PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS DOKUMENTŲ TVARKYMO IR APSKAITOS DOKUMENTŲ VALDYMO SISTEMOJE „AVILYS“ TVARKOS APRAŠO, PATVIRTINTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2017 M. GRUODŽIO 15 D. ĮSAKYMU NR. A-1101(4.1E), PAKEITIMO

 

2019 m. vasario 11 d. Nr. A-101

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos administracinės naštos mažinimo įstatymo 3 ir 4 straipsniais, Elektroninių dokumentų valdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. V-158, 5 punktu:

1. P a k e i č i u  Panevėžio miesto savivaldybės dokumentų tvarkymo ir apskaitos dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. gruodžio 15 d. įsakymu Nr. A-1101(4.1E), taip:

1.1. 8 punkte po žodžio „Savivaldybės“ įrašau žodžius „tarybos sprendimai“, 14 ir 78 punktuose išbraukiu žodžius „Vaiko teisių apsaugos“;

1.2. V skyriaus 57 punkte išbraukiu žodžius „Iniciatyvinis raštas rengiamas kaip siunčiamo dokumento projektas“;

1.3. VI skyriaus 103 punktą išdėstau nauja redakcija:

103. Savivaldybės mero potvarkius ir administracijos direktoriaus įsakymus kasmetinių ir tikslinių atostogų klausimais vizuoja Vidaus administravimo skyriaus vedėjas. Savivaldybės mero potvarkius ir administracijos direktoriaus įsakymus personalo, komandiruočių klausimais vizuoja Vidaus administravimo skyriaus vedėjas ir pagal poreikį – Teisės ir viešosios tvarkos skyriaus specialistai.“;

1.4. VI skyriaus 81 punktą papildau 81.1–81.5 papunkčiais ir jį išdėstau nauja redakcija:

81. Vidaus susirašinėjimas vykdomas:

81.1. Vidaus susirašinėjimo dokumentai (tarnybiniai pranešimai, prašymai, sutikimai ir pan.), adresuoti Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vadovams, susirašinėjimo dokumentai tarp padalinių rengiami, vizuojami ir toliau tvarkomi, naudojant DVS „Avilys“ šablonus, pasirašomi DVS „Avilys“ priemonėmis, registruojami vieną kartą kaip vidaus dokumentai. Vidaus susirašinėjimui nenaudojami blankai.

81.2.  Savivaldybei pavaldžių įstaigų (toliau – Įstaigų) susirašinėjimas su Savivaldybe ir Savivaldybės administracija vykdomas naudojant DVS „Avilys“.

81.3.  Įstaigų vadovų dokumentai (prašymai, veiklos ataskaitos ir kt.), adresuoti Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vadovams, rengiami, vizuojami ir toliau tvarkomi, naudojant DVS „Avilys“ šablonus. Pasirašomi DVS „Avilys“ priemonėmis, registruojami Savivaldybės administracijos vidaus dokumentų registruose.

81.4.  Įstaigų vadovų parengtus dokumentus vizuoja kuruojantis įstaigą Savivaldybės administracijos skyriaus vedėjas ir kuruojantis skyrių Administracijos direktoriaus pavaduotojas.

81.5.  Įstaigų statistinės, finansinės ataskaitos, pažymos, projektai ir kiti dokumentai, kurie yra vidaus dokumentai ir kurių Dokumentacijos plane nurodytas saugojimo terminas yra trumpas (ne ilgiau kaip 10 metų) ir neperduodami kitiems fiziniams ar juridiniams asmenims, įstaigos veiklos elektroniniai dokumentai pasirašomi DVS „Avilys“ priemonėmis, registruojami Savivaldybės administracijos vidaus dokumentų registruose.“.

2. P a v e d u Savivaldybės administracijos skyrių vedėjams su šiuo įsakymu supažindinti pavaldžius darbuotojus.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                      Rimantas Pauža