VALSTYBĖS ĮMONĖS REGISTRŲ CENTRO

GENERALINIS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ADRESATŲ IDENTIFIKAVIMO IR INFORMAVIMO PASLAUGOS TEIKIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2024 m. sausio 24 d. Nr. VE-52 (1.3 E)

Vilnius

 

 

T v i r t i n u Adresatų identifikavimo ir informavimo paslaugos teikimo taisykles (pridedama).

 

 

 

Generalinis direktorius                                                                                             Adrijus Jusas

 

PATVIRTINTA

valstybės įmonės Registrų centro

generalinio direktoriaus

2024 m. sausio 24 d. įsakymu

Nr. VE-52 (1.3 E)

 

 

ADRESATŲ IDENTIFIKAVIMO IR INFORMAVIMO PASLAUGOS TEIKIMO TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.   Adresatų identifikavimo ir informavimo paslaugos teikimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja adresatų identifikavimo ir informavimo paslaugos (toliau – Paslauga) teikimo būdus, priemones, Paslaugos kainos nustatymo tvarką, užsakymų teikimo tvarką, duomenų apimtis ir atrinkimo būdą, ataskaitų teikimo tvarką, duomenų tvarkymo tikslą ir teikimo tvarką.

 

2.     Paslaugos sukūrimo pagrindas – rinkoje esantis poreikis, atsižvelgiant į valstybės įmonėje Registrų centre (toliau – Registrų centras) tvarkomus duomenis, identifikuoti (paisant teritorijos suskirstymų) ir naudojantis Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos (toliau – E. pristatymo sistema) priemonėmis informuoti adresatus.

 

3.     Paslauga teikiama vadovaujantis šiais teisės aktais:

 

3.1. 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas);

3.2. Valstybės įmonės Registrų centro įstatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. rugpjūčio 2 d. įsakymu Nr. 4-899 „Dėl Valstybės įmonės Registrų centro įstatų patvirtinimo“;

3.3. Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 914 „Dėl Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos nuostatų patvirtinimo“;

3.4. Valstybės įmonės Registrų centro tvarkomų registrų ir informacinių sistemų duomenų saugos nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2017 m. gegužės 22 d. įsakymu Nr. 1R-132 „Dėl Valstybės įmonės Registrų centro tvarkomų registrų ir informacinių sistemų duomenų saugos nuostatų patvirtinimo“;

3.5.    Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos duomenų saugos nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2017 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. 3-9  „Dėl Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos duomenų saugos nuostatų patvirtinimo“ (toliau – E. pristatymo sistemos saugos nuostatai).

 

4.   Paslaugos tikslas – naudojantis informacinėmis technologijomis, vienoje vietoje identifikuoti potencialius adresatus ir vienu metu juos informuoti.

 

5.   Paslaugos uždaviniai:

 

5.1. naudojantis Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto kadastro (toliau – NTK), Nekilnojamojo turto registro (toliau – NTR), Juridinių asmenų registro (toliau – JAR), Lietuvos Respublikos gyventojų registro (toliau – GR) duomenimis, nustatyti tam tikroje teritorijoje esančius nekilnojamojo turto savininkus ir sudaryti adresatų sąrašą;

 

5.2.    informuoti adresatus nustatytais būdais naudojantis E. pristatymo sistema.

 

6.   Paslaugos funkcijos:

 

6.1.    pagal pateiktą teritoriją nustatyti nekilnojamojo turto objektų identifikacinius numerius;

 

6.2.    patikrinti, ar nustatyti savininkai, valdytojai nėra išregistruoti arba mirę;

 

6.3.    atrinkti adresatų buveinės ar deklaruotos gyvenamosios vietos adresus;

 

6.4.    pateikti atrinktų adresatų sąrašą klientui;

 

6.5.    iš atrinktų duomenų suformuoti pranešimus;

 

6.6.    parengti elektronines siuntas;

 

6.7.    patikrinti elektroninio pristatymo dėžutės būsenas;

 

6.8.    išsiųsti siuntas elektroninio arba fizinio pristatymo būdu;

 

6.9.    pateikti ataskaitą už suteiktas Paslaugas.

 

7.   Asmens duomenų tvarkymo tikslas – duomenys tvarkomi siekiant tinkamai informuoti asmenis apie tam tikras aplinkybes, susijusias su jų valdomais nekilnojamojo turto objektais.

 

8.   Taisyklėse vartojamos sąvokos ir trumpiniai:

8.1.      Adresatai – Kliento pateiktoje teritorijoje esančių žemės sklypų, nekilnojamojo turto objektų savininkai ar valdytojai, nuomininkai, patikėtiniai, kuriems Paslaugos teikėjas siunčia siuntas.

8.2.      Duomenys – Taisyklių 9 punkte nurodyti iš duomenų teikėjų gaunami duomenys, kuriais naudojamasi Paslaugos teikimo metu.

8.3.      Duomenų gavėjai – klientai, kuriems pasirašius paslaugų teikimo, duomenų gavimo sutartis teikiama Paslauga.

8.4.      Elektroninis pristatymo būdas – adresatų informavimo būdas siunčiant elektroninę siuntą per E. pristatymo sistemą į aktyvią elektroninio pristatymo dėžutę arba subdėžutę.

8.5.      Elektroninio pristatymo dėžutė – E. pristatymo sistemoje sukurta ir aktyvuota paskyra.

8.6.      Fizinis pristatymo būdas – adresatų informavimo būdas siunčiant E. pristatymo sistemos priemonėmis suformuotos elektroninės siuntos nuorašą fiziniams arba juridiniams asmenims.

8.7.      Klientas – fizinis ar juridinis asmuo, pasirašęs sutartį su Paslaugos teikėju.

8.8.      Naudotojas – sutartyje kliento nurodytas asmuo, galintis gauti paslaugas kliento vardu.

8.9.      PAS – Registrų centro paslaugų apskaitos sistema.

8.10.    Paslauga – Registrų centro teikiama Adresatų informavimo ir identifikavimo paslauga, apimanti Paslaugos teikimo sutarties duomenų gavimą, nurodytos teritorijos adresatų atrinkimą, adresatų informavimą Paslaugos ir duomenų gavėjo nurodytoje teritorijoje, informavimo ataskaitos pateikimą.

8.11.    Paslaugos teikėjas – Registrų centras.

8.12.    Siunta – adresatui siunčiamas, Taisyklių VI skyriuje nustatyta tvarka parengtas ar pateiktas pranešimas.

8.13.    Sutartis – su klientu sudaroma sutartis, dėl Taisyklėse nurodytos Paslaugos teikimo.

8.14.    Užsakymas – kliento pateikta užklausa.

 

II SKYRIUS

Duomenų teikėjai ir gavėjai

 

9.   Duomenų teikėjai ir jų teikiami duomenys:

9.1.    NTK žemėlapis – atrenkami nekilnojamojo turto objektų unikalūs numeriai;

9.2.    NTR – tai duomenys (fizinio asmens vardas, pavardė, asmens kodas; juridinio asmens pavadinimas, kodas), atrenkami pagal asmenis, valdančius nekilnojamojo turto objektus nuosavybės, patikėjimo teise, nuomos, panaudos arba rentos sutartis, taip pat pagal daugiabučių namų bendrijas ir (ar) turto administratorių (jei registruota Nekilnojamojo turto registre);

9.3.    GR – fizinio asmens deklaruotos gyvenamosios vietos adresas;

9.4.    JAR – juridinio asmens buveinės adresas;

9.5.    E. pristatymo sistema – duomenys apie elektroninio pristatymo dėžučių būsenas.

10. Gavėjas – Lietuvos Respublikoje veikiantys fiziniai ir juridiniai asmenys, kurie turi poreikį informuoti asmenis tam tikroje teritorijoje ir kurie pasirašė paslaugos teikimo sutartį su Registrų centru.

 

III SKYRIUS

Paslaugų tipai

 

11. Paslauga gali būti teikiama kaip komercinė Registrų centro paslauga, kai klientas kreipiasi tiesiogiai į Registrų centrą dėl paslaugos suteikimo. Paslauga neskaidoma, suteikiama pilna apimtimi.

12.   Paslauga gali būti teikiama kaip kito pobūdžio paslauga per saityno paslaugą, ir pasiekiama per Topografijos, inžinerinės infrastruktūros, teritorijų planavimo ir statybos elektroninius vartus ar kitas išorines informacines sistemas. Paslaugos rezultatas priklauso nuo pateikto užsakymo tipo.

13.   Priklausomai nuo paslaugos tipo, skiriasi duomenų ir (ar) paslaugų teikimo Sutarties sudarymo, užsakymo teikimo, paslaugos vykdymo, pranešimų rengimo ir ataskaitų pateikimo tvarka ir būdas.

 

IV SKYRIUS

SUTARTIES SUDARYMO TVARKA

 

14.   Paslaugų teikimo sutarties sudarymo tvarka teikiant komercinę Registrų centro paslaugą:

14.1.  Klientas, pageidaujantis gauti paslaugą, kreipiasi į Registrų centrą ir su juo pasirašoma paslaugų teikimo sutartis.

14.2.  Paslaugų teikimo sutartyje nurodomas teisinis pagrindas gauti duomenis, duomenų naudojimo tikslas, apimtis, užsakymo pateikimo būdas, paslaugų teikimo tvarka bei terminai, ataskaitos pateikimo būdas, tvarka ir terminai.

15.   Paslaugų teikimo sutarties sudarymo tvarka teikiant paslaugą kitu būdu, kaip saityno paslaugą:

15.1.  Su išorinės informacinės sistemos tvarkytoju pasirašoma paslaugų teikimo sutartis dėl Paslaugos teikimo, kurioje susitariama dėl Paslaugos teikimo techninių sąlygų ir reikalavimų suderinimo bei keitimo tvarkos, užsakymų pateikimui ir vykdymui būtinos informacijos teikimo, elektroninio pristatymo dėžutės naudojimo tvarkos.

15.2.  Su galutiniu Paslaugos gavėju pasirašoma duomenų teikimo sutartis, kurioje nurodomas teisinis pagrindas gauti duomenis, duomenų teikimo tikslas, apimtis, sąlygos bei tvarka.

15.3.  Kai naudotojas per išorinę sistemą pateikia užklausą, Registrų centras, vadovaudamasis užklausoje pateiktais duomenimis (užsakovo kodas, asmens kodas bei formatas, kuriuo norima gauti atsakymą), suteikia informaciją apie šio užsakovo duomenų teikimo sutartis. Jei su naudotoju (ar jo atstovaujamu juridiniu asmeniu) duomenų teikimo sutartis nesudaryta, naudotojui pateikiama informacija, kur kreiptis dėl duomenų teikimo sutarties sudarymo.

 

V SKYRIUS

UŽSAKYMO TEIKIMO TVARKA

 

16.   Užsakymo teikimo tvarka, teikiant komercinę Registrų centro paslaugą:

16.1.  Iki užsakymo pateikimo su klientu suderinamas pranešimo šablonas, kuriame nustatoma fiksuota ir kintanti informacija, kuri keičiama atsižvelgiant į teikiamus duomenis.

16.2.  Teikiamas vieno tipo užsakymas, į kurį atsižvelgiant adresatai identifikuojami ir informuojami.

16.3.  Užsakymas teikiamas siunčiant jį paslaugų teikimo sutartyje nurodytu el. paštu.

16.4.  Užsakymas pateikiamas GEOJSON formatu, jame nurodant iš anksto suderintus papildomus atributus. Prie užsakymo papildomai gali būti pateikiamas žemės sklypų sąrašas CSV formatu.

16.5.  Klientas informuojamas apie užsakymo vykdymo pradžią.

17.   Užsakymo teikimo tvarka, teikiant Paslaugą per saityno paslaugą: teikiamas vienas iš 3 galimų užsakymo tipų:

17.1.  1-ojo tipo užsakymas teikiamas, norint gauti nustatytoje teritorijoje esančių nekilnojamojo turto objektų adresatų sąrašą – identifikuojami adresatai;

17.2.  2-ojo tipo užsakymas teikiamas, norint gauti Paslaugą pilna apimtimi – adresatai identifikuojami ir informuojami, išsiunčiant siuntą visiems atrinktiems adresatams;

17.3.  3-ojo tipo užsakymas teikiamas, norint išsiųsti pateiktą PDF formato pranešimą užsakyme nurodytiems asmenims – adresatai tik informuojami.

 

VI SKYRIUS

PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKA

 

18.   Komercinių Registrų centro paslaugų užsakymas apdorojamas automatiškai ir vykdomas šia tvarka:

18.1.  Pateiktas užsakymas validuojamas, tikrinama, ar yra pateikti visi suderinti atributai.

18.2.  Jei validacija sėkminga, pagal pateiktą GEOJSON geometriją atrenkami susiję nekilnojamojo turto objektai ir jų unikalūs NTR numeriai, kurie patenka į pateiktą teritoriją.

18.3.  Pagal atrinktus unikalius NTR numerius ir duomenis iš GR bei JAR sudaromas adresatų sąrašas.

18.4.  Tikrinama adresatų E. pristatymo sistemoje esančių elektroninio pristatymo dėžučių būsena:

18.4.1. kai adresato elektroninio pristatymo dėžutė yra aktyvi – formuojama elektroninė siunta;

18.4.2. kai adresato elektroninio pristatymo dėžutė yra neaktyvi – formuojama elektroninė siunta ir popierinis jos nuorašas, kuris pristatomas registruotąja pašto siunta.

18.5.  Suformavus dokumentus pagal iš anksto suderintą šabloną, vykdomas elektroninių ir fizinių siuntų siuntimas per E. pristatymo sistemą.

18.6.  Po siuntų išsiuntimo sutartyje nustatytą dieną generuojama detali ataskaita ir užšifruota išsiunčiama klientui.

19.   Kito pobūdžio paslaugos teikimas per saityno paslaugą:

19.1.  Klientui pateikus 1-ojo tipo užsakymą, užsakymas apdorojamas automatiškai ir vykdomas tokia tvarka:

19.1.1.   Priimamas užsakymas ir sukuriamas užsakymo identifikacinis numeris.

19.1.2.   Validuojamas pateiktas užsakymas JSON formatu. Radus klaidą, užsakymas nebevykdomas, klaida užfiksuojama ir grąžinama klientui; jeigu klaidų nerasta, užsakymas vykdomas toliau.

19.1.3.   Atrenkami grafiniai duomenys pagal pateiktą geometriją LKS94 koordinačių sistemoje (Lietuvos koordinačių sistema, priimta 1994 m.), radus klaidą užsakymas nebevykdomas, klaida užfiksuojama ir grąžinama klientui; jeigu klaidų nerasta, užsakymas vykdomas toliau.

19.1.4.   NTK žemėlapyje atrenkami susiję nekilnojamojo turto objektai ir jų unikalūs NTR numeriai.

19.1.5.   Pagal atrinktus unikalius NTR numerius sudaromas adresatų sąrašas ir jis pateikiamas klientui.

19.1.6.   Užsakymo vykdymas stabdomas, kol bus atsiųsta nauja užklausa, patvirtinanti arba atšaukianti tolimesnį užsakymo vykdymą.

19.1.7.   Gavus užsakymo patvirtinimą, užsakymas vykdomas toliau, atliekamas adresatų aktyvių elektroninio pristatymo dėžučių patikrinimas E. pristatymo sistemoje.

19.1.8.   Iš gautų rezultatų suformuojamas adresatų sąrašas, kuris pateikiamas klientui.

19.2.  Klientui pateikus 2-ojo tipo užsakymą, užsakymas apdorojamas automatiškai ir vykdomas tokia tvarka:

19.2.1.   Priimamas užsakymas ir sukuriamas užsakymo identifikacinis numeris, kuris atiduodamas klientui.

19.2.2.   Validuojamas pateiktas užsakymas JSON formatu. Radus klaidą, užsakymas nebevykdomas, klaida užfiksuojama ir grąžinama klientui; jeigu klaidų nerasta, užsakymas vykdomas toliau.

19.2.3.   Tikrinama, ar pateiktas siųsti pranešimas atitinka nustatytus formos reikalavimus, jeigu dokumentas nėra tinkamas, fiksuojama klaida ir grąžinama klientui, užsakymas stabdomas; jeigu klaidų nerasta, užsakymas vykdomas toliau.

19.2.4.   Atrenkami grafiniai duomenys pagal pateiktą geometriją LKS94 koordinačių sistemoje (Lietuvos koordinačių sistema, priimta 1994 m), radus klaidą užsakymas nebevykdomas, klaida užfiksuojama ir grąžinama klientui; jeigu klaidų nerasta, užsakymas vykdomas toliau.

19.2.5.   NTK žemėlapyje atrenkami susiję nekilnojamojo turto objektai ir jų unikalūs NTR numeriai.

19.2.6.   Pagal atrinktus unikalius NTR numerius sudaromas adresatų sąrašas.

19.2.7.   Vykdomas adresatų aktyvių elektroninio pristatymo dėžučių patikrinimas E. pristatymo sistemoje.

19.2.8.   Kai adresato elektroninio pristatymo dėžutė yra aktyvi, formuojama elektroninė siunta.

19.2.9.   Kai adresato elektroninio pristatymo dėžutė yra neaktyvi, formuojama elektroninė siunta ir popierinis jos nuorašas, kuris pristatomas registruotąja pašto siunta.

19.2.10. Pateikus suformuotas siuntas E. pristatymas sistemai, gaunama apskaičiuota kaina už paslaugas, teikiamas per E. pristatymas sistemą, kuri pateikiama klientui.

19.2.11. Gavus kliento užklausą, nurodančią atšaukti užsakymą, užsakymo vykdymas stabdomas.

19.2.12. Gavus kliento užklausą, patvirtinančią tolimesnį užsakymo vykdymą, inicijuojamas siuntų siuntimas.

19.2.13. Po siuntų išsiuntimo, gavus kliento užklausą, generuojama tarpinė arba galutinė ataskaita, Taisyklių 20 punkte nurodyta tvarka ji pateikiama klientui.

19.3Klientui pateikus 3-ojo tipo užsakymą, užsakymas apdorojamas automatiškai ir vykdomas tokia tvarka:

19.3.1.   Priimamas užsakymas ir sukuriamas užsakymo identifikacinis numeris.

19.3.2.   Validuojamas pateiktas užsakymas JSON formatu. Radus klaidą, užsakymas nebevykdomas, klaida užfiksuojama ir grąžinama klientui; jeigu klaidų nerasta, užsakymas vykdomas toliau.

19.3.3.   Nuskaitomi pateikti adresatai, validuojami pateiktų fizinių asmenų duomenys.

19.3.4.   Vykdomas adresatų aktyvių elektroninio pristatymo dėžučių patikrinimas E. pristatymas sistemoje.

19.3.5.   Kai adresato elektroninio pristatymo dėžutė yra aktyvi, formuojama elektroninė siunta.

19.3.6.   Kai adresato elektroninio pristatymo dėžutė yra neaktyvi, formuojama elektroninė siunta ir popierinis jos nuorašas, kuris pristatomas registruotąja pašto siunta.

19.3.7.   Pateikus suformuotas siuntas E. pristatymas sistemai, gaunama apskaičiuota kaina už paslaugas, teikiamas per E. pristatymas sistemą, kuri pateikiama klientui.

19.3.8.   Užsakymo vykdymas stabdomas, kol bus atsiųsta nauja užklausa, patvirtinanti arba atšaukianti tolimesnį užsakymo vykdymą.

19.3.9.   Gavus kliento užklausą, nurodančią atšaukti užsakymą, užsakymo vykdymas stabdomas.

19.3.10. Gavus kliento užklausą, patvirtinančią tolimesnį užsakymo vykdymą, inicijuojamas siuntų siuntimas.

19.3.11. Po siuntų išsiuntimo, gavus Kliento užklausą generuojama tarpinė arba galutinė ataskaita, Taisyklių 20 punkte nurodyta tvarka ji pateikiama klientui.

 

VII SKYRIUS

ATASKAITŲ TEIKIMO TVARKA

 

20. Komercinės Registrų centro paslaugos ataskaitų teikimas:

20.1.  Po užsakymo įvykdymo sugeneruojama detali ataskaita ir kartą per savaitę paslaugų teikimo sutartyje nustatytą dieną išsiunčiama klientui.

20.2.  Ataskaita šifruojama, siunčiama klientui, kartu pateikiamas ataskaitos slaptažodis paslaugų teikimo sutartyje aptartu būdu.

20.3.  Po siuntos išsiuntimo praėjus 30 dienų, generuojama galutinė ataskaita, kuri šifruojama ir siunčiama klientui, pateikiamas ataskaitos slaptažodis sutartyje aptartu būdu.

21. Kai kito pobūdžio paslauga teikiama per saityno paslaugą, generuojamos dviejų tipų ataskaitos:

21.1tarpinė ataskaita – atnaujinama kiekvieną dieną, kol nuo užsakymo pateikimo praeina 30 dienų. Klientas, atsiuntęs ataskaitos gavimo užklausą su aprašytais parametrais, gali gauti JSON struktūros ataskaitą;

21.2galutinė ataskaita – generuojama vieną kartą. Klientas, atsiuntęs galutinės ataskaitos gavimo užklausą, su nurodytais parametrais gali gauti JSON struktūros ataskaitą.

 

VIII SKYRIUS

PASLAUGŲ KAINA

 

22. Atlyginimo dydis už pateikto užsakymo įvykdymą priklauso nuo užsakymo tipo.

23. Teikiant komercinę Registrų centro paslaugą ir 2-ojo tipo užsakymą per saityno paslaugą, atlyginimo dydį sudaro:

23.1užsakymui įvykdyti atrinktų duomenų kiekis ir jų įkainis, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 763 „Dėl Atlyginimo už valstybės įmonės Registrų centro tvarkomų registrų objektų registravimą, šių registrų ir nekilnojamojo turto kadastro duomenų, informacijos, dokumentų ir (ar) jų kopijų tvarkymą dydžių sąrašo patvirtinimo“;

23.2Adresatų identifikavimo ir informavimo paslaugos įkainiai, patvirtinti valstybės įmonės Registrų centro generalinio direktoriaus 2020 m. spalio 20 d. įsakymu Nr. NVE-187 (1.3 E) „Dėl komercinio pobūdžio darbų ir paslaugų minimaliųjų kainų nustatymo ir taikymo“;

23.3E. pristatymo sistemos paslaugų įkainiai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 914 „Dėl Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos nuostatų, elektroninio pristatymo paslaugų teikimo šios sistemos priemonėmis taisyklių patvirtinimo ir tarifo nustatymo“ ir valstybės įmonės Registrų centro generalinio direktoriaus 2021 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. VE-888 (1.3 E) „Dėl elektroninio pristatymo paslaugų teikimo Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos priemonėmis sutarties ir sutarties specialiųjų sąlygų formų patvirtinimo“.

24. Teikiant 1-ojo tipo užsakymą per saityno paslaugą, įkainis skaičiuojamas vadovaujantis 23.1 ir 23.2 papunkčiuose nurodytais teisės aktais.

25. Teikiant 3-ojo tipo užsakymą per saityno paslaugą, įkainis skaičiuojamas vadovaujantis 23.2 ir 23.3 papunkčiuose nurodytais teisės aktais.

 

IX SKYRIUS

DUOMENŲ SAUGOJIMO IR NAIKINIMO TVARKA

 

26. Adresatų identifikavimo ir informavimo paslaugų teikimo metu tvarkomi šie duomenys:

26.1. adresatų duomenys, kurie apima:

26.1.1. asmens kodą;

26.1.2. asmens vardą, pavardę;

26.1.3. asmens gyvenamosios vietos ar registracijos adresą;

26.1.4. E. pristatymo dėžutės būseną;

26.1.5. E. pristatymo dėžutės adresą;

26.2. objektų duomenys, kurie apima:

26.2.1. objekto kodą;

26.2.2. objekto pavadinimą;

26.2.3. objekto adresą;

26.3. siunčiamų dokumentų duomenys, kurie apima:

26.3.1. dokumento pavadinimą (PDF);

26.3.2. sugeneruotą dokumentą (BLOB);

26.3.3. siunčiamos siuntos brūkšninį kodą (jeigu tai popierinė siunta);

26.3.4. siuntų būsenas;

26.4. užsakymo duomenys, kurie apima:

26.4.1. kliento pavadinimą sistemoje;

26.4.2. pateikto užsakymo statusą;

26.4.3. užsakymo pateiktą teritoriją;

26.4.4. užsakymo pirmojo puslapio tekstą (antraštę);

26.4.5. užsakymo pirmojo puslapio tekstą;

26.4.6. sklypų sąrašą (jeigu teikiamas);

26.4.7. šablono nuorodą serveryje;

26.5. kliento duomenys, kurie apima:

26.5.1. subdėžutės, iš kurios vykdomas siuntimas, adresą;

26.5.2. kliento kodą;

26.5.3. kliento pavadinimą.

27. Duomenų, aprašytų Taisyklių 26 punkte, saugojimo ir naikinimo procedūros taikomos vadovaujantis Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos nuostatais.

 

_____________________