Mherbas

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS, SKIRTOS PARENKANT BEI TEIKIANT PASLAUGAS DARBO RINKAI BESIRENGIANTIEMS ASMENIMS, ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠŲ PATVIRTINIMO    

 

2023 m. birželio 13 d. Nr. MV-204 (3.30 E)

Marijampolė

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 straipsniu, 48 straipsnio 3 dalimi, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“,  Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo 2023 metų programos, patvirtintos Marijampolės savivaldybės tarybos 2023 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. 1-32 „Dėl Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo 2023 metų programos patvirtinimo“, 26.31 ir 40.2 papunkčiais bei atsižvelgdamas į Vilkaviškio vyskupijos Caritas 2023 m. birželio 5 raštą Nr. D3-130 „Dėl atstovo delegavimo į atvejo vadybos komandą“, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus 2023 m. gegužės 30 d. raštą Nr. SD(19.2)-4174 „Dėl atstovo delegavimo į atvejo komandą“ bei Marijampolės visuomenės sveikatos biuro 2023 m. birželio 5 d. raštą Nr. D2-243 „Dėl atstovo delegavimo“:

1. T v i r t i n u pridedamus:  

1.1. Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos, skirtos parenkant bei teikiant paslaugas darbo rinkai besirengiantiems asmenims (toliau-programa), įgyvendinimo tvarkos aprašą.

1.2. Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašą. 

2.Sudarau Atvejo komandą:

2.1. Vida Bružinskaitė – Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus vedėja (nesant - Vaida Kučiauskienė - Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus vyriausioji specialistė) – Atvejo komandos pirmininkas;

2.2. Aušra Frolovė - Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininkė (nesant – Ričardas Vasiliauskas - Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas) - komisijos sekretorius;

2.3. Aima Naruševičienė – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus vyriausioji specialistė (atvejo vadybininkė) (nesant – Daina Šalaševičienė  - Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus vyriausioji specialistė (atvejo vadybininkė);

2.4. Giedrė Volff – Vilkaviškio vyskupijos Caritas direktoriaus pavaduotoja (nesant – Rasa Strimaitienė - Vilkaviškio vyskupijos Caritas socialinė darbuotoja);

2.5. Ineta Dabušinskaitė - Marijampolės savivaldybės visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos specialistė (nesant – Diana Varnagirytė - Marijampolės savivaldybės visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos specialistė);

2.6. Reda Blaškevičienė - Marijampolės savivaldybės administracijos vyriausioji specialistė (savivaldybės gydytoja);

2.7. Svajonė Rainienė - Marijampolės savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyriaus vedėja (nesant– Laima Žigienė - Marijampolės savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Povilas Isoda

 

 


 

PATVIRTINTA

Marijampolės savivaldybės

2023 m. birželio 13 d. mero potvarkiu

Nr. MV-204 (3.30 E)

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS, SKIRTOS PARENKANT BEI TEIKIANT PASLAUGAS DARBO RINKAI BESIRENGIANTIEMS ASMENIMS,   ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos, skirtos parenkant bei teikiant paslaugas darbo rinkai besirengiantiems asmenims (toliau-programa), įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja programoje dalyvaujančius subjektus, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko (toliau – atvejo vadybininkas) ir Atvejo komandos darbo organizavimą, susitarimo su asmeniu dėl jo integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) parengimo, pasirašymo bei  įgyvendinimo, sprendimo dėl asmens pasirengimo darbo rinkai priėmimą, atvejo vadybininko ir  Atvejo komandos bendradarbiavimo sąlygas ir tvarką.

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas (ES) 2016/679), Užimtumo įstatyme, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme.

3. Įgyvendinant programą bus vykdomos valstybinės (valstybės perduotos savivaldybėms) funkcijos.

 

II SKYRIUS

PROGRAMOJE DALYVAUJANTYS SUBJEKTAI

 

4. Įgyvendinant programą dalyvauja šie subjektai:

4.1. Marijampolės savivaldybės administracijos atsakingi specialistai;

4.2. atvejo vadybininkas – Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas, kuris rengia susitarimo projektą bei koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau – Paslaugos) teikimą asmenims;

4.3. Atvejo komanda, skirta nustatyti ir pašalinti asmenų įsidarbinimą ribojančias aplinkybes;

4.4. Užimtumo tarnybos Kauno klientų aptarnavimo departamento Marijampolės skyriaus atsakingi darbuotojai, kurie vykdo Užimtumo įstatyme ir jo įgyvendinamuosiuose teisės aktuose numatytas funkcijas;

4.5. asmenys, išvardinti Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programoje, kuriems numatoma teikti paslaugas.

5. Įgyvendinant programą, gali būti pasitelkiamos ir nevyriausybinės organizacijos (toliau- NVO).

 

III SKYRIUS

ATVEJO VADYBININKO IR ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

6. Atvejo vadybininkas, atlikęs asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą, ne vėliau kaip per 5 d. d. organizuoja Atvejo komandos susitikimą, kuriame apibūdina asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir prieitas išvadas, atlikus pirminį asmens vertinimą, asmens poreikių ir galimybių įvertinimą bei profiliavimą).

7. Atvejo komanda sudaroma Marijampolės savivaldybės mero (toliau-meras) potvarkiu. Atvejo komanda sudaroma iš Administracijos, Užimtumo tarnybos ir paslaugų asmenims teikėjų atstovų. Atvejo komanda sudaroma iš ne daugiau kaip 7 asmenų. Atvejo komandos pirmininku skiriamas Administracijos atstovas.

8. Atvejo komandos funkcijos:

8.1. analizuoja asmens situaciją ir teikia atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl Paslaugų asmeniui parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo;

8.2. vertina asmens pasirengimą darbo rinkai ir Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo tikslingumą.

9. Atvejo komanda:

9.1. veikia visuomeniniais pagrindais;

9.2. yra atsakinga ir atskaitinga merui;

9.3. darbas grindžiamas lygybės įstatymui, operatyvumo, bendradarbiavimo principais, asmenine narių atsakomybe už jos kompetencijai priskirtų klausimų svarstymą, už sprendimų priėmimo nešališkumą;

9.4.  gauta ar surinkta informacija apie bendrai gyvenančius asmenis arba vieną gyvenantį asmenį yra konfidenciali. Atvejo komandos nariai prieš pradėdami darbą, pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą (1 priedas).

10. Atvejo komandos sudėtį, pirmininką, pavaduotoją ir sekretorių tvirtina meras. 

11. Savo  veikloje  Atvejo komanda vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu, Užimtumo įstatymu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymu ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Piniginės socialinės paramos teikimo nepasiturintiems Marijampolės savivaldybės gyventojams tvarkos aprašu, Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašu, šiuo Aprašu ir kitais susijusiais įstatymais bei norminiais teisės aktais.

12. Atvejo komandos nariai turi teisę:

12.1. kilus neaiškumams, kviestis į posėdžius savivaldybės struktūrinių padalinių darbuotojus, kitų institucijų ir įstaigų darbuotojus, seniūnijos, Užimtumo tarnybos atstovus, aptarnaujančius asmenį, NVO atstovus, paslaugų teikėjo atstovus, kitus asmenis, susijusius su konkrečiu nagrinėjamu atveju;

12.2gauti su nagrinėjamu atveju susijusią informaciją, reikalingą funkcijoms vykdyti, iš Marijampolės savivaldybės, Užimtumo tarnybos, NVO ir kt.;

12.3. gauti informaciją apie Atvejo komandos posėdžius bei kitą su veikla susijusią reikalingą informaciją;

12.4. teikti pastabas ir pasiūlymus dėl posėdžių darbotvarkės;

12.5. pateikti savo pastabas ir pasiūlymus dėl svarstomų klausimų bei Atvejo komandos sprendimų.

13. Pagrindinė Atvejo komandos darbo forma - posėdžiai. Posėdžius šaukia atvejo vadybininkas pagal poreikį, kuris Atvejo komandai ir pristato nagrinėjamus atvejus.

14. Apie Atvejo komandos posėdžio datą ir laiką visiems posėdžio dalyviams raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis turi būti pranešta likus ne mažiau kaip 2 d. d. iki posėdžio.

15. Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, ar asmuo, kurio atvejis svarstomas posėdyje, turi galimybę atvykti į posėdį. Jei asmuo neturi galimybių atvykti, atvejo vadybininkas privalo pasirūpinti galimybe atvykti asmeniui į posėdį. Atvejo komanda gali nagrinėti atvejį ir asmeniui nedalyvaujant, jei asmuo dėl svarbių priežasčių (liga, artimojo mirtis ir pan.) negali dalyvauti posėdyje. Tokiu atveju su  Atvejo komandos sprendimu, asmuo supažindinamas pasirašytinai.

16. Jei atvejis svarstomas asmeniui nedalyvaujant, atvejo vadybininkas ne vėliau kaip per 3 d. d. raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie Atvejo komandos priimtus sprendimus.

17. Jei atvejo svarstymas atidedamas, atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių asmuo nedalyvavo atvejo nagrinėjimo posėdyje. Per 3 d. d. raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšio priemonėmis su asmeniu sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio datos. Kitas atvejo nagrinėjimo posėdis inicijuojamas ne vėliau kaip per 10 d. d. nuo posėdžio, į kurį asmuo neatvyko, dienos.

18. Jei asmuo į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį neatvyksta be svarbios priežasties (liga, artimojo mirtis ir pan.) du kartus iš eilės, Atvejo komanda priima neigiamą sprendimą dėl asmens dalyvavimo programoje. Atvejo vadybininkas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie įvykusį posėdį bei priimtus sprendimus ir organizuoja susitikimą su asmeniu, kurio metu pasirašytinai supažindina asmenį su priimtais sprendimais.

19. Atvejo komandai vadovauja pirmininkas (jam nesant, jo funkcijas vykdo pirmininko pavaduotojas), kuris organizuoja Atvejo komandos darbą ir atsako už pavestų funkcijų vykdymą,  atsako už dokumentų tvarkymą, pasirašo posėdžio protokolą.

20. Atvejo komandos pirmininko pavaduotojas vykdo pirmininko pareigas jo atostogų, tarnybinių komandiruočių, laikino nedarbingumo metu ir kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų, atlieka kitus pirmininko pavedimus.

21. Atvejo komandos sekretorius rengia posėdžių darbotvarkę ir kartu su posėdžio medžiaga pateikia Atvejo komandos nariams, rengia posėdžio protokolo projektą ir teikia Atvejo komandos pirmininkui pasirašyti, vykdo kitus pirmininko pavedimus.

22. Atvejo komandos posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja ne mažiau kaip pusė narių. Narys, negalintis dalyvauti posėdyje, privalo apie tai pranešti Atvejo komandos sekretoriui elektroninėmis ryšio priemonėmis arba telefonu.

23. Atvejo komandos nariui be pateisinamos priežasties neatvykus į posėdį daugiau kaip 5 kartus iš eilės, pirmininkas turi teisę siūlyti merui jį pakeisti.

24. Sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Atvejo komandos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia pirmininkaujančio balsas. Sprendimas svarstomu klausimu priimamas atviru balsavimu.

25. Jeigu dėl Atvejo komandos posėdžio metu priimto sprendimo Atvejo komandos narys (nariai) pareiškia atskirą nuomonę, ji įrašoma į posėdžio protokolą.

26. Atvejo komandos narys negali balsuoti svarstomu klausimu, jeigu jis yra asmeniškai suinteresuotas Atvejo komandos sprendimo rezultatais. Tokiu atveju jis privalo apie tai informuoti posėdžio dalyvius ir nusišalinti nuo klausimo svarstymo.

27. Atvejo komandos sprendimai įforminami posėdžio protokolu, kuriame nurodoma posėdžio data, protokolo numeris, posėdžio pirmininkas ir posėdžio sekretorius, posėdžio dalyviai, svarstomieji klausimai (darbotvarkė), kvorumo buvimas, kviestieji asmenys. Protokole įrašomi kalbėjusieji, trumpas jų kalbų turinys, jei kalbos tekstas pridedamas, protokole tai nurodoma, priimtas sprendimas. Protokolą pasirašo Atvejo komandos pirmininkas ir posėdžio sekretorius, nesant pirmininko  -  pirmininko pavaduotojas ir posėdžio sekretorius.

28. Atvejo komandos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus,  nenumatytus šiame Apraše, sprendžia Atvejo komandos pirmininkas (jam nesant - pirmininko pavaduotojas).

29. Kiekvienas komisijos narys už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

30. Atvejo komandos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi nustatyta tvarka, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nuostatų.

 

IV SKYRIUS

SUSITARIMO PARENGIMAS, PASIRAŠYMAS IR ĮGYVENDINIMAS

 

31. Atsižvelgdamas į Atvejo komandos sprendimus ir pasiūlymus, atvejo vadybininkas  kiekvienam asmeniui sudaro Atvejo vadybos planą (2 priedas), kuris peržiūrimas, patikslinamas ir (ar) papildomas po kiekvieno susitikimo su asmeniu ir atvejo nagrinėjimo posėdžio.

32. Atvejo vadybininkas, bendradarbiaudamas su asmeniu,  parengia Susitarimą su asmeniu (3 priedas):

32.1. tuo atveju, kai atsižvelgiant į Atvejo komandos pasiūlymus dėl asmeniui teikiamų paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo, paslaugos savivaldybėje jau yra teikiamos (kai paslaugas teikia savivaldybės socialinių paslaugų įstaigos ar teikiamos jau savivaldybės nupirktos paslaugos);

32.2. tuo atveju, kai atsižvelgiant į Atvejo komandos pasiūlymus dėl asmeniui teikiamų paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo, tokių paslaugų savivaldybė neteikia, Atvejo vadybininkas organizuoja paslaugų teikėjų atrankas ir paslaugų pirkimus ir tik po to parengia Susitarimą su asmeniu.

33. Susitarime nurodomos šalių teisės bei pareigos, numatomos teikti Paslaugos, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka.

34. Susitarimą pasirašo mero įgaliotas Administracijos karjeros valstybės tarnautojas;

35. Susitarime gali būti numatytos šios paslaugos (toliau – paslaugos):

35.1. lydimoji pagalba – pagalba, teikiama asmeniui, siekiant padėti jam gauti Susitarime numatytas socialines, sveikatos, švietimo ar su įdarbinimu susijusias paslaugas, įskaitant ir palaikymą darbo vietoje, reikalingą siekiant padėti rasti būdų, kaip išspręsti darbe kylančias problemas;

35.2.socialinės paslaugos, nurodytos Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“;

35.3. kitos paslaugos, palengvinančios asmens perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje.

36. Atvejo vadybininkas koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą, renka ir Atvejo komandai teikia su jo įgyvendinimu, asmens pasiektais rezultatais dalyvaujant programoje susijusią informaciją, rengia Susitarimo pakeitimo ir nutraukimo projektus.

37. Pasirašius Susitarimą, ne vėliau kaip per 3 d. d. atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti paslaugas, suorganizuoja asmens susitikimą (-us) su vykdant Susitarimą numatytų teikti Paslaugų teikėjais.

38. Atvejo vadybininkas, nustatęs ir (ar) gavęs informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir (ar) kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, teikia siūlymą Atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

39. Atvejo vadybininkas pateikia Atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant programoje.

 

V SKYRIUS

SPRENDIMO DĖL ASMENS PASIRENGIMO DARBO RINKAI PRIĖMIMAS

 

40. Atvejo komanda, gavusi ir įvertinusi Aprašo 33 punkte nurodytą informaciją, priima sprendimus dėl asmens pasirengimo darbo rinkai ir Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

41. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra pasirengęs darbo rinkai, priimamas sprendimas dėl Susitarimo nutraukimo.

42. Užimtumo tarnyba teikia asmeniui pasiūlymą dirbti ar pradėti savarankišką veiklą.

43. Asmeniui pradėjus dirbti ar pradėjus savarankišką veiklą, Susitarimas yra nutraukiamas.

44. Atvejo komandai nusprendus, kad asmeniui reikia palaikymo darbo vietoje, pakeičiamas Susitarimas ir jame numatoma lydimoji pagalba ir (ar) kitos paslaugos po įsidarbinimo. Susitarimo nutraukimas atidedamas, bet ne ilgiau nei 12 kalendorinių mėnesių, išskyrus pavėžėjimo į darbą paslaugą, kuri gali būti teikiama ne ilgiau kaip 24 kalendorinius mėnesius.

45. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, įvertinamos Susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal Susitarimą teikiamas paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą, galimos neigiamos pasekmės nutraukus Susitarimą ir priimamas sprendimas dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.

 

VI  SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

46. Atvejo vadybininką ir Atvejo komandą darbo priemonėmis aprūpina Marijampolės savivaldybės administracija.

47. Informaciją apie programos vykdymą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai teikia Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyrius.

48. Su programos įgyvendinimu visa susijusi informacija, pasiekti rezultatai viešinami  Marijampolės savivaldybės interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose.

49. Visi dokumentai, susiję su programos įgyvendinimu, saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais.

 

________________________________

 

part_8137a32bc1b0415caea9395694eec47b_end


 

Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos,

skirtos parenkant bei teikiant paslaugas darbo rinkai

besirengiantiems asmenims, įgyvendinimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

(Pasižadėjimo forma)

 

___________________________________________________________________

(asmens vardas ir pavardė, pareigos)

 

 

ATVEJO KOMANDOS NARIO (DALYVAUJANČIO ASMENS) KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20___ m. ___________________ d. Nr.

Marijampolė

 

 

Aš pareiškiu, kad, analizuojant asmens situaciją darbo rinkoje; teikiant pasiūlymus dėl Paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo; priimant sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai,

1.    Pasižadu:

1.1. saugoti ir tik įstatymų ar kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su asmeniu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma Atvejo komandos posėdžio metu;

1.2. jokios gautos informacijos apie asmenis neperteikti tretiesiems asmenims; man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti; 

1.3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų ir dokumentų kopijų.

2.    Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1. visa su asmeniu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai;

2.2. Atvejo komandos sprendimų duomenys;

2.3. informacija, jeigu jos atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą darbą.

3.  Patvirtinu, kad informuosiu posėdžio dalyvius ir nusišalinsiu nuo klausimo svarstymo, jeigu negalėsiu suderinti viešųjų ir privačių interesų ir galėsiu būti šališkas (-a).

4. Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

_____________________                                          ______________________________________

(parašas)                                                                              (vardas, pavardė)

 

part_dc551f40902b46e19cd23cc7e88f2415_end


 

Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos,

skirtos parenkant bei teikiant paslaugas darbo rinkai

besirengiantiems asmenims, įgyvendinimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

(Atvejo vadybos plano forma)

ATVEJO VADYBOS PLANAS

................................... - ..........................................

(pradžia)                                  (pabaiga)

 

Asmens vardas, pavardė

 

Adresas

 

Telefono Nr.

 

 

Atvejo komandos posėdžio protokolo data ir Nr.

 

 

Atvejo komandos sprendimas ir pasiūlymai

 

1.   INFORMACIJOS APTARIMAS IR APIBENDRINIMAS, PROBLEMOS SUFORMULAVIMAS

____________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________

2. PASLAUGŲ TEIKIMO IR KOORDINAVIMO PLANAS

Paslaugos

Teikimo data, apimtis, periodiškumas

Paslaugų teikėjas

Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos

Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos

Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos

Paslaugų teikimo peržiūros data, įgyvendinimas ir pastabos

Lydimoji pagalba į įstaigas:

Socialines

 

 

 

 

 

 

Švietimo

 

 

 

 

 

 

Sveikatos

 

 

 

 

 

 

Susijusias su įsidarbinimu

 

 

 

 

 

 

Kitos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Socialinės paslaugos

Informavimo, konsultavimo, tarpininkavimo ir atstovavimo

 

 

 

 

 

 

Transporto organizavimo

 

 

 

 

 

 

 

Aprūpinimo būtiniausiais drabužiais, avalyne ir kt.

 

 

 

 

 

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas

 

 

 

 

 

 

Pagalbos į namus

 

 

 

 

 

 

Maitinimo organizavimo

 

 

 

 

 

 

Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

 

 

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

 

 

 

 

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

 

 

 

 

 

 

o Psichosocialinė pagalba

 

 

 

 

 

 

o Kitos

 

 

 

 

 

 

o

 

 

 

 

 

 

Kitos paslaugos, kurios padėtų integruotis į darbo rinką

Motyvavimo

 

 

 

 

 

 

Įsidarbinimo konsultanto

 

 

 

 

 

 

Psichologo

 

 

 

 

 

 

Teisinės pagalbos

 

 

 

 

 

 

Karjeros konsultavimo

 

 

 

 

 

 

Skaitmeninio raštingumo

 

 

 

 

 

 

Priklausomybės konsultanto

 

 

 

 

 

 

Kitos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  IŠVADOS IR PASIŪLYMAI PRIIMTI PLANO PERŽIŪROS METU

Data

Išvados ir pasiūlymai 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.     ATVEJO VADYBOS PROCESO UŽBAIGIMAS 

 

Posėdžio, kuriame nutraukiamas susitarimas, protokolo data ir Nr.

 

Atvejo vadybos proceso užbaigimo priežastys:

 

Asmuo pasirengęs darbo rinkai

 

Asmuo nepasirengęs darbo rinkai

 

Nevykdomas Susitarimas

 

Kita

 

 

 

 

________________                                                                                  ________________________________________________

(parašas)                                                                                                                     (Atvejo vadybininko vardas, pavardė)

 

part_d914dd18ea994f31af5b3eb07e813fc7_end


 

Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programos,

skirtos parenkant bei teikiant paslaugas darbo rinkai

besirengiantiems asmenims, įgyvendinimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Susitarimo forma)

SUSITARIMAS DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO rinką

 

20___ m. _________ d. Nr.

Marijampolė

 

Marijampolės savivaldybė administracija, (toliau – Savivaldybė), atstovaujama __________________, veikiančio (-ios) pagal ___________________________,  ir (asmens vardas, pavardė), gim., _____, gyv. ___________ (toliau – Paslaugų gavėjas), toliau bendrai vadinamos Šalimis, vadovaudamiesi (protokolo data ir Nr.) sudarė šį Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas):

ISUSITARIMO DALYKAS

 

1. Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų, padedančių asmeniui integruotis į darbo rinką, teikimo organizavimas ir koordinavimas.

2. Asmeniui bus teikiamos paslaugos/priemonės:

Eil. Nr.

Paslaugos/priemonės pavadinimas

Paslaugos/ priemonės teikėjas

Paslaugos/priemonės teikimo data ir apimtis

Paslaugos/priemonės teikimo tvarka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

3. Savivaldybė įsipareigoja:

3.1. organizuoti ir koordinuoti paslaugų/priemonių, numatytų šio Susitarimo 2 punkte (toliau - paslaugos), teikimą;

3.2. suteikti Paslaugų gavėjui teisingą, išsamią bei aiškią informaciją, reikalingą paslaugoms gauti;

3.3. užtikrinti, kad Paslaugų gavėjo asmeninė informacija būtų naudojama ir tvarkoma tik savivaldybės įgaliotų asmenų ir tik tokia apimtimi, kiek tai reikalinga nustatytoms funkcijoms vykdyti, vertinant asmens pasirengimą darbo rinkai, priimant sprendimą dėl asmens dalyvavimo integracijoje į darbo rinką ir teikiant paslaugas; 

3.4. užtikrinti, kad tik Paslaugų gavėjui sutikus, minėti duomenys būtų naudojami ir  integruojami siekiant optimaliai sureguliuoti siūlomų paslaugų teikimą, pagreitinti ir pritaikyti konkrečių paslaugų teikimą ir informacijos skleidimą, apskaitos tvarkymą bei atsiskaitymų vykdymą. Paslaugų gavėjo duomenys gali būti renkami siekiant tikslinti ir plėsti teikiamų paslaugų spektrą, gerinti jų kokybę;

3.5. gerbti Paslaugų gavėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, t. y. paslaugų gavėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

3.6. informuoti Paslaugų gavėją, kad be svarbių priežasčių (nedarbingumas, šeimos nario mirtis ir kt.) atsisakius vykdyti arba neįvykdžius Susitarime numatytų įsipareigojimų, bus sprendžiamas klausimas dėl teisės į piniginę socialinę paramą ar jos mokėjimą nepinigine forma.

4. Savivaldybė turi teisę rinkti informaciją iš paslaugų teikėjų peržiūrint Susitarimo įgyvendinimą, asmens pasiektus rezultatus,  siekiant tikslinti ir plėsti paslaugų spektrą, gerinant jų kokybę.

5. Paslaugų gavėjas įsipareigoja:

5.1. gauti visas numatomas teikti paslaugas;

5.2. pateikti visą  teisingą informaciją ir dokumentus, reikalingus priimant sprendimus dėl Paslaugų gavėjo dalyvavimo teikiant integracijos į darbo rinką paslaugas; 

5.3. be svarbių priežasčių nepraleisti dalyvavimo gaunant paslaugas;

5.4. suteikti Savivaldybei visą reikalingą ir teisingą informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą, asmens pasiektus rezultatus;

5.5. per 5 d. d. pranešti Savivaldybei apie Paslaugų gavėjo pateiktos informacijos pasikeitimus;

5.6. vykdyti visus Susitarime numatytus įsipareigojimus.

6. Paslaugos gavėjas turi teisę gauti iš Savivaldybės visą aiškią ir tikslią informaciją, kuri reikalinga gaunant paslaugas.

 

III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SUTARTIES NUTRAUKIMAS

7. Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

8. Susitarimas gali būti nutrauktas, pakeistas bei papildytas Šalių raštišku susitarimu, atsižvelgiant į Atvejo komandos pasiūlymus. Visi Susitarimo papildymai ir pakeitimai yra neatskiriamos šio Susitarimo dalys.

 

IV. KITOS SĄLYGOS

9. Ginčai dėl šio Susitarimo vykdymo sprendžiami Šalių susitarimu, nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

10. Susitarimas įsigalioja nuo jo pasirašymo dienos ir galioja iki Susitarimo nutraukimo, priėmus Atvejo komandai sprendimą nutraukti Susitarimą.

11. Susitarimo Šalys pareiškia, kad perskaitė Susitarimą, suprato jo turinį, padarinius ir jį pasirašė kaip dokumentą, atitinkantį jų valią ir tikslus.

12. Vykdydamos šią Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais normatyviniais teisės aktais, šios Sutarties sąlygomis bei šios Sutarties papildymais ir priedais.

13. Susitarimo Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

14. Susitarimo sąlygos gali būti keičiamos tik rašytiniu Šalių susitarimu. 

15. Susitarimo Šalys įsipareigoja užtikrinti, kad asmens duomenys būtų tvarkomi laikantis  2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų.

16. Šis Susitarimas surašytas dviem vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, kiekvienai Šaliai po vieną.

 

V. Šalių adresai ir rekvizitai

 

Marijampolės savivaldybė

 

 

 

Paslaugų gavėjas

(įgalioto asmens vardas, pavardė, parašas)

 

(vardas, pavardė, parašas)

 

 

 

 

part_a1c2f5ac53f44173b43633e081422349_end


 

PATVIRTINTA

Marijampolės savivaldybės

2023 m. birželio 13 d. mero potvarkiu

Nr. MV-204 (3.30 E)

 

 

 

ASMENŲ SIUNTIMO PAS NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKĄ TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja asmenų siuntimo pas Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininką (toliau – atvejo vadybininkas) sąlygas ir tvarką.

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – Reglamentas (ES) 2016/679), Užimtumo įstatyme, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme.

 

II SKYRIUS

SIUNTIMO SĄLYGOS IR TVARKA

 

3. Pas Atvejo vadybininką gali būti nusiųstas tik tas asmuo, kuris siuntimo pas atvejo vadybininką metu atitinka šiuos reikalavimus:

3.1. yra darbo rinkai besirengiantis asmuo, t. y. asmuo, numatytas Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo (toliau-Užimtumo įstatymas) 48 straipsnio 2 dalies 11 punkte;

3.2. esant poreikiui, asmenys (kai siunčia Užimtumo programos priemonių koordinatorius (toliau-priemonių koordinatorius)) priklauso bent vienai iš šių grupių, numatytų Užimtumo įstatymo 2 dalies 1-10 punktuose:

3.2.1. rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai;

3.2.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;

3.2.3. asmenys, grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;

3.2.4. asmenys, priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

3.2.5. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

3.2.6. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimų nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;

3.2.7. asmenys, kurie turi pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga arba turintys teisę gauti laikinąją apsaugą, iki sprendimo dėl laikinosios apsaugos suteikimo (nesuteikimo) priėmimo, tačiau ne ilgiau kaip laikinosios apsaugos laikotarpiu;

3.2.8. asmenys, patiriantys socialinę riziką;

3.2.9. piniginės socialinės pašalpos gavėjai;

3.2.10. asmenys, vyresni kaip 40 metų.

4. Savivaldybė ir (ar) NVO  darbuotojai, seniūnijos, kurioje gyvena asmuo, seniūnas, šeimos atvejo vadybininkai, socialiniai darbuotojai nustatę, kad asmeniui tikslinga dalyvauti užimtumo didinimo programoje, nukreipia jį į Užimtumo tarnybą, arba Užimtumo tarnyba pati nustačiusi, kad asmeniui tikslinga dalyvauti užimtumo didinimo programoje, su asmeniu sudaro individualaus užimtumo veiklos planą, kaip numatyta Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. A1-394 „Dėl Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir siunčia asmenį pas Atvejo vadybininką. Pas atvejo vadybininką asmenį pasiųsti gali ir priemonių koordinatorius. 

5. Užimtumo tarnyba  prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba)  apie asmenis, kurie siunčiami dalyvauti programoje, informaciją atvejo vadybininkui pateikia elektroninėmis ryšio priemonėmis per Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą.

6. Iš Užimtumo tarnybos gautoje informacijoje yra pateikiama: pasiūlymo dalyvauti Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo programoje, skirtoje parenkant bei teikiant paslaugas darbo rinkai besirengiantiems asmenims (toliau-programa) Nr., pasiūlymo išdavimo data, siūlomo dalyvauti programoje asmens vardas ir pavardė, asmens statusas, atsakymo pateikimo data, pasiūlymo atsakymas.

7. Atvejo vadybininkas, gavęs informaciją iš Užimtumo tarnybos, per 3 d. d. susisiekia su asmeniu. Prieš atliekant pirminį asmens vertinimą, yra užpildomas Sutikimas dalyvauti programoje ( priedas).

8. Informaciją apie asmens dalyvavimą ar atsisakymą dalyvauti programoje atvejo vadybininkas per 5 d. d. nuo pasiūlymo išdavimo datos pateikia Užimtumo tarnybai elektroninėmis ryšio priemonėmis per Užimtumo tarnybos valdomą informacinę sistemą. Informaciją apie sutgikimą ar nesutikimą dalyvauti programoje, atvejo vadybininkas suveda ir į programą „PARAMA“ .

9. Atvejo vadybininkas prieš pradėdamas pirminį asmens vertinimą, informuoja asmenį, kad siekiant nustatyti jo tinkamumą dalyvauti programoje, apie jį bus renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų bei kitų šiems subjektams prieinamų oficialių informacijos šaltinių. Taip pat nurodo minėtų duomenų saugojimo terminus, duomenų tvarkytoją, duomenų gavėjus ir duomenų subjekto teises bei jų įgyvendinimo tvarką.

10. Asmeniui sutikus dalyvauti programoje, atliekamas pirminis asmens vertinimas.

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

11. Asmuo laikomas nedalyvavusiu programoje, jei:

11.1. Sutikime nurodė, kad nesutinka dalyvauti programoje;

11.2. suderintu laiku, du kartus neatvyko pas Atvejo vadybininką be pateisinamų priežasčių (liga, artimo asmens mirtis ir pan.) ir nepasirašė sutikimo dalyvauti programoje;

11.3. atsisakė pasirašyti Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką.

12. Jeigu asmuo gauna piniginę socialinę paramą (socialinę pašalpą ir (ar) kompensaciją už šildymą, karštą ar geriamąjį vandenį, asmeniui, atitinkančiam Aprašo 11 punktą, 3 mėn. šildymo išlaidų, išlaidų karštam ir geriamajam vandeniui kompensacija neskiriama arba nutraukiamas šių kompensacijų teikimas,  socialinė pašalpa neskiriama arba skiriama tik vaikams, vadovaujantis Patvirtinti Piniginės socialinės paramos teikimo nepasiturintiems Marijampolės savivaldybės gyventojams tvarkos aprašo, patvirtintu Marijampolės savivaldybės tarybos 2018 m. spalio 29 d. sprendimu Nr. 1-304 „Dėl Piniginės socialinės paramos teikimo nepasiturintiems Marijampolės savivaldybės gyventojams tvarkos aprašo, patvirtinimo“.

13. Visi asmens pasirašyti dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos archyvų nustatyta tvarka.

__________________________________

 

part_df6f314b1d8c46d1b7502d6f9950ddc7_end


 

Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų

atvejo vadybininką tvarkos aprašo

priedas

 

 

(Sutikimo forma)

 

 

Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FIZINIO ASMENS

 

Vardas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas arba gyvenamosios vietos adresas, kai asmuo įtrauktas į gyvenamosios vietos neturinčių (nedeklaravusių) asmenų apskaitą

_______________________________________________

 

Telefono ryšio Nr.

___________________________

El. pašto adresas
__________________________

__________________________

Faktinės gyvenamosios vietos adresas

 

_________________________________________________

 

 

 

Marijampolės savivaldybės administracijos

Piniginės paramos skyriui

 

SUTIKIMAS

20__m. ____mėn. __d. Nr.

(Marijampolė)

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 25 straipsnio 7 punktu,

c    sutinku dalyvauti Užimtumo didinimo programos, skirtos  parenkant bei teikiant paslaugas darbo rinkai besirengiantiems asmenims, įgyvendinime.

Sutinku, kad siekiant nustatyti mano tinkamumą dalyvauti Užimtumo didinimo programoje, apie mane būtų renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų bei kitų šiems subjektams prieinamų oficialių informacijos šaltinių.

c     nesutinku dalyvauti programos įgyvendinime.

Esu informuotas, kad, vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 23 straipsnio 2 dalies 6 punktu, atsisakius dalyvauti programoje, 3 mėnesiams būsto šildymo, geriamojo vandens ir karšto vandens išlaidų kompensacijos bus neskiriamos arba nutraukiamas jų teikimas, o socialinė pašalpa skiriama tik vaikams, įskaitant pilnamečius vaikus (įvaikius), kai jie mokosi pagal bendrojo ugdymo programą ir laikotarpiu nuo bendrojo ugdymo programos baigimo dienos iki tų pačių metų rugsėjo 1 dienos, pasirenkant ar derinant jos teikimo formą (formas) (pinigais ir (ar) nepinigine forma).

* Esu informuotas, kad šiame sutikime nurodyti mano asmens duomenys (įskaitant ir ypatingus asmens duomenis) bus tvarkomi šio sutikimo nagrinėjimo tikslais.

Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.

Jūsų duomenys Marijampolės savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir gali būti teikiami tretiesiems asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su asmens duomenimis, juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius).

 

______________________                    ______________________________________________

(parašas)                                                                                                                         (vardas, pavardė)

part_17619fb4c6324d04a188844b9aa5b417_end