ĮSAKYMAS
DĖL PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO LIETUVOS GEOLOGIJOS TARNYBOJE PRIE APLINKOS MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2024 m. liepos 22 d. Nr. 1-319
Vilnius
Vadovaudamasis Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, nuostatomis,
t v i r t i n u Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos geologijos tarnyboje prie Aplinkos ministerijos tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos geologijos tarnybos prie
Aplinkos ministerijos direktoriaus
2024 m. liepos 22 d. įsakymu
Nr. 1-319
PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO LIETUVOS GEOLOGIJOS TARNYBOJE PRIE APLINKOS MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos geologijos tarnyboje prie Aplinkos ministerijos tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimą, jų aptarnavimą Lietuvos geologijos tarnyboje prie Aplinkos ministerijos (toliau – Tarnyba). Šio Tvarkos aprašo nustatyta tvarka taip pat nagrinėjami asmenų kreipimaisi į Tarnybą, kai išdėstoma asmens nuostata tam tikru klausimu; pranešama apie Tarnybos veiklos pagerėjimą ar trūkumus ir pateikiami pasiūlymai, kaip juos ištaisyti; informuojama apie Tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojas), piktnaudžiavimą ar neteisėtus veiksmus, nesusijusius su konkretaus asmens teisėtų interesų ir teisių pažeidimu; atkreipiamas dėmesys į tam tikrą padėtį; kiti asmenų kreipimaisi į Tarnybą, susiję su Tarnybos kompetencijai priskirtų klausimų nagrinėjimu.
2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“.
3. Šiame Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:
3.1. Asmuo – fizinis asmuo, juridinis asmuo, kitas subjektas, neturintis juridinio asmens statuso (komisija, visuotinis narių susirinkimas, nuolatinis pasitarimas);
3.2. Atsakymas – atsižvelgiant į prašymo turinį, žodžiu, raštu ar elektroniniu būdu asmeniui teisės aktų nustatyta tvarka suteikta administracinė paslauga, pateikta informacija, įteikta prašomo administracinio akto kopija ar nuorašas, išdėstyta Tarnybos nuomonė apie asmens kritiką, pasiūlymus ar pageidavimus;
3.3. Prašymas – su asmens teisių ar teisėtų interesų pažeidimu nesusijęs asmens kreipimasis į Tarnybą, prašant atlikti teisės aktuose nustatytus veiksmus;
4. Asmuo, atsakingas už asmenų aptarnavimą Tarnyboje:
4.1. priima į Tarnybą atvykusių asmenų prašymus ir skundus raštu ir žodžiu; nustato, kokia jų esmė, ar Tarnyba pagal kompetenciją gali spręsti prašyme ar skunde išdėstytus klausimus, kokios informacijos reikia sprendimams priimti; patikrina, ar visa reikalinga informacija ir dokumentai, kuriuos privalo pateikti asmuo, kuris kreipiasi, yra pateikti; numato, kokią informaciją Tarnyba turi ar gali gauti iš kitų institucijų, valstybės informacinių sistemų ir paprašo asmenį, kuris kreipiasi, pateikti informaciją ir dokumentus, kurių Tarnyba pati neturi ir negali gauti arba kuriuos privalo pateikti šis asmuo, bet jų nepateikia. Jeigu pagal teisės aktus teikiant prašymą turi būti patvirtinta asmens tapatybė, asmens tapatybė gali būti patvirtinama pateikiant susipažinti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, nedarant asmens tapatybės dokumento kopijos.
4.2. jeigu Tarnyba pagal kompetenciją negali spręsti prašyme ar skunde išdėstytų klausimų ar priimti administracinės procedūros sprendimo dėl skunde išdėstyto klausimo, kai asmuo kreipiasi asmeniškai atvykus, – asmeniui tai paaiškina žodžiu ir nurodo instituciją, į kurią pagal kompetenciją asmuo su prašymu ar skundu turi kreiptis (šiuo atveju prašymas ar skundas priimamas ir pažyma (informacija) apie priimtus dokumentus asmeniui įteikiama tik tuo atveju, jeigu asmuo to prašo), o jeigu prašymas ar skundas gautas per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą (toliau – E. pristatymo sistemą), kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, paštu, – atlieka Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 11 straipsnio 4 dalyje nurodytus veiksmus;
4.3. pagal Tarnybos kompetenciją konsultuoja asmenis, kaip išdėstyti ar užpildyti reikalingus dokumentus;
4.4. grąžina asmeniui prašymus ar skundus, neatitinkančius Tvarkos aprašo 12 ir 13 punktuose nustatytų reikalavimų;
4.6. teikia informaciją apie institucijos veiklą ir pagal kompetenciją konsultuoja į Tarnybą atvykusius ar skambinančius už asmenų aptarnavimą atsakingam asmeniui priskirtu informacijos teikimo telefonu asmenis klausimais, kuriems atsakyti nereikalingi papildomi dokumentai ar kita informacija, į juos galima atsakyti iš karto, nepažeidžiant asmens duomenų apsaugos; kai dėl keliamų klausimų sudėtingumo (specifiškumo) ar kompleksiškumo asmenį turi konsultuoti kiti Tarnybos darbuotojai, turintys reikalingą kompetenciją, pakviečia kompetentingą darbuotoją suteikti asmeniui informaciją (asmeniui atvykus tiesiogiai į Tarnybą) arba sujungia asmenį su kompetentingu darbuotoju (asmeniui paskambinus telefonu);
4.7. pagal kompetenciją atsako į elektroniniu parašu nepasirašytus asmenų klausimus, pateiktus Tarnybos interneto svetainėje ir (ar) Tarnybos elektroninio pašto adresu info@lgt.lt, kai galima suteikti informaciją nepažeidžiant asmens duomenų apsaugos ir kai nėra reikalingas papildomas prašymo nagrinėjimas; kontroliuoja, kad atsakymai į Tarnybos interneto svetainėje pateiktus klausimus būtų pateikti laiku, kai į juos atsakymus teikia kitų Tarnybos struktūrinių padalinių darbuotojai;
4.8. Tarnybos naudojamoje dokumentų valdymo sistemoje (toliau – dokumentų valdymo sistema) gautų dokumentų registre registruoja į atvykusių asmenų pateiktus bei paštu ar per E. pristatymo sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis gautus prašymus, skundus ir perduoda rezoliucijai įrašyti.
4.9. priėmę prašymą ar skundą, asmens pageidavimu parengia, pasirašo ir įteikia, o jeigu prašymas ar skundas gautas paštu arba per E. pristatymo sistemą ar kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, asmens pageidavimu per 3 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo Tarnyboje asmens nurodytu adresu arba elektroninio pašto adresu, jeigu prašymas ar skundas pateiktas per E. pristatymo sistemą ar kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, išsiunčia pažymą apie priimtus dokumentus (priedas). Jei asmens pateiktame prašyme ar skunde yra nurodytas elektroninio pašto adresas arba jei asmuo prašymą arba skundą atsiuntė elektroniniu paštu, asmenys apie dokumento registracijos duomenis informuojami naudojant dokumentų valdymo sistemos funkciją „Siųsti patvirtinimą el. paštu“;
II SKYRIUS
PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ PATEIKIMAS
5. Asmenų prašymai ir skundai raštu gali būti pateikiami tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Tarnybą adresu S. Konarskio g. 35, Vilnius, atsiuntus prašymą ar skundą paštu arba elektroninių ryšių priemonėmis: per E. pristatymo sistemą, Tarnybos elektroninio pašto adresu info@lgt.lt.
6. Asmenų prašymai ir skundai priimami Tarnybos administracijos patalpose. Juos priima asmuo, atsakingas už asmenų aptarnavimą Tarnyboje, žodžiu (telefonu ar tiesiogiai asmeniui atvykus į Tarnybą), raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į Tarnybą, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį), elektroninių ryšių priemonėmis.
7. Žodžiu pateikti prašymai, į kuriuos galima atsakyti tą pačią darbo dieną, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Tarnybos interesų, Tarnyboje neregistruojami, jeigu Tarnybos direktorius ar jo įgaliotas asmuo nenusprendžia kitaip. Į tokius prašymus turi būti atsakoma tą pačią darbo dieną žodžiu. Jeigu į žodžiu pateiktą prašymą negalima atsakyti tą pačią darbo dieną, asmeniui turi būti sudaroma galimybė išdėstyti prašymą raštu arba, esant būtinybei priimti ir fiksuoti bei saugoti prašymo turinį panaudojant garso ir vaizdo nuotolinio perdavimo ir įrašymo priemones, žodžiu.
8. Prašymas, pateiktas žodžiu, panaudojant garso ir vaizdo nuotolinio perdavimo ir įrašymo priemones prašymo turinį fiksuojant ir saugant, nagrinėjamas kaip prašymas, pateiktas raštu.
9. Jeigu prašymą žodžiu teikiančio asmens ar jo atstovo elgesys yra neadekvatus arba turi akivaizdžių nusikaltimo, baudžiamojo nusižengimo ar administracinio nusižengimo (toliau – teisės pažeidimai) požymių, Tarnybos specialistas, turi teisę tokio asmens neaptarnauti ir privalo tuojau pat pranešti apie šio asmens elgesį savo tiesioginiam vadovui bei kompetentingoms institucijoms.
10. Asmens ar jo atstovo pageidavimu jo priėmimas Tarnyboje ir tiesioginis prašymo ar skundo išdėstymas gali būti derinamas iš anksto žodžiu ar raštu.
11. Prašymas žodžiu gali būti pateikiamas prašymą teikiančiam asmeniui ar jo atstovui ir jį aptarnaujančiam darbuotojui suprantama kalba. Jeigu asmuo ar jo atstovas nemoka valstybinės kalbos, o Tarnyboje nėra darbuotojo suprantančio kalbą, kuria asmuo ar jo atstovas kreipiasi, arba kai dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo asmuo negali suprantamai reikšti minčių, jam kreipiantis žodžiu į Tarnybą turi dalyvauti asmuo, gebantis išversti prašymą į valstybinę kalbą, arba vertėjas. Tokį asmenį arba vertėją pakviečia asmuo, kuris kreipiasi į Tarnybą, savo iniciatyva.
12. Prašymas ir skundas raštu turi būti:
12.1. parašytas valstybine kalba arba turėti vertimą į valstybinę kalbą, kurio turiniui ir autentiškumo užtikrinimui mutatis mutandis taikomos Tvarkos aprašo 12.2, 12.3, 12.5, 13.1 ir 13.3 papunkčių nuostatos; pateikti prašymo vertimo į valstybinę kalbą nereikalaujama Tvarkos aprašo 14 punkte nurodytais atvejais;
12.5. pasirašytas prašymą pateikusio asmens arba jo atstovo. Kai teikiant prašymą naudojamos elektroninių ryšių priemonės, turi būti pateikta pasirašyto prašymo skaitmeninė kopija arba prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/EB nustatytus reikalavimus, arba suformuotas tokiu būdu, kuris leidžia prašymą ar skundą teikiantį asmenį identifikuoti arba patikrinti prašymo ar skundo autentiškumą.
13. Prašyme ar skunde raštu turi būti:
13.1. fizinio asmens vardas, pavardė ir (ar) kita įstatymuose ar jų pagrindu priimtuose teisės aktuose nustatyta informacija, būtina siekiant asmenį identifikuoti arba patikrinti prašymo ar skundo autentiškumą, išskyrus Tvarkos aprašo 7 punkte nurodytą atvejį;
13.2. Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.44 straipsnio 1 dalyje nurodyta informacija, jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu;
14. Nevalstybine kalba prašymai priimami, kai į Tarnybą raštu kreipiasi užsienio valstybės institucija ar tarptautinė organizacija, vadovaudamasi tarptautinės teisės aktais.
15. Atstovaujamo asmens vardu į Tarnybą kreipdamasis asmens atstovas prašyme ar skunde turi nurodyti savo vardą ir pavardę, adresą arba kitus duomenis ryšiui palaikyti, pagal kuriuos asmens atstovas pageidauja gauti atsakymą, taip pat atstovaujamo asmens vardą ir pavardę (jeigu kreipiamasi fizinio asmens vardu) arba pavadinimą (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu) ir pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją.
16. Kai prašymą ar skundą Tarnybai pateikia asmens atstovas, kurio atstovavimą patvirtinantis dokumentas išduotas užsienyje, šis dokumentas turi būti patvirtintas vadovaujantis Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 30 d. nutarimu Nr. 1079 „Dėl Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašo patvirtinimo“.
17. Jeigu Tarnybos direktorius ar jo įgaliotas asmuo nenusprendžia kitaip, prašymai raštu, neatitinkantys Tvarkos aprašo 12 punkto reikalavimų, tačiau į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Tarnybos interesų, galima atsakyti tą pačią darbo dieną, Tarnyboje neregistruojami, o atsakymams į tokius prašymus mutatis mutandis taikoma Tvarkos aprašo 7 punkte nustatyta tvarka.
III SKYRIUS
PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ PRIĖMIMAS IR NAGRINĖJIMAS
18. Prašymai ir skundai turi būti užregistruojami dokumentų valdymo sistemoje gautų dokumentų registre, laikantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro priimtų teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, reikalavimų.
19. Prašymai, išskyrus prašymus, į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Tarnybos interesų, galima atsakyti tą pačią darbo dieną, turi būti išnagrinėjami per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo Tarnyboje dienos.
20. Kai dėl objektyvių priežasčių per Tvarkos aprašo 19 punkte nurodytą terminą administracinis sprendimas negali būti priimtas, Tarnyba šį terminą gali pratęsti ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. Asmeniui apie tokį termino pratęsimą per 5 darbo dienas nuo sprendimo pratęsti terminą priėmimo dienos pranešama raštu ir nurodomos pratęsimo priežastys.
21. Jeigu prašymui išnagrinėti būtina informacija ir dokumentai, kuriuos privalo pateikti besikreipiantis asmuo, ir Tarnyba tokios informacijos ir dokumentų pati gauti negali, per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo Tarnyboje dienos prašymą nagrinėjantis specialistas kreipiasi į asmenį raštu, prašydamas pateikti šią informaciją ir dokumentus, ir praneša, kad prašymo nagrinėjimas stabdomas, iki bus pateikta prašymui išnagrinėti būtina informacija ir dokumentai. Kai per Tarnybos nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos, prašymui išnagrinėti būtina informacija ir dokumentai negaunami, prašymas nenagrinėjamas, per 3 darbo dienas nuo nustatyto termino suėjimo dienos dokumentų originalai grąžinami asmeniui ir nurodoma grąžinimo priežastis. Prašymą nagrinėjantis Tarnybos specialistas pasilieka prašymo ir gautų dokumentų kopijas.
22. Jeigu prašymo ir (ar) prie jo pridedamų dokumentų turinyje yra teisės pažeidimų požymių, Tarnyba per 5 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo Tarnyboje dienos persiunčia tokio prašymo kopiją ir prie jo pridedamų dokumentų kopijas institucijoms, kompetentingoms tirti šiuos teisės pažeidimus. Tais atvejais, kai tolesniam prašymo nagrinėjimui būtinas kompetentingos institucijos atsakymas, prašymo nagrinėjimas Tarnybos direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimu gali būti sustabdytas iki atsisakymo pradėti ikiteisminį tyrimą ar administracinio nusižengimo bylos teiseną arba iki bus baigta baudžiamoji byla ar administracinio nusižengimo bylos teisena. Apie tokio prašymo nagrinėjimo sustabdymą Tarnybos specialistas ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo tokio sprendimo priėmimo dienos raštu praneša prašymą pateikusiam asmeniui ar jo atstovui.
23. Prašymas ar skundas, pateiktas raštu nesilaikant Tvarkos aprašo 12 ir (ar) 13 punktuose nustatytų reikalavimų, per 5 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo Tarnyboje dienos naudojant asmens prašyme ar skunde nurodytą kontaktinę informaciją grąžinamas (arba, jei dokumentai elektroniniai, pateikiama toliau išdėstyta informacija) asmeniui, pateikusiam prašymą ar skundą, nurodant tokio prašymo ar skundo grąžinimo priežastis, siūlant ištaisyti nustatytus trūkumus ir nustatant terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos, trūkumams ištaisyti, jei Tarnybos direktorius ar jo įgaliotas asmuo nenusprendžia kitaip. Kai per Tarnybos nustatytą terminą asmuo nepateikia Tarnybai pagal Tvarkos aprašo 12 ir 13 punktuose nustatytus reikalavimus įforminto prašymo ar skundo, toks prašymas ar skundas laikomas nepaduotu.
IV SKYRIUS
ATSAKYMŲ PARENGIMAS IR SAUGOJIMAS, IŠSIUNTIMAS (ĮTEIKIMAS) ASMENIUI, ATSAKYMŲ APSKUNDIMAS
25. Į prašymus atsakoma valstybine kalba arba kita kalba, jei prašymą Tarnybos direktoriaus sprendimu buvo galima pateikti kita kalba, ir tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas prašymas, arba tokiu būdu, kuris buvo nurodytas prašyme. Prireikus į prašymą gali būti atsakoma ne valstybine kalba, kai vadovaudamasi tarptautinės teisės aktais prašymą pateikia užsienio valstybės institucija ar tarptautinė organizacija.
26. Elektroninėmis priemonėmis siunčiamas atsakymas į prašymus turi būti pasirašytas Tarnybos direktoriaus arba jo įgalioto asmens parašu arba kvalifikuotu elektroniniu parašu, arba suformuotas elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, išskyrus atvejus, kai atsakoma į Tvarkos aprašo 17 punkte nustatytu atveju Tarnyboje neregistruotus prašymus.
27. Atsakymai į prašymus rengiami ir saugomi laikantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro priimtų teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, reikalavimų.
28. Atsakymai į prašymus parengiami atsižvelgiant į turinį:
28.1. į prašymą suteikti administracinę paslaugą atsakoma suteikiant prašomą vieną iš Viešojo administravimo įstatymo 19 straipsnio 1 dalyje nurodytų administracinių paslaugų (ar prašomas kelias administracines paslaugas) arba pateikiamas motyvuotas atsisakymas tą padaryti.
28.2.į prašymą pakonsultuoti asmenį jam aktualiu klausimu atsakoma suteikiant konsultaciją pagal Tarnybai nustatytą kompetenciją arba pateikiamas motyvuotas atsisakymas tą padaryti;
28.3. į prašymą priimti administracinį sprendimą atsakoma Viešojo administravimo įstatymo 13 straipsnyje nustatyta tvarka;
29. Kai į prašymus atsakoma pateikiant dokumentus, kuriuose yra privačių asmenų duomenys, šie dokumentai turi būti nuasmeninti ir teikiami nepažeidžiant 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) nuostatų.
30. Jei prašymo ar skundo nagrinėjimas buvo užbaigtas institucijai priėmus administracinį sprendimą, institucija, pati pastebėjusi ar gavusi informaciją dėl administraciniame sprendime esančių rašymo apsirikimų ar aiškių aritmetinių klaidų, atlieka Viešojo administravimo įstatymo 15 straipsnyje nurodytus veiksmus.
31. Į skundus atsakoma laikantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme nustatytos tvarkos ir nepažeidžiant 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) nuostatų. Jeigu atsakant į skundus teikiami dokumentai, kuriuose yra privačių asmenų duomenys, šie dokumentai turi būti nuasmeninti, apie tai pažymint atsakyme į skundą.
32. Atsakyme į prašymą ar skundą arba institucijos siunčiamame pranešime apie asmens prašymo ar skundo nenagrinėjimo priežastis asmuo turi būti informuojamas apie tokio atsakymo ar pranešimo apskundimo tvarką, vadovaujantis Viešojo administravimo įstatymo 14 straipsniu, nurodant konkrečios institucijos (-ų), kuriai (-ioms) gali būti paduotas skundas, pavadinimą (-us) ir adresą (-us), taip pat terminą (-us), per kurį (-iuos) gali būti pateiktas skundas.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
33. Tvarkos apraše nurodyti asmens duomenys tvarkomi administracinių paslaugų teikimo administravimo, kitų Tarnybos teisės aktais priskirtų funkcijų vykdymo tikslais, vidaus administravimo kontrolės (vidaus audito) tikslais. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) nuostatomis.
Asmenų aptarnavimo
Lietuvos geologijos
tarnyboje prie Aplinkos
ministerijos tvarkos aprašo
priedas
LIETUVOS GEOLOGIJOS TARNYBA PRIE APLINKOS MINISTERIJOS
____________________________________________________________________________________________
(pareiškėjo vardas ir pavardė, adresas, telefono numeris arba pavadinimas, buveinės adresas, telefono numeris)
PAŽYMA APIE PRIIMTUS DOKUMENTUS
______________Nr. _________
(data)
Jūsų prašymas arba skundas dėl __________________________________________________________________
(trumpas turinio apibūdinimas)
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________ gautas___________ Nr.________________
(data) (registracijos numeris)
Dokumentus priėmė
_____________________________ ______________________ ___________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)