užimtumo tarnybos
prie lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL UŽIMTUMO TARNYBOS

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS

DIREKTORIAUS 2018 m. gruodžio 7 d. įsakymO Nr. V-601 „DĖL PROFESINĖS REABILITACIJOS PAŽYMĖJIMO BLANKŲ APSKAITOS, SAUGOJIMO, NAUDOJIMO IR SUNAIKINIMO TVARKOS“ PAKEITIMO

 

2021 m. liepos 27 d. Nr. V-316

Vilnius

 

 

1. Pakeičiu Profesinės reabilitacijos pažymėjimo blankų apskaitos, saugojimo, naudojimo ir sunaikinimo tvarkos aprašą, patvirtintą Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2018 m. gruodžio 7 d. įsakymu Nr. V-601 „Dėl Profesinės reabilitacijos pažymėjimo blankų apskaitos, saugojimo, naudojimo ir sunaikinimo tvarkos“ (toliau – Aprašas):

1.1. Pakeičiu Aprašo 1 punktą ir išdėstau jį taip:

1. Profesinės reabilitacijos pažymėjimo blankų apskaitos, saugojimo, naudojimo ir sunaikinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja saugiųjų dokumentų – profesinės reabilitacijos pažymėjimo blankų (toliau – blankai) apskaitą, saugojimą, naudojimą ir naikinimą Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba).“;

1.2. Pakeičiu Aprašo 3 punktą ir išdėstau jį taip:

3. Blankų gamybą organizuoja Turto valdymo skyrius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos įstatymu.“;

1.3. Pakeičiu Aprašo 8 punktą ir išdėstau jį taip:

8. Blankus iš Turto valdymo skyriaus darbuotojo priima Klientų aptarnavimo departamento darbuotojas, atsakingas už profesinės reabilitacijos įgyvendinimą (toliau – atsakingas darbuotojas), įskaitant atsakomybę už blankų apskaitą, saugojimą ir naudojimą Klientų aptarnavimo departamento skyriuose (toliau – Klientų skyrius (-iai)), pateikęs raštų blanke įformintą paraišką dėl blankų poreikio ir kiekio.“;

1.4. Pakeičiu Aprašo 13 punktą ir išdėstau jį taip:

13. Užimtumo tarnyba naudoja blankus perduodama juos Klientų aptarnavimo departamentams, kurie juos naudoja išduodami ligos socialiniu draudimu apdraustiesiems asmenims, siunčiamiems į profesinės reabilitacijos programas, arba profesinės reabilitacijos programas įgyvendinančioms įstaigoms (toliau - profesinės reabilitacijos paslaugų teikėjas (-ai)), įforminantiems profesinės reabilitacijos programos pratęsimus nusiųstiems į profesinės reabilitacijos programas ligos socialiniu draudimu apdraustiesiems asmenims.“;

1.5. Pakeičiu Aprašo 17 punktą ir išdėstau jį taip:

17. Klientų skyriaus darbuotojas, atsakingas už profesinės reabilitacijos įgyvendinimą, arba profesinės reabilitacijos paslaugų teikėjas, perduodamas ligos socialiniu draudimu apdraustajam asmeniui, dalyvaujančiam profesinės reabilitacijos programoje, pagal jo pateiktą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą pirmąjį profesinės reabilitacijos pažymėjimą arba profesinės reabilitacijos paslaugų teikėjo vadovas ar jo įgaliotas asmuo, atitinkamai perduodamas jo tęsinį, registruoja jį Profesinės reabilitacijos pažymėjimų registre (3 priedas), kuriame pasirašo jį išdavęs atsakingas darbuotojas arba atitinkamai profesinės reabilitacijos paslaugų teikėjo vadovas ar jo įgaliotas asmuo ir asmuo, kuriam išduodamas arba tęsiamas profesinės reabilitacijos pažymėjimas.“;

1.6. Pakeičiu Aprašo 21 punktą ir išdėstau jį taip:

21. Klientų aptarnavimo departamentai blankus išduoda profesinės reabilitacijos paslaugų teikėjams, sudariusiems Trišales profesinės reabilitacijos paslaugų sutartis dėl profesinės reabilitacijos paslaugų teikimo tarp Užimtumo tarnybos, profesinės reabilitacijos paslaugų teikėjo ir ligos socialiniu draudimu apdraustojo asmens, kuriam nustatytas profesinės reabilitacijos poreikis (toliau – sutartis).“;

1.7. Pakeičiu Aprašo 30 punktą ir išdėstau jį taip:

30. Klientų aptarnavimo departamentas atsako už gautų ir ligos socialiniu draudimu apdraustiesiems asmenims ar profesinės reabilitacijos paslaugų teikėjams išduotų ir šių teikėjų grąžintų ar dingusių blankų apskaitą.“;

1.8. Pakeičiu Aprašo 33 punktą ir išdėstau jį taip:

33. Ligos socialiniu draudimu apdraustasis asmuo, dalyvaujantis profesinės reabilitacijos programoje, pametęs ar kitaip praradęs profesinės reabilitacijos pažymėjimą ar jo tęsinį, pateikia išdavusiam profesinės reabilitacijos pažymėjimą Klientų aptarnavimo departamentui prašymą išduoti pažymėjimo ar jo tęsinio dublikatą. Atsakingas darbuotojas, gavęs iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teritorinio skyriaus pažymą, kad pagal profesinės reabilitacijos pažymėjimo originalą profesinės reabilitacijos išmoka neišmokėta, ir profesinės reabilitacijos programą įgyvendinančios įstaigos pažymą, kad ligos socialiniu draudimu apdraustasis asmuo nurodytu laikotarpiu dalyvavo profesinės reabilitacijos programoje, išduoda profesinės reabilitacijos pažymėjimo ar jo tęsinio dublikatą ir įformina blanko dingimą, kaip nurodyta Aprašo 35 punkte.“;

1.9. Pakeičiu Aprašo 34 punktą ir išdėstau jį taip:

34. Ligos socialiniu draudimu apdraustasis asmuo, gavęs profesinės reabilitacijos pažymėjimo ar jo tęsinio dublikatą ir suradęs prarastą pažymėjimą ar jo tęsinį, privalo jį grąžinti Klientų aptarnavimo departamentui.“;

1.10. Pakeičiu Aprašo 39 punktą ir išdėstau jį taip:

39. Veiklos apskaitos skyrius blankus nurašo vieną kartą per ketvirtį perdavimo-priėmimo aktų, įsakymų ir Informacijos apie per ketvirtį išduotus, sugadintus, netinkamus naudoti bei grąžintus, išrašytus ir dėl kokių nors priežasčių neišduotus profesinės reabilitacijos pažymėjimo blankus pagrindu profesinės reabilitacijos pažymėjimo blankų nurašymo aktu (8 priedas).“;

1.11. Pakeičiu Aprašo 41 punktą ir išdėstau jį taip:

41. Pasikeitus teisės aktams ar Klientų aptarnavimo departamentams priskirtoms funkcijoms dėl profesinės reabilitacijos organizavimo arba pasikeitus blanko formai ar dėl kitų priežasčių blankams tapus nereikalingais, turimi nesunaudoti blankai grąžinami Užimtumo tarnybai, kur Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymu pripažįstami nereikalingais (netinkamais) tolimesniam naudojimui, nurašomi Aprašo 39 ir 40 punktuose nurodyta tvarka ir sunaikinami Aprašo 43 – 47 punktuose nurodyta tvarka.“;

1.12. Pakeičiu Aprašo 1 priedą ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama);

1.13. Pakeičiu Aprašo 4 priedą ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama);

1.14. Pakeičiu Aprašo 6 priedą ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama);

1.15. Pakeičiu Aprašo 9 priedą ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).

2. P a v e d u:

2.1. Teisės skyriui organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje;

2.2. įsakymo kontrolę vykdyti direktoriaus pavaduotojui, atsakingam už pagrindinių veiklos procesų valdymą.

 

 

 

Direktorė                                                                                                         Inga Balnanosienė