PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PREVENCINIŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLANAVIMO, INICIJAVIMO, ORGANIZAVIMO IR TEIKIMO PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2023 m. spalio 26 d. Nr. T1-277
Plungė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 4 dalimi ir 16 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 61 straipsniu ir 13 straipsnio 1 dalimi, Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-776 „Dėl Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (suvestinė redakcija nuo 2023-06-03) 5.2 papunkčiu ir 16 punktu, Plungės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Prevencinių socialinių paslaugų planavimo, inicijavimo, organizavimo ir teikimo Plungės rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).
2. Skelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Plungės rajono savivaldybės interneto svetainėje www.plunge.lt.
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės tarybos
2023 m. spalio 26 d. sprendimu Nr. T1-277
PREVENCINIŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLANAVIMO, INICIJAVIMO, ORGANIZAVIMO IR TEIKIMO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Prevencinių socialinių paslaugų planavimo, inicijavimo, organizavimo ir teikimo Plungės rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja kreipimosi dėl prevencinių socialinių paslaugų, planavimo, organizavimo ir teikimo, bei socialinių paslaugų įstaigos, teikiančios prevencines socialines paslaugas (toliau – Įstaiga), iniciatyvos įgyvendinimo tvarką Plungės rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė).
2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau - Įstatymas), Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-776 „Dėl Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (suvestinė redakcija nuo 2023-06-03) (toliau – Aprašas).
4. Prevencinės socialinės paslaugos teikiamos asmenims (šeimoms, bendruomenėms), siekiant stiprinti asmens (šeimos) gebėjimą savarankiškai rūpintis asmeniniu (šeimos) gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime, gilinti žinias ir ugdyti įgūdžius, kad ateityje būtų išvengta galimų socialinių problemų ir socialinės rizikos atsiradimo, skatinti bendruomenės socialinę įtrauktį. Prevencinės socialinės paslaugos Savivaldybėje teikiamos nemokamai.
5. Prevencinės socialinės paslaugos:
5.1. potencialių socialinių paslaugų gavėjų paieškos paslauga – asmenų, kurie patiria įvairių sunkumų, paieška, santykio užmezgimas, palaikymas ir (ar) jų įtraukimas į pagalbos procesą;
5.2. kompleksinės paslaugos šeimai – paslaugos, skirtos asmens (šeimos), patyrusio (-ios) sunkumų, gebėjimams savarankiškai spręsti iškilusias problemas stiprinti, siekiant ateityje išvengti galimų didesnių socialinių problemų ir (ar) socialinės rizikos;
5.3. darbas su bendruomene – asmenų, šeimų, jų grupių bei organizacijų gebėjimų, įgūdžių ir motyvacijos spręsti bendruomenės problemas puoselėjimas ir stiprinimas, siekiant kurti bendruomenei socialiai saugią aplinką;
5.4. šeimos konferencija – šeimos ir vaiko (vaikų) įgalinimas ir taikinimas, ieškant šeimos ir vaiko paramos išteklių tarp išplėstinės šeimos ir (ar) kitų šeimai svarbių asmenų, siekiant įtraukti į sprendimo dėl vaiko šeimoje ir kitoje aplinkoje situacijos gerinimo priėmimą patį vaiką, jo šeimą ir išplėstinę šeimą;
5.5. atvirasis darbas su jaunimu – paslauga teikiama siekiant ugdyti jaunų žmonių asmeninę ir socialinę kompetenciją, padėti jiems aktyviai įsitraukti į bendruomeninius ir visuomeninius procesus, lanksčiai ir konstruktyviai reaguoti į jauno žmogaus gyvenimo pokyčius. Jaunimas motyvuojamas dalyvauti jo interesus atitinkančioje veikloje, skatinamas tobulėti, ugdyti verslumą ir darbo rinkai reikalingus įgūdžius;
5.6. mobilusis darbas su jaunimu – teikiant šią paslaugą, siekiama padėti jauniems žmonėms išspręsti kylančias problemas ir įveikti sunkumus (pvz., ugdymosi, užimtumo problemas ir pan.), sukurti saugią, atvirą, neformalią, neįpareigojančią aplinką, kurioje jauni žmonės galėtų kartu su draugais ir bendraamžiais ugdyti(s) socialinius įgūdžius. Teikiant paslaugą, siekiama padėti jaunimui įsitraukti į arčiausiai jo esančią darbo su jaunimu infrastruktūrą, savanorišką veiklą ir jaunimo organizacijų veiklą, užtikrinant turiningą laisvalaikį, ugdymą(si) ir socialinę integraciją, įgalinti jaunimą aktyviai veikti jaunų žmonių gyvenamojoje teritorijoje.
6. Prevencinės socialinės paslaugos teikiamos Tvarkos aprašo 7 punkte nurodytose Įstaigose, asmens namuose ir kitose vietose pagal Socialinių paslaugų kataloge konkrečiai prevencinei socialinei paslaugai teikti bei pagal šiai paslaugai numatytą paslaugų sudėtį, teikimo vietą, trukmę, dažnumą, ypatumus ir kitas sąlygas Savivaldybės teritorijoje gyvenamąją vietą deklaravusiems ar faktiškai Savivaldybėje gyvenantiems asmenims.
7. Savivaldybėje prevencines paslaugas organizuoja ir teikia:
7.1. Plungės krizių centras – potencialių socialinių paslaugų gavėjų paieška; kompleksinės paslaugos šeimai; darbas su bendruomene; šeimos konferencija;
7.2. Plungės rajono savivaldybės administracijos seniūnijos – potencialių socialinių paslaugų gavėjų paieška;
8. Vadovaujantis Įstatymo 19³ straipsniu, Plungės krizių centras atlieka bendruomeninių šeimos namų funkcijas (toliau – BŠN): organizuoja, o prireikus ir teikia kompleksines paslaugas šeimai kuo arčiau asmens (šeimos) gyvenamosios vietos arba asmens (šeimos) gyvenamojoje vietoje vieno langelio principu. BŠN paslaugos apmokamos iš Europos struktūrinių ir investicijų fondų lėšų.
II SKYRIUS
KREIPIMASIS DĖL PREVENCINIŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INICIJAVIMO
9. Prevencinė (-ės) socialinė (-ės) paslauga (-os) gali būti inicijuojama (-os):
9.2. pagal bendruomenės nario ar kito suinteresuoto fizinio asmens ar institucijos (organizacijos), Savivaldybės administracijos (toliau kartu – Suinteresuotas asmuo) kreipimąsi dėl galimo prevencinės socialinės paslaugos teikimo kitam asmeniui (šeimai) poreikio;
9.3. prevencines socialines paslaugas, teikiančios įstaigos iniciatyva, kai:
9.3.1.gauta informacija ar nustatoma, kad asmuo (šeima), patiria sunkumus, negeba savarankiškai spręsti iškilusių problemų;
9.3.2. bendradarbiaujant su bendruomenėmis, seniūnijomis, ir įvairiomis socialinio darbo įgyvendinimo srityse veikiančiomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis gauta informacija, kad asmenys (šeimos) patiria įvairių sunkumų ir jiems reikia pagalbos;
9.3.3. gauta informacija iš specialistų, dirbančių su jaunimu, kad jaunam žmogui kyla problemų įveikti sunkumus ir reikia pagalbos;
10. Tvarkos aprašo 9.1 papunktyje nurodytas asmuo dėl prevencinės socialinės paslaugos teikimo tiesiogiai žodžiu ar raštu, paštu ar elektroniniu paštu kreipiasi į įstaigą, teikiančią prevencines socialines paslaugas (nurodydamas savo ir (ar) šeimos narių vardus, pavardes, dėl kokios problemos kreipiasi ir kontaktinę informaciją (telefono ryšio numerį ar elektroninio pašto adresą):
10.1. Plungės krizių centrą, adresu, Dariaus ir Girėno g. 50-2, Plungė, el. p. g.armalis@gmail.com, tel. +370 448 43 511, +370 682 15 618.
11. Tvarkos aprašo 9.2 papunktyje nurodytas Suinteresuotas asmuo dėl prevencinės socialinės paslaugos teikimo asmeniui (šeimai) kreipiasi į Įstaigą ir pateikia laisvos formos raštą (paštu, elektroniniu paštu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis), nurodydami asmens (vieno iš suaugusių šeimos narių) vardą, pavardę, kontaktinę informaciją (gyvenamosios vietos adresą, telefono ryšio numerį ar elektroninio pašto adresą (jeigu žinoma) ir priežastį, dėl kurios asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas to negali padaryti pats.
12. Apie prevencinių socialinių paslaugų reikalingumą asmeniui (šeimai) pagal Įstatymo 15 straipsnio 4 dalį institucijų (organizacijų) darbuotojai privalo nedelsdami pranešti Savivaldybei, Įstaigai arba gyvenamosios vietos seniūnijai. Šiuo atveju klausimas dėl socialinių paslaugų skyrimo svarstomas be asmens (vieno iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjo, rūpintojo prašymo.
III SKYRIUS
PREVENCINIŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLANAVIMAS, ORGANIZAVIMAS IR TEIKIMAS
14. Prevencinės socialinės paslaugos planuojamos vertinant ir analizuojant gyventojų socialinių paslaugų poreikius, įstaigų ir organizacijų teikiamas paslaugas ir šių paslaugų atitiktį gyventojų poreikiams.
15. Socialinės paramos skyrius, planuodamas Prevencines socialines paslaugas Savivaldybėje:
15.1. vadovaujasi Aprašu, Socialinių paslaugų planavimo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. lapkričio 15 d. nutarimu Nr. 1132 „Dėl Socialinių paslaugų planavimo metodikos patvirtinimo“, 6 punkte įtvirtintais Socialinių paslaugų planavimo principais, Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, reglamentuota šiame Tvarkos apraše bei Prevencinių socialinių paslaugų rekomendacijomis nurodytomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 2022 m. balandžio 12 d. raštu Nr. (19.2 Mr-33) SD-1575 „Dėl Prevencinių socialinių paslaugų rekomendacijų“ (toliau – Rekomendacijos);
15.2. planuoja prevencinių socialinių paslaugų poreikį kartu su visų socialinių paslaugų poreikiu teisės aktų nustatyta tvarka rengiant Savivaldybės planavimo dokumentus;
16. Socialinių paslaugų įstaiga, teikianti prevencines paslaugas, inicijuoja, organizuoja ir teikia prevencines socialines paslaugas vadovaudamasi Aprašo 6–14, 151 punktais:
16.1. atsižvelgdamas į asmens (vieno iš suaugusių šeimos narių), jo globėjo ar rūpintojo, Suinteresuoto asmens nurodytą problemą ar priežastį, dėl kurios kreipiamasi dėl prevencinių socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) teikimo, Įstaigos darbuotojas, organizuojantis ir (ar) teikiantis prevencines socialines paslaugas (toliau – Specialistas), iš karto (jei asmuo kreipiasi tiesiogiai) arba ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo rašytinio Prašymo gavimo dienos susisiekia su asmeniu (šeima) dėl prevencinių socialinių paslaugų. Jeigu dėl objektyvių aplinkybių su asmeniu (šeima) nėra galimybės susisiekti per 5 darbo dienas, Specialistas su asmeniu (šeima) susisiekia iš karto, išnykus šioms aplinkybėms. Vadovaujantis Rekomendacijomis, susisiekimas gali būti organizuojamas prevencinio apsilankymo metu potencialių socialinių paslaugų gavėjų namuose, juos kviečiant į tikslinius prevencinius susitikimus;
16.2. jeigu dėl prevencinių socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) teikimo kreipėsi ne pats asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių), jo globėjas ar rūpintojas, Įstaiga prevencines socialines paslaugas teikia, esant asmens (vieno iš suaugusių šeimos narių), jo globėjo ar rūpintojo sutikimui;
16.3. kai dėl prevencinių socialinių paslaugų teikimo kitam asmeniui (šeimai) kreipiasi Suinteresuotas asmuo, bet asmuo (šeima), dėl kurio (-ios) buvo kreiptasi, atsisako siūlomos pagalbos, Specialistas po 10 darbo dienų pakartotinai susisiekia su asmeniu (šeima) ir dar kartą pasiūlo galimybę gauti prevencinę socialinę paslaugą arba asmuo (šeima) informuojamas (-a) apie galimybę gauti kitas socialines paslaugas. Jei asmuo (šeima) dar kartą atsisako siūlomos pagalbos, asmeniui (šeimai), esant galimybei, pagal turimus kontaktinius duomenis (paštu arba elektroniniu paštu) išsiunčiama informacija apie Savivaldybėje teikiamas prevencines socialines paslaugas (paslaugų rūšis ir jas teikiančias įstaigas, nurodant juridinio asmens pavadinimą, veiklos adresą, kontaktinį telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą);
16.4. Specialistas Įstaigos nustatyta tvarka fiksuoja atvejus bei pildo žurnalą, kai su asmeniu (šeima) nepavyksta susisiekti ilgiau nei 5 darbo dienas, taip pat fiksuoja atvejus, kai atsisakoma siūlomos pagalbos;
16.5. jei Specialistas nustato, kad prevencines socialines paslaugas gaunančiam (-čiai) asmeniui (šeimai) jų nepakanka, kitų socialinių paslaugų teikimo asmeniui (šeimai) poreikis nustatomas ir jos skiriamos vadovaujantis Socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir paslaugų skyrimo Plungės rajono savivaldybėje tvarkos aprašu, patvirtintu Plungės rajono savivaldybės tarybos 2021 m. gegužės 27 d. sprendimu Nr. T1-145 „Dėl Socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir paslaugų skyrimo Plungės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“;
16.6. prevencinės socialinės paslaugos teikiamos socialinių paslaugų įstaigoje, asmens namuose ir kitose vietose, atsižvelgiant į Socialinių paslaugų kataloge numatytą šios paslaugos teikimo trukmę, dažnumą, kitas sąlygas;
16.7.jei specialistas nustato, kad asmeniui (šeimai) reikia kitų (ne socialinių) paslaugų (pavyzdžiui, sveikatos, švietimo paslaugų), jis informuoja asmenį (šeimą) apie galimybę gauti kitas (ne socialines) paslaugas ir pasiūlo jam kreiptis į šias paslaugas teikiančias ir (ar) organizuojančias įstaigas (nurodo jų pavadinimus, veiklos adresus, kontaktinius telefono ryšio numerius ir elektroninio pašto adresus);
16.8. jei Specialistas, organizuojantis ir (ar) teikiantis prevencines socialines paslaugas, mato, kad asmeniui (šeimai) reikia priklausomybės konsultanto teikiamų paslaugų, jis informuoja asmenį (šeimą) apie galimybę gauti priklausomybės konsultanto paslaugas, kurios teikiamos visuomenės sveikatos biuruose, vadovaujantis Priklausomybės konsultavimo paslaugų rizikingai ir žalingai alkoholį vartojantiems asmenims teikimo tvarkos aprašu, kurį tvirtina Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministras;
16.9. Specialistas, teikiantis prevencines socialines paslaugas asmens gyvenamojoje vietoje (pvz., potencialių socialinių paslaugų gavėjų paieškos paslaugą), esant galimybei, vizualiai įvertintina asmens (šeimos) gyvenamosios vietos saugumo būklę (ar yra autonominiai dūmų jutikliai, ar tvarkinga šildymo sistema, elektros instaliacija) ir, esant poreikiui, informuoja asmenį apie Savivaldybėje vykdomas gaisrų prevencijos priemones ir (ar) informuoja Savivaldybės administraciją dėl asmens (šeimos) įtraukimo į vienišų, senyvo amžiaus, neįgalių asmenų ir auginančių nepilnamečius vaikus asmenų, turinčių specialiųjų poreikių ir gyvenančių riziką keliančiuose individualiuose gyvenamuosiuose būstuose, sąrašus, kaip numatyta vidaus reikalų ministro tvirtinamame gaisrų prevencijos veiksmų plane.
IV SKYRIUS
KOMPLEKSINIŲ PASLAUGŲ ORGANIZAVIMAS
17. Kompleksines paslaugas šeimai organizuoja, o prireikus ir teikia paskirta socialinių paslaugų įstaiga, vykdanti Bendruomeninių šeimos namų funkcijas – Plungės krizių centras (arba BŠN), kuriai įgaliojimus suteikė Savivaldybės taryba.
18. BŠN, jeigu pati neteikia kompleksinių paslaugų šeimai, vadovaudamasi Savivaldybės mero nustatyta tvarka, organizuoja ir atrenka kompleksinių paslaugų šeimai teikėjus. Teikėjų atranka turi būti skaidri, vieša ir objektyvi.
Apie paskirtus, atrinktus ir (ar) pasikeitusius kompleksinių paslaugų šeimai teikėjus BŠN nedelsdami informuoja koordinuojančią instituciją bei Savivaldybę ir nurodo teikėjo pavadinimą, veiklos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą.
19. Organizuodami ir teikdami kompleksines paslaugas šeimai, BŠN naudojasi Metodinio kompleksinių paslaugų šeimai centro teikiama metodine pagalba dėl šių paslaugų kokybės gerinimo (dalyvauja organizuojamuose mokymuose, konsultacijose ir kt.) – tobulina darbuotojų, organizuojančių ir (ar) teikiančių kompleksines paslaugas šeimai, profesinę kompetenciją.
20. Bendruomeninių šeimos namų veiklai taikomi kriterijai:
20.1. užtikrinti Paslaugų kataloge nustatytų kompleksinių paslaugų organizavimą ir teikimą gyventojams;
20.2. užtikrinti, kad atrinkti kompleksinių paslaugų teikėjai atitiktų partneriams keliamus reikalavimus;
20.3. užtikrinti darbuotojų, teikiančių atskiras paslaugas, profesinės kvalifikacijos atitiktį teisės aktų nustatytus kvalifikacinius reikalavimams;
20.4. turėti pakankamus materialinius išteklius, reikalingus kompleksinėms paslaugoms teikti (tinkamas patalpas, reikalingą organizacinę įrangą, t. y. kompiuterį, telefoną ir kt.);
21. Savivaldybės administracija suteikia Įstaigai rekomendacijas ir pasiūlymus dėl kompleksinių paslaugų teikimo, užtikrina BŠN veiklos analizę bei kokybės priežiūrą, kompleksinių paslaugų šeimai atitikties gyventojų poreikiams vertinimą ir nustato bendruomeninių šeimos namų veiklai taikomus kriterijus, kurių neatitikus sprendžiamas paskirtų BŠN veiklos stabdymo ir naujų Bendruomeninių šeimos namų atrankos vykdymo ar paskyrimo klausimas.
V SKYRIUS
ATSISKAITYMAS IR KONTROLĖ
22. Prevencines socialines paslaugas organizuojanti ir teikianti įstaiga renka, sistemina ir analizuoja duomenis apie gyventojams teikiamas prevencines ir kitas socialines paslaugas, periodiškai (ne rečiau kaip kartą per metus) atlieka apklausas, kuriomis siekiama įvertinti teikiamų paslaugų kokybę bei teikia pasiūlymus Socialinės paramos skyriui dėl šių paslaugų tobulinimo, kokybės gerinimo, paslaugų plėtros.
23. Įstaiga, vadovaudamasi Aprašo 23.1.–23.7. papunkčiais, Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) kiekvieno einamojo mėnesio paskutinę darbo dieną suveda duomenis apie suteiktas prevencines socialines paslaugas.
24. Įstaiga, teikianti prevencines socialines paslaugas bei atliekanti BŠN funkcijas, pasibaigus ketvirčiui per 10 darbo dienų parengia ir Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriui elektroninėmis ryšio priemonėmis pateikia ataskaitą apie asmenims (šeimoms) suteiktas prevencines socialines paslaugas už ataskaitinį laikotarpį (Tvarkos aprašo priedas). Metinė ataskaita apie asmenims (šeimoms) suteiktas prevencines socialines paslaugas pateikiama iki ateinančių metų sausio 15 d.
25. Savivaldybės administracijai paprašius, teikia kitą su prevencinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
26. Savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyrius vykdo prevencinių socialinių paslaugų stebėseną, analizuoja paslaugų subjektų ataskaitas.
27. Prevencines socialines paslaugas teikiantys socialiniai darbuotojai, psichologai, individualios priežiūros darbuotojai, mediatoriai, su jaunimu dirbantys specialistai, priklausomybių konsultantai, užimtumo, sielovados darbuotojai ir kiti specialistai turi atitikti Įstatyme numatytus reikalavimus išsilavinimui.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
29. Įstaigą dėl netinkamo prevencinių socialinių paslaugų teikimo asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas, kiti suinteresuoti asmenys gali apskųsti Savivaldybės merui.
30. Savivaldybė viešina informaciją apie prevencinių socialinių paslaugų teikėjus ir jų kontaktinius duomenis skelbdama Savivaldybės interneto svetainės www.plunge.lt skiltyje „Socialinė parama“, „Prevencinės socialinės paslaugos“. Taip pat Įstaiga, teikianti prevencines socialines paslaugas, viešai skelbia informaciją internetiniame puslapyje www.plungeskriziucentras.lt ir kitose informavimo priemonėse (pavyzdžiui, per visuomenės informavimo priemones, renginius ir pan.) apie Plungės rajono savivaldybės teritorijoje organizuojamas ir teikiamas prevencines socialines paslaugas: teikiamų prevencinių socialinių paslaugų rūšis, jų turinį bei siekiamą rezultatą, prevencinių socialinių paslaugų teikėjus (jų pavadinimus, kontaktinę informaciją – telefono ryšio numerius, elektroninio pašto adresus), prevencinių socialinių paslaugų gavimo tvarką, prevencinių socialinių paslaugų organizavimą ir teikimą reglamentuojančius teisės aktus.
31. Įgyvendindami Tvarkos aprašą, duomenų valdytojai turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaiga, teikianti prevencines socialines paslaugas bei atliekanti BŠN funkcijas, fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo tikslais, Savivaldybės Socialinės paramos skyrius –Tvarkos apraše nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.
Prevencinių socialinių paslaugų
planavimo, inicijavimo, organizavimo
ir teikimo
Plungės rajono savivaldybėje
tvarkos aprašo
priedas
(Informacijos apie suteiktas prevencines socialines paslaugas ataskaitos forma)
____________________________________________________
(paslaugos teikėjo pavadinimas)
___________________________________________________________________
(adresas, veiklos adresas, tel., el. paštas)
Plungės rajono savivaldybės administracijos
Socialinės paramos skyriui
20___m. __ketv./metų INFORMACIJA APIE SUTEIKTAS PREVENCINES SOCIALINES PASLAUGAS
Paslaugos pavadinimas |
Kodas SPIS*
|
Šeimų (gavėjų) skaičius /paslaugų skaičius* per ataskaitinį laikotarpį |
Suminis gavėjų skaičius |
Unikalių paslaugų gavėjų skaičius |
Atsisakiusių paslaugų gavėjų skaičius |
Konsultacijų, suteiktų asmenims, skaičius |
Unikalių paslaugų gavėjų, gaunančių kompleksines paslaugas šeimai, skaičius |
Potencialių socialinių paslaugų gavėjų paieška |
|
X |
|
X |
|
X |
X |
Bendruomeninių šeimos namų paslaugos organizuojant kompleksines paslaugas šeimai |
|
X |
X |
X |
|
|
X |
Kompleksinės paslaugos šeimai |
|
X |
X |
|
|
X |
|
Darbas su bendruomene |
|
|
X |
X |
|
X |
X |
Šeimos konferencija* |
|
|
|
X |
|
X |
X |
Atvirasis darbas su jaunimu |
|
X |
X |
X |
|
X |
X |
Mobilusis darbas su jaunimu |
|
X |
X |
X |
|
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pastaba: * Socialinių paslaugų kataloge nurodytas socialinės paslaugos kodas
Pasiūlymai prevencinių paslaugų kokybei ir kompleksinių paslaugų šeimai atitikties gyventojų poreikiams gerinti .................................................................................................................................................................................................................................
_____________________________________ _________________________________________________
(įstaigos vadovas) (parašas) (vardas, pavardė)
Ataskaitą parengė _____________________________________, tel. ____________________, el. p.
(vardas, pavardė)
____________________