Herbas.wmf

 

KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE

 

2024 m. vasario 1 d. Nr. ADV-50

Kupiškis

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 34 straipsnio 1 dalimi, 6 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 11 straipsnio 1 dalimi, Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimo Nr. 1014 redakcija) ir Kupiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. sausio 30 d. įsakymu Nr. ADP-48 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. gruodžio 13 d. įsakymo Nr. ADP-456 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“:

1. Nustatau Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Kupiškio rajono savivaldybės administracijoje (toliau – Administracija) tvarką:

1.1. Asmenų prašymai ir skundai nagrinėjami ir asmenys Administracijoje aptarnaujami vadovaujantis Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimo Nr. 1014 redakcija) (toliau – Taisyklės).

1.2. Asmenys aptarnaujami Administracijos patalpose:

1.2.1. bendrojo pobūdžio klausimais ir asmenų prašymai ir skundai priimami – Administracijos Vidaus administravimo skyriuje, 101 kabinete, Vytauto g. 2, Kupiškyje, tel. (8 459) 35 801, el. p. savivaldybe@kupiskis.lt;

1.2.2. norėdami gauti konsultaciją klausimais, priskirtais pagal kompetenciją Administracijos struktūrinių padalinių vedėjams bei specialistams, asmenys gali kreiptis tiesiogiai ir gauti pageidaujamą informaciją kiekvieną darbo dieną darbo laiku;

1.2.3. seniūnijų veiklos klausimais – seniūnijose.

1.3. Asmenys aptarnaujami Administracijos darbo laiku:

1.3.1. pirmadienis ir trečiadienis – nuo 8.00 val. iki 17.00 val.;

1.3.2. antradienis ir ketvirtadienis – nuo 8.00 val. iki 18.00 val.;

1.3.3. penktadienis – nuo 8.00 val. iki 13.00 val.;

1.3.4. pietų pertrauka pirmadienį–ketvirtadienį  – nuo 12.00 val. iki 12.45 val.;

1.3.5. prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau;

1.3.6. šeštadienis, sekmadienis – poilsio dienos.

1.4. Administracijos Vidaus administravimo skyriaus 101 kabinete asmenys aptarnaujami, jų prašymai ar skundai priimami visą Administracijos darbo dienos laiką ir pietų pertraukos metu.

1.5. Administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus 105, 106 arba 107 kabinete asmenys aptarnaujami, jų prašymai dėl socialinės paramos priimami visą Administracijos darbo dienos laiką ir pietų pertraukos metu.

1.6. Asmenų aptarnavimas socialinės paramos, civilinės metrikacijos, pirminės teisinės pagalbos, žemės ūkio ir kitais klausimais gali būti organizuojamas pagal išankstinę registraciją – asmuo užsiregistruoja telefonu ar el. paštu ir jam paskiriamas priėmimo laikas Administracijoje.

1.7. Asmenys prašymus, skundus Administracijai gali pateikti:

1.7.1. paštu;

1.7.2. kreipiantis asmeniškai arba per atstovą. Atstovo teisė atstovauti turi būti įrodoma rašytiniu sutikimu;

1.7.3. elektroninių ryšių priemonėmis:

1.7.3.1. elektroniniu paštu savivaldybe@kupiskis.lt;

1.7.3.2. per E. pristatymo sistemą;

1.7.3.3. Kupiškio rajono savivaldybės interneto svetainėje www.kupiskis.lt užpildžius elektroninio paklausimo formą;

1.8. Asmenys prašymus ar skundus gali pateikti ir gali būti aptarnaujami ir kita, ne valstybine, kalba – anglų kalba.

1.9. Prašymai ar skundai, pateikti žodžiu, į kuriuos galima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną, nepažeidžiant asmenų ar Administracijos interesų, neregistruojami. Jeigu į žodžiu pateiktą prašymą ar skundą negalima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią darbo dieną, asmeniui sudaroma galimybė išdėstyti prašymą ar skundą raštu.

1.10. Jeigu į elektroninių ryšių priemonėmis gautą prašymą, skundą galima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną, jis neregistruojamas. Į tokius prašymus asmeniui atsakoma iš darbuotojo jam Administracijos suteikto elektroninio pašto. Jeigu atsakymui pateikti reikia išsamesnės informacijos, toks prašymas, skundas registruojamas ir nagrinėjamas Taisyklių nustatyta tvarka.

1.11. Administracijoje neregistruojami elektroninių ryšių priemonėmis pateikti prašymai, skundai, kurių neįmanoma atidaryti ir perskaityti Administracijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis. Prašymus, skundus, kurie neregistruojami, valstybės tarnautojai ar darbuotojai, atsakingi už prašymų, skundų registravimą, per 5 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo Administracijoje dienos grąžina asmeniui, nurodant tokio prašymo ar skundo grąžinimo priežastis, siūlant ištaisyti nustatytus trūkumus ir nustatant terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos. 

2. Įpareigoju Vidaus administravimo skyriaus vedėją supažindinti su šiuo įsakymu Administracijos darbuotojus Dokumentų valdymo sistemoje.

3. Pavedu šio įsakymo vykdymo kontrolę Vidaus administravimo skyriaus vedėjui.

4. Pripažįstu netekusiu galios  Kupiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m.  vasario 4 d. įsakymą Nr. ADV-101 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Kupiškio rajono savivaldybės administracijoje“.

5. Nurodau šį įsakymą paskelbti Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje www.kupiskis.lt.

 

Administracijos direktorius                                                                                 Arūnas Valintėlis