LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL 2022 m. priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos studijų studentų ir pedagoginių gretutinių studijų studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiaus pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas patvirtinimo
2022 m. birželio 3 d. Nr. V-918
Vilnius
Vadovaudamasi Paramos skyrimo prioritetines specializacijas studijuojantiems pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentams, pirmosios pakopos ne pedagogikos krypties studijų programų studentams, greta studijuojantiems pedagogikos studijų modulį, ir pedagoginių profesinių studijų programų studentams tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 1 d. nutarimu Nr. 149 „Dėl Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo įgyvendinimo“, 6.2 papunkčiu ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 24 d. įsakymo Nr. V-829 „Dėl 2022–2025 metų paramos studijuojantiems pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentams, pirmosios pakopos ne pedagogikos krypties studijų programų studentams, greta studijuojantiems pedagogikos studijų modulį, ir pedagoginių profesinių studijų programų studentams skyrimo prioritetų patvirtinimo“ 1 ir 2 punktus, įgyvendindama Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos 2022–2024 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-374 „Dėl Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos 2022–2024 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, programos „Švietimo programa“ (programos kodas 12-003) priemonę „Užtikrinti efektyvų valstybės finansuojamų vietų planavimą“ (priemonės kodas 12-003-03-04-07 (TP), taip pat atsižvelgdama į Vyriausybės strateginės analizės centro parengtą 2021 m. Pedagogų poreikio prognozavimą (rezultatų apžvalgą) ir tyrimo rezultatų suvestinę bei į Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos 2022 m. balandžio 19 d. raštą Nr. SR-1428 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projekto pateikimo“:
1. T v i r t i n u pridedamus:
1.1. 2022 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičių pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas;
2. N u s t a t a u, kad aukštosios mokyklos, vykdydamos pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, atranką, turi užtikrinti, kad prioritetinei paramai gauti būtų atrenkami visų prioritetinių specializacijų studentai, neviršijant bendro studentų, kuriems skiriama prioritetinė parama, skaičiaus.
3. I n f o r m u o j u, kad šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijai (buveinės adresas Vilniaus g. 27, Vilnius) arba Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Vilniaus apygardos administraciniam teismui (buveinės adresas Žygimantų g. 2, Vilnius) per vieną mėnesį nuo šio įsakymo gavimo dienos.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo,
mokslo ir sporto ministro
2022 m. birželio 3 d. įsakymu Nr. V-918
2022 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiUS pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas
VILNIAUS UNIVERSITETAS
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai, specialieji pedagogai, dalyko ir mokomojo dalyko pedagogai pagal matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, technologijų, istorijos ir geografijos dalyko specializacijas |
85 |
|
Iš viso |
85 |
VYTAUTO DIDŽIOJO UNIVERSITETAS
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai, specialieji pedagogai, dalyko ir mokomojo dalyko pedagogai pagal matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, technologijų, istorijos ir geografijos dalyko specializacijas |
92 |
|
Iš viso |
92 |
VILNIAUS KOLEGIJA
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai |
17 |
|
Iš viso |
17 |
KLAIPĖDOS VALSTYBINĖ KOLEGIJA
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai |
7 |
|
Iš viso |
7 |
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo,
mokslo ir sporto ministro
2022 m. birželio 3 d. įsakymu Nr. V-918
2022 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos
ne pedagogikos krypties studijų programų studentų, greta studijuojančių pedagogikos studijų modulį, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiUS pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas
Aukštoji mokykla |
Prioritetinė specializacija (pagal ugdomąjį dalyką) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
Vilniaus universitetas
|
Studijų programos, kurias baigus galima mokyti matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, istorijos, geografijos, technologijos bendrojo ugdymo dalykų. |
24 |
Vytauto Didžiojo universitetas |
Studijų programos, kurias baigus galima mokyti matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, istorijos, geografijos, technologijos bendrojo ugdymo dalykų. |
12 |
|
Iš viso |
36 |