Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktorius

 

įsakymas

DĖL Pasvalio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos

 

2018 m. rugpjūčio 30 d. Nr. DV-537

Pasvalys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 3 punktais, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 58 straipsnio 2 dalies 1 punktu, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. V-1201 „Dėl Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo tvirtinimo“, 20 ir 28 punktais,

tvirtinu pridedamus:

1. Pasvalio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašą.

2. Pasvalio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklius.

Įsakymas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Administracijos direktorius                                                                            Rimantas Užuotas               

 

 

 

PATVIRTINTA

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. DV-537  

 

PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS Švietimo stebėsenos tvarkos aprašas

 

I. Bendrosios nuostatos

 

1. Pasvalio rajono savivaldybės švietimo stebėsena (toliau – Švietimo stebėsena) yra Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vykdoma nuolatinė Savivaldybės švietimo būklės bei kaitos analizė, vertinimas, prognozavimas, taip pat tam reikalingų duomenų rinkimas. Švietimo stebėsena apima duomenų rinkimą apie ikimokyklinį, priešmokyklinį, bendrąjį ugdymą, suaugusiųjų mokymą, neformalųjį vaikų švietimą Savivaldybėje.

2. Pasvalio rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Švietimo stebėsenos paskirtį, uždavinius, subjektą, principus, švietimo organizavimą ir vykdymą, rodiklius, jų atrankos kriterijus ir tvirtinimą.

3. Švietimo stebėsenos paskirtis – sudaryti sąlygas visiems švietimo valdymo subjektams priimti pagrįstus sprendimus ir vykdyti švietimo kokybę laiduojantį valdymą, taip pat informuoti visuomenę apie švietimo būklę Savivaldybėje.

4. Švietimo stebėsenos uždaviniai yra šie:

4.1. rinkti, kaupti ir apdoroti duomenis apie švietimo sistemos būklę Savivaldybėje;

4.2. analizuoti ir vertinti švietimo būklę bei kaitą ir jai darančius įtaką veiksnius, atsižvelgiant į keliamus tikslus ir uždavinius;

4.3. prognozuoti švietimo sistemos kaitą;

4.4. teikti ir skelbti Švietimo stebėsenos duomenis ir/ar analitinę informaciją.

5. Švietimo stebėsenos objektas – švietimo būklė.

6. Švietimas stebimas šiais pagrindiniais aspektais:

6.1. švietimo funkcionavimo (švietimo kontekstas, indėlis į švietimą, švietimo procesai, švietimo rezultatai, poveikis ir pasekmės);

6.2. švietimo rūšių ir programų (formalusis švietimas, švietimo programos, neformalusis švietimas, švietimo pagalba);

6.3. švietimo valdymo lygmenų – Savivaldybės ir švietimo įstaigos;

6.4. kitais teisės aktų nustatytais teminiais-analitiniais aspektais.

7. Švietimo stebėsenos subjektai – institucijos, vykdančios švietimo stebėseną Savivaldybėje:

7.1. Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius;

7.2. Savivaldybės švietimo įstaigos.

8. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. V-1201 „Dėl Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo tvirtinimo“, ir kitais teisės aktais.

9. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Švietimo įstatyme bei Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos apraše vartojamas sąvokas.

10. Švietimo stebėsenos principai:

10.1. tikslingumas – renkami tik tie duomenys ir informacija, kurie yra reikalingi ir tinkami švietimo būklei vertinti bei jų valdymo subjektų sprendimams priimti;

10.2. sistemingumas – visa švietimo sistema stebima planingai, suderintai ir laikantis tęstinumo;

10.3. nešališkumas – švietimo stebėsena vykdoma be išankstinio nusistatymo, laikantis profesinio nepriklausomumo nuo įvairių interesų grupių;

10.4. patikimumas – duomenys renkami laikantis duomenų rinkimo standartų, skelbiama tikrovę atitinkanti informacija;

10.5. konfidencialumas − skelbiama tik tokia informacija, kuri garantuoja fizinio asmens duomenų anonimiškumą, išskyrus teisės aktuose numatytus atvejus;

10.6. saikingumas – siekiama maksimaliai sumažinti duomenų teikimo naštą. Duomenis surinkus vienąkart, pakartotinai jie neberenkami.

 

II. švietimo Stebėsenos organizavimas ir vykdymas

 

11. Švietimo stebėseną inicijuoja Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius.

12. Švietimo stebėsenos organizavimas ir vykdymas apima šias veiklas:

12.1. rodiklių sąrašų sudarymą, tvirtinimą ir atnaujinimą;

12.2. duomenų rinkimą, kaupimą ir apdorojimą;

12.3. stebėsenai reikalingų tyrimų užsakymą ir vykdymą;

12.4. analizių, apžvalgų, ataskaitų ir vertinimų rengimą, prognozavimą;

12.5. duomenų, rodiklių ir analitinės informacijos teikimą užsakovams ir / arba skelbimą naudotojams.

13. Švietimo stebėsena organizuojama ir vykdoma Savivaldybės ir švietimo įstaigos lygmenimis.

14. Už Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos organizavimą ir vykdymą atsakingas Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius. Švietimo įstaigos lygmens švietimo stebėsenos organizavimas ir vykdymas nustatomas švietimo įstaigos dokumentuose.

15. Skirtingų lygmenų švietimo stebėsenos subjektai neatlygintinai keičiasi stebėsenos duomenimis ir informacija.

 

III. švietimo Stebėsenos rodikliAI, JŲ ATRANKOS KRITERIJAI IR TVIRTINIMAS

 

16. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro rodikliai, apibūdinantys švietimo būklę ir kaitą Savivaldybės mastu. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

17. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašas atnaujinamas pagal poreikį, bet ne dažniau kaip kartą per metus.

18. Švietimo stebėsenos rodikliai turi atitikti šiuos kriterijus:

18.1. rodiklio aiškumas ir informatyvumas;

18.2. rodiklio naudingumas, tinkamumas švietimo valdymo, būklės analizės ir visuomenės informavimo reikmėms;

18.3. rodikliui skaičiuoti reikalingų duomenų prieinamumas ir patikimumas.

19. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąraše nurodoma:

19.1. rodiklio pavadinimas;

19.2. rodiklio aprašymas;

19.3. rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys (duomens pavadinimas, duomens šaltinis arba už duomens pateikimą atsakingas Savivaldybės padalinys, švietimo ar kita įstaiga);

19.4. rodiklio rinkimo laikotarpis.

20. Švietimo įstaigos lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro rodikliai, apibūdinantys švietimo būklę ir kaitą įstaigos mastu. Švietimo įstaigos švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina švietimo įstaigos vadovas.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

21. Švietimo stebėsenai galima naudoti prieinamus ŠVIS esančius duomenis, taip pat kitų institucijų viešai skelbiamus duomenis.

22. Savivaldybės ir švietimo įstaigos švietimo stebėsenos rodikliai yra vieši, išskyrus atvejus, kai iš pateiktos informacijos galima identifikuoti asmenis. 

__________________


 

PATVIRTINTA

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. DV-537  

 

Pasvalio rajono SAVIVALDYBĖS švietimo stebėsenos rodiklIAI

 

I. Švietimo konteksto rodikliai

 

1. Savivaldybės švietimo įstaigų tinklas

Rodiklio aprašymas

Švietimo įstaigos rūšiuojamos pagal vykdomas ugdymo programas ir tipus

Paskirtis

Švietimo įstaigų skaičiaus kaitos stebėjimas leidžia prognozuoti ugdymo įstaigų tinklo kaitą ir planuoti lėšas švietimui

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Švietimo įstaigų skaičius savivaldybėje (Švietimo ir mokslo institucijų registro (toliau – ŠMIR)

 

2. Mokinių skaičiaus kaita pagal ugdymo programas ir klasių koncentrus

Rodiklio aprašymas

Mokinių skaičius pagal vykdomas ugdymo programas (ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas) ir klasių koncentrus (1–4, 5–8, 9–10, 11–12 kl.)

Paskirtis

Mokinių skaičiaus kaitos stebėjimas leidžia prognozuoti švietimo įstaigų tinklo pokyčius, planuoti lėšas

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Švietimo įstaigų skaičius iš ŠMIR

Mokinių skaičius (švietimo valdymo informacinė sistema (toliau – ŠVIS), 1-mokykla ataskaita)

 

3. Pagal privalomojo ugdymo programas nesimokančių 7–16 metų vaikų skaičius

Rodiklio aprašymas

7–16 metų vaikų, nesimokančių pagal privalomojo ugdymo programas (pradinio ir pagrindinio ugdymo programas), skaičius

Paskirtis

Šis rodiklis rodo savivaldybės švietimo ir socialinės sistemų pajėgumą užtikrinti visų vaikų, kurių švietimas yra privalomas, ugdymą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

7–16 metų mokinių, kurie mokosi pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas skaičius mokyklose (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

Gyvenančių savivaldybėje 7-16 metų vaikų skaičius (Statistiko departamentas)

 

II. Švietimo aprūpinimo ir organizavimo rodikliai

 

4. Vienam priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio arba vidurinio ugdymo programos mokiniui tenkanti mokymo lėšų suma

Rodiklio aprašymas

Vidutinė mokymo lėšų suma, per metus skiriama vienam priešmokyklinio ugdymo grupių, bendrojo ugdymo mokyklų mokiniui, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio arba vidurinio ugdymo programą

Paskirtis

Rodiklis naudojamas vertinant  mokinių aprūpinimo lygį, lyginant skirtingų švietimo lygmenų aprūpinimą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Ikimokyklinio ugdymo įstaigoms, mokykloms tekusios mokinio (klasės) krepšelio lėšos

Mokinių (vaikų) skaičius (ŠVIS, 1-mokykla, ŠV-03-mokiniai ataskaitos)

 

5. Mokyklos aplinkai steigėjo skirtų lėšų suma, tenkanti vienam mokiniui

Rodiklio aprašymas

Vidutinė mokyklos aplinkai steigėjo skirtų lėšų suma, per metus skiriama vienam mokyklos mokiniui, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio arba vidurinio ugdymo programą

Paskirtis

Rodiklis naudojamas vertinant bendrojo ugdymo aprūpinimo lygį Savivaldybėje.

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Bendrojo ugdymo mokyklų aplinkai Savivaldybėje skirtos lėšos (tūkst. Eur)   

Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla, 2-mokykla ataskaitos)

 

6. Vieno mokinio išlaikymo kaina mokykloje 

Rodiklio aprašymas

Vidutinė lėšų (mokyklų gautų ugdymo ir aplinkos lėšų) suma, skiriama vienam mokiniui per metus

Paskirtis

Rodiklis naudojamas vertinant bendrojo ugdymo aprūpinimo lygį Savivaldybėje, lyginant skirtingų tipų įstaigas

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Bendrojo ugdymo mokyklų aplinkai Savivaldybėje skirtos lėšos (tūkst. Eur)   

Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla, 2-mokykla ataskaitos)

Mokinio (klasės) krepšelio lėšos

 

7. Nemokamai maitinamų mokinių d alis

Rodiklio aprašymas

Nemokamai maitinamų mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičius, išreikštas kaip bendro mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičiaus dalis (procentais)

Paskirtis

Nemokamai maitinamų mokinių dalis rodo valstybės paramos šeimoms mastą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Savivaldybės mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

Nemokamai maitinamų mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, skaičius (ugdymo įstaigų informacija)

 

8. Mokinių vežiojimas

Rodiklio aprašymas

Pavežamų mokinių skaičius, išreikštas kaip bendro mokinių skaičiaus dalis (procentais)

Paskirtis

Šis rodiklis naudojamas švietimo prieinamumui įvertinti

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

Pavežamų mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

 

9. Mokytojų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų kvalifikacijai tobulinti panaudotų ir priklausančių pagal mokinio (klasės) krepšelio lėšų santykis

Rodiklio aprašymas

Mokytojų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų kvalifikacijai tobulinti panaudotos mokinio (klasės) krepšelio lėšos (Eur), išreikštos kaip mokytojų kvalifikacijai tobulinti skirtų mokinio (klasės) krepšelio lėšų (Eur) dalis (procentais)

Paskirtis

Rodiklis atskleidžia, kiek dėmesio ugdymo įstaigos skiria mokytojų kvalifikacijai tobulinti

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Mokinio (klasės) krepšelio lėšos, konkrečiais metais panaudotos ir numatytos ugdymo įstaigų mokytojų kvalifikacijai ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų kvalifikacijai tobulinti (Eur)

(Ugdymo įstaigų informacija)

 

10. Mokinių, tenkančių vienam mokytojui, skaičius

Rodiklio aprašymas

Vidutinis mokinių skaičius, tenkantis vienam mokytojui tam tikrais mokslo metais

Paskirtis

Rodiklis naudojamas žmonių ištekliams švietime įvertinti

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

Mokytojų skaičius (ŠVIS, 3-mokykla ataskaita)

 

11. Specialiąją pedagoginę ir specialiąją, psichologinę bei socialinę pedagoginę pagalbą teikiančių specialistų ir mokinių skaičiaus santykis bendrojo ugdymo mokyklose

Rodiklio aprašymas

Bendrojo ugdymo mokyklų mokinių skaičius, tenkantis vienam specialiąją pedagoginę ir specialiąją, psichologinę ar socialinę pedagoginę pagalbą teikiančiam specialistui

Paskirtis

Mokinių ir specialiąją pedagoginę ir specialiąją, psichologinę bei socialinę pedagoginę pagalbą teikiančių specialistų santykis bendrojo ugdymo mokyklose parodo pagalbos prieinamumą visiems mokiniams, kuriems ji reikalinga

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Bendras pagalbos mokiniui specialistų skaičius bendrojo ugdymo mokyklose (ŠVIS, 3-mokykla ataskaita)

Bendras mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose) (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

 

12. Vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms skirtų lėšų panaudojimas

Rodiklio aprašymas

Vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms įsigyti panaudotos mokinio (klasės) krepšelio lėšos (Eur), išreikštos kaip vadovėliams numatytų metodikoje mokinio krepšelio lėšų (Eur) dalis (procentais)

Paskirtis

Rodiklis atskleidžia, kiek dėmesio mokyklos skiria ugdymo proceso aprūpinimui

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Mokinio (klasės) krepšelio lėšos pagal metodiką

Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

Panaudotos krepšelio lėšos vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms (Ugdymo įstaigų informacija)

 

13. Dalyvavimas projektuose, papildomų lėšų pritraukimas

Rodiklio aprašymas

Įstaigų dalyvavimas projektuose ir lėšos, pritraukiamos papildomai

Paskirtis

Papildomų lėšų pritraukimas rodo įstaigos iniciatyvumą ir pastangas gerinti ugdymo procesą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Finansuotų projektų skaičius (Ugdymo įstaigų informacija)

Projektinės lėšos (Ugdymo įstaigų informacija)

 

 

III. personalą apibūdinantys rodikliai

 

14. Mokytojų pasiskirstymas pagal amžių

Rodiklio aprašymas

Ugdymo įstaigose dirbančių mokytojų pasiskirstymas pagal amžiaus grupes: iki 30 metų, 30–39 metų, 40–49 metų, 50 metų ir vyresni (procentais)

Paskirtis

Rodiklis naudojamas pedagoginių profesijų demografijai vertinti, auklėtojų ir mokytojų poreikiui prognozuoti

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Bendras auklėtojų, mokytojų skaičius (ŠVIS, 3-mokykla ataskaita)

Mokytojų skaičius pagal amžiaus grupes: iki 30 metų, 30–39 metų, 40–49 metų, 50 metų ir vyresni (ŠVIS, 3-mokykla ataskaita)

 

IV. Mokinius apibūdinantys rodikliai

 

15. Specialiųjų poreikių turinčių mokinių dalis lyginant su bendru mokinių skaičiumi

Rodiklio aprašymas

Specialiųjų poreikių turinčių mokinių skaičius, išreikštas kaip mokyklos mokinių skaičiaus dalis (procentais)

Paskirtis

Specialiųjų poreikių turinčių mokinių mokymo įstaigose dalis rodo sąlygų jų socialinei integracijai sudarymą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Bendras mokyklos mokinių skaičius, specialiųjų poreikių turinčių mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

 

16. Mokinių, dalyvavusių šalies ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose dalis

Rodiklio aprašymas

Mokyklos mokinių, dalyvavusių tarptautinėse, šalies ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose, skaičius

Paskirtis

Gabių vaikų ugdymas

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Mokyklos mokinių, dalyvavusių tarptautinėse, šalies ir savivaldybės olimpiadose, konkursuose, parodose, festivaliuose, sportinėse varžybose, skaičius (Ugdymo įstaigų informacija)

Bendras mokyklos mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

 

V. Dalyvavimo švietime rodikliai

 

17. Švietimo įstaigose ugdomų 5–6 metų vaikų dalis lyginant su bendru to amžiaus vaikų skaičiumi

Rodiklio aprašymas

5–6 metų švietimo įstaigose ugdomų vaikų skaičius ir to paties amžiaus gyventojų skaičiaus santykis, išreikštas procentais

Paskirtis

Rodo priešmokyklinio amžiaus vaikų grupės dalyvavimo švietimo procesuose mastą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

5–6 metų vaikų, ugdomų švietimo įstaigose, skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

5–6 metų vaikų skaičius (Statistikos departamentas)

 

18. Mokinių skaičiaus kaita neformaliojo švietimo įstaigose

Rodiklio aprašymas

Mokinių skaičiaus kaita savivaldybės neformaliojo švietimo įstaigose

Paskirtis

Rodo mokinių dalyvavimo neformaliojo švietimo įstaigose mastą ir kaitą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Mokinių skaičius neformaliojo švietimo mokyklose (ŠVIS, 4-mokykla ataskaita)

 

19. Mokinių dalyvavimas neformaliojo švietimo veiklose (NVŠ)

Rodiklio aprašymas

Mokinių skaičiaus kaita Neformaliojo švietimo veiklose

Paskirtis

Rodo mokinių dalyvavimo neformaliojo švietimo veiklose mastą ir kaitą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Mokinių skaičius neformaliojo švietimo mokyklose (ŠVIS, 4-mokykla ataskaita)

 

20. Mokinių skaičiaus vidurkis klasės komplekte

Rodiklio aprašymas

Mokinių skaičiaus vidurkis klasės komplekte

 

Paskirtis

Rodo mokyklų užpildomumą, tuščių vietų finansavimą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Mokinių skaičius 1-4, 5–8, 9–10, 11–12 klasėse (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

Klasių komplektų skaičius

 

21. Praleistų (pateisintų, nepateisintų) pamokų skaičiaus vidurkis

Rodiklio aprašymas

Praleistų (pateisintų, nepateisintų) pamokų skaičiaus vidurkis tenkantis vienam mokiniui per mokslo metus

Paskirtis

Rodo mokinių mokymosi motyvaciją, netiesiogiai atskleidžia mokyklos indėlį į mokyklos nelankymo prevencinę veiklą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

Praleistų pamokų (pateisintų, nepateisintų) skaičius (Ugdymo įstaigų informacija)

 

22. Mokinių vasaros poilsio organizavimas

Rodiklio aprašymas

Programų skaičius vaikų vasaros poilsiui organizuoti

Paskirtis

Vasaros poilsio organizavimas rodo rūpinimąsi vaikų užimtumu

 

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Mokinių, dalyvavusių vasaros poilsio stovyklose, skaičius (Ugdymo įstaigų informacija)

Mokinių skaičius mokykloje (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

 

VI. Mokymosi rezultatų rodikliai

 

23. Brandos egzaminų išlaikymas

Rodiklio aprašymas

Brandos egzaminų išlaikymas (procentas)

Paskirtis

Rodiklis naudojamas įvertinti švietimo rezultatus. Netiesiogiai leidžia prognozuoti mokinių ateities planus

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Brandos egzaminų rezultatai (Nacionalinio egzaminų centro ataskaitos)

 

24. Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas

Rodiklio aprašymas

Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo rezultatai (procentais)

Paskirtis

Rodiklis naudojamas įvertinti švietimo rezultatus. Netiesiogiai leidžia prognozuoti mokinių tolesnį mokymąsi, ateities planus

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo rezultatai (Nacionalinio egzaminų centro ataskaitos)

 

25. Nacionalinis mokinių pasiekimų patikrinimas

Rodiklio aprašymas

Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatai (procentais)

Paskirtis

Rodiklis naudojamas įvertinti švietimo rezultatus. Netiesiogiai leidžia prognozuoti mokinių tolesnį mokymąsi, ateities planus

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatai (Nacionalinio egzaminų centro ataskaitos)

 

VII. Švietimo pasekmių rodikliai

 

26. Pagrindinį išsilavinimą įgijusiųjų dalis

Rodiklio aprašymas

Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius, išreikštas kaip bendro dešimtos klasės kursą išklausiusių mokinių skaičiaus dalis (procentais)

Paskirtis

Rodiklis rodo švietimo sistemos veiksmingumą, prieinamumą ir lygių galimybių švietime užtikrinimą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

10 klasių išklausiusių mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

 


 

27. Vidurinį išsilavinimą įgijusiųjų dalis

Rodiklio aprašymas

Vidurinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius, išreikštas kaip dvyliktos klasės programą išklausiusių mokinių skaičiaus dalis (procentais)

Paskirtis

Rodiklis rodo švietimo sistemos efektyvumą, prieinamumą ir lygių galimybių švietime užtikrinimą

Reikalingi duomenys

(jų šaltiniai)

12 klasės programą išklausiusių mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

Vidurinį išsilavinimą įgijusių mokinių skaičius (ŠVIS, 1-mokykla ataskaita)

 

________________________________