LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO IR LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO 2004 M. GEGUŽĖS 5 D. ĮSAKYMO NR. 3-25/D1-249 „DĖL GELEŽINKELIO STOČIŲ PROJEKTAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. liepos 4 d. Nr. 3-271-(E)/D1-586
Vilnius
P a k e i č i a m e Geležinkelio stočių projektavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. 3-25/D1-249 „Dėl Geležinkelio stočių projektavimo taisyklių patvirtinimo“:
1. Pakeičiame 3 punktą ir jį išdėstome taip:
„3. Naujų ir rekonstruojamų geležinkelio stočių projektai rengiami vadovaujantis teritorijų planavimo dokumentais, Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto kodeksu, geležinkelių techninio sąveikumo specifikacijomis (toliau – TSS), Techninio geležinkelių naudojimo nuostatais, statybos techniniais reglamentais, normatyviniais statinio saugos ir paskirties dokumentais, higienos normomis ir kitais teisės aktais.“
2. Pakeičiame 42 punktą ir jį išdėstome taip:
3. Pakeičiame 52.5 papunktį ir jį išdėstome taip:
5. Pakeičiame 89 punktą ir jį išdėstome taip:
8. Pakeičiame 167 punktą ir jį išdėstome taip:
„167. Peronų plotis nustatomas atsižvelgiant į pavojingosios zonos plotį. Pavojingosios zonos plotis turi būti ne mažesnis kaip 0,8 m, jeigu traukinių greitis šalia perono esančiais geležinkelio keliais yra iki 120 km/val., ir ne mažesnis kaip 1,5 m, jeigu traukinių greitis didesnis kaip 120 km/val.“
11. Pakeičiame 171 punktą ir jį išdėstome taip: