ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ANKSTYVOJO PROFESINIO ORIENTAVIMO PROGRAMOS „OPA“ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. rugsėjo 22 d. Nr. A-1277

Šiauliai

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 58 straipsnio 2 dalies 2 punktu ir įgyvendindamas Šiaulių miesto ekonominės plėtros ir investicijų pritraukimo strategijos priemonių planą, patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2019 m. liepos 4 d. sprendimu Nr. T-280 „Dėl Šiaulių miesto ekonominės plėtros ir investicijų pritraukimo strategijos patvirtinimo ir įgaliojimų suteikimo“,

t v i r t i n u Ankstyvojo profesinio orientavimo programos „OPA“ finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

Šis įsakymas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo įteikimo dienos gali būti skundžiamas paduodant skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui adresu: Dvaro g. 81, Šiauliai, arba Regionų apygardos administraciniam teismui bet kuriuose šio teismo rūmuose.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                       Antanas Bartulis

 

 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės administracijos

direktoriaus 2020 m. rugsėjo 22 d.

įsakymu Nr. A-1277

 

 

ANKSTYVOJO PROFESINIO ORIENTAVIMO PROGRAMOS „OPA“ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Ankstyvojo profesinio orientavimo programos „OPA“ (toliau – Programa) finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja pradinių klasių mokinių ankstyvojo profesinio orientavimo programų tikslus, konkurso tvarką, lėšų skyrimo principus, lėšų skyrimo, jų panaudojimo ir atsiskaitymo tvarką. Programa skirta Šiaulių miesto bendrojo ugdymo mokyklų 1–4 klasių mokiniams.

 

2.    Programos vykdytojas – Šiaulių miesto institucija, turinti teisę vykdyti profesinį mokymą, teikti profesinio orientavimo paslaugas, parengusi paraišką ir pasirengusi įgyvendinti ankstyvojo profesinio orientavimo programą.

 

3.    Programos tikslas – supažindinti mokinius su konkrečios profesijos darbo aplinka, technologijomis, įranga, motyvuoti juos domėtis darbo rinkoje populiariomis profesijomis, karjeros galimybėmis.

 

4.    Programą sudaro profesinio veiklinimo užsiėmimai, kurie vykdomi miesto profesinio mokymo įstaigų mokomosiose dirbtuvėse,  laboratorijose ir specializuotuose kabinetuose.

 

II SKYRIUS

PROGRAMOS FINANSAVIMAS, KONKURSO TVARKA IR LĖŠŲ SKYRIMO PRINCIPAI

 

 

5.    Lėšos Programai finansuoti kiekvienais metais numatomos Šiaulių miesto savivaldybės švietimo prieinamumo ir kokybės užtikrinimo programoje.

6.    Programa susideda iš ne mažiau kaip 2 akademinių valandų trukmės užsiėmimų ne didesnei kaip 20 mokinių grupei. Programos vienos grupės vienam užsiėmimui skiriama 70 eurų.

7.    Lėšos programoms finansuoti skiriamos konkurso būdu, atsižvelgiant į Šiaulių miesto savivaldybės biudžete (toliau – savivaldybės biudžetas) numatytas lėšas.

8.    Programos finansavimo konkurso (toliau – konkursas) tikslas  įvertinti ir atrinkti programas, tinkamas finansuoti Savivaldybės biudžeto lėšomis.

9.    Visa su konkursu susijusi informacija skelbiama Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) interneto svetainėje.

10Savivaldybei paskelbus programų konkursą, programos vykdytojas teikia paraišką programų finansavimo konkursui (toliau – paraiška, 1 priedas).

11Paraiška teikiama elektroninėmis priemonėmis (pasirašyta saugiu elektroniniu parašu).

12Kartu su programos paraiška pateikiama:

12.1programos teikėjo registravimo pažymėjimo kopija;

12.2programos teikėjo įstatų (nuostatų) kopija.

13Paraiška nesvarstoma, jei pateikta pasibaigus nustatytam paraiškų priėmimo terminui.

14Savivaldybės administracijos direktorius sudaro paraiškų vertinimo komisiją (toliau – Komisija).

15Komisija įvertina pateiktas paraiškas pagal paraiškų vertinimo kriterijus (2 priedas).

16Komisija, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

16.1. gauti iš programos vykdytojo papildomus duomenis ir (ar) dokumentus, reikalingus programai įvertinti;

16.2. prireikus prašyti patikslinti programos vykdytojo pateiktą informaciją.

17. Komisijos nariai, vykdydami savo funkcijas, privalo:

17.1. užtikrinti informacijos, susijusios su jų veikla Komisijoje, konfidencialumą, kol nepriimtas galutinis sprendimas dėl programos įvertinimo;

17.2. laiku pateikti programos vertinimą.

18. Komisijos narys, pažeidęs Aprašo nuostatas ar kitus teisės aktus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

19. Komisijos pirmininkas:

19.1. kviečia Komisijos posėdžius;

19.2. atstovauja Komisijai;

19.3. atsako už Komisijos veiklą;

19.4. pasirašo Komisijos dokumentus.

20. Komisijos sekretorius:

20.1. organizuoja Komisijos darbą;

20.2. protokoluoja Komisijos posėdžius;

20.3. teikia reikalingą informaciją Komisijos nariams ir programų teikėjams;

20.4. atsako už savalaikį programų teikėjų informavimą apie Komisijos priimtus sprendimus.

21. Komisijos sprendimai priimami Komisijos posėdyje. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių.

22. Finansuojamų programų sąrašas tvirtinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

23. Bendrojo ugdymo mokyklos Programos užsiėmimų pasirinkimus derina su programos vykdytoju. 

24. Programos vykdytojas Savivaldybės administracijos Žmonių gerovės ir ugdymo departamento Švietimo skyriui pateikia programos įgyvendinimo tvarkaraštį (3 priedas).

25. Savivaldybės administracija ir programos vykdytojas sudaro Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį.

 

III SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

26. Lėšos gali būti skiriamos šioms programai vykdyti reikalingoms išlaidų rūšims:

26.1. būtinosioms prekėms ir paslaugoms įsigyti;

26.2. darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms darbuotojams, tiesiogiai susijusiems su programos įgyvendinimu.

27. Lėšos neskiriamos:

27.1. pelno siekiančiai veiklai;

27.2. ilgalaikiam turtui įsigyti, pastatų ir patalpų rekonstrukcijai, kapitaliniam remontui;  

27.3. degalams įsigyti;

27.4. transporto paslaugoms apmokėti.

28. Lėšas programos vykdytojui Savivaldybės administracija perveda pagal pasirašytą sutartį ir sutarties priedus.

29. Lėšos pervedamos į programos vykdytojo nurodytą sąskaitą atsižvelgiant į programos vykdymo terminus.

30. Programos vykdytojas skirtas lėšas gali naudoti tik sutartyje nurodytiems tikslams įgyvendinti ir tik pagal nurodytą tikslinį lėšų paskirstymą.  

31. Programos vykdytojas už programos įgyvendinimą ir skirtų lėšų panaudojimą atsiskaito sutartyje nustatyta tvarka.

32. Programos vykdytojas praranda teisę dalyvauti konkurse, jei, gavęs Savivaldybės finansavimą, už projekto įgyvendinimą neatsiskaitė nustatyta tvarka.

 

IV SKYRIUS

KONTROLĖ, ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

33. Programos vykdytojas atsako už programos įgyvendinimą ir tikslinį lėšų panaudojimą.

34. Programos vykdytojas teikia Savivaldybės administracijos padaliniams prašomą informaciją apie programos vykdymą ir skirtų lėšų panaudojimą.

35. Programos vykdytojas, pateikęs klaidingas žinias apie programos vykdymą ar ne pagal paskirtį panaudojęs Savivaldybės biudžeto lėšas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

36. Visi kilę klausimai ar ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

37. Informacija apie programos vykdymą, t. y. programos trumpas aprašymas, nuotraukos ar vaizdo medžiaga iš organizuotų užsiėmimų, ataskaitos ir kita aktuali informacija, susijusi su programos, finansuojamos iš Savivaldybės biudžeto lėšų, vykdymu, skelbiama programos vykdytojo interneto svetainėje ir socialinių tinklų paskyrose.

______________________