KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS DOKUMENTŲ VALDYMO, RENGIMO, TVARKYMO, NAUDOJIMO IR KONTROLĖS PROCEDŪRŲ APRAŠO TVIRTINIMO
2017 m. kovo 30 d. Nr. AD-1-429
Kėdainiai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo 10 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“:
1. T v i r t i n u Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir kontrolės procedūrų aprašą (pridedama).
2. Į p a r e i g o j ų struktūrinių padalinių ir struktūrinių teritorinių padalinių vadovus su Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir kontrolės procedūrų aprašu supažindinti skyrių, seniūnijų darbuotojus.
3. P r i p a ž į s t u netekusiais galios Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. rugpjūčio 28 d. įsakymą Nr. AD-1-945 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir kontrolės procedūrų aprašą tvirtinimo“, Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. spalio 21 d. įsakymą Nr. AD-1-1126 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. rugpjūčio 28 d. įsakymo Nr. AD-1-945 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir kontrolės procedūrų aprašą tvirtinimo pakeitimo“, Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2016 m. sausio 12 d. įsakymą Nr. AD-1-36 „Dėl Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir kontrolės procedūrų aprašą tvirtinimo pakeitimo“.
PATVIRTINTA
Kėdainių rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2017 m. kovo 30 d.
įsakymu Nr. AD-1-429
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS DOKUMENTŲ VALDYMO, RENGIMO, TVARKYMO, NAUDOJIMO IR KONTROLĖS PROCEDŪRŲ APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir kontrolės procedūrų aprašas (toliau – aprašas) nustato bendruosius Kėdainių rajono savivaldybės oficialių dokumentų (toliau – dokumentai) valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir kontrolės procedūrų reikalavimus, kurie taikomi nepaisant šių dokumentų parengimo būdo ir laikmenos.
2. Šiame apraše vartojamos sąvokos:
Byla – pagal nustatytus ar pasirinktus požymius kartu sudėti, sugrupuoti ir susisteminti dokumentai.
Dokumento blankas – teisės aktu nustatytos formos blankas, skirtas pildyti ir naudoti kaip dokumentą, išskyrus blanką, kuris užpildytas gali būti teikiamas ir elektroniniu būdu.
Dokumento data – dokumento registravimo data.
Dokumento išrašas – dokumento ištrauka, apimanti tam tikrą dokumento teksto dalį ir parašo rekvizito dalis (be parašo).
Dokumento įforminimas – tai dokumento sutvarkymas griežtai laikantis nustatytų rekvizitų ir jų išdėstymo tvarkos reikalavimų.
Dokumento kopija – reprografijos būdu tiksliai atgamintas dokumentas.
Dokumento rengimas – tai dokumento surašymas pagal nustatytus formos, struktūros, turinio ir kalbos reikalavimus, jo koregavimas, vizavimas ir pasirašymas.
Dokumentų registras – dokumentų registravimo ir apskaitos dokumentas (popieriuje ar skaitmeninėje laikmenoje).
Dokumentų registravimas – dokumento įrašymas į apskaitą, kuri užtikrina jo oficialumo įrodymą.
Dokumentų valdymas – savivaldybės vidaus administravimo sritis, kuri apima dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą.
Rekvizitas – dokumento turinio sudedamoji dalis ar su dokumentu susijusių procedūrų įforminimo elementas.
Rezoliucija – vadovo sprendimas ar nurodymas užduoties vykdytojui, užrašytas ant dokumento. Rezoliucijoje rašoma su dokumentu susijusio pavedimo vykdytojo vardas (vardo raidė) ir pavardė ar struktūrinio padalinio pavadinimas, pavedimo turinys, įvykdymo terminas (jei reikia), pavedimą davusio asmens parašas, data.
Savivaldybės administracijos vadovybė – administracijos direktorius, jo pavaduotojas (-ai).
Savivaldybės vadovybė – savivaldybės meras, jo pavaduotojas (-ai).
Savivaldybės padaliniai – savivaldybės administracijos struktūriniai padaliniai ir struktūriniai teritoriniai padaliniai.
Teisės aktai – savivaldybės tarybos sprendimai, mero potvarkiai, administracijos direktoriaus įsakymai ir jais tvirtinami nuostatai, taisyklės, programos, aprašai ir kiti dokumentai.
Viza – tai pritariamasis ar derinimo įrašas dokumente. Vizą sudaro: vizuojančio asmens pareigų pavadinimas, parašas, vardas (vardo raidė) ir pavardė, data.
II SKYRIUS
DOKUMENTŲ VALDYMO ORGANIZAVIMAS
3. Dokumentų valdymo organizavimo tikslai:
5. Apie savivaldybės dokumentų valdymo reikalavimų pažeidimus Bendrojo skyriaus vedėjas informuoja savivaldybės administracijos direktorių. Savivaldybės administracijos direktorius priima sprendimą dėl nurodytų pažeidimų pašalinimo.
6. Už dokumentų, susijusių su savivaldybės veikla, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir dokumentų užduočių (pavedimų) vykdymo organizavimą savivaldybės administracijos padaliniuose atsakingi jų vadovai.
7. Savivaldybės dokumentų blankų formas pagal Dokumentų rengimo taisyklėse pateiktus blankų formų pavyzdžius rengia ir už blankuose pateiktos informacijos teisingumą atsako Bendrasis skyrius.
8. Savivaldybėje naudojamų dokumentų blankų formos, kurios tvirtinamos savivaldybės teisės aktais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos įstatymu, turi būti suderintos su Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba ir pateiktos Saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų technologinės apsaugos nustatymo komisijai (toliau – Komisija) įvertinti ir priskirti saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų technologinės apsaugos lygiui ir polygiui. Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovai, rengiantys savivaldybės teisės aktų dėl dokumentų blankų formų tvirtinimo projektus, prieš teikdami tvirtinti dokumentų blankų formas, privalo jas suderinti su Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba ir per 10 dienų po savivaldybės teisės akto dėl dokumento blanko formos tvirtinimo priėmimo pateikti Komisijai.
III SKYRIUS
DOKUMENTŲ RENGIMAS
9. Savivaldybės dokumentai rengiami ir įforminami vadovaujantis Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir kontrolės procedūrų aprašu.
9.1. Rengiant asmeniui atsakymą į jo prašymą ar skundą, turi būti nurodyti pagrįsti sprendimo dėl prašymo ar skundo priėmimo motyvai, taip pat turi būti nurodyta, kad šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka (atsižvelgiant į klausimo esmę gali būti pateikiama nuoroda į kitą teisės aktą, kuriame numatyta tokio sprendimo apskundimo tvarka).
10. Teikiami pasirašyti ar tvirtinti dokumentai turi būti nustatyta tvarka įforminti ir vizuoti.
10.1. Savivaldybės teisės aktai ir jais tvirtinami dokumentai turi būti suderinti rengėjų, kitų atsakingų darbuotojų.
10.1.1. Jeigu savivaldybės norminio ar individualaus teisės akto (išskyrus individualius teisės aktus personalo valdymo klausimais) įgyvendinimas yra susijęs su kitų skyrių veikla, teisės akto projektas siunčiamas vizuoti šių skyrių vedėjams.
10.2. Mero potvarkiai veiklos organizavimo klausimais rengiami EDVS. Mero potvarkius veiklos organizavimo klausimais EDVS registruoja mero padėjėja.
10.3. Administracijos direktoriui teikiami tvirtinti dokumentai (aktai, sąrašai, planai, sąmatos ir kt.) turi būti pasirašyti, vizuoti atsakingų valstybės tarnautojų, jei reikia, vizuoti rengėjų.
10.4. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymai veiklos organizavimo klausimais derinami EDVS nekvalifikuotu elektroniniu parašu, popieriniame variante pasirašo tik rengėjas. Norminio teisės akto rengėjas EDVS įsakymo kortelės pastabose privalo nurodyti, kad šis norminis teisės aktas turi būti skelbiamas TAR sistemoje, o sekretorė referentė, kuriai pagal pareigybės aprašą tai priskirta, norminius teisės aktus, pasirašytus administracijos direktoriaus, privalo įdėti į TAR sistemą.
10.5. Direktoriaus tvirtintini norminiai teisės aktai turi būti suderinti EDVS su savivaldybės kalbos tvarkytoja.
11. Kai reikia valstybės tarnautojus ar darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai), pasirašytinai supažindinti su savivaldybės teisės aktais ir jais patvirtintais dokumentais, jei kiti teisės aktai nenustato kitaip, supažindinimo žymos rašomos pačio dokumento antroje pusėje, patvirtintose dokumento kopijose, nuorašuose.
12. Siunčiamieji dokumentai įforminami atitinkamuose blankuose, atsižvelgiant į tai, kas pasirašo dokumentą.
13. Siunčiamuosius dokumentus pagal savo kompetenciją pasirašo savivaldybės meras, savivaldybės administracijos direktorius, savivaldybės padalinių vadovai.
14. Raštus, siunčiamus Lietuvos Respublikos Seimui, Lietuvos Respublikos Vyriausybei, ministerijoms, pasirašo tik savivaldybės meras, savivaldybės administracijos direktorius.
15. Kartu su teikiamu pasirašyti siunčiamuoju dokumentu turi būti pateiktas antrasis šio dokumento egzempliorius, pasirašytas rengėjo.
16. Jeigu siunčiamasis dokumentas turi priedų:
17. Jeigu siunčiamas dokumentas yra atsakomasis, jis teikiamas pasirašyti kartu su gautu dokumentu ar jo kopija, į kurį yra atsakoma.
18. Jeigu siunčiamasis dokumentas adresuotas keliems įvardytiems adresatams, pasirašyti teikiama tiek šio dokumento egzempliorių, kiek nurodyta adresatų. Jei adresatų daugiau nei 4, rašomas adresatų sąrašas. Adresatų sąrašas pasirašančiam vadovui pateikiamas kartu su siunčiamuoju dokumentu.
19. Siunčiamojo dokumento rengėjas, atsižvelgdamas į dokumento, pasirašyto savivaldybės mero, administracijos direktoriaus, svarbą, privalo informuoti Bendrojo skyriaus darbuotoją, atsakingą už siunčiamųjų dokumentų tvarkymą, kad dokumentas turi būti išsiųstas registruotu laišku.
IV SKYRIUS
PARENGTŲ IR GAUTŲ DOKUMENTŲ TVARKYMAS
22. Savivaldybėje parengti ar gauti su savivaldybės veikla susiję dokumentai turi būti registruojami, kad būtų įrodytas jų buvimas savivaldybės padalinių dokumentų apskaitos sistemose ir užtikrinta dokumentų paieška. Savivaldybėje parengti dokumentai registruojami po to, kai jie pasirašomi ar patvirtinami.
23. Teisę matyti ar tvarkyti dokumentus savivaldybės darbuotojams suteikia Bendrasis skyrius pagal savivaldybės padalinių vadovų raštu pateiktus motyvuotus prašymus, suderintus su administracijos direktoriumi.
24. Dokumentai ir gauti raštai savivaldybės administracijos adresatams per EDVS įteikiami Bendrojo skyriaus darbuotojų, atsakingų už dokumentų tvarkymą. Gauti dokumentų ir raštų originalai lieka pas Bendrojo skyriaus darbuotojus, atsakingus už dokumentų tvarkymą. Dokumentų ir gautų raštų priedai savivaldybės adresatams gali būti įteikiami ir tiesiogiai.
25. Dokumentai savivaldybėje registruojami vieną kartą. Savivaldybės teisės aktai, siunčiamieji, kiti savivaldybėje parengti dokumentai registruojami pagal galimybę jų pasirašymo ar tvirtinimo dieną, gauti – jų gavimo dieną. Kol dokumentas neužregistruotas, jokios tolesnės procedūros negali būti atliekamos.
26. Registruojant dokumentus, įrašomi tokie privalomi duomenys:
26.1. dokumente – dokumento registracijos data ir numeris (numerį sudaro dokumentų registro identifikavimo žymuo ir eilės numeris);
27. Savivaldybės dokumentai registruojami atskiruose registruose pagal dokumentų rūšis, saugojimo terminus, jei kiti teisės aktai nenustato kitaip.
28. Pasitarimų, nuolatinių, laikinųjų komisijų, darbo grupių posėdžių protokolų ir kitų dokumentų registravimas ir saugojimas:
28.1. Pasitarimų, kurių pirmininkas yra administracijos direktorius, dokumentus registruoja sekretorė referentė, kuriai pagal pareigybės aprašymą tai priskirta. Dokumentai saugomi Bendrajame skyriuje.
28.2. Pasitarimų, kurių pirmininkas yra savivaldybės meras, dokumentus registruoja darbuotojas, atliekantis savivaldybės mero padėjėjo, patarėjo ar savivaldybės tarybos sekretoriaus pareigas. Dokumentai saugomi pas Tarybos sekretorę.
28.3. Pasitarimų, kurių pirmininkai yra savivaldybės padalinių vadovai, dokumentai registruojami ir saugomi šiuose padaliniuose.
28.4. Nuolatinių, laikinųjų komisijų, darbo grupių posėdžių protokolai ir kiti dokumentai registruojami, toliau tvarkomi ir saugomi tame padalinyje, kurio darbuotojas yra komisijos ar darbo grupės sekretorius (rašo posėdžių protokolus), jei komisijos ar darbo grupės reglamente (nuostatuose) nenustatyta kitaip.
29. Sudarytų nuolatinių, laikinųjų komisijų, darbo grupių posėdžių sekretoriai prieš pirmą posėdį kreipiasi raštu į Civilinės metrikacijos ir archyvo skyrių dėl atitinkamų dokumentų registro identifikavimo žymenų suteikimo ir įrašymo į Dokumentacijos plano papildymų sąrašą.
30. Į elektroniniu paštu gautus paklausimus atsakoma elektroniniu paštu. Paklausėjo pageidavimu rašytinis atsakymas siunčiamas paštu, jei jis nurodo vardą, pavardę ir gyvenamosios vietos adresą.
31. Bendrojo skyriaus darbuotojai, atsakingi už dokumentų tvarkymą, visus gautus dokumentus peržiūri (ar gauta pagal paskirtį, ar nepažeisti paketai (vokai), ar yra visi dokumentai, ar jie nesugadinti, ar dokumentuose yra parašai, ar netrūksta dokumentuose nurodytų pridedamų dokumentų ar priedų) ir sutikrina gautų dokumentų numerius su nurodytaisiais ant voko (jei tokie įrašai yra). Jei pažeidimų ar trūkumų nėra, gauti dokumentai registruojami atitinkamuose registruose.
32. Jei trūksta gautame dokumente nurodytų pridedamų dokumentų ar priedų arba jie apgadinti, jei dokumento tekstas neįskaitomas, dokumentai nebaigti įforminti (nepasirašyti, nepatvirtinti ar pan.), apie tai informuojamas dokumento siuntėjas.
33. Paštu gautų ir tiesiogiai pateiktų dokumentų, adresuotų savivaldybės tarybai, savivaldybės vadovybei, savivaldybės administracijos vadovybei, savivaldybės administracijos padaliniams, pradinį tvarkymą atlieka Bendrojo skyriaus darbuotojai, atsakingi už dokumentų tvarkymą:
33.1. visų lygių teismų šaukimus, pranešimus, procesinius dokumentus pateikia Teisės ir viešosios tvarkos skyriui toliau tvarkyti;
33.2. įvairias sąskaitas faktūras, tarpusavio atsiskaitymo suderinimo aktus, paraiškas gauti lėšas pateikia Apskaitos skyriui toliau tvarkyti (neregistruojami);
33.4. dokumentus, adresuotus Sporto ir turizmo skyriui, Civilinės metrikacijos ir archyvo skyriui, Vaiko teisių apsaugos skyriui pateikia šiems padaliniams registruoti ir toliau tvarkyti;
33.5. dokumentus, adresuotus savivaldybės administracijos padaliniams, pateikia šiems padaliniams toliau tvarkyti;
33.6. laiškus su slaptumo žymomis pateikia neatplėštus darbuotojui, atsakingam už slaptų dokumentų valdymą, registruoti ir toliau tvarkyti. Laiškus, adresuotus savivaldybės vadovybei, savivaldybės administracijos vadovybei, savivaldybės administracijos padalinių vadovams, pateikia neatplėštus savivaldybės vadovybei, savivaldybės administracijos vadovybei, savivaldybės administracijos padalinių vadovams;
34. Bendrojo skyriaus darbuotojai, atsakingi už dokumentų tvarkymą, registruoja ir ne vėliau kaip kitą dieną pateikia:
34.1. dokumentus užsienio kalba – Bendrojo skyriaus vedėjui išversti į lietuvių kalbą ir toliau tvarkyti;
34.2. pažymas apie savivaldybės administracijos tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, išmokėtas pašalpas, palūkanų normų nustatymo raštus – Apskaitos skyriui toliau tvarkyti;
34.3. dokumentus, susijusius su savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymu, – Teisės ir viešosios tvarkos skyriui toliau tvarkyti;
35. Dokumentai, adresuoti administracijos direktoriui ar savivaldybės administracijai, pateikiami:
35.1. Administracijos direktoriui:
35.1.1. Lietuvos Respublikos Prezidento, Lietuvos Respublikos Seimo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir kitų valstybinių institucijų, įmonių, įstaigų, organizacijų raštai, asmenų prašymai ir skundai, kuriuose keliami svarbūs politiniai, visuomeniniai klausimai;
36. Savivaldybės administracijos (administracija@kedainiai.lt) elektroniniu paštu gauti dokumentai, jeigu galima identifikuoti siuntėjo parašą, registruojami EDVS Bendrojo skyriaus darbuotojų, atsakingų už dokumentų tvarkymą, ir perduodami administracijos direktoriui. Elektroninių dokumentų priedai elektroniniu paštu persiunčiami administracijos direktoriaus rezoliucijoje nurodytam vykdytojui.
37. Savivaldybės (meras@kedainiai.lt) elektroniniu paštu gauti dokumentai, jeigu galima identifikuoti siuntėjo parašą, registruojami EDVS Bendrojo skyriaus darbuotojų, atsakingų už dokumentų tvarkymą, ir perduodami savivaldybės merui. Elektroninių dokumentų priedai elektroniniu paštu persiunčiami savivaldybės mero rezoliucijoje nurodytam vykdytojui.
38. Reklaminiai lankstinukai, konferencijų programos, periodiniai leidiniai, kvietimai, sveikinimo laiškai, padėkos ir kita korespondencija, nesusijusi su atsakomybe ir rizika, kylančia dėl dokumentų neįtraukimo į apskaitą, neregistruojami.
39. Dokumentai, atsiųsti ne tuo adresu, persiunčiami adresatui arba grąžinami siuntėjui. Jei dokumentas gautas paštu, kartu persiunčiamas ir vokas.
41. Faksimiliniu ryšiu ir/ar el. p. gauti dokumentai, jei galima identifikuoti siuntėjo parašą, atspausdinami ir registruojami bendra tvarka. Jei vėliau atsiunčiamas gauto dokumento originalas, jis registruojamas ta pačia data ir numeriu. Atsakingi už dokumentų registravimą darbuotojai turi išvengti dvigubo to paties dokumento registravimo.
42. Savivaldybės darbuotojai tiesiogiai gautus dokumentus, adresuotus savivaldybės Tarybai, Tarybos sekretoriui, savivaldybės vadovybei, savivaldybės administracijos vadovybei, privalo ne vėliau kaip kitą dieną perduoti Bendrojo skyriaus darbuotojams, atsakingiems už dokumentų tvarkymą, užregistruoti. Neregistruotus dokumentus, gautus tiesiogiai iš išvardytų asmenų, rezoliucijos vykdytojas taip pat privalo ne vėliau kaip kitą dieną pateikti užregistruoti.
43. Savivaldybės vadovybė, savivaldybės administracijos vadovybė, savivaldybės administracijos padalinių vadovai ant gauto dokumento rašo rezoliuciją. Rezoliucijoje trumpai išdėstoma, kas ir prireikus kokiu būdu turi spręsti dokumente keliamus klausimus, taip pat gali būti nurodomas užduočių įvykdymo terminas.
44. Kai dokumento rezoliucijoje nurodomi keli vykdytojai, Bendrojo skyriaus darbuotojai, atsakingi už dokumentų tvarkymą, šį dokumentą per EDVS pateikia dokumente nurodytiems vykdytojams.
45. Bendrojo skyriaus darbuotojai, atsakingi už dokumentų tvarkymą, įrašo vadovų rezoliucijas į atitinkamus registrus.
46. Savivaldybės mero, savivaldybės tarybos įgalioto asmens, savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytos sutartys registruojamos ir tvarkomos vadovaujantis Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka.
47. Kėdainių rajono savivaldybės dokumentai registruojami vadovaujantis patvirtintu Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Dokumentacijos planu.
48. Administracijos direktoriaus įsakymus veiklos klausimais Bendrojo skyriaus darbuotojai, atsakingi už dokumentų tvarkymą, savivaldybės administracijos struktūriniams padaliniams perduoda per EDVS, savivaldybės administracijos struktūriniams teritoriniams padaliniams per EDVS arba el. paštu. Įstaigoms, įmonėms, organizacijoms gali būti išsiunčiama paštu, el. paštu, perduodama tiesiogiai.
49. Savivaldybės padaliniuose savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų nuorašai, siunčiamieji ir gaunamieji (vidaus ir išorės) bei šių padalinių vidaus dokumentai (protokolai, aktai, pažymos ir kt.) tvarkomi pagal nustatytus reikalavimus šių padalinių darbuotojų, atsakingų už dokumentų tvarkymą.
V SKYRIUS
DOKUMENTŲ NAUDOJIMAS IR KONTROLĖ
50. Dokumentų naudojimas:
50.1. Savivaldybės dokumentais gali naudotis fiziniai ir juridiniai asmenys (toliau – asmenys). Asmenys turi teisę susipažinti su dokumentais (gauti dokumentų kopijas), išskyrus tuos dokumentus, kurių naudojimą riboja įstatymai. Su šiais dokumentais susipažinti ar gauti jų kopijas asmenys turi teisę tų įstatymų nustatyta tvarka. Jei susipažinimą su sutartimis riboja tų sutarčių nuostatos, sprendimą dėl leidimo asmenims susipažinti su tokiomis sutartimis priima savivaldybės administracijos direktorius (jei sutartį pasirašiusi šalis savivaldybė – savivaldybės meras);
50.2. Asmenims dokumentai susipažinti (dokumentų kopijos) pateikiami pagal prašymus, atsiųstus paštu, per pasiuntinį arba elektroninėmis priemonėmis (elektroninių paslaugų portalas), jei yra galimybė identifikuoti asmenį;
50.3. Asmeniui dokumentas susipažinti pateikiamas savivaldybės padalinyje, kuriame saugomas oficialaus dokumento originalas;
50.5. Savivaldybė gali dokumentus (bylas) skolinti teisės aktų nustatyta tvarka:
51. Dokumentų užduočių vykdymo kontrolė:
51.1. Dokumentas turi būti pradėtas nagrinėti (užrašyta rezoliucija) ne vėliau kaip per dvi darbo dienas nuo dokumento gavimo;
51.2. Dokumentai su savivaldybės mero, administracijos direktoriaus rezoliucijomis grąžinami Bendrojo skyriaus darbuotojams, atsakingiems už dokumentų tvarkymą. Bendrojo skyriaus darbuotojai, atsakingi už dokumentų tvarkymą, formuoja pavedimus – pildo pavedimo kortelę EDVS ir per EDVS perduoda dokumentus savivaldybės administracijos padaliniams vykdyti užduotis ir kontroliuoja, ar laikomasi jų vykdymo terminų.
52. Pavedimai neformuojami:
52.1. pagal dokumentus, kuriuose pranešama apie posėdžius, pasitarimus, mokymus ir nurodomi ilgalaikiai tikslai ar gairės, kuriomis reikia nuolat vadovautis darbe. Šie dokumentai pateikiami vykdytojui susipažinti;
52.2. pagal dokumentus, kuriuos savivaldybės meras teikia nagrinėti savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybai;
52.3. pagal dokumentus, kuriuos savivaldybės vadovybė ar savivaldybės administracijos vadovybė paveda nagrinėti bendrovėms, įmonėms ir įstaigoms, priskirtoms savivaldybės administracijos padalinių reguliavimo sričiai;
53. Jeigu rezoliucijoje nurodoma, kad dokumento užduotį vykdyti pavedama keliems vykdytojams, pagrindiniu dokumento užduoties vykdytoju laikomas tas vykdytojas, kuris rezoliucijoje nurodytas pirmasis. Kiti pavedimo vykdytojai yra vienodai atsakingi už pavedimo įvykdymą nurodytu laiku ir pagrindiniam vykdytojui turi pateikti būtiną medžiagą bei pasiūlymus.
54. Vykdytojas privalo teisės aktų nustatyta tvarka informuoti pareiškėją apie klausimo nagrinėjimo eigą, galimybes ir rezultatus. Jeigu klausimą nagrinėjo keli savivaldybės administracijos padaliniai, pareiškėjui pateikiama apibendrinta informacija, kurią pateikia pirmasis vykdytojas.
55. Pavedimo vykdymo terminas nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais ir gali būti nurodomas dokumento tekste ar rezoliucijoje.
57. Jei nenurodyta konkreti pavedimo įvykdymo data ar vykdymo dienų skaičius ir teisės aktai nenustato kitaip, savivaldybės vadovybės, savivaldybės administracijos vadovybės pavedimai turi būti įvykdyti:
58. Informacija savivaldybės tarybos nariams turi būti pateikiama ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo rezoliucijos užrašymo datos.
59. Pratęsti pavedimo vykdymo terminą, kuris nurodytas rezoliucijoje, gali tik šią rezoliuciją rašęs asmuo. Savivaldybės vadovybei ar savivaldybės administracijos vadovybei pratęsus pavedimo vykdymo terminą, vykdytojas privalo apie tai informuoti Bendrojo skyriaus darbuotojus, atsakingus už dokumentų tvarkymą.
60. Jeigu pavedimo vykdytojas negali laiku atlikti užduoties, jis privalo apie tai raštu informuoti pareiškėją ir nurodyti kitą terminą, bet ne ilgesnį kaip 20 darbo dienų nuo gauto dokumento registracijos datos, jei kiti teisės aktai nenustato kitaip.
61. Jeigu pavedimas vykdyti nepriklauso padalinio kompetencijai, vykdytojas privalo per 2 darbo dienas grąžinti dokumentą rezoliuciją rašiusiam asmeniui, kad būtų nurodytas kitas vykdytojas.
62. Už savivaldybės administracijos padaliniams pavestų užduočių įvykdymą nustatytu laiku atsakingi tų padalinių vadovai. Laikoma, kad pavedimas įvykdytas, jeigu išspręsti visi dokumente pateikti klausimai arba paaiškinti klausimo sprendimo būdai. Už pateiktos informacijos apie pavedimo įvykdymą teisingumą atsakingas užduoties vykdytojas.
63. Kiekvieną mėnesį, likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki mėnesio pabaigos, Bendrojo skyriaus darbuotojai, atsakingi už dokumentų tvarkymą, informuoja vykdytojus apie neįvykdytus pavedimus pagal Bendrajame skyriuje registruotus gaunamuosius dokumentus.
64. Pasibaigus mėnesiui, Bendrojo skyriaus darbuotojai, atsakingi už dokumentų tvarkymą, per 5 darbo dienas apibendrina ir Bendrojo skyriaus vedėjui pateikia informaciją apie pavedimų pagal Bendrajame skyriuje registruotus gaunamuosius dokumentus vykdymą.
VI SKYRIUS
BYLŲ TVARKYMAS
66. Atleidžiamas iš pareigų ar perkeliamas į kitas pareigas darbuotojas, atsakingas už bylų (dokumentų) tvarkymą, privalo perduoti kitam darbuotojui, atsakingam už bylų (dokumentų) tvarkymą, ar dokumentų apskaitą tvarkančiam savivaldybės padaliniui, darbuotojui visas turimas bylas (dokumentus). Bylų (dokumentų) perdavimas įforminamas aktu. Kai bylas (dokumentus) perduoda savivaldybės padalinio darbuotojas kitam to paties savivaldybės padalinio darbuotojui, bylų (dokumentų) perėmimo aktą tvirtina to padalinio vadovas. Jeigu bylos (dokumentai) perimamos iš kito savivaldybės padalinio, perėmimo aktą tvirtina administracijos direktorius arba jo įgaliotas asmuo. Perėmimo aktas šiuo atveju suderinamas su perduodančio ir perimančio savivaldybės padalinių vadovais.
67. Savivaldybės padalinio sudarytose nuolatinio ir ilgo saugojimo bylose turi būti sukaupti dokumentai apie padalinio veiklą (metiniai veiklos planai, metinės veiklos ataskaitos ir kiti reikšmingi dokumentai).
68. Savivaldybės padaliniuose esančių dokumentų vertinimą atlieka ir sprendimus dėl tolesnio jų saugojimo ar atrinkimo naikinti siūlo savivaldybės padalinių vadovai, sudarydami dokumentų naikinimo aktus.
69. Kad dokumentai būtų išsaugoti, prieinami reikiamą laiką ir būtų užtikrinta jų paieška, kiekviename savivaldybės padalinyje turi būti sudaryta užbaigtų bylų apskaitos sistema: nustatyti apskaitos dokumentai, jų sudarymo tvarka, savivaldybės administracijos padalinio vadovo teikimu ir administracijos direktoriaus įsakymu paskirti atsakingi darbuotojai už dokumentų valdymą padalinyje. Nuolatinio ir ilgo saugojimo bylas iki perdavimo į archyvą saugo ir už jų apskaitą atsako savivaldybės padalinio vadovas ir paskirti atsakingi darbuotojai.
71. Laikino saugojimo bylų sąrašus sudaro savivaldybės padalinio darbuotojas, atsakingas už dokumentų tvarkymą.
72. Savivaldybės teisės aktų ir jais patvirtintų dokumentų originalai iki perdavimo į archyvą saugomi:
72.2. administracijos direktoriaus įsakymai personalo klausimais – Teisės ir viešosios tvarkos skyriuje;
73. Savivaldybės mero, savivaldybės tarybos įgalioto asmens, savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytos sutartys saugomos vadovaujantis Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
SAVIVALDYBĖS DOKUMENTŲ ĮFORMINIMAS
75. Dokumentai derinami ir įforminami remiantis nuostata, kad valstybės valdžios ir centriniams valstybinio administravimo subjektams siunčiamus dokumentus pasirašo asmuo, turintis teisę priimti valdymo sprendimus, kitais atvejais – siunčiamą dokumentą pasirašiusio asmens pareigos turėtų atitikti gautą dokumentą pasirašiusio asmens pareigas.
76. Savivaldybės dokumentai rengiami ir įforminami šiuose blankuose:
77. Dokumentų nuorašai ir kopijos tvirtinama šiais antspaudais:
78. Struktūrinių padalinių parengtų dokumentų nuorašai ir kopijos tvirtinami Bendrojo skyriaus antspaudu.
79. Siunčiami dokumentai įforminami šiuose blankuose:
80. Savivaldybės administracijos struktūrinis ir teritorinis padalinys siunčiamus ir vidaus dokumentus įformina nustatytos formos blanke:
80.2. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Architektūros ir urbanistikos skyrius (8 priedas);
80.4. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius (10 priedas);
80.5. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvo skyrius (11 priedas);
80.8. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Statybos ir komunalinio ūkio skyrius (14 priedas);
80.11. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Teisės ir viešosios tvarkos skyrius (17 priedas);
80.13. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Žemės ūkio ir aplinkosaugos skyrius (19 priedas);
81. Skyriaus blanke pasirašo vedėjas arba pagal suteiktus įgaliojimus ir kompetenciją (jei tokia teisė nurodyta pareigybės aprašyme) valstybės tarnautojas, seniūnijų blankuose pasirašo seniūnijų seniūnai ir/arba pagal suteiktus įgaliojimus ir kompetenciją (jei tokia teisė nurodyta pareigybės aprašyme) seniūnijų seniūnų pavaduotojai.
82. Seniūnijų seniūnų įsakymai įforminami nustatytos formos blankuose (pasirašo seniūnas):
82.1. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Dotnuvos seniūnijos seniūno įsakymas (31 priedas);
82.2. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Gudžiūnų seniūnijos seniūno įsakymas (32 priedas);
82.3. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Josvainių seniūnijos seniūno įsakymas (33 priedas);
82.4. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Kėdainių miesto seniūnijos seniūno įsakymas (34 priedas);
82.6. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Pelėdnagių seniūnijos seniūno įsakymas (36 priedas);
82.7. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Pernaravos seniūnijos seniūno įsakymas (37 priedas);
82.8. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Surviliškio seniūnijos seniūno įsakymas (38 priedas);
82.10. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Truskavos seniūnijos seniūno įsakymas (40 priedas);
83. Struktūrinių padalinių siunčiamus dokumentus, rašomus ant struktūrinių padalinių blankų, registruoja savivaldybės administracijos Bendrojo skyriaus darbuotojas, kuriam pagal pareigybės aprašymą tai priskirta.
84. Siunčiamus dokumentus, kurie rašomi ant Kėdainių rajono savivaldybės, Kėdainių rajono savivaldybės tarybos ir Kėdainių rajono savivaldybės administracijos blankų, registruoja savivaldybės administracijos Bendrojo skyriaus darbuotojas, kuriam pagal pareigybės aprašymą tai priskirta.
86. Sporto ir turizmo, Civilinės metrikacijos ir archyvo, Vaiko teisių apsaugos skyriai gaunamus ir siunčiamus dokumentus registruoja skyriuose. Už dokumentų, parengtų ant Sporto ir turizmo, Civilinės metrikacijos ir archyvo, Vaiko teisių apsaugos skyrių blankų, išsiuntimą atsakingi šių skyrių darbuotojai. Sporto ir turizmo, Civilinės metrikacijos ir archyvo, Vaiko teisių apsaugos skyrių siunčiami dokumentai gali būti išsiunčiami ir sekretorės referentės, kuriai pagal pareigybės aprašymą tai priskirta.
87. Civilinės metrikacijos ir archyvo skyriaus gaunami ir siunčiami dokumentai, kurie skirti Kėdainių rajono savivaldybės archyvui, registruojami archyve.
88. Kėdainių rajono savivaldybės administracijos seniūnijų gaunami ir siunčiami dokumentai tvarkomi ir registruojami seniūnijose teisės aktų nustatyta tvarka.
89. Gyventojų prašymai dėl socialinės paramos ir paslaugų registruojami Socialinės paramos skyriuje.
90. Raštai dėl įrašymo į rizikos šeimų sąrašus ir stebimų šeimų sąrašus parengti ant VTAS blanko turi būti siunčiami elektroniniu paštu ir įteikiami pasirašytinai, kiti vykdomojo ar informacinio pobūdžio raštai siunčiami elektroniniu paštu.
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
1 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS TARYBA
SPRENDIMAS
Kėdainių rajono savivaldybės
dokumentųvaldymo, rengimo, tvarkymo,
naudojimo ir kontrolės procedūrų aprašo
2 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS MERAS
POTVARKIS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
3 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
4 priedas
kėdainių rajono savivaldybė
J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 500, faks. (8 347) 61 125
El. p. meras@kedainiai.lt. Kodas 111103885 ____________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
5 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS TARYBA
J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 500, faks. (8 347) 61 125, el. p. meras@kedainiai.lt ______________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
6 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJA
Biudžetinė įstaiga. J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 550, faks. (8 347) 61 125
El. p. administracija@kedainiai.lt. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545 ________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
7 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
APSKAITOS SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 540, faks. (8 347) 61 125
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545 ____________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
8 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
ARCHITEKTŪROS IR URBANISTIKOS SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 530, faks. (8 347) 61 125
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545 ________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
9 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
BENDRASIS SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 509, faks. (8 347) 61 125
El. p. bendrasis.skyrius@kedainiai.lt. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545 ________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
10 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
CENTRALIZUOTAS VIDAUS AUDITO SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 506, faks. (8 347) 61 125
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545 _______________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
11 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS IR ARCHYVO SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 550, faks. (8 347) 61 125
El. p. administracija@kedainiai.lt. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Skyriaus duomenys: Didžiosios Rinkos a. 6, LT-57248 Kėdainiai, tel.: (8 347) 50 010, (8 347) 57447
El. p.: metrikacija@kedainiai.lt, archyvas@kedainiai.lt _______________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
12 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
SPORTO ir turizmo SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 550, faks. (8 347) 61125
El. p. administracija@kedainiai.lt. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Skyriaus duomenys: J. Basanavičiaus g. 1A, Kėdainiai, tel. (8 347) 50669, faks. (8 347) 50669, el.p. sportas@kedainiai.lt ________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
13 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 580, faks. (8 347) 69 591
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545 ________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
14 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
STATYBOS IR KOMUNALINIO ŪKIO SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 521, faks. (8 347) 61 125
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545 ________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
15 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
ŠVIETIMO ir kultūros SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 550, faks. (8 347) 61125
El. p. administracija@kedainiai.lt. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Skyriaus duomenys: tel. (8 347) 69590, faks. (8 347) 50669, el.p. svietimas@kedainiai.lt ________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
16 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
VAIKO TEISIŲ APSAUGOS SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 586, faks. (8 347) 69 591
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545 ________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
17 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
TEISĖS IR VIEŠOSIOS TVARKOS SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 569, faks. (8 347) 61 125
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
_______________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
18 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
TURTO VALDYMO SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 515, faks. (8 347) 61 125
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545 ________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
19 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
ŽEMĖS ŪKIO IR APLINKOSAUGOS SKYRIUS
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai, tel. (8 347) 69 594, faks. (8 347) 51 667
El. p. z.u.skyrius@kedainiai.lt. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545 ________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
20 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DOTNUVOS SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga. J.Basanavičiaus g. 36, LT-52788 Kėdainiai
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, Vilties g. 19, Dotnuva, LT-58386 Kėdainių r. sav.
Tel. (8 347) 39300, el.p. dotnuvos.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 188609888
________________________________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
21 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
GUDŽIŪNŲ SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga. J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, Dotnuvėlės g. 1, Gudžiūnai, LT-58276 Kėdainių r. sav.
Tel. (8 347) 45 433, faks. (8 347) 45 433, el. P. gudziunu.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 188624648
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
22 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
JOSVAINIŲ SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga. J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, Kėdainių g. 9, Josvainiai, LT-58185 Kėdainių r.sav.
Tel. (8 347) 73223, faks. (8 347) 73224, el. p. josvainiu.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 288609540
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
23 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
KĖDAINIŲ MIESTO SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, S. Jaugelio-Telegos g. 2, LT-57268 Kėdainiai
Tel. (8 347) 67 287, faks. (8 347) 54 416, el. p. miesto.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 288610090
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
24 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
KRAKIŲ SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga, J. Basanavičiaus g. 36, LT-57288 Kėdainiai
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, Vilniaus g. 18, Krakės, LT-58249 Kėdainių r. sav.
Tel. (8 347) 38124, faks. (8 347) 38 124, el. p. krakiu.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 188624452
|
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
25 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
PELĖDNAGIŲ SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga. J. Basanavičiaus g. 36, LT-52788 Kėdainiai
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, V. Koncevičiaus g. 3, Pelėdnagių k., LT-58160 Kėdainių r. sav.
Tel. (8 347) 67 601, faksas (8 347) 67 612, el. p. pelednagiu.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 188609692
______________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
26 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
PERNARAVOS SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga. J. Basanavičiaus g. 36, LT-52788 Kėdainiai
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, J. Juškytės g. 26, Pernaravos mstl., LT-58026, Kėdainių r. sav.
Tel./faks. (8 347) 42 148, el. p. pernaravos.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 188624833
______________________________________________________________________________
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
27 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SURVILIŠKIO SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga. J. Basanavičiaus g. 36, LT-52788 Kėdainiai
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, Kėdainių g. 29, Surviliškis, LT-58313 Kėdainių r. sav.
Tel./faks. (8 347) 41 133, el. p. surviliskio.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 188609735
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
28 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ŠĖTOS SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga. J. Basanavičiaus g. 36, LT-52788 Kėdainiai
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, Kėdainių g. 6, Šėta, LT-58131 Kėdainių r. sav.
Tel./fax. (8 347 ) 35265, el. p. setos.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 188608829
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
29 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
TRUSKAVOS SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga. J. Basanavičiaus g. 36, 52788, LT-52788 Kėdainiai.
Duomenys kaupiami juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, Liepų g. 2, Pavermenio k., LT-58466 Kėdainių r. sav.
Tel./faks. (8 347) 41369, e. p. truskavos.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 188624790
|
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
30 priedas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VILAINIŲ SENIŪNIJA
Biudžetinė įstaiga. J. Basanavičiaus g. 36, LT-52788, Kėdainiai
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188768545
Seniūnijos duomenys: biudžetinės įstaigos filialas, Parko g. 6, Vilainių k. LT- 58102 Kėdainių r. sav.
Tel. /faks.8-347-68314, e. p. vilainiu.seniunija@kedainiai.lt, filialo kodas 188609354
|
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
31 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
DOTNUVOS Seniūnijos Seniūnas
ĮSAKYMAS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
32 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
GUDŽIŪNŲ Seniūnijos Seniūnas
ĮSAKYMAS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
33 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
JOSVAINIŲ Seniūnijos Seniūnas
ĮSAKYMAS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
34 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
KĖDAINIŲ MIESTO Seniūnijos Seniūnas
ĮSAKYMAS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
35 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
KRAKIŲ Seniūnijos Seniūnas
ĮSAKYMAS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
36 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
PELĖDNAGIŲ Seniūnijos Seniūnas
ĮSAKYMAS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
37 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
PERNARAVOS Seniūnijos Seniūnas
ĮSAKYMAS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
38 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
SURVILIŠKIO Seniūnijos Seniūnas
ĮSAKYMAS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
39 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
ŠĖTOS Seniūnijos Seniūnas
ĮSAKYMAS
Kėdainių rajono savivaldybės dokumentų
valdymo, rengimo, tvarkymo, naudojimo ir
kontrolės procedūrų aprašo
40 priedas
kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS
TRUSKAVOS Seniūnijos Seniūnas
ĮSAKYMAS