https://e-seimas.lrs.lt/rs/legalact/TAD/118bb270ccf111e4bdc295eb34add8e6/content_files/image001.png

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO 2012 M. KOVO 12 D.

ĮSAKYMO NR. 1V-209 „DĖL SAVIVALDYBIŲ ATSISKAITYMO UŽ VIDAUS

REIKALŲ MINISTERIJOS KURUOJAMŲ VALSTYBINIŲ (VALSTYBĖS PERDUOTŲ SAVIVALDYBĖMS) FUNKCIJŲ ATLIKIMą IR LĖŠŲ NAUDOJIMą

TVARKOS APRAŠo patvirtinimo“ PAKEITIMO

 

2018 m. gruodžio 7 d. Nr. 1V-914

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2012 m. kovo 12 d. įsakymą Nr. 1V-209 „Dėl Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų naudojimą tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija:

 

„LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SAVIVALDYBIŲ ATSISKAITYMO UŽ VIDAUS

REIKALŲ MINISTERIJOS KURUOJAMŲ VALSTYBINIŲ (VALSTYBĖS PERDUOTŲ SAVIVALDYBĖMS) FUNKCIJŲ ATLIKIMą IR LĖŠŲ NAUDOJIMą

TVARKOS APRAŠo patvirtinimo

 

 

Siekdamas užtikrinti tinkamą Vidaus reikalų ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų, skirtų šių funkcijų atlikimui, panaudojimą,

T v i r t i n u Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų naudojimą tvarkos aprašą (pridedama).“

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                                                                   Eimutis Misiūnas

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro

2012 m. kovo 12 d. įsakymu Nr. 1V-209

(2018 m. gruodžio 7 d. įsakymo Nr. 1V-914

redakcija)

 

SAVIVALDYBIŲ ATSISKAITYMO UŽ VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

KURUOJAMŲ VALSTYBINIŲ (VALSTYBĖS PERDUOTŲ SAVIVALDYBĖMS)

FUNKCIJŲ ATLIKIMĄ IR LĖŠŲ NAUDOJIMĄ TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1. Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų naudojimą tvarkos apraše (toliau – tvarkos aprašas) nustatyta savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų ministerijos (toliau – VRM) kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų (toliau – lėšos) naudojimą tvarka.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka sąvokas, apibrėžtas Lietuvos Respublikos civilinės saugos įstatyme, Lietuvos Respublikos priešgaisrinės saugos įstatyme ir Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme.

 

II SKYRIUS

ATASKAITŲ RŪŠYS IR JŲ TEIKIMO TVARKA

 

3. Vadovaujantis tvarkos aprašu teikiamos šios ataskaitos:

3.1. Savivaldybei skirtų lėšų valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti naudojimo ataskaita (forma Nr. 1) (1 priedas);

3.2. Savivaldybės priešgaisrinės saugos funkcijos atlikimo ataskaita (forma Nr. 2)

(2 priedas);

3.3. Savivaldybės gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo funkcijos atlikimo ataskaita (forma Nr. 3) (3 priedas).

4. Už savivaldybės civilinės saugos funkcijos atlikimą atsiskaitoma teikiant duomenis Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie VRM, Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašo, patvirtinto Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie VRM direktoriaus 2010 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 1-266 „Dėl Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo nustatyta tvarka ir terminais.

5. Ataskaitos teikiamos:

5.1. tvarkos aprašo 3.1 papunktyje nurodyta ataskaita teikiama VRM Ekonomikos ir finansų departamentui už praėjusius metus – pasibaigus kalendoriniams metams, iki kitų metų vasario 15 dienos (elektroniniu paštu (nuskenuota rašytine forma) adresu vilnius.efd.rastine@vrm.lt. arba paštu (rašytine forma) adresu Šventaragio g. 2, 01510 Vilnius).

5.2. tvarkos  aprašo  3.2  papunktyje  nurodyta  ataskaita  teikiama  Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie VRM Pajėgų valdymo valdybai už praėjusius metus – pasibaigus kalendoriniams metams, iki kitų metų vasario 15 dienos (elektroniniu paštu (Excel formatu arba nuskenuota rašytine forma) adresu bendrasis@vpgt.lt arba paštu (rašytine forma) adresu Švitrigailos g. 18, 03223 Vilnius).

5.3. tvarkos aprašo 3.3 papunktyje nurodyta ataskaita teikiama VRM Ekonomikos ir finansų departamentui už 2019 ir paskesnius metus pasibaigus kalendoriniams metams, iki kitų metų vasario 15 dienos (elektroniniu paštu (nuskenuota rašytine forma) adresu vilnius.efd.rastine@vrm.lt. arba paštu (rašytine forma) adresu Šventaragio g. 2, 01510 Vilnius).

6. Konsultacijas dėl ataskaitų užpildymo savivaldybėms teikia:

6.1. dėl tvarkos aprašo 3.1 ir 3.3 papunkčiuose nurodytų ataskaitų – VRM Ekonomikos ir finansų departamentas;

6.2. dėl tvarkos aprašo 3.2 papunktyje nurodytos ataskaitos – Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie VRM Pajėgų valdymo valdyba.

______________________________

 

Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų

ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės

perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir

lėšų naudojimą tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Ataskaitos forma)

____________________________________________________

 

(savivaldybės pavadinimas)

 

 

Savivaldybei skirtų lėšų valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti naudojimo ataskaita (forma Nr. 1)

 

(metinė)

 

(eurais)

Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas

Išlaidų pavadinimas

Eil. Nr.

Išlaidos (kasinės) valstybin-ėms funkcijoms atlikti, iš viso

iš jų pagal atliekamas funkcijas:

Civilinės saugos

Priešgaisrinės saugos

Gyvenamo-sios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamo-sios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo

(02.02.01.01 f-ja)

(03.02.01.01 f-ja)

(01.06.01.02 f-ja)

2

IŠLAIDOS (2 + 8 + 28 + 34)

1

 

 

 

 

2

1

Darbo užmokestis ir socialinis draudimas (3 + 6)

2

 

 

 

 

2

1

1

Darbo užmokestis

3

 

 

 

 

2

1

1

1

1

1

Darbo užmokestis pinigais

4

 

 

 

 

iš jų:

 

 

 

 

valstybės tarnautojams

 

 

 

 

darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis

 

 

 

 

2

1

2

Socialinio draudimo įmokos

6

 

 

 

 

2

1

2

1

1

1

Socialinio draudimo įmokos

7

 

 

 

 

iš jų:

 

 

 

 

valstybės tarnautojams

 

 

 

 

darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis

 

 

 

 

iš jų: darbininkams

 

 

 

 

2

2

Prekių ir paslaugų naudojimo išlaidos

8

 

 

 

 

2

2

1

Prekių ir paslaugų naudojimo išlaidos

9

 

 

 

 

2

2

1

1

1

1

Mitybos išlaidos

10

 

 

 

 

2

2

1

1

1

2

Medikamentų ir medicininių paslaugų įsigijimo išlaidos

11

 

 

 

 

2

2

1

1

1

5

Ryšių paslaugų įsigijimo išlaidos

12

 

 

 

 

2

2

1

1

1

6

Transporto išlaikymo ir transporto paslaugų įsigijimo išlaidos

13

 

 

 

 

2

2

1

1

1

7

Aprangos ir patalynės įsigijimo išlaidos

14

 

 

 

 

2

2

1

1

1

11

Komandiruočių išlaidos

15

 

 

 

 

2

2

1

1

1

12

Gyvenamųjų vietovių viešojo ūkio išlaidos

16

 

 

 

 

2

2

1

1

1

14

Materialiojo ir nematerialiojo turto išlaidos

17

 

 

 

 

2

2

1

1

1

15

Materialiojo turto paprastojo remonto išlaidos

18

 

 

 

 

2

2

1

1

1

16

Kvalifikacijos kėlimo išlaidos

19

 

 

 

 

2

2

1

1

1

17

Ekspertų ir konsultantų paslaugų įsigijimo išlaidos

20

 

 

 

 

2

2

1

1

1

20

Komunalinių paslaugų įsigijimo išlaidos

21

 

 

 

 

2

2

1

1

1

21

Informacinių technologijų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

22

 

 

 

 

2

2

1

1

1

22

Reprezentacinės išlaidos

23

 

 

 

 

2

2

1

1

1

23

Ūkinio inventoriaus įsigijimo išlaidos

24

 

 

 

 

2

2

1

1

1

30

Kitų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

25

 

 

 

 

2

7

Socialinės išmokos (pašalpos)        

26

 

 

 

 

2

7

2

Socialinė parama (socialinės paramos pašalpos) ir rentos

27

 

 

 

 

2

7

2

1

1

1

Socialinė parama pinigais

28

 

 

 

 

2

7

2

1

1

2

Socialinė parama natūra

29

 

 

 

 

2

7

3

Darbdavių socialinė parama

30

 

 

 

 

2

7

3

1

1

1

Darbdavių socialinė parama pinigais

31

 

 

 

 

2

7

3

1

1

2

Darbdavių socialinė parama natūra

32

 

 

 

 

2

8

Kitos išlaidos (35 + 36)

33

 

 

 

 

2

8

1

1

1

2

Kitos išlaidos kitiems einamiesiems tikslams

34

 

 

 

 

2

8

1

2

1

1

Kitos išlaidos turtui įsigyti

35

 

 

 

 

3

MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO ĮSIGIJIMO, FINANSINIO TURTO PADIĖJIMO IR FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ VYKDYMO IŠLAIDOS

36

 

 

 

 

3

1

Materialiojo ir nematerialiojo turto įsigijimo išlaidos (39 + 51)

37

 

 

 

 

3

1

1

Ilgalaikio materialiojo turto kūrimo ir įsigijimo išlaidos

38

 

 

 

 

3

1

1

1

Žemės įsigijimo išlaidos

39

 

 

 

 

3

1

1

1

1

1

Žemės įsigijimo išlaidos

40

 

 

 

 

3

1

1

2

Pastatų ir statinių įsigijimo išlaidos

41

 

 

 

 

3

1

1

2

1

1

Gyvenamųjų namų įsigijimo išlaidos

42

 

 

 

 

3

1

1

2

1

2

Negyvenamųjų pastatų įsigijimo išlaidos

43

 

 

 

 

3

1

1

2

1

3

Infrastruktūros ir kitų statinių įsigijimo išlaidos

44

 

 

 

 

3

1

1

3

Mašinų ir įrenginių įsigijimo išlaidos

45

 

 

 

 

3

1

1

3

1

1

Transporto priemonių įsigijimo išlaidos

46

 

 

 

 

3

1

1

3

1

2

Kitų mašinų ir įrenginių įsigijimo išlaidos

47

 

 

 

 

3

1

1

5

Kito ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo išlaidos

48

 

 

 

 

3

1

1

5

1

1

Kito ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo išlaidos

49

 

 

 

 

3

1

2

Nematerialiojo turto kūrimo ir įsigijimo išlaidos

50

 

 

 

 

3

1

2

1

Nematerialiojo turto kūrimo ir įsigijimo išlaidos

51

 

 

 

 

3

1

2

1

1

2

Kompiuterinės programinės įrangos ir kompiuterinės programinės įrangos licencijų įsigijimo išlaidos

52

 

 

 

 

3

1

2

1

1

5

Kito nematerialiojo turto įsigijimo išlaidos

53

 

 

 

 

IŠ VISO IŠLAIDŲ (1 + 37)

54

 

 

 

 

Grąžinimas:

167 269

122 100

11 800

 

 

 

(Savivaldybės administracijos vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

(Vardas, pavardė)

 

 

Vykdytojas (vardas, pavardė, tel., el.p. adresas)

 

 

 

Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų     

ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės

perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų

naudojimą tvarkos aprašo

2 priedas

(Ataskaitos forma)

_________________________________________

(savivaldybės pavadinimas)

 

savivaldybės priešgaisrinĖS SAUGOS funkcijos atlikimO ATASKAITA (FORMA Nr. 2)

 

__________________

(metinė)

____________________________________

(priešgaisrinės tarnybos pavadinimas)

 

Savivaldybės priešgaisrinės tarnybos

ugniagesių komandos pavadinimas

Gaisrinės automobilinės cisternos išvažiavimų skaičius* (vnt.)

Gaisrinės automobilinės cisternos suminė metinė rida* (km)

Pareigybės pavadinimas

Tarnybinio atlyginimo koeficientas

Pareigybių skaičius (vnt.)

Darbuotojų, kurie yra baigę mokymo programas, skaičius**** (vnt.)

metinė rida

metinis vidaus degimo variklio darbas su specialiu agregatu 

pavadinimas**

pavadinimas***

patvirtinta

faktiškai užimta

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

*  Gaisrinės automobilinės cisternos išvažiavimų skaičius ir rida nurodomi atskirai kiekvienai gaisrinei automobilinei cisternai. 

** Nurodomas pagal Valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2006 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. 1V-218 „Dėl Valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“.

*** Nurodomas pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymą.

**** Nurodomi darbuotojai, einantys savivaldybės priešgaisrinėje tarnyboje ugniagesio pareigas, kurie yra baigę Ugniagesybos ir gelbėjimo darbų mokymo programą arba Ugniagesio neformalaus profesinio mokymo programą ir turi tai patvirtinantį dokumentą.

 

_______________________________________________________

__________________________

___________________________________

Pareigos (savivaldybės administracijos atsakingo padalinio vadovas)

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

 

________________________________________________

Vykdytojas (vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)                 

 

Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų     

ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės

perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų

naudojimą tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Ataskaitos forma)

___________________________________

(savivaldybės pavadinimas)

 

SAVIVALDYBĖS GYVENAMOSIOS VIETOS DEKLARAVIMO DUOMENŲ IR GYVENAMOSIOS VIETOS NETURINČIŲ ASMENŲ APSKAITOS DUOMENŲ TVARKYMO funkcijOS atlikimO ATASKAITA (Forma Nr. 3)

 

_____________________

(metinė)

 

Gyventojų, pasinaudojusių deklaravimo įstaigų paslaugomis, skaičius (vnt.)

Iš viso

iš jų:

deklaravusių atvykimą gyventi į Lietuvos Respubliką

deklaravusių išvykimą iš Lietuvos Respublikos

įtrauktų į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą

Gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų taisymo, keitimo ir naikinimo skaičius

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________________________________ ________________ ______________________

Pareigos (savivaldybės administracijos atsakingo padalinio vadovas)                                    (Parašas)                                         (Vardas ir pavardė)

 

______________________________________________

Vykdytojas (vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)