ASMENS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMO CENTRO

PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMO CENTRO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2009 M. BIRŽELIO 12 D. ĮSAKYMO NR. 1-26 „DĖL PRAŠYMŲ ASMENS DOKUMENTAMS IŠDUOTI, PAKEISTI, ĮFORMINTI REGISTRAVIMO, UŽSAKYMŲ ASMENS DOKUMENTAMS IŠRAŠYTI FORMAVIMO IR DUOMENŲ APIE ASMENS DOKUMENTŲ GALIOJIMĄ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR KAI KURIŲ TEISĖS AKTŲ PRIPAŽINIMO NETEKUSIAIS GALIOS“ PAKEITIMO

 

2014 m. gruodžio 23 d. Nr. 1-78

Vilnius

 

 

1. Pakeičiu Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkos aprašą, patvirtintą Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2009 m. birželio 12 d. įsakymu Nr. 1-26 „Dėl Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkos aprašo patvirtinimo ir kai kurių teisės aktų pripažinimo netekusiais galios“:

1.1. Išdėstau 1 punktą taip:

1. Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti (toliau – išduoti) registravimą ir koregavimą Asmens dokumentų išrašymo sistemoje, biometrinių duomenų nuskaitymą ir registravimą, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimą ir jų perdavimą Asmens dokumentų išrašymo centrui prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – Asmens dokumentų išrašymo centras), asmens dokumentų išrašymą, asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje ir kvalifikuotų sertifikatų įrašymą į asmens dokumentą, bei kontaktinės elektroninės laikmenos aktyvavimo duomenų (slaptažodžių) (toliau – PIN kodų) sukūrimą, išrašytų asmens dokumentų perdavimą teritorinių policijos įstaigų migracijos padaliniams (toliau – migracijos tarnybos), Valstybės tarnybos departamentui, Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai (toliau – Užsienio reikalų ministerija) ar kitoms įstaigoms, atsakingoms už atitinkamų asmens dokumentų išdavimą, asmens dokumentų ir asmens dokumentų kontaktinės elektroninės laikmenos aktyvavimo duomenų (slaptažodžio) įteikimą, sertifikatų aktyvavimą, asmens dokumentų apskaitą, saugojimą, duomenų apie asmens dokumento galiojimą arba negaliojimą, galiojimo laiko pratęsimą įvedimą į sistemą bei ataskaitų formavimą.“

1.2. Papildau 2.21 papunkčiu:

2.21. Diplomatinio paso išdavimą – Lietuvos Respublikos diplomatinės tarnybos įstatymu;“

1.3. Išdėstau 4.8 papunktį taip:

4.8. Darbuotojas – įgaliotas tarnybos valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ar konsulinis pareigūnas.“

1.4. Išdėstau 4.12 papunktį taip:

4.12. Mobili biometrinių duomenų registravimo įranga (toliau – mobili įranga) – nešiojama biometrinių duomenų registravimo įranga, kuria teisės aktų, reglamentuojančių asmens dokumentų išdavimą, nustatytais atvejais fotografuojamas negalintis atvykti į tarnybą asmuo, pateikiantis prašymą išduoti, pakeisti ar įforminti asmens dokumentą, nuskaitomi šio asmens pirštų atspaudai, suformuojamas jo parašas, prireikus, registruojami kiti duomenys, reikalingi užpildyti prašymo formą.“

1.5. Išdėstau 4.14 papunktį taip:

„4.14. Prašymo forma – teisės aktuose, reglamentuojančiuose asmens dokumentų išdavimą, nustatytos formos blankas, užpildomas registruojant prašymą išduoti, pakeisti ar įforminti asmens dokumentą.“

1.6. Išdėstau 4.17 papunktį taip:

4.17. Stacionari biometrinių duomenų registravimo įranga (toliau – stacionari stotis) – prie vienos ar kelių tarnybos kompiuterinių darbo vietų prijungta biometrinių duomenų registravimo įranga, kuria fotografuojamas asmuo, pateikiantis prašymą išduoti, pakeisti ar įforminti asmens dokumentą, nuskaitomi šio asmens pirštų atspaudai, suformuojamas jo parašas, prireikus, registruojami kiti duomenys, reikalingi užpildyti prašymo formą.“

1.7. Išdėstau 4.18 papunktį taip:

„4.18. Tarnyba – institucija, kuriai teisės aktų nustatyta tvarka suteikta teisė registruoti biometrinius duomenis ir / arba prašymus, išduoti išrašytus asmens dokumentus: konsulinės įstaigos ir diplomatinės atstovybės (toliau – konsulinės įstaigos), migracijos tarnybos, Valstybės tarnybos departamentas, Užsienio reikalų ministerija ar kita įstaiga, atsakinga už prašymų registravimą ir / ar atitinkamų asmens dokumentų išdavimą.“

1.8. Išdėstau 6 punktą taip:

6. Vartotojų teises sistemoje vykdyti vieną ar kitą veiksmą, įrašyti ar paimti iš Gyventojų registro duomenis administruoja Gyventojų registro tarnyba.“

1.9. Išdėstau 11 punktą taip:

11. Darbuotojui gali būti administratoriaus suteikta teisė atlikti daugiau nei vieną veiksmą, išskyrus apraše nurodytas išimtis.“

1.10. Išdėstau 16 punktą taip:

16. Prašymų registravimo ekraninėje formoje įvedamas asmens kodas, nurodoma asmens dokumento, kuriam registruojamas prašymas, rūšis, kokia tvarka (bendra ar skubos) turės būti išrašomas asmens dokumentas (jei išdavimas skubos tvarka numatytas atitinkamo dokumento išdavimą reglamentuojančiuose teisės aktuose), jei rinkliava ar konsulinis mokestis sumokėti – įmokos dydis ir data arba dokumento, patvirtinančio atleidimą nuo rinkliavos arba konsulinio mokesčio, duomenys, pateikto keičiamo dokumento arba dokumento, kurio pagrindu bus priimamas sprendimas, rekvizitai. Jei numatyta atitinkamo asmens dokumento išdavimą reglamentuojančiuose teisės aktuose, registruojami (nuskaitomi arba įkraunami iš elektroninių nešėjų bei sutikslinami) biometriniai duomenys, parašas, užpildomi kiti prašymo ekraninės formos laukeliai. Jei asmens kodo Gyventojų registre nėra arba jei būtina sutikslinti asmens duomenis Gyventojų registre, vadovaujamasi VIII skyriaus nuostatomis.“

1.11. Išdėstau 18 punkto antrąją pastraipą taip:

Jei atitinkamo asmens dokumento išdavimą reglamentuojantis teisės aktas reikalauja, kad prašymas būtų pildomas ranka iš anksto paruoštoje formoje, prašymas gali būti nespausdinamas. Tokiu atveju sistemos suteiktąjį prašymo registracijos numerį darbuotojas nustatytoje prašymo formos vietoje užrašo ranka. Prašymas sistemoje atpažįstamas tik pagal sistemos suteiktąjį registracijos numerį.“

1.12. Išdėstau 22.3 papunktį taip:

22.3. registruoti asmens biometrinius duomenis ir parašą biometrinių duomenų registravimo įranga Aprašo VII skyriuje ir 7 priede nustatyta tvarka;“

1.13. Išdėstau 23.1 papunktį taip:

23.1. prašymo formos nustatytoje vietoje priklijuojama asmens pateikta jo amžių ir Nuotraukų asmens dokumentams reikalavimus, patvirtintus Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2002 m. gruodžio 6 d. įsakymu Nr. 569 „Dėl Nuotraukų asmens dokumentams reikalavimų patvirtinimo“, atitinkanti nuotrauka;“

1.14. Išdėstau 23.2 papunktį taip:

23.2. duodama asmeniui ryškiai rašančiu juodu rašikliu pasirašyti prašymo formos nustatytame parašo formavimo langelyje;“

1.15. Papildau 23.21 papunkčiu:

23.21. dokumentų skaitytuvu nuskaitoma prašymo forma su priklijuota asmens nuotrauka ir parašo formavimo langelyje esančiu asmens parašu ir į Gyventojų registrą įrašomi nuskaityti veido ir parašo atvaizdai.“

1.16. Išdėstau 25.8 papunktį taip:

25.8. Prašymo forma pildoma ranka arba naudojama iš sistemos atsispausdinta prašymo forma be registracijos numerio, kuri pagal asmens pateiktus dokumentus papildoma, ir preliminarus prašymas duodamas asmeniui pasirašyti. Duomenų įrašymo į sistemą metu suteiktąjį prašymo registracijos numerį į tokią jau asmens pasirašytą „išankstinę“ prašymo formą darbuotojas įrašo ranka. Ant prašymo nuotrauka priklijuojama tuo atveju, jei asmuo reikalauja pageidauja jo veido atvaizdą formuoti iš nuotraukos.“

1.17. Išdėstau 26.2.8 papunktį taip:

26.2.8. nuskaitytieji biometriniai duomenys bei kiti duomenys įrašomi į centrinę duomenų bazę. Prašymas sutikslinamas su Gyventojų registru, papildomas trūkstamais duomenimis ir atspausdinamas;“

1.18. Pripažįstu netekusiu galios 26.5 papunktį.

1.19. Išdėstau 26.7 papunktį taip:

26.7. Prašymo forma pildoma ranka arba naudojama iš sistemos atsispausdinta prašymo forma be registracijos numerio, kuri pagal asmens pateiktus dokumentus papildoma, ir preliminarus prašymas duodamas asmeniui pasirašyti. Duomenų įrašymo į sistemą metu suteiktąjį prašymo registracijos numerį į tokią jau asmens pasirašytą „išankstinę“ prašymo formą darbuotojas įrašo ranka. Ant prašymo nuotrauka priklijuojama tuo atveju, jei asmuo pageidauja jo veido atvaizdą formuoti iš nuotraukos.“

1.20. Papildau 291 punktu:

291. Prašymų registravimas, kai neveikia sąsaja su Gyventojų registru ir nėra žinomas asmens kodas (Aprašo 21.9 punkto atvejis), aprašytas VI skyriuje.“

1.21. Išdėstau 31 punktą taip:

31. Sistemoje realizuota galimybė registruoti prašymus tokiu būdu, kad prašymą registruoja ir į centrinę duomenų bazę patalpina viena tarnyba, o sprendimą išduoti (pakeisti) asmens dokumentą priima ir apie tai pažymi sistemoje – kita tarnyba.“

1.22. Išdėstau 32 punktą taip:

32. Tarnyba, neturinti įgaliojimų priimti sprendimo išduoti (pakeisti) asmens dokumentą, prašymus, dėl kurių vykdymo sprendimo išduoti (pakeisti) asmens dokumentą priėmimas perduodamas kitai tarnybai, Prašymų sąrašo ekraninėje formoje pažymi „Siunčiamas į MD“.“

1.23. Išdėstau 33 punktą taip:

33. Tuo atveju, kai sprendimą išduoti (pakeisti) asmens dokumentą priima kita, nei prašymą registravusi tarnyba, prašymo numeris sistemoje formuojamas pagal prašymą registravusiai tarnybai priskirtus registracijos numerius ir jų eiliškumą.“

1.24. Išdėstau 34 punktą taip:

34. Sprendimą išduoti (pakeisti) asmens dokumentą įgyvendinanti tarnyba turi galimybę pažymėti prašymus, kuriems priimtas sprendimas neišduoti (nepakeisti) asmens dokumento. Prašymų sąraše pažymėjus langelį „Negaminti dokumento“, prašymas pervedamas į būseną „NEGAMINTI“, kuri neleidžia prašymo pervesti į būseną „PARUOŠTAS“. Laikinai, iki 3 mėn., tokie prašymai gali būti matomi Prašymų sąraše nuspaudus klavišą „Neigiami sprendimai“. Prašymų registre prašymai, kuriems įvesta žyma apie priimtą sprendimą neišduoti (nepakeisti) asmens dokumento, atspausdinami su pastaba „Negaminti“.“

1.25. Išdėstau 52 punktą taip:

52. Tais atvejais, kai tarnybos darbuotojas neturi įgaliojimų įrašyti, taisyti ar keisti asmens, kurio prašymas registruojamas sistemoje, duomenų, nustačius, kad prašyme ar kituose pateiktuose dokumentuose nurodyti duomenys nesutampa su duomenimis, esančiais Gyventojų registre, jei tai yra nustatyta asmens dokumento išdavimą reglamentuojančiame teisės akte, užpildyto prašymo kopija, pažymėjus nesutampančius duomenis, turi būti išsiunčiama Gyventojų registro tarnybai.“

1.26. Išdėstau 55.2 papunktį taip:

55.2. iškvietus užsakymo formavimo funkciją, pasirenkama asmens dokumento rūšis. Jei atitinkamo dokumento išdavimą reglamentuojančiuose teisės aktuose numatytas išdavimas skirtinga skubos tvarka, pasirenkama, kokios skubos prašymus norima įtraukti į užsakymą (bendra tvarka, skubos tvarka per 1 darbo dieną, skubos tvarka per 5 darbo dienas ar kt.). Gautame paruoštų, bet neišsiųstų prašymų sąraše pasirinkęs prašymo registracijos numerį, tarnybos darbuotojas gali iš Gyventojų registro peržiūrai ir (ar) koregavimui išsikviesti prašymą pateikusio asmens duomenis arba sąraše pažymėti prašymus, kurių nepageidauja įtraukti į eilinį užsakymą;“

1.27. Išdėstau 56.1.5 papunktį taip:

56.1.5. jei nuo pirmo į užsakymą įtraukiamo prašymo išduoti asmens dokumentus bendra tvarka praėjo savaitė ir nepilnas užsakymas nebuvo perduotas anksčiau;“

1.28. Išdėstau 56.2 papunktį taip:

56.2. Per vieną dieną iš to paties Užsakovo Asmens dokumentų išrašymo centrui gali būti perduotas ne daugiau nei vienas užsakymas išrašyti asmens dokumentus skubos tvarka per 1 darbo dieną ir ne daugiau nei vienas – išrašyti asmens dokumentus skubos tvarka per 5 darbo dienas. Užsakymai išrašyti asmens dokumentus bendra tvarka, jei į juos įtraukta mažiau kaip 50 prašymų, perduodami Asmens dokumentų išrašymo centrui ne dažniau kaip kartą per savaitę, išskyrus prašymus išrašyti asmens dokumentus, kurių užsakomi labai maži kiekiai (tarnybinius pasus, diplomatinius pasus, užsieniečio pasus, leidimus gyventi Lietuvos Respublikoje ir pan.).“

1.29. Išdėstau 91 punktą taip:

91. Jeigu prašymai išduoti asmens dokumentus skubos tvarka per 1 darbo dieną Asmens dokumentų išrašymo centrui buvo perduoti iki 13 val., asmens dokumentai išrašomi prašymų gavimo dieną ir perduodami tiesiogiai įgaliotiems Užsakovų darbuotojams arba pasiuntinių pašto tarnybai ne vėliau kaip iki tos pačios Asmens dokumentų išrašymo centro darbo dienos pabaigos. Pasiuntinių pašto tarnyba ne vėliau kaip kitą darbo dieną juos pristato Užsakovams.“

1.30. Išdėstau 92 punktą taip:

92. Asmens dokumentai pagal prašymus išduoti skubos tvarka per 5 darbo dienas, išrašomi tą pačią arba kitą darbo dieną po gavimo ir perduodami tiesiogiai įgaliotiems Užsakovo darbuotojams arba pasiuntinių pašto tarnybai kartu su bendrąja siunta ne rečiau kaip du kartus per savaitę bei pasiuntinių pašto tarnybos pristatomi atitinkamiems Užsakovams ne vėliau kaip kitą darbo dieną.“

1.31. Išdėstau 96 punktą taip:

96. Ne mažiau kaip trijų darbuotojų akivaizdoje atidaroma asmens dokumentų pakuotė, asmens dokumentai ir PIN kodo vokeliai suskaičiuojami, patikrinama, ar numeriai atitinka nurodytus lydraštyje (-iuose). Sutikrinami ir pasižymimi koreguoti neįvykdytų (atmestų) prašymų numeriai, patikrinama, ar yra įvykdyti pakartotinai siųsti (koreguoti) prašymai.“

1.32. Išdėstau 98 punktą taip:

98. Nustačius, kad pakuotė pažeista ir / ar trūksta asmens dokumentų ir / ar PIN kodo vokelių, apie tai nedelsiant informuojamas Asmens dokumentų išrašymo centras. Tarnybos vadovo pavedimu nuo nustatyto (-ų) asmens dokumentų pakuotės pažeidimo ir / ar asmens dokumentų ir / ar PIN kodo vokelių trūkumo teisės aktų nustatyta tvarka atliekamas patikrinimas, surašoma jo išvada. Išvados kopija pateikiama Asmens dokumentų išrašymo centrui. Asmens dokumentų išrašymo sistemoje išvadą dėl nustatyto asmens dokumento trūkumo surašiusi institucija nedelsdama paskelbia, kad asmens dokumentas dingo.“

1.33. Išdėstau 107 punktą taip:

107. Jeigu teisės aktuose nenustatyta kitaip, išrašytas asmens dokumentas negalioja tol, kol asmens dokumentas nepaskelbiamas galiojančiu (informacija apie dokumento įteikimą įvedama į sistemą arba asmens dokumentas galiojančiu nuo nurodytos datos sistemoje paskelbiamas automatiniu būdu).“

1.34. Išdėstau 108 punktą taip:

108. Jei išrašytas asmens dokumentas neįteiktas per teisės akte, reglamentuojančiame šio asmens dokumento išdavimą, nustatytą laiką, šis asmens dokumentas tampa negaliojančiu, jei teisės akte, reglamentuojančiame šio asmens dokumento išdavimą, nenustatyta kitaip.“

1.35. Išdėstau 110 punktą taip:

110. Žymai apie neįteikto dokumento nurašymą įvesti skirta ekraninė forma „Nurašyti brokuoti neįteiktą dokumentą“. Atidarius šią ekraninę formą, pasirenkamas vienas iš trijų išrašyto dokumento paskelbimo negaliojančiu ar keitimo priežasčių kodų: „65“, „75“ arba „81“. Įvedus bet kurią iš šių priežasčių, sistemoje automatiniu būdu nustatoma išrašyto asmens dokumento būsena „GRĄŽINTAS“.

1.36. Išdėstau 114 punktą taip:

114. Asmenims, kuriems pagal atitinkamo asmens dokumento išdavimą reglamentuojančius teisės aktus į išrašomą dokumentą įrašyti sertifikatai turi būti aktyvuojami, kartu su įteikiamu dokumentu tarnybos darbuotojas privalo įteikti ir iš Asmens dokumentų išrašymo centro gautąjį PIN kodo vokelį. Jei asmuo atsisako pasirašyti, kad susipažino ir sutinka laikytis sertifikatų sudarymo ir tvarkymo sąlygų, įteikiamų atsiimant asmens dokumentą, negali būti aktyvuojami. Tokiu atveju PIN kodo vokelis asmeniui nėra įteikiamas.“

1.37. Išdėstau 115 punktą taip:

„115. PIN kodo vokelis neišrašomas, jei sertifikatų įrašymo į asmens dokumentą metu netenkinamos 112.1, 112.2 ir 112.3 papunkčiuose nustatytos sąlygos.“

1.38. Išdėstau 117.2 papunktį taip:

„117.2. Gyventojų registre įvedami duomenys apie asmens mirtį;“

1.39. Išdėstau 117.3 papunktį taip:

„117.3. tarnybos darbuotojas sistemos priemonėmis įveda asmens dokumento negaliojimo priežastį;“

1.40. Išdėstau 117.4 papunktį taip:

„117.4. negaliojančiu paskelbiamas kitas susijęs asmens dokumentas;“

1.41. Išdėstau 129 punktą taip:

129. Asmens dokumentas negaliojančiu dėl praradimo (priežasties kodas „14“) turi būti paskelbiamas nedelsiant, gavus informaciją apie asmens dokumento praradimą.

Informacija apie asmens dokumentus, paskelbtus negaliojančiais su priežasties kodu „14“, automatiniu būdu perduodama Individualius požymius turinčių ir numeruotų daiktų registrui, o iš šio registro – į Šengeno informacinę sistemą. Tokių asmens dokumentų galiojimo atkūrimas iš tarnybų darbo vietų yra negalimas.“

1.42. Išdėstau 130 punktą taip:

130. Nustačius, kad asmens dokumentas prarastu buvo paskelbtas per klaidą, asmens dokumentas tarnyboje turi būti pervedamas į būseną „GRĄŽINTAS“.“

1.43. Išdėstau 132 punktą taip:

132. Tarnybų darbuotojai gali įvesti tik tas asmens dokumentų negaliojimo priežastis (8 priedas), kurios yra aktyvios funkcijų meniu.“

1.44. Išdėstau 137 punktą taip:

137. Siunčiami naikinti dokumentai turi būti specialiu prietaisu pažymėti kaip negaliojantys. Asmens dokumentų išrašymo centre, gavus siuntą su asmens dokumentais ir (ar) PIN kodo vokeliais, patikrinama, ar asmens dokumentai pažymėti negaliojančiais ir ar PIN kodo vokeliai nebuvo pažeisti. Radus neatitikimų, nedelsiant informuojama siuntą suformavusi tarnyba, surašomas aktas ir atliekamas tarnybinis patikrinimas.“

1.45. Išdėstau 143 punktą taip:

143. Į asmens dokumentą įrašoma išdavimo data susiformuoja asmens dokumento išrašymo metu. Jei nenustatyta kitaip, nuo asmens dokumento išrašymo datos sistemoje apskaičiuojamas į asmens dokumentą įrašomas galiojimo laikas. Teisės aktų, reglamentuojančių asmens dokumentų išdavimą, nustatytais atvejais registruojant prašymą būtina nurodyti, kad apskaičiuotasis galiojimo laikas išrašymo metu būtų atitinkamai koreguojamas.“

1.46. Išdėstau 157 punktą taip:

157. Prašymai turi būti spausdinami ant tokio storio A4 formato popieriaus lapų, kad nuotraukos ir parašo nuskaitymo nuo prašymo atveju nepersišviestų kitoje lapo pusėje esanti informacija.“

1.47. Išdėstau 160 punktą taip:

160. Vieta parašui turi būti pažymėta stačiakampiu rėmeliu, kuriame asmuo turėtų pasirašyti. Jeigu vieta parašui žymima stačiakampiu rėmeliu, rėmelis turėtų būti tokios spalvos, kad nuskaitymo metu rėmelį būtų galima identifikuoti ir panaikinti rėmelio spalvą taip, kad asmens dokumente būtų graviruojamas tik parašas ir nebūtų graviruojamas rėmelis.“

1.48. Išdėstau 162 punktą taip:

„162. Asmuo parašo rėmelyje turi pasirašyti ryškiai rašančiu juodu rašikliu. Parašas neturi išeiti už rėmelio ribų.“

1.49. Pripažįstu netekusiu galios 163 punktą.

1.50. Išdėstau 164 punktą taip:

164. Jei prašymas pildomas sistemos priemonėmis, į asmens dokumentą įrašomo parašo suformavimui asmuo pasirašo specialiu rašikliu parašo planšetėje.“

1.51. Išdėstau nauja redakcija pridedamus:

1.51.1. 1 priedą;

1.51.2. 2 priedą;

1.51.3. 8 priedą;

1.51.4. 9 priedą;

1.51.5. 10 priedą;

1.51.6. 17 priedą.

2. Nustatau, kad:

2.1. šiuo įsakymu tvirtinamo 2 priedo nuostatos, susijusios su tautybės įrašymu į Lietuvos Respublikos pasus, įsigalioja 2015 m. sausio 1 d.;

2.2. šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Direktoriaus pavaduotojas,

atliekantis direktoriaus funkcijas                                                                                 Ramūnas Žičkis