Mažeikių rajono SAVIVALDYBĖS taryba
SPRENDIMAS
DĖL VANDENTIEKIO IR NUOTEKŲ TINKLŲ STATYBOS,
REKONSTRAVIMO IR KAPITALINIO REMONTO,
DALYVAUJANT FIZINIAMS IR/AR JURIDINIAMS ASMENIMS,
TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2018 m. gegužės 25 d. Nr. T1-155
Mažeikiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Statybos techninio reglamentu STR 2.07.01:2003 „Vandentiekis ir nuotekų šalintuvas. Pastato inžinerinės sistemos. Lauko inžineriniai tinklai“, patvirtintu Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2003 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 390 „Dėl statybos techninio reglamento STR 2.07.01:2003 „Vandentiekis ir nuotekų šalintuvas. Pastato inžinerinės sistemos. Lauko inžineriniai tinklai“ patvirtinimo“ Mažeikių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, rekonstravimo ir kapitalinio remonto, dalyvaujant fiziniams ir/ar juridiniams asmenims, tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekus galios 2015-05-29 Mažeikių rajono savivaldybės tarybos sprendimo Nr. T1-135 „Dėl geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo tinklų įrengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Mažeikių rajono savivaldybės tarybos
2018 m. gegužės 25 d. sprendimu Nr. T1-155
VANDENTIEKIO IR NUOTEKŲ TINKLŲ STATYBOS,
REKONSTRAVIMO IR KAPITALINIO REMONTO,
DALYVAUJANT FIZINIAMS IR/AR JURIDINIAMS ASMENIMS,
TVARKOS APRAŠAS
I BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, rekonstravimo ir kapitalinio remonto, dalyvaujant fiziniams ir/ar juridiniams asmenims, tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato fizinių ir juridinių asmenų, pageidaujančių skirti lėšų vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, rekonstravimo ir kapitalinio remonto atlikimui tvarką Mažeikių rajono savivaldybės bendrojo naudojimo teritorijoje.
2. Aprašo paskirtis – reglamentuoti Mažeikių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) bendrojo naudojimo teritorijoje esančių vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, rekonstravimo ir kapitalinio remonto tvarką, atvejus ir sąlygas, dalyvaujant fiziniams ir/ar juridiniams asmenims (toliau – Pareiškėjas) pastarųjų iniciatyva.
3. Šiame Apraše vartojamos sąvokos:
Inžineriniai tinklai – vandentiekio tinklai ir nuotekų šalinimo tinklai. (taip, kaip apibrėžta STR 1.01.03:2017 „Statinių klasifikavimas“, STR 2.07.01:2003 „Vandentiekis ir nuotekų šalintuvas. Pastato inžinerinės sistemos. Lauko inžineriniai tinklai“);
pareiškėjas – fizinis ar juridinis asmuo veikiantis pagal teisės aktų nustatyta tvarka išduotą įgaliojimą bei atstovaujantis gyventojus (50 procentų plius 1), kurie pageidauja skirti tikslines lėšas vandentiekio ir nuotekų tinklų statybai, rekonstravimui ir kapitaliniam remontui.
projektas – vandentiekio ir nuotekų tinklų statybai, rekonstravimui ir kapitaliniam remontui reikalingos dokumentacijos parengimas, darbai, techninė priežiūra ir inžinerinės paslaugos;
bendrojo naudojimo teritorija – tai Mažeikių rajono savivaldybės teritorijoje esanti valstybinė žemė, neišnuomota ar kitais būdais nesuteikta naudotis fiziniam ar/ir juridiniam asmeniui;
prašymas – Pareiškėjo teikiamas nustatytos formos dokumentas (Aprašo priedas Nr. 1);
sutartis – Pareiškėjo ir Savivaldybės administracijos sudaryta sutartis, kurioje nustatytos projekto įgyvendinimo sąlygos (Aprašo priedas Nr. 2).
Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos statybos įstatymo, Lietuvos Respublikos kelių įstatymo ir kitų teisės aktų sąvokas.
II PRAŠYMŲ PRIĖMIMAS, VERTINIMAS IR SPRENDIMŲ DĖL JŲ TINKAMUMO PRIĖMIMAS
5. Prašymų priėmimas vykdomas, skyrus lėšas Savivaldybės biudžete Aprašo 1 punkte nurodytiems darbams įgyvendinti. Prašymai priimami 30 kalendorinių dienų nuo kvietimo teikti prašymus paskelbimo Mažeikių rajono spaudoje, bei Savivaldybės interneto svetainėje www.mazeikiai.lt.
6. Prašymai priimami Mažeikių rajono savivaldybės administracijos (toliau –Savivaldybės administracija) Bendrajame skyriuje arba siunčiami paštu:
7. Prašymams nagrinėti ir vertinti Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaroma komisija:
7.1. komisija, pasibaigus prašymų priėmimo terminui, per 30 darbo dienų priima sprendimą dėl projektų finansavimo. Tinkamu finansuoti pripažintas projektas įrašomas į bendrą vykdytinų projektų sąrašą, eiliškumo tvarka pagal surinktų balų skaičių;
8. Prašymai vertinami pagal šiuos kriterijus:
8.1. pareiškėjo lėšų dydis (PD), (pareiškėjo prisidėjimo prie naujo abonento prijungimo prie centralizuotų tinklų), kurio lyginamasis svoris yra 50 balų. Šio kriterijaus (PD) balai apskaičiuojami pagal formulę;
PD = (PP/ PPmax)*50,
kur:
PP – pareiškėjo prisidėjimo procentas (pareiškėjo prisidėjimo prie naujo abonento prisijungimo prie centralizuotų tinklų);
PPmax – vertinamų prašymų didžiausias prisidėjimo procentas;
8.2. komisijos sprendimu skiriama iki 5 balų pareiškėjo prašyme nurodytų darbų būtinumui įvertinti (DB), jei projektas atitinka atitinka teritorijų planavimo dokumentus;
8.3. darbų tęstinumas (vertinamas abonentų skaičius, kuris ateityje galės prisijungti prie projekto įgyvendinimo metu įrengtų centralizuotų tinklų), kurio lyginamasis svoris yra 30 balų;
DT = (DT/DTmax)*30,
kur:
DT – vertinamo projekto abonentų skaičius, kuris ateityje galės prisijungti prie įrengtų centralizuotų tinklų;
DTmax – visų vertinamų projektų didžiausias abonentų skaičius, kuris ateityje galės prisijungti prie įrengtų centralizuotų tinklų;
8.4. projekto įtaka planuojamiems darbams.(PP). Atsižvelgiant į Savivaldybės planuojamus darbus projekto įgyvendinimo zonoje komisija skiria iki 15 balų.
8.5. pareiškėjo įvertinimas (PĮ) apskaičiuojamas sudedant atskirų kriterijų balus:
PĮ = PD + DB + DT + PP.
III DARBŲ ATLIKIMO TVARKA
9. Savivaldybės administracija informuoja Pareiškėją (el. paštu ir/ar paštu) apie projekto tinkamumą finansuoti.
10. Pareiškėjas, per 10 (dešimt) darbo dienų nuo informacinio rašto išsiuntimo datos kviečiamas pasirašyti šio Aprašo priede Nr. 2 nurodytą sutartį (toliau – Sutartis).
11. Pareiškėjo, nepasirašiusio Sutarties šio Aprašo 8 punkte nurodytu laiku, projektas išbraukiamas iš Objektų sąrašo, metų eigoje keičiant (tikslinant) Objektų sąrašą.
12. Pareiškėjas, per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo Sutarties sudarymo datos perveda projekto preliminarias lėšas į nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą.
13. Sudarius Sutartį ir gavus Pareiškėjo projektui vykdyti skirtas lėšas, Savivaldybės administracija organizuoja projekto įgyvendinimą Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
14. Pareiškėjui/Savivaldybės administracijai, nevykdant Sutartyje numatytų įsipareigojimų ar juos vykdant netinkamai, Sutartis su Savivaldybės administracija/Pareiškėju gali būti vienašališkai nutraukiama, neatlyginant Pareiškėjo/Savivaldybės administracijos patirtų išlaidų.
15. Savivaldybės administracija projekto vykdymo išlaidas apmoka iš rajono biudžete tam tikslui numatytų lėšų.
IV BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
17. Su lėšų skyrimu susiję, bet šiame Apraše nereglamentuoti, klausimai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.
______________
Aprašo priedas Nr. 1
____________________________________________________________________________
(Pareiškėjo pavadinimas, įgalioto asmens vardas, pavardė, tel., el. paštas. )
_______________________________________________________________________________
(Pareiškėjo adresas)
P R A Š Y M A S
DĖL PROJEKTO VYKDYMO
______________________
(data)
Vadovaudamiesi vandentiekio ir nuotekų tinklų statybos, rekonstravimo ir kapitalinio remonto, dalyvaujant fiziniams ir/ar juridiniams asmenims, tvarkos aprašu, prašome įrašyti į planuotiną Objektų sąrašą nurodytą (-us) projektą (-us), sudarant Sutartį.
Projekto pavadinimas (-ai) |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Adresas, vieta |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Matmenys (ilgis, pradžia, pabaiga) |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Trumpas aprašymas (Projekto nauda; paaiškinimas, kokią įtaką projekto įgyvendinimas darys socialinei gerovei ir aplinkos apsaugojimui nuo išleidžiamų nuotekų žalingo poveikio ir kt.) |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
PRIDEDAMA:
S U T A R T I S
20_____ m. ______________d. Nr.
Mažeikiai
Mažeikių rajono savivaldybės administracija, atstovaujama Administracijos direktoriaus ___________________________________, pagal Administracijos nuostatus (toliau – Savivaldybės administracija) ir _____________________________________________________________________________,
(pareiškėjo pavadinimas arba vardas, pavardė, kodas)
atstovaujama ____________________________________________________________________
(pareigos, vardas, pavardė (juridiniam asmeniui)
(toliau – Pareiškėjas), sutartyje vadinamos Šalimis (toliau – Šalys), sudaro šią sutartį (toliau – Sutartis).
I SUTARTIES OBJEKTAS
1. Savivaldybės administracija ir Pareiškėjas susitaria bendromis lėšomis įgyvendinti ___________________________________________________ projektą (toliau – projektas).
(projekto pavadinimas, vieta)
II ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
2. Savivaldybės administracija įsipareigoja:
2.1. organizuoti ir koordinuoti projekto įgyvendinimą Sutartyje nurodytomis sąlygomis ir terminais bei skirti dalį lėšų projekto įgyvendinimui iš Savivaldybės biudžeto lėšų;
2.2. pagal teisės aktuose nustatytus reikalavimus parengti ir suderinti projekto projektinę dokumentaciją, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka parinkti rangovą ir (jei reikia) projektuotoją bei techninio projekto ekspertizę ir saugaus eismo auditą;
2.3. užtikrinti projekto įgyvendinimo metu sukurto ar pagerinto objekto įregistravimą
Nekilnojamojo turto registre (esant poreikiui);
3. Pareiškėjas įsipareigoja:
5. Tuo atveju, jeigu Pareiškėjas pažeidžia Sutarties 3.2 punkte nurodytus terminus ir (ar) neperveda sutartų lėšų į Savivaldybės administracijos sąskaitą, privalo nedelsdamas (ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas) raštu apie tai informuoti Savivaldybės administraciją ir nurodyti konkrečias priežastis ir pažeidimo pašalinimo terminus.
6. Pareiškėjui/Savivaldybės administracijai, nevykdant Sutartyje numatytų įsipareigojimų ar juos vykdant netinkamai, Sutartis su Savivaldybės administracija/Pareiškėju gali būti vienašališkai nutraukiama neatlyginant Pareiškėjo/Savivaldybės administracijos patirtų išlaidų.
7. Savivaldybės administracija savo įsipareigojimus pagal Sutartį pradeda vykdyti, kai Pareiškėjas Sutarties 3.2 punkte numatytas projektui vykdyti skirtas lėšas perveda į Savivaldybės administracijos sąskaitą.
III SUTARTIES GALIOJIMAS, PRATĘSIMAS, PAKEITIMAS IR NUTRAUKIMAS
9. Ši Sutartis įsigalioja nuo jos sudarymo datos ir galioja iki visiško Šalių įsipareigojimų įvykdymo.
10. Šalys susitaria, kad Sutartis gali būti pakeista ar nutraukta rašytiniu abiejų Šalių susitarimu, taip pat Savivaldybės administracijos ar Pareiškėjo nutraukta vienašališkai, jeigu Savivaldybės administracija ar Pareiškėjas nevykdo savo įsipareigojimų.
IV GINČŲ SPRENDIMO TVARKA
13. Jei viena Šalis pažeidžia šią Sutartį, tai nukentėjusioji Šalis turi teisę pareikšti kitai Šaliai pretenziją raštu, nurodydama protingą terminą, per kurį toji Šalis turi imtis priemonių pašalinti Sutarties pažeidimą.
V NENUGALIMOS JĖGOS APLINKYBĖS
15. Šalys visiškai ar iš dalies atleidžiamos nuo šios Sutarties ar jos dalies įsipareigojimų vykdymo, jei tai įvyko dėl nenugalimos jėgos, atsiradusios po šios Sutarties pasirašymo. Nenugalimos jėgos faktą turi įrodyti šalis, nevykdanti ar nebegalinti vykdyti Sutartyje nustatytų įsipareigojimų.
16. Nenugalimos jėgos aplinkybės turi būti patvirtintos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimo Nr.840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. kovo 13 d. nutarimo Nr. 222 „Dėl Nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybes liudijančių pažymų išdavimo tvarkos patvirtinimo“ nustatyta tvarka.
VI BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
18. Visi su Sutartimi susiję pranešimai, prašymai, kiti dokumentai ar susirašinėjimas yra siunčiami faksu, elektroniniu paštu, jų originalus visais atvejais įteikiant Mažeikių rajono savivaldybės administracijos ir/ar Pareiškėjo atstovams asmeniškai ir pasirašytinai ar siunčiami registruotu laišku ar per kurjerį kiekvienam iš jų Sutartyje nurodytų atitinkamų adresų.
19. Šalys pareiškia ir garantuoja viena kitai, kad sudarydamos Sutartį, jos nepažeidžia jokių sutarčių ar kitokių įsipareigojimų trečiųjų asmenų atžvilgiu. Šiai Sutarčiai sudaryti nereikia gauti jokių trečiųjų asmenų sutikimų.
20. Šalys Sutartį perskaitė, suprato jos turinį, pasekmes ir tai paliudydamos bei nieko neverčiamos pasirašė šią Sutartį dviem egzemplioriais lietuvių kalba. Abu egzemplioriai turi vienodą teisinę galią. Sutarties Šalys turi po vieną šios Sutarties egzempliorių.
Savivaldybės administracija Pareiškėjas
Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Kodas 167371234
Laisvės g. 8
LT-89223 Mažeikiai
Kodas 167371234
Tel. (8 443) 98 204
Faksas (8443) 25 844
El. paštas savivaldybe@mazeikiai.lt
A. s. LT 774010040700325222
AB Luminor Bank, 40100
Administracijos direktorius
............................................ ............................................
(vardas, pavardė, parašas) (pareigos, vardas, pavardė, parašas)
A.V. A.V.