AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS
ĮSAKYMAS
DĖL AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO 2022 M. KOVO 9 D. ĮSAKYMO NR. PAV-93 „ DĖL ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2022 m. rugsėjo 13 d. Nr. PAV-270
Naujoji Akmenė
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. T-141 „Dėl vykdomosios institucijos įgaliojimų suteikimo Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pareigybei“:
1. P a k e i č i u Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašą, patvirtintą Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo 2022 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. PAV-93 „Dėl Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas):
1.1. Aprašo 13 punktą išdėstau taip:
„13. Socialinės priežiūros kokybės kontrolė paslaugų gavėjų lygmeniu atliekama anketinės apklausos metodu, apklausiant socialinės priežiūros paslaugų gavėjus. Apklausos dalyvis prašomas užpildyti Akredituotos socialinės priežiūros gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos formą (Aprašo 1 priedas), ar (ir) Akredituotos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos formą (Aprašo 4 priedas).“
2. P a v e d u šio įsakymo vykdymo kontrolę Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėjui.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Šiaulių rūmams Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo 2 priedas
(Akredituotos socialinės priežiūros kokybės planinio vertinimo akto forma)
AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS PLANINIO VERTINIMO AKTAS
20___ m. _________________________ d. Nr.
|
|
(Įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, (toliau – įstaiga) pavadinimas, juridinio asmens kodas, adresas, tel. Nr., el .p. adresas )
Vertinamų socialinių paslaugų pavadinimas:
|
|
|
|
Vertinimą atlieka:________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
_______________________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
Vertinime dalyvauja, reikalingus dokumentus ir informaciją teikia vertinamos įstaigos vadovas ar jo įgaliotas atstovas:
_______________________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
_______________________________________________________________________________________________________________________
(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijaus turinys (tikrinami dokumentai) |
Kriterijaus atitikimo atžyma (pažymėti x) |
Nustatytas pažeidimas ir nustatytas pažeidimo (trūkumo) pašalinimo terminas |
Atžyma apie įvykdymą |
Pastabos |
(pildoma, jeigu pažeidimų ir trūkumų nustatyta) |
||||||
1. |
Įstaigos teikiamos socialinės priežiūros organizavimo ir teikimo dokumentų paketo sudėtis ir turinys |
Įstaigos socialinės priežiūros organizavimo ir teikimo dokumentai: |
x |
x |
x |
x |
įstaigos metinis veiklos planas |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
įstaigos teikiamų paslaugų sąrašas |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų pareigybių aprašymai |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų darbo sutartys |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
darbų saugos instrukcijos |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
įstaigos vidaus tvarkos taisyklės |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
socialinės priežiūros organizavimo ir teikimo tvarkos aprašas (-ai) |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
socialinės priežiūros teikimo sutartys tarp įstaigos ir paslaugų gavėjų |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
paslaugų gavėjų bylos su visais teisės aktais nustatyta tvarka privalomais dokumentais socialinės priežiūros paslaugoms gauti |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo) |
□ taip □ ne |
|
|
|
||
kiti dokumentai (jei turi – išvardyti) |
x |
x |
x |
x |
||
|
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
|
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
|
□ pateikta □ nepateikta |
|||||
2. |
Atitiktis LR socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintiems Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, taikomiems įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, patalpoms (jei paslaugai teikti būtinos patalpos) |
Vertinama, jei paslaugai teikti būtinos patalpos
|
||||
Įstaigos dokumentai, įrodantys patalpų, kuriose teikiama akredituota socialinė priežiūra, atitiktį: |
x |
x |
x |
x |
||
priešgaisrinės saugos reikalavimams |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
darbo saugos reikalavimams |
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
higienos reikalavimams
|
□ pateikta □ nepateikta |
|
|
|
||
Patalpų, skirtų konkrečiai paslaugai teikti, atitiktis LR socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintiems Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
|
||
3. |
Atitiktis LR socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintiems Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, taikomiems įstaigos darbuotojų, teikiančių akredituotą socialinę priežiūrą, išsilavinimui |
socialiniai darbuotojai yra įgiję LR socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
|
individualios priežiūros darbuotojai atitinka LR socialinių paslaugų įstatymo 19 straipsnio 61 dalyje nurodytus reikalavimus |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
|
||
kiti darbuotojai (atsižvelgiant į teikiamą socialinę paslaugą) turi įgiję atitinkamai profesijai reikalingą teisės aktuose nustatytą išsilavinimą |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
|
||
socialinės reabilitacijos paslaugas neįgaliesiems bendruomenėje teikiantys įvairių terapijų (užimtumo, meno ir pan.) specialistai yra įgiję atitinkamą išsilavinimą (kvalifikaciją) ir/arba turi ne mažesnę kaip 1 metų darbo su neįgaliaisiais patirtį |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
|
||
globos koordinatoriai – globos centro specialistai, yra įgiję socialinio darbo ir (ar) socialinės pedagogikos, ir (ar) psichologijos, ir (ar) šeimos edukologijos ir vaiko teisių apsaugos išsilavinimą, ir (ar) Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atestuoti asmenys |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
|
||
įstaigos darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją |
□ taip □ iš dalies □ ne |
|
|
|
||
sudaryti socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų darbo grafikai |
□ taip □ iš dalies □ ne |
|
|
|
||
socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų darbo krūvis atitinka teisės aktais nustatytus reikalavimus |
□ taip □ iš dalies □ ne |
|
|
|
||
organizuojami socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų pasitarimai paslaugų organizavimo ir teikimo klausimais |
□ taip □ iš dalies □ ne |
|
|
|
||
organizuojama socialinę priežiūrą teikiančių darbuotojų apklausa, siekiant išsiaiškinti jų nuomonę apie darbo sąlygas, profesinę riziką ir kt. |
□ taip □ iš dalies □ ne |
|
|
|
Nustatyti trūkumai ir (ar) pažeidimai:
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Išvados ir rekomendacijos (priemonės paslaugų kokybei gerinti, tobulintinos sritys ir pan.):
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Nustatytų trūkumų ir (ar) pažeidimų pašalinimo ir rekomendacijų įgyvendinimo data: _____________________
Vertinimą atlikusio (-ių) darbuotojo (-ų) pareigos, vardas (-ai), pavardė (-ės), parašas (-ai): ___________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Vertinime dalyvavusio įstaigos vadovo (jo įgalioto asmens) pareigos, vardas, pavardė, parašas________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Informacija apie trūkumų ir (ar) pažeidimų pašalinimą ir rekomendacijų įgyvendinimą: _________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašas 4 priedas
ANKETA ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS REABILITACIJOS NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PASLAUGŲ GAVĖJUI (JO ATSTOVUI)
(Akredituotos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų (toliau – socialinės paslaugos) gavėjo (jo atstovo) apklausos anketos forma)
1. Prašome įrašyti įstaigos, kurios teikiamomis socialinėmis paslaugomis naudojatės, pavadinimą:
_______________________________________________________________________________
2. Kiek metų naudojatės įstaigos teikiamomis socialinėmis paslaugomis
(prašome pažymėti x ):
□ iki 1 metų □ 1 - 2 metus □ 3 - 4 metus □ ilgiau kaip 4 metus
3. Pažymėkite socialines paslaugas, kurias Jums teikia įstaiga:
Socialinės paslaugos pavadinimas |
Pažymėti teikiamas socialines paslaugas (pažymėti x ) |
Pagrindinės socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos (prašome nurodyti): |
|
socialinių ir (ar) kasdienių savarankiško gyvenimo įgūdžių, gebėjimų ugdymas ir (ar) palaikymas, ir (ar) atkūrimas, |
□ |
mokymosi, užimtumo ir (ar) darbinių įgūdžių ugdymas, atkūrimas ir (ar) stiprinimas |
□ |
Papildomos socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos (prašome nurodyti): |
|
palydėjimas ir (ar) transporto organizavimas |
□ |
aktyvaus judėjimo ir sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas |
□ |
saviraiškos įgūdžių ir meninių gebėjimų lavinimas ir (ar) palaikymas |
□ |
individuali emocinė-psichologinė pagalba |
□ |
grupinė emocinė-psichologinė pagalba |
□ |
savitarpio paramos grupės |
□ |
Bendrosios socialinės paslaugos (prašome nurodyti): |
□ |
Informavimas |
□ |
Konsultavimas |
□ |
Tarpininkavimas ir atstovavimas |
□ |
Sociokultūrinės paslaugos |
□ |
Aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne |
□ |
Maitinimo organizavimas |
□ |
Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas |
□ |
Transporto organizavimas |
□ |
Kitos bendrosios socialinės paslaugos (prašome nurodyti): |
□ |
|
□ |
|
□ |
|
□ |
4. Ar Jums pakanka įstaigos teikiamų socialinių paslaugų (prašome pažymėti x ):
□ taip □ iš dalies □ ne
5. Kokias papildomas paslaugas (kitą pagalbą) pageidautumėt gauti (prašome išvardyti): ___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
6. Prašome žemiau esančios lentelės kiekvienoje eilutėje pažymėti labiausiai Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymą (prašome pažymėkite x)
Tenkina Jums teikiamų socialinių paslaugų dažnumas |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Tenkina Jums teikiamų socialinių paslaugų trukmė |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Jums pakanka informacijos apie įstaigos teikiamas socialines paslaugas |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Įstaigos darbuotojų Jums teikiamos socialinės paslaugos yra kokybiškos |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Socialines paslaugas Jums teikiantis darbuotojas geba bendrauti, išklauso pageidavimų, į juos reaguoja |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Socialines paslaugas Jums teikiantis darbuotojas laikosi konfidencialumo principo |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
Teikiamos socialinės paslaugos atitinka lūkesčius ir patenkina poreikius |
□ taip |
□ iš dalies |
□ ne |
7. Jūsų nuomonė apie įstaigos teikiamų socialinių paslaugų viešinimą:
Kokia būtų priimtiniausia informacijos apie įstaigos veiklą ir teikiamas paslaugas pateikimo forma (prašome pažymėkite x): |
|
· Seniūnijos socialinio darbuotojo suteikta informacija prašymo gauti socialines paslaugas pateikimo metu |
□ |
· Informacija įstaigos internetiniame puslapyje |
□ |
· Informacija įstaigos patalpose |
|
· Informacija Akmenės rajono savivaldybės internetiniame puslapyje |
□ |
· Informacinis lankstinukas |
□ |
Kita (prašome nurodyti):
|
8. Įvertinkite balais socialinių paslaugų poveikį Jūsų (Jūsų šeimos) gyvenimo kokybei:
(1 – žemiausias balas, 5 – aukščiausias balas):
Jūsų savijauta/gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų savijauta/gyvenimo kokybė gaunant socialines paslaugas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Kaip vertinate Jums teikiamų socialinių paslaugų kokybę |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9. Prašome pateikti pasiūlymus, ką, Jūsų nuomone, reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?
.......................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
..............................................................................................................
*- socialinių paslaugų gavėjo atstovas anketą pildo socialines paslaugas gaunančio asmens vardu tuo atveju, kai paslaugų gavėjas to negali atlikti dėl amžiaus ar pan.
Anketa anoniminė.
Užpildytą anketą galite pateikti Jums patogiu būdu:
1. Atiduoti apklausą vykdančiam darbuotojui.
2. Išsiųsti paštu adresu: Akmenės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriui, L. Petravičiaus a. 2, LT – 85132 Naujoji Akmenė.
3. Pateikti el. p. socparama@akmene.lt .
4. Pateikti Akmenės rajono savivaldybės administracijos Interesantų priimamajame „vieno langelio“ patalpose adresu: I aukšto fojė, L. Petravičiaus a. 2, Naujoji Akmenė.
5. Pateikti gyvenamosios vietos seniūnijai ir pan.
Dėkojame, kad sutikote dalyvauti apklausoje. Jūsų pateikti atsakymai bus labai naudingi tobulinant socialinės priežiūros paslaugų kokybę Akmenės rajono savivaldybėje.