokyklos mokinių skaičiaus dalis (procentais) |
Paskirtis |
Specialiųjų poreikių turinčių mokinių mokymo įstaigose dalis rodo sąlygų jų socialinei integracijai sudarymą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Bendras mokyklos mokinių skaičius, specialiųjų poreikių turinčių mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) |
16. Mokinių, dalyvavusių šalies ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose dalis
Rodiklio aprašymas |
Mokyklos mokinių, dalyvavusių tarptautinėse, šalies ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose, skaičius |
Paskirtis |
Gabių vaikų ugdymas |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokyklos mokinių, dalyvavusių tarptautinėse, šalies ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose, skaičius (Ugdymo įstaigų informacija) Bendras mokyklos mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) |
V. Dalyvavimo švietime rodikliai
17. Švietimo įstaigose ugdomų 5–6 metų vaikų dalis lyginant su bendru to amžiaus vaikų skaičiumi
Rodiklio aprašymas |
5–6 metų švietimo įstaigose ugdomų vaikų skaičius ir to paties amžiaus gyventojų skaičiaus santykis, išreikštas procentais |
Paskirtis |
Rodo priešmokyklinio amžiaus vaikų grupės dalyvavimo švietimo procesuose mastą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
5–6 metų vaikų, ugdomų švietimo įstaigose, skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) 5–6 metų vaikų skaičius (Statistikos departamentas) |
18. Mokinių skaičiaus kaita neformaliojo švietimo įstaigose
Rodiklio aprašymas |
Mokinių skaičiaus kaita savivaldybės neformaliojo švietimo įstaigose |
Paskirtis |
Rodo mokinių dalyvavimo neformaliojo švietimo įstaigose mastą ir kaitą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių skaičius neformaliojo švietimo mokyklose (ŠVIS, 4-mokykla ataskaita) |
19. Mokinių dalyvavimas neformaliojo švietimo veiklose (NVŠ)
Rodiklio aprašymas |
Mokinių skaičiaus kaita Neformaliojo švietimo veiklose |
Paskirtis |
Rodo mokinių dalyvavimo neformaliojo švietimo veiklose mastą ir kaitą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių skaičius neformaliojo švietimo mokyklose (ŠVIS, 4-mokykla ataskaita) |
20. Mokinių skaičiaus vidurkis klasės komplekte
Rodiklio aprašymas |
Mokinių skaičiaus vidurkis klasės komplekte
|
Paskirtis |
Rodo mokyklų užpildomumą, tuščių vietų finansavimą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių skaičius 1-4, 5–8, 9–10, 11–12 klasėse (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) Klasių komplektų skaičius |
21. Praleistų (pateisintų, nepateisintų) pamokų skaičiaus vidurkis
Rodiklio aprašymas |
Praleistų (pateisintų, nepateisintų) pamokų skaičiaus vidurkis tenkantis vienam mokiniui per mokslo metus |
Paskirtis |
Rodo mokinių mokymosi motyvaciją, netiesiogiai atskleidžia mokyklos indėlį į mokyklos nelankymo prevencinę veiklą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) Praleistų pamokų (pateisintų, nepateisintų) skaičius (Ugdymo įstaigų informacija) |
22. Mokinių vasaros poilsio organizavimas
Rodiklio aprašymas |
Programų skaičius vaikų vasaros poilsiui organizuoti |
Paskirtis |
Vasaros poilsio organizavimas rodo rūpinimąsi vaikų užimtumu
|
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Mokinių, dalyvavusių vasaros poilsio stovyklose, skaičius (Ugdymo įstaigų informacija) Mokinių skaičius mokykloje (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) |
VI. Mokymosi rezultatų rodikliai
23. Brandos egzaminų išlaikymas
Rodiklio aprašymas |
Brandos egzaminų išlaikymas (procentas) |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas įvertinti švietimo rezultatus. Netiesiogiai leidžia prognozuoti mokinių ateities planus |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Brandos egzaminų rezultatai (Nacionalinio egzaminų centro ataskaitos) |
24. Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas
Rodiklio aprašymas |
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo rezultatai (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas įvertinti švietimo rezultatus. Netiesiogiai leidžia prognozuoti mokinių tolesnį mokymąsi, ateities planus |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo rezultatai (Nacionalinio egzaminų centro ataskaitos) |
25. Nacionalinis mokinių pasiekimų patikrinimas
Rodiklio aprašymas |
Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatai (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis naudojamas įvertinti švietimo rezultatus. Netiesiogiai leidžia prognozuoti mokinių tolesnį mokymąsi, ateities planus |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatai (Nacionalinio egzaminų centro ataskaitos) |
VII. Švietimo pasekmių rodikliai
26. Pagrindinį išsilavinimą įgijusiųjų dalis
Rodiklio aprašymas |
Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius, išreikštas kaip bendro dešimtos klasės kursą išklausiusių mokinių skaičiaus dalis (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis rodo švietimo sistemos veiksmingumą, prieinamumą ir lygių galimybių švietime užtikrinimą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
10 klasių išklausiusių mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) |
27. Vidurinį išsilavinimą įgijusiųjų dalis
Rodiklio aprašymas |
Vidurinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius, išreikštas kaip dvyliktos klasės programą išklausiusių mokinių skaičiaus dalis (procentais) |
Paskirtis |
Rodiklis rodo švietimo sistemos efektyvumą, prieinamumą ir lygių galimybių švietime užtikrinimą |
Reikalingi duomenys (jų šaltiniai) |
12 klasės programą išklausiusių mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) Vidurinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita) |
________________________________