Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2019 M. RUGSĖJO 11 D. NUTARIMO NR. 934 „Dėl Profesinio mokymo lėšų skaičiavimo vienam mokiniui, kuris mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą (išskyrus pataisos pareigūnų profesinio mokymo ir vidaus reikalų profesinio mokymo įstaigų vykdomas programas), metodikos patvirtinimo“ PAKEITIMO

 

2021 m. gruodžio 29 d. Nr. 1147

Vilnius

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Pakeisti Profesinio mokymo lėšų skaičiavimo vienam mokiniui, kuris mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą (išskyrus pataisos pareigūnų profesinio mokymo ir vidaus reikalų profesinio mokymo įstaigų vykdomas programas), metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. rugsėjo 11 d. nutarimu Nr. 934 „Dėl Profesinio mokymo lėšų skaičiavimo vienam mokiniui, kuris mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą (išskyrus pataisos pareigūnų profesinio mokymo ir vidaus reikalų profesinio mokymo įstaigų vykdomas programas), metodikos patvirtinimo“:

1.1. Pakeisti 6.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

6.1vidutinis sąlyginis mokytojo pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas (R) yra lygus 8,45;“.

1.2. Papildyti 6.6.4 papunkčiu:

6.6.4. mokiniui, kuris individualiai mokomas praktinio vairavimo pagal profesinio mokymo programą (jos dalį), priskiriamą Metodikos 2 priedo 11.2 papunktyje nurodytam švietimo posričiui, – taikant indeksavimo koeficientą (i), kuris apskaičiuojamas pagal formulę: i = (1 – v) + v*n, čia v – sąlyginė individualaus praktinio vairavimo mokymo valandų dalis nuo bendro formaliojo profesinio mokymo programos (jos dalies) valandų skaičiaus, kuri yra lygi 0,02 – kai teisės aktuose, reglamentuojančiuose individualaus praktinio vairavimo mokymo trukmę, nustatytų minimalių individualaus praktinio vairavimo mokymo valandų, būtinų siekiant atitinkamos kvalifikacijos (toliau – minimalios individualaus praktinio vairavimo mokymo valandos), dalis nuo bendro formaliojo profesinio mokymo programos (jos dalies) valandų skaičiaus sudaro ne daugiau kaip 5 procentus, 0,04 – kai minimalių individualaus praktinio vairavimo mokymo valandų dalis nuo bendro formaliojo profesinio mokymo programos (jos dalies) valandų skaičiaus sudaro daugiau kaip 5, bet ne daugiau kaip 10 procentų, 0,06 – kai minimalių individualaus praktinio vairavimo mokymo valandų dalis nuo bendro formaliojo profesinio mokymo programos (jos dalies) valandų skaičiaus sudaro daugiau kaip 10 procentų; n – bazinis grupės mokinių skaičius, nurodytas Metodikos 6.5 papunktyje.“

1.3. Pakeisti 8 punktą ir jį išdėstyti taip:

8. Lėšos švietimo pagalbai, tenkančios vienam mokymosi kreditui, sudaro 0,0072 BD, o tais atvejais, kai mokinys dėl įgimtų arba įgytų sutrikimų turi vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių, šios lėšos didinamos 5 procentais, didelių arba labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių – 15 procentų.

1.4. Papildyti 17 punktu:

17. Metodikos 2 priedo 11.2 papunktyje nurodytam švietimo posričiui priskiriamų formaliojo profesinio mokymo programų, pagal kurias mokiniai individualiai mokomi praktinio vairavimo, sąrašas, jų bendras valandų skaičius ir minimalių individualaus praktinio vairavimo mokymo valandų skaičius skelbiami Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos interneto svetainėje. Informaciją apie šias programas Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai iki kiekvienų metų kovo 1 d. teikia Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras.“

2. Nustatyti, kad šis nutarimas įsigalioja 2022 m. sausio 1 d.

 

 

 

Ministrė Pirmininkė                                                                            Ingrida Šimonytė

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                                   Jurgita Šiugždinienė