KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL NEĮGALIŲJŲ SPORTO PROJEKTŲ IŠ KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO FINANSAVIMO SĄLYGŲ, PARAIŠKOS FORMŲ IR VERTINIMO KRITERIJŲ APRAŠO PATVIRTINIMO
2021 m. balandžio 2 d. Nr. AD1-431
Klaipėda
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 25 d. sprendimo Nr. T2-76 „Dėl neįgaliųjų sporto projektų finansavimo iš Klaipėdos miesto savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo“ 2 punktu ir įgyvendindamas Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Kūno kultūros ir sporto plėtros programos Nr. 11 priemonę 01.02.02 „Sportinės veiklos programų dalinis finansavimas“:
1. Tvirtinu pridedamus:
1.1. Klaipėdos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis iš dalies finansuojamų neįgaliųjų sporto projektų paraiškos formą;
1.2. Klaipėdos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis iš dalies finansuojamų neįgaliųjų sporto projektų sutarties formą;
1.3. Klaipėdos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis iš dalies finansuojamų neįgaliųjų sporto projektų metinę veiklos ataskaitos formą;
1.4. Klaipėdos miesto savivaldybės biudžeto lėšomis iš dalies finansuojamų neįgaliųjų sporto projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo reglamentą;
2. Nustatau, kad šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre ir Klaipėdos miesto savivaldybės interneto svetainėje.
PATVIRTINTA
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos
direktoriaus 2021 m. balandžio 2 d.
įsakymu Nr. AD1-431
KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS LĖŠOMIS IŠ DALIES FINANSUOJAMŲ NEĮGALIŲJŲ SPORTO PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Neįgaliųjų sporto projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Neįgaliųjų sporto projektų vertinimo ir atrankos komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimą, jai teikiant siūlymus dėl Klaipėdos miesto savivaldybės biudžeto lėšų skyrimo neįgaliųjų sporto projektams.
2. Komisijos nariai savo veikloje vadovaujasi Neįgaliųjų sporto projektų finansavimo iš Klaipėdos miesto savivaldybės biudžeto tvarkos aprašu (toliau – Tvarkos aprašas) ir kitais teisės aktais.
3. Komisijos nariai savo veiklą grindžia objektyvumo, nepriklausomumo, nešališkumo, konfidencialumo, kolegialumo, įstatymų viršenybės, lygiateisiškumo, skaidrumo ir kitais su Komisijos veikla susijusiais principais, nustatytais Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
4. Prieš pradėdami vertinti projektų paraiškas, Komisijos nariai pasirašo Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybės administracija) direktoriaus nustatytos formos nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą. Šie dokumentai saugomi Savivaldybės administracijos Sporto skyriuje (toliau – Sporto skyrius).
II SKYRIUS
KOMISIJOS FUNKCIJOS
6. Komisijos funkcijos yra šios:
6.1. įvertinti Sporto skyriaus atsakingo specialisto pateiktą informaciją apie projekto (-ų) atitiktį formaliems kriterijams, nurodytiems Tvarkos aprašo 27 punkte, ir vadovaujantis 32 punktu pritarti arba nepritarti projekto (-ų) atmetimui;
III SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR PROJEKTŲ VERTINIMAS
7. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.
8. Pagrindinė Komisijos veiklos forma yra posėdžiai, kuriuos organizuoja ir juos techniškai aptarnauja (rašo posėdžių protokolus, rengia kitus su posėdžiais susijusius dokumentus) Sporto skyriaus atsakingas specialistas. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių. Komisijos posėdžiai yra uždari.
9. Komisijos posėdžiuose dalyvauja Komisijos nariai, Savivaldybės administracijos paskirti darbuotojai, gali dalyvauti Savivaldybės administracijos atstovas (-ai) (ne Komisijos nariai). Komisijos pirmininko kvietimu posėdyje gali dalyvauti ir kiti su projektų atranka susiję asmenys.
10. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių dviejų trečdalių Komisijos narių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra posėdžio pirmininko balsas.
11. Ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos pateiktų įvertintų projektų suvestinių gavimo dienos yra šaukiamas Komisijos posėdis. Prireikus gali būti šaukiama ir daugiau posėdžių.
12. Komisijos nariams, Savivaldybės administracijos paskirtiems darbuotojams apie posėdį raštu arba elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas praneša, Sporto skyriaus atsakingas specialistas, kuris kartu su pranešimu posėdžio dalyviams pateikia posėdžio darbotvarkės projektą ir medžiagą numatomais svarstyti klausimais.
13. Pirmojo posėdžio metu, prieš pradėdami darbą, Komisijos nariai ir Sporto skyriaus atsakingas specialistas privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus užtikrinti konkurso informacijos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos (Aprašo 1 priedas) ir nešališkumo deklaracijas dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo (Aprašo 2 priedas).
14. Konfidencialumo pasižadėjimus pasirašo ir Komisijos posėdžiuose dalyvaujantys Savivaldybės administracijos darbuotojai (ne Komisijos nariai), kiti posėdžio dalyviai (Aprašo 3 priedas).
15. Sprendimai dėl projektų atitikties administraciniams kriterijams priimami Tvarkos aprašo 28 punkte nustatyta tvarka.
16. Prieš pradedant projektų vertinimą, Komisijos pirmininkas arba Savivaldybės administracijos paskirti darbuotojai, arba Sporto skyriaus atsakingas specialistas supažindina Komisijos narius su projektų paraiškomis, projekto vertinimo anketa, vertinimo kriterijais, aptariami projektų vertinimo anketų pateikimo terminai.
17. Pareiškėjų pateikti projektai Komisijos nariams paskirstomi ir jų vertinimo procedūros atliekamos Tvarkos aprašo V skyriuje nustatyta tvarka.
18. Komisijos narys, Savivaldybės administracijos paskirti darbuotojai, negalintys atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki Komisijos posėdžio turi pranešti Komisijos pirmininkui arba Sporto skyriaus atsakingam specialistui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.
19. Prireikus svarstyti klausimus skubos tvarka ir dėl objektyvių priežasčių nesant galimybės surengti posėdžio, Komisijos sprendimai gali būti priimami vadovaujantis visų Komisijos narių apklausos, kuri atliekama nedelsiant, bet ne vėliau nei per 1 darbo dieną, elektroniniu paštu, rezultatais. Tarp posėdžių einamieji klausimai gali būti aptariami ir Komisijos narių nuomonė išreiškiama elektroniniu paštu.
20. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos priimant sprendimus, Komisijos narys (nariai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti vertinimo suvestines, vertinti projektus, turi nusišalinti nuo dalyvavimo sprendžiant pritarimo ar nepritarimo Komisijos narių siūlomiems balams, išvadoms ar sumoms, atitinkamo projekto finansavimo dydžio ir kitus Komisijos nario funkcijoms priskirtus klausimus, prieš tai raštu arba elektroniniu paštu pranešęs (pranešę) Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais, Komisija iš naujo priima sprendimus ir balsuoja, o projektą (projektus) vertina kitas Komisijos pirmininko paskirtas Komisijos narys. Nenusišalinusio Komisijos nario balsas, Komisijai priimant sprendimus pakartotinai, į bendrą balsų skaičių neįskaičiuojamas.
21. Komisijos pirmininkas, Komisijos pirmininko pavaduotojas, Sporto skyriaus atsakingas specialistas ar narys gali būti nušalinti nuo pareigų Komisijoje, jeigu:
21.2. jie įtariami pažeidę konfidencialumo reikalavimus (pvz., atskleidė jiems patikėtus dokumentus ar duomenis tretiesiems asmenims);
21.3. jie įtariami pažeidę nešališkumo reikalavimus (pvz., savo ar asmenų, susijusių su jais artimos giminystės, svainystės, taip pat buvusių ar esamų santuokos, globos ar rūpybos ryšiais (toliau – susiję asmenys), privačių interesų naudai pasinaudojo ar leido naudotis informacija, kurią įgijo dalyvaudami Komisijos veikloje; konkurse dalyvauja asmenys, iš kurių jie ar susiję asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos; jie ar susiję asmenys yra konkurse dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas, valdymo organo narys ar kitoks atstovas; jie yra ar buvo kitaip susiję su konkurse dalyvaujančiais asmenimis ar nuo šių asmenų priklausomi);
21.4. jie savo veiksmais ar neveikimu trukdo Komisijos darbui, siekia paveikti konkurso eigą ir (ar) rezultatus;
22. Komisijos pirmininkas nuo pareigų Komisijoje nušalinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu. Komisijos pirmininko pavaduotojas, Komisijos narys ar Sporto skyriaus atsakingas specialistas nuo pareigų nušalinami Komisijos pirmininko sprendimu. Sprendime nurodomas nušalinimo laikotarpis ir nušalinimo priežastys.
23. Kai nušalinamas ar nusišalina Komisijos pirmininkas, jo funkcijas vykdo Komisijos pirmininko pavaduotojas. Kai nušalinamas ar nusišalina Sporto skyriaus atsakingas specialistas, jo funkcijas vykdo kitas Sporto skyriaus specialistas. Kai nušalinamas ar nusišalina Komisijos narys, jo vertintų paraiškų vertinimą perduoda kitam Komisijos nariui.
24. Per 1 darbo dieną nuo posėdžio, kuriame priimtas sprendimas dėl siūlymų dėl projektų finansavimo pateikimo Savivaldybės administracijos direktoriui, protokolo pasirašymo ir užregistravimo dienos, pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo Komisija pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 20 d.
IV SKYRIUS
KOMISIJOS POSĖDŽIO PROTOKOLAS
25. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kuris elektroniniu būdu turi būti suderintas su Komisijos nariais. Protokolai parengiami, suderinami su Komisijos nariais, pasirašomi ir užregistruojami ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po posėdžio. Su Komisijos nariais suderintą protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir Sporto skyriaus atsakingas specialistas. Komisijos narys turi teisę pareikšti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.
26. Protokole nurodoma:
26.2. Komisijos posėdžio pirmininkas, Komisijos posėdžio sekretorius, posėdyje dalyvavę Komisijos nariai ir kiti posėdyje dalyvavę asmenys;
26.4. projektų, kuriuos nutarta siūlyti atmesti, atmetimo argumentai, teisinis projektų atmetimo pagrindas;
26.5. informacija apie Komisijos pritarimą ar nepritarimą skirti projektui finansavimą iš savivaldybės biudžeto lėšų. Jei finansavimas projektui skirtas nebuvo arba siūloma skirti mažiau lėšų, negu pareiškėjas prašė, nurodomos tokio siūlymo priežastys ir jų pagrindimas;
26.6. projektai, kurie Tvarkos aprašo 33 punkto nustatytais atvejais Savivaldybės administracijos buvo paskirti įvertinti trečiajam Komisijos nariui, jo siūlymas dėl projekto vertinimo ir Komisijos pritarimą ar nepritarimą trečiojo Komisijos nario skirtam balui ir (ar) jo išvadai dėl projekto finansavimo ar nefinansavimo;
26.7. siūlytini finansuoti projektai ir siūlomos skirti savivaldybės biudžeto lėšos projektui įgyvendinti;
26.9. balsavimo rezultatai, kartu nurodant ir informaciją apie kiekvieno Komisijos posėdyje dalyvavusio Komisijos nario balsavimą Komisijos posėdyje svarstytais klausimais;
26.11. prie protokolo pridedamas siūlymas Savivaldybės administracijos direktoriui dėl lėšų projektams skyrimo;
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
28. Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus Reglamente, sprendžia Komisijos pirmininkas.