KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS SVEIKATOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS KONKURSO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2022 m. gegužės 18 d. Nr. AD-1-577
Kėdainiai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2014 m. gruodžio 12 d. sprendimu Nr. TS-284 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos sudarymo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir Nevyriausybinių organizacijų finansavimo Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto lėšomis ir šių lėšų administravimo tvarkos aprašu, patvirtintu Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2022 m. kovo 25 d. sprendimu Nr. TS-62 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų finansavimo Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto lėšomis ir šių lėšų administravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. T v i r t i n u Kėdainių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos sveikatos projektų finansavimo Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto lėšomis konkurso nuostatus (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. vasario 21 d. įsakymą Nr. AD-1-206 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos sveikatos projektų konkurso“ su visais jo pakeitimais ir papildymais.
PATVIRTINTA
Kėdainių rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. gegužės 18 d. įsakymu Nr. AD-1-577
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS SVEIKATOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS KONKURSO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kėdainių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos (toliau – Programa) sveikatos projektų finansavimo Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto lėšomis konkurso nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Programos sveikatos projektų finansavimo Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto (toliau – Savivaldybės biudžetas) lėšomis konkurso (toliau – Konkursas) organizavimo bendrąsias nuostatas, reikalavimus pareiškėjams ir projektų turiniui, paraiškų teikimo ir vertinimo, projektų finansavimo, vykdymo ir atsiskaitymo už gautas lėšas tvarką.
2. Konkurso tikslas – konkurso būdu finansuoti sveikatos projektus, kurių įgyvendinimas didins Kėdainių rajono gyventojų sveikatos raštingumą ir aplinkos kokybę, padės suformuoti atsakingą visuomenės elgseną, mažins gyventojų sergamumą, neįgalumą ir mirtingumą.
3. Lėšos Programos sveikatos projektams finansuoti yra planuojamos Kėdainių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) strateginio veiklos plano 2 programoje Sveikatos apsauga ir numatomos kiekvienais metais Savivaldybės biudžete.
4. Konkursą organizuoja Kėdainių rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybės administracija), vadovaudamasi Kėdainių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos sudarymo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2014 m. gruodžio 12 d. sprendimu Nr. TS-284 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos sudarymo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Nevyriausybinių organizacijų finansavimo Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto lėšomis ir šių lėšų administravimo tvarkos aprašu, patvirtintu Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2022 m. kovo 25 d. sprendimu Nr. TS-62 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų finansavimo Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto lėšomis ir šių lėšų administravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas) ir šiais Nuostatais. Konkursas skelbiamas viešai Savivaldybės interneto svetainėje www.kedainiai.lt. Konkursas organizuojamas vienkartinės atrankos būdu.
5. Projekto įgyvendinimo trukmė – nuo Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties (toliau – Sutartis) su projekto vykdytoju pasirašymo dienos iki Sutartyje nurodytos dienos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 20 d.
6. Nuostatuose vartojamos sąvokos:
6.1. paraiška – pareiškėjo pagal patvirtintą formą užpildytas ir pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytas dokumentas, kuris kartu su visais jo priedais ir papildomais dokumentais teikiamas Konkursui;
6.2. pareiškėjas – juridinis asmuo, atitinkantis Nuostatų 25 punkte nustatytas sąlygas ir pateikęs paraišką Konkursui siekiant gauti Savivaldybės biudžeto lėšų projektui vykdyti;
6.3. projektas – Nuostatų nustatyta tvarka įvertinta paraiška su visais pridedamais dokumentais, kurią pateikusiam pareiškėjui skirtas finansavimas iš Savivaldybės biudžeto lėšų (visuma dokumentų, kuriuose nurodomi projekto tikslo aprašyme, veiklų plane numatyti veiksmai, pagrįsti paraiškoje, jos prieduose bei tam tikrose duomenų bazėse esančia informacija, ir tam tikra lėšų suma numatytiems projekto tikslams pasiekti);
6.4. projekto partneris – juridinis asmuo, su kuriuo pareiškėjas (projekto vykdytojas) kartu vykdo projektą (yra sudaręs bendradarbiavimo sutartį). Projekto partneriu nelaikomas asmuo, prisidedantis prie projekto įgyvendinimo finansiškai, ir (ar) paslaugų, prekių ir (ar) daiktų tiekėjas (pvz., rėmėjas);
II SKYRIUS
PARAIŠKŲ TURINIO REIKALAVIMAI IR PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA
8. Prioritetines kryptis ir nustatytą didžiausią bei mažiausią vienam projektui galimą skirti Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto lėšų sumą, kasmet nustato Kėdainių rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos taryba (toliau – Bendruomenės sveikatos taryba). Projekto veiklos turi atitikti Bendruomenės sveikatos tarybos nustatytas metų prioritetines kryptis.
9. Esant poreikiui, dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ir (ar) karantino, atsižvelgiant į Kėdainių rajono savivaldybės gyventojų sveikatos būklę ir ar kitų tikslinių priemonių reikalingų siekiant apsaugoti gyventojų sveikatą, Bendruomenės sveikatos taryba, programos lėšas gali siūlyti skirti konkrečiai problemai spręsti.
10. Finansuotinų projektų sąrašą, atsižvelgdamas į Bendruomenės sveikatos tarybos siūlymus, įsakymu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
11. Konkursui teikiamas projektas aprašomas užpildant paraiškos formą. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba, pasirašyta pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, bei patvirtinta antspaudu, jei pareiškėjas antspaudą privalo turėti, arba elektroniniu parašu, jei pareiškėjas jį turi.
12. Paraiškoje turi būti nurodoma:
12.9. veiklų planas, kuriame turi būti nurodytas projekto veiklos pavadinimas, jos įgyvendinimo terminai;
12.11. informacija apie pareiškėjo ir (ar) projekto veiklų atitiktį Konkurso finansavimo prioritetams;
12.13. bendra projekto įgyvendinimo sąmata (toliau – sąmata), nurodant lėšų šaltinius ir kiek lėšų prašoma iš Konkurso organizavimui skirtų Savivaldybės biudžeto asignavimų, taip pat nurodant planuojamų išlaidų detalizavimą;
13. Pareiškėjas kartu su paraiška pateikia šių lietuvių kalba surašytų dokumentų kopijas:
13.1. jei paraišką teikia nevyriausybinė organizacija, - asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytos deklaracijos (Aprašo 1 priedas);
13.2. jei paraišką teikia nevyriausybinė organizacija, - nuasmeninto Juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo, patvirtinto pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens parašu ir antspaudu, jei pareiškėjas antspaudą privalo turėti;
13.3. jei paraišką teikia nevyriausybinė organizacija, kuri veiklą vykdo trumpiau nei 1 (vienerius) metus, – faktinės veiklos, vykdytos nuo įsteigimo datos, laisvos formos ataskaitos;
13.4. jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu;
13.5. jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu, – bendradarbiavimo sutarties, įvardijant konkrečią partnerio veiklą ir funkcijas įgyvendinant projektą;
13.6. dokumento, patvirtinančio pareiškėjo teisę naudotis nekilnojamuoju turtu, jeigu prašoma Savivaldybės biudžeto lėšų patalpoms, reikalingoms projekto veikloms vykdyti, išlaikyti;
14. Dokumentų, nurodytų Nuostatų 13.1–13.6 papunkčiuose, kopijas privaloma pateikti, jeigu pareiškėjas ir (ar) projektas atitinka šiuose papunkčiuose nustatytas sąlygas.
15. Paraiška ir pridedami dokumentai turi būti tvarkingai susegti, kiekvienas paraiškos ir pridedamų dokumentų puslapis sunumeruotas.
16. Siekiant užtikrinti paraiškų vertinimo skaidrumą ir pareiškėjų lygiateisiškumą, Konkursui pateiktą paraišką taisyti, tikslinti, pildyti ar teikti papildomus dokumentus pareiškėjo iniciatyva negalima.
17. Konkursui negali būti teikiamas projektas, kuris einamaisiais metais yra ar buvo finansuotas kito Savivaldybės administracijos ar Savivaldybės įstaigos skelbto projektų (programų) finansavimo konkurso lėšomis.
18. Konkursui pateiktos paraiškos registruojamos Savivaldybės administracijoje galiojančia bendra gautų dokumentų registravimo tvarka.
19. Informacija apie gautas paraiškas (pareiškėjo pavadinimas, projekto pavadinimas, paraiškos užregistravimo data ir paraiškai suteiktas registracijos numeris, prašoma skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma) per 3 (tris) darbo dienas nuo paskutinės paraiškų pateikimo dienos skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.kedainiai.lt.
20. Konkursui negali būti teikiami projektai, kurie:
20.3. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais diskriminuoja ar kursto tiesioginę ir netiesioginę diskriminaciją, priekabiavimą lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, negalios, etninės priklausomybės, religijos ar kitų bruožų pagrindu, išreiškia neapykantą ir prievartą, nepagarbą Lietuvos Respublikos simboliams;
20.4. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais populiarina smurtą, prievartą, alkoholį, tabaką ir (ar) psichotropines medžiagas;
20.5. bet kokiomis formomis ir būdais pažeidžia Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos tarptautinius įsipareigojimus bei kitus Lietuvos Respublikos teisės aktus;
21. Pareiškėjai, rengdami projektus, turi teisę raštu ir (ar) žodžiu gauti informaciją bei konsultacijas su Konkursu susijusiais klausimais, kurios teikiamos Konkurso skelbime nurodytais kontaktais. Į pareiškėjo pateiktus klausimus turi būti atsakoma per 3 (tris) darbo dienas nuo klausimo gavimo dienos naudojantis tomis pačiomis ryšio priemonėmis, kuriomis pareiškėjas pateikė klausimą. Informacija bei konsultacijos pareiškėjams teikiamos iki paskutinės paraiškų pateikimo dienos.
22. Konkursui paraiškos teikiamos Konkurso skelbime nurodytais būdais. Kai paraiška teikiama elektroniniu paštu, pareiškėjas vienu elektroniniu laišku paraišką ir Nuostatų 13 punkte nurodytus reikalingus pateikti dokumentus pateikia Konkurso skelbime nurodytu elektroninio pašto adresu. Paraiška ir visi kartu su paraiška privalomi pateikti dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojantis specialiomis didelės apimties byloms siųsti pritaikytomis programomis.
23. Paraiška turi būti pateikta iki Konkurso skelbime nurodytos paskutinės paraiškų pateikimo dienos. Paraiškos, pateiktos pasibaigus Konkurso skelbime teikti projektų paraiškas nurodytam terminui, nepriimamos.
III SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS.
PAREIŠKĖJŲ (PROJEKTŲ VYKDYTOJŲ) ĮSIPAREIGOJIMAI
25. Konkursui paraiškas gali teikti:
25.2. nevyriausybinės organizacijos, atitinkančios šias sąlygas:
25.2.1. registruotos ir veiklą vykdančios Kėdainių rajono savivaldybės teritorijoje, atitinkančios Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatymo 2 straipsnio 3 dalyje nustatytą nevyriausybinės organizacijos sąvoką ir Juridinių asmenų registre nustatyta tvarka įregistravęs žymą, kad juridinis asmuo yra nevyriausybinė organizacija (tikrinama vadovaujantis Juridinių asmenų registro viešais duomenimis);
25.2.2. teisės aktų nustatyta tvarka Juridinių asmenų registro tvarkytojui yra pateikusios 2 (dvejų) paskutiniųjų metų metinių finansinių ataskaitų rinkinius ir veiklos ataskaitas (tikrinama vadovaujantis Juridinių asmenų registro viešais duomenimis). Šis reikalavimas netaikomas pareiškėjui, kuris veiklą vykdo trumpiau nei 1 (vienerius) metus. Tokiu atveju, pareiškėjas kartu su paraiška pateikia Nuostatų 13.3 papunktyje nurodytą laisvos formos ataskaitos kopiją.;
25.2.3. pareiškėjo veikla nėra sustabdyta ar apribota įstatymų nustatytais pagrindais (tikrinama vadovaujantis Juridinių asmenų registro viešais duomenimis);
25.2.4. pareiškėjui nėra taikomas turto areštas ir (ar) išieškojimas, kuris galėtų būti nukreiptas į projektui įgyvendinti skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas, juridinis asmuo nėra likviduojamas arba nėra pradėtos juridinio asmens bankroto procedūros ir (ar) išieškojimas, kuris galėtų būti nukreiptas į projektui įgyvendinti skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas;
26. Projektas gali būti įgyvendinamas su partneriu (-iais), kuris (-ie) kartu su pareiškėju (projekto vykdytoju), įgyvendins dalį projekte numatytų veiklų. Pareiškėjas (projekto vykdytojas), planuojantis projektą įgyvendinti su partneriu (-iais), kartu su paraiška pateikia Nuostatų 13.5 papunktyje nurodytas dokumentų kopijas.
27. Teikdamas paraišką ir įgyvendindamas projektą, pareiškėjas (projekto vykdytojas) privalo laikytis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų teisinę apsaugą, projekto dalyvių sąrašų bei kitos aktualios informacijos rinkimo reikalavimų. Pareiškėjas (projekto vykdytojas), gavęs Savivaldybės administracijos prašymą raštu pateikti informaciją apie paraiškoje pateiktus duomenis ir (ar) projekto įgyvendinimą, privalo ją pateikti vadovaudamasis šiame Nuostatų punkte nurodytuose teisės aktuose nustatytais reikalavimais.
28. Pareiškėjas (projekto vykdytojas) turi viešinti projektą, kad projekto tikslinė (-ės) grupė (-ės) ir visuomenė daugiau sužinotų apie projekto tikslus, uždavinius, eigą ir rezultatus. Viešindamas projektą pareiškėjas (projekto vykdytojas) turi nepažeisti viešosios tvarkos, laikytis teisės aktų nustatytos tvarkos, nurodyti, kad projektui įgyvendinti lėšos skirtos iš Savivaldybės biudžeto.
29. Pareiškėjas (projekto vykdytojas), kuris yra perkančioji organizacija, įsigydamas prekes ir paslaugas, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu. Jeigu pareiškėjas (projekto vykdytojas) yra neperkančioji organizacija, vykdydamas pirkimus turi vadovautis Neperkančiosios organizacijos pirkimų vykdymo taisyklėmis, patvirtintomis pareiškėjo (projekto vykdytojo) vadovo, ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
IV SKYRIUS
TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
31. Finansuojamos tik tinkamomis finansuoti laikomos projekto vykdymo išlaidos, jos turi būti tiesiogiai susijusios su projekte numatytomis veiklomis ir būtinos projektui vykdyti, pagrįstos projekto įgyvendinimo eiga, veiklų planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu.
32. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos ir apmokėtos nuo Sutarties pasirašymo dienos iki Sutartyje nurodytos dienos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 20 d. Tinkamos finansuoti išlaidos turi būti pagrįstos išlaidų apmokėjimą pagrindžiančiais buhalterinės apskaitos dokumentais ir projekto veiklų įvykdymą patvirtinančiais dokumentais arba jų kopijomis. Projekto vykdytojas paslaugas ir (ar) prekes projektui vykdyti turi įsigyti ne didesnėmis nei rinkos kainomis, laikydamasis racionalaus Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo principo.
33. Tinkamomis finansuoti laikomos šios projekto vykdymo išlaidos:
33.1. projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 procentų nuo projektui įgyvendinti iš Savivaldybės prašomos ir skirtos Savivaldybės biudžeto lėšų sumos):
33.2. projekto veiklų įgyvendinimo išlaidos:
33.2.1. asmenų, vykdančių ir (ar) organizuojančių projekto veiklas, darbo užmokestis (mokamas pagal sudarytą darbo sutartį);
33.2.2. išlaidos prekėms ir priemonėms, tiesiogiai susijusioms su projekto veiklomis ir būtinoms projektui įgyvendinti;
33.2.3. išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms ekspertų ir (ar) konsultantų (tyrėjų, teisininkų, lektorių, konsultantų) paslaugoms (skiriant ne daugiau kaip 60 Eur už 1 valandą), tiesiogiai susijusioms su veikla, vykdoma įgyvendinant projektą, įsigyti;
33.2.4. išlaidos kvalifikacijai kelti (lėšos projekto vykdytojo darbuotojų ar narių mokymams, seminarams, skirtiems kvalifikacijai kelti, organizuoti ar juose dalyvauti, įskaitant išlaidas, skirtas savanorių kvalifikacijai kelti);
33.2.7. išlaidos transportui išlaikyti (degalai, tepalai, transporto priemonės nuoma be vairuotojo) ir išlaidos transporto paslaugoms įsigyti (autobuso ekonominės klasės ar viešojo transporto bilietai, transporto priemonės nuoma su vairuotoju), įskaitant išlaidas, skirtas savanoriškai veiklai organizuoti;
33.2.8. materialiojo ir nematerialiojo turto nuomos išlaidos (organizacinės technikos, patalpų, reikalingų renginiams organizuoti, nuoma);
33.2.9. projekto įgyvendinamų veiklų sklaidos ir viešinimo paslaugų (straipsnių, TV laidų, vaizdo klipų, informacinių reklaminių skydelių leidybos ir publikavimo) išlaidos;
33.2.11. projektui vykdyti naudojamų patalpų komunalinių paslaugų (šildymo, elektros energijos tiekimo, vandentiekio, nuotekų šalinimo) išlaidos;
34. Netinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos:
34.1. išlaidos projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) įsiskolinimams dengti, investiciniams projektams rengti ir įgyvendinti;
34.5. išlaidos, susijusios su paraiškos rengimo veikla, vykdyta iki pateikiant Konkursui paraišką, taip pat išlaidos, patirtos ir apmokėtos po einamųjų metų gruodžio 31 d.;
34.6. išlaidos patalpų, nuosavybės teise priklausančių projekto vykdytojui ir (ar) partneriui (-iams), nuomai projekto veiklai vykdyti;
34.8. išlaidos ilgalaikiam turtui, kurio vertė – 500 Eur ir didesnė, kaip tai reglamentuota Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarime Nr. 564 „Dėl Minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“, įsigyti;
V SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS
35. Konkursui pateiktų paraiškų vertinimą sudaro du etapai:
36. Paraiškų administracinės atitikties vertinimą atlieka Bendruomenės sveikatos tarybos sekretorius -Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, atsakingas už Konkurso organizavimą (toliau – Konkurso koordinatorius).
37. Konkurso koordinatorius ne vėliau nei per 5 (penkias) darbo dienas nuo paskutinės Konkurso skelbime nurodytos paraiškų pateikimo dienos atlieka paraiškų administracinės atitikties vertinimą. Administracinės atitikties vertinimo metu vertinama, ar:
37.4. pareiškėjas kartu su paraiška pateikė visus Nuostatuose nurodytus privalomus pateikti dokumentus;
37.6. paraiška ir kartu su ja pateikti dokumentai surašyti lietuvių kalba, pateikti dokumentų užsienio kalba vertimai, patvirtinti vertėjo, notaro arba pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens;
37.7. pareiškėjo prašoma skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma nėra mažesnė nei Konkurso skelbime nurodyta mažiausia vienam projektui galima skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma ir nėra didesnė nei Konkurso skelbime nurodyta didžiausia vienam projektui galima skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma;
38. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška pateikta nesilaikant Nuostatuose nustatytų administracinių reikalavimų ar su paraiška pateikti ne visi Nuostatuose nurodyti privalomi pateikti dokumentai arba informacija pateikta netinkamai, Konkurso koordinatorius paraiškoje nurodytu pareiškėjo elektroninio pašto adresu kreipiasi į pareiškėją, nurodydamas jam pateikti privalomus dokumentus ir (ar) trūkumus pašalinti per 3 (tris) darbo dienas nuo nurodymo gavimo dienos. Konkurso koordinatorius prašo pareiškėjo pateikti trūkstamus dokumentus vieną kartą.
39. Paraiška atmetama, nevertinama ir Savivaldybės biudžeto lėšos projektui vykdyti neskiriamos, jei paraiška ar pareiškėjas neatitinka Nuostatuose išvardytų administracinių reikalavimų ar per Konkurso koordinatoriaus nustatytą terminą pareiškėjas nepateikė trūkstamų dokumentų ar informacijos, išskyrus netikslumus, iš esmės netrukdančius vertinti paraiškos administracinę atitiktį (pvz., neteisingas atsiskaitomosios sąskaitos numeris ar kredito įstaigos rekvizitai, paraiškos užpildymo data, rašybos klaidos, netinkamas dokumentų užsienio kalba vertimas (jei paraišką vertinantys asmenys negali suprasti ir įvertinti dokumentų turinio).
40. Konkurso koordinatorius per 5 (penkias) darbo dienas nuo paraiškų administracinės atitikties įvertinimo dienos paraiškoje nurodytu pareiškėjo elektroninio pašto adresu informuoja pareiškėją apie priimtą sprendimą, nurodydamas paraiškos, neatitinkančios administracinės atitikties vertinimo reikalavimo (-ų), atmetimo priežastis ir sprendimo apskundimo tvarką.
41. Projektų turinio vertinimą atlieka Bendruomenės sveikatos taryba, kuri sudaryta Kėdainių rajono savivaldybės tarybos sprendimu.
42. Paraiškas, atitinkančias visus Nuostatų 25 punkte nurodytus administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, Konkurso koordinatorius perduoda Bendruomenės sveikatos tarybos nariams kartu su bendra paraiškų suvestine, kurioje nurodoma informacija apie tinkamai, atitikusias Nuostatuose nustatytus administracinius reikalavimus, pateiktas projektų paraiškas. Trumpai supažindina Bendruomenės sveikatos tarybos narius su Konkurso tikslais, numatoma darbo organizavimo tvarka, paaiškina, kaip pildyti vertinimo anketas, apžvelgia vertinimo ypatumus, kitas sąlygas.
43. Vertintinas paraiškas Bendruomenės sveikatos tarybos nariams paskirsto Bendruomenės sveikatos tarybos pirmininkas. Vieną paraišką vertina ne mažiau kaip du Bendruomenės sveikatos tarybos nariai. Bendruomenės sveikatos tarybos nariai paraiškas vertina, užpildydami kiekvienos paraiškos vertinimo anketą (toliau – vertinimo anketa, priedas Nr. 2), atsižvelgdami į Nuostatus ir Konkurso lėšomis finansuotinas veiklas bei finansavimo prioritetus. Vertinimo anketoje nurodoma: pareiškėjo pavadinimas, projekto pavadinimas, vertinimo kriterijai, galimas didžiausias paraiškai skirtinų balų skaičius ir privaloma surinkti minimali balų suma, prašoma projektui įgyvendinti lėšų suma, Bendruomenės sveikatos tarybos nario skiriami balai ir jų suma, Bendruomenės sveikatos tarybos nario komentaras, kuriame pagrindžiama projekto įgyvendinimui siūloma skirti lėšų suma, pateikiamos kitos pastabos, žyma apie nusišalinimą nuo paraiškos vertinimo. Jeigu vertintojo siūlymu mažinamas pareiškėjo prašomas finansavimas, turi būti išsamiai pagrįstos šio siūlymo priežastys. Bendruomenės sveikatos tarybos narys, įvertinęs gautas vertinti paraiškas, vertinimo anketas pateikia Konkurso koordinatoriui.
44. Bendruomenės sveikatos tarybos narys privalo nusišalinti nuo paraiškos vertinimo ir balsavimo, jei yra svarstoma organizacijos, kurios vadovas, kolegialaus valdymo organo narys ir (arba) darbuotojas jis arba jam artimas asmuo (jo sutuoktinis, sugyventinis, partneris, taip pat šių asmenų tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai ir jų sutuoktiniai, sugyventiniai ar partneriai) yra, paraiška. Jeigu Bendruomenės sveikatos tarybos narys nenusišalina, Bendruomenės sveikatos taryba privalo priimti sprendimą dėl jo nušalinimo. Jeigu Bendruomenės sveikatos tarybos narys nenusišalina ir tik vėliau paaiškėja, kad dėl to kilo interesų konfliktas, jo vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.
45. Bendruomenės sveikatos tarybos pirmininkas gali paskirti paraišką papildomai įvertinti trečiajam vertintojui, jei:
45.1. sutampa Bendruomenės sveikatos tarybos narių tos pačios paraiškos vertinimo balai ir (ar) pateikiamas identiškas skiriamų balų pagrindimas;
45.2. Bendruomenės sveikatos tarybos narių tos pačios paraiškos vertinimo balai skiriasi daugiau kaip 20 balų;
45.4. vertintojo siūloma skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma projektui įgyvendinti skiriasi daugiau nei 25 procentais, palyginti su kito paraišką vertinusio Vertinimo komisijos nario siūlymu;
46. Jeigu Bendruomenės sveikatos tarybos nariams, vertinant gautą paraišką ir su ja pateiktus dokumentus kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti esminę įtaką paraiškos vertinimui, jie kreipiasi į Konkurso koordinatorių su prašymu patikslinti pareiškėjo pateiktą informaciją, nurodydami savo prašymo motyvus. Konkurso koordinatorius paraiškoje nurodytu pareiškėjo elektroninio pašto adresu kreipiasi pareiškėją, nurodydamas patikslinti informaciją per 3 (tris) darbo dienas nuo šio nurodymo gavimo dienos. Pareiškėjo gali būti prašoma tik tos informacijos, kurios Konkurso koordinatorius pats negali gauti. Pareiškėjo negali būti prašoma pateikti nepagrįstai daug informacijos, kuri nebūtų svarbi paraiškos vertinimui. Konkurso koordinatorius, gavęs prašomą informaciją iš pareiškėjo ar pats ją surinkęs, informaciją pateikia Bendruomenės sveikatos tarybos nariams arba juos informuoja, kad pagal nustatytą terminą pareiškėjas prašomos informacijos nepateikė.
47. Paraiškos turi būti įvertintos per laikotarpį, ne ilgesnį kaip 10 (dešimt) darbo dienų, pradedant skaičiuoti nuo vertintinų paraiškų pateikimo Bendruomenės sveikatos tarybos nariams dienos iki Konkurso koordinatoriaus parengtos paraiškų vertinimų suvestinės pateikimo Bendruomenės sveikatos tarybai dienos. Bendruomenės sveikatos tarybos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų paraiškų skaičių ir apimtį, gali jų vertinimo terminą pratęsti ne ilgiau kaip 10 (dešimt) darbo dienų.
48. Konkurso koordinatorius, gavęs Bendruomenės sveikatos tarybos narių vertinimus ir siūlymus dėl projektų finansavimo, juos apibendrina, parengia paraiškų vertinimų suvestinę, kurioje nurodo dviejų paraišką vertinusių Bendruomenės sveikatos tarybos narių skirtų balų ir siūlomų skirti Savivaldybės biudžeto lėšų sumų vidurkius, reitinguoja projektų paraiškas balų mažėjimo tvarka ir paraiškų vertinimų suvestinę pateikia Bendruomenės sveikatos tarybai. Bendruomenės sveikatos tarybos posėdis šaukiamas praėjus ne daugiau kaip 3 (trims) darbo dienoms nuo Konkurso koordinatoriaus pateiktos Bendruomenės sveikatos tarybai paraiškų vertinimų suvestinės dienos.
49. Bendruomenės sveikatos tarybos posėdžio metu Bendruomenės sveikatos taryba, įvertinusi paraiškų vertinimų suvestinėje pateiktus duomenis bei kitą su paraiškomis ir jų vertinimu susijusią informaciją, pritaria arba nepritaria skirtų balų vidurkiui ir siūlomų skirti Savivaldybės biudžeto lėšų sumų projektams įgyvendinti vidurkiui, priima protokolinį sprendimą ir pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui pasiūlymus skirti lėšų tiems projektams, kurie surinko daugiausia balų ir kuriems įgyvendinti užtenka Konkursui numatytų Savivaldybės biudžeto lėšų.
50. Jeigu Nuostatų 45 punkte nurodytais atvejais paraiškai įvertinti paskiriamas trečiasis vertintojas, Konkurso koordinatorius apibendrina jo vertinimą ir parengia paraiškos vertinimų suvestinę, nurodydamas dviejų iš trijų paraišką vertinusių vertintojų, kurių skirtų balų skaičius panašiausias, skirtų balų ir siūlomų skirti Savivaldybės biudžeto lėšų sumų vidurkį, ir ją pateikia Bendruomenės sveikatos tarybai. Bendruomenės sveikatos taryba, įvertinusi paraiškos vertinimų suvestinę, parengtą trečiajam vertintojui atlikus vertinimą, pritaria arba nepritaria skirtų balų ir siūlomų skirti Savivaldybės biudžeto lėšų sumų vidurkiui.
51. Jei, atlikus paraiškų vertinimą, sutampa kelių pareiškėjų paraiškoms skirtų balų vidurkis ir neužtenka Konkursui vykdyti numatytų Savivaldybės biudžeto lėšų, pirmenybė teikiama projektui, kurio, vertintojų skirtų balų, neįtraukiant balų, skirtų už finansavimo prioritetus, vidurkis didesnis.
52. Jei Bendruomenės sveikatos taryba, įvertinusi paraiškų vertinimų suvestinę, vertinimo anketas, atsižvelgdama į išvadas bei siūlymus mažinti projekto veiklų kiekį, apimtis, projekto dalyvių skaičių, konkrečios veiklų organizavimo ar įgyvendinimo paslaugos įkainį ar apimtį, priima protokolinį sprendimą siūlyti pareiškėjui skirti dalį paraiškoje prašomų Savivaldybės biudžeto lėšų, jame rekomenduoja arba nurodo, kurių veiklų atsisakyti, kurių veiklų apimtį mažinti ar kurias veiklas ir (ar) išlaidas finansuoti.
53. Konkurso koordinatorius nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas nuo Bendruomenės sveikatos tarybos sprendimo siūlyti pareiškėjui skirti dalį paraiškoje prašomų Savivaldybės biudžeto lėšų sumos priėmimo dienos, paraiškoje nurodytu pareiškėjo elektroninio pašto adresu informuoja pareiškėją apie Bendruomenės sveikatos tarybos siūlomų skirti Savivaldybės biudžeto lėšų dydį, pateikia rekomendaciją arba nurodymą, kurias veiklas ir (ar) išlaidas finansuoti, taip pat nurodo patvirtinti, kad pareiškėjas sutinka su siūloma skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma ir kad siūlomas priimti sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir pagal Vertinimo komisijos priimtą protokolinį sprendimą prašo patikslinti sąmatą ir (ar) veiklų planą.
54. Jei pareiškėjas sutinka su Bendruomenės sveikatos tarybos siūloma skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma, jis per 3 (tris) darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos Bendruomenės sveikatos tarybos patvirtina, kad sutinka su siūloma skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma, kad Bendruomenės sveikatos tarybos siūlomas priimti sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir, atsižvelgdamas į Bendruomenės sveikatos tarybos pateiktus nurodymus, Konkurso koordinatoriui pateikia patikslintą sąmatą ir (ar) veiklų planą.
55. Konkurso koordinatorius, gavęs iš pareiškėjo rašytinį patvirtinimą, kad jis sutinka su Bendruomenės sveikatos tarybos siūloma skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma ir kad Bendruomenės sveikatos tarybos siūlomas priimti sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, taip pat pareiškėjo patikslintą sąmatą ir (ar) veiklų planą, ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo patikslintos sąmatos ir (ar) veiklų plano gavimo dienos dokumentus pateikia Bendruomenės sveikatos tarybos nariams. Bendruomenės sveikatos tarybos patikslintus dokumentus įvertina per 3 (tris) darbo dienas nuo Konkurso koordinatoriaus dokumentų pateikimo Bendruomenės sveikatos tarybos dienos ir protokoliniu sprendimu pritaria arba nepritaria pareiškėjo patikslintai sąmatai ir (ar) veiklų planui.
56. Pareiškėjui per Nuostatų 54 punkte nurodytą terminą nepatvirtinus, kad jis sutinka su Bendruomenės sveikatos tarybos siūloma skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma ir (ar), kad Bendruomenės sveikatos tarybos siūlomas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų Savivaldybės biudžeto lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir (ar) nepatikslinus sąmatos ir (ar) veiklų plano, laikoma, kad jis nesutinka su Bendruomenės sveikatos tarybos siūloma skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma. Jei pareiškėjas nesutinka su Bendruomenės sveikatos tarybos priimtu sprendimu siūlyti jam skirti dalį paraiškai įgyvendinti prašomų Savivaldybės biudžeto lėšų arba jei Bendruomenės sveikatos tarybos nariai nepritaria pareiškėjo patikslintai sąmatai ir (ar) veiklų planui, Savivaldybės biudžeto lėšos projektui įgyvendinti neskiriamos ir paraiška įtraukiama į nefinansuotinų projektų sąrašą.
57. Projektas, kuriam neužteko Konkursui vykdyti numatytų Savivaldybės biudžeto lėšų, įtraukiamas į rezervinių projektų sąrašą. Savivaldybės biudžeto lėšos rezervinių projektų sąraše esantiems projektams skiriamos Nuostatų 66 punkte nustatytais atvejais. Projektai, esantys rezervinių projektų sąraše, reitinguojami Bendruomenės sveikatos tarybos narių skirtų balų vidurkių mažėjimo tvarka.
58. Jeigu, įvertinus paraišką, siūlytina skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma projekto vykdymui yra mažesnė nei Konkurso skelbime nurodyta mažiausia galima skirti lėšų suma, šią paraišką siūloma nefinansuoti.
59. Pareiškėjams, kurių pateiktos paraiškos, nesurinko vertinimo anketoje nustatytos minimalios balų sumos, finansavimas neskiriamas.
60. Savivaldybės administracijos direktorius per 5 (penkias) darbo dienas nuo Bendruomenės sveikatos tarybos pasiūlymo gavimo dienos priima sprendimą dėl Savivaldybės biudžeto lėšų skyrimo projektams įgyvendinti.
61. Konkurso koordinatorius per 3 (tris) darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo (toliau – Įsakymas) dėl Savivaldybės biudžeto lėšų skyrimo projektams finansuoti priėmimo dienos paraiškose nurodytais pareiškėjų elektroninio pašto adresais raštu informuoja pareiškėjus apie skirtą finansavimą ir Sutarties pasirašymo procedūras. Taip pat informuoja pareiškėjus, kurių projektai buvo įrašyti į nefinansuotinų projektų sąrašą, nurodant Savivaldybės biudžeto lėšų neskyrimo priežastis ir sprendimo apskundimo tvarką.
62. Konkurso koordinatorius per 3 (tris) darbo dienas nuo Įsakymo priėmimo dienos Savivaldybės interneto svetainėje www.kedainiai.lt paskelbia:
62.1. finansuotinų projektų sąrašą, nurodant pareiškėjų pavadinimus, projektų pavadinimus, surinktų balų vidurkius, skiriamas Savivaldybės biudžeto lėšų sumas;
62.2. rezervinių projektų sąrašą, nurodant pareiškėjų pavadinimus, projektų pavadinimus, surinktų balų vidurkius, preliminariai siūlomas skirti Savivaldybės biudžeto lėšų sumas;
63. Bendruomenės sveikatos tarybos nariai savo darbe vadovaujasi Kėdainių rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos nuostatais, patvirtintais Kėdainių rajono savivaldybės tarybos 2015 m. gegužės 29 d. sprendimu Nr. TS-117 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos sudarymo ir jos nuostatų patvirtinimo“.
VI SKYRIUS
SUTARTIES SUDARYMAS
64. Sutartis tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo sudaroma per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo Įsakymo dėl Savivaldybės biudžeto lėšų skyrimo projektui įgyvendinti priėmimo dienos. Sutartyje turi būti pateikta informacija, nurodyta Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“, 61 punkte.
65. Nesudarius Sutarties per Nuostatų 64 punkte nustatytą terminą, laikoma, kad projekto vykdytojas atsisakė vykdyti numatytą projektą ir numatytas finansavimas jam neskiriamas.
66. Projekto vykdytojui nesudarius Sutarties per Nuostatų 64 punkte numatytą terminą, atsisakius dalies lėšų ar atsisakius toliau vykdyti finansuojamą projektą, nutraukus sudarytą Sutartį, likusios nepanaudotos Savivaldybės biudžeto lėšos Bendruomenės sveikatos tarybos ir Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu eilės tvarka gali būti skirtos įvertintiems projektams, esantiems rezervinių projektų sąraše. Finansavimas projektams, esantiems rezervinių projektų sąraše, skiriamas neviršijant nepaskirstytų Savivaldybės biudžeto lėšų sumos. Rezerviniame sąraše esantiems projektams siūlant skirti dalį projektui įgyvendinti prašomų lėšų, sąmata ir (ar) veiklų planas tikslinami Nuostatų 53–56 punktuose nustatyta tvarka. Jei rezerviniame sąraše projektų nėra ir (ar) lieka nepaskirstytų Savivaldybės biudžeto lėšų, skelbiamas naujas konkursas.
VII SKYRIUS
PROJEKTŲ VYKDYMAS IR STEBĖSENA
67. Projektams paskirtos Savivaldybės biudžeto lėšos mokamos iš einamaisiais metais Konkursui organizuoti patvirtintų Savivaldybės biudžeto asignavimų. Projektams vykdyti skirtos Savivaldybės biudžeto lėšos negali būti perkeliamos į kitus biudžetinius metus.
68. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu Savivaldybės administracija projekto vykdytojui turi teikti informaciją, dalykinę, metodinę pagalbą ir konsultaciją, reikalingą projektui įgyvendinti.
69. Projekto vykdytojas, negalintis įgyvendinti projekto pagal patvirtintą sąmatą, turi raštu, nurodant priežastį, kreiptis į Savivaldybės administracijos direktorių dėl jos patikslinimo. Sąmata netikslinama, jeigu skirtumas tarp planuotų ir faktiškai panaudotų lėšų pagal atskirą sąmatos straipsnį neviršija 10 procentų.
70. Norėdamas patikslinti sąmatą ir (ar) veiklų planą, projekto vykdytojas Savivaldybės administracijai pateikia pagrįstą prašymą patikslinti sąmatą ir (ar) veiklų planą, kartu pateikdamas ir lyginamąją tikslinamą sąmatą ir (ar) veiklų planą. Projekto vykdytojas gali teikti prašymą patikslinti tik dar nepatirtas išlaidas, išskyrus sumažėjusias tinkamas finansuoti išlaidas, ir tik dar neįgyvendintas veiklas. Apie leidimą patikslinti sąmatą ir (ar) veiklų planą Savivaldybės administracija informuoja projekto vykdytoją raštu per 5 (penkias) darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.
71. Projekto vykdytojas privalo raštu informuoti Savivaldybės administraciją apie projekte numatytų veiklų vykdymo nutraukimą ar sustabdymą. Gavusi tokį pranešimą, Savivaldybės administracija sustabdo Savivaldybės biudžeto lėšų pervedimą. Projekto vykdytojui pašalinus priežastis, dėl kurių jis nutraukė ar sustabdė projekte numatytų veiklų vykdymą, ir apie tai pranešus Savivaldybės administracijai, atnaujinamas sustabdytas Savivaldybės biudžeto lėšų pervedimas.
72. Projekto vykdytojas privalo projektą įgyvendinti iki Sutartyje nustatytos dienos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d., ir Sutartyje nurodytais terminais pateikti Savivaldybės administracijai Sutartyje nurodytas projekto finansines ir projekto veiklų įvykdymo ataskaitas.
73. Nepanaudotas ar netikslingai panaudotas projektui įgyvendinti skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas projekto vykdytojas Sutartyje nustatytais terminais privalo grąžinti į Sutartyje nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą.
74. Projekto vykdytojas savo jėgomis ir lėšomis turi pašalinti dėl jo kaltės atsiradusius lėšų panaudojimo trūkumus, pažeidžiančius Sutarties sąlygas.
75. Savivaldybės biudžeto lėšų, skiriamų projektams finansuoti, finansinė ir veiklos kontrolė vykdoma Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
76. Savivaldybės administracija, nustačiusi ar turinti pagrįstų įtarimų, kad projekto vykdytojas netinkamai vykdo Aprašo, Nuostatų, Sutarties ir (arba) galiojančių teisės aktų, turinčių esminę reikšmę vykdant Sutartį, reikalavimus, apie tai raštu informuoja projekto vykdytoją ir sustabdo Sutarties vykdymą. Savivaldybės administracija projekto vykdytojui nustato protingą terminą, ne trumpesnį kaip 10 (dešimt) darbo dienų, nustatytiems veiklos trūkumams pašalinti. Projekto vykdytojas, pašalinęs nustatytus veiklos trūkumus, raštu informuoja Savivaldybės administraciją apie tolesnį pasirengimą tinkamai vykdyti Apraše, Nuostatuose, Sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę vykdant Sutartį, nustatytus reikalavimus, ir pateikia tai patvirtinančius įrodymus. Savivaldybės administracija, įvertinusi iš projekto vykdytojo gautą informaciją, gali atnaujinti Sutarties vykdymą. Jei projekto vykdytojas per nustatytą terminą nustatytų veiklos trūkumų nepašalina, Savivaldybės administracija turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, apie tai projekto vykdytoją įspėjusi, likus ne mažiau kaip 10 (dešimt) darbo dienų iki Sutarties nutraukimo dienos.
77. Savivaldybės administracija nutraukia Sutartį su projekto vykdytoju ir skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas projekto vykdytojas privalo grąžinti, jei:
77.1. Savivaldybės administracija nustato, kad skirtos Savivaldybės biudžeto lėšos naudojamos ne pagal paskirtį;
77.2. Savivaldybės administracija nustato esminių Aprašo, Nuostatų, Sutarties ir (arba) galiojančių teisės aktų, turinčių esminę reikšmę vykdant Sutartį, pažeidimų;
77.3. vadovaujantis Nuostatų 76 punktu, projekto vykdytojas per nustatytą terminą nepašalina nustatytų veiklos trūkumų;
77.4 paaiškėja, kad asmens, turinčio teisę veikti projekto vykdytojo vardu, pasirašytoje deklaracijoje buvo pateikta klaidinanti ar melaginga informacija, projekto vykdytojas, sudaręs Sutartį, įgyja likviduojamo juridinio asmens statusą;
VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
78. Su projektų įgyvendinimu susijusius dokumentus Savivaldybės administracija ir projekto vykdytojas saugo vadovaudamiesi Dokumentų saugojimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. V-157 „Dėl Dokumentų saugojimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklėje, patvirtintoje Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“, nustatytais terminais.
79. Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jei dėl paraiškoje ir (ar) Sutartyje nurodytų klaidingų duomenų ryšiams palaikyti (adreso korespondencijai, telefono numerio, elektroninio pašto adreso) pareiškėjo (projekto vykdytojo) nepasiekia laiškai arba su pareiškėju (projekto vykdytoju) negalima susisiekti kitu būdu.
81. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų vykdymo ir nuostolių atlyginimo, jei jos tų įsipareigojimų negali vykdyti dėl priežasčių, nepriklausančių nuo jų valios.
Kėdainių rajono savivaldybės
visuomenės sveikatos rėmimo
specialiosios programos projektų
finansavimo Kėdainių rajono savivaldybės
biudžeto lėšomis konkurso projektų
Nuostatų 1 priedas
PARAIŠKA DALYVAUTI
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS (BIUDŽETO LĖŠOMIS KONKURSE
___________
(Užpildymo data)
1. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ
1.1. Pareiškėjo pavadinimas |
|
1.2. Pareiškėjo teisinė forma |
|
1.3. Juridinio asmens kodas |
|
1.4. Narių skaičius (taikoma Nevyriausybinėms organizacijoms) |
|
1.5. Pareiškėjo vadovas |
Pareigos |
Vardas, pavardė |
|
Telefonas +370 |
|
El. paštas |
|
1.6. Kontaktinis asmuo / projekto vadovas |
Pareigos organizacijoje |
Vardas, pavardė |
|
Telefonas +370 |
|
El. paštas |
|
1.7. Pareiškėjo banko sąskaitos numeris, banko pavadinimas, kodas |
|
2. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
2.1. Projekto pavadinimas
|
|
2.2. Projekto įgyvendinimo laikotarpis ir vieta |
Nuo iki Vieta: |
2.3. Projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma |
Suma, (Eur) |
Bendra projekto suma |
|
Iš jų: |
|
Projektui įgyvendinti prašoma lėšų suma iš Kėdainių rajono savivaldybės |
|
Pareiškėjo lėšos |
|
Kiti finansavimo šaltiniai (nurodyti): |
|
|
|
3. PROJEKTO TIKSLAI IR PAGRINDIMAS
3.1. Projekto atitiktis tinkamoms finansuotinoms veikloms (Nurodyti kuriai prioritetinei sričiai priskiriamas projektas, atitinkamas veiklas ir pagrįskite projekto atitiktį pasirinktai finansuotinoms veikloms) |
|
3.2. Projekto poreikio, sprendžiamos problemos aprašymas ir pagrindimas (Aprašykite, kuo šis projektas aktualus jūsų organizacijai, kokią problemą siekiate juo spręsti) |
|
3.3. Projekto tikslas ir uždaviniai (Aprašykite, ko siekiama projekto veiklomis. Tikslas ir uždaviniai turėtų būti aiškūs, konkretūs ir pasiekiami) |
Projekto tikslas:
|
Projekto uždaviniai (ne daugiau kaip 5):
|
3.4. Tikslinė projekto grupė ir projekto dalyviai 7-14 m. 18-29m. 30-45m. 46-60m. Virš 60 m. (Apibūdinkite, kuriai (-ioms) asmenų grupei (-ėms) skirtas projektas, kokie jų poreikiai, kiek dalyvių ir į kokias veiklas planuojama įtraukti ar pasiekti) |
|
3.5. Trumpas projekto aprašymas (Trumpai aprašykite planuojamo projekto seką, t. y. kokios veiklos bus vykdomos, kas bus atsakingas (-i) už jų įgyvendinimą) |
|
|
3.6. Projekto veiklų įgyvendinimo planas |
||||
Eil. Nr. |
Veiklos pavadinimas |
Atsakingi vykdytojai |
Planuojama vykdymo data (įgyvendinimo terminai) |
Planuojama vykdymo vieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. PROJEKTO ĮGYVENDINIMAS IR IŠTEKLIAI
4.1. Pareiškėjo turimi resursai (žmogiškieji ir kiti resursai) |
|
4.2. Projekto partneriai (Nurodykite kiekvieno partnerio pavadinimą, teisinę formą ir, jeigu aktualu, pavadinimo trumpinį, partnerio prisidėjimą prie projekto veiklų vykdymo ir siekiamų rezultatų) |
|||
Eil. Nr. |
Partnerio pavadinimas, teisinė forma |
Adresas, kontaktai |
Projekto partnerio vaidmuo (funkcijos) projekte |
|
|
|
|
4.3. Informacija apie projekto veiklų ir rezultatų viešinimą (Nurodykite, kokios projekto viešinimo priemonės (pvz., informacija spaudoje, pareiškėjo interneto svetainėje, informacinėje skelbimų lentoje ir pan.) bus taikomos visuomenės supažindinimui su projektu ir jo rezultatais) |
|
5. PROJEKTO REZULTATAI IR TĘSTINUMAS
5.1. Siektini rezultatai (Aprašykite, ko siekiama įgyvendinant projekte numatytas veiklas ir kaip tai paveiks tikslinę (-es) projekto grupę (-es), pareiškėjo bei partnerių organizacijas, išskirdami laukiamus kiekybinius ir kokybinius rezultatus, trumpalaikį ir ilgalaikį poveikį) |
||
Kiekybiniai rezultatai: |
||
Rezultato pavadinimas
|
Matavimo vienetas |
Laukiamo rezultato kiekybinė išraiška |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kokybiniai rezultatai: |
||
|
||
|
||
|
5.2. Projekto tęstinumas (jeigu planuojamas) (Pateikite trumpą aprašymą, nurodykite priemones ir būdus, finansavimo šaltinius, jeigu projekto veiklas planuojama įgyvendinti ir pasibaigus projektui arba jeigu projektas yra kitų projektų tęsinys) |
|
6. BENDRA PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SĄMATA
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis |
Bendra reikalinga lėšų suma (Eur) |
Išlaidų pagrindimas (detalizuoti išlaidas val. / mėn. / kiekis / kaina ir pan. |
Iš Kėdainių rajono savivaldybės prašoma lėšų suma (Eur) |
1. |
Projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui skirtų lėšų): |
|||
1.1. |
projekto vadovo darbo užmokestis, mokamas pagal darbo ar paslaugų sutartį |
|
|
|
1.2. |
buhalterinę apskaitą tvarkančio asmens darbo užmokestis, mokamas pagal darbo ar paslaugų sutartį |
|
|
|
Iš viso: |
|
Iš viso: |
|
|
2. |
Projekto įgyvendinimo išlaidos: |
|||
2.1. |
asmens, vykdančio projekto veiklas darbo užmokestis, mokamas pagal darbo ar paslaugų sutartį |
|
|
|
2.2. |
prekių ir priemonių (kanceliarinių, ūkinės paskirties prekių ir kt.) įsigijimo išlaidos |
|
|
|
2.3. |
projektui įgyvendinti reikalingos ekspertų ir (ar) konsultantų (tyrėjų, teisininkų, lektorių, konsultantų) teikiamų paslaugų įsigijimo išlaidos (ne daugiau kaip 60 Eur už 1 valandą) |
|
|
|
2.4. |
išlaidos kvalifikacijai kelti (projekto vykdytojo darbuotojų ar narių mokymams, seminarams, skirtiems kvalifikacijai kelti, organizuoti ar juose dalyvauti |
|
|
|
2.5. |
mitybos (maisto produktų ir (ar) maitinimo paslaugų įsigijimo) išlaidos |
|
|
|
2.6. |
apgyvendinimo paslaugų (skiriant ne daugiau kaip 20 Eur 1 asmeniui per parą) išlaidos |
|
|
|
2.7. |
išlaidos transportui išlaikyti (degalai, tepalai, transporto priemonės nuoma be vairuotojo) ir išlaidos transporto paslaugoms įsigyti (autobuso ekonominės klasės ar viešojo transporto bilietai, transporto priemonės nuoma su vairuotoju) |
|
|
|
2.8. |
organizacinės technikos ir patalpų, reikalingų projekto vykdymui, nuoma |
|
|
|
2.9. |
projekto įgyvendinamų veiklų sklaidos ir viešinimo paslaugų (straipsnių, TV laidų, vaizdo klipų, informacinių reklaminių skydelių leidybos ir publikavimo) išlaidos |
|
|
|
2.10. |
ryšio paslaugų (interneto, fiksuotojo ir (ar) mobiliojo ryšio, pašto) išlaidos |
|
|
|
2.11. |
organizacijos biuro ar projektui vykdyti naudojamų patalpų komunalinių paslaugų (šildymo, elektros energijos tiekimo, vandentiekio, nuotekų šalinimo) išlaidos |
|
|
|
2.12. |
kitos tiesiogiai su projektu susijusių, pagrįstų ir būtinų projektui įgyvendinti paslaugų (nepriskirtos prie šios sąmatos 2.1 ir 2.11 papunkčių) išlaidos |
|
|
|
Iš viso: |
|
Iš viso: |
|
|
Iš viso: |
|
Iš viso: |
|
7. PRIDEDAMI DOKUMENTAI
Dokumento pavadinimas |
Egz. skaičius |
Lapų skaičius |
Asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytos deklaracijos kopija |
|
|
Nuasmeninto Juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo, kai pareiškėjas Konkursui paraišką teikia pirmą kartą arba kai yra pasikeitę anksčiau pateikti juridinio asmens duomenys (pvz., juridinio asmens vadovas, statusas ir pan.) tinkamai patvirtinta kopija |
|
|
Laisvos formos ataskaitos apie faktinę veiklą nuo juridinio asmens įsteigimo datos, jei juridinis asmuo veiklą vykdo trumpiau nei 1 (vienerius) metus, kopija |
|
|
Jeigu pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas ar tinkamai patvirtinta jo kopija |
|
|
Jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriu, – bendradarbiavimo sutarties kopija |
|
|
Dokumento, patvirtinančio pareiškėjo teisę naudotis nekilnojamuoju turtu, tinkamai patvirtinta kopija |
|
|
Bendra projekto įgyvendinimo sąmata |
|
|
Kiti dokumentai, kuriuos, pareiškėjo nuomone, tikslinga pateikti |
|
|
8. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA
Aš, žemiau pasirašęs, patvirtinu, kad: 1) visa informacija, pateikta paraiškoje finansavimui gauti ir visuose jos prieduose, yra teisinga; 2) pateikdamas šią paraišką, esu susipažinęs su visomis finansavimo teikimo sąlygomis ir reikalavimais, pareiškėjo įsipareigojimais; 3) nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš ES, Valstybės biudžeto ir (ar) Kėdainių rajono savivaldybės biudžeto lėšų; 4) esu informuotas, kad juridinio asmens, kuriam atstovauju, duomenų, taip pat juridinio asmens atstovo asmens duomenų valdytojas yra Kėdainių rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 188768545, J. Basanavičiaus g. 36, Kėdainiai, tel. (8 347) 69 550, el. p. administracija@kedainiai.lt). Tvarkymo pagrindas ˗ tvarkyti būtina, siekiant atlikti užduotį, vykdomą viešojo intereso labui arba vykdant duomenų valdytojui pavestas viešosios valdžios funkcijas; 5) esu informuotas, kad paraiškoje ir kituose Kėdainių rajono savivaldybės administracijai teikiamuose dokumentuose esantys juridinio asmens, kuriam atstovauju, duomenys (pareiškėjo pavadinimas, paraiškos registracijos numeris ir prašoma skirti Savivaldybės biudžeto lėšų suma), taip pat juridinio asmens atstovo asmens duomenys (vardas, pavardė, kontaktai) būtų apdorojami ir saugomi paramos priemonių administravimo informacinėse sistemose, kad Kėdainių rajono savivaldybės administracija gautų juridinio asmens duomenis, taip pat juridinio asmens atstovo asmens duomenis iš kitų juridinių asmenų, registrų ar duomenų bazių paramos administravimo klausimais; 6) esu informuotas, kad duomenys apie gautą projekto finansavimą (pareiškėjo pavadinimas, projekto pavadinimas, surinktų balų vidurkis ir skiriama Savivaldybės biudžeto lėšų suma) bus viešinami visuomenės informavimo tikslais, taip pat nustatyta tvarka gali būti perduoti auditą ir / ar kontrolę vykdančioms institucijoms; 7) esu informuotas, kad turiu šias duomenų subjekto teises: teisę susipažinti su juridinio asmens, kuriam atstovauju, ir juridinio asmens atstovo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi; teisę reikalauti juos ištaisyti arba, atsižvelgiant į asmens duomenų tvarkymo tikslus papildyti neišsamius asmens duomenis; teisę prašyti, kad asmens duomenų tvarkymas būtų apribotas; teisę į duomenų perkėlimą; teisę atšaukti sutikimą; pateikti skundą ir pasikonsultuoti su Kėdainių rajono savivaldybės administracijos duomenų apsaugos pareigūnu el. p. duomenu.sauga@kedainiai.lt. Suprantu, kad mano teisės gali būti įgyvendintos tik nustačius mano tapatybę, taip pat kiekvienu konkrečiu atveju įvertinus mano prašymo pagrįstumą. Daugiau informacijos apie asmens duomenų apsaugą galima rasti interneto svetainės www.kedainiai.lt skyriaus „Teisinė informacija“ srityje „Asmens duomenų apsauga“; 8) bendradarbiausiu su projekto įgyvendinimą kontroliuojančiais asmeninis: laiku teiksiu jiems visą prašomą informaciją, sudarysiu sąlygas tikrinti projekto vykdymą vietoje, susipažinti su projekto dokumentais ir atlikti dokumentų patikrinimus; 9) man yra žinoma, kad deklaracijoje nurodžius klaidinančią ar melagingą informaciją, vadovaujantis Nuostatų 77.4 papunkčiu, sudaryta Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis bus vienašališkai nutraukta. |
_______________________ __________________ _________________
Pareiškėjo vadovo ar jo (parašas) (Vardas ir pavardė)
įgalioto asmens pareigų pavadinimas
A. V.
Kėdainių rajono savivaldybės
visuomenės sveikatos rėmimo
specialiosios programos projektų
finansavimo Kėdainių rajono savivaldybės
biudžeto lėšomis konkurso projektų
Nuostatų 2 priedas
PROJEKTO, PATEIKTO DALYVAUTI KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS KONKURSE, PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA
___________
(Užpildymo data)
Paraiškos numeris |
|
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Prašoma projektui įgyvendinti lėšų suma |
|
Vertintojas |
|
1. |
Projekto idėjos originalumas, sprendimo pagrįstumas (projekto idėja yra originali ir (ar) novatoriška, aiškiai pagrįsta ir argumentuota. Pasirinkta projekto įgyvendinimo forma leidžia įgyvendinti išsikeltus tikslus ir uždavinius) ● visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą ● vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai ● vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai ● vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai ● visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo |
20 |
20
15 10
5 0 |
|
|
2. |
Projekto atitiktis prioritetams ● į prioritetus atsižvelgta ir jie atsispindi projekto veiklose ●į prioritetus atsižvelgta, tačiau jie menkai atsispindi projekto veiklose ● neatsižvelgta į konkurso prioritetus |
10 |
10
5 0 |
|
|
3. |
Projekto svarbumas ir aktualumas (projektas yra aktualus, numatomos veiklos yra svarbios, tikslingai pasirinkta poveikio grupė, numatyti konkretūs veiksmai ir priemonės, įtraukiantys gyventojus į projektą) ● visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą ● vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai ● visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo |
15 |
15 10 0 |
|
|
4. |
Planuojami projekto rezultatai (projekto veikla kryptinga ir (ar) turi realias tęstinumo perspektyvas, planuojami rezultatai pristatyti aiškiai ir suprantamai bei yra realūs ir pasiekiami) · visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą · vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai · visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo |
10
|
10 5 0 |
|
|
5. |
Projekto viešinimas (numatyta efektyvi informacijos sklaidos strategija, pasirinktos tinkamos ir efektyvios informacijos sklaidos formos) · visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą · vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai · visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo |
5 |
5 3 0 |
|
|
6. |
Projekto sąmatos pagrįstumas (projekto sąmatoje nurodytos išlaidos yra tiesiogiai susijusios su projektu ir yra būtinos jo tikslams ir rezultatams pasiekti, detalizuotos ir atitinkančios rinkos kainas ir nustatytus įkainius) · visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą · vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai · visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo |
20 |
20 10 0 |
|
|
7. |
Projekto vykdytojo, partnerių, rėmėjų indėlis (projekto įgyvendinimui pritraukiamos lėšos iš kitų projekto finansavimo šaltinių, numatytas rėmėjų indėlis (finansinis, dalykinis ir pan.) · visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą · vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai · visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo |
10 |
10 5 0 |
|
|
8. |
Laukiamas rezultatas tikslinei grupei ir (ar) bendruomenei
ilgalaikis ir žymus -10 balų trumpalaikis arba nelabai žymus – 5 balai abejotinas – 0 balų
|
10 |
10 5 0 |
|
|
|
Balų suma: |
100 |
|
|
|
Išvada:
Projekto privalumai:
|
Projekto trūkumai:
|
Išvada
Finansuoti
Iš dalies finansuoti (nurodant siūlomų skirti lėšų sumą)_______________,
Nefinansuoti (pagrindimas)
|
*Projekto įvertinimas:
50 balų ir mažiau – projektas nefinansuojamas.
Nuo 51 iki 85 balų – projektas iš dalies finansuojamas (pateikiant pareiškėjui pakoreguotą veiklų planą ir sąmatą);
Nuo 86 iki 100 balų – projektas finansuojamas visa suma, atsižvelgiant į Specialiosios programos biudžetą.
Paraišką vertino
__________________________________ ______________ ________________
( vardas, pavardė) (parašas) (data)
BENDRUOMENĖS SVEIKATOS TARYBOS IŠVADA:
Kėdainių rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos taryba aprobuoja paraišką (projektą), siūlo finansuoti iš Kėdainių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos ir skirti _____________ eurų paraiškos (projekto) priemonėms įgyvendinti.
Kėdainių rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos taryba neaprobuoja projekto, todėl jis nefinansuotinas.
Kėdainių rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos 20 m. posėdžio protokolas Nr._________
rajono savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos pirmininkas
_________________________________________________________________
( vardas, pavardė, parašas)