Pagėgių savivaldybės taryba
SPRENDIMAS
DĖL PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS RĖMIMO PROGRAMOS KOMISIJOS SUDĖTIES IR KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO
2021 m. sausio 28 d. Nr. T-9
Pagėgiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymo 4 straipsnio 2 dalies 3 punktu, 12 straipsnio 7 dalimi, Pagėgių savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Pagėgių savivaldybės tarybos 2017 m. spalio 2 d. sprendimu Nr. T-144 „Dėl Pagėgių savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ 79.5 papunkčiu, Pagėgių savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. PatvirtintiPagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos sudėtį:
1.2. Valdemaras Dikmonas, Pagėgių savivaldybės administracijos Architektūros ir kraštotvarkos skyriaus vedėjas - vyriausiasis inžinierius, komisijos narys;
1.3. Petras Kuzmarskis, Pagėgių savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėjas, komisijos narys;
1.4. Rūta Fridrikienė, Pagėgių savivaldybės administracijos Finansų skyriaus vedėja, komisijos narė;
1.5. Valdas Vytuvis, Pagėgių savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo ir teisės skyriaus vyriausiasis specialistas, komisijos narys;
1.6. Laimutė Šegždienė, Pagėgių savivaldybės administracijos Turto ir ūkio skyriaus vedėjo pavaduotoja, komisijos narė.
2. Patvirtinti Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamentą (pridedama).
3. Sprendimą paskelbti Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.
Šis sprendimas gali būti Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo sprendimo paskelbimo ar įteikimo suinteresuotiems asmenims dienos.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės tarybos
2021 m. sausio 28 d.
sprendimu Nr. T-9
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS
INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS RĖMIMO PROGRAMOS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pagėgių savivaldybės (toliau – Savivaldybė) infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos (toliau – Komisija) teisinį veiklos pagrindą, Komisijos sudarymą, darbo organizavimą, funkcijas, teises ir pareigas.
2. Komisija tikrina Savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatoriaus (toliau – Organizatorius) parengtą Savivaldybės infrastruktūros plėtros priemonių planą (toliau – Priemonių planas), Savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos (toliau – Programos) lėšų panaudojimo planą ir Programos lėšų panaudojimo ataskaitą (toliau – Ataskaita) ir teikia išvadą dėl Priemonių plano ir Programos lėšų panaudojimo plano atitikties galiojantiems teritorijų planavimo dokumentų sprendiniams, patvirtintiems strateginiams Savivaldybės plėtros planams, o Ataskaitos atveju – išvadą dėl Programos lėšų panaudojimo pagrįstumo (atitikties Priemonių planui ir Programos lėšų panaudojimo planui).
3. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymu ir kitais šalyje galiojančiais teisės aktais, bei šiuo Reglamentu.
4. Komisija sprendimus priima laikydamasi lygiateisiškumo, nešališkumo, skaidrumo ir nediskriminavimo principų.
II SKYRIUS
KOMISIJOS FUNKCIJOS
6. Komisija atlieka šias funkcijas:
6.3. rengia ir Organizatoriui teikia išvadą dėl Priemonių plano ir Programos lėšų panaudojimo plano atitikties galiojantiems teritorijų planavimo dokumentų sprendiniams, patvirtintiems strateginiams Savivaldybės plėtros planams;
6.4. rengia ir Organizatoriui teikia išvadą dėl Programos lėšų panaudojimo Ataskaitos pagrįstumo (atitikties Priemonių planui ir Programos lėšų panaudojimo planui);
6.5. rengia siūlymą Savivaldybės tarybai keisti Organizatorių ir (ar) taikyti Organizatoriui teisinę atsakomybę, jeigu Komisija nustato, kad Programos lėšos panaudotos nepagrįstai;
III SKYRIUS
KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
7. Komisija turi teisę:
7.1. gauti iš Savivaldybės administracijos padalinių ir į struktūrinius padalinius neįeinančių viešojo administravimo valstybės tarnautojų Komisijos darbui reikiamą informaciją ir dokumentus;
7.3. Komisija, nustačiusi, kad Programos lėšos panaudotos nepagrįstai, turi pareigą siūlyti Savivaldybės tarybai keisti Organizatorių ir (ar) taikyti Organizatoriui, ar Organizatoriaus deleguotas funkcijas įgyvendinančio Savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio (skyriaus) vedėjui, teisinę atsakomybę, šiame Reglamente nustatyta tvarka.
IV SKYRIUS
KOMISIJOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 7 (septyni) nariai. Į Komisijos sudėtį įtraukiami Savivaldybės administracijos direktorius (Komisijos pirmininkas), Savivaldybės administracijos darbuotojas, atliekantis vyriausiojo architekto funkcijas, Savivaldybės administracijos darbuotojas, atliekantis vyriausiojo inžinieriausfunkcijas ir kiti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai, kurių funkcijos tiesiogiai nesusijusios su Organizatoriaus funkcijomis.
14. Komisijos posėdžiams dokumentus rengia ir informaciją teikia Organizatorius, išskyrus Komisijos darbo organizacinius dokumentus (Komisijos posėdžių darbotvarkes, posėdžių protokolus ir Komisijos išvadas, kurias rengia ir teikia Komisijos sekretorius).
15. Eiliniai Komisijos posėdžiai šaukiami einamųjų metų pabaigoje, ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienos nuo tos dienos, kai Organizatorius Komisijai pateikia Priemonių planą, Programos lėšų panaudojimo planą ir Pagėgių savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos patvirtintą Ataskaitą. Organizatorius turi teisę inicijuoti ir neeilinį Komisijos posėdį.
16. Komisijos posėdžiams pirmininkauja Komisijos pirmininkas, jeigu jo nėra – Komisijos pirmininko pavaduotojas, kuris Komisijos sprendimu išrenkamas iš Komisijos narių.
18. Komisijos sekretorius sudaro ir su Komisijos pirmininku suderina posėdžio darbotvarkę ir ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas iki posėdžio supažindina su ja Komisijos narius. Darbotvarkė ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas iki posėdžio skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.
19. Komisijos posėdžio darbotvarkė dėl svarbių priežasčių gali būti keičiama Komisijos posėdžio metu, jeigu už tai balsuoja dauguma Komisijos narių.
20. Komisijos narys taip pat neturi teisės dalyvauti svarstant ar priimant Komisijai sprendimus arba kitaip paveikti Komisijos sprendimus, kurie sukelia viešųjų ir privačių interesų konfliktą. Prieš pradedant tokio sprendimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūrą arba pačios procedūros metu Komisijos narys privalo informuoti Komisijos pirmininką arba Komisijos pirmininko pavaduotoją, jei Komisijos narys eina Komisijos pirmininko pareigas, ir Komisijos narius bei kitus asmenis, kurie kartu dalyvauja svarstant ar priimant sprendimą, apie esamą interesų konfliktą, pareikšti apie nusišalinimą ir jokia forma nedalyvauti toliau svarstant ar priimant sprendimą. Jeigu Komisijos narys nenusišalina svarstant ar priimant Komisijos sprendimus, kurie gali sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą, Komisijos pirmininko ar jį pavaduojančio Komisijos pirmininko pavaduotojo siūlymu ir tam pritariant ne mažiau kaip dviem trečdaliams Komisijos posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių, Komisijos narys gali būti nušalintas nuo tokių klausimų svarstymo ir sprendimų priėmimo. Apie Komisijos nario pareikštą nusišalinimą arba Komisijos priimtą sprendimą nušalinti Komisijos narį, nurodoma Komisijos posėdžio protokole.
21. Komisija priima sprendimus visų komisijos narių balsų dauguma. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko (posėdžio pirmininko) balsas. Komisijos sprendimai įforminami protokolu ir Komisijos išvada.
23. Komisijos posėdžių protokolai surašomi per 3 (tris) darbo dienas po posėdžio, vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis.
24. Komisijos išvados projektas rengiamas posėdžio protokolo pagrindu. Komisijos išvadą parengia ir su Komisijos pirmininku suderina sekretorius.
25. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas, o kai jo nėra – pirmininko pavaduotojas ir sekretorius, o Komisijos išvadas – Komisijos (posėdžio) pirmininkas, o kai jo nėra – pirmininko pavaduotojas.
26. Komisijos išvados dėl Priemonių plano, Programos lėšų panaudojimo plano ir Ataskaitos parengiamos ir pateikiamos Organizatoriui ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Komisijos posėdžio dienos.
27. Tuo atveju, jeigu Komisija nustato, kad Programos lėšos panaudotos nepagrįstai, Komisija nedelsiant kreipiasi į Savivaldybės administracijos direktorių, kad būtų nustatyti kalti valstybės tarnautojai ir (ar) darbuotojai turėję administruoti ir užtikrinti pagrįstą ir teisėtą Programos lėšų panaudojimą. Nustačius kaltus asmenis dėl Programos lėšų nepagrįsto panaudojimo, Komisija turi teisę teikti pasiūlymą Savivaldybės tarybai dėl Organizatoriaus keitimo ir (ar) teisinės atsakomybės kaltiems asmenims taikymo.
28. Komisijos posėdžių protokolai ir Komisijos išvados saugomi Pagėgių savivaldybės administracijos Infrastruktūros ir turto skyriuje ir Savivaldybės archyve, teisės aktų nustatyta tvarka, ne mažiau kaip 5 metus.
29. Su Komisijų posėdžių garso įrašais, posėdžių medžiaga ir kitais Komisijos veiklos dokumentais, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, galima susipažinti Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų nagrinėjimo Pagėgių savivaldybės administracijoje ir jos padaliniuose taisyklėse nustatyta tvarka.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS