VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS REMIAMŲ JAUNOJO SPORTININKO KREPŠELIO PROGRAMŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. lapkričio 22 d. Nr. 1-301

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 29 punktu ir Lietuvos Respublikos sporto įstatymo 8 straipsnio 1 dalies 2 punktu ir 18 straipsnio 1 dalimi, Vilniaus miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšomis remiamų jaunojo sportininko krepšelio programų finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pavesti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Sporto ir sveikatingumo skyriaus vedėjui kontroliuoti, kaip vykdomas šis sprendimas.

 

 

 

Meras                                                                                                                 Valdas Benkunskas

 

PATVIRTINTA

Vilniaus miesto savivaldybės tarybos

2023 m. lapkričio 22 d.

sprendimu Nr. 1-301

 

 

 

VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS REMIAMŲ JAUNOJO SPORTININKO KREPŠELIO PROGRAMŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.   Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšomis remiamų jaunojo sportininko krepšelio programų (toliau – Sporto programa) finansavimo tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) paskirtis – įvertinti ir atrinkti sporto organizacijų teikiamas jaunojo sportininko ugdymo programas, nustatyti programoms bei pareiškėjų veiklos rezultatams taikomus reikalavimus, apibrėžti programoms skiriamų Vilniaus miesto savivaldybės (toliau -Savivaldybė) biudžeto lėšų (toliau – lėšos) skyrimo principus, lėšų naudojimo ir programų vertinimotvarką.

2.   Lėšos programoms finansuoti kiekvienais metais numatomos Savivaldybės biudžete.

3.   Savivaldybės meras ar jo įgaliota Savivaldybės administracija (toliau – ir atrankos organizatorius), vadovaudamasi šiuo Aprašu, vykdo Savivaldybei pateiktų sporto programų atranką ir priima sprendimus dėl jų finansavimo.

4.   Apraše vartojamos sąvokos:

4.1Sporto programa – šiame Apraše nurodyti dalyvavimui atrankoje būtini pateikti dokumentai.

4.2jaunojo sportininko krepšelis – šiame Apraše nustatyta tvarka apskaičiuotos Savivaldybės pareiškėjui skiriamos lėšos jaunojo sportininko ugdymo programai vykdyti.

4.3jaunojo sportininko ugdymo programa jaunojo sportininko kompetencijų ir asmenybės ugdymo tikslus, turinį, sportinio ugdymo metodus ir pasiekimus numatanti programa, parengta vadovaujantis Sportinio ugdymo ir (ar) rengimo organizavimo rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. rugsėjo 4 d. įsakymu Nr. V-976 „Dėl Sportinio ugdymo organizavimo rekomendacijų tvirtinimo“ (toliau – Rekomendacijos) ir atitinkanti šiame Apraše nustatytus kriterijus.

4.4NŠPR – Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos įsteigtas Neformaliojo švietimo programų registras.

4.5Mokinių registras – Nacionalinės švietimo agentūros įsteigta mokinių, kurie mokosi pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo ir (ar) formaliojo profesinio mokymo, neformaliojo vaikų švietimo ir formalųjį švietimą papildančias, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, registracijos sistema.

4.6ŠMIR - Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos įsteigtas Švietimo ir mokslo institucijų registras.

4.7sportininko ugdymo programos sportininkai – Jaunojo sportininko ugdymo programai priskiriami ir Mokinių registre registruoti mokiniai.

4.8pareiškėjas – juridinis asmuo, registruotas ne trumpiau kaip vienerius metus Savivaldybės teritorijoje bei ŠMIR sistemoje. Pareiškėju negali būti Savivaldybei pavaldi įstaiga.

4.9paraiška – Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus tvirtinama dokumento forma, kurią šiame Apraše nustatyta tvarka pareiškėjas pildo ir teikia Savivaldybei, siekdamas gauti jaunojo sportininko krepšelį.

5.     Savivaldybės meras ar jo įgaliotas Savivaldybės administracijos direktorius, vadovaudamasis šiuo Aprašu, tvirtina:

5.1bazinį dydį, skirtą jaunojo sportininko krepšelio lėšoms apskaičiuoti;

5.2paraiškos formą;

5.3sutarties formą;

5.4finansuojamų sporto šakų sąrašą;

5.5ekspertų vertinimo formą;

5.6programų vertinimo ekspertų komisijos (toliau – Ekspertų komisija) sudėtį, jos darbo reglamentą;

5.7programų vertinimo komisijos sudėtį (toliau – Vertinimo komisija), jos darbo reglamentą;

5.8reikalavimus atitinkančių Sporto programų sąrašą su joms vykdyti skiriama jaunojo sportininko krepšelio suma;

5.9reikalavimų neatitinkančių Sporto programų sąrašą.

6.     Savivaldybės meras ar jo įgaliotas Savivaldybės administracijos direktorius turi teisę priimti kitus sprendimus, būtinus Aprašui įgyvendinti. 

 

II SKYRIUS

PARAIŠKŲ PATEIKIMO ATRANKAI SĄLYGOS IR TVARKA

 

7.   Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšomis remiamų jaunojo sportininko krepšelio programų finansavimo atrankai Atrankos organizatorius skelbia kvietimą pildyti paraiškas. Kvietimas viešinamas oficialioje Savivaldybės internetinėje svetainėje www.vilnius.lt. Paraiškos pildomos Vilniaus miesto savivaldybės paraiškų teikimo sistemoje https://konkursai.vilnius.lt (toliau – Sistema).

8.   Paraiškų teikimo terminas -  20 darbo dienų. Paraiškų teikimo terminas skaičiuojamas nuo pirmos kvietime nurodytos dienos iki paskutinės dienos 23:59 val. Per metus gali būti skelbiamas ne vienas kvietimas teikti paraiškas. 

9.   Kvietime nurodoma:

9.1paraiškų priėmimo laikotarpis;

9.2paraiškos teikimo būdas;

9.3bazinis dydis, skirtas jaunojo sportininko krepšelio lėšoms apskaičiuoti;

9.4Savivaldybės administracijos darbuotojų, konsultuojančių paraiškos teikimo klausimais, kontaktiniai duomenys;

9.5Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtinta paraiškos forma;

9.6Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtinta sutarties forma;

9.7kita aktuali informacija.

10. Dokumentai teikiami tik lietuvių kalba, pasirašyti įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens elektroniniu parašu. Kitu nei kvietime nurodytu būdu arba pasibaigus nustatytam terminui pateiktos paraiškos – nepriimamos.

11. Pareiškėjams užtikrinama galimybė raštu ir žodžiu pateikti klausimus dėl dalyvavimo atrankoje tvarkos ir sąlygų, dėl lėšų jaunojo sportininko ugdymo programai įgyvendinti skyrimo sąlygų, dėl paraiškos pildymo ir pan. Konsultuojantys asmenys konsultuoja pareiškėjus šiais klausimais telefonu, raštu ir elektroniniu paštu kvietime nurodytu paraiškų teikimo laikotarpiu darbo dienomis. Konsultacijos teikiamos ir Savivaldybės skirtų lėšų panaudojimo bei atsiskaitymo už jų panaudojimą klausimais visą sutartyje numatytą lėšų panaudojimo laikotarpį.

12. Siekiant užtikrinti Sporto programos vertinimo skaidrumą ir pareiškėjų lygiateisiškumą, paraiškų taisyti, tikslinti, pildyti ar pateikti papildomus dokumentus po paraiškų pateikimo termino pabaigos negalima.

13. Pareiškėjas gali atsiimti pateiktą Sporto programą apie tai informuodamas atrankos organizatorių raštu.

14. Pareiškėjas teikdamas Sporto programą patvirtina, kad jis yra susipažinęs su šiuo Aprašu ir griežtai jo laikysis.

15. Už atrankai teikiamos informacijos teisingumą paraiškoje, jos prieduose, pridedamuose dokumentuose ir Jaunojo sportininko ugdymo programoje atsako pareiškėjas.

16.   Po paraiškų teikimo termino pabaigos atrankos organizatorius inicijuoja paraiškų vertinimą, numatytą šio aprašo IV skyriuje.

17.   Pareiškėjui Savivaldybės biudžeto lėšos neskiriamos, jeigu:

17.1. pareiškėjo veikla sustabdyta ar apribota įstatymų nustatytais pagrindais;

17.2.   pareiškėjas nėra įvykdęs įsipareigojimų, susijusių su mokesčių mokėjimu (išskyrus atvejus, kai mokesčių administratoriaus sprendimu mokestinės nepriemokos mokėjimas yra atidėtas ir (arba) išdėstytas per tam tikrą laikotarpį ir šio sprendimo pagrindu sudaryta mokestinės paskolos sutartis);

17.3.   pareiškėjui pritaikytas turto areštas ir jaunojo sportininko ugdymo programai įgyvendinti skirtos Savivaldybės biudžeto lėšos galėtų būti išieškotos, pareiškėjas yra likviduojamas arba dėl jam pradėtos bankroto procedūros galėtų būti išieškomos skirtos Savivaldybės biudžeto lėšos;

17.4.   pareiškėjas atrankai pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis arba suklastotus dokumentus;

17.5.   pareiškėjas, naudodamas Savivaldybės biudžeto lėšas, buvo neįvykdęs Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties ar netinkamai ją įvykdęs ir tai buvo esminis Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties pažeidimas arba Savivaldybė yra gavusi informaciją apie kitų valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetų lėšų naudojimo sutarčių su kitomis valstybės ir (ar) savivaldybių institucijomis neįvykdymą ar netinkamą jų įvykdymą ir tai buvo esminis valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetų lėšų naudojimo sutarčių pažeidimas, ir nuo šių pažeidimų paaiškėjimo dienos yra praėję mažiau kaip penkeri metai. Šis punktas netaikomas, jeigu nuo esminių valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetų lėšų naudojimo sutarties sąlygų pažeidimo padarymo dienos iki jo paaiškėjimo dienos yra praėję daugiau kaip penkeri metai;

17.6.   pareiškėjo vadovas, asmuo, turintis teisę pareiškėjo vardu sudaryti sandorį ar
buhalteris(-iai) ar kitas(-i) asmuo(-enys), tvarkantis(-ys) pareiškėjo apskaitą, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už sunkius ar labai sunkius nusikaltimus arba tyčinius nusikaltimus nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai, finansų sistemai arba už korupcinio pobūdžio nusikalstamas veiklas;

17.7.   pareiškėjas yra laiku nepateikęs anksčiau Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuoto sporto projekto ar programos sutartyje numatytų ataskaitų ir nuo šio pažeidimo yra praėję mažiau kaip penkeri metai.

18.   Jeigu Aprašo 17 punkte nurodytos aplinkybės paaiškėja po sprendimo skirti Savivaldybės biudžeto lėšas pareiškėjui priėmimo, Savivaldybės biudžeto lėšų mokėjimas sustabdomas, o jau išmokėtos Savivaldybės biudžeto lėšos turi būti grąžintos į sutartyje nurodytą sąskaitą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo šių aplinkybių paaiškėjimo.

 

III SKYRIUS

REIKALAVIMAI IR SĄLYGOS PAREIŠKĖJAMS, PARAIŠKOMS IR PROGRAMOMS

 

19.   Jaunojo sportininko krepšelį siekiantis gauti pareiškėjas privalo būti juridinis asmuo, registruotas ne trumpiau kaip vienerius metus Savivaldybės teritorijoje bei ŠMIR sistemoje.

20.   Jaunojo sportininko krepšelį siekiantis gauti pareiškėjas kvietimu paskelbtos atrankos metu turi užpildyti ir pateikti nustatytos formos paraišką Sistemoje.

21.   Paraiškos forma tvirtinama Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu.

22.   Jaunojo sportininko ugdymo programa - būtinas paraiškos priedas.

23.   Paraiška gali turėti ir daugiau priedų.

24.   Teikdamas paraišką, pareiškėjas privalo nurodyti jaunųjų sportininkų, kurie dalyvavo praėjusiais (skaičiuojant nuo kvietime skelbiamų finansuojamų metų) kalendoriniais metais paraiškoje nurodytose varžybose, bendrą bei galinčių gauti krepšelį skaičių; varžybų pavadinimą ir datą; varžybų organizatorių ir kt. paraiškos informaciją.

25.   Jaunojo sportininko ugdymo programa turi būti parengta vadovaujantis Rekomendacijomis. Programa turi būti ilgalaikė, parengta kiekvienam sportinio ugdymo etapui, atsižvelgiant į ugdytinio amžių, fizinį, techninį ir taktinį pasirengimą.

26.   Į Jaunojo sportininko ugdymo programą turi būti įtraukti sportininkai, besimokantys Savivaldybės teritorijos mokyklose pagal bendrojo ugdymo programas bei užregistruoti Mokinių registre.

27.   Pareiškėjas turi būti pagal darbo ar sportinės veiklos sutartis įdarbinęs ne mažiau kaip 2 trenerius, fizinio aktyvumo ar sporto specialistus / instruktorius, kurie teisės aktų nustatyta tvarka turi tinkamą išsilavinimą darbui su ugdytiniais.

28.   Jaunojo sportininko ugdymo programa turi būti vykdoma savivaldybės teritorijoje.

29.   Pareiškėjas turi turėti galiojančius dokumentus, įrodančius turimą arba nuomojamą sporto bazę, bei turėti specifines ugdymo priemones ir įrangą, reikalingą numatytai programai įgyvendinti.

30.   Praėjusiais (skaičiuojant nuo kvietime skelbiamų finansuojamų metų) kalendoriniais metais Jaunojo sportininko ugdymo programos sportininkai turi būti dalyvavę paraiškoje numatytose varžybose. Jaunojo sportininko ugdymo programos sportininkai turi būti registruoti varžybų organizatorių (federacijos, asociacijos, lygos ar kt.) sistemoje. Pareiškėjas turi pateikti internetines nuorodas į oficialiai skelbiamų varžybų statistikos/rezultatų šaltinius.

31.   Konkretus varžybų sąrašas ir dalyvavimo jose informacija yra nurodomi paraiškos formoje.

32.   Pareiškėjas, dalyvaujantis paraiškoje numatytose varžybose, turi atstovauti Savivaldybei.

33.   Finansavimas skiriamas tik meistriškumo tobulinimo, meistriškumo ugdymo ir aukšto meistriškumo etapų (kaip tai numatyta Rekomendacijose) grupes turinčiam pareiškėjui, kurio jaunieji sportininkai turi būti registruoti Mokinių registre.

34.   Pareiškėjas privalo būti užregistravęs jaunojo sportininko neformaliojo arba formalųjį švietimą papildančio ugdymo programą NŠPR registre.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ IR JAUNOJO SPORTININKO UGDYMO PROGRAMŲ VERTINIMAS

 

35. Paraiškų ir Jaunojo sportininko ugdymo programų vertinimas susideda iš trijų etapų:

35.1.   administracinės atitikties vertinimo;

35.2.   ekspertinio paraiškų vertinimo;

35.3.   vertinimo komisijos vertinimo.

36.   Administracinės atitikties vertinimą atlieka atrankos organizatorius. Jo metu nustatoma:

36.1.   ar pateikti visi būtini paraiškoje nurodyti dokumentai;

36.2.     ar pareiškėjas atitinka šiame Apraše pareiškėjui nustatytus reikalavimus;

36.3.   ar pareiškėjas yra užregistravęs jaunojo sportininko neformaliojo arba formalųjį švietimą papildančio ugdymo programą NŠPR registre;

36.4.   ar dokumentai pateikti lietuvių kalba, pasirašyti įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens elektroniniu parašu;

36.5.   ar tenkinami kiti Apraše nustatyti formalūs reikalavimai.

37.   Administracinės atitikties vertinimas turi būti atliktas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo kvietime nurodyto paraiškų teikimo termino pabaigos, tačiau Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu šis terminas gali būti pratęstas iki 10 darbo dienų, apie tai informuojant Savivaldybės interneto svetainėje. Atlikus administracinės atitikties vertinimą, per 3 darbo dienas tinkamas toliau vertinti Sporto programas atrankos organizatorius teikia vertinti Ekspertų komisijos nariams, kuriems už darbą mokama teisės aktų nustatyta tvarka.

38.   Ekspertinio vertinimo paslaugas Savivaldybė perka Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka.

39. Ekspertas turi atitikti šiuos reikalavimus:

39.1.   turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;

39.2.   turėti patirties valstybės arba Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų sporto
projektų ar programų rengimo, vertinimo ir/ar įgyvendinimo srityse;

39.3.   turėti specialių žinių, įgūdžių, kompetencijos, darbo patirties toje srityje, kurios programos ekspertinis vertinimas atliekamas.

40.   Ekspertams taikomi tokie patys kaip ir valstybės tarnautojams Valstybės tarnybos įstatyme nustatyti kriterijai, kuriais remiantis asmuo turi būti laikomas nepriekaištingos reputacijos.

41.   Ekspertais negali būti Savivaldybės tarybos nariai, Savivaldybės vykdomoji institucija ir Savivaldybės administracijos darbuotojai, įskaitant Savivaldybės administracijos direktorių.

42.   Ekspertai gali atlikti sporto programų ekspertinį vertinimą tik prieš tai pasirašę šiuos dokumentus:

42.1.   Sporto programų vertinimo ekspertų paslaugų pirkimo sutartį;

42.2.   nešališkumo ir konfidencialumo deklaraciją;

42.3.   kitus su viešaisiais pirkimais susijusius dokumentus.

43.   Ekspertų komisija paraiškų ir programų vertinimo metu, nustato:

43.1.       ar pareiškėjo pateikta Jaunojo sportininko ugdymo programa atitinka Rekomendacijas, ar sportuojančiųjų amžius, užsiėmimų kartai bei kiti techniniai programos vykdymo duomenys atitinka sporto šakai numatytus reikalavimus paraiškoje;

43.2. ar paraiškoje, jos prieduose ar programoje nurodyti duomenys atitinka šio Aprašo 28-30 punktuose numatytus reikalavimus;

43.3. ar pateikti visi būtini paraiškos priedai.

44.   Vieną Paraišką vertina 2 Ekspertų komisijos nariai, užpildydami Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus tvirtinamą vertinimo formą ir nustato, ar paraiška su programa atitinka nustatytus reikalavimus.

45.   Administracinę atitiktį, kitus Apraše nurodytus reikalavimus bei paraiškoje nurodytų būtinų varžybų dalyvavimo faktą atitikusios Sporto programos priskiriamos prie finansuojamų.

46.   Ekspertams įvertinus visų jiems pateiktų Sporto programų atitiktį nustatytiems kriterijams, sudaromas Sporto programų pavadinimų sąrašas. Šiame sąraše prie kiekvienos Sporto programos pavadinimo taip pat pateikiamas atitikties įvertinimas (atitinka arba neatitinka). Atitikimą įvertinimą gavusiųjų sąraše, vadovaujantis šio Aprašo 53-57 punktais, nurodomas kiekvienam pareiškėjui siūlomas skirti jaunojo sportininko krepšelis.

47. Su sudarytu galutiniu sąrašu yra supažindinami visi Ekspertų komisijos nariai. Jeigu bent vienas ekspertas nepritaria rezultatams – organizuojamas Ekspertų komisijos posėdis. Posėdžio metu sudaromas galutinis ekspertų komisijos Sporto programų rezultatų sąrašas, kuris teikiamas vertinimo komisijai.

48. Vertinimo komisija sudaroma iš keturių Savivaldybės administracijos atstovų.

49. Vertinimo komisija posėdyje, atsižvelgdama į Ekspertų komisijos teiktus rezultatus, teikia rekomendacijas Savivaldybės merui ar jo įgaliotam Savivaldybės administracijos direktoriui dėl Sporto programų finansavimo.

50. Vertinimo komisija gali rekomenduoti:

50.1.   pritarti ekspertų vertinimo išvadoms;

50.2.   atskirų Sporto programų atžvilgiu priimti kitokį nei rekomenduotas ekspertų vertinimo išvadose motyvuotą sprendimą.

51.   Sprendimą dėl Sporto programų finansavimo priima Savivaldybės meras ar jo įgaliotas Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į vertinimo komisijos narių posėdžio protokolu įformintas rekomendacijas dėl Sporto programų finansavimo.

52.   Finansuojamų ir nefinansuojamų Sporto programų sąrašai tvirtinami Savivaldybės mero potvarkiu ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu ir skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje.

 

V SKYRIUS

SPORTO PROGRAMŲ FINANSAVIMAS IR SUTARČIŲ SUDARYMAS

 

53.   Vieno mėnesio finansavimo dydis pareiškėjui yra lygus Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus tvirtinamo bazinio dydžio ir Jaunojo sportininko ugdymo programos sportininkų skaičiaus sandaugai.

54.   Finansavimas teikiamas vieneriems kalendoriniams metams.

55.   Finansavimas visoms programoms teikiamas nepasikartojančių Sportinio ugdymo programos sportininkų sąrašui. Tam pačiam Jaunojo sportininko ugdymo programos sportininkui skiriamas tik vienas jaunojo sportininko krepšelis.

56.   Jeigu Savivaldybės biudžeto lėšų kiekis, numatytas jaunojo sportininko krepšelio programų finansavimui, yra nepakankamas – prioritetai skiriami vyresnėms amžiaus grupėms.

57.   Savivaldybės biudžeto lėšos atrinktoms Sporto programoms įgyvendinti skiriamos, jeigu bus patvirtintos Savivaldybės biudžete. Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jeigu lėšos nebūtų patvirtintos. Tokiu atveju Savivaldybės biudžeto lėšų skyrimo sutartys nesudaromos, o jeigu yra sudarytos, pakeičiamos ar nutraukiamos ir nuostoliai neatlyginami.

58.   Finansavimo sutartis su pareiškėju, kuris įgyvendina finansuojamą Jaunojo sportininko ugdymo programą, sudaroma per 20 darbo dienų nuo Aprašo 52 punkte nurodyto įsakymo ar potvarkio priėmimo dienos.

59.   Jeigu Sporto programos pareiškėjas atsisako pasirašyti sutartį ar praleidžia sutarčiai pasirašyti nustatytą terminą, lėšos gali būti panaudojamos naujai programų atrankai skelbti.

60.   Konkretus finansavimo dydis yra apskaičiuojamas vadovaujantis 53-57 punktais.

61.   Pareiškėjui skiriamos jaunojo sportininko krepšelio lėšos, skiriamos pareiškėjui kaip tikslinės lėšos Jaunojo sportininko ugdymo programai finansuoti (apmokėti mokytojų, dirbančių pagal šias programas, darbą, jų kvalifikacijos tobulinimą, su šių programų įgyvendinimu susijusių prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidas pagal finansų ministro tvirtinamą Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikaciją).

62.   Pareiškėjas pasirašęs sutartį atsako už Sporto programos vykdymą ir tikslinį bei teisėtą lėšų panaudojimą.

63.   Sutartys tarp Savivaldybės administracijos ir Sporto programos pareiškėjo sudaromos pasirašant dokumentą elektroniniais parašais.

64.   Skiriamos lėšos negali būti pareiškėjo naudojamos kitoms programoms įgyvendinti.

65.   Sutartis įsigalioja nuo tos dienos, kai ją pasirašo abi sutarties šalys, ir galioja, kol šalys įvykdo visus joje numatytus įsipareigojimus arba iki kol sutartis bus nutraukta.

66.   Pareiškėjas Sporto programos įgyvendinimo metu ir (arba) jam pasibaigus atsiskaito sutartyje nustatytais terminais ir tvarka teikdamas finansines ataskaitas.

67.   Pareiškėjas, sutarties galiojimo laikotarpiu nepanaudojęs visų finansavimui skirtų lėšų, privalo jas grąžinti į Savivaldybės biudžeto sąskaitą, kuri nurodyta Sutartyje, iki programų finansavimo metų gruodžio 31 dienos.

 

VI SKYRIUS

SPORTO PROGRAMŲ ĮGYVENDINIMO KONTROLĖ,
KOKYBĖS STEBĖSENA IR ATSISKAITYMAS

 

68.   Pareiškėjas, įgyvendinantis finansuojamą Sporto programą, Savivaldybei pareikalavus, pateikia:

68.1. Jaunojo sportininko krepšelio panaudojimą įrodančius pirminius finansinius dokumentus;

68.2. kitus Sporto programos kokybę ir paraiškoje teiktos informacijos faktą įrodančius dokumentus.

69.   Finansuojamų Sporto programų įgyvendinimo stebėseną vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti darbuotojai (toliau – Jaunojo sportininko krepšelio programų stebėtojai).

70. Jaunojo sportininko krepšelio programų stebėtojai, vykdydami savo funkcijas, turi teisę:

70.1. pagal savo kompetenciją konsultuoti finansuojamą Jaunojo sportininko krepšelio programą įgyvendinančius pareiškėjus;

70.2. lankytis finansuojamų Jaunojo sportininko krepšelio programų įgyvendinimo vietose, stebėti ugdymo procesą, ugdytojų darbą;

70.3. vertinti vykdomų veiklų atitiktį finansuojamai Jaunojo sportininko krepšelio programai;

70.4. siūlyti pareiškėjams galimus probleminių klausimų sprendimų būdus.

71. Jaunojo sportininko krepšelio programų stebėtojai, vykdydami savo funkcijas:

71.1. turi vadovautis konfidencialumo, etiškumo, teisingumo ir geranoriškumo principais;

71.2. priimdami sprendimus, atsakingai rinkti informaciją iš kelių šaltinių;

71.3. stebėseną vykdyti netrikdydami švietimo teikėjo tiesioginio darbo arba ugdymo proceso;

71.4. neviešinti stebėsenos metu gautos informacijos tiek, kiek to nereikalauja situacijos sprendimas.

72. Finansuojamos Sporto programos įgyvendinimas stebimas pagal iš anksto sudarytą planą arba gavus informaciją apie pareiškėjo Sportinio ugdymo programos nevykdymą ar netinkamą jos vykdymą.

73. Stebėsena vykdoma stebint ir vertinant finansuojamos Sporto krepšelio programos ugdymo procesą, ugdytojų darbą. Sporto programų stebėtojai su finansuojamos Sporto programos įgyvendinimo stebėsenos rezultatais pareiškėją supažindina raštu, nurodant nustatytus pažeidimus, nustatant jų ištaisymo terminą arba pažeidimų nebuvimą.

74.   Pareiškėjas stebėsenos metu nustatytus pažeidimus turi ištaisyti, juos pašalinti ir supažindinti stebėtojus su įgyvendintais pokyčiais raštu ar kita, ištaisymo faktą grindžiančia forma.

75.   Per nustatytą terminą nepašalinus nustatytų pažeidimų arba įvykdžius jų šalinimą tik iš dalies apie pareiškėjo pažeidimus informuojamas atrankos organizatorius, kuris turi teisę siūlyti Savivaldybės administracijos direktoriui nutraukti sutartį su pareiškėju. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į siūlymą, priima sprendimą dėl sutarties nutraukimo. Apie sprendimą pareiškėjas yra informuojamas raštu.

76.   Skundai dėl finansuojamų Sporto programų įgyvendinimo nagrinėjami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

77.   Aprašas gali būti keičiamas ir pildomas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu.

78. Aprašo nustatyta tvarka ir tikslais asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais.

79. Už Aprašo nevykdymą ar netinkamą vykdymą asmenys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

_____________________________