Kretingos_sav_logo_RGB_BW - Copy

 

KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2016 M. KOVO 31 D. SPRENDIMO NR. T2-103 „DĖL ASMENŲ, PAGEIDAUJANČIŲ SKIRTI PRIVAČIŲ (TIKSLINIŲ) LĖŠŲ GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO IR (AR) NUOTEKŲ TVARKYMO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ STATYBAI, PASIŪLYMŲ TEIKIMO, JŲ VERTINIMO, PRIPAŽINIMO TINKAMAIS ĮGYVENDINTI IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m. spalio 26 d. Nr. T2-302

Kretinga

 

Kretingos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Pakeisti Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2016 m. kovo 31 d. sprendimą Nr. T2-103 „Dėl Asmenų, pageidaujančių skirti privačių (tikslinių) lėšų geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo infrastruktūros objektų statybai, pasiūlymų teikimo, jų vertinimo, pripažinimo tinkamais įgyvendinti ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1.1. Pakeisti preambulę ir ją išdėstyti taip:

„Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 30 punktu, 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 19 straipsnio 3 dalies 4 punktu, Kretingos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:“.

1.2. Pripažinti netekusiais galios nurodyto sprendimo 2 ir 3 punktą.

1.3. Pakeisti Asmenų, pageidaujančių skirti privačių (tikslinių) lėšų geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo infrastruktūros objektų statybai, pasiūlymų teikimo, jų vertinimo, pripažinimo tinkamais įgyvendinti ir finansavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2016 m. kovo 31 d. sprendimu Nr. T2-103 „Dėl asmenų, pageidaujančių skirti privačių (tikslinių) lėšų geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo infrastruktūros objektų statybai, pasiūlymų teikimo, jų vertinimo, pripažinimo tinkamais įgyvendinti ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2022 m. birželio 30 d. sprendimo Nr. T2-186 redakcija), ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

2. Sprendimą skelbti Teisės aktų registre (TAR) ir savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Antanas Kalnius

 

 

PATVIRTINTA

Kretingos rajono savivaldybės tarybos

2016 m. kovo 31 d. sprendimu Nr. T2-103

(Kretingos rajono savivaldybės tarybos

2023 m. spalio 26 d. sprendimo

Nr. T2-302 redakcija)

 

ASMENŲ, PAGEIDAUJANČIŲ SKIRTI PRIVAČIŲ (TIKSLINIŲ) LĖŠŲ GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO IR (AR) NUOTEKŲ TVARKYMO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ STATYBAI, PASIŪLYMŲ TEIKIMO, JŲ VERTINIMO, PRIPAŽINIMO TINKAMAIS ĮGYVENDINTI IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I.    BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Asmenų, pageidaujančių skirti privačių (tikslinių) lėšų geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo infrastruktūros objektų statybai, pasiūlymų teikimo, jų vertinimo, pripažinimo tinkamais įgyvendinti ir finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo infrastruktūros (toliau - Infrastruktūra) objektų statybos, kai infrastruktūros objektų statyba numatoma bendromis Kretingos rajono savivaldybės (toliau -Savivaldybė), uždarosios akcinės bendrovės „Kretingos vandenys“ (viešasis geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas) ir pareiškėjo lėšomis, tvarką.

2. Infrastruktūros objektų statyba finansuojama Savivaldybės biudžeto Vietinio ūkio ir turto valdymo programos, uždarosios akcinės bendrovės „Kretingos vandenys“ ir pareiškėjų skiriamomis privačiomis (tikslinėmis) lėšomis.

3. Kiekvienais metais lėšos Infrastruktūros objektų statybų finansavimui tvirtinamos Savivaldybės biudžete ir nerečiau kaip kas 5 metus – uždarosios akcinės bendrovės „Kretingos vandenys“ veiklos plane. Savivaldybės biudžete Vietinio ūkio ir turto valdymo programoje einamiesiems metams numatoma ne mažesnė nei 10 tūkst. Eur lėšų suma. Sunaudojus visą kalendoriniams metams skirtą Savivaldybės biudžeto lėšų dalį, pasiūlymai perkeliami į kitus metus.

4. Infrastruktūros objektų statyba valstybinėje ar Savivaldybės žemėje urbanizuotose ir urbanizuojamose teritorijose galima, kai objektas patenka į viešojo geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo teritoriją, ir kai negali būti sudaroma Savivaldybės infrastruktūros plėtros sutartis. Taip pat Infrastruktūros objektų statyba privačioje žemėje urbanizuotose ir urbanizuojamose teritorijose galima, kai objektas patenka į viešojo geriamojo vandens tiekimo teritoriją, kai bendro naudojamo inžineriniai tinklai projektuojami/numatomi statyti susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridorių teritorijose ir negali būti sudaroma Savivaldybės infrastruktūros plėtros sutartis.

5. Pastatyta Infrastuktūra registruojama uždarosios akcinės bendrovės „Kretingos vandenys“ nuosavybe.

6. Savivaldybės vykdomoji institucija, vadovaudamasi Sprendimo investuoti valstybės ar savivaldybių turtą priėmimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. liepos 4 d. nutarimu Nr. 758 „Dėl Sprendimo investuoti valstybės ar savivaldybių turtą priėmimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, inicijuoja sprendimo investuoti į uždarosios akcinės bendrovės „Kretingos vandenys“ turtą procedūras, kai yra atlikti Tvarkos aprašo 25 punkte nustatyti veiksmai.

7. Savivaldybė ir uždaroji akcinė bendrovė „Kretingos vandenys“ prie Infrastruktūros objektų statybos finansavimo prisideda lygiomis dalimis, kuri nustatoma šio Tvarkos aprašo 2 priedo Viešojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros objekto statybos sutartyje.

8. Šiame Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

8.1. Bendrovė – uždaroji akcinė bendrovė „Kretingos vandenys“;

8.2. Infrastruktūra – geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo infrastruktūra, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatyme;

8.3. kvietimas – Savivaldybės administracijos kvietimas fiziniams asmenims (ar grupei asmenų) teikti pasiūlymus ir skirti privačias (tikslines) lėšas Infrastruktūros įgyvendinimui;

8.4. objektas – planuojama statyti geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo Infrastruktūra, prie infrastruktūros prijungiant esamus statinius, kuriems statybą leidžiantis dokumentas išduotas iki 2021-01-01;

8.5. pareiškėjas – fizinis asmuo (ar grupė asmenų, atstovaujama įgalioto asmens), teikiantis (-ys) pasiūlymus ir skiriantis (-ys) ne mažiau kaip 40 % privačių (tikslinių) lėšų Infrastruktūros įgyvendinimui;

8.6. pasiūlymas – Tvarkos apraše nustatyta tvarka pareiškėjo raštu teikiamas nustatytos formos pasiūlymas (priedas Nr. 1) Infrastruktūros objektui statyti;

8.7. Savivaldybės infrastruktūros plėtros sutartis suprantama taip, kaip ją yra apibrėžia Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymo 8 straipsnis.

9. Kitos Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo, Lietuvos Respublikos statybos įstatymo ir kitų teisės aktų sąvokas.

 

II.          PASIŪLYMŲ TEIKIMAS

 

10. Savivaldybė kasmet savo interneto svetainėje (http://www.kretinga.lt/) skelbia informaciją ir kvietimą pareiškėjams nuo liepos 1 d. iki spalio 1 d. teikti pasiūlymus. Kitu nei šiame punkte nustatytu laiku pateikti pareiškėjų pasiūlymai nepriimami, apie tai informuojant pareiškėją.

11. Pareiškėjas, pageidaujantis, kad Infrastruktūra būtų įrengta iki vartotojui nuosavybės teise priklausančio žemės sklypo ribos, teikia pasiūlymus pagal šio Tvarkos aprašo 1 priede nustatytą formą ir Tvarkos aprašo 10–14 punktuose nustatyta tvarka.

12. Pasiūlymai teikiami Savivaldybei tiesiogiai paštu ar elektroniniu paštu, pasirašytu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo reikalavimus.

13. Pasiūlyme turi būti:

13.1. pasiūlymą pateikusio pareiškėjo rašytinis įgaliojimas atstovauti pareiškėjui (tuo atveju, kai pareiškėjas veikia per atstovą) ir pareiškėjo bei įgaliotinio kontaktiniai duomenys;

13.2. siūlomo įgyvendinti Infrastruktūros objekto pavadinimas, adresas, vieta, matmenys, nauda ir būtinumas, planuojamų prijungti prie Infrastruktūros vartotojų skaičius, su jų rašytiniais sutikimais per metus laiko prisijungti prie Infrastruktūros;

13.3. suderintas Infrastruktūros inžinerinio statinio projektas, su skaičiuojamąja infrastruktūros objekto įgyvendinimo kaina (su PVM ir be jo), apskaičiuota pagal programinės įrangos „Sistela“ aktualų skaičiuojamųjų kainų nustatytą lygį;

13.4. siūlomas skirti privačių (tikslinių) lėšų dydis (eurais ir procentais nuo 13.3 punkte pateiktos skaičiuojamosios viso objekto vertės su PVM);

13.5. pareiškėjo sutikimas dėl neatlygintino Infrastruktūros objekto statytojo teisių perdavimo Bendrovei ir būtinų projektinių sprendinių įgyvendinimo, reikalingų statybą leidžiančio dokumento išdavimui.

14. Pareiškėjas su pasiūlymu gali pateikti ir kitus dokumentus, kurie, jo manymu, gali būti svarbūs vertinant Infrastruktūros objektą tinkamu įgyvendinti.

15. Pasiūlymus vertina komisija, kurią potvarkiu sudaro Savivaldybės meras.

16. Vertinimo metu, iškilus neaiškumams, komisija gali prašyti pareiškėjo pateikti papildomus dokumentus.

 

III. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS IR OBJEKTŲ PRIPAŽINIMAS TINKAMAIS ĮGYVENDINTI

 

17. Komisija per 20 darbo dienų nuo pasiūlymo gavimo dienos išnagrinėja ir įvertina pasiūlymo atitiktį šio Tvarkos aprašo 18 punkto reikalavimams.

18. Gauti pasiūlymai laikomi tinkamais, kai:

18.1. siūlomos Infrastruktūros objektas užtikrins visuomenės poreikius atitinkančią geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo infrastruktūros plėtrą;

18.2. siūlomą Infrastruktūros objektą numatoma įgyvendinti:

18.2.1. valstybinėje ar Savivaldybės žemėje urbanizuotose ir urbanizuojamose teritorijose, kai objektas patenka į viešojo geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo teritoriją ir kai negali būti sudaroma Savivaldybės infrastruktūros plėtros sutartis;

arba

18.2.2. privačioje žemėje urbanizuotose ir urbanizuojamose teritorijose, kai objektas patenka į viešojo geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo teritoriją, kai bendro naudojamo inžineriniai tinklai projektuojami/numatomi statyti susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridorių teritorijose ir negali būti sudaroma Savivaldybės infrastruktūros plėtros sutartis;

18.3. yra pasiūlyme nurodyto Infrastruktūros objekto įgyvendinimo techninės galimybės;

18.4. pasiūlymas atitinka teisės aktus;

18.5. siūlomos perduoti privačios (tikslinės) lėšos sudaro ne mažiau kaip 40 % statomos Infrastruktūros objekto skaičiuojamosios kainos;

18.6. planuojamam prijungti vienam vartotojui Savivaldybei ir Bendrovei tenkanti Infrastruktūros objekto skaičiuojamoji kainos dalis neviršija 6000 Eur sumos;

18.7. pasiūlymas atitinka Tvarkos aprašo 8.4 papunkčio reikalavimus.

19. Pasiūlymai, kurie neatitinka Tvarkos aprašo 18 punkte nustatytų reikalavimų, Komisijos yra atmetami. Komisija apie priimtą sprendimą atmesti pasiūlymą praneša pareiškėjui per 5 darbo dienas nuo sprendimo atmesti pasiūlymą priėmimo dienos pagal pareiškėjo pageidavimą: elektroniniu paštu arba siunčiant paštu nurodytu adresu. Sprendime turi būti nurodytos atmetimo priežastys.

20. Įvertinusi pasiūlymus, komisija parengia išvadas dėl kiekvieno pasiūlymo pripažinimo tinkamu įgyvendinti.

21. Komisija per 3 (tris) darbo dienas nuo šio Tvarkos aprašo 17 punkte numatyto termino pabaigos sudaro pasiūlymų sąrašą. Sąrašas sudaromas prioriteto tvarka pagal gautų pasiūlymų datas. Išvadas dėl pasiūlymų pripažinimo tinkamais įgyvendinti ir pasiūlymų sąrašą komisija pateikia Savivaldybės merui.

22. Savivaldybės mero potvarkiu patvirtinamas komisijos atrinktas Infrastruktūros objektų eilės sąrašas.

23. Infrastruktūros objektų statyba įgyvendinama atsižvelgiant į Savivaldybės ir Bendrovės biudžetuose patvirtintas lėšas bei pareiškėjo skiriamas privačias (tikslines) lėšas.

24. Savivaldybės administracija siūlo Bendrovei ir pareiškėjui per 5 (penkias) darbo dienas nuo trišalės sutarties projekto pateikimo sudaryti Viešojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros objekto statybos trišalę sutartį (pagal Tvarkos aprašo 2 priedą) (toliau – sutartis), per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo sutarties pasirašymo pervesti pasiūlyme pateiktą preliminarią objekto įgyvendinimo lėšų sumą (su PVM), į sutartyje nurodytą sąskaitą. Sudarius sutartį ir gavus lėšas, Bendrovė organizuoja Infrastruktūros objekto įgyvendinimą Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

25. Bendrovei parinkus Infrastruktūros objekto statybos įgyvendinimo rangovą ir nustačius tikslią Infrastruktūros objekto statybos įgyvendinimo darbų kainą, įvertinant statinio techninei priežiūrai ir statybos užbaigimui reikalingos dokumentacijos pateikimą, Savivaldybė, Bendrovė ir pareiškėjas Viešojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros objekto statybos sutartyje patikslina savo įmokų dalis (eurais), pasirašydami papildomą susitarimą. Tačiau, jei po viešojo pirkimo objekto statybos darbų kaina yra didesnė už skaičiuojamąją objekto statybos kainą ir viršija 18.6 punkte nustatytą sumą, pareiškėjas turi įmokėti visą skirtumą nuo 18.6 punkte nustatytos sumos, kitu atveju sutartis nutraukiama. Jei po viešojo pirkimo suma yra mažesnė, nei skaičiuojamoji objekto statybos kaina, Bendrovė perteklines lėšas grąžina pareiškėjui.

26. Pareiškėjų skirtos privačios (tikslinės) lėšos Infrastruktūros objektui įgyvendinti nėra atlyginamos (įskaitant projektavimo paslaugas).

 

 

 

 

IV. ATSAKOMYBĖ

 

27. Už pasiūlyme ir kituose dokumentuose pateiktų duomenų teisingumą atsako juos pateikęs pareiškėjas.

28. Šio Tvarkos aprašo vykdymą kontroliuoja Savivaldybės meras.

 

VBAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

29. Su šiuo Tvarkos aprašu susiję, bet šiame Tvarkos apraše nereglamentuoti klausimai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

30. Šis Tvarkos aprašas gali būti pakeistas ar panaikintas Savivaldybės tarybos sprendimu.

_________________________

 

 

Asmenų, pageidaujančių skirti

privačių (tikslinių) lėšų geriamojo

vandens tiekimo ir (ar) nuotekų

tvarkymo infrastruktūros

objektų statybai, pasiūlymų teikimo,

jų vertinimo, pripažinimo tinkamais

įgyvendinti ir finansavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

______________________________________________________________________________

(pareiškėjo ar įgalioto asmens vardas, pavardė, telefono Nr. )

______________________________________________________________________________

(pareiškėjo adresas)

_____________________________________________________________________________________

(pareiškėjo el. paštas)

 

Kretingos rajono savivaldybei

 

PASIŪLYMAS

DĖL GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO IR (AR) NUOTEKŲ TVARKYMO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ STATYBOS

_______________________

(data)

Vadovaudamasis Asmenų, pageidaujančių skirti privačių (tikslinių) lėšų geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo infrastruktūros objektų statybai, pasiūlymų teikimo, jų vertinimo, pripažinimo tinkamais įgyvendinti ir finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2016 m. kovo 31 d. sprendimu Nr. T2-103 (Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2023 m. spalio d. sprendimo Nr. T2 - redakcija), siūlau numatyti geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo infrastruktūros objekto statybą:

1. Infrastruktūros objekto pavadinimas (-ai) ___________________________________________

_______________________________________________________________________________;

2. Adresas, vieta _________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________;

3. Trumpas aprašymas (objekto matmenys: ilgis, diametras, pradžia, pabaiga ir pan., nauda, būtinumas)______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________;

4. Prie Infrastruktūros planuojamų prijungti vartotojų skaičius _____________________________

_______________________________________________________________________________

5. Skaičiuojamoji Infrastruktūros objekto įgyvendinimo kaina (su PVM ir be jo), apskaičiuota pagal programinės įrangos „Sistela“ aktualų skaičiuojamųjų kainų nustatytą lygį ____________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________;

6. Siūlomas skirti privačių (tikslinių) lėšų dydis (eurais ir procentais nuo pateiktos skaičiuojamosios viso objekto vertės su PVM) ________________________________________________________

_______________________________________________________________________________;

7. Pastabos _____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________.

8. Jei Infrastruktūros objekto statybai reikalingas statybą leidžiantis dokumentas, sutinku jį išsiimti po to, kai Kretingos rajono savivaldybės meras priims sprendimą finansuoti Infrastruktūros įgyvendinimo projektą bei įsipareigoju statytoju įforminti uždarąją akcinę bendrovę „Kretingos vandenys“.

9. Sutinku ir įsipareigoju, Kretingos rajono savivaldybės merui priėmus sprendimą finansuoti Infrastruktūros įgyvendinimo projektą, neatlygintinai Infrastruktūros objekto statytojo teises perduoti uždarajai akcinei bendrovei „Kretingos vandenys“, ir neatlygintinai įgyvendinti būtinus projektinius sprendinius, reikalingus statybą leidžiančio dokumento išdavimui.

10. Man yra žinoma ir sutinku su tuo, kad neturėsiu teisių į Infrastruktūros objekto servituto kompensaciją.

 

PRIDEDAMA:

1. Įgaliojimas atstovauti pareiškėjui (-ams), ......... lapas (-ai).

2. Suderintas Infrastruktūros inžinerinio statinio projektas, ......... lapas (-ai).

3. Objekto nuotraukos (neprivaloma), .......... lapas (-ai).

4. Prie Infrastruktūros planuojamų prijungti vartotojų rašytiniai sutikimai per metus laiko prisijungti prie Infrastruktūros, ......... lapas (-ai).

5. Skaičiuojamoji objekto įgyvendinimo kaina, apskaičiuota pagal programinės įrangos „Sistela“ aktualų skaičiuojamųjų kainų nustatytą lygį, ............ lapas (-ai).

.............................................................................................................................................

.............................................................................................................................................

.............................................................................................................................................

 

____________________________                  __________________________________________

(parašas)                                                                       (vardas, pavardė)

 

 

Asmenų, pageidaujančių skirti

privačių (tikslinių) lėšų geriamojo

vandens tiekimo ir (ar) nuotekų

tvarkymo infrastruktūros objektų

statybai, pasiūlymų teikimo, jų

vertinimo, pripažinimo tinkamais

įgyvendinti ir finansavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

VIEŠOJO VANDENS TIEKIMO IR NUOTEKŲ TVARKYMO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTO STATYBOS SUTARTIS NR.

 

20__ m.__________ mėn.______d.

 

Kretinga

 

Uždaroji akcinė bendrovė „Kretingos vandenys“, registruota adresu Švyturio g. 2A, Padvarių k., Kretingos r. sav., įmonės kodas 163994426, toliau tekste BENDROVĖ, atstovaujama direktoriaus ___________________________________________________, veikiančio pagal bendrovės įstatus, Kretingos rajono savivaldybė, registruota adresu Savanorių g. 29A, Kretinga, įmonės kodas 188715222, toliau tekste SAVIVALDYBĖ, atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus____________________________, ir ___________________________, toliau tekste PAREIŠKĖJAS, visi kartu vadinami Šalimis, vadovaudamiesi Asmenų, pageidaujančių skirti privačių (tikslinių) lėšų geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo infrastruktūros objektų statybai, pasiūlymų teikimo, jų vertinimo, pripažinimo tinkamais įgyvendinti ir finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2016 m. kovo 31 d. sprendimu Nr. T2-103 (Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2023 m. spalio d. sprendimo Nr. T2- redakcija) (toliau – Aprašas), susitarė ir sudaro šią trišalę sutartį (toliau – Sutartis):

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

1. Numatomas pastatyti bendromis SAVIVALDYBĖS, BENDROVĖS ir PAREIŠKĖJO lėšomis geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros objektas – _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

(objekto pavadinimas, vieta)

 

II. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

2. SAVIVALDYBĖ įsipareigoja:

2.1. organizuoti ir koordinuoti infrastruktūros objekto atranką Apraše nurodytomis sąlygomis ir terminais ir skirti komisijos paskaičiuotą ____ Eur ( ____ %) lėšų dalį iš Savivaldybės biudžeto Vietinio ūkio ir turto valdymo programos infrastruktūros objekto įgyvendinimui;

3. BENDROVĖ įsipareigoja:

3.1. skirti komisijos paskaičiuotą ____ Eur ( ____ %) lėšų dalį iš BENDROVĖS biudžeto infrastruktūros objekto, nurodyto šios Sutarties 1 punkte, įgyvendinimui;

3.2. Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka parinkti infrastruktūros objekto statybos rangovą ir jį parinkus, šios sutarties pagrindu, perimti statytojo teises;

3.3. jei, parinkus infrastruktūros objekto statybos rangovą, rangos darbų kaina mažesnė už paraiškoje pateiktą Infrastruktūros skaičiuojamąją objekto įgyvendinimo kainą, grąžinti perteklines lėšas PAREIŠKĖJUI;

2.4. užbaigus infrastruktūros statybos darbus pagal STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Nebaigto statinio registravimas ir perleidimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“, organizuoti statybos užbaigimo procedūrą ir įregistruoti infrastruktūros objektą bei nuosavybės teisę į jį Nekilnojamojo turto registre;

3.3. esant poreikiui, pasirašius papildomą susitarimą, per 5 (penkias) darbo dienas nuo susitarimo pasirašymo skirti papildomas lėšas infrastruktūros objekto, nurodyto šios Sutarties 1 punkte, įgyvendinimui.

4. PAREIŠKĖJAS įsipareigoja:

4.1. skirti ____ Eur ( ____ %) lėšų infrastruktūros objekto įgyvendinimui;

4.2. per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo sutarties pasirašymo pervesti 4.1 punkte nurodytą lėšų sumą į BENDROVĖS sąskaitą Nr. ;

4.3. esant poreikiui, pasirašius papildomą susitarimą, per 5 (penkias) darbo dienas nuo susitarimo pasirašymo pervesti papildomas lėšas į 4.2 punkte nurodytą BENDROVĖS sąskaitą;

4.4. pasirašius šią sutartį per 10 darbo dienų perduoti statytojo teises BENDROVEI, kitu atveju ši sutartis gali būti nutraukiama.

5. Kitos sutarties sąlygos: _______________________________________________________________________________________________________________________________________

6. BENDROVĖ savo įsipareigojimus pagal sutartį pradeda vykdyti, kai PAREIŠKĖJAS 4.1 punkte nurodytas lėšas perveda į BENDROVĖS nurodytą sąskaitą.

7. Šalys susitaria šioje sutartyje numatytą infrastruktūros objektą įgyvendinti per trumpiausius terminus, bet ne ilgiau kaip per 12 mėnesių.

 

III. SUTARTIES GALIOJIMAS, PAKEITIMAS IR NUTRAUKIMAS

 

8. Ši Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo ir galioja iki visiško Šalių įsipareigojimų įvykdymo.

9. Šalys susitaria, kad sutartis gali būti pakeista ar nutraukta rašytiniu Šalių susitarimu, taip pat SAVIVALDYBĖS, BENDROVĖS ar PAREIŠKĖJO nutraukta vienašališkai, jeigu viena kuri iš Šalių nevykdo savo įsipareigojimų. Taip pat, Sutartis nutraukiama, jei pasikeitus aplinkybėms (pirkimo procedūrų etape prireikus tikslinti projektą, dėl ko keičiasi statybos darbų apimtis, objekto įgyvendinimo vertė ir kitos aplinkybės) bent viena iš šalių nesutinka padengti Aprašo 25 punkte nustatytų finansinių įsipareigojimų.

10. BENDROVĖ turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį iki rangos sutarties pasirašymo, jei PAREIŠKĖJAS nevykdo ar netinkamai vykdo savo įsipareigojimus, apie tai raštiškai informavusi PAREIŠKĖJĄ prieš 10 (dešimt) darbo dienų.

11. Šalių susitarimu, BENDROVEI, PAREIŠKĖJUI ar SAVIVALDYBEI vienašališkai nutraukus sutartį, BENDROVĖ per 20 (dvidešimt) darbo dienų grąžina PAREIŠKĖJUI objekto statybai pervestas lėšas.

13. Pradėjus infrastruktūros objekto rangos darbus, sutartis gali būti nutraukiama tik rašytiniu Šalių susitarimu.

14. Visi šios sutarties pakeitimai ir papildymai galioja, jeigu jie yra sudaryti raštu ir pasirašyti visų Šalių ar jų įgaliotų atstovų ir tampa neatskiriama šios sutarties dalimi.

 

IV. GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

15. Jei viena Šalis pažeidžia šią Sutartį, tai nukentėjusioji Šalis turi teisę pareikšti kitai Šaliai pretenziją raštu, nurodydama protingą terminą, per kurį toji Šalis turi imtis priemonių pašalinti Sutarties pažeidimą.

16. Šalys susitaria, kad ginčai, kylantys iš Sutarties, sprendžiami derybų keliu. Jeigu ginčai, nesutarimai ar reikalavimai negali būti išspręsti derybų keliu, tai Šalys sprendžia juos Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

V. NENUGALIMOS JĖGOS APLINKYBĖS

 

17. Šalis atleidžiama nuo atsakomybės už šios Sutarties nevykdymą, jeigu ji įrodo, kad ši Sutartis neįvykdyta dėl aplinkybių, kurių ji negalėjo kontroliuoti bei protingai numatyti sutarties sudarymo metu, ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui. Nenugalima jėga (force majeure) nelaikoma tai, kad rinkoje nėra reikalingų prievolei įvykdyti prekių, Sutarties šalis neturi reikiamų finansinių išteklių arba skolininko kontrahentai pažeidžia savo prievoles. Nenugalimos jėgos aplinkybe nelaikomi su Sutarties ar jos dalies teisėtumu, galiojimu, atitikimu teisės aktams, vykdymo sustabdymu priimti valstybės ar savivaldybės institucijos (įstaigos), taip pat teismo ar kitos ginčus nagrinėjančios institucijos priimti sprendimai.

18. Apie nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių atsiradimą Šalis nedelsiant elektroniniu paštu, o po to ir raštu, privalo pranešti kitoms sutarties Šalims. Šalis, nepranešusi kitoms šalims apie nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybes, negali jomis remtis kaip atleidimo nuo atsakomybės už sutarties nevykdymą pagrindu. Būtina pranešti ir tuomet, kai išnyksta pagrindas nevykdyti įsipareigojimų dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.

19. Esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms Šalis atleidžiama nuo savo sutartinių įsipareigojimų vykdymo visam minėtų aplinkybių buvimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 30 dienų. Pasibaigus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms, Šalis privalo nedelsiant įvykdyti įsipareigojimus, kurių nevykdė iki nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių atsiradimo.

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

20. Visi su Sutartimi susiję pranešimai, prašymai, kiti dokumentai ar susirašinėjimas yra siunčiami elektroniniu paštu, jų originalus visais atvejais įteikiant SAVIVALDYBĖS, BENDROVĖS ir (ar) PAREIŠKĖJO atstovams asmeniškai ir pasirašytinai ar siunčiami registruotuoju laišku, ar per kurjerį kiekvienam iš jų Sutartyje nurodytu adresu.

21. Šalys pareiškia ir garantuoja viena kitai, kad sudarydamos Sutartį, jos nepažeidžia jokių sutarčių ar kitokių įsipareigojimų trečiųjų asmenų atžvilgiu. Šiai Sutarčiai sudaryti nereikia gauti jokių trečiųjų asmenų sutikimų.

22. Sutarties pakeitimai ar papildymai įforminami atskiru rašytiniu Šalių susitarimu ir tampa neatskiriama šios Sutarties dalimi.

23. Šalys vykdo šią Sutartį pasitikėdamos viena kita ir vadovaudamosi gera valia, protingumo ir sąžiningumo kriterijais.

24. Šalys Sutartį perskaitė, suprato jos turinį, pasekmes ir tai paliudydamos bei niekieno neverčiamos pasirašė šią Sutartį trimis egzemplioriais lietuvių kalba. Visi egzemplioriai turi vienodą teisinę galią. Sutarties Šalys turi po vieną šios Sutarties egzempliorių.

25. Sutarties priedai yra neatskiriama šios Sutarties dalis.

26. Sutarties priedai:

 

VII. ŠALIŲ REKVIZITAI IR PARAŠAI

 

27. Bendrovė: Uždaroji akcinė bendrovė „Kretingos vandenys“

Įmonės kodas 163994426

PVM kodas LT639944219

Švyturio g. 2A, Padvarių k., Kretingos r. sav.

 

28. Savivaldybė: Kretingos rajono savivaldybė

Kodas 188715222

Savanorių g. 29A, Kretinga

 

29. Pareiškėjas:

 

BENDROVĖ:                           SAVIVALDYBĖ:                           PAREIŠKĖJAS: