TAURAGĖS APYLINKĖS TEISMO
KANCLERIS
ĮSAKYMAS
DĖL TAURAGĖS APYLINKĖS TEISMO ASMENŲ APTARNAVIMO, JŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TAURAGĖS APYLINKĖS TEISME TAISYKLIŲ papildyMO 223 punktU, 50.1-50.8 ir 51 PUNKTŲ PAKEITIMO, 50.9 PUNKTO PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS
2020 m. spalio 21 d. Nr. Į-216
Tauragė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teismų įstatymo 106 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl asmenų prašymo nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (aktuali redakcija), atsižvelgdama į Klaipėdos apygardos teismo 2020-09-17 Tauragės apylinkės teismo Šilalės ir Šilutės rūmų planinio kompleksinio administracinės veiklos priežiūros patikrinimo aktą Nr. 11-277:
1. P a p i l d a u 2018 m. balandžio 27 d. Tauragės apylinkės teismo kanclerės įsakymu Nr. Į-68 (su vėlesniais pakeitimais) Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Tauragės apylinkės teisme taisykles 223 punktu ir išdėstau jį taip :
„223. Asmenys, besilankantys Tauragės apylinkės teismo Šilalės rūmuose, kurie pageidauja, kad juos priimtų teismo pirmininkas, jo pavaduotojas, turi teisę registruotis telefonu (8 449) 74 290, el. paštu silales.rumai@teismas.lt arba atvykę į Šilalės rūmų dokumentų priėmimo-išdavimo kabinetą (I aukštas, 110 kabinetas).“
2. P a k e i č i u 2018 m. balandžio 27 d. Tauragės apylinkės teismo kanclerės įsakymu Nr. Į-68 (su vėlesniais pakeitimais) Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Tauragės apylinkės teisme taisyklių 50.1-50.8 ir 51 punktus ir išdėstau juos sekančiai:
„50.1. ar teismo lankytojams pateikiamos aiškios nuorodos į teisme esančias patalpas (raštinę, teismo posėdžių sales ir kt.);
50.2. ar teismo viduje informaciniuose stenduose, ekrane ar interaktyvioje lentoje pateikta informacija apie teismo posėdžius ir kt. yra aktuali;
50.4. ar teismo darbo laiku teismo raštinėje (Dokumentų priėmimo/išdavimo kabinete) visada laiku (iš karto) aptarnaujamas, jei laukimo nelėmė objektyvios aplinkybė (eilė, darbuotojo užimtumas aptarnaujant kitą asmenį ir pan.);
50.6. ar teismo darbuotojai (ne teisėjai) pagal savo kompetenciją aiškiai ir išsamiai atsako į man rūpimus klausimus (nevartoja man nesuprantamų profesinių terminų jų nepaaiškinę, žargono ir pan.);
50.7. ar teismo darbuotojas (ne teisėjas) informuoja laukiančius asmenis jei teismo posėdis atidedamas ar vėluoja, atsiprašo, nurodo vėlavimo priežastį ir kito posėdžio datą, laiką;
3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios 2018 m. balandžio 27 d. Tauragės apylinkės teismo kanclerės įsakymu Nr. Į-68 (su vėlesniais pakeitimais) Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Tauragės apylinkės teisme taisyklių 50.9 punktą.
4. P a v e d u:
4.1. teismo administracijos sekretorei su Taisyklių pakeitimais ir papildymu supažindinti teismo darbuotojus;
4.2. informacinių technologijų sistemų administratoriui Gediminui Narmontui Taisyklių pakeitimą ir papildymą paskelbti Tauragės apylinkės teismo interneto svetainėje, įregistruoti Teisės aktų registre (TAR) ir atnaujinti informaciją teismo interneto svetainėje bei Teismo vidaus teisės aktų talpykloje paskelbti aktualią redakciją, nurodant pakeitimų datas ir pagrindus.