LIETUVOS BANKO VALDYBA
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS BANKO VALDYBOS 2014 M. GEGUŽĖS 8 D. NUTARIMO NR. 03-76 „DĖL PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO LIETUVOS BANKE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2021 m. spalio 25 d. Nr. 03-169
Vilnius
1. Pakeisti Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos banke
taisykles, patvirtintas Lietuvos banko valdybos 2014 m. gegužės 8 d. nutarimu Nr. 03-76 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos banke taisyklių patvirtinimo“ (toliau – taisyklės):
1.1. pakeisti 19.1.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:
1.2.pakeisti 19.2.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„19.2.2. tiesiogiai atvykus į Lietuvos banką – priimami Lietuvos banko vidaus telefonais: 029, 045 arba pakvietus Lietuvos banko Korporatyvinių paslaugų departamento Dokumentų ir informacijos valdymo skyriaus atsakingą tarnautoją (toliau – DIVS tarnautojas), pirmadieniais–penktadieniais Lietuvos banko darbo valandomis, taip pat ir pietų pertraukos metu, o antradieniais – ir nuo 17.00 iki 19.00 val.“;
1.3. pakeisti 66 punktą ir jį išdėstyti taip:
„66. Atsakymai į elektronines užklausas dėl bendro pobūdžio informacijos paprastai pateikiami per 5 darbo dienas nuo užklausos gavimo dienos, išskyrus užklausas, pagal kompetenciją skirtas Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros, Bankų ir draudimo priežiūros, Teisės ir licencijavimo departamentams.“;
1.4. pakeisti 114 punktą ir jį išdėstyti taip:
1.5. pakeisti 115 punktą ir jį išdėstyti taip: