PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS
POTVARKIS
DĖL UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS
PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2024 m. gegužės 20 d. Nr. PE-209
Plungė
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 ir 48 straipsniais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymo Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Plungės rajono savivaldybės 2024 m. užimtumo didinimo programa, patvirtinta Plungės rajono savivaldybės tarybos 2024 m. vasario 8 d. sprendimu Nr. T1-17 „Dėl Plungės rajono savivaldybės 2024 metų užimtumo didinimo programos patvirtinimo“:
1. T v i r t i n u Užimtumo didinimo programos Plungės rajono savivaldybėje įgyvendinimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios:
2.1. Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. vasario 23 d. įsakymą Nr. DE-144 „Dėl Plungės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programos rengimo tvarkos aprašo aptvirtinimo“;
Šis potvarkis skelbiamas Teisės aktų registre ir Plungės rajono savivaldybės interneto svetainėje www.plunge.lt.
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės
mero 2024 m. gegužės 20 d.
potvarkiu Nr. PE-209
UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS
PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Užimtumo didinimo programos Plungės rajono savivaldybėje įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja asmenų, nurodytų Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo (toliau – Užimtumo įstatymas) 48 straipsnio 2 dalyje, siunčiamų dalyvauti Plungės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) užimtumo didinimo programoje (toliau – Programa), Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vyriausiųjų specialistų, koordinuojančių ir įgyvendinančių Programos funkcijas (toliau – Atvejo vadybininkas ir (arba) Priemonių koordinatorius), atvejo komandos, skirtos Programoje dalyvaujančių asmenų įdarbinimą ribojančioms aplinkybėms pašalinti (toliau – Atvejo komanda), susitarimų dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) parengimo, pasirašymo ir įgyvendinimo bei nustato kitas nuostatas, susijusias su Programos įgyvendinimu Savivaldybėje.
2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Užimtumo įstatyme, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. A1-394 „Dėl Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Darbo rinkos paslaugų teikimo ir tvarkos aprašas), Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašas), Savivaldybės užimtumo didinimo programoje, patvirtintoje Plungės rajono savivaldybės tarybos 2024 m. vasario 8 d. sprendimu Nr. T1-17 „Dėl Plungės rajono savivaldybės 2024 metų užimtumo didinimo programos patvirtinimo“ (toliau – Tarybos sprendimas).
3. Atvejo vadybininkas, Priemonių koordinatorius ir Atvejo komanda savo darbe vadovaujasi:
II SKYRIUS
UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS TIKSLAI
5. Sudaryti galimybę bedarbiams, piniginės socialinės paramos gavėjams, įsiregistravusiems Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Klaipėdos klientų aptarnavimo departamento Plungės skyriuje (toliau – Užimtumo tarnyba), atnaujinti darbinius įgūdžius, integruotis į darbo rinką ir mažinti socialinę įtampą ir atskirtį tarp bendruomenės narių, įveiklinti besiruošiančius darbo rinkai asmenis, taip pat padidinti bedarbių galimybes susirasti nuolatinį darbą ir didinti Savivaldybės gyventojų užimtumą.
III SKYRIUS
UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS DALYVAUJANTYS SUBJEKTAI
7. Programoje dalyvaus Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalies 1–10 punktuose nurodyti asmenys (toliau – Tikslinė grupė) bei 48 straipsnio 2 dalies 11 punkte nurodyti darbo rinkai besirengiantys asmenys (toliau – Darbo rinkai besirengiantys asmenys):
7.1. Tikslinės grupės:
7.1.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos Asmenų su negalia teisių apsaugos agentūros sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;
7.1.3. grįžę iš laisvės atėmimo vietų įstaigos, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų įstaigos;
7.1.5. priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
7.1.6. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
7.1.7. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimos nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;
7.1.8. turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga arba turintys teisę gauti laikinąją apsaugą, iki sprendimo dėl laikinosios apsaugos suteikimo (nesuteikimo) priėmimo, tačiau ne ilgiau kaip laikinosios apsaugos laikotarpiu;
8. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius, kuris betarpiškai bendradarbiaus su Plungės rajono seniūnijomis, Užimtumo tarnyba, Savivaldybėje veikiančiomis nevyriausybinėmis organizacijomis (toliau – NVO), viešosiomis ir biudžetinėmis įstaigomis.
10. Susitarimų su Darbo rinkai besirengiančiais asmenimis, esant poreikiui – su Tikslinės grupės asmenimis, rengimą ir pasirašymą vykdys bei Susitarimų įgyvendinimą koordinuos Atvejo vadybininkas.
11. Atvejo komanda sudaroma iš septynių narių, kurie bus:
11.1. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėjas, Atvejo komandos pirmininkas;
11.2. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus darbuotojas, Atvejo komandos pirmininko pavaduotojas;
13. Užimtumo tarnyba, kuri teiks informaciją apie asmens įsidarbinimą ribojančias aplinkybes, darbo paiešką, teiktas ir teikiamas Paslaugas, taikytas ir taikomas Priemones bei kitą darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją.
IV SKYRIUS
UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS PASLAUGŲ IR PRIEMONIŲ PLANAS
15. Vykdant Programą numatomos paslaugos, nurodytos Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ (toliau – Paslaugos), kurios skirtos:
15.1. palydėti ir padėti Tikslinės grupės asmenims gauti socialines, sveikatos, švietimo ir kitas paslaugas;
15.3. padėti įgyvendinti darbo pareigas ir šeimos nario ar kartu gyvenančio asmens priežiūrą ar slaugą;
15.4. paskatinti grįžti į darbo rinką įsiskolinimų turinčius asmenis, kuriems apribotas disponavimas piniginėmis lėšomis ir (ar) antstolio, kitų institucijų ar pareigūnų nurodymu priverstinai nurašomos piniginės lėšos skolai apmokėti;
15.5. padėti asmeniui atvykti iš nuolatinės gyvenamosios vietos į darbo vietą arba į vykstančių mokymų paskaitas;
15.6. gydyti priklausomybes nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, azartinių žaidimų;
17. Asmeniui, be pateisinamos priežasties neatvykus dalyvauti Programos organizuojamose Paslaugose arba Priemonėse ir kitais atžvilgiais nevykdant sutartinių įsipareigojimų, gali būti nutraukiamas Susitarimas arba darbo sutartis. Atvejo vadybininkas informuoja Užimtumo tarnybą apie Susitarimo nutraukimą. Priemonių vykdytojas informuoja Priemonių koordinatorių ir Užimtumo tarnybą apie darbo sutarties nutraukimą.
18. Pirmenybė dalyvauti Programoje teikiama ilgalaikiams, vyresnio amžiaus ir nekvalifikuotiems bedarbiams, praradusiems darbinius įgūdžius dėl ilgalaikio nedarbo, dėl įvairių socialinių priežasčių negalintiems susirasti darbo. Bedarbiams bus siūlomos užimtumo Priemonės, kuriomis bus siekiama atstatyti darbinius ar profesinius įgūdžius, mažinti jų socialinę atskirtį ir suteikti galimybę užsidirbti lėšas pragyvenimui. Taip pat bus suteiktos Paslaugos, įveiklinsiančios darbo rinkai besirengiančius asmenis, o pastebėjus progresą, paraleliai bus pradėta taikyti trumpalaikių darbų Priemonė asmenims, dalyvaujantiems Paslaugų teikime.
19. Paslaugos ir Priemonės finansuojamos iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialiosios tikslinės dotacijos lėšų, skirtų Savivaldybės patvirtintai Programai įgyvendinti. Aprašo 15 punkte numatytos Paslaugos gali būti perkamos Savivaldybės administracijos ir Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.
V SKYRIUS
ASMENS SIUNTIMO PAS PRIEMONIŲ KOORDINATORIŲ IR ATVEJO VADYBININKĄ SĄLYGOS IR TVARKA
21. Savivaldybės administracijos ir (ar) NVO darbuotojai, seniūnijos, kurioje gyvena asmuo, seniūnas, šeimos atvejo vadybininkai, socialiniai darbuotojai, nustatę, kad asmeniui tikslinga dalyvauti Programoje, nukreipia jį į Užimtumo tarnybą, arba Užimtumo tarnyba tai nustačiusi pati, su asmeniu sudaro individualaus užimtumo veiklos planą, kaip numatyta Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo 34 punkte ir siunčia Tikslinės grupės asmenis pas Priemonių koordinatorių, o Darbo rinkai besirengiančius asmenis – pas Atvejo vadybininką.
22. Priemonių koordinatorius ir (arba) Atvejo vadybininkas registruojasi Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje (toliau – IS) ir susikuria vartotojo paskyrą.
23. Užimtumo tarnybos specialistas IS paskyroje arba el. paštu (jeigu vartotojo paskyra nesukurta) Atvejo vadybininkui ir (arba) Priemonių koordinatoriui pateikia Užimtumo tarnybos patvirtintą siūlymą (toliau – Siūlymas) dėl asmenų, nurodytų Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalyje, dalyvavimo Programos Paslaugose arba Priemonėse.
24. Atvejo vadybininkas ir (arba) Priemonių koordinatorius per 5 darbo dienas nuo šio Siūlymo gavimo dienos susisiekia su siųstu asmeniu ir sutaria dėl pirmo susitikimo, o per 7 darbo dienas nuo Siūlymo gavimo IS vartotojo paskyroje elektroniniu būdu arba el. paštu priima spendimą ir informuoja Užimtumo tarnybą apie asmens dalyvavimą Programoje, asmens be svarbių priežasčių atsisakymą dalyvauti Programoje, neatvykimą dalyvauti Programoje ar kitą sprendimą, nurodydamas asmens vardą, pavardę, gimimo datą ir preliminarią dalyvavimo Programoje trukmę, jei asmuo dalyvaus.
25. Jei asmuo dalyvaus Programoje ir gaus Paslaugas, Atvejo vadybininkas Užimtumo tarnybos IS paskyroje užpildo ir įkelia arba el. paštu išsiunčia prašymą pateikti asmens duomenis, reikalingus Programai įgyvendinti teikiant Paslaugas (informaciją apie asmens įsidarbinimą ribojančias aplinkybes, darbo paiešką, teiktas ir teikiamas paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją, kuri reikalinga pildant asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (2 priedas). Informaciją dėl asmeniui teiktos (teikiamos) piniginės socialinės paramos ir socialinių paslaugų Atvejo vadybininkas surenka Socialinės paramos skyriuje.
VI SKYRIUS
PRIEMONIŲ KOORDINATORIAUS, ATVEJO VADYBININKO,
ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMAS
26. Priemonių koordinatoriaus funkcijos:
26.1. vertina Tikslinės grupės asmenų galimybes dalyvauti Priemonėse, kai vertinimas atliekamas pagal paties asmens ir (arba) Užimtumo tarnybos pateiktą informaciją apie asmens sveikatą, apribojimus dirbti siūlomą darbą, darbo patirtį, taikytas ir taikomas priemones ir (arba) paslaugas bei kitą informaciją;
26.2. parenka Priemones Tikslinės grupės asmenims, jeigu nustatoma, kad jie gali dalyvauti Priemonėse bei Darbo rinkai besirengiantiems asmenims, jeigu Atvejo komanda po Paslaugų teikimo nustato poreikį dalyvauti Priemonėse.
27. Tarybos sprendimu Plungės miesto seniūnija, vykdydama Programos Priemones, atlieka šias funkcijas:
27.1. organizuoja terminuotų arba laikino įdarbinimo sutarčių sudarymą su Priemonių koordinatoriaus arba Užimtumo tarnybos atsiųstais Tikslinės grupės asmenimis. Vidutinė atliekamų laikino pobūdžio darbų trukmė vienam asmeniui – 3 mėnesiai;
27.2. užtikrina savalaikį darbo užmokesčio išmokėjimą įdarbintam asmeniui, o darbo sutarčiai pasibaigus arba ją nutraukus − kompensacijos už nepanaudotas atostogas išmokėjimą;
27.3. užtikrina įdarbinamiems Tikslinės grupės asmenims teisės aktų reikalavimus atitinkančias darbo sąlygas;
27.4. organizuoja įdarbinamų asmenų supažindinimą su darbų atlikimo tvarka, jų aprūpinimą reikiamomis darbo priemonėmis, pavėžėjimo paslaugas iki darbo vietos;
28. Atvejo vadybininko funkcijos, koordinuojant Paslaugas Darbo rinkai besirengiantiems asmenims, o esant poreikiui – Tikslinės grupės asmenims:
28.1. pateikia asmeniui sutikimą dalyvauti programoje (1 priedas), supažindina asmenį bei informuoja, kad siekiant nustatyti jo tinkamumą dalyvauti Programoje, apie jį bus renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų bei kitų šiems subjektams prieinamų oficialių informacijos šaltinių, nurodo šių duomenų saugojimo terminus, duomenų tvarkytoją, duomenų gavėjus ir duomenų subjekto teises, jų įgyvendinimo tvarką;
28.2. atlieka siųstų dalyvauti Programoje asmenų poreikių ir galimybių įvertinimą, užpildo asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (2 priedas);
28.3. atlikęs asmens poreikių ir galimybių vertinimą, organizuoja Atvejo komandos posėdį, kuriame apibūdina asmens situaciją;
28.4. parenka asmeniui reikalingas Paslaugas (Aprašo 15 punktas) arba Priemones (Aprašo 16 punktas), atsižvelgiant į Atvejo komandos pasiūlymus;
28.5. rengia Susitarimą (3 priedas) su Programoje dalyvaujančiu asmeniu, kuriame nurodomi Atvejo vadybininko ir asmens įsipareigojimai, numatomos teikti Paslaugos, jų apimtis, Paslaugų teikėjai, Paslaugų teikimo eiliškumas ir tvarka;
28.6. pasirašius Susitarimą, Atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti Paslaugas, suorganizuoja asmens susitikimą (-us) su vykdant Susitarimą numatytų teikti Paslaugų ar Priemonių teikėjais;
28.7. koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą, rengia susitarimo nutraukimo dėl asmens (ne)pasirengimo integruotis į darbo rinką (5 priedas) projektą;
28.8. renka informaciją apie asmens pasiektus rezultatus, gali pildyti Atvejo vadybos planą (6 priedas);
28.9. nustatęs, kad suteiktos visos Susitarime numatytos Paslaugos arba gavęs informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka, siūlo Atvejo komandai įvertinti asmenį ir spręsti dėl Susitarimo nutraukimo tikslingumo;
29. Atvejo komandos funkcijos:
29.1. gavus Aprašo 28.9 papunktyje nurodytą informaciją ir įvertinus, kad asmuo yra pasirengęs (nepasirengęs) darbo rinkai, priima sprendimą dėl Susitarimo nutraukimo;
29.2. jeigu asmuo vis dar yra nepasirengęs darbo rinkai, vertina galimybę keisti pagal Susitarimą teikiamas Paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą;
30. Atvejo komandos nariai, prieš pradėdami pirmąjį posėdį, užpildo konfidencialumo pasižadėjimą (4 priedas).
33. Atvejo komandos posėdžiai gali būti organizuojami gyvai arba elektroninėmis ryšio priemonėmis, sudarant galimybę į posėdį prisijungti nuotoliniu būdu. Atvejo vadybininkas apie posėdžio datą ir laiką visiems posėdžio dalyviams elektroninėmis ryšio priemonėmis praneša likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki posėdžio. Atvejo vadybininkas informuoja asmenį, kad jis turi teisę atvykti ir dalyvauti Atvejo komandos posėdyje. Asmeniui atsisakius dalyvauti Atvejo komandos posėdyje, Atvejo komanda gali nagrinėti atvejį asmeniui nedalyvaujant. Atvejo vadybininkas apie įvykusį posėdį ir priimtą sprendimą elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefonu asmeniui praneša per 3 darbo dienas po protokolo užregistravimo.
34. Atvejo komandos sprendimai priimami atviru Atvejo komandos narių balsavimu. Atvejo komandos balsams pasiskirsčius po lygiai, lemiamą balsą turi Atvejo komandos pirmininko balsas.
35. Atvejo komanda į savo posėdžius gali kviesti ir kitus suinteresuotus fizinius ar juridinius asmenis.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
37. Atvejo vadybininkas vienu metu gali dirbti su ne daugiau kaip 60 asmenų, dalyvaujančių Programoje.
38. Tvarkos aprašo nuostatų vykdymo metu asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą.
39. Programos įgyvendinimo dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais bei Plungės rajono savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka.
40. Ginčai dėl Atvejo vadybininko, Priemonių koordinatoriaus ar Atvejo komandos sprendimų nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.
Užimtumo didinimo programos
Plungės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
1 priedas
____________________________________________________ (Vardas, pavardė) ____________________________________________________ (Asmens kodas) _____________________________________________________ (Adresas) _____________________________________________________ (Kontaktiniai duomenys)
|
SUTIKIMAS
DALYVAUTI PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ĮGYVENDINAMOJE UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOJE
20 m. d.
Plungė
Sutinku dalyvauti Plungės rajono savivaldybės įgyvendinamoje Užimtumo didinimo programoje (toliau – Programa). Esu informuota (-as), kad be svarbių priežasčių atsisakius pasirašyti Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką, Plungės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius pasilieka teisę priimti sprendimą dėl piniginės socialinės paramos teikimo nutraukimo arba 3 mėnesius neskirti, arba nutraukti būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijas.
Man yra žinoma, kad siekiant nustatyti mano tinkamumą dalyvauti Programoje, apie mane bus renkami duomenys iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų ir kitų informacinių sistemų.
________________ __________________________________________
(Parašas)* (Vardas ir pavardė)
* Esu informuotas, kad šiame Sutikime nurodyti mano asmens duomenys (įskaitant ir ypatingus asmens duomenis) bus tvarkomi šio Sutikimo nagrinėjimo tikslais. Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
Užimtumo didinimo programos
Plungės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
2 priedas
ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMO ANKETA
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Amžius |
|
|||||||||||||||||
Gyvenamosios vietos adresas |
|
|||||||||||||||||
Tel. Nr., el. paštas |
|
1) Santuokinė ir (ar) šeiminė padėtis:
o Vedęs / ištekėjusi
o Išsiskyręs / išsiskyrusi
o Našlys /našlė
o Gyvenantis neįregistravus santuokos
o Gyvena vienas (-a)
o Vienas (a) auginantis (-i) vaikus
o Kita _________________________
2) Šeimos narių skaičius: ______________
3) Vaikų skaičius šeimoje: _____________
4) Asmens išsilavinimas:
o Pradinis
o Pagrindinis
o Vidurinis
o Profesinis
o Aukštasis neuniversitetinis
o Aukštasis universitetinis
o Kita _________________________
5) Turima kvalifikacija, darbo patirtis, įgytos profesijos, bendrieji ir specifiniai darbiniai gebėjimai: _______________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
6) Kuo asmuo užsiima šiuo metu?
o Studentas
o Namų šeimininkė (-as)
o Bedarbis
o Kita ____________________________
7) Kiek laiko asmuo neturi darbo?
o Iki 12 mėn.
o 12 – 24 mėn.
o Ilgiau kaip 24 mėn. __________
o Niekada nedirbo
8) Kokios pagrindinės registracijos Užimtumo tarnyboje priežastys?
o Sveikatos draudimo gavimas
o Socialinės paramos gavimas
o Dalyvavimas darbo rinkos priemonėse
o Nedarbo draudimo išmoka
o Profesinis mokymas
o Kita _________________________
9) Ar asmuo vykdo savarankišką darbo paiešką?
o Taip
o Ne
10) Kaip mano, kokios pagrindinės asmens neįsidarbinimo priežastys?
o Pernelyg aukšti darbdavių reikalavimai
o Neturi darbinės patirties
o Neturi reikiamos kvalifikacijos
o Neturi reikiamo išsilavinimo
o Diskriminacija
o Neturi profesinių kontaktų
o Sunkus susisiekimas su atokiomis kaimo vietovėmis, sunkiai pravažiuojami keliai
o Sveikata, neįgalumas
o Netenkina siūlomas atlyginimas
o Pageidauja dirbti pagal savo specialybę
o Mažamečių vaikų priežiūra
o Prižiūri sergantį ar neįgalų šeimos asmenį
o Nepasitikėjimas savimi
o Priklausomybės (alkoholis, narkotikai)
o Skolos ir antstolių apribotas disponavimas piniginėmis lėšomis
o Kitos priežastys _________________________________________________________
11) Ar asmeniui mokama socialinė pašalpa?
o Taip
o Ne
12) Ar tai, kad nedirba, turi įtakos asmens finansinei situacijai?
o Finansinė padėtis labai sudėtinga, nes neturi jokio pajamų šaltinio
o Yra išlaikomas giminių, kitų asmenų
o Išsilaiko iš socialinės paramos
o Dirba neoficialiai
o Kita _________________________
13) Asmeniui per paskutinius 12 mėn. teikta parama ar socialinės paslaugos?
o Socialinė pašalpa
o Šildymo ir kieto kuro kompensacija
o Maisto produktai ir higienos priemonės iš ES fondo
o Labdaros organizacijų, NVO teikiamos paslaugos ar parama
o Socialinės paslaugos (informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas; maitinimo
organizavimas; transporto organizavimas; palydėjimas; socialinių įgūdžių ugdymas ir palaikymas;
aprūpinimas būtiniausiais rūbais, avalyne ir kitomis reikmėmis)
o Kita _________________________
14) Užimtumo tarnybos pateikta informacija apie:
1. Asmens darbo paiešką ________________________________________________________
________________________________________________________________________________
2. Teiktas paslaugas ____________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
3. Teikiamas paslaugas _________________________________________________________
________________________________________________________________________________
4. Taikytas priemones __________________________________________________________
________________________________________________________________________________
5. Taikomas priemones _________________________________________________________
________________________________________________________________________________
6. Kita informacija _____________________________________________________________
________________________________________________________________________________
15) Jeigu būtų galimybė įsidarbinti?
o Įsidarbintų bet kur, kad įgytų darbo patirties
o Įsidarbintų bet kur, dėl prastos ekonominės padėties šeimoje
o Įsidarbintų vos gavęs pasiūlymą, bijodamas prarasti ir šį siūlomą darbą
o Nesidarbintų, nes poreikiams patenkinti užtenka gaunamų pajamų
o Nesidarbintų, nes turi skolų ir piniginių lėšų disponavimas apribotas antstolių
o Kita _________________________
16) Ar reikalinga pagalba įsidarbinant?
o Taip
o Ne
17) Kokias paslaugas pageidautų gauti, kurios padėtų integruotis į darbo rinką?
o Psichologo konsultacijos
o Tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos
o Maitinimo organizavimo paslaugos
o Transporto organizavimo paslaugos
o Lydinčio asmens paslaugas
o Konsultavimo paslaugos
o Teisinės pagalbos
o Priklausomybių specialisto
o Socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo paslaugos (motyvacinės konsultacijos, finansinio raštingumo, savęs ugdymo, pasitikėjimo savimi, karjeros konsultanto ir kt.)
o Kitos paslaugos_____________________________________________________________
18) Asmens socialinis savarankiškumas (įgūdžiai, gebėjimai, bendravimas)
Eil. Nr. |
Ar asmuo: |
Taip |
Iš dalies |
Ne |
1. |
geba atlikti asmeniniame ir visuomeniniame gyvenime reikalingas funkcijas |
|
|
|
2. |
aktyviai dalyvauja visuomeninėje/savanoriškoje veikloje |
|
|
|
3. |
turi problemų dėl gyvenamojo būsto |
|
|
|
4. |
turi problemų dėl smurto ar prievartos šeimoje |
|
|
|
5. |
turi problemų dėl priklausomybių |
|
|
|
6. |
turi sveikatos problemų |
|
|
|
7. |
turi finansinių sunkumų (įsiskolinimai, t. t.) |
|
|
|
8. |
turi kitų socialinių problemų (įrašyti)
|
|
|
|
19) Asmens pageidavimai darbui:
Pageidaujamas darbas |
|
|
Galima veikla |
O Nėra pageidavimų (nežino) O Nekvalifikuotas darbas O Darbas su įrenginiais O Darbas su žmonėmis O Vairavimas (transporto priemonės) O Statyba, apdaila, dažymas O Valymas, dezinfekavimas O Administravimas, dokumentų rengimas O Mokymas, ugdymas O Vadovavimas O Apsauga O Skaičiavimas, sąmatų sudarymas O Kosmetologija, kirpimas, sušukavimas
|
o Slauga, rūpinimasis kitais o Medicina o Darbas su gyvūnais o Sodininkystė o Aplinkos tvarkymas o Pirkimai o Pardavimai o Pakavimas o Maisto gaminimas o Rutininis nesudėtingas darbas o Kita ______________ |
Kokio darbo tikrai nedirbtų (nenorėtų, negalėtų dirbti) |
|
|
Įmonė / kolektyvas
|
o Mažas o Vidutinis o Didelis o Nėra skirtumo |
|
Darbo vieta |
o Biuras o Gamykla o Statybos aikštelė o Namai o Parduotuvė o Kita (nurodyti) |
|
Galimybė nuvykti į darbą |
o Nuvyktų pėsčiomis ar dviračiu o Nuvyktų savo automobiliu o Nuvyktų visuomeniniu transportu o Nuvyktų darbovietės suteiktu transportu o Kita |
|
Darbo laikas |
o Visa darbo diena (8 val.) o Visa darbo diena (12 val.) o Nepilna darbo diena |
|
Darbo grafikas |
o Įprasta darbo savaitė o Darbas pamainomis o Slenkantis grafikas |
|
Pageidaujamas darbo užmokestis |
|
|
Darbo pobūdis |
o Sėdimas darbas o Stovimas darbas o Darbas aukštyje o Darbas, reikalaujantis fizinės ištvermės o Kita |
20) Asmuo motyvuotas spręsti savo problemas?
o Taip
o Iš dalies taip
o Ne
21) Atvejo vadybininko išvados
Atvejo vadybininkas __________________ ______________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Patvirtinu:
_______________________________________________________________________________
(Asmens vardas, pavardė, parašas)*
* Esu informuotas, kad šioje anketoje nurodyti mano asmens duomenys (įskaitant ir ypatingus asmens duomenis) bus tvarkomi Užimtumo didinimo programos vykdymo tikslais. Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija anketoje yra tiksli ir teisinga.
Jūsų duomenys Savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir gali būti teikiami tretiesiems asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su asmens duomenimis, juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius). Daugiau informacijos apie Jūsų duomenų tvarkymą rasite www.plunge.lt
Užimtumo didinimo programos
Plungės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
3 priedas
SUSITARIMAS DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO RINKĄ
20 m. mėn. d. Nr.
Plungė
Plungės rajono savivaldybės administracija (toliau – Administracija), atstovaujama Atvejo vadybininko ________________________________________________________________________________
(Vardas, pavardė, pareigos)
pagal Administracijos direktoriaus 20____ m. ____________________ _____ d. įsakymą Nr. __________ ir Plungės rajono savivaldybės įgyvendinamoje užimtumo didinimo programoje dalyvaujantis asmuo _______________________________________________________________
________________________________________________________________________________
(Asmens vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, kontaktiniai duomenys)
(toliau – Paslaugų gavėjas) sudarė šį susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas).
I. SUSITARIMO DALYKAS
1. Užimtumo didinimo paslaugų (toliau – paslaugos), padedančių Paslaugų gavėjui integruotis į darbo rinką, teikimo organizavimas ir koordinavimas.
II. SUSITARIMO ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
2. Administracija įsipareigoja paskirti Atvejo vadybininką, kurio pareigos bus:
2.1. organizuoti ir koordinuoti paslaugų teikimą;
2.2. suteikti teisingą, išsamią, aiškią, Paslaugų gavėjui lengvai prieinamą informaciją apie paslaugas. Užtikrinti, kad Paslaugų gavėjui būtų suteikta bendroji informacija apie paslaugą: paslaugos teikimo laikas, vieta, trukmė, paslaugos teikimo sąlygos, paslaugos vykdymo stadija arba sudaryti sąlygas susipažinti su šia informacija;
2.3. užtikrinti, kad Paslaugų gavėjo pateikta informacija būtų naudojama tik konkrečiai apibrėžtiems tikslams ir tik ta apimtimi, kiek tai reikalinga nustatytoms funkcijoms vykdyti ir išvardintiems tikslams pasiekti, laikantis konfidencialumo reikalavimų;
2.4. užtikrinti, kad tik Paslaugų gavėjui sutikus, minėti duomenys būtų naudojami ir integruojami siekiant optimaliai sureguliuoti siūlomų paslaugų teikimą, pagreitinti ir pritaikyti konkrečių paslaugų teikimą ir informacijos skleidimą, apskaitos tvarkymą bei atsiskaitymų vykdymą, statistiniams tyrimams vykdyti, jų rezultatams teikti ir saugoti. Paslaugų gavėjo duomenys gali būti renkami siekiant tikslinti ir plėsti teikiamų paslaugų spektrą, gerinti jų kokybę.
3. Atvejo vadybininkas turi teisę iš Paslaugų gavėjo gauti tikslius ir teisingus duomenis, kurie būtų naudojami susisiekimui, reikalingos informacijos, susijusios su paslaugų organizavimu ir teikimu, siuntimui.
4. Paslaugų gavėjas įsipareigoja:
4.1. nurodydamas savo asmens duomenis, sutikti, kad jie būtų naudojami susisiekti, informaciniams pranešimams siųsti, tinkamam paslaugų parinkimui ir vykdymui užtikrinti;
4.2. tinkamai ir sąžiningai vykdyti Susitarimą;
4.3. bendradarbiauti su Atvejo vadybininku, teikti informaciją ir / ar dokumentus, būtinus Susitarimui vykdyti apie asmens šeimos būklę, sveikatos būklę ir pan.;
4.4. esant poreikiui, dalyvauti atvejo komandos susitikimuose, kuriuose nagrinėjama asmens padėtis, priimami sprendimai dėl paslaugų parinkimo, jų apimties, trukmės, dažnumo ir pan.;
4.5. ne vėliau kaip per 1 darbo dieną informuoti Atvejo vadybininką, jeigu atsiranda aplinkybės, dėl kurių asmuo laikinai negali naudotis jam paskirtomis paslaugomis.
5. Paslaugų gavėjas turi teisę iš Atvejo vadybininko gauti išsamią, aiškią ir lengvai prieinamą informaciją apie paslaugų teikimo laiką, vietą, trukmę, teikimo sąlygas ir pan.
III. PASLAUGŲ ASMENIUI PARINKIMAS
6. Atsižvelgiant į Atvejo komandos pateiktus pasiūlymus dėl paslaugų asmeniui parinkimo, jų apimties, eiliškumo, asmeniui bus teikiamos šios paslaugas:
Integracijos į darbo rinką planas |
|||||
EEil. Nr. |
Numatomos vykdyti Paslaugos pavadinimas |
Paslaugos apimtis |
Paslaugų teikėjai |
Paslaugų teikimo tvarka |
Informacija apie įsipareigojimų, paslaugų įgyvendinimą/ neįgyvendinimą/ įgyvendinimą iš dalies |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Pasirašius Susitarimą, iki pradedant teikti Paslaugas, Atvejo vadybininkas supažindina Asmenį su numatytų teikti paslaugų teikėjais.
IV. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SUSITARIMO NUTRAUKIMAS
8. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo nuostatomis, Asmuo informuotas, jog be svarbių priežasčių atsisakius vykdyti arba neįvykdžius Susitarime numatytų įsipareigojimų, gali netekti teisės į piniginę socialinę paramą arba 3 mėnesiams neskiriamos būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijos arba nutraukiamas jų teikimas.
9. Kiekviena šalis gali vienašališkai pakeisti nutraukti Susitarimą, raštu įspėjusi kitą šalį prieš 5 (penkias) darbo dienas, jeigu kita šalis nevykdo įsipareigojimų arba netinkamai juos vykdo.
10. Visi Susitarimo papildymai ir pakeitimai, kurie turi būti įforminami abiejų šalių raštišku susitarimu, yra neatskiriamos šio Susitarimo dalys.
V. NENUGALIMOS JĖGOS (FORCE MAJEURE) APLINKYBĖS
11. Šalys neatsako už prisiimtų įsipareigojimų visišką ar dalinį neįvykdymą, jeigu įrodo, kad įsipareigojimų neįvykdė dėl aplinkybių, kurių negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti Susitarimo sudarymo metu, ir kad protingomis pastangomis negalėjo užkirsti kelio šioms aplinkybėms ar jų padariniams atsirasti. Susitarimo šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 patvirtintomis Atleidimo nuo atsakomybės, esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms, taisyklėmis.
12. Jeigu nenugalimos jėgos aplinkybės tęsiasi ilgiau kaip 3 mėnesius nuo pranešimo apie jas gavimo dienos, šalys tarpusavio susitarimu gali nutraukti Susitarimą. Nė viena iš šalių neturi teisės reikalauti iš kitos šalies atlyginti dėl to patirtus nuostolius.
VI. KITOS SĄLYGOS
13. Susitarimas sudarytas 2 (dviem) egzemplioriais, turinčiais vienodą teisinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai Susitarimo šaliai.
14. Susitarimas įsigalioja nuo jo pasirašymo dienos ir galioja tol, kol asmuo dalyvauja Programoje.
15. Iškilusius nesutarimus Susitarimo šalys sprendžia tarpusavio susitarimu – derybomis. Derybų pradžia yra laikoma, kai viena ginčo šalis iš kitos ginčo šalies raštu gauna pasiūlymą kilusį ginčą spręsti derybomis. Jei ginčo išspręsti derybomis nepavyksta per 10 darbo dienų, Šalys turi teisę pereiti prie kito ginčų sprendimo procedūros etapo ir kilusį ginčą spręsti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
16. Šiuo Susitarimu užtikrinama, kad Paslaugų gavėjo duomenys nebus perduoti ir atskleisti jokiai trečiajai šaliai, išskyrus teisėsaugos institucijų paklausimus, teismų sprendimus ar kitų privalomų dokumentų vykdymą. Paslaugų gavėjo nurodyti duomenys saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais bei Plungės rajono savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka.
17. Paslaugų teikėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Paslaugų gavėjas, neatsižvelgdamas į paslaugų teikėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su paslaugų teikimą reglamentuojančiais teisės aktais, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
18. Paslaugų gavėjas, nurodydamas savo asmens duomenis, sutinka, kad jie būtų naudojami susisiekti, informaciniams pranešimams siųsti, tinkamai parinkti paslaugas ir užtikrintai jas vykdyti.
19. Visos Susitarimo šalys už savo įsipareigojimų nevykdymą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
VIII. Šalių adresai ir rekvizitai
Plungės rajono savivaldybės administracija Įmonės kodas 188714469 Vytauto g. 12, 90123 Plungė Tel. (8 448) 73110, (8 448) 20407 E. paštas: parama@plunge.lt
|
|
Paslaugų gavėjas |
(Atvejo vadybininko vardas, pavardė, parašas) |
|
(Asmens vardas, pavardė, parašas) |
|
|
|
Užimtumo didinimo programos
Plungės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
4 priedas
___________________________________________________________________
(asmens vardas ir pavardė, pareigos)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20 m. d.
Plungė
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ar kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su asmeniu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, atliekant
_________________________________________________________________ funkcijas;
(funkcijų pavadinimas)
1.2. man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;
1.3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų ir dokumentų kopijų.
2. Man žinoma, kad su asmeniu susijusią informaciją, kurią reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai, dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims galėsiu teikti tik įpareigotas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens.
3. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
3.1. visa su asmeniu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai;
3.2. informacija, jeigu jos atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą darbą.
4. Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atsakyti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
_______________ _____________________________________ (parašas) (vardas, pavardė)
Užimtumo didinimo programos
Plungės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
5 priedas
SUSITARIMO NUTRAUKIMAS DĖL ASMENS (NE)PASIRENGIMO
INTEGRUOTIS Į DARBO RINKĄ
20___ m. _____________mėn. ___ d. Nr. _______
Plungė
Atvejo komandos posėdžio 20____ m. _______________d. Nr. ____ metu priimtas sprendimas, kad ____________________________________________________, dalyvavęs (-usi)
(asmens vardas, pavardė, gimimo metai, adresas, telefono numeris)
Plungės rajono savivaldybės įgyvendinamoje užimtumo didinimo programoje (toliau – Programa), yra pasirengęs (-usi) / nepasirengęs (-usi) (tinkamą pabraukti) integruotis į darbo rinką. Susitarimas nutraukiamas ir atvejo vadybos procesas užbaigiamas.
Informacija perduodama Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Klaipėdos klientų aptarnavimo departamento Plungės skyriui.
Atvejo vadybininkas
________________________________ ___________________________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Programoje dalyvavęs asmuo
______________________________ __________________________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Užimtumo didinimo programos
Plungės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
6 priedas
____________________________________
(įstaigos, organizacijos pavadinimas)
ATVEJO VADYBOS PAGALBOS IR PRIEMONIŲ PLANAS
_________________________________
(data)
I. Atvejo nagrinėjimo posėdžio informacija
1. Posėdžio data: __________________________________________________________________________
Asmens vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
Telefono Nr. |
|
Atvejo vadybininko vardas, pavardė |
|
Kontaktiniai duomenys (el. paštas; tel. Nr.) |
|
2. Dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje Atvejo komandos narių bei kitų asmenų vardai ir pavardės, pareigybių pavadinimai, kontaktiniai duomenys (el. paštas; tel. Nr.): _________________________________________________________________________________________________________________
3. Problemos suformulavimas:
____________________________________________________________________________________________________________________________
II. Atvejo nagrinėjimo posėdžiai (pateikiami pagrindiniai rezultatai atsižvelgiant į posėdžio tikslą (-us)
Data |
Atvejo nagrinėjimo posėdžių tikslai, tematika, priimti sprendimai, sutarto kito posėdžio data, į kitą posėdį kviečiami specialistai ar kt. asmenys ir pan. |
|
Susitarimo dėl dalyvavimo Savivaldybės Užimtumo programoje ir Integracijos į darbo rinką plano rengimas: aptariamas asmens poreikių pagalbai vertinimas, pagalbos priemonės ir būdai, informacija apibendrinama ir nusprendžiama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio.
Tikslas:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________ Priimti sprendimai:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Kita posėdžio data:___________________________________________________________________________________________________
|
|
Integracijos į darbo rinką plano peržiūra: aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio atvejo nagrinėjimo posėdžio bei pokyčiai, susiję su pagalbos plane numatytų priemonių taikymu bei pokyčiais įgyvendinant pagalbos planą. Jei pokyčių nėra, situacija analizuojama detaliai, išsiaiškinamos priežastys, planas papildomas naujomis priemonėmis, veiksmais ir pan. Nusprendžiama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio:_______________________________________________________________________________________ .
|
III. Atvejo komandos ir kitų asmenų, dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje, nuomonė
(pateikiama specialistų ar kitų asmenų, dalyvaujančių atvejo nagrinėjimo posėdyje (pvz., bendruomenės narių, nevyriausybinių organizacijų atstovų), nuomonė apie asmens situaciją, esamų problemų, jų priežasčių, pagalbos poreikio, pagalbos priemonių, veiksmų ir pan.)
Data |
Įstaiga / organizacija, specialisto pareigos, asmens vardas, pavardė |
Informacija (Nuomonė) |
|
Užimtumo tarnybos specialistai (darbo paieška, paslaugos, priemonės) |
|
|
Savivaldybės specialistai (socialinė parama, socialinės paslaugos) |
|
|
NVO darbuotojai (dalyvavimas projektuose) |
|
|
Kita informacija (nustatytas darbingumo lygis ir t. t.) |
|
|
Kiti specialistai |
|
IV. Paslaugų, reikalingų sėkmingai integracijai į darbo rinką, tikslai, uždaviniai, veiksmai, priemonės (surašomi konkretūs pagalbos tikslai, uždaviniai, veiksmai, priemonės, pagalbos teikėjų ir asmens įsipareigojimai ir pan.)
Data |
Konkretus pagalbos priemonės, paslaugos tikslas, uždaviniai |
Pagalbos priemonė, paslauga |
Įsipareigojimą, priemonę, paslaugą vykdantis asmuo (vardas, pavardė), specialistas (įstaiga, specialisto pareigos, vardas, pavardė) |
Įsipareigojimo, priemonės, paslaugos įgyvendinimo data |
Integracijos į darbo rinką plano priemonės, paslaugos plano peržiūros data |
Informacija apie įsipareigojimų, priemonių, paslaugų įgyvendinimą / neįgyvendinimą / įgyvendinimą iš dalies (pildoma įgyvendinus ar peržiūrint planą) |
Pastabos, kita svarbi informacija |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Išvados ir sprendimai (esant poreikiui, surašomos išvados ir sprendimai, priimti plano peržiūros metu)
Data |
Išvados ir sprendimai |
|
pvz., įgyvendinama integracijos į darbo rinką plano priemonė neatitinka asmens poreikių, reikalinga kitokia specialisto pagalba (numatoma kreiptis į kitą specialistą). |
|
|
(Atvejo vadybininkas) |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
|
|
|
VI. Atvejo vadybos proceso užbaigimas: |
|
|
4. Posėdžio data: _______________________________________________________________
5. Posėdžio tikslas: ___________________________________________________________________________________________________
6. Atvejo vadybininkas_________________________________________________________________________________________________
(Vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys)
7. Dalyvaujantys posėdyje nariai:________________________________________________________________________________________
(Vardai, pavardės, kontaktiniai duomenys)
__________________________________________________________________________________________________________________________
Atvejo vadybos proceso užbaigimo priežastis: |
Pagrindimas / Pastabos |
□ Asmuo pasiruošęs integracijai į darbo rinką □ Asmuo nepasiruošęs integracijai į darbo rinką |
|
Asmeniui padėjo integracijos į darbo rinką Susitarime numatyta ir teikta pagalba |
|
Išvados ir sprendimai: ___________________________________________________________________
Atvejo vadybininkas ________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
Atvejo komandos nariai: ________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________ __________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
Patvirtinu, kad su Atvejo vadybos planu susipažinau:
__________________________________________________________________________
(Asmens vardas, pavardė, parašas)*
* Esu informuotas, kad šiame plane nurodyti mano asmens duomenys (įskaitant ir ypatingus asmens duomenis) bus tvarkomi šio plano vykdymo tikslais. Patvirtinu, kad visa mano pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
Jūsų duomenys Savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir gali būti teikiami tretiesiems asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su asmens duomenimis, juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius). Daugiau informacijos apie Jūsų duomenų tvarkymą rasite www.plunge.lt