TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
sprendimas
DĖL VIEŠŲ KONKURSŲ Į TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ VADOVŲ PAREIGAS ORGANIZAVIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO IR VIEŠO KONKURSO TAURAGĖS RAJONO PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO DIREKTORIAUS PAREIGOMS ORGANIZAVIMO
2014 m. balandžio 16 d. Nr. 1-107
Tauragė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 3 dalies 3 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 15 straipsnio 1 dalimi, 28 straipsnio 6 punktu, Tauragės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Viešų konkursų į Tauragės rajono savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigų vadovų pareigas organizavimo nuostatus (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2004 m. liepos 7 d. sprendimą Nr. 1-662 „ Dėl pirminės sveikatos priežiūros viešųjų įstaigų vadovų priėmimo į darbą viešo konkurso nuostatų patvirtinimo“.
4. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą vietinėje spaudoje, o visą sprendimą – Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.
PATVIRTINTA
Tauragės rajono savivaldybės tarybos
2014 m. balandžio 16 d. sprendimu Nr. 1-107
VIEŠŲ KONKURSŲ Į TAURAGĖS RAJONO savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigų vadovų pareigas ORGANIZAVIMO NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Viešų konkursų į Tauragės rajono savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigų vadovų pareigas organizavimo nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja viešo konkurso įstaigos vadovo pareigoms eiti (toliau – konkursas) tvarką.
4. Konkurso organizavimo procedūra apima:
4.2. dokumentų, kuriuos būtina pateikti norint dalyvauti konkurse (toliau – dokumentai), pateikimą ir priėmimą;
II. KONKURSO PASKELBIMAS
6. Konkursas skelbiamas „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“,Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos interneto tinklalapyje, Tauragės rajono savivaldybės interneto tinklalapyje. Apie konkursą taip pat gali būti papildomai skelbiama vietos spaudoje ir kitose visuomenės informavimo priemonėse.
7. Konkurso skelbime (interneto tinklalapyje) nurodoma:
7.2. bendrieji ir specialieji kvalifikaciniai reikalavimai pretendentams, papildoma kompetencija, nustatyti Kvalifikaciniuose reikalavimuose Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos biudžetinių ir viešųjų įstaigų, jų padalinių ir filialų vadovams, patvirtintuose Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2001 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. 299 (toliau – Kvalifikaciniai reikalavimai);
III. DOKUMENTŲ PATEIKIMAS IR PRIĖMIMAS
8. Pretendentas privalo pateikti:
8.1. prašymą leisti dalyvauti konkurse (toliau – prašymas), nurodęs, kokiu būdu – raštu ar elektroniniu paštu – informuoti pretendentą apie atitiktį nuostatų 7.3 punkte nurodytiems reikalavimams;
8.2. asmens tapatybę, išsilavinimą ir pilietybę patvirtinančius dokumentus ir šių dokumentų kopijas;
8.5. valstybinio socialinio draudimo pažymėjimą ir (arba) kitus darbo patirtį (stažą) patvirtinančius dokumentus ir šių dokumentų kopijas;
9. Pretendentai dokumentus Tauragės rajono savivaldybės administracijos Juridinio ir personalo skyriui gali pateikti asmeniškai arba siųsti registruotu laišku.
10. Dokumentai pateikiami Tauragės rajono savivaldybės administracijos Juridinio ir personalo skyriui(toliau – Personalo skyrius) per konkurso skelbime nurodytą terminą.
11. Juridinio ir personalo skyrius priima pretendentų pateiktus dokumentus, juos registruoja pretendentų prašymų registravimo žurnale.
12. Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“, įskaitant ir konkurso paskelbimo dieną.
13. Jeigu pretendentai pateikia dokumentus asmeniškai, šių nuostatų 8.2, 8.5 ir 8.7 punktuose nurodytus dokumentus (dokumentų originalus arba šių dokumentų notaro patvirtintas kopijas), sutikrinęs su pateiktomis kopijomis, Juridinio ir personalo skyrius grąžina pretendentui dokumentų priėmimo metu. Pateiktų dokumentų kopijos negrąžinamos.
14. Jeigu dokumentai siunčiami registruotu laišku, pateikiamos šių nuostatų 8.2, 8.5 ir 8.7 punktuose nurodytų dokumentų kopijos. Jeigu pretendentų registruotu laišku pateiktos dokumentų kopijos nepatvirtintos notaro, pretendentai privalo pateikti dokumentus konkurso dieną jiems nurodytu laiku.
Pretendentų pateikti dokumentai su registruotu laišku gautomis dokumentų kopijomis, kurios nepatvirtintos notaro, sutikrinami iki konkurso pradžios ir grąžinami pretendentams.
Pretendentams nepateikus dokumentų ar sutikrinant nustačius, kad pateikti dokumentai neatitinka registruotu paštu pateiktų dokumentų kopijų, kurios nepatvirtintos notaro, pretendentui neleidžiama dalyvauti konkurse ir apie tai pažymima pretendentų prašymų registravimo žurnale.
15. Jeigu pretendentas neatitinka bendrųjų kvalifikacinių reikalavimų, nurodytų nuostatų 7.3 punkte, Juridinio ir personalo skyrius per 5 darbo dienas nuo dokumentų gavimo dienos prašyme nurodytu būdu išsiunčia pranešimą apie tai, kad jam neleidžiama dalyvauti konkurse.
16. Pretendentui, kuris atitinka nuostatų 7.3 punkte nurodytus bendruosius kvalifikacinius reikalavimus, Juridinio ir personalo skyrius ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki konkurso prašyme nurodytu būdu išsiunčia pranešimą apie konkurso datą, laiką, vietą ir, nuostatų 14 punkte nurodytu atveju, – apie dokumentų pateikimo laiką.
IV. KOMISIJOS SUDARYMAS
18. Komisija sudaroma Tauragės rajono savivaldybės tarybos sprendimu ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo dienos, bet ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki konkurso.
19. Komisija sudaroma iš 5 narių. Komisijos nariai privalo užpildyti viešųjų ir privačių interesų deklaraciją. Komisijos nariai negali būti asmenys, kuriuos su pretendentu sieja artimi giminystės ryšiai (tėvai, įtėviai, sutuoktiniai, broliai, seserys, įvaikiai, taip pat sutuoktinių broliai, seserys, tėvai ir vaikai) ar yra kitokių aplinkybių, kurios kelia abejonių dėl komisijos narių nešališkumo. Apie tokius atvejus komisijos nariai praneša komisijos pirmininkui. Jeigu yra minėtų aplinkybių, komisijos nariai nusišalina nuo darbo komisijoje. Į komisiją turi būti įtrauktas Tauragės rajono savivaldybės administracijos direktorius, Juridinio ir personalo skyriaus darbuotojas, Savivaldybės gydytojas. Komisijos sekretorius nėra komisijos narys.
V. KONKURSAS
21. Komisijos nariai su pretendentų pateiktais dokumentais susipažįsta ne vėliau kaip likus vienai darbo dienai iki konkurso.
22. Pretendentai, atvykdami į konkursą, privalo turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Pretendentams, nepateikusiems asmens tapatybę patvirtinančio dokumento, neleidžiama dalyvauti konkurse ir apie tai pažymima pretendentų prašymų registravimo žurnale.
Pretendentai gali pateikti kitą asmens tapatybę, amžių ir pilietybę patvirtinantį dokumentą, nei tą, kurio kopija pateikta Juridinio ir personalo skyriui.
24. Konkursas vyksta atliekant testą žodžiu (pokalbis), kurio metu patikrinamas pretendentų gebėjimas atlikti įstaigos vadovo kompetencijai priskirtas funkcijas. Testas žodžiu vykdomas individualiai, kitiems pretendentams nedalyvaujant. Testo žodžiu eigai fiksuoti daromas skaitmeninis garso įrašas, kuris teisės aktų nustatyta tvarka saugomas kartu su konkurso protokolu.
25. Testo žodžiu metu kiekvienas komisijos narys pateikia vienodus klausimus visiems pretendentams. Pretendentams užduodami klausimai iš teisės aktų, nurodytų Teisės aktų, iš kurių
nuostatų užduodami klausimai per testą žodžiu (pokalbį), sąraše (nuostatų 3 priedas). Pretendentams taip pat gali būti užduodami jų atsakymus patikslinantys klausimai. Vėliau pretendentas pristato savo veiklos programą (iki 15 minučių). Po pristatymo komisijos nariai gali užduoti klausimų apie veiklos programą, o pretendentas – pateikti savo paaiškinimus.
26. Kiekvienas komisijos narys atskirai vertina pretendento testą žodžiu nuo 1 iki 10 balų. Blogiausias įvertinimas yra 1 balas, geriausias – 10 balų.
27. Įvertinę kiekvieno pretendento testą žodžiu, komisijos nariai pildo pretendentų individualaus vertinimo lentelę (nuostatų 1 priedas).
28. Dalyvaujant visiems pretendentams, komisijos nariai užpildytas ir pasirašytas pretendentų individualaus vertinimo lenteles įteikia komisijos sekretoriui. Komisijos sekretorius kiekvieno pretendento įvertinimus surašo konkurso protokolo (nuostatų 2 priedas) (toliau – konkurso protokolas) Pretendentų testo žodžiu (pokalbio) vertinimo lentelėje. Kiekvienam pretendentui skirti balai susumuojami ir dalijami iš komisijos narių skaičiaus. Nesant vienodo pretendentų testo žodžiu įvertinimo nustatomas konkurso laimėtojas ir kiekvieno pretendento konkurse užimta vieta. Pretendentai, surinkę mažiau kaip 6 balus, laikomi neperėjusiais pretendentų atrankos.
29. Papildoma kompetencija vertinama dviem ar daugiau geriausiai įvertintų pretendentų konkurse surinkus po lygiai balų, bet ne mažiau kaip 6 balus. Pretendento papildomos kompetencijos galimas maksimalus įvertinimas yra 5 balai. Už pretendento papildomas kompetencijas, nurodytas viename iš Kvalifikacinių reikalavimų 7.1–7.5 punktų, skiriamas 1 balas, nepriklausomai nuo to, kiek atitinkamame punkte nurodytų papildomų kompetencijų pretendentas turi. Jei įvertinus pretendentų papildomą kompetenciją, du ar daugiau geriausiai įvertintų pretendentų gauna po lygiai balų, komisijos sprendimas dėl konkursą laimėjusio pretendento priimamas komisijos narių balsų dauguma. Kiekvienas komisijos narys turi po vieną balsą. Balsavimas atviras. Pretendentai šioje komisijos posėdžio dalyje nedalyvauja.
30. Komisijos pirmininkas visiems pretendentams paskelbia kiekvieno pretendento konkurse užimtą vietą.
32. Konkursas laikomas įvykusiu, jeigu jame dalyvavo nors vienas pretendentas ir jis surinko ne mažiau kaip 6 balus.
34. Komisijos narių užpildytos ir pasirašytos pretendentų individualaus vertinimo lentelės pridedamos prie konkurso protokolo.
35. Laimėjęs konkursą pretendentas pasirašo konkurso protokole, kad su konkurso rezultatais susipažino ir kad sutinka eiti konkurse laimėtas pareigas.
37. Pretendentai po konkurso rezultatų paskelbimo turi teisę susipažinti su konkurso protokolu ir savosios dalies garso įrašu.
VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
39. Tauragės rajono savivaldybės meras Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 9 straipsnyje nustatyta tvarka priėmusi sprendimą kreiptis į Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybą dėl informacijos apie asmenį, siekiantį eiti įstaigos vadovo pareigas, pateikimo į Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybą kreipiasi ne anksčiau kaip po 3 darbo dienų ir ne vėliau kaip per 6 darbo dienas po konkurso pabaigos.
40. Nuostatų 39 punkte nurodytu atveju gavus Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos informaciją apie asmenį, siekiantį eiti įstaigos vadovo pareigas, ir šios informacijos pagrindu Tauragės rajono savivaldybės tarybai priėmus sprendimą nepriimti jo į šias pareigas arba konkursą laimėjusiam asmeniui atsisakius eiti pareigas, į šias pareigas gali būti priimamas antrasis pagal testo žodžiu rezultatus pretendentas.
41. Tauragės rajono savivaldybės merui nuostatų 39 punkte nurodytais atvejais priėmus sprendimą kreiptis į Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybą dėl informacijos apie antrąjį pagal egzamino žodžiu rezultatus pretendentą pateikimo ir šios informacijos pagrindu Tauragės rajono savivaldybė tarybai priėmus sprendimą nepriimti jo į įstaigos vadovo pareigas arba jam atsisakius eiti šias pareigas, į šias pareigas gali būti priimamas kitas iš eilės pagal testo žodžiu rezultatus pretendentas ir taip toliau. Dėl informacijos apie antrąjį ar kitą iš eilės pagal testo žodžiu rezultatus pretendentą gavimo į Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybą kreipiamasi, jeigu šis pretendentas sutinka eiti įstaigos vadovo pareigas.
42. Konkursą laimėjęs asmuo skiriamas į pareigas arba priimamas sprendimas nepriimti jo į pareigas ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų po Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos informacijos apie asmenį, siekiantį eiti įstaigos vadovo pareigas, gavimo dienos. Šis terminas gali būti pratęstas šalių susitarimu.
43. Konkursas laikomas neįvykusiu, jeigu:
43.1. paskelbus konkursą, nė vienas pretendentas nepateikė nuostatų 8 punkte nurodytų dokumentų arba nė vienas pretendentas neatvyko į konkursą;
43.2. nuostatų 16 punkte nurodytas pranešimas apie dalyvavimą konkurse neišsiųstas nė vienam pretendentui;
Viešo konkurso Tauragės rajono
savivaldybės sveikatos priežiūros
viešųjų įstaigų vadovų pareigoms eiti
nuostatų 1 priedas
PRETENDENTŲ INDIVIDUALAUS VERTINIMO LENTELĖ
Eil. Nr. |
Pretendento vardas ir pavardė |
Įvertinimas balais |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komisijos narys _________________________________________________
(Vardas, pavardė ir parašas)
______________
(Data)
Viešo konkurso Tauragės rajono
savivaldybės sveikatos priežiūros
viešųjų įstaigų vadovų pareigoms eiti
nuostatų 2 priedas
TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ
PRETENDENTŲ Į įstaigos VADOVO pareigAs Konkurso KOMISIJOS POSĖDŽIO
PROTOKOLAS
___________ Nr.
(data)
Vilnius
Pretendentų į ________________________________________________________vadovo
Biudžetinės ar viešosios įstaigos pavadinimas)
pareigas konkurso komisijos, sudarytos Tauragės rajono savivaldybės tarybos _________________________________________________, posėdis įvyko _________________,
(įsakymo, kuriuo sudaryta komisija, data ir numeris) (data)
posėdžio pradžia _______________________, posėdžio pabaiga _____________________ .
(laikas) (laikas)
Komisijos pirmininkas __________________________
Komisijos sekretorius ___________________________
Komisijos nariai: _______________________________
Pareigų, kurias eiti skelbiamas konkursas, pavadinimas: _______________________________________________________________________________
Pretendentai: _______________________________________________________________
PRETENDENTŲ TESTO ŽODŽIU (POKALBIO) VERTINIMO LENTELĖ
Eil. Nr. |
Pretendento vardas ir pavardė
|
Komisijos nariai |
Balų vidurkis |
Konkurse užimta vieta |
||||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PRETENDENTŲ TESTO ŽODŽIU (POKALBIO) IR PAPILDOMOS KOMPETENCIJOS VERTINIMO SUVESTINĖ LENTELĖ
Pretendento vardas ir pavardė |
Papildomos kompetencijos, nurodytos Kvalifikacinių reikalavimų punktuose, įvertinimas |
Komisijos narių balsai (pildoma gavus vienodą papildomos kompetencijos įvertinimą)
|
Konkurse užimta
vieta |
|
|||||||||||||||||||||
7.1 punkte |
7.2 punkte |
7.3 punkte |
7.4 punkte |
7.5 punkte |
Balų suma |
|
|
|
|
|
Balsų suma |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Pretendentai, kuriems neleista dalyvauti konkurse, nes:
- nepateikė asmens tapatybę patvirtinančio dokumento _______________________________________________________________________________
Komisijos sprendimas dėl konkurso laimėtojo __________________________________________
_______________________________________________________________________________
Komisijos pirmininkas (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Komisijos sekretorius (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Nariai (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Sutinku eiti konkurse laimėtas pareigas
(Konkurso laimėtojo parašas)
(Konkurso laimėtojo vardas ir pavardė)
(Data)
Su konkurso rezultatais susipažinome:
(Pretendentų parašai)
(Vardai ir pavardės)
(Data)
Viešo konkurso Tauragės rajono
savivaldybės sveikatos priežiūros
viešųjų įstaigų vadovų pareigoms eiti
nuostatų 3 priedas
TEISĖS AKTŲ, IŠ KURIŲ NUOSTATŲ UŽDUODAMI KLAUSIMAI PER TESTĄ ŽODŽIU (POKALBĮ), SĄRAŠAS
6. Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas.
9. Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymas.
Tauragės rajono savivaldybės
teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio
vertinimo metodikos
1 priedas
KONKURSŲ Į TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ VADOVŲ PAREIGAS ORGANIZAVIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNAS
Nr. |
Teisės aktų ar jų projektų kokybės rodikliai |
Vertinimas balais |
|
P a p r a s t u m a s |
|||
1. |
Ar teisės aktas praplečia jau kitais teisės aktais Savivaldybės reglamentuotos srities apimtį? |
|
Ne (0) |
N u o s e k l u m a s |
|||
2. |
Ar šie tam tikrą sritį reglamentuojantys Savivaldybės teisės aktai prieštarauja įstatymams ar kitiems valstybiniams teisės aktams? |
|
Ne (0) |
S t r u k t ū r a |
|||
3. |
Ar teisės aktas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ? |
Taip (0) |
|
4. |
Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? |
Taip (0) |
|
5. |
Ar teisės akto struktūra atitinka šiai sričiai būdingų teisės aktų struktūrą? |
Taip (0) |
|
6. |
Ar teisės akto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šiai sričiai būdingų kitų teisės aktų? |
|
Ne (0) |
7. |
Ar tekste išvardyti šio teisės akto tikslai ir būdai, kaip tuos tikslus pasiekti? |
|
Ne (1) |
8. |
Ar kiekvienos teisės akto nuostatos tikslas yra aiškus? |
|
Ne (1) |
9. |
Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar teisės akte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
Taip (0) |
|
11. |
Ar teisės akte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
|
Ne (0) |
Į g y v e n d i n i m a s |
|||
12. |
Ar kiekvienas įpareigojimas yra susietas su aiškiai išreikšta sankcija? |
|
Ne (1) |
13. |
Ar teisės akte yra numatytas mechanizmas ir struktūra, reikalingi tinkamam įgyvendinimui užtikrinti? |
Taip (0) |
|
14. |
Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? |
|
Ne (0) |
Išvada: korupcijos indeksas 0,21. Korupcijai įtaka labai maža
Tauragės rajono savivaldybės
teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio
vertinimo metodikos
2 priedas
KONKURSŲ Į TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ VADOVŲ PAREIGAS ORGANIZAVIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO PROJEKTO KOKYBĖS PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNAS
Nr. |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai |
Vertinimas balais |
|
N a u d i n g u m a s |
|||
1. |
Ar teisės aktai sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
Taip (1) |
|
2. |
Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? |
Taip (1) |
|
3. |
Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? |
|
Ne (0) |
4. |
Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimai ir perleidimai yra numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus yra numatytas teisės akte)? |
|
Ne (0) |
5. |
Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? |
|
Ne (0) |
6. |
Ar teisės aktu yra pailginamas sandorio vykdymo terminas? |
|
Ne (0) |
7. |
Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? |
|
Ne (0) |
8. |
Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės aktu yra mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar teisės aktu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? |
|
Ne (0) |
11. |
Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minėto asmens kontrolės formas? |
Taip (0) |
|
12. |
Ar teisės aktu yra sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui? |
Taip (0) |
|
P r i e i n a m u m a s |
|||
13. |
Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
|
Ne (0) |
14. |
Ar teisės akte yra numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
Taip (0) |
|
Išvada: korupcijos indeksas 0,12. Korupcijos įtaka labai maža.
Parengė
Dalė Bartulienė
Savivaldybės gydytoja