LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO VALDYBA
SPRENDIMAS
DĖL SEIMO VALDYBOS 2007 M. RUGSĖJO 19 D. SPRENDIMO NR. 1795 PAKEITIMO
2010 m. kovo 26 d. Nr. SV-S-632
Vilnius
Pakeisti Asmenų prašymų ir iš institucijų gautų raštų registravimo, nagrinėjimo, asmenų priėmimo ir jų aptarnavimo Seimo kanceliarijoje taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Seimo valdybos 2007 m. rugsėjo 19 d. sprendimu Nr. 1795 (toliau – Taisyklės):
1. Išdėstyti 12 punktą taip:
„12. Seime nagrinėjami tie prašymai ir skundai, kurie:
2. Papildyti Taisykles 121 punktu:
„121. Kai asmens prašymą institucijai paduoda asmens atstovas, jis pateikia atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir asmens prašymą, atitinkantį šių taisyklių 12 punkte nustatytus reikalavimus. Kai atstovaujamo asmens vardu kreipiasi asmens atstovas, jis savo prašyme turi nurodyti savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą, taip pat atstovaujamo asmens vardą, pavardę, gyvenamąją vietą (jeigu kreipiamasi fizinio asmens vardu) arba pavadinimą, kodą, buveinės adresą (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu) ir pridėti atstovavimą patvirtinantį dokumentą.“
3. Išdėstyti 16 punktą taip:
„16. Nevalstybine kalba parašytas prašymas ar skundas, gautas paštu, nagrinėjamas bendra tvarka. Gautą prašymą ar skundą į lietuvių kalbą išverčia padalinys, kuriam pagal kompetenciją priklauso nagrinėti šį prašymą ar skundą (kreipiasi į Tarptautinių ryšių departamento Vertimų skyrių). Asmeniui atsakoma valstybine kalba. Į prašymą ar skundą gali būti atsakoma nevalstybine kalba, kai, vadovaudamiesi tarptautinės teisės aktais, prašymą ar skundą pateikia užsienio valstybės institucija, kitas užsienio subjektas ar tarptautinė organizacija.“
4. Išdėstyti 18 punktą taip:
„18. Prašymas ar skundas, pateiktas elektroniniu būdu ir pasirašytas elektroniniu parašu, nagrinėjamas taip pat kaip rašytinis. Atsakymas į šį prašymą ar skundą pateikiamas elektroniniu paštu, o asmens pageidavimu siunčiamas paštu prašyme ar skunde nurodytu adresu arba įteikiamas. Elektroniniu būdu siunčiamas atsakymas į skundą turi būti pasirašytas Seimo kanclerio arba padalinio vadovo saugiu elektroniniu parašu.“
5. Išdėstyti 20 punktą taip:
6. Išdėstyti 27 punktą taip:
7. Išdėstyti 28 punkto antrą pastraipą taip:
8. Išdėstyti 29 punktą taip:
„29. Jeigu prašymas buvo gautas paštu (arba elektroniniu būdu), asmens pageidavimu jo nurodytu adresu (arba elektroninio pašto adresu, jeigu prašymas pateiktas elektroniniu būdu) per 2 darbo dienas nuo prašymo gavimo Seime dienos jam išsiunčiama Raštinės poskyrio spaudu pažymėta prašymo (be priedų) kopija.“
9. Išdėstyti 31 punktą taip:
10. Išdėstyti 33 punktą taip:
11. Išdėstyti 35 punkto antrą pastraipą taip:
12. Išdėstyti 36 punktą taip:
„36. Prašymas ar skundas, kuris buvo užregistruotas Seimo informacinės sistemos Gaunamų dokumentų registre, su vadovybės pavedimu (rezoliucija) grąžinamas į Priėmimo skyrių, pavedimas (rezoliucija) įrašomas į Gaunamų dokumentų registrą ir prašymas ar skundas perduodamas pavedimo vykdytojui (vykdytojams).“
13. Išdėstyti 40 punktą taip:
14. Išdėstyti 44 punktą taip:
„44. Prašymą, adresuotą konkrečiam Seimo komitetui, komisijai, Seimo delegacijai, tarpparlamentinių ryšių grupei, Seimo kanceliarijos padaliniui, nagrinėja nurodytas adresatas, išskyrus atvejus:
44.1. kai prašyme yra pateikti pasiūlymai ar pastabos dėl Seime užregistruotų įstatymų ar kitų teisės aktų projektų. Šiuo atveju užregistruotą prašymą Priėmimo skyrius perduoda Seimo posėdžių sekretoriatui (vadovaujantis Seimo valdybos 2008 m. birželio 6 d. sprendimu Nr. 2300 patvirtintu Įstatymų ir kitų teisės aktų projektų klausymų ir svarstymo Seimo komitetuose, komisijose tvarkos aprašu) ir apie tai raštu praneša asmeniui;