isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2023 m. kovo 23 d. Nr. T-80

Pakruojis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 10 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 pakeitimo įstatymo Nr. XIV-1268 2 straipsniu, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1 punktu, 6 straipsnio 2 ir 5 dalimis, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1Patvirtinti Pakruojo rajono savivaldybės administracijos nuostatus (pridedama).

2Įpareigoti Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktorių teisės aktų nustatyta tvarka įregistruoti nuostatus Juridinių asmenų registre.

3Pripažinti netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2022 m. birželio 30 d. sprendimą Nr. T-189 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės administracijos nuostatų patvirtinimo“.

4.     Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja 2023 m. balandžio 1 d. Sprendimo nuostatos pradedamos taikyti, kai naujai išrinkta 2023-2027 m. kadencijos Pakruojo rajono savivaldybės taryba susirenka į pirmąjį posėdį. Iki pirmojo 2023 m. naujai išrinktos savivaldybės tarybos posėdžio taikomos iki 2023 m. kovo 31 d. galiojusios Pakruojo rajono savivaldybės administracijos nuostatų nuostatos.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                          Saulius Margis


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2023 m. kovo 23 d. sprendimu Nr. T-80

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1Pakruojo rajono savivaldybės administracijos nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos (toliau – Administracija) veiklos tikslus, uždavinius, struktūrą, funkcijas, struktūrinių padalinių, į struktūrinius padalinius neįeinančių valstybės tarnautojų ir filialų (struktūrinių teritorinių padalinių) – seniūnijų darbo kontrolę ir atsakomybę.

2Administracija yra savivaldybės biudžetinė įstaiga, kurią sudaro struktūriniai padaliniai, į struktūrinius padalinius neįeinantys valstybės tarnautojai ir Administracijos filialai (struktūriniai teritoriniai padaliniai) – seniūnijos (toliau – seniūnijos).

3Administracija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės mero potvarkiais, Administracijos direktoriaus įsakymais, šiais Nuostatais.

4Administracijos savininkas yra Savivaldybė. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Savivaldybės taryba, kurios kompetenciją, veiklos tvarką ir formas reglamentuoja Vietos savivaldos įstatymas, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentas.

5Administracijos vadovas yra direktorius.

6Administracija turi juridinio asmens statusą. Ji turi sąskaitų bankuose ir herbinį antspaudą su pavadinimu „Pakruojo rajono savivaldybės administracija“ ir Savivaldybės herbu. Už antspaudo naudojimą ir saugojimą atsakingas Administracijos direktorius arba jo įgaliotas asmuo.

7Administracijos veikla yra neterminuota. Administracijos įgaliojimai nėra susiję su Savivaldybės tarybos ir mero įgaliojimų pabaiga.

8Administracijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, negali būti Savivaldybės, kurioje jie dirba, Savivaldybės tarybos nariai.

9Administracijos veikla grindžiama atstovaujamosios demokratijos, savivaldybių savarankiškumo ir veiklos laisvės, atsakomybės savivaldybės bendruomenei, teisėtumo, savivaldybių ir valstybės interesų derinimo, savivaldybės bendruomenės ir atskirų savivaldybės gyventojų interesų derinimo, savivaldybės gyventojų dalyvavimo tvarkant savivaldybės reikalus, veiklos viešumo ir skaidrumo, plėtros ir veiklos planingumo, reagavimo į savivaldybės gyventojų nuomonę, žmogaus teisių ir laisvių užtikrinimo ir gerbimo, subsidiarumo principais.

10Administracijos finansiniai metai sutampa su kalendoriniais metais.

11Administracija yra paramos gavėja.

12Administracijos buveinė: Kęstučio g. 4, LT-83152 Pakruojis.

 

II SKYRIUS

ADMINISTRACIJOS VEIKLOS TIKSLAS, UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

13Administracijos vykdomos veiklos rūšys atitinka veiklą, nustatytą Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriuje, patvirtintame Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226 „Dėl Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus patvirtinimo“:

13.1bendroji viešojo valdymo veikla (84.11);

13.2Lietuvos Respublikos savivaldybių veikla (84.11.20);

13.3Lietuvos Respublikos seniūnijų veikla (84.11.30);

13.4iždo valdymas ir priežiūra (84.11.40);

13.5biudžeto vykdymas ir valstybinių fondų tvarkymas (84.11.50).

14Administracijos veiklos tikslai vykdant teisės aktų jai nustatytas funkcijas ar atskiras vykdomosios valdžios funkcijas – organizuoti ir kontroliuoti Savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą arba pačiai juos įgyvendinti, administruoti viešųjų paslaugų teikimą, atlikti viešojo administravimo funkcijas ir atsakyti už šių funkcijų įgyvendinimą.

15Administracija, atlieka šias funkcijas:

15.1savivaldybės teritorijoje organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą arba pati juos įgyvendina;

15.2įgyvendina įstatymus ir Vyriausybės nutarimus, nereikalaujančius Savivaldybės tarybos sprendimų;

15.3įstatymų nustatyta tvarka organizuoja savivaldybės biudžeto pajamų, išlaidų ir kitų piniginių išteklių finansinės apskaitos tvarkymą, organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės turto valdymą ir naudojimą;

15.4administruoja viešųjų paslaugų teikimą;

15.5rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų projektus;

15.6atlieka Savivaldybės tarybos posėdžių sekretoriaus (-ių), Savivaldybės mero, Savivaldybės tarybos narių, Savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos finansinį, ūkinį ir materialinį aptarnavimą;

15.7dėl Savivaldybės tarybos sprendimo projekto, išskyrus Vietos savivaldos įstatymo 33 straipsnio 3 dalies 5 punkte nurodytus spendimų projektus, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo registravimo dienos pateikia išvadas;

15.8atlieka kitas įstatymais, teisės aktais ir Savivaldybės tarybos sprendimais nustatytas funkcijas.

 

III SKYRIUS

ADMINISTRACIJOS SAVININKO TEISES IR PAREIGAS ĮGYVENDINANČIOS INSTITUCIJOS KOMPETENCIJA

 

16.     Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Savivaldybės taryba:

16.1tvirtina Administracijos nuostatus;

16.2Savivaldybės mero teikimu tvirtina ir keičia Administracijos struktūrą ir darbo užmokesčio fondą, nustato didžiausią leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių, tvirtina seniūnijos – biudžetinės įstaigos – nuostatų ir darbo užmokesčio fondą, nustato didžiausio leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių seniūnijoje – biudžetinėje įstaigoje.

16.3priima sprendimus dėl seniūnijų steigimo, panaikinimo ir jų skaičiaus nustatymo, dėl pavadinimų seniūnijoms suteikimo ir jų keitimo, dėl teritorijų priskyrimo seniūnijoms, dėl seniūnijų aptarnaujamų teritorijų ribų nustatymo ir keitimo;

16.4sprendžia kitus Vietos savivaldos įstatyme, Biudžetinių įstaigų įstatyme, kituose teisės aktuose bei šiuose Nuostatuose savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai priskirtus klausimus.

 

IV SKYRIUS

ADMINISTRACIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

17Administracija, įgyvendindama jai pavestus uždavinius ir funkcijas, turi teisę:

17.1gauti iš visų Savivaldybės institucijų ir kitų įstaigų ir organizacijų, kurių savininkė yra Savivaldybė, Savivaldybės kontroliuojamų įmonių informaciją ir pasiūlymus Administracijos kompetencijai priskirtais klausimais;

17.2pagal savo kompetenciją tikrinti, kaip Savivaldybės įmonės, įstaigos ir organizacijos laikosi Lietuvos Respublikos įstatymų, vykdo Vyriausybės nutarimus, taip pat Savivaldybės institucijų teisės aktus, duoti privalomus nurodymus šalinti nustatytus įstatymų ir kitų teisės aktų pažeidimus;

17.3pasitelkti Savivaldybei pavaldžių, taip pat kitų įstaigų, įmonių bei organizacijų atstovus ir specialistus Savivaldybės sprendžiamoms problemoms nagrinėti, sudaryti komisijas, darbo grupes;

17.4inicijuoti darbo grupių, komisijų sudarymą Savivaldybės institucijų teisės aktams, mero potvarkiams ir kitiems klausimams, susijusiems su Administracijos veikla, nagrinėti ir rengti;

17.5pagal savo kompetenciją sudaryti sutartis ir susitarimus su Lietuvos Respublikos ir užsienio valstybių juridiniais ir fiziniais asmenimis;

17.6Administracija turi ir kitas įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Savivaldybės tarybos sprendimų jai suteiktas teises.

18Administracija privalo:

18.1organizuoti Administracijai teisės aktais pavestų funkcijų įgyvendinimą;

18.2organizuoti ir administruoti viešųjų paslaugų teikimą.

 

V SKYRIUS

ADMINISTRACIJOS VALDYMO ORGANAI

 

19Administracijai vadovauja direktorius. Jis yra įstaigos vadovas.

20Administracijos direktorius tiesiogiai ir asmeniškai merui atsako už įstatymų, įstatymų įgyvendinamųjų teisės aktų, Vyriausybės, Savivaldybės tarybos, mero sprendimų įgyvendinimą savivaldybės teritorijoje jo kompetencijai priskirtais klausimais.

21Kai savivaldybės teritorijoje įvedamas tiesioginis valdymas, Administracijos direktoriaus įgaliojimų klausimas sprendžiamas Tiesioginio valdymo savivaldybės teritorijoje įstatymo nustatyta tvarka.

22Administracijos direktorius į pareigas skiriamas Savivaldybės mero sprendimu Savivaldybės mero įgaliojimų laikui politinio (asmeninio) pasitikėjimo pagrindu. Asmuo, skiriamas į Administracijos direktoriaus pareigas, turi atitikti įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytus reikalavimus, taikomus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

23Administracijos direktorių atleidžia meras.

24Tol, kol Administracijos direktorius nepaskirtas, Administracijos direktoriaus pareigas gali eiti mero ar merą pavaduojančio vicemero ar mero pareigas laikinai einančio tarybos nario paskirtas Administracijos valstybės tarnautojas.

25Administracijos direktorius veiklą organizuoja ir veikia Administracijos vardu bendradarbiaudamas su kitais juridiniais asmenimis, vadovaudamasis šiais Nuostatais, pareigybės aprašymu bei Savivaldybės tarybos sprendimais.

26Tarnybines nuobaudas Administracijos direktoriui skiria Savivaldybės meras.

27Administracijos direktoriaus pareigybės aprašymą tvirtina Savivaldybės meras.

28Administracijos direktorius:

28.1valdo Administracijai skirtus biudžeto asignavimus;

28.2 tiesiogiai įgyvendindamas Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir Savivaldybės tarybos sprendimus, gali kreiptis į valstybinio administravimo subjektus, leisti įsakymus, privalomus Administracijos padaliniams, taip pat jam priskirtos kompetencijos klausimais – Savivaldybės gyventojams ir kitiems savivaldybės teritorijoje esantiems subjektams;

28.3 organizuoja Administracijos darbą, tvirtina Administracijos struktūrinių padalinių ir seniūnijų veiklos nuostatus, tvirtina Administracijos, seniūnijų metinius veiklos planus ir kitus strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimą detalizuojančius dokumentus ir kontroliuoja jų įgyvendinimą, atsako už vidaus administravimą Administracijoje;

28.4įstatymų nustatyta tvarka priima į pareigas ir atleidžia iš jų Administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, seniūnijų seniūnus, atlieka kitas Valstybės tarnybos įstatymo ir mero jam priskirtas personalo valdymo funkcijas;

28.5teikia merui tvirtinti gyvenamųjų vietovių ar jų dalių suskirstymo (sugrupavimą) į seniūnaitijas projektą;

28.6išduoda leidimus naudoti žūklės plotus vandens telkiniuose, tvirtina žuvų išteklių naudojimo, atkūrimo ir apsaugos žuvininkystės vandens telkiniuose priemonių planus teisės aktų nustatyta tvarka;

28.7suteikia patalpas Lietuvos Respublikos Seimo nariams pagal Lietuvos Respublikos Seimo statutą;

28.8.    įstatymų nustatytais atvejais organizuoja savivaldybės bendrojo plano arba savivaldybės dalių bendrųjų planų, detaliųjų planų ir Administracijos direktoriaus kompetencijai priskirtų vietovės lygmens specialiojo teritorijų planavimo dokumentų rengimą;

28.9.    įstatymų nustatytais atvejais organizuoja žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimą;

28.10karo komendanto prašymu teikia jam dokumentus ir informaciją, būtiną pasirengti Lietuvos Respublikos karo padėties įstatyme nustatytoms karo komendanto funkcijoms atlikti ir jas atliekant;

28.11kaip įstaigos vadovas, atlieka kitus tiesioginius mero pavedimus.

29Administracijos direktorius koordinuoja Administracijos struktūrinių padalinių ir filialų veiklą per skyrių vedėjus ir seniūnus.

 

VI SKYRIUS

ADMINISTRACIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

30.     Savivaldybės administracijos karjeros valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, teisinius santykius reglamentuoja Valstybės tarnybos įstatymas, Darbo kodeksas ir kiti norminiai teisės aktai. Administracijos padalinių veiklą reguliuoja Administracijos direktoriaus patvirtinti struktūrinių padalinių ir seniūnijų nuostatai, Administracijos darbo tvarkos taisyklės, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymai.

31Administracijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartį, atskaitingi Administracijos direktoriui.

32Administracijos skyriai privalo palaikyti tarpusavio ryšius taip, kad galėtų objektyviai vykdyti savo funkcijas.

33Administracijos veikla organizuojama vadovaujantis Savivaldybės tarybos patvirtintu Pakruojo rajono savivaldybės strateginiu plėtros planu, taip pat kitais strateginio planavimo dokumentais ir strateginio planavimo principais, šiais Nuostatais.

34Administracijos veiklos klausimai aptariami struktūrinių padalinių ir seniūnijų vadovų ir į padalinius neįeinančių valstybės tarnautojų pasitarimuose.

35Administracija pagal savo kompetenciją rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų projektus.

36Tarybos sprendimų projektus Administracija teikia svarstyti Savivaldybės tarybos komitetams Savivaldybės tarybos reglamento nustatyta tvarka.

37Savivaldybės mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų projektus Administracijos tarnautojai rengia pagal savo kompetenciją. Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų rengėjai yra asmeniškai atsakingi už tai, kad parengti dokumentų projektai būtų pagrįsti, atitiktų Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, dokumentų rengimo taisykles. Padalinių vadovai organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų įgyvendinimą, inicijuoja jų pakeitimus ar pripažinimą netekusiais galios, jei nenurodytas kitas vykdytojas.

38Administracijos direktoriui negalint eiti pareigų (trumpam išvykus iš darbo vietos, komandiruočių, nedarbingumo, atostogų laikotarpiu) jas atlieka be atskiro įgaliojimo Administracijos Strateginės plėtros ir statybos skyriaus vedėjas, o jo nesant – Administracijos Žemės ūkio skyriaus vedėjas.

39Administracijos padalinių vadovus jų atostogų, komandiruočių, ligos metu ar jų nesant darbe pavaduotoja padalinio vadovo pavaduotojas ar kitas valstybės tarnautojas ar darbuotojas, kuriam pavesta pavaduoti pagal padalinio nuostatus ar ši funkcija yra numatyta pareigybės aprašyme.

40Gyventojų pasiūlymai, prašymai, skundai nagrinėjami teisės aktų ir Administracijos direktoriaus nustatyta tvarka. Savivaldybės tarybos narių paklausimai nagrinėjami Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka. Pavedimų vykdymo terminai nustatomi, pratęsiami, vykdymo kontrolė atliekama Administracijos direktoriaus nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

ADMINISTRACIJOS TURTAS IR LĖŠŲ ŠALTINIAI

 

41.     Administracija jai priskirtą Savivaldybei nuosavybės teise priklausantį turtą valdo ir naudoja patikėjimo teise Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo bei kitų įstatymų ar Savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.

42Administracijos lėšų šaltiniai:

42.1savivaldybės biudžeto lėšos;

42.2valstybės biudžeto lėšos.

42.3Europos Sąjungos biudžeto lėšos;

42.4lėšos, gautos kaip parama;

42.5gautos pajamos ir kitos teisėtai įgytos lėšos.

43Administracija skirtas lėšas naudoja Nuostatuose numatytai veiklai įstatymų nustatyta tvarka.

44Administracija finansinę apskaitą organizuoja ir atskaitomybę tvarko Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nustatyta tvarka.

 

VIII SKYRIUS

ADMINISTRACIJOS FINANSINĖ IR VEIKLOS KONTROLĖ

 

45.     Administracijos veiklą kontroliuoja ir už ją atsako Administracijos direktorius.

46.     Savivaldybės meras kontroliuoja ir prižiūri Administracijos direktorius veiklą, kaip jis įgyvendina įstatymus, Vyriausybės nutarimus bei Savivaldybės tarybos sprendimus.

47Padalinio veiklą organizuoja, kontroliuoja ir už ją atsako padalinio vadovas. Jis pagal savo kompetenciją savivaldybės teritorijoje organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą.

48Administracijos vidaus veiklos auditą atlieka Administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo nuostatomis, Centralizuoto vidaus audito skyriaus metiniu vidaus audito veiklos planu ir mero pavedimais.

49Administracijos finansinį, atitikties ir veiklos auditą atlieka Savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba, kitos valstybės institucijos teisės aktų nustatyta tvarka.

50Administracijos direktorius valstybės ir Savivaldybės kontrolės institucijų reikalavimu privalo pateikti jiems Administracijos dokumentus bei informaciją.

51Administracijos direktorius savo priimtus teisės aktus gali sustabdyti ir juos pakeisti ar pripažinti netekusiais galios.

52Administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyrius tvarko Administracijos direktoriaus įsakymų apskaitą.

53Mero siūlymu Savivaldybės tarybos sprendimu pavedus Kontrolės ir audito tarnyba atlieka veiklos plane nenumatytas savivaldybės administravimo subjektų ar savivaldybės valdomų įmonių atitikties, finansinį ir veiklos auditą.

54Administracijos ir valstybės tarnautojų aktai ar veiksmai, neveikimas gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

IX SKYRIUS

SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS REIKALŲ PERDAVIMAS IR PRIĖMIMAS

 

55Savivaldybės merui priėmus sprendimą dėl Administracijos direktoriaus atleidimo iš pareigų, buvęs Administracijos direktorius Savivaldybės mero sprendime nurodytu laiku turi perduoti reikalus naujam Administracijos direktoriui ar kitam Savivaldybės mero ar merą pavaduojančio vicemero ar mero pareigas laikinai einančio tarybos nario paskirtam Administracijos valstybės tarnautojui.

56Perduodant reikalus turi būti surašomas Reikalų perdavimo ir priėmimo aktas. Reikalų perdavimo ir priėmimo akte turi būti pateikti svarbiausieji duomenys, apibūdinantys faktinę Administracijos būklę, struktūrą bei pareigybes (etatus), Administracijos išlaikymo išlaidų sąmatos vykdymą, savivaldybės biudžeto lėšų naudojimą, finansinės apskaitos ir atskaitomybės būklę, Savivaldybės turto apyrašą, archyvo būklę, bei kita būtina informacija.

57Reikalų perdavimo ir priėmimo aktą pasirašo reikalus perduodantis ir juos priimantis asmuo. Aktą tvirtina Savivaldybės meras arba vicemeras ar mero pareigas laikinai einantis tarybos narys. Jei reikalus perduodantis arba juos perimantis asmuo nesutinka su kai kuriais akto skyriais (punktais), jis nurodo tai raštu, pasirašydamas aktą.

58Reikalų perdavimo ir priėmimo aktas surašomas dviem egzemplioriais, iš kurių vienas lieka Savivaldybės merui, kitas – reikalus perimančiam asmeniui. Buvęs Administracijos direktorius turi teisę gauti akto kopiją.

59Administracijos struktūrinių padalinių ir seniūnijų reikalų perdavimo ir priėmimo tvarką reglamentuoja padalinių nuostatai ir kiti teisės aktai.

60Administracijos tarnautojų, neįeinančių į struktūrinius padalinius, reikalų perdavimo ir priėmimo tvarką reglamentuoja jų pareigybių aprašymai.

 

X SKYRIUS

NUOSTATŲ KEITIMO IR ĮSIGALIOJIMO TVARKA

 

61Administracijos nuostatus tvirtina, keičia, pripažįsta netekusiais galios Savivaldybės taryba.

62Patvirtinti Nuostatai, jų pakeitimai įsigalioja nuo jų įregistravimo Juridinių asmenų registre įstatymų nustatyta tvarka dienos.

 

XI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

63.     Šiuose Nuostatuose neaptarti Administracijos veiklos klausimai sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Administracijos veiklą.

64.     Jei pasikeičia teisės aktai, reglamentuojantys Administracijos veiklą, ir jei aukštesnės galios teisės aktai atitinkamus klausimus reglamentuoja kitaip, nei šie Nuostatai, taikomos tų teisės aktų nuostatos.

65.     Šių Nuostatų reikalavimų vykdymą užtikrina Administracijos direktorius.

66.     Administracija reorganizuojama arba likviduojama Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

67.     Informacija apie Administracijos veiklą, kurią, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, reikia paskelbti viešai, pateikiama interneto svetainėje www.pakruojis.lt.

 

______________________

part_1aadac2f30c44e5d873ff524496f14fa_end