NERINGOS SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL NERINGOS SAVIVALDYBĖS JAUNIMO INICIATYVŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2022 m. sausio 27 d. Nr. T1-10

Neringa

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 punktu, 7 straipsnio 22 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi,  Neringos savivaldybės 2021–2023 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Neringos savivaldybės tarybos 2021 m. lapkričio 25 d. sprendimu  Nr. T1-229 „Dėl Neringos savivaldybės 2021–2023 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, Kultūros ir jaunimo veiklos programa (Nr. 3) ir atsižvelgdama į Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos 2021 m. liepos 2425 d. raštą Nr. B2-2949 „Rezoliucija dėl jaunimo įgalinimo ir dalyvavimo savivaldybėse“, 2021 m. rugsėjo 23 d. Jaunimo reikalų tarybos protokolo JT-3 išrašą, Neringos savivaldybės taryba nusprendžia:

1.  Patvirtinti Neringos savivaldybės jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo tvarkos aprašą (toliau – aprašas) (pridedama).

2.  Įpareigoti Neringos savivaldybės administracijos direktorių organizuoti šio sprendimo 1 punktu patvirtinto aprašo įgyvendinimą.

3.  Panaikinti Neringos savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 18 d. sprendimą Nr. T1-28 Dėl Neringos savivaldybės jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

Skelbti šį sprendimą Teisės aktų registre.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                   Darius Jasaitis


 

PATVIRTINTA

Neringos savivaldybės tarybos

2022 m. sausio 27 d.

sprendimu Nr. T1-10

 

NERINGOS SAVIVALDYBĖS JAUNIMO INICIATYVŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Neringos savivaldybės (toliau – Savivaldybė) jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo

tvarkos aprašas (toliau – aprašas) reglamentuoja Neringos savivaldybės Kultūros ir jaunimo veiklos programos Nr.3 lėšų naudojimą programos priemonės 2.3.1.1. Vietos gyventojų savirealizacijai, užimtumui ir bendradarbiavimui palankių sąlygų sudarymas veiklai Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimas įgyvendinti, nustatant tvarką jaunimo iniciatyvų projektų finansavimui, reikalavimus projektų turiniui, reikalavimus paraiškoms, paraiškų teikimo tvarką, komisijos darbo organizavimą, finansavimą ir vykdymo kontrolę, finansavimą gavusių organizacijų įsipareigojimus ir jų vykdymo patikrinimą.

2Lėšos aprašo įgyvendinimui naudojamos iš Kultūros ir jaunimo veiklos programos, vadovaujantis Savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) direktoriaus įsakymu patvirtintu einamųjų metų kultūros ir jaunimo veiklos programos lėšų paskirstymu jaunimo veiklos priemonių įgyvendinimui.

3Projektai finansuojami kasmet, numatant tam lėšas kiekvienų metų Savivaldybės biudžete.

4Lėšų apskaitą tvarko Administracija.

5Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais bei norminiais aktais, Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais bei šiuo aprašu.

6Aprašą tvirtina, keičia ir papildo Savivaldybės taryba (toliau – Taryba).

 

 

II. VARTOJAMOS SĄVOKOS

 

7.   Šiame apraše vartojamos sąvokos:

Finansinė ataskaita – nustatytos formos dokumentas, kuriuo projekto vykdytojas pateikia Administracijai informaciją apie projektui įgyvendinti skirtų lėšų panaudojimą.

Jaunas žmogus – asmuo nuo 14 iki 29 metų.

Jaunimo organizacija – įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka įregistruota asociacija, kurioje ne mažiau kaip 2/3 narių sudaro jauni žmonės ar jaunimo organizacijos.

Jaunimo projektas – tikslinė jaunų žmonių grupės ar jaunimo organizacijos veikla, kuri yra apibrėžta pasirengimo terminais, tikslais, finansavimo šaltiniais, autoriais ir įgyvendintojais.

Jaunimo taryba –  Neringos savivaldybės Jaunimo reikalų taryba.

Komisija – Neringos savivaldybės jaunimo iniciatyvų konkurso projektų vertinimo komisija.

 

Koordinatorius – Neringos savivaldybės jaunimo reikalų koordinatorius. Koordinatorius: priima ir registruoja konkursui pateiktas paraiškas, tvarko, sistemina ir teikia Komisijai informaciją apie gautas paraiškas, vertina paraiškų atitiktį formaliesiems kriterijams,  informuoja Pareiškėjus apie vertinimo rezultatus ir priimtus sprendimus, suderina tikslius veiklos planus ir sąmatas, jei projektui įgyvendinti skiriama dalis paraiškoje prašomų lėšų.

Neformali jaunimo grupė – jaunimo grupė, neįregistruota kaip nevyriausybinė organizacija Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Paraiška dokumentas su priedais pagal parengtą specialią formą, kuri pateikiama  siekiant

gauti paramą projekto įgyvendinimui.

Partneris – prie projekto įgyvendinimo prisidedantis juridinis ar fizinis asmuo.

Projekto dalyviai – asmenys, kuriems yra skirtas projektas ir kurie dalyvauja jame

(renginių dalyviai, paslaugų gavėjai ir pan.).

Projekto vykdytojaiasmenys, tiesiogiai ir tęstinai prisidedantys prie projekto įgyvendinimo, turintys konkrečią atsakomybę už projekto ir (ar) tam tikrų jo dalių įgyvendinimą. Projekto vykdytojai nėra asmenys, laikinai prisidedantys prie projekto įgyvendinimo savo žiniomis, įgūdžiais bei veikla (lektoriai, meno kolektyvai ir kita). Projekto vykdytojai taip pat nėra asmenys, prisidedantys prie projekto įgyvendinimo finansine ir (ar) ūkine veikla (rėmėjai).    

Su jaunimu dirbanti organizacija – viešasis juridinis asmuo, kurio vienas iš tikslų – į

jaunimą orientuota ir jaunimo poreikius tenkinanti veikla.

Sutartis – Administracijos ir projekto vykdytojo rašytinis susitarimas dėl projektų pilno

ar dalinio finansavimo, kuriems pritarė Neringos Jaunimo reikalų taryba, sudaryta Savivaldybės tarybos sprendimu.

Su jaunimu dirbanti organizacija – juridinis asmuo, kurio vienas iš veiklos tikslų – atlikti darbą su jaunimu.

Savanoriška veikla – savanorio neatlyginamai atliekama visuomenei naudinga veikla, kurios sąlygos nustatomos savanorio ir šios veiklos organizatoriaus sutartimi.

8.  Kitos nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos

Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme ir Lietuvos Respublikos asociacijų įstatyme.

9.   Konkursą  organizuoja Savivaldybės administracija. Konkursą koordinuoja Savivaldybės 

jaunimo reikalų koordinatorius (toliau – Koordinatorius).

10.  Galimi pareiškėjai – jaunimo ir su jaunimu dirbančios organizacijos, neformalios jaunimo

grupės (teikiančios paraiškas per nevyriausybinę organizaciją ar biudžetinę įstaigą), kaip jas apibrėžia Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatymas, paraiškos pateikimo dieną teisės aktų nustatyta tvarka registruotos ir numatančios veiklas, kurios skatina jaunimo organizacijų veiklą, bendradarbiavimą, jų profesionalumo ugdymą ir plėtrą, verslumą, laisvalaikio užimtumą, sveikos gyvensenos propagavimą, ugdo pilietiškumą, įtraukia socialiai pažeidžiamus, neįgalius jaunus žmones (toliau – Pareiškėjai).          

 

III. REIKALAVIMAI PROJEKTŲ TURINIUI

 

11. Finansuojant jaunimo iniciatyvų projektus, siekiama:

11.1. skatinti jaunimo aktyvumą ir pilietinį ugdymąsi, neformalių jaunimo grupių kūrimąsi;

11.2. skatinti jaunimo iniciatyvą ir saviraišką;

11.3. ugdyti jaunimo pilietinius, socialinius įgūdžius (atsakomybės, verslumo, kūrybiškumo,

asmeninio pasitikėjimo ir pan.);

11.4. skatinti tarptautinį jaunimo bendradarbiavimą;

11.5. sudaryti jaunimui sąlygas organizuoti laisvalaikio užimtumo renginius;

11.6. suteikti jauniems žmonėms galimybę realizuoti save ir įgyvendinti turimas idėjas;

11.7. stiprinti Neringos gimnazijos, Neringos meno ir Neringos sporto mokyklų mokinių savivaldas.

12. Pageidautina, kad projektas teiktų naudą vietos bendruomenei, kurioje iniciatyvos autoriai gyvena ir veikia, taip pat būtų pristatytas plačiajai visuomenei.

13. Prioritetas teikiamas projektams:

13.1. kuriuose bendradarbiaujama su kitomis valstybinėmis ir nevyriausybinėmis organizacijomis;

13.2. kurie skatina imtis visuomeninės veiklos, moko ir informuoja jaunimą;

13.3. kurių veiklos sudaro sąlygas jauniems žmonėms kokybiškai praleisti laisvalaikį.

 

 

 

IV. REIKALAVIMAI PROJEKTUS TEIKIANČIOMS ORGANIZACIJOMS, PROJEKTŲ VYKDYTOJAMS IR DALYVIAMS

 

14. Projektus finansavimui gali teikti  Savivaldybės teritorijoje įregistruoti juridiniai

asmenys: jaunimo organizacijos, su jaunimu dirbančios organizacijos. Taip pat projektus finansavimui gali teikti moksleivių savivaldos institucijos bei neformalios jaunimo grupės. Neformalios jaunimo grupės paraiškas teikia per nevyriausybines organizacijas arba biudžetines įstaigas, vykdančias veiklą Neringos mieste.

15. Ne mažiau kaip 2/3 projekto vykdytojų turi būti jauni žmonės.

16.  Ne mažiau kaip 2/3 projekto dalyvių turi būti jauni žmonės.

17. Jei paraišką teikianti organizacija neatitinka šiame apraše numatytų reikalavimų, paraiška

nevertinama ir grąžinama teikėjams.

 

V. REIKALAVIMAI PARAIŠKOMS

 

18. Konkursui teikiamomis paraiškomis gali būti siekiama bendradarbiauti su kitomis savivaldybėmis, nevyriausybinėmis ir pelno organizacijomis, dirbančiomis naudingose srityse. Paraiškoje turi būti aiškiai nurodytas esamas ar numatomas bendradarbiavimas ir pateiktos bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, pagrindžiančių bendradarbiavimą, kopijos.

19. Konkursui teikiamos paraiškos turi būti įgyvendinamos vadovaujantis jaunimo savanoriškumo, savarankiškumo, savivaldos ir kitais principais, nurodytais Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų ir Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatymuose.

20. Konkursui negali būti teikiamos paraiškos, kurios:

20.1. siekia pelno, atostogų ar turizmo;

20.2. kelia grėsmę žmonių sveikatai, garbei ir orumui, viešajai tvarkai;

20.3. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais skatina smurto, prievartos, neapykantos ir narkotikų bei kitų toksinių medžiagų populiarinimą;

20.4. bet kokiomis kitomis formomis, metodais ir būdais pažeidžia Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus ir kitus teisės aktus.

21. Projektų paraiškos, kurios neatitinka 15–17 punktuose nustatytų reikalavimų, vertinimui ir  finansavimui Savivaldybės administracijos lėšomis, nepriimamos.

22.  Jaunimo iniciatyva aprašoma užpildant paraišką. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti Pareiškėjo vardu, nurodyta jo vardas ir pavardė, pareigos ir patvirtinta antspaudu, jei Pareiškėjas antspaudą privalo turėti. 

23. Papildomi dokumentai, kurie turi būti pateikti:

23.1. Pareiškėjo vadovo parašu patvirtinta steigimo dokumento (nuostatų ar įstatų, steigimo sutarties ar registrų centro pažymėjimo ir (ar) išrašo kopija;

23.2. jei Pareiškėjui atstovauja ne jos vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti Pareiškėjo vardu, originalas ar tinkamai patvirtinta jo kopija;

23.3. asmens, turinčio teisę veikti Pareiškėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų aprašo 28 punkte;

23.4. jei Pareiškėjas yra tarptautinės organizacijos narys, būtina pridėti antspaudu ir vadovo parašu patvirtintą raštą (kopiją), kuriame nurodoma narystė tarptautinėse organizacijose ar visuotinio narių susirinkimo protokolą, kuriame rašoma, kad Pareiškėjas yra priimtas į tarptautinę organizaciją;

23.5. kiti dokumentai, kuriuos Pareiškėjas mano esant tikslinga pateikti;

23.6. jaunimo iniciatyvų konkurse papildomi dokumentai nėra būtini ir teikiami tik tuo atveju, jei Pareiškėjas mano esant tikslinga juos pateikti.

 

VI. PARAIŠKŲ PATEIKIMO TVARKA

 

24. Norėdamas dalyvauti konkurse Pareiškėjas privalo pateikti:

24.1. vieną spausdintą iniciatyvos paraiškos egzempliorių, sunumeruotą, pasirašytą Pareiškėjo vadovo, projekto vadovo ir patvirtintą antspaudu (jei Pareiškėjas privalo jį turėti); Paraiška ir papildomi dokumentai turi būti išspausdinti, tvarkingai susegti, puslapiai sunumeruoti, paskutinio lapo antroje pusėje nurodytas lapų skaičius žodžiais, pasirašyta Pareiškėjo vadovo. Visi dokumentai pateikiami užklijuotame voke su ant voko užrašytu Pareiškėjo pavadinimu, adresu ir kontaktiniu telefono numeriu. Ant voko turi būti užrašyta „Jaunimo iniciatyvų projektų konkursui“;

24.2. elektroninę paraiškos versiją PDF formatu, pateikiant ją el. paštu Koordinatoriui ne vėliau, nei skelbime nurodytą galutinę projektų pateikimo dieną.

25. Paraiškos teikiamos Savivaldybės administracijos Koordinatoriui (adresu: Taikos g. 2, Neringa, LT-93123).

26. Paraiška turi būti pateikta iki skelbime nurodytos galutinės einamųjų metų konkurso datos (t. y. spalio 30 d.). Jeigu paraiška siunčiama paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta data turi būti ne vėlesnė, kaip Savivaldybės administracijos skelbime apie paraiškų pateikimą nurodyta galutinė konkurso data.

27. Vertinimui pasibaigus, paraiška negrąžinama. Paraiškos, kurios nebuvo atrinktos skirti finansavimą, saugomos vienus metus, kitos – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

28. Pareiškėjas negali dalyvauti konkurse ir projektams negali būti skiriamas finansavimas, jei:

28.1. Pareiškėjas yra likviduojamas, sudaryta taikos sutartis su kreditoriais, sustabdyta ar apribota Pareiškėjo veikla;

28.2. Pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

28.3. Pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidingą arba melagingą informaciją;

28.4. Pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba darė įtaką Komisijos nariams;

28.5. asmuo, turintis teisę veikti Pareiškėjo vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

28.6. Pareiškėjas yra neatsiskaitęs už ankstesniais metais iš Savivaldybės biudžeto gautų lėšų panaudojimą sutartyje ir teisės aktuose nustatyta tvarka arba gautas lėšas panaudojo ne pagal tikslinę paskirtį;

28.7. vyksta teisminiai ginčai tarp Savivaldybės administracijos ir Pareiškėjo dėl ankstesnių projektų įgyvendinimo.

29. Jaunimo iniciatyvų konkursas skelbiamas viešai Neringos savivaldybės interneto svetainėje (www.neringa.lt). Skelbime nurodoma: dokumentų priėmimo terminai (ne mažiau kaip 1 mėnuo nuo konkurso paskelbimo), laikas ir vieta, adresas, telefono numeris ir el. pašto adresas pasiteirauti, paraiškos formos ir kita reikalinga informacija.

30. Paraiškos gali būti teikiamos visus metus (iki einamųjų metų spalio 30 d.) po Savivaldybės biudžeto patvirtinimo.

31. Konkursas vyksta tol, kol Savivaldybės biudžete yra lėšų, numatytų jaunimo iniciatyvoms finansuoti.

 

VII. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

32Projektus vertina Komisija, sudaroma Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Komisijos narių atstovavimo trukmė 1 metai. Komisija sudaroma iš 7 asmenų.

33. Komisija renkasi vertinti gautus dokumentus atsižvelgiant į skelbto konkurso metu gautas paraiškas. Kiekvieną kartą gavus naują paraišką šaukiamas naujas Komisijos posėdis.

34. Komisijos darbo tikslas yra nagrinėti ir vertinti pateiktas paraiškas, teikti rekomendacines išvadas Savivaldybės administracijai dėl projektų finansavimo.

35. Komisija atlieka šias funkcijas:

35.1. vertina pateiktas paraiškas;

35.2. teikia išvadas dėl pateiktų paraiškų turinio ir sąmatos;

35.3. priima rekomendacinį sprendimą dėl lėšų skyrimo, kuris yra pateikiamas Savivaldybės administracijos direktoriui.

36. Komisijos darbo organizavimas:

36.1. pirmojo posėdžio metu Komisijos nariai iš visų narių išsirenka Komisijos pirmininką, ir pirmininko pavaduotoją. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas. Nesant Komisijos pirmininko, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius, kuris yra išrenkamas pirmojo posėdžio metu;

36.2. pirmojo posėdžio metu Komisijos pirmininkas supažindina Komisijos narius su konkurso tikslais, numato darbo tvarką, informuoja apie vertinimo anketų formą, kitas aplinkybes, atsako į Komisijos narių klausimus;

36.3. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir Savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais;

36.4. Komisijos pirmininkas pateikia Komisijos nariams įvertinti gautas paraiškas. Visas paraiškas kiekvienas komisijos narys vertina atskirai pagal patvirtintą Neringos savivaldybės jaunimo ir su jaunimu dirbančių organizacijų, neformalių jaunimo grupių jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų vertinimo formą.

37. Komisijos darbo forma yra posėdžiai:

37.1. jie vyksta Komisijos pirmininko nustatytu laiku;

37.2. posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip pusė Komisijos narių. Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis turi teisę dalyvauti jaunimo ir su jaunimu dirbančių organizacijų ir kitų suinteresuotų asmenų atstovai;

37.3. prireikus svarstyti klausimus skubos tvarka ir nesant galimybės surengti posėdžio, Komisijos sprendimai gali būti priimami balsuojant elektroniniu būdu. Einamieji klausimai tarp posėdžių gali būti aptariami ir Komisijos narių pozicija išreiškiama elektroniniu paštu.

38. Komisijos sekretorius:

38.1. protokoluoja posėdžius.

39. Komisijos narys, negalintis atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki Komisijos posėdžio turi pranešti Komisijos pirmininkui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.

40. Komisijos narių nusišalinimas ir nušalinimas:

40.1. Komisijos narys, kuris yra Pareiškėjo vadovas, atstovas ar narys, programos (projekto) vadovas ar atstovas, ar susijęs (partneris) su programos (projekto) numatyta veikla, paraiškos vertinti negali ir privalo nusišalinti nuo klausimo svarstymo. Komisijos narys (-iai), svarstant jo (jų) atstovaujamos organizacijos paraišką, privalo nusišalinti nuo svarstymo. Jei Komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais;

40.2. Komisijos nariai siūlomi pakeisti kitais deleguojamos organizacijos nariais, jeigu:

40.2.1. sistemingai neatlieka savo pareigų, atsisako vertinti projektus;

40.2.2. pažeidė konkursui taikytinus teisės aktus;

40.2.3. pažeidė konfidencialumo sutartį;

40.2.4. pažeidė nešališkumo reikalavimus: savo ar asmenų, susijusių su jais artimos giminystės, svainystės, taip pat buvusių ar esamų santuokos, globos ar rūpybos ryšiais (toliau – susiję asmenys), privačių interesų naudai pasinaudojo ar leido naudotis informacija, kurią įgijo dalyvaudami Komisijos veikloje; konkurse dalyvauja asmenys, iš kurių jie ar susiję asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos; jie ar susiję asmenys yra konkurse dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas, valdymo organo narys ar kitoks atstovas; jie yra ar buvo kitaip susiję su konkurse dalyvaujančiais asmenimis ar nuo šių asmenų priklausomi;

40.2.5. savo veiksmais ar neveikimu trukdo Komisijos darbui, siekia paveikti konkurso eigą ir (ar) rezultatus;

40.3. Komisijos pirmininkas, Komisijos narys ar sekretorius nuo pareigų nušalinami Komisijos narių daugumos sprendimu. Sprendime nurodomas nušalinimo laikotarpis ir nušalinimo priežastys;

40.4. kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos pirmininkas, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos narys, jam paskirtas vertinti paraiškas Komisijos pirmininkas perduoda įvertinti kitam Komisijos nariui. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos sekretorius, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko paskirtas kitas Komisijos narys arba Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu paskirtas kitas Komisijos sekretorius.

41. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra Komisijos pirmininko, o jo nesant – pirmininko pavaduotojo balsas.

42. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po Komisijos posėdžio.

43. Komisijos nariai turi teisę dėl paraiškos finansavimo prašyti pateikti papildomos informacijos, jei kyla neaiškumų, pareikšti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie posėdžio protokolo.

44. Paraiškų vertinimas susideda iš šių dalių:

44.1. formaliųjų kriterijų vertinimo;

44.2. paraiškos turinio ir lėšų planavimo vertinimo;

44.3. jaunimo iniciatyvų konkurso paraiškų vertinimas apibrėžiamas aprašo V–VIII skyriuose.

45. Koordinatorius, patikrinęs paraišką su visais jos priedais, gali pareikalauti Pareiškėjo pateikti papildomų dokumentų, patvirtinančių arba patikslinančių paraiškoje pateiktą informaciją (gali būti tikslinama viskas, išskyrus projekto, veiklos programos ar iniciatyvos turinį ir lėšas).

46. Pareiškėjo ir paraiškos atitiktį formaliesiems kriterijams vertina Koordinatorius, kuris užpildo Savivaldybės tarybos patvirtintą formaliųjų kriterijų įvertinimo formą.

47. Formaliuosius reikalavimus atitinkančios paraiškos ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo gautos paraiškos registracijos datos yra perduodamos vertinti Komisijai.

48. Paraiškų turinį ir lėšų planavimą vertina Komisija.

49. Atitikus formaliuosius vertinimo kriterijus bei perdavus paraiškas vertinti Komisijai   paraiškos turi būti įvertintos per 10 darbo dienų. Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų projektų skaičių ir apimtis, gali terminą pratęsti iki 30 darbo dienų.

50. Paraiškas vertina Komisijos nariai pagal nustatytus vertinimo kriterijus, atskirai pildydami Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintos formos paraiškos vertinimo anketas. Apskaičiuojamas Komisijos narių įvertinimo vidurkis. Galimybę gauti finansavimą turi paraiškos, kurioms skiriama ne mažiau kaip pusė maksimalaus balų skaičiaus Komisijos narių įvertinimo vidurkio.

51. Komisija turi teisę reikalauti papildomų dokumentų ar medžiagos, kai paraiškoje pateikta informacija yra netiksli ar klaidinga.

52. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo atmestos ar jiems neskirta lėšų, raštu informuojami apie sprendimą, nurodoma atmetimo ar lėšų neskyrimo priežastis.

53. Komisija, išnagrinėjusi paraiškas, teikia Administracijos direktoriui išvadas dėl  tikslingumo sudaryti sutartis, pateikdama siūlymą ir papildomus dokumentus (nagrinėtas paraiškas ir Komisijos protokolą).

54. Administracijos direktorius, įvertinęs Komisijos siūlymą ir kitus prašymo nagrinėjimo

dokumentus, priima sprendimą dėl sutarties pasirašymo.

55. Komisijai priėmus sprendimą skirti finansavimą ir tai patvirtinus Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, tarp Pareiškėjo ir Savivaldybės administracijos ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšų pateiktai iniciatyvai, pasirašoma Neringos savivaldybės jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo sutartis, kurios forma patvirtinta Savivaldybės tarybos sprendimu.

56. Neringos savivaldybės jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo sutartis pasirašoma dviem egzemplioriais, kurių vienas perduodamas Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui, kitas – Pareiškėjui. Sutartį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius arba kitas įgaliotas asmuo ir asmuo, turintis teisę veikti Pareiškėjo vardu.

57. Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, prieš sudarant sutartį, Komisija informuoja Pareiškėją apie jai skirtų lėšų dydį, nurodo patikslinti sąmatą. Pareiškėjas patikslina sąmatą, priemonių ir (ar) veiklų planą, nurodo, kokia apimtimi bus vykdomas projektas, aiškiai nustatydamas privalomus atlikti darbus, surengti renginius, suteikti paslaugas ir kt. įgyvendinant projektą, patvirtina, kad priimtas sprendimas skirti dalį lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, apie patikslinimus per 3 darbo dienas raštu praneša Koordinatoriui.

58. Informacija apie pateiktas, atrinktas ir neatitikusias reikalavimų paraiškas ir finansavimo skyrimą skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje (www.neringa.lt).

 

VIII SKYRIUS

FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

59. Tinkamos projekto išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su paraiškoje numatytomis veiklomis ir būtinos projektui, veiklos programai ar iniciatyvai vykdyti, pagrįstos pagal projekto įgyvendinimo eigą ir planą, išlaidų pobūdį ir kiekį:

59.1. išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos nuo sutarties pasirašymo dienos iki sutartyje numatytos datos;

59.2. jei vykdant projektą keičiasi išlaidų rūšis ar suma, Pareiškėjas gali kreiptis su raštišku motyvuotu prašymu į Savivaldybės administracijos direktorių. Sutarties pakeitimai ir papildymai įforminami rašytiniu šalių susitarimu, kuris yra neatskiriama sutarties dalis. Nuo pasirašytos susitarimo dienos galima naudoti lėšas pagal naują finansavimo išlaidų sąmatą.

60. Pareiškėjas gautas Savivaldybės biudžeto lėšas privalo laikyti banko sąskaitoje, įvertindamas Savivaldybės biudžeto lėšų laikymo, naudojimo ir saugojimo rizikos veiksnius, naudoti tik Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje ir patvirtintoje lėšų sąmatoje nurodytai veiklai vykdyti.

61. Pareiškėjas, pasirašęs sutartį, privalo:

61.1. atsiskaityti už gautų lėšų panaudojimą, pateikdamas Administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą (toliau – finansinė ataskaita) ir buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestines pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“ (aktuali redakcija) per 30 kalendorių  dienų po projekto įgyvendinimo. Ataskaita pateikiama už panaudotas lėšas;

61.2. pateikti Administracijai finansinę ataskaitą (2B priedas) ir projekto veiklos (turinio) ataskaitą (2C priedas), atsiliepimų apie įgyvendintą projektą spaudoje kopijas ir vaizdinę medžiagą, kitą prašomą informaciją, skirtą lėšų panaudojimo teisėtumui nustatyti. Ataskaitos pateikiamos per 30 kalendorių dienų po projekto įgyvendinimo. Ataskaitos pateikiamos už panaudotas lėšas.

62. Pareiškėjas turi grąžinti į Savivaldybės biudžetą lėšas, kurios buvo pervestos, tačiau nepanaudotos projektui įgyvendinti, panaudotos ne pagal paskirtį (Buhalterinės apskaitos skyrius nustatė esminių sutarties pažeidimų arba paaiškėjo, kad buvo pateikta klaidinga ar neteisinga informacija), iki einamųjų metų gruodžio 31 d., tačiau ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nustačius faktą apie nepanaudotas projektui įgyvendinti arba panaudotas ne pagal paskirtį lėšas.

63. Jeigu, gavus įgyvendinimo ataskaitą, paaiškėja, kad Pareiškėjas gautas lėšas panaudojo ne pagal paskirtį ir jų negrąžino, lėšos išieškomos įstatymų nustatyta tvarka ir Pareiškėjas 3 metus nuo ateinančių metų sausio 1 d. praranda teisę dalyvauti konkurse.

64. Komisija ir Buhalterinės apskaitos skyrius Pareiškėjams teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projektų, veiklos programų ar iniciatyvų įgyvendinimu.

65. Papildomą projekto, veiklos programos ar iniciatyvos finansavimą gali sudaryti privataus sektoriaus, Pareiškėjo skirtos lėšos (pvz., surinktas narystės mokestis, gauta 2 proc. gyventojų pajamų mokesčio parama) ir kt. Pareiškėjas prie programos įgyvendinimo taip pat gali prisidėti nepiniginiu nuosavu įnašu – programos veiklą vykdančių asmenų savanoriška veikla (jei galima įrodyti savanorių dirbtą laiką).

 

 

IX. FINANSAVIMĄ GAVUSIŲ ORGANIZACIJŲ ĮSIPAREIGOJIMAI IR JŲ VYKDYMO PATIKRINIMAS

 

66. Jaunimo organizacijos ar organizacijos, dirbančios su jaunimu, kurių projektai buvo finansuoti pervedant lėšas į sąskaitas, privalo Administracijai pateikti finansines ir veiklos (turinio) ataskaitas (2B ir 2C priedai), nustatytas projektų finansavimo sutartyje (2 priedas, 2A).

67. Projektų veiklos kontrolę atlieka Koordinatorius, kuris turi teisę tikrinti, kaip finansavimą gavusi Jaunimo organizacija ar organizacija, dirbanti su jaunimu laikosi šiuose nuostatuose ir projektų finansavimo sutartyse nustatytų įsipareigojimų ir, esant reikalui, siūlyti Administracijai nutraukti projektų finansavimo sutartį.

68. Jaunimo organizacijai ar organizacijai, dirbančiai su jaunimu skirtas lėšas naudojant ne pagal paskirtį ir kitais projektų finansavimo sutartyje numatytais atvejais, projektų finansavimo sutartis nutraukiama ir pareikalaujama grąžinti neteisėtai panaudotas lėšas.

69. Aprašo įgyvendinimą kontroliuoja Koordinatorius, teikdamas ataskaitas Administracijos direktoriui.

70. Iškilus ginčams, visi klausimai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

__________________________________

part_f0fc715701634c569ab6e29e496443d9_end


 

Neringos savivaldybės jaunimo

iniciatyvų projektų finansavimo tvarkos

aprašo 

1 priedas

 

 

PARAIŠKA

202_ m. __________________ d.

_______________

1. Organizacijos pavadinimas, kodas

 

2. Projekto pavadinimas ____________________________________________________________

 

 

3. Projekto įgyvendinimo datos: nuo ___________ iki ____________ ir vieta ____________

 

4. Prašoma suma

 

Eur

%

Bendra projekto suma

 

 

Iš jų:

 

 

Prašoma iš Savivaldybės suma

 

 

Projektą vykdančios organizacijos šiam projektui skiriamos lėšos (2 % GPM, nario mokestis ir kt.)

 

 

Kiti projekto finansavimo šaltiniai (nurodyti):

 

 

Tikimasi gauti iš (nurodyti šaltinį):

 

 

 

5.   Trumpas projekto pristatymas (konkretus ir aiškus idėjos pristatymas, ne daugiau 15 sakinių)

 

6.   Projekto turinys

6.1. Problema / situacijos analizė (glaustai aprašykite konkrečią problemą, kurią sieksite spręsti įgyvendindami projektą: esama situacija, problemos sprendimą sąlygojantys veiksniai. Apibūdinkite tikslinę grupę, kuriai bus skirtas projektas, bei jos poreikius).

6.2.  Projekto tikslas (turi būti aiškus ir konkretus).

6.3. Projekto uždaviniai (turi atitikti keliamus reikalavimus: konkretūs, išmatuojami, realūs, terminuoti). Rekomenduojame uždavinius dėstyti struktūruotai, suteikiant eilės numerį.

6.4.  Projekto veiklos efektyvumas ją įgyvendinant praktikoje (glaustai aprašykite jaunimo iniciatyvos veiklų naudingumą ir efektyvumą jas įgyvendinat).

6.5.  Laukiami projekto rezultatai (kiekybiniai ir kokybiniai).

Konkretūs, išmatuojami, realūs, terminuoti. Rekomenduojame laukiamus rezultatus dėstyti struktūruotai, suteikiant eilės numerį kiekvienam atskiram laukiamam projekto rezultatui.

 

7. Išsamus projekto veiklų aprašymas. Rekomenduojame aprašymą pateikti tokia forma:

Veiklos Nr.

Data

Kas, kur bus daroma

Reikalingos lėšos (Eur) pagal išlaidų paskirties eilės numerius Eur)

Atsakingas

1.

 

 

Veikla:

1.1.

1.2. ir t. t.

 

1-x

2-xx ir t.t.

 

 

2.

 

 

Veikla:

2.1.

2.2. ir t. t.

 

1-x

2-xx ir t.t.

 

 

 

8. Kokie projekto veiklos metodai bus naudojami? Kodėl šie metodai leis pasiekti gerų rezultatų?

Įvardinkite planuojamus naudoti veiklos metodus, detaliai apibūdinant juos bei, pagal galimybę, nurodant jų pranašumą kitų metodų atžvilgiu. Novatoriškiems metodams teikiamas prioritetas.

 

9. Kaip ir kada numatoma pristatyti projektą visuomenei / bendruomenei ir kt.

Aprašykite numatomą darbą viešųjų ryšių srityje. Pavyzdžiui, ar planuojate spaudos konferencijas, renginius, skirtus projektui pristatyti. Jei planuojate – įvardinkite kokius?

 

10. Ar yra numatyti konkretūs veiksmai ir priemonės, įtraukiantys jaunimą į projektą?

Glaustai aprašykite. Kodėl pasirinkti būtent šie bei kuo jie veiksmingi jaunimo veiklai projekto įgyvendinimo metu?

 

10. Projekto tęstinumo statusas. Jei projektas tęstinis, lentelėje aprašykite anksčiau finansuotą projektą, taip pat kaip bus užtikrintas šio projekto tęstinumas.

Projekto pavadinimas ir įvykdymo data

Gauta suma iš Savivaldybės

Gauta suma iš kitų finansavimo šaltinių

 

 

 

 

11. Informacija apie organizaciją

Adresas

Telefonas, faksas

Elektroninis paštas, interneto puslapis

Banko rekvizitai

 

12. Projekto vadovas (vardas, pavardė)

Adresas

Telefonas

Elektroninis paštas

 

13. Projekto vykdytojai

Bendras projekto vykdytojų skaičius

Projekto vykdytojų nuo 14 iki 29 metų skaičius

 

14. Projekto dalyviai

Kas bus projekto dalyviai?

Bendras projekto dalyvių skaičius

Bendras projekto dalyvių skaičius nuo 14 iki 29 metų amžiaus

 

15. Projekto dalyvių atranka (kokiu būdu bus atrenkami dalyviai?)

 

16. Projekto partneriai (aprašykite kiekvieną numatomą projekto partnerį, jeigu tokių yra)

Organizacijos / institucijos pavadinimas

Būstinės adresas ir telefonas

Bendradarbiavimo būklė (ar yra bendradarbiavimo sutartis, ar planuojate susisiekti ir pan.?)

Glaustai apibrėžkite organizacijos / institucijos vaidmenį projekte

 

17. Pateikite detalią informaciją apie projekto išlaidas

Eil. Nr.

Išlaidų paskirtis

 

Išlaidos

Iš Savivaldybės prašomos lėšos

Kitų rėmėjų skiriamos lėšos

 

Veiklų organizavimas ir vykdymas:

 

 

 

1.

Apmokėjimas už darbą projekto vykdytojams, finansininkui ir kitiems specialistams (išmokos pagal darbo sutartį, autorinę sutartį – ne daugiau kaip 15 proc. bendros projekto sumos)

 

 

 

2.

Patalpų nuoma (šildymui, elektros energijai, vandentiekiui, kanalizacijai, apsaugai ir pan.)

 

 

 

3.

Transporto nuoma (degalai, tepalai ir pan.), transporto bilietų apmokėjimas

 

 

 

4.

Įrangos, priemonių ir reikmenų (kompiuterių, kopijavimo aparatų, rašymo lentų ir pan.) nuoma

 

 

 

5.

Komandiruotės

 

 

 

6.

Ryšių išlaidos (telefonui, faksui, paštui ir pan.)

 

 

 

7.

Mažaverčių priemonių ir reikmenų (kanceliarinės prekės, ūkinės paskirties prekės ir pan.) įsigijimas

 

 

 

8.

Renginio dalyvių apgyvendinimas ir maitinimas

 

 

 

9.

Kopijavimo ir vertimo paslaugos, leidybos išlaidos

 

 

 

10.

Kitos išlaidos (detalizuokite)

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

18. Su projekto paraiška teikiami dokumentai (BŪTINAI pridėkite jaunimo iniciatyvų  projektų finansavimo tvarkos aprašo VI dalyje PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA nurodytus dokumentus).

 

Eil. Nr.

Dokumentų pavadinimas

Lapų skaičius

1.

Elektroninė paraiškos versija PDF formatu, pateikiant ją el. paštu Koordinatoriui ne vėliau, nei skelbime nurodytą galutinę projektų pateikimo dieną

 

2.

Pareiškėjo vadovo parašu patvirtinta steigimo dokumento (nuostatų ar įstatų, steigimo sutarties ar registrų centro pažymėjimo ir (ar) išrašo) kopija su vadovo parašu (1 egz.)

 

3.

Bendradarbiavimo sutarties kopija, jei projektas vykdomas su parneriais (1 egz.)

 

4.

Patvirtintos dokumentų, įrodančių projekto papildomą finansavimą (jei yra papildomas finansavimas), kopijos (1 egz.)

 

5.

Atsiliepimai spaudoje apie projekto teikėjo įgyvendintus projektus (1 egz.)

 

6.

Laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų Konkurso nuostatų 28 punkte.

 

7.

Kita (įrašyti)

 

19. Papildomi dokumentai, kurie turi būti pateikti (jaunimo iniciatyvų konkurse papildomi dokumentai nėra būtini ir teikiami tik tuo atveju, jei Pareiškėjas mano esant tikslinga juos pateikti)

 

Eil.

Nr.

Dokumentų pavadinimas

Lapų

skaičius

1

Pareiškėjo vadovo parašu patvirtinta steigimo dokumento (nuostatų ar įstatų, steigimo sutarties ar registrų centro pažymėjimo ir (ar) išrašo) kopija

 

 

2

Jei Pareiškėjui atstovauja ne jos vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti Pareiškėjo vardu, originalas ar tinkamai patvirtinta jo kopija

 

 

3

Asmens, turinčio teisę veikti Pareiškėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų aprašo 28 punkte

 

 

4

Jei Pareiškėjas yra tarptautinės organizacijos narys, būtina pridėti antspaudu ir vadovo parašu patvirtintą raštą (kopiją), kuriame nurodoma narystė tarptautinėse organizacijose ar visuotinio narių susirinkimo protokolą, kuriame rašoma, kad Pareiškėjas yra priimtas į tarptautinę organizaciją

 

 

5

Kiti dokumentai, kuriuos Pareiškėjas mano esant tikslinga pateikti

 

 

 

 

 

Projekto vadovo                                                            parašas                          vardas, pavardė

 

Organizacijos vadovo                                                     parašas                          vardas, pavardė

 

Organizacijos spaudo vieta

 

 

part_58cc31add3044487a0dfad7cbb87433c_end


 

Neringos savivaldybės jaunimo

iniciatyvų projektų finansavimo tvarkos

aprašo 

2 priedas

 

NERINGOS SAVIVALDYBĖS JAUNIMO INICIATYVŲ  PROJEKTŲ

FINANSAVIMO SUTARTIS NR. _________

202_ m. _________ mėn. ___ d.

 

Neringa

 

I.                   SUTARTIES ŠALYS

 

1.1. Neringos savivaldybės administracija (toliau – Administracija), atstovaujama direktoriaus ____________________________ ir ____________________________ (toliau – Vykdytojas), atstovaujamas (-a) __________________, sudarėme šią sutartį.

 

II.                  SUTARTIES OBJEKTAS

 

2.1. Šios sutarties objektas yra Neringos savivaldybės Kultūros ir jaunimo veiklos  programos veiklos  Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimas

projekto __________________________________________ (toliau – Projektas) įgyvendinimas, naudojant Administracijos skirtą finansavimą, pagal sutarties 2A priede nurodytą sąmatą.

 

III.                ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS

 

3.1. Administracija įsipareigoja:

3.1.1. pervesti Projekto įgyvendinimui skirtas lėšas (sutarties 2A priedas) į Vykdytojo nurodytą sąskaitą;

3.1.1. teikti konsultacinę pagalbą, padedančią laikytis sutartyje nustatytų įsipareigojimų.

3.2. Administracija turi teisę:

3.2.1. nepervesti Vykdytojo Projekto veiklai skirtų lėšų tol, kol finansavimą gavęs Vykdytojas nepateiks visų ataskaitų už praėjusiais metais Administracijos finansuotą Vykdytojo Projektų veiklą, jeigu tokia buvo;

3.2.2. Projekto veiklos kontrolę ar Vykdytojas laikosi šioje sutartyje nustatytų įsipareigojimų

atlieka Koordinatorius, kuris turi teisę tikrinti, kaip finansavimą gavusi Jaunimo organizacija ar organizacija, dirbanti su jaunimu, neformalios jaunimo grupės (teikiančios paraiškas per nevyriausybinę organizaciją ar biudžetinę įstaigą),  laikosi šiuose nuostatuose ir projektų finansavimo sutartyse nustatytų įsipareigojimų ir, esant reikalui, siūlyti Administracijai nutraukti projektų finansavimo sutartį;

3.2.3. Administracijos atstovai gali apsilankyti Vykdytojo vykdomo Projekto veikloje;

3.2.4. esant poreikiui, gali paprašyti Vykdytojo pateikti papildomos informacijos, susijusios su Projekto veikla;

3.2.5. inicijuoti sutarties pakeitimo bei nutraukimo svarstymą.

3.3. Vykdytojas įsipareigoja:

3.3.1. Lėšas, gautas projekto veiklų įgyvendinimui, panaudoti iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;

3.3.2. atsiskaityti už gautų lėšų panaudojimą, pateikdamas Administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą (toliau – finansinė ataskaita) ir buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestines pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“ (aktuali redakcija) per 30 kalendorių dienų po projekto įgyvendinimo. Ataskaita pateikiama už panaudotas lėšas;

3.3.3. pateikti Administracijai  finansinę ataskaitą (2B priedas)  ir projekto veiklos (turinio) ataskaitą (2C priedas). Ataskaitos pateikiamos per 30 kalendorių  dienų po projekto įgyvendinimo.  Ataskaitos pateikiamos už panaudotas lėšas; 

3.3.4.Vykdytojas turi grąžinti į Savivaldybės biudžetą lėšas, kurios buvo pervestos, tačiau nepanaudotos projektui įgyvendinti, panaudotos ne pagal paskirtį (Buhalterinės apskaitos skyrius nustatė esminių sutarties pažeidimų arba paaiškėjo, kad buvo pateikta klaidinga ar neteisinga informacija), iki einamųjų metų gruodžio 31 d., tačiau ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nustačius faktą apie nepanaudotas projektui įgyvendinti arba panaudotas ne pagal paskirtį lėšas;

3.3.5. jeigu, gavus įgyvendinimo ataskaitą, paaiškėja, kad Vykdytojas gautas lėšas panaudojo ne pagal paskirtį ir jų negrąžino, lėšos išieškomos įstatymų nustatyta tvarka ir Pareiškėjas 3 metus nuo ateinančių metų sausio 1 d. praranda teisę dalyvauti konkurse;

3.3.6. jei vykdant projektą keičiasi išlaidų rūšis ar suma, Pareiškėjas gali kreiptis su raštišku motyvuotu prašymu į Savivaldybės administracijos direktorių. Sutarties pakeitimai ir papildymai įforminami rašytiniu šalių susitarimu, kuris yra neatskiriama sutarties dalis. Nuo pasirašytos susitarimo dienos galima naudoti lėšas pagal naują finansavimo išlaidų sąmatą;

3.3.7. Vykdytojas gautas Savivaldybės biudžeto lėšas privalo laikyti banko sąskaitoje, įvertindamas Savivaldybės biudžeto lėšų laikymo, naudojimo ir saugojimo rizikos veiksnius, naudoti tik Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje ir patvirtintoje lėšų sąmatoje nurodytai veiklai vykdyti;

3.3.8. Vykdytojas turi grąžinti į Savivaldybės biudžetą lėšas, kurios buvo pervestos, tačiau nepanaudotos projektui įgyvendinti, panaudotos ne pagal paskirtį (Buhalterinės apskaitos skyrius nustatė esminių sutarties pažeidimų arba paaiškėjo, kad buvo pateikta klaidinga ar neteisinga informacija), iki einamųjų metų gruodžio 31 d., tačiau ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nustačius faktą apie nepanaudotas projektui įgyvendinti arba panaudotas ne pagal paskirtį lėšas;

3.3.9. jeigu, gavus įgyvendinimo ataskaitą, paaiškėja, kad Pareiškėjas gautas lėšas panaudojo ne pagal paskirtį ir jų negrąžino, lėšos išieškomos įstatymų nustatyta tvarka ir Pareiškėjas 3 metus nuo ateinančių metų sausio 1 d. praranda teisę dalyvauti konkurse;

3.3.10. pristatant Projektą visuomenei, Neringos savivaldybė turi būti minima kaip Projektą finansavusi institucija (spaudoje publikuoti straipsniai, lankstinukai, nuotraukos ir kt.);

3.3.11. informuoti Administraciją apie finansuotų Projektų įgyvendinimo eigą, taip pat pateikti Administracijai informaciją apie veiklos pakeitimus, susijusius su finansuojamo Projekto veiklomis ne vėliau nei prieš 10 darbo dienų iki renginio (-ių) pradžios;

3.3.12. laikytis ir vykdyti kitus šioje sutartyje ir jos prieduose nustatytus reikalavimus (įsipareigojimus).

3.4. Vykdytojas turi teisę:

3.4.1. dėl aplinkybių, kurių šios sutarties sudarymo metu negalima buvo numatyti arba dėl aplinkybių, kurioms esant Projekto veikla būtų neįmanoma, atsisakyti vykdyti Projektą. Tokiu atveju Administracijai turi būti ne vėliau kaip per 3 dienas nuo iš anksto nenumatytų priežasčių ar aplinkybių atsiradimo, pateiktas oficialus raštas, o į Vykdytojo sąskaitą pervestos lėšos turi būti grąžintos Administracijai ne vėliau nei per 5 darbo dienas po oficialaus rašto pateikimo;

3.4.2. inicijuoti šios sutarties pakeitimo bei nutraukimo svarstymą;

3.4.3. Projekto įgyvendinimui skirtas tikslines lėšas, nurodytas šios sutarties 2A priede, Vykdytojas gali perskirstyti tik gavus raštišką Administracijos sutikimą.

 

IV.                PAPILDOMOS SUTARTIES SĄLYGOS

4.1. Jeigu viena iš šalių dėl nenumatytų priežasčių negali įvykdyti kurio nors šios sutarties punkto, apie tai nedelsdama informuoja kitą šalį dėl sutarties papildymo, pakeitimo ar nutraukimo.

4.2.  Ši sutartis gali būti papildyta, pakeista arba nutraukta šalims pasirašius atitinkamą susitarimą.

4.3. Ginčai dėl šios sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

4.4. Sutartis sudaroma 2 egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai šaliai.

4.5. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visų sutarties sąlygų ir įsipareigojimų įvykdymo.

4.6. Prie šios sutarties yra pridedami 2A, 2B ir 2C priedai, kurie yra neatskiriamos šios sutarties dalys.

 

 

V.                  ŠALIŲ REKVIZITAI

 

 

Neringos savivaldybės administracija

Įmonės kodas 188754378

Organizacijos pavadinimas

Įmonės kodas

Adresas: Taikos g. 2, 93121 Neringa

Tel., faks. 8469 52248

Adresas: ____________________________

Tel., faks. ___________________________

A. s. LT214010042301204821

AB DNB bankas 

A. s. LT_____________________________

AB bankas ________________________

Neringos savivaldybės

administracijos direktorius

(Organizaciją atstovaujančio asmens pareigos)

(Vardas, pavardė)

(Vardas, pavardė)

(parašas)

A.V.

(parašas)

A.V.

 

 

 

part_909ac0fd3d724c7584b5de18b497eaef_end


 

Neringos savivaldybės jaunimo 

iniciatyvų projektų finansavimo

sutarties Nr.____________

2A priedas

 

Neringos savivaldybės suteiktas finansavimas projektui __________________________

įgyvendinti

 

 

PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA

Eil. Nr.

Išlaidų paskirtis

Išlaidų detalizavimas

Suma, Eur

 

Veiklų organizavimas ir vykdymas:

 

 

1.

Apmokėjimas už darbą projekto vykdytojams, finansininkui ir kitiems specialistams (išmokos pagal darbo sutartį, autorinę sutartį – ne daugiau kaip 15 proc. bendros projekto sumos)

1.1.

1.2. it t. t.

 

2.

Patalpų nuoma (šildymui, elektros energijai, vandentiekiui, kanalizacijai, apsaugai ir pan.)

2.1.

2.2. it t. t.

 

3.

Transporto nuoma (degalai, tepalai ir pan.), transporto bilietų apmokėjimas

3.1.

3.2. it t. t.

 

4.

Įrangos, priemonių ir reikmenų (kompiuterių, kopijavimo aparatų, rašymo lentų ir pan.) nuoma

4.1.

4.2. it t. t.

 

5.

Komandiruotės

5.1.

5.2. it t. t.

 

6.

Ryšių išlaidos (telefonui, faksui, paštui ir pan.)

6.1.

6.2. it t. t.

 

7.

Mažaverčių priemonių ir reikmenų (kanceliarinės prekės, ūkinės paskirties prekės ir pan.) įsigijimas

7.1.

7.2. it t. t.

 

8.

Renginio dalyvių apgyvendinimas ir maitinimas

 

 

9.

Kopijavimo ir vertimo paslaugos, leidybos išlaidos

 

 

10.

Kitos išlaidos (detalizuokite)

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

Projekto vadovo                                                           parašas                          vardas, pavardė

Vykdytojo vadovo                                                       parašas                          vardas, pavardė

Vykdytojo finansininko                                               parašas                          vardas, pavardė

Vykdytojo spaudo vieta

 

part_41bcdb9e9cce4a8ab55e6f2d74e64089_end


 

Neringos savivaldybės jaunimo

iniciatyvų projektų finansavimo

sutarties Nr.____________

2B priedas

 

Neringos savivaldybės administracijai

 

PROJEKTO IŠLAIDŲ SUVESTINĖ

 

202_ m. ______________ d.

 

 

_____________________________________ iš Neringos savivaldybės 202_ m. Kultūros ir jaunimo veiklos programos (kodas 03) priemonės _______________________________________

(priemonės pavadinimas)

projektui ______________________________________________ gavo _________  Eur sumą

(projekto pavadinimas)

 

pagal pasirašytą sutartį _________________________________

(sutarties Nr., data)

 

 

Gautų lėšų panaudojimas pagal finansavimo sutarties Nr._____________  Projekto išlaidų sąmatą (2A priedas):

 

Eil. Nr.

Išlaidų paskirtis

Pagal sąmatą, Eur

Faktinės išlaidos, Eur

Pateisinantys dokumentai*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Patvirtintos pateisinančių dokumentų kopijos turi būti pridedamos prie šios ataskaitos.

 

 

 

Projekto vadovo                                                           parašas                          vardas, pavardė

 

Vykdytojo vadovo                                                       parašas                          vardas, pavardė

 

Vykdytojo finansininko                                               parašas                          vardas, pavardė

 

Vykdytojo spaudo vieta

 

part_a4e919e64502441dba4d203757ecfd4b_end


 

Neringos savivaldybės jaunimo

iniciatyvų projektų finansavimo

sutarties Nr.____________

2C priedas

 

Neringos savivaldybės administracijai

 

PROJEKTO ĮGYVENDINIMO VEIKLOS (TURINIO) ATASKAITOS FORMA

 

I DALIS

Vykdytojo (organizacijos) pavadinimas

Gauta: _______Eur, panaudota ___________ Eur

Kultūros ir jaunimo veiklos programos priemonės

Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimas

 

Projekto pavadinimas ____________________________________________________________

 

Projekto vykdytojai:

Bendras projekto vykdytojų skaičius:

Projekto vykdytojų nuo 14 iki 29 metų skaičius:

Projekto dalyviai:

Bendras projekto dalyvių skaičius:

Projekto dalyvių nuo 14 iki 29 metų skaičius:

Konferencijos, seminarai, mokymai, renginiai ir kt.:

Organizuota teorinių ir praktinių mokymų, kuriuose dalyvavo ______asmenų, iš jų ______nuo 14 iki 29 metų (trumpai aprašyti mokymus).

Organizuota kitų renginių (nurodyti kokių), kuriuose dalyvavo ______asmenų, iš jų ______nuo 14 iki 29 metų (trumpai aprašyti renginius)

Organizuota stovyklų, išvykų, kuriuose dalyvavo ______asmenų, iš jų ______nuo 14 iki 29 metų (trumpai aprašyti)

Leidyba:

Išleista _________ informacinių leidinių (nurodyti kokių, pridėti pavyzdžius ar jų kopijas).

Išleista _________ metodinių leidinių (nurodyti kokių, pridėti pavyzdžius ar jų kopijas).

Išleista____________ kitų leidinių (nurodyti kokių, pridėti pavyzdžius ar jų kopijas).

Kita informacija:

Į vykdomo projekto veiklas įtrauktų savanorių skaičius: ___________.

Į aktyvią jaunimo organizacijų veiklą įsitraukusių jaunų žmonių skaičius:

Sukurtų naujų jaunimo organizacijų struktūrinių padalinių skaičius: __________.

Konsultuotų ir informuotų asmenų (jaunimas, jų tėvai, artimieji ir draugai) skaičius: ______ (jei taikytina).

Kita aktuali informacija:

 

 

II DALIS

 

Įvertinkite, kiek pavyko pasiekti planuotą rezultatą: ryšys tarp rezultato, kurį numatėte, ir rezultato, kurį pasiekėte. (Pageidautumėme, kad ši lentelė būti pildoma kiekvienam projekto paraiškos įvardintam atskiram uždaviniui (rezultatui)).

 

 

 

 

Rezultatas, kurio laukėte (įrašykite iš teiktos projekto paraiškos formos)

 

Įvertinkite procentais pasiektą rezultatą, kai lauktas rezultatas lygus 100 proc.

Rezultatas, kurį pasiekėte (aprašykite)

 

 

 

 

 

 

Įvardinkite tokios sėkmės / nesėkmės priežastis:

 

 

 

 

1.   Kokią naudą šis projektas suteikė ir jūsų nuomone suteiks ateityje jūsų organizacijai? Aprašykite.

 

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

____________________________________

2.   Bendradarbiavimas. (Įvertinkite ir įvardinkite bendradarbiavimo su įvairiais partneriais įgyvendinant šį projektą pozityvius ir negatyvius aspektus, pasiūlymus. Ką darytumėte kitaip – pasiūlymai jūsų organizacijai?)

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

3.   Pasiūlymai Neringos savivaldybės administracijos Jaunimo reikalų koordinatoriui.

 

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

4.   Ar numatoma tolesnė projekto plėtra pasibaigus 202_ m. savivaldybės finansavimui? Ką konkrečiai numatote daryti šia linkme artimiausiu metu? Ką nuveikėte norėdami užtikrinti projekto (ir finansavimo) tęstinumą?

 

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

5.   Paanalizuokite projekto lėšų paskirstymo efektyvumą. Kaip tas pačias lėšas paskirstytumėte dabar, siekdami, kad projektas būtų efektyvesnis: kurioje srityje sutaupytumėte, o kuriai sričiai skirtumėte daugiau pinigų, kuriose srityse manote galėtumėte pritraukti papildomą paramą (dalyvių įnašus, kitų fondų ar organizacijų paramą, derėtis ir pasirašinėti lengvatines bendradarbiavimo sutartis ir kt.), kur įtrauktumėte savanorius ir kt.

 

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

6.   Pridėkite:

·    Spaudoje publikuotų straipsnių kopijas, lankstinukus, nuotraukas ir kt.

·    Projekto vykdytojų ir dalyvių sąrašą (-us) (vardas, pavardė, amžius, gyvenvietė, kontaktiniai duomenys).

Projekto vadovo                                                           parašas                          vardas, pavardė

 

Vykdytojo (organizacijos) vadovo                              parašas                          vardas, pavardė

 

Vykdytojo (organizacijos) spaudo vieta

 

part_75b2874f0c154c4cb4d1de68dee4d90b_end


 

Neringos savivaldybės jaunimo

iniciatyvų projektų finansavimo tvarkos

aprašo 

3 priedas

 

neringos savivaldybės JAUNIMO IR SU JAUNIMU DIRBANČIŲ organizacijų, neformalių jaunimo grupių jaunimo iniciatyvų projektų FINANSAVIMO iš savivaldybės biudžeto lėšų

 

PARAIŠKOS FORMALIŲJŲ KRITERIJŲ VERTINIMO FORMA

 

____________________

(data)

 

Registracijos numeris

 

Teikėjo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Savivaldybės administracijos darbuotojas

 

 

1.  Privalomos sąlygos:

Taip

Ne

1.1.

 

Teikėjas yra Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka registruotas viešasis juridinis asmuo, kurio misija, tikslai ir (ar) veiklos skatina jaunimo, su jaunimu dirbančių organizacijų ar neformalių grupių veiklą, bendradarbiavimą, jų profesionalumo ugdymą ir plėtrą, verslumą, laisvalaikio užimtumą, sveikos gyvensenos propagavimą, ugdo pilietiškumą, įtraukia socialiai pažeidžiamus, neįgalius jaunus žmones.

 

 

1.2.

Paraiška pateikta iki nurodyto termino pabaigos.

 

 

1.3.

Teikėjas per pastaruosius 2 metus pateikė visas projektų finansavimo ataskaitas.

 

 

Bent vienos privalomos sąlygos neatitinkanti programa toliau nevertinama.

 

2.  Dokumentų pateikimas:

Taip

Ne

2.1.

1 patvirtintas paraiškos

egzempliorius, pasirašytas:

teikėjo vadovo

 

 

projekto vadovo

 

 

asmens, atsakingo už finansinę veiklą

 

 

2.2.

Užpildyta tinkama paraiškos forma.

 

 

2.3.

Paraiška pateikta elektroniniu formatu.

 

 

2.4.

Pateikta teikėjo įstatų (nuostatų ar kt. registracijos dokumentų) kopija.

 

 

2.5.

Pridėti projekto vadovo ar pagrindinių vykdytojų gyvenimo aprašymai.

 

 

2.6.

Pridėti dokumentai (ar jų kopijos), įrodantys papildomą projekto finansavimą (jei yra papildomas finansavimas).

 

 

2.7.

Pridėtos bendradarbiavimo sutartys, jei projektas vykdomas su partneriais.

 

 

2.8.

Pateikta pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų Neringos savivaldybės jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo tvarkos aprašo 28 punkte.

 

 

2.9.

Visi pateikti dokumentai yra išspausdinti, lapai sunumeruoti, susegti į aplanką ar surišti, paskutinio lapo antroje pusėje patvirtinti teikėjo ar jo įgalioto asmens parašu, nurodytas paraišką sudarančių lapų skaičius. Visi teikiami dokumentai sudėti į vieną voką, ant kurio užrašytas teikėjo ir konkurso pavadinimas.

 

 

 

Pastabos, komentarai

 

 

 

_________________________

______________

________________________

(pareigos)

(parašas)

(vardas ir pavardė)

 

part_e65fa642818b457b921d847cda59d7d8_end


 

Neringos savivaldybės jaunimo

iniciatyvų projektų finansavimo tvarkos

aprašo 

4 priedas

 

neringos savivaldybės JAUNIMO IR SU JAUNIMU DIRBANČIŲ organizacijų, neformalių jaunimo grupių jaunimo iniciatyvų projektų FINANSAVIMO iš savivaldybės biudžeto lėšų

 

vertinimo FORMA

 

Projekto teikėjo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

 

I.                 Projekto vertinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

0 – neatitinka kriterijaus
1 – iš dalies atitinka
2 – visiškai atitinka

Vertinimas

1.

Projekto aktualumas (0–8 balai)

1.1.

Projekto atitiktis

Ar numatyta jaunimo iniciatyvos veikla atitinka skelbiamo projektų finansavimo konkurso prioritetines veiklas?

 

1.2.

Veiklos naudingumas

Ar numatomos jaunimo iniciatyvos veikla yra naudinga, aktuali visuomenei? Ar veikla yra aktuali, naudinga atsižvelgiant į konkrečios tikslinės grupės poreikius?

 

1.3.

Veiklos efektyvumas

Ar numatoma projekto veikla bus efektyvi ją įgyvendinant praktikoje?

 

1.4.

Veiklos novatoriškumas

Ar projekto idėja, veikla ar metodai yra novatoriški, originalūs?

 

Bendra balų suma

 

2.

Projekto adresatas (0–4 balai)

2.1.

Projekto dalyviai

Ar aiškiai numatyta, kokioms tikslinėms grupėms reikšmingas projekto įgyvendinimas?

 

2.2.

Įtraukimas

Ar yra numatyti konkretūs veiksmai ir priemonės, įtraukiantys jaunimą į projektą?

 

Bendra balų suma

 

3.

Turinys (0–8 balai)

3.1.

Tikslai

Ar jaunimo iniciatyvos tikslai yra aiškūs ir konkretūs?

 

3.2.

Uždaviniai

Ar jaunimo iniciatyvos uždaviniai yra konkretūs ir realūs, padėsiantys pasiekti užsibrėžtų tikslų?

 

3.3.

Laukiami rezultatai

Ar laukiami projekto rezultatai, susiję su projekte numatyta veikla, yra konkretūs ir realūs?

 

3.4.

Projekto veikla

Ar numatoma įgyvendinti veikla leis pasiekti tikslus ir numatomus rezultatus?

 

Bendra balų suma

 

4.

Organizavimas (0–6 balai)

4.1.

Projekto veiklos planas

Ar siūlomos projekto veiklos realiai suplanuotos laike?

 

4.2.

Priemonės

Ar pasirinkti metodai ir priemonės padės įgyvendinti projekto tikslus?

 

4.3.

Bendradarbiavimas su kitomis organizacijomis

Ar projekto metu bendradarbiaujama su kitomis organizacijomis? (balas suteikiamas tik tuomet, jei yra įrodantys dokumentai)

 

Bendra balų suma

 

5.

Lėšų panaudojimo efektyvumas (0–8 balai)

5.1.

Realus lėšų poreikis

Ar išlaidos yra susijusios su projekte numatomomis veiklomis?

 

5.2.

Lėšų panaudojimas

Ar projektui įgyvendinti reikalingos lėšos bus naudojamos taupiai ir efektyviai?

 

Ar projekto lėšos yra numatomos skirti tikslinei grupei?

 

5.3.

Kiti finansavimo šaltiniai

Ar projektui įgyvendinti yra numatytas papildomas finansavimas iš kitų šaltinių?

 

Bendra balų suma

 

Iš viso (34 balai)

 

6.

Papildomi balai (0–8 balai)

6.1.

Tęstinis projektas, gavęs finansavimą praeitais metais

Yra – 1 balas

 

6.2.

Organizacija yra tarptautinių organizacijų (sudėtinių struktūrų) narė

Yra – 2 balai

 

6.3.

Organizacija prisideda 50 % (ir daugiau) savomis ar rėmėjų lėšomis prie planuojamo projekto įgyvendinimo

50 proc. ir daugiau – 5 balai;

40–49 proc. – 4 balai;

30–39 proc. – 3 balai;

20–29 proc. – 2 balai;

10–19 proc. – 1 balas.

 

Bendra balų suma

 

Iš viso (42 balai)

 

Nuo 17 iki 42 balų – paraiška remtina, mažiau nei 17 balų – paraiška atmestina.

 

II.             Skiriamos lėšos

 

 

Komisijos nario pastabos (stipriosios ir silpnosios projekto pusės)

 

 

Projektui siūloma suma            Eur

 

Komisijos narys

_________________________

________________

 

(vardas ir pavardė)

(parašas)

 

 

 

 

___________________

 

(data)

 

part_81af42be89994fdba8fea57506384522_end