PanevezioHerbas

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS APLINKOSAUGOS ŠVIETIMO PROJEKTŲ RENGIMO, FINANSAVIMO IR KONTROLĖS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO IR SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMŲ PRIPAŽINIMO NETEKUSIAIS GALIOS

 

2024 m. gruodžio 27 d. Nr. 1-541

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 28 dalimi, Lietuvos Respublikos savivaldybių aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos įstatymo 4 straipsniu ir Panevėžio miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2023 m. balandžio 20 d. sprendimu Nr. 1-103 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo ir Savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. 1-44 pripažinimo netekusiu galios“, 189 punktu, Panevėžio miesto savivaldybės taryba  nusprendžia:

1. Patvirtinti Panevėžio miesto savivaldybės aplinkosaugos švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės taisykles (pridedama).

2. Pripažinti netekusiais galios Panevėžio miesto savivaldybės tarybos sprendimus:

2.1. 2016 m. spalio 26 d. sprendimą Nr. 1-328 „Dėl Savivaldybės aplinkosaugos švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės taisyklių patvirtinimo, Savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 23 d. sprendimo Nr. 1-299 1 punkto ir 2015 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. 1-76 pripažinimo netekusiu galios“ (su vėlesniais pakeitimais);

2.2. 2024 m. lapkričio 28 d. sprendimą Nr. 1-517 „Dėl Savivaldybės aplinkosaugos švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės taisyklių patvirtinimo, Savivaldybės tarybos 2016 m. spalio 26 d. sprendimo Nr. 1-328 pripažinimo netekusiu galios“.

3.  Nustatyti, kad sprendimas:

3.1. skelbiamas Teisės aktų registre ir Panevėžio miesto savivaldybės interneto svetainėje;

3.2. įsigalioja kitą dieną po oficialaus paskelbimo Teisės aktų registre.

 

 

Mero pareigas laikinai einantis Savivaldybės tarybos narys                                       Petras Luomanas

 

PATVIRTINTA

Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2024 m. gruodžio 27 d. sprendimu Nr. 1-541

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS APLINKOSAUGOS ŠVIETIMO PROJEKTŲ RENGIMO, FINANSAVIMO IR KONTROLĖS TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Panevėžio miesto savivaldybės aplinkosaugos švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja aplinkosaugos švietimo projektų (toliau – projektas) finansavimo konkurso organizavimo tvarką, tikslus ir principus, reikalavimus projektų paraiškoms, projektų paraiškų teikimo ir jų vertinimo tvarką, Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto (toliau – Savivaldybės biudžetas) lėšų skyrimo ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarką, projektų įgyvendinimo kontrolę, atsakomybės ir ginčų sprendimo tvarką.

2. Lėšos konkursui numatomos Savivaldybės biudžete ir priklauso nuo einamųjų metų Savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšų.

3. Projektų paraiškas (toliau – paraiška) konkursui gali teikti Panevėžio miesto švietimo įstaigos, visuomeninės ir nevyriausybinės organizacijos, viešosios įstaigos, asociacijos, labdaros ir paramos fondai, veiklą vykdantys pelno nesiekiantys juridiniai asmenys (toliau – paraiškos teikėjas), veiklą vykdantys Panevėžio miesto savivaldybės teritorijoje.

4. Konkursą organizuoja Panevėžio miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Miesto infrastruktūros skyrius.

5. Didžiausia vienam projektui galima skirti lėšų suma – 5 000 (penki tūkstančiai) eurų.

6. Mažiausia vienam projektui galima skirti lėšų suma – 500 (penki šimtai) eurų.

7. Konkursas laikomas įvykusiu, kai pateikiama bent viena paraiška. Projektų įgyvendinimo terminas – nuo Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo aplinkosaugos švietimo projektui įgyvendinti sutarties (toliau – sutartis) įsigaliojimo dienos iki sutartyje numatytos projekto vykdymo termino pabaigos dienos, pagrįstos paraiškos teikėjo patvirtintomis išlaidų apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijomis, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 15 d.

8. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

8.1. komisija – kolegialus organas, sudarytas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, kuris veikia vadovaudamasis Panevėžio miesto savivaldybės aplinkosaugos švietimo projektų atrankos komisijos darbo reglamentu;

8.2. paraiška – Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintos formos dokumentas, paraiškos teikėjo teikiamas Savivaldybės administracijai siekiant gauti finansavimą projektui įgyvendinti;

8.3. paraiškos teikėjas – paraišką teikiančios Panevėžio miesto švietimo įstaigos, visuomeninės ir nevyriausybinės organizacijos, viešosios įstaigos, asociacijos, labdaros ir paramos fondai, veiklą vykdantys pelno nesiekiantys juridiniai asmenys, siekiantys gauti finansavimą projektui įgyvendinti;

8.4. projektas – tikslinė juridinio asmens veikla, kuri turi nustatytus pasirengimo ir įgyvendinimo terminus, tikslus, finansavimo šaltinius, vykdytojus ir dalyvius;

8.5. projekto vykdytojas – juridinis asmuo, atsakingas už Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuoto projekto įgyvendinimą, paraiškos teikėjas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracija dėl projekto finansavimo;

8.6. projekto vykdytojo, partnerių (rėmėjų) finansinis indėlis – tai lėšų suma, kuria projekto vykdytojas, partneriai (rėmėjai) prisideda prie projekto įgyvendinimo;

8.7. Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo projektui įgyvendinti sutartis – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos projekto įgyvendinimo finansavimo Savivaldybės biudžeto lėšomis sutartis, sudaroma tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo.

9. Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos bendruomeninių organizacijų plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme, Lietuvos Respublikos asociacijų įstatyme ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

KONKURSO TIKSLAI IR FINANSAVIMO PRINCIPAI

 

10. Konkurso tikslai:

10.1. didinti gyventojų sąmoningumą, informuotumą, kūrybiškumą ir iniciatyvumą, tobulinti kompetencijas aplinkos apsaugos srityje, suteikti gyventojams žinių ir padėti ugdytis praktinės veiklos įgūdžius gyvenamajai aplinkai pažinti ir saugoti, ugdyti aktyvią, pilietišką, ekologiškai mąstančią visuomenę;

10.2. skatinti Panevėžio miesto bendruomenes aktyviai domėtis ir rūpintis aplinkos kokybe, kurti sveiką aplinką, ugdyti gyventojų bendruomeniškumą;

10.3. keisti ir ugdyti šiuolaikinės vartotojiškos visuomenės mąstymą ir vartojimo kultūrą, požiūrį į aplinkosaugą, aplinkos apsaugos naudą ir plėtrą, skatinti aplinkai palankų gyvenimo būdą;

10.4. ugdyti vaikų, jaunimo ir kitų amžiaus grupių asmenų ekologinę savimonę, kurti ir plėtoti žaliąsias edukacines erdves ir sveiką aplinką mieste;

10.5. keisti gyventojų vartotojiškas nuostatas padedant jiems ugdytis aplinkai draugiškas vertybines nuostatas ir motyvaciją demokratiškai ir atsakingai veikti, prisidėti prie darnios plėtros siekių įgyvendinimo, skatinti visuomenę nelikti abejinga gamtai, kraštovaizdžiui ir biologinei įvairovei daromai žalai, rūpintis ir tvarkyti gamtos vertybes ir paveldą, susipažinti patiems ir supažindinti su jais miesto svečius;

10.6. vykdyti taršos prevenciją, platinti ir teikti informaciją apie aplinkos būklę;

10.7. bendradarbiauti su Lietuvos ir kitų šalių aplinkosauginėmis organizacijomis, įstaigomis, susigiminiavusiais miestais, plėtoti tarptautinius ryšius ir perimti geriausią patirtį;

10.8. skleisti visuomenei informaciją apie aplinkos apsaugą ir visuomenės darnųjį vystymąsi.

11. Konkurso būdu lėšos skiriamos iš dalies finansuoti aplinkosaugos švietimo projektus.

12. Projektui įgyvendinti reikalinga lėšų dalis, kurios nepadengia Savivaldybės biudžeto skirtos lėšos, turi sudaryti ne mažiau kaip 10 procentų viso projekto poreikio (veiklų išlaidų). Lėšų dalį, kurios nepadengia Savivaldybės biudžeto lėšos, turi padengti paraiškos teikėjas savo arba rėmėjų (partnerių) indėliu (finansiniu). Teikiant paraišką tinkami einamųjų metų dokumentai, įrodantys tokį indėlį, yra sutartis, preliminari sutartis, ketinimų protokolas ar raštas, laiškas. Visuose indėlį patvirtinančiuose dokumentuose turi būti nurodytas projekto pavadinimas, finansinio įsipareigojimo rūšis (parama lėšomis), finansinio įsipareigojimo vertė eurais.

13. Lėšos projektui skiriamos vadovaujantis Taisyklėse nustatytais reikalavimais ir vertinimo kriterijais.

 

III SKYRIUS

KONKURSO PASKELBIMAS IR PROJEKTO PARAIŠKŲ PATEIKIMO TVARKA

 

14. Savivaldybės administracijos Miesto infrastruktūros atsakingas darbuotojas (toliau – Administratorius) informaciją apie konkursą skelbia Savivaldybės interneto svetainėje www.panevezys.lt (Konkursai). Paraiškų teikimo terminas – ne mažiau kaip 20 darbo dienų nuo kvietimo teikti paraiškas paskelbimo datos. Skelbime nurodoma:

14.1. paraiškų teikimo būdai, tvarka, vieta ir terminai;

14.2. reikalavimai paraiškų teikėjams;

14.3. Administratoriaus vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefonas pasiteirauti.

15. Paraiška turi būti pateikta ir užregistruota iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Po nustatyto termino pateiktos paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos. Administratorius apie pavėluotai pateiktą ir nevertintiną paraišką per 5 (penkias) darbo dienas nuo paraiškos pateikimo konkursui dienos raštu ar el. paštu informuoja paraiškos teikėją.

16. Paraiškos teikėjas negali dalyvauti konkurse ir teikti paraiškos, jeigu yra bent viena iš šių aplinkybių:

16.1. paraiškos teikėjo veikla sustabdyta ar apribota įstatymų nustatytais pagrindais;

16.2. paraiškos teikėjui taikomas turto areštas;

16.3. paraiškos teikėjas likviduojamas arba pradėtos juridinio ar kito asmens bankroto procedūros;

16.4. paraiškos teikėjas, ankstesniais metais naudodamas Savivaldybės biudžeto lėšas projektui įgyvendinti, buvo neįvykdęs sutarties ar netinkamai ją įvykdęs ir tai buvo esminis (kaip nurodyta sutartyje) sutarties pažeidimas;

16.5. paraiškos teikėjas, prašydamas valstybės ar savivaldybių biudžetų lėšų, pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis arba suklastotus dokumentus;

16.6. paraiškos teikėjas teisės aktų nustatyta tvarka nėra pateikęs praėjusių dvejų metų finansinių ataskaitų rinkinio, veiklos ataskaitos VĮ Registrų centrui ir savo interneto svetainėje (jeigu ją turi) viešai neskelbia informacijos apie įgyvendinamus ar įgyvendintus projektus;

16.7. paraiškos teikėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

16.8. tam pačiam paraiškos teikėjo projektui lėšos per kalendorinius metus skirtos iš kitų Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų konkursų. Nustačius, kad tas pats projektas finansuojamas iš kitų Savivaldybės administracijos skelbtų konkursų, antrą kartą skirtas finansavimas (kaip neteisėtas) grąžinamas Savivaldybės administracijai per 20 darbo dienų;

16.9. nevyriausybinės organizacijos VĮ Registrų centro Juridinių asmenų registre nėra įregistravusios žymos, kad yra nevyriausybinė organizacija.

17. Paraiškos teikėjas vienam konkursui gali pateikti tik vieną paraišką.

18. Siekiant užtikrinti projektų vertinimo skaidrumą ir paraiškos teikėjų lygiateisiškumą, pateikus paraišką Savivaldybės administracijai, jos negalima taisyti, tikslinti, pildyti ar teikti papildomų dokumentų paraiškos teikėjo iniciatyva.

19. Paraiškos teikėjas, rengdamas paraišką, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas paraiškos rengimo klausimais, kurias teikia konkurso Administratorius telefonu ar elektroniniu paštu. Informacija teikiama iki paskutinės paraiškų pateikimo ir registravimo darbo dienos pabaigos.

20. Paraiška ir jos priedai, nurodyti paraiškos formoje, turi būti užpildyti kompiuteriu valstybine lietuvių kalba ir projekto vadovo pasirašyti ir antspaudu patvirtinti (jei projekto vadovas antspaudą privalo turėti), nuskenuoti PDF ar JPG formatu arba pasirašyti saugiu elektroniniu parašu. Paraiška ir jos priedai  teikiami skelbime nurodytu elektroninio pašto adresu vienu elektroniniu laišku. Kartu su paraiška paraiškos teikėjas gali pateikti kitus dokumentus, kurie, paraiškos teikėjo nuomone, gali būti svarbūs vertinant jo teikiamą projektą.

21. Už atrankai teikiamos informacijos teisingumą atsako paraiškos teikėjas.

22. Paraiškoje nurodoma:

22.1. projekto pavadinimas;

22.2. informacija apie paraiškos teikėją;

22.3. projekto aprašymas (esamos padėties aprašymas, projekto tikslas, uždaviniai, veiklos, tikslinė projekto grupė ir projekto dalyviai, darbuotojai ir savanoriai, jų skaičius, laukiami rezultatai ir nauda tikslinei grupei įgyvendinus projektą, projekto įgyvendinimo laikotarpis);

22.4. projekto veiklų tęstinumas;

22.5. projekto sklaida ir viešinimas;

22.6. projekto veiklų įgyvendinimo planas, kuriame turi būti nurodytas projekto veiklos pavadinimas, jos vykdytojas (-ai), projekto veiklos įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, vieta, aprašymas (veiklos metodai, planuojamas dalyvių, savanorių skaičius, kokybiniai ir kiekybiniai rezultatai);

22.7. projekto finansavimas (visas projekto biudžetas, projekto vykdytojo, partnerių, rėmėjų indėlis, detali projekto įgyvendinimo sąmata (toliau – sąmata);

22.8. pridedamų dokumentų sąrašas.

23. Projekto paraiška teikiama pagal nustatytą formą (1 priedas), atsižvelgiant į konkurso sąlygose numatytus paraiškų priėmimo terminus. Paraiškos forma skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.

24. Kartu su paraiška pateikiama:

24.1. VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija arba VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninio sertifikuoto išrašo kopija;

24.2. bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijos, jei projektas vykdomas su partneriais;

24.3. jei paraiškos teikėjui atstovauja ne jo vadovas, dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti paraiškos teikėjo vardu, originalas;

24.4. paraiškos teikėjo vadovo ar įgalioto asmens, turinčio teisę veikti paraiškos teikėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų Taisyklių 16 punkte;

24.5. jei suteiktas partnerių, rėmėjų indėlis, privaloma pateikti indėlį pagrindžiančio dokumento kopiją pagal Taisyklių 12 punktą;

24.6. jei partneriai, rėmėjai ketina suteikti indėlį, privaloma pateikti preliminarią sutartį, ketinimų protokolo ar rašto, laiško kopiją;

24.7. paraiškos teikėjo įstatų (nuostatų) patvirtinta kopija, jei paraiška teikiama pirmą kartą arba pakeitus įstatus;

24.8. projekto anotacija, skirta viešinti pateiktą konkursui projektą, kurioje trumpai (nuo 600 iki 1000 spaudos ženklų su tarpais) atskleidžiamas projekto tikslas, uždaviniai, problema, pristatomos tikslui pasiekti būtinos įgyvendinti veiklos ir laukiami projekto rezultatai (2 priedas);

24.9. kiti dokumentai, kuriuos, paraiškos teikėjo nuomone, tikslinga pateikti, jei jie išimtinai susiję su projektu ar paaiškina kitus reikalaujamus dokumentus.

25. Paraiška turi būti pasirašyta paraiškos teikėjo vadovo arba įgalioto asmens, turinčio teisę veikti paraiškos teikėjo vadovo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, patvirtinta antspaudu, jei paraiškos teikėjas antspaudą privalo turėti.

26. Paraiška ir prie jos pridedami dokumentai turi būti tvarkingai parengti, puslapiai sunumeruoti vientisa tvarka, dokumentų kopijos pasirašytos paraiškos teikėjo vadovo arba įgalioto asmens, turinčio teisę veikti paraiškos teikėjo vadovo vardu.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMO TVARKA

 

27. Pasibaigus paraiškų teikimo terminui, paraiškų vertinimas vykdomas taikant dviejų pakopų vertinimą: paraiškos administracinės atitikties vertinimą ir kokybinį vertinimą.

28. Paraiškos administracinės atitikties vertinimą atlieka Administratorius, užpildydamas Paraiškos administracinės atitikties vertinimo formą (3 priedas), ir per 5 (penkias) darbo dienas nuo nustatytos paskutinės paraiškų pateikimo dienos įvertina, ar:

28.1. paraiška pateikta iki skelbime nurodytos datos;

28.2. paraiška atitinka Taisyklių nustatytus reikalavimus;

28.3. paraiškos teikėjas patenka į subjektų, nurodytų Taisyklių 3 punkte, grupę;

28.4. paraiškos teikėjas yra atsiskaitęs už ankstesniais kalendoriniais metais iš Savivaldybės biudžeto konkurso būdu gautas lėšas ir (arba) gautas lėšas panaudojo tikslingai;

28.5. nėra aplinkybių, nurodytų Taisyklių 16 punkte;

28.6. prie paraiškos pateikti visi prašomi dokumentai pagal Taisyklių reikalavimus. Jeigu su paraiška nepateikti visi konkurso skelbime nurodyti privalomi pateikti dokumentai arba paraiška pateikta nesilaikant Taisyklėse nustatytų administracinių reikalavimų ir yra galimybė pašalinti trūkumus, Administratorius paraiškoje nurodytu projekto paraiškos teikėjo elektroninio pašto adresu apie tai vieną kartą informuoja paraiškos teikėją, nustatydamas ne ilgesnį nei 3 (trijų) darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti. Paraiškos, neatitinkančios Taisyklėse nustatytų formalių reikalavimų, atmetamos ir neteikiamos kokybiniam vertinimui.

29. Paraiškų kokybinį vertinimą vykdo projektų vertinimo ir atrankos komisija (toliau – Komisija), sudaryta Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Komisijos sekretoriaus funkcijas atlieka Administratorius.

30. Komisijos sekretorius per 5 (penkias) darbo dienas nuo paskutinės administracinės atitikties įvertinimo dienos paraiškoje nurodytu el. paštu išsiunčia pranešimą paraiškos teikėjams, kurių paraiškos pagal paraiškos administracinės atitikties vertinimą yra atmetamos, jei buvo įvertintos neigiamai, nurodydamas tokio neigiamo vertinimo priežastis:

30.1. paraiška pateikta pasibaigus galutiniam jos pateikimo terminui;

30.2. paraišką pateikė paraiškos teikėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraiškas, grupę pagal Taisyklių 3 punkto reikalavimus;

30.3. paraiškos teikėjas per 3 (tris) darbo dienas nepateikė visų reikalaujamų dokumentų ir (ar) nepateikė paaiškinimų, patikslinimų pagal Taisyklių 28.6 papunkčio reikalavimus;

30.4. yra Taisyklių 16 punkte nurodytų aplinkybių.

31. Komisijos sekretorius per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo paskutinės paraiškų pateikimo dienos pateikia paraiškas, kurios pagal administracinės atitikties vertinimą buvo įvertintos teigiamai, Komisijai kokybiniam vertinimui.

32. Komisija paraiškas įvertina pagal Taisyklių 4 priede (projekto paraiškos vertinimo anketoje) aiškiai apibrėžtus vertinimo kriterijus ir jų vertinimo balų skalę.

33. Komisija ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo projektų paraiškų perdavimo Komisijos nariams dienos raštu įvertina projektus.

34. Maksimalus balų skaičius, kurį projektui gali skirti Komisija, – 100.

35. Jei dalis projekto išlaidų yra nepagrįstos, nėra akivaizdaus šių išlaidų būtinumo projekto veikloms įgyvendinti arba išlaidos priskiriamos prie netinkamų finansuoti, Komisija gali siūlyti sumažinti projekto išlaidas, išbraukiant netinkamas ar nepagrįstas išlaidas arba sumažinant prašomų išlaidų sumą.

36. Finansuojami projektai, kurie surinko daugiausia Komisijos vertinimo vidurkio balų ir kuriems užteko konkursui įgyvendinti numatytų Savivaldybės biudžeto lėšų. Projektai, surinkę mažiau kaip 60 balų, nefinansuojami.

37. Jei pateikti projektai pagal turinį ir prioritetą yra įvertinami vienodai (surenka tiek pat balų), pirmenybė teikiama projektui, kuriam įgyvendinti prašoma mažesnė finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų dalis.

38. Komisija, vadovaudamasi Taisyklių reikalavimais, Komisijos darbo reglamentu ir vertinimo kriterijais, nurodytais projekto vertinimo anketoje (4 priedas), siūlo projektams skirti lėšas ar neskirti lėšų, nurodant atmetimo motyvus.

39. Jeigu projektui skiriama mažesnė lėšų suma, nei prašoma projekto paraiškoje, paraiškos teikėjas turi teisę sumažinti projekto įgyvendinimo darbų apimtį, tačiau neturi teisės keisti paraiškoje nurodytų tikslų ir veiklos turinio:

39.1. prieš sudarant sutartį, Komisijos sekretorius el. paštu informuoja paraiškos teikėją apie jam skirtų lėšų dydį ir nurodo per 3 darbo dienas patikslinti projekto išlaidų sąmatą ir projekto priemonių ir (ar) veiklų įgyvendinimo planą (5 priedas);

39.2. paraiškos teikėjas ne vėliau nei per 3 darbo dienas nuo pranešimo, nurodyto Taisyklių 39.1 papunktyje gavimo, turi patikslinti sąmatą ir projekto veiklų įgyvendinimo planą, aiškiai nustatydamas įgyvendinant projektą privalomus atlikti darbus, patvirtinti, kad priimtas sprendimas skirti dalį lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir patikslintus sąmatą ir projekto įgyvendinimo planą (5 priedas) pateikti Komisijos sekretoriui;

39.3. Komisijos sekretorius, gavęs paraiškos teikėjų patikslintus dokumentus, ne vėliau nei kitą darbo dieną juos pateikia Komisijos nariams, kurie vertino pirmines paraiškas. Komisijos nariai patikslintus dokumentus įvertina ne vėliau nei per 3 darbo dienas nuo patikslintų paraiškų iš Komisijos sekretoriaus gavimo dienos;

39.4. Komisija ne vėliau nei per 3 darbo dienas po patikslintų paraiškų įvertinimo, posėdyje įvertina paraiškos teikėjų patikslintus dokumentus ir protokoliniu sprendimu pritaria arba nepritaria paraiškos teikėjų suplanuotoms lėšoms ir jų veikloms pagal atitinkamam projektui įgyvendinti skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas;

39.5. paraiškos teikėjams nepateikus patikslintų dokumentų arba Komisijai nepritarus patikslintiems paraiškos teikėjų dokumentams, Komisijos siūlymas dėl siūlomų lėšų skyrimo projektui finansuoti pripažįstamas netekusiu galios.

40. Tarp posėdžių einamieji, skubūs klausimai ar dėl objektyvių priežasčių nesant galimybės surengti posėdžio, Komisijos narių nuomonė ir sprendimai gali būti priimami vadovaujantis visų Komisijos narių apklausos el. paštu, kuri atliekama nedelsiant, bet ne vėliau nei per 1 darbo dieną, rezultatais, juos įforminant el. posėdžio protokolu.

41. Komisijos nariai, išanalizavę ir įvertinę visas paraiškas, protokole įrašo rekomendaciją Savivaldybės administracijos direktoriui dėl iš dalies finansuojamų projektų sąrašo ir lėšų skyrimo kiekvienam projektui vykdyti.

42. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į Komisijos rekomendaciją, priima sprendimą dėl lėšų projektams skyrimo, kuris įforminamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl finansuojamų projektų sąrašo ir kiekvienam projektui skiriamų lėšų rengia Administratorius.

43. Informacija apie konkurso rezultatus ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl lėšų skyrimo priėmimo dienos skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje. Informaciniame pranešime skelbiama juridinių asmenų pavadinimai, projektų pavadinimai, surinkti balai ir skiriamos lėšos. Informaciją skelbia Administratorius.

 

V SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

44. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos sutartį Savivaldybės administracijos vardu pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius ir projekto vykdytojas, kuriam skiriamos lėšos projektui įgyvendinti. Sutartis turi būti pasirašyta per 10 darbo dienų nuo Savivaldybės administracijos kvietimo sudaryti sutartį. Nepasirašius sutarties per nustatytą terminą, laikoma, kad paraiškos teikėjas atsisakė sudaryti sutartį ir finansavimas nebeskiriamas.

45. Tinkamos projekto išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su projekte numatytomis veiklomis ir (ar) priemonėmis ir būtinos projektui vykdyti, pagrįstos projekto įgyvendinimo eiga ir projekto įgyvendinimo veiklų planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos ir apmokėtos nuo sutarties pasirašymo dienos iki sutartyje numatytos dienos ir pagrįstos paraiškos teikėjo patvirtintoje ataskaitoje.

46. Tikslinės Savivaldybės biudžeto lėšos gali būti naudojamos tik sutartyje ir patvirtintoje sąmatoje nurodytai veiklai vykdyti.

47. Tinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos:

47.1. projektui įgyvendinti reikalingoms prekėms, priemonėms (kanceliarinėms, ūkinėms prekėms, maisto produktams biologiniam turtui išlaikyti, gėlėms, suvenyrams, mokomosioms priemonėms: literatūrai, vaizdo ir (ar) garso medžiagai, kitoms prekėms, reikalingoms suplanuotiems renginiams organizuoti, išskyrus maisto prekes, nealkoholinius ir alkoholinius gėrimus), tiesiogiai susijusioms su projekto įgyvendinama veikla, įsigyti;

47.2. paslaugų (patalpų renginiams, techninės įrangos nuomos, viešinimo, leidybos, banko, pašto, ryšio ir kitų atlygintinų paslaugų, reikalingų projekto įgyvendinamoms veikloms organizuoti, išskyrus maitinimo paslaugas ir komunalinius mokesčius) išlaidoms;

47.3. apmokėti pagal autorines, paslaugų teikimo ir kt. sutartis (įskaitant mokesčius, ne daugiau nei 50 Eur/val.);

47.4. transporto išlaidoms (transporto nuomos, kelionių bilietų, degalų), ne daugiau kaip 10 proc. Savivaldybės skiriamų lėšų, apmokėti.

48. Visos kitos išlaidos, nepaminėtos 47 punkte, Savivaldybės biudžeto lėšomis nebus finansuojamos.

49. Iki 10 proc. lėšų sumos, skirtos projektui įgyvendinti, gali būti panaudota pagrįstoms, nenumatytoms, tinkamoms finansuoti Projekto įgyvendinimo išlaidoms, kurios nebuvo tiksliai žinomos sutarties sudarymo metu, padengti.

50. Projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad perkant prekes ar paslaugas biudžeto lėšomis būtų laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų ir kitų įstatymų bei teisės aktų nustatytos tvarkos, tiekėjų lygiateisiškumo, skaidrumo ir nešališkumo principų.

51. Projektų vykdytojai Savivaldybės biudžeto lėšų negali naudoti veikloms, kurios:

51.1. kelia grėsmę žmonių sveikatai, garbei ir orumui, viešajai tvarkai;

51.2. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais išreiškia nepagarbą tautiniams Lietuvos valstybės simboliams;

51.3. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais populiarina smurtą, prievartą, neapykantą;

51.4. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais pažeidžia Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus ir kitus teisės aktus.

52. Projekto vykdytojas privalo informuoti Savivaldybės administraciją apie projekte numatytų veiklų vykdymo nutraukimą ar sustabdymą. Gavusi tokį pranešimą, Savivaldybės administracija sustabdo lėšų pervedimą projektui įgyvendinti. Projekto vykdytojui pašalinus pranešime nurodytas priežastis, atnaujinus veiklos vykdymą ir apie tai pranešus Savivaldybės administracijai, atnaujinamas sustabdytas lėšų pervedimas.

53. Lėšas projekto vykdytojui Savivaldybės administracija perveda pagal pasirašytą sutartį ir jos priedus.

54. Projekto vykdytojas skirtas lėšas gali naudoti tik sutartyje nurodytoms projekto veikloms įgyvendinti ir tik pagal nurodytą tikslinį lėšų paskirstymą.

55. Projekto vykdytojas už projekto įgyvendinimą ir skirtų lėšų panaudojimą atsiskaito sutartyje nustatyta tvarka.

 

VI SKYRIUS

KONTROLĖ, ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

56. Projekto vykdytojas visiškai atsako už projekto įgyvendinimą ir tikslinį lėšų panaudojimą.

57. Projekto vykdytojas privalo:

57.1. projektą įgyvendinti iki sutartyje numatytos dienos;

57.2. jei keičiama veiklos data ir vieta, ne vėliau nei prieš 3 darbo dienas raštu informuoti Administratorių dėl projekto veiklų įgyvendinimo plano patikslinimo;

57.3. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, o baigiantis metams – iki einamųjų metų gruodžio 15 dienos, Savivaldybės administracijai pateikti atitinkamai ketvirtines, metinę projekto veiklos ir finansinę ataskaitas pagal Savivaldybės administracijos pateiktas formas;

57.4. ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų gruodžio 15 dienos grąžinti nepanaudotas ar netikslingai panaudotas projektui įgyvendinti skirtas lėšas ir už šias banke, kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje laikomas Savivaldybės biudžeto lėšas gautas palūkanas pervesti į sutartyje nurodytą Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą;

57.5. per mėnesį po projekto įvykdymo pateikti Administratoriui projekto įgyvendinimo ataskaitą, bet ne vėliau nei iki einamųjų metų gruodžio 15 dienos. Prie projekto veiklos įgyvendinimo ataskaitos turi būti pridėta turima rašytinė ir (ar) vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;

57.6. Savivaldybės administracijai paprašius, privalo pateikti visą prašomą informaciją, susijusią su projekto vykdymu ir (ar) lėšų, skirtų projektui, panaudojimu, įskaitant pirminius apskaitos dokumentus ar jų kopijas ir indėlį įrodančius dokumentus. Nepateikęs prašomos informacijos ir (ar) dokumentų projekto vykdytojas praranda teisę dalyvauti Savivaldybės organizuojamuose konkursuose pagal Taisyklių 16.4 papunkčio nuostatas;

57.7. informuoti dalyvius, kad projekto įgyvendinimo metu gali būti fotografuojama, filmuojama, kad dalyvis gali būti matomas nuotraukose ar vaizdo įrašuose ir šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar medijos priemonėse;

57.8. informuoti dalyvius, kokiu tikslu yra renkami ir tvarkomi jo asmens duomenys, užtikrinti projekto dalyvio teisę susipažinti su projekto vykdytojo saugomais jo asmens duomenimis ir tvarkyti duomenis vadovaudamasis asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais;

57.9. užtikrinti, kad įgyvendinant projektą asmens duomenys būtų tvarkomi laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų.

58. Administratorius privalo:

58.1. Paraiškos teikėjams (projektų vykdytojams, su kuriais pasirašyta sutartis) teikti visą reikiamą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu;

58.2. tikrinti, ar lėšas projektui gavęs projekto vykdytojas laikosi Taisyklių reikalavimų ir sutartyje nustatytų įsipareigojimų;

58.3. vykdyti aplinkosaugos švietimo projektų vykdymo stebėseną (6 priedas).

59. Nedelsiant sustabdomas lėšų projektui skyrimas ir sutartis su projekto vykdytoju nutraukiama, o skirtas lėšas projekto vykdytojas turi grąžinti, kai:

59.1. nustatomi esminiai sutarties pažeidimai;

59.2. paaiškėja, kad Taisyklių 24.4 papunktyje nurodytoje pažymoje buvo pateikta klaidinanti ar melaginga informacija;

59.3. nevykdomi kiti sutartyje numatyti įsipareigojimai.

60. Savivaldybės administracija taip pat turi teisę nutraukti sutartį su projekto vykdytoju, joje nustatyta tvarka, jeigu:

60.1. jam iškeliama bankroto byla arba jis likviduojamas, sustabdoma jo ūkinė veikla arba susiklosto situacija, kuri kelia pagrįstų abejonių, kad sutartiniai įsipareigojimai nebus įvykdyti tinkamai;

60.2. gaunama pagrįstos informacijos, kad jis nevykdo ar negalės vykdyti sutarties įsipareigojimų.

61. Projekto vykdytojas, pateikęs klaidingas žinias apie projekto vykdymą ar ne pagal paskirtį panaudojęs Savivaldybės biudžeto lėšas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

62. Nustačius, kad projekto vykdytojas skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, lėšos privalo būti grąžinamos per 5 (penkias) darbo dienas į Savivaldybės atsiskaitomąsąskaitą, kuri nurodyta sutartyje. Negrąžintos lėšos išieškomos Savivaldybės administracijos iniciatyva Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

63. Visi kilę klausimai ar ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

64. Informacija apie finansuojamus projektus skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje. Informaciniame pranešime skelbiama juridinių asmenų pavadinimai, projekto pavadinimai, surinkti balai ir skiriamos lėšos. Informaciją skelbia Administratorius.

65. Projekto vykdytojas, gavęs dalinį finansavimą, įsipareigoja, suderinęs su Savivaldybės administracijos atsakingu skyriumi, viešinti vykdomą projektą naudodamas Savivaldybės logotipus visuose su veikla susijusiuose dokumentuose ir leidiniuose, taip pat per renginius, nurodydamas finansavimo šaltinį – Savivaldybę. Visoje teikiamoje informacijoje ir leidiniuose, neatsižvelgiant į jų formą ir pateikimo būdą, turi būti nurodoma, kad už ją atsakingas tik autorius ir kad Savivaldybė neatsako už toje medžiagoje pateiktos informacijos panaudojimą.

66. Projektų paraiškas ir jų įgyvendinimo ataskaitas dešimt metų nuo jų gavimo dienos saugo Administratorius nustatyta tvarka, finansinės ataskaitos saugomos Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriuje teisės aktų nustatyta tvarka.

67. Administratoriaus paraiškų teikėjams / projekto vykdytojams el. paštu siunčiami klausimai ir prašymai, susiję su konkursu ir projekto įgyvendinimu, laikomi oficialiais.

68. Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jei dėl paraiškoje nurodytų klaidingų ryšiams palaikyti duomenų (adreso, telefono, fakso numerio, elektroninio pašto ir kt.) paraiškos teikėjo nepasiekia laiškai arba negalima susisiekti su jo atstovais. Ta pati nuostata taikoma ir sutarties galiojimo laikotarpiu.

69. Projekto vykdytojas turi skleisti informaciją (vietinėje žiniasklaidoje ir pagal galimybes kitose viešosios informacijos rengėjų ir visuomenės informavimo priemonių sistemose) apie įgyvendinamą projektą, kad tikslinės grupės ir visuomenė daugiau sužinotų apie projekto tikslus, eigą ir jo rezultatus. Skelbdamas ir skleisdamas informaciją apie projektą, projekto vykdytojas turi nepažeisti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimų, laikytis viešosios tvarkos ir nurodyti, kad projektui lėšų skyrė Savivaldybė.

70. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako paraiškos teikėjas / projekto vykdytojas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

71. Konkurso nuostatuose nurodyti renkami duomenys tvarkomi ir saugomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų teisinę apsaugą. Asmens duomenų tvarkymo tikslas – identifikuoti paraiškos teikėjus, įvertinti asmenų teisę vykdyti projektus, įvertinti paraiškos teikėjų atitiktį reikalavimams ir teisę gauti finansavimą, Savivaldybei tvarkyti finansavimo apskaitą, tinkamai organizuoti konkursų finansavimą, įgyvendinimą ir kontrolę. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente ir duomenų valdytojo, į kurį kreipiamasi dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo, nustatyta tvarka. Viešai skelbiama informacija pateikiama laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento nuostatų.

72. Projektą įgyvendinančių subjektų veiksmai ir sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

73. Šios Taisyklės gali būti keičiamos, papildomos ar pripažįstamos netekusiomis galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

74. Organizuojant konkursą yra laikomasi lyčių lygybės, lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos ir kitų diskriminacinių motyvų) principų.

__________________________

 

 

Panevėžio miesto savivaldybės aplinkosaugos švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės taisyklių

1 priedas

 

(Paraiškos forma)

 

____________________________________________________________________

 

(paraišką teikiančio juridinio asmens pavadinimas)

 

_____________________________________________________________________

 

(juridinio asmens kodas, adresas, tel., el. paštas)

 

APLINKOSAUGOS ŠVIETIMO PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO PARAIŠKA

 

_________________

(data)

 

1.   INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

1.1. Paraišką teikiančio juridinio asmens pavadinimas

 

1.2. Juridinio asmens kodas 

 

1.3. Paraiškos teikėjo vadovas (vardas ir pavardė, tel., el. paštas)

 

1.4. Kontaktinis asmuo / projekto vadovas (vardas ir pavardė, tel., el. paštas)

 

1.5. Buhalterio ar buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančio asmens vardas, pavardė, telefonas

 

1.6. Projektų įgyvendinimo patirtis (išvardyti per pastaruosius trejus metus iki paraiškos pateikimo vykdytus projektus, nurodant projekto pavadinimą, vykdymo metus, skirtą sumą, ir finansavimo šaltinį.

 

 

2. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

 

2.1. Projekto pavadinimas

 

2.2. Projekto finansavimo prioritetas (-ai)

 

2.3. Projektui įgyvendinti prašoma suma (eurais) iš savivaldybės biudžeto

 

2.4. Projekto įgyvendinimo trukmė (pradžia–pabaiga), projekto vykdymo vieta

 

2.5. Projekto vykdytojai ir jų kvalifikacija

 

2.6. Projekto partneriai (jei yra), jų kontaktai

 

 

3. PROJEKTO APRAŠYMAS

 

3.1. Esamos padėties aprašymas (problemos įvardijimas, aktualumas, pagrindimas, siūlomi sprendimo būdai)

 

 

 

3.2. Projekto tikslas ir uždaviniai (aprašyti, ko siekiama projekto veiklomis)

 

 

 

3.3. Projekto veiklų aprašymas (detalizuoti, kaip ir kokiomis veiklomis bus įgyvendinamas numatytas tikslas ir uždaviniai)

 

 

 

3.4. Tikslinė projekto grupė, projekto dalyviai, projekto dalyvių skaičius (apibūdinti, į kokią asmenų grupę orientuojamasi įgyvendinant projekto veiklas, koks bus poveikis jai, kiek dalyvių planuojama įtraukti per įvairias veiklas)

 

 

 

3.5. Laukiami rezultatai ir nauda tikslinei grupei įgyvendinus projektą (aprašyti, ko norima pasiekti įgyvendinant projekte numatytas veiklas ir kaip tai paveiks tikslinę projekto grupę, kokia bus aplinkosauginė nauda, išskirti kokybinius ir kiekybinius rezultatus)

 

 

 

4. PROJEKTO VEIKLŲ TĘSTINUMAS (pateikti trumpą aprašymą, jeigu projekto veiklas planuojama įgyvendinti ir pasibaigus projektui, kokia numatoma projekto perspektyva ir įgytos patirties sklaidos galimybės)

 

 

 

5. PROJEKTO SKLAIDA IR VIEŠINIMAS (priemonės, būdai, mastas)

 

 

 

6. PROJEKTO VEIKLŲ ĮGYVENDINIMO PLANAS

 

Eil. Nr.

 

Veiklos pavadinimas ir trumpas aprašymas

Planuojama veiklos vykdymo pradžia ir pabaiga,

vykdymo vieta

Planuojamos veiklos atsakingas (-i) vykdytojas
(-ai)

Veiklos aprašymas (planuojami kokybiniai ir kiekybiniai rezultatai, veiklos metodai, dalyvių, savanorių skaičius)

1.

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

7. PROJEKTO FINANSAVIMAS

 

7.1. Visas projekto biudžetas __________ Eur

7.2. Iš savivaldybės biudžeto prašomo dalinio finansavimo dydis _________ Eur

7.3. Projekto vykdytojo, partnerių, rėmėjų indėlis (finansinis):

(Jei vykdytojo, partnerių, rėmėjų indėlis suteiktas, privaloma pridėti tai įrodančius dokumentus; jei partneriai, rėmėjai ketina suteikti indėlį, privaloma pateikti preliminarią sutartį, ketinimų protokolo ar rašto, laiško kopiją)

 

Eil. Nr.

Projekto vykdytojo, partnerio, rėmėjo pavadinimas

Suma, Eur

Dokumentas ar jo kopija, pagrindžiantis (-i) projekto vykdytojo, partnerio, rėmėjo indėlį

7.3.1.

 

 

 

7.3.2.

 

 

 

7.3.3.

 

 

 

 

Suma iš viso

 

 

 

7.4. Detali projekto išlaidų sąmata

 

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Kiekis

Visa suma, Eur

Iš savivaldybės biudžeto prašoma suma, Eur

 

1.

Prekių, priemonių įsigijimo išlaidos (kanceliarinėms, ūkinėms prekėms, maisto produktams biologiniam turtui išlaikyti, gėlėms, suvenyrams, mokomosioms priemonėms: literatūrai, vaizdo / garso medžiagai, kitoms prekėms, reikalingoms suplanuotiems renginiams organizuoti, išskyrus maisto prekes, nealkoholinius ir alkoholinius gėrimus), tiesiogiai susijusios su projekto įgyvendinama veikla.

1.1.

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

2.

Išlaidos paslaugoms (patalpų renginiams, techninės įrangos nuomos, viešinimo, leidybos, banko, pašto, ryšio ir kitų atlygintinų paslaugų, reikalingų projekto įgyvendinamoms veikloms organizuoti, išskyrus maitinimo paslaugas ir komunalinius mokesčius)

2.1.

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

3.

Atlygis pagal sutartis (autorines, paslaugų teikimo ir kt. sutartis (įskaitant mokesčius, ne daugiau nei 50 Eur/val.)

3.1.

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

Iš viso

 

 

4.

Transporto išlaidos (transporto nuomos, kelionių bilietų, kuro) ne daugiau kaip 10 proc. Savivaldybės skiriamų lėšų

4.1.

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

Iš viso  

 

 

IŠ VISO 

 

 

 

8. PRIDEDAMI DOKUMENTAI

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

 

1.

VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija arba VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninio sertifikuoto išrašo kopija

2.

Bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijos, jei projektas vykdomas su partneriais

3.

Jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas

4.

Paraiškos teikėjo vadovo ar įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų Aplinkosaugos švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės taisyklių 16 punkte

5.

Projekto partnerių, rėmėjų indėlį pagrindžiantis dokumentas ar jo kopija arba preliminari sutartis, ketinimų protokolo ar rašto, laiško kopija, jei ketinama suteikti indėlį

6.

Paraiškos teikėjo įstatų (nuostatų) patvirtinta kopija, jei paraiška teikiama pirmą kartą arba pakeitus įstatus

7.

Projekto anotacija, skirta viešinti gautą konkursui projektą

8.

Kiti dokumentai

 

Patvirtinu, kad:

1. Paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga. Man žinoma, kad, gavęs finansinę paramą, turėsiu informuoti Savivaldybę, kaip vykdomas projektas, ir pateikti projekto finansines ir įgyvendinimo ataskaitas. Pažadu naudoti lėšas taip, kaip numatyta projekto sutartyje.

2. Su Aplinkosaugos švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės taisyklėmis susipažinau.

3. Sutinku, kad aplinkosaugos švietimo projekto anotacija būtų skelbiama viešai Savivaldybės interneto svetainėje.

4. Esu informuotas, kad Panevėžio miesto savivaldybės administracija, kaip duomenų valdytoja (juridinio asmens kodas 288724610, adresas: Laisvės a. 20, Panevėžys, el. p. administracija@panevezys.lt, tel. + 370 45 501 360), Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktuose, reglamentuojančiuose asmens duomenų apsaugą, nustatyta tvarka rinks ir tvarkys asmens duomenis. Asmens duomenys bus tvarkomi siekiant identifikuoti paraiškos teikėjus, įvertinti asmenų teisę vykdyti projektus, įvertinti paraiškos teikėjų atitiktį reikalavimams ir teisę gauti finansavimą, Savivaldybei tvarkyti finansavimo apskaitą, tinkamai organizuoti aplinkosaugos švietimo projektų finansavimo konkursą, vykdyti projektų finansavimą ir įgyvendinimo kontrolę. Tvarkymo pagrindas – 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB, 6 straipsnio 1 dalies e punktas, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos vadovaujantis Duomenų subjektų teisių įgyvendinimo Panevėžio miesto savivaldybės administracijoje taisyklėmis, patvirtintomis Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. gruodžio 5 d. įsakymu Nr. A-902 „Dėl Panevėžio miesto administracijos asmens duomenų tvarkymo taisyklių patvirtinimo“ (su pakeitimais ir papildymais). Daugiau informacijos apie duomenų tvarkymą skelbiama interneto svetainėje www.panevezys.lt pasirenkant asmens duomenų apsaugos skiltį.

 

 

................................................................................................................................................................

Pareiškėjo vadovas   ar įgaliotas asmuo                              parašas                                                vardas, pavardė

 

 

Data…………………

A. V.

 

 

___________________________

 

Panevėžio miesto savivaldybės aplinkosaugos švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės taisyklių

2 priedas

 

(Pavyzdinė projekto anotacijos forma)

 

 

 

 

Projektą aplinkosauginio švietimo projektų finansavimo konkursui teikiančio juridinio asmens pavadinimas

Projekto „______________“ anotacija*

 

(data)

 

 

Projekto tikslas ir uždaviniai

 

Projektu sprendžiama problema

 

Projekto tikslui pasiekti būtinos įgyvendinti veiklos

 

Laukiami (planuojami) projekto rezultatai

 

 

*Projektui pristatyti skiriama nuo 600 iki 1000 spaudos ženklų su tarpais.

 

 

 

____________________________

 

Panevėžio miesto savivaldybės aplinkosaugos švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės taisyklių

3 priedas

 

 

 

(Paraiškos administracinės atitikties vertinimo forma)

 

 

_________________________________________________________________________________________

(organizacijos pavadinimas)

 

___________________________________________________________________________

(projekto pavadinimas)

 

PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMAS

 

Administracinės atitikties reikalavimai

Taip / Ne

Pastabos

Po Savivaldybės patikslinimo

Taip / Ne

1. Paraiška Savivaldybės administracijoje gauta iki skelbime nurodyto termino.

 

 

 

2. Paraišką pateikė organizacija, kuri yra tinkama paraiškos teikėja pagal Aplinkosaugos švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės taisyklių (toliau – Taisyklės) 3 punktą.

 

 

 

3. Paraiška užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba pagal rekomenduojamą paraiškos formą (Taisyklių 1 priedas), pasirašyta paraiškos teikėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti paraiškos teikėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, patvirtinta antspaudu, jei pareiškėjas privalo turėti antspaudą.

 

 

 

4. Paraiškos teikėjas konkursui pateikė vieną paraišką.

 

 

 

5. Paraiška ir prie jos pridedami dokumentų puslapiai sunumeruoti vientisa tvarka.

 

 

 

6. Paraiškos teikėjas neįvykdė praėjusių metų sutarties įsipareigojimų ar netinkamai panaudojo lėšas.

 

 

 

7. Prie paraiškos pateiktos visų prašomų dokumentų kopijos (reikiamas jų egzempliorių skaičius):

7.1. VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija arba VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninio sertifikuoto išrašo kopija;

7.2. bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijos, jei projektas vykdomas su partneriais;

7.3. jei paraiškos teikėjui atstovauja ne jo vadovas, dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti paraiškos teikėjo vardu, originalas;

7.4. paraiškos teikėjo vadovo ar įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų Taisyklių 16 punkte;

7.5. projekto partnerių, rėmėjų indėlį pagrindžiantis dokumentas ar jo kopija arba preliminari sutartis, ketinimų protokolo ar rašto, laiško kopija, jei ketinama suteikti indėlį;

7.6. paraiškos teikėjo įstatų (nuostatų) patvirtinta kopija, jei paraiška teikiama pirmą kartą arba pakeitus įstatus;

7.7. projekto anotacija, skirta viešinti gautą konkursui projektą.

 

 

 

8. Pateikus paraišką Savivaldybės administracijai, ji netaisyta, netikslinta, nepildyta ar neteikti papildomi dokumentai pareiškėjo iniciatyva.

 

 

 

 

Komentarai, rekomendacijos, siūlymai, išvada:

 

 

 

Paraišką vertino

 

 

__________________________                                              

(pareigos, vardas, pavardė, parašas, data)

 

_________________________________

 

Panevėžio miesto savivaldybės aplinkosaugos

švietimo projektų rengimo, finansavimo ir

kontrolės taisyklių

4 priedas

 

PROJEKTO PARAIŠKOS vertinimo ANKETA

 

Paraiškos teikėjo pavadinimas

 

 

Projekto pavadinimas ir sąlyginis projekto numeris

 

 

I. PROJEKTO VERTINIMAS PAGAL KRITERIJUS

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Didžiausias balas

Balų

ribos

Skiriamas balas

1.

Projekto idėjos aktualumas, originalumas, sprendimo pagrįstumas (projekto idėja yra originali, aiškiai suformuluota ir pagrįsta, argumentuota. Pasirinkta projekto įgyvendinimo forma leidžia įgyvendinti išsikeltus tikslus ir uždavinius)

• visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą

• vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai

• visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo

 

15

 

 

 

 

15

7

0

 

2.

Projekto įgyvendinimo metu buvo nustatyta sutarties pažeidimų*

• visiškai atitinka (sutarties pažeidimų nebuvo)

• vidutiniškai atitinka (nustatyti sutarties pažeidimai, bet organizacija juos ištaisė pati)

• visiškai neatitinka (sutarties pažeidimai ištaisyti tik pareikalavus raštu)

_______________________________________________

_*ankstesniais metais

 

 

 

15

 

 

 

15

7

Atimti 30 balų

 

3.

Projekto veiklos (numatytos projekto veiklos konkrečios, pagrįstos, atitinkančios projekto tikslus ir uždavinius, jos yra aktualios, originaliai ir tikslingai prisidedančios prie aplinkosauginių problemų sprendimo. Numatyta veiklų data, trukmė, vieta, dalyviai)

• visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą

• vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai

• visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

15

7

0

 

4.

Tikslinė projekto grupė, projekto dalyviai

(apibūdinta tikslinė projekto dalyvių grupė, poveikis jai, nurodytas dalyvių skaičius)

• visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą (planuojamas įtrauktų dalyvių skaičius ne mažiau nei 100)

• vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai (planuojamas įtrauktų dalyvių skaičius ne mažiau nei 50)

• visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo

 

10

 

 

 

10

 

5

 

0

 

5.

Planuojami projekto rezultatai

(planuojami rezultatai pristatyti aiškiai ir suprantamai. Argumentuotai nurodytas laukiamų rezultatų poveikis miesto gyventojams, aplinkosauginė nauda)

• visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą

• vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai

• visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo

 

10

 

 

 

 

 

10

5

0

 

6.

Projekto viešinimas (numatyta efektyvi informacijos sklaidos strategija, pasirinktos tinkamos ir efektyvios informacijos sklaidos formos)

• visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą

• vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai

• visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo

 

5

 

 

 

 

5

3

0

 

7.

Projekto sąmatos pagrįstumas (projekto sąmatoje nurodytos išlaidos yra tiesiogiai susijusios su projektu ir yra būtinos jo tikslams ir rezultatams pasiekti, detalizuotos ir atitinkančios rinkos kainas)

• visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą

• vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai

• visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo

 

10

 

 

 

 

 

 

10

5

0

 

8.

Projekto partnerių, rėmėjų indėlis (projektui įgyvendinti pritraukiamos lėšos iš kitų projekto finansavimo šaltinių, numatytas rėmėjų indėlis (finansinis), ne mažiau nei 10 proc.

• visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą

• vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai

• visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo

 

10

 

 

 

10

5

0

 

9.

Projektas vykdomas Panevėžio mieste (projektas skirtas Panevėžio miesto gyventojams ir vykdomas Panevėžio miesto teritorijoje)

• visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą

• vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai

• visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

5

3

0

 

10.

Partnerystė (projektą įgyvendins kelios bendradarbiaujančios organizacijos, o tai užtikrins paslaugų prieinamumą didesniam gyventojų skaičiui, plėtos partnerystę ir aplinkosauginę komunikaciją)

• visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą (ne mažiau nei 2 partneriai)

• vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai (bent 1 partneris)

• visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo

 

 

 

 

5

 

 

 

 

5

 

3

 

0

 

 

Balų suma

100

 

 

 

Projektai, surinkę mažiau negu 60 balų, nefinansuojami.

 

II. PASTABOS, SIŪLYMAI, KOMENTARAI

 

Komisijos narių pastabos

 

 

III. PROJEKTO FINANSAVIMAS

 

Projektui siūloma skirti suma...................... Eur

Komisijos pirmininkas / narys         ___________________ ______________________

(parašas)                                             (vardas ir pavardė)

 

______________________      

(data)

_______________________________

 

 

Panevėžio miesto savivaldybės aplinkosaugos

švietimo projektų rengimo, finansavimo ir kontrolės

taisyklių

5 priedas

 

(Paraiškos forma)

 

____________________________________________________________________

 

(paraišką teikiančio juridinio asmens pavadinimas)

 

_____________________________________________________________________

 

(juridinio asmens kodas, adresas, tel., el. paštas)

 

_____________________________________________________________________

 

(banko sąskaitos Nr., banko kodas, banko pavadinimas)

 

_____________________________________________________________________

 

(projekto pavadinimas)

 

APLINKOSAUGOS ŠVIETIMO PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO PATIKSLINTA PARAIŠKA

 

_________________

(data)

 

 

1. PATIKSLINTAS PROJEKTO VEIKLŲ ĮGYVENDINIMO PLANAS

 

Eil. Nr.

 

Veiklos pavadinimas

Planuojama veiklos vykdymo pradžia ir pabaiga,

vykdymo vieta

Planuojamos veiklos atsakingas (-i) vykdytojas
(-ai)

Veiklos aprašymas (planuojami kokybiniai ir kiekybiniai rezultatai, veiklos metodai, dalyvių, savanorių skaičius)

1.

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

2. PATIKSLINTAS PROJEKTO FINANSAVIMAS

 

Visas projekto biudžetas __________ Eur

 

Iš savivaldybės biudžeto prašomo dalinio finansavimo dydis _________ Eur

 

 

 

3. PATIKSLINTA DETALI PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA

 

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Kiekis

Visa suma, Eur

Iš savivaldybės biudžeto prašoma suma, Eur

 

1.

Prekių, priemonių įsigijimo išlaidos (kanceliarinėms, ūkinėms prekėms, maisto produktams biologiniam turtui išlaikyti, gėlėms, suvenyrams, mokomosioms priemonėms: literatūrai, vaizdo / garso medžiagai, kitoms prekėms, reikalingoms suplanuotiems renginiams organizuoti, išskyrus maisto prekes, nealkoholinius ir alkoholinius gėrimus), tiesiogiai susijusios su projekto įgyvendinama veikla.

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

2.

Išlaidos paslaugoms (patalpų renginiams, techninės įrangos nuomos, viešinimo, leidybos, banko, pašto, ryšio ir kitų atlygintinų paslaugų, reikalingų projekto įgyvendinamoms veikloms organizuoti, išskyrus maitinimo paslaugas ir komunalinius mokesčius)

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

Iš viso

 

 

3.

Atlygis pagal sutartis (autorines, paslaugų teikimo ir kt. sutartis (įskaitant mokesčius, ne daugiau nei 50 Eur/val.)

3.1.

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

Iš viso

 

 

4.

Transporto išlaidos (transporto nuomos, kelionių bilietų, kuro) ne daugiau kaip 10 proc. Savivaldybės skiriamų lėšų

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

Iš viso

 

 

IŠ VISO 

 

 

 

Tvirtinu, kad priimtas sprendimas skirti mažesnę dalį lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus.

 

 

................................................................................................................................................................

Pareiškėjo vadovas ar įgaliotas asmuo parašas                                         vardas, pavardė

Data…………………

A. V.

_____________________________

 

 

Panevėžio miesto savivaldybės aplinkosaugos

švietimo projektų rengimo, finansavimo ir

kontrolės taisyklių

6 priedas

 

APLINKOSAUGOS ŠVIETIMO PROJEKTO VYKDYMO STEBĖSENA

 

Stebėsenos formos pildymo laikotarpis

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Skirta lėšų suma iš Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto

 

1. Projekto lėšų panaudojimo dokumentai

1.1.      Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitos (forma Nr. 2) pateikimas. (Ataskaitos pateikimo data; kitos pastabos)

I ketvirtis

 

II ketvirtis

 

III ketvirtis

 

IV ketvirtis

 

1.2. Priemonės biudžeto lėšų panaudojimo ataskaita (sutarties 2 priedas). (Ataskaitos pateikimo data; panaudotų lėšų atitikimas numatytoms priemonėms; kitos pastabos)

I ketvirtis

 

II ketvirtis

 

III ketvirtis

 

IV ketvirtis

 

1.3. Jeigu buvo pareikalauta pateikti išlaidas pateisinančių dokumentų ir apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas, kada dokumentai buvo pateikti, ar duomenys atitinka nurodytus priemonės biudžeto lėšų panaudojimo ataskaitoje, ar įsigytos prekės ar paslaugos atitinka numatytas priemones.

 

1.4. Darbų pagal autorinę ar paslaugų teikimo sutartį pagrindimas: pirkimo ir pirkimo procedūrų dokumentai, sutarčių kopijos, darbų atlikimo–perdavimo–priėmimo aktų kopijos

 

1.5. Transporto išlaidų pagrindimas: avanso apyskaitos arba lygiaverčiai įrodomieji dokumentai, sąskaitos faktūros ar lygiaverčiai įrodomieji dokumentai, keliaujant viešuoju transportu kelionės bilietai, keliaujant automobiliu automobilio nuomos (panaudos) sutarties kopija, degalų sunaudojimą patvirtinančių dokumentų kopijos.

 

1.6. Projekto vykdytojo, partnerių, rėmėjų indėlį įrodantys dokumentai. Kokie dokumentai buvo pateikti, kokią dalį projekto vertės vykdytojas, partneriai, rėmėjai padengė savomis lėšomis (procentais).

 

 

 

2. Projekto įgyvendinimo ataskaita (sutarties 3 priedas)

2.1. Ataskaitos pateikimo data

 

2.2. Ar projekto paraiškoje numatyti tikslai ir uždaviniai pasiekti (tinkamą variantą pažymėti X)?

Taip

Iš dalies

Ne

Papildomos pastabos:

2.3. Ar projekto paraiškoje numatytos veiklos / renginiai / priemonės / mokymai (toliau – Veiklos) įgyvendintos?

Taip

Iš dalies

Ne

Papildomos pastabos:

2.4. Ar pateikta Veiklų įgyvendinimo medžiaga: Veiklų grafikas, Veiklų dalyvių sąrašai su parašais kiekvieną renginio dieną, dalyvių mokymų lankomumo suvestinė, pažymėjimų suvestinė, mokymų dalijamoji medžiaga, mokymų darbotvarkė, fotofiksacijos, prezentacijos?

 

2.5. Ar pateikti projekto viešinimą įrodantys dokumentai (laikraščio iškarpos, plakatai, skrajutės, nuorodos į internetinius puslapius ar kt.)?

Taip

Iš dalies

Ne

Papildomos pastabos:

2.6. Ar pasiekti suplanuoti rezultatai?

Taip

Iš dalies

Ne

Papildomos pastabos:

2.7. Ar aprašyta, kokios Veiklos neįgyvendintos dėl sumažinto finansavimo?

Taip

Iš dalies

Ne

Papildomos pastabos:

3. Rekomendacijos dėl projekto vykdytojo tolesnio finansavimo projektų rėmimo konkursuose.

 

 

 

 

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos

Miesto infrastruktūros skyriaus

atsakingas specialistas (pareigos, vardas, pavardė, parašas) ___________________________________

 

_________________________________