Pasvalio rajono savivaldybės taryba
Sprendimas
Dėl pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2020 M. gruodžio 23 D. SPRENDIMO NR. T1-239 „Dėl PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PARAMOS TEIKIMO KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. rugpjūčio 23 d. Nr. T1-211
Pasvalys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 4 punktu, 16 straipsnio 1 dalimi, įgyvendindama Pasvalio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. T1-54 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), 160 punktą, Pasvalio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Pakeisti Pasvalio rajono savivaldybės socialinės paramos teikimo komisijos veiklos nuostatus, patvirtintus Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2020 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. T1-239 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės socialinės paramos teikimo komisijos veiklos nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Nuostatai):
1.2. Pakeisti Nuostatų 9.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:
1.3. Pakeisti Nuostatų 10.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„10.1. vadovaujantis Vienkartinių, tikslinių, sąlyginių ir periodinių pašalpų iš Pasvalio rajono savivaldybės biudžeto skyrimo ir mokėjimo tvarkos aprašu, patvirtintu Savivaldybės tarybos 2020 m. lapkričio 25 d. sprendimu Nr. T1-231 „Dėl vienkartinių, tikslinių, sąlyginių ir periodinių pašalpų iš Pasvalio rajono savivaldybės biudžeto skyrimo ir mokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais) (toliau – Tvarkos aprašas), nustatyti konkrečius Pašalpų dydžius, skyrimo terminus, teikimo ir mokėjimo būdus;“
1.4. Pakeisti Nuostatų 10.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„10.3. netenkinti asmens (šeimos) prašymo pateikto prašymo šių Nuostatų 9.1.1, 9.1.3 ir 9.2 punktuose nustatytai socialinei paramai gauti, atsižvelgiant į seniūnijos surašytą buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, pateiktas pareiškėjų pažymas, Komisijos narių išvadas, asmeniui (šeimai) pateikus klaidingus duomenis apie save, šeimos narius, radus kitą alternatyvų problemos sprendimo būdą;“
1.5. Pakeisti Nuostatų 19 punktą ir jį išdėstyti taip:
„19. Komisijos sprendimai įforminami protokolu ar garso įrašu. Vaizdo įrašas nedaromas. Komisijos sprendimus įforminant protokolu, posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius. Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Komisijos protokolai registruojami Dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS). Komisijos sprendimus įforminant garso įrašu, posėdžio metu daromas garso įrašas, kuris laikomas posėdžių protokolu. Posėdžio įrašas turi būti nenutrūkstamas, išskyrus tuos atvejus kai posėdis vyksta su pertraukomis. Jei posėdžio įrašas buvo nutrūkęs dėl techninių priežasčių, tai turi būti nurodomas šis įvykis ir jo priežastis.“
1.6. Pakeisti Nuostatų 20 punktą ir jį išdėstyti taip:
„20. Reikalavimai posėdžio garso įrašo turiniui:
20.1. posėdžio pradžioje Komisijos pirmininkas praneša Komisijos pavadinimą, posėdžio datą ir laiką, visų Komisijos narių, iš jų dalyvavusių ir nedalyvavusių posėdyje, skaičių, vardus ir pavardes, seniūnijų specialistų bei kviestųjų asmenų (šeimos) vardus ir pavardes, Komisijos pirmininko vardą ir pavardę, posėdžio darbotvarkę;
20.2. Komisijos pirmininkas įvardija svarstomo klausimo pranešėjo vardą, pavardę ir pareigas, informaciją apie Komisijos narių nusišalinimą (kas ir dėl kokios priežasties nusišalino, kada išėjo ir grįžo į posėdžių salę), kitų dalyvaujančių asmenų, teikiančių papildomą informaciją apie asmenų (šeimos) pateikusius prašymą, vardus, pavardes ir pareigas, informuoja apie garso įrašo stabdymą, priimto sprendimo ir balsavimo rezultatus.“
1.7. Pakeisti Nuostatų 21 punktą ir jį išdėstyti taip:
„21. Prie posėdžio garso įrašo per 3 (tris) darbo dienas surašoma informacinė pažyma, kuri registruojama DVS Informacinėje pažymoje nurodoma:
21.1. Komisijos posėdžio data, posėdžio pradžios ir pabaigos laikas, pavadinimas, pirmininkas, sekretorius, komisijos posėdyje dalyvaujantys komisijos nariai ir kiti dalyviai;
1.8. Pakeisti Nuostatų 22 punktą ir jį išdėstyti taip:
„22. Komisijos posėdžių garso įrašai neskelbiami ir netransliuojami viešai, nes Komisijos uždaviniai ir funkcijos išdėstytos šių Nuostatų 9.1 - 9.3 punktuose pažeistų asmenų (šeimų) pateikusių prašymus svarstyti Komisijai, teisę į privataus gyvenimo neliečiamumą ir teisę į asmens duomenų apsaugą. Komisijos veiklos techninį aptarnavimą dėl garso įrašo atlieka Savivaldybės administracijos informacinių technologijų specialistai.“
1.9. Pakeisti Nuostatų 23 punktą ir jį išdėstyti taip:
1.10. Pakeisti Nuostatų 25 punktą ir jį išdėstyti taip:
„25. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai ir kiti dokumentai) saugomi Savivaldybės administracijoje Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
Komisijos posėdžių garso įrašai saugomi informacinėse laikmenose ir nėra viešai prieinami visuomenei. Komisijos posėdžių archyvinė garso medžiaga saugoma Savivaldybės serveryje Savivaldybės administracijos dokumentacijos plane nustatytą saugojimą terminą. Už šios garso medžiagos saugojimą atsako Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas darbuotojas.“
2. Nustatyti, kad šis sprendimas:
2.1. skelbiamas Teisės aktų registre ir Pasvalio rajono savivaldybės interneto tinklalapyje www.pasvalys.lt;
Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.