PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PROJEKTO „BENDRUOMENINIŲ VAIKŲ GLOBOS NAMŲ IR VAIKŲ DIENOS CENTRŲ TINKLO PLĖTRA PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖJE“ PARTNERIŲ VAIKŲ DIENOS CENTRŲ VEIKLAI VYKDYTI ATRANKOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2019 m. sausio 11 d. Nr. AV-42

Pakruojis

 

 

Vadovaudamasis 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.1-CPVA-V-427 „Institucinės globos pertvarka: investicijos į infrastruktūrą“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. A1-457 „Dėl 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.1-CPVA-V-427 „Institucinės globos pertvarka: investicijos į infrastruktūrą“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 patvirtinimo“, 14 punktu,

t v i r t i n u Projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių vaikų dienos centrų veiklai vykdyti atrankos tvarkos aprašą (pridedama).

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Regionų apygardos administraciniam teismui (RAAT). Skundas (prašymas, pareiškimas) gali būti paduodamas RAAT Kauno (A. Mickevičiaus g. 8A, 44312 Kaunas), Klaipėdos (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda), Panevėžio (Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys) arba Šiaulių (Dvaro g. 80, 76298 Šiauliai) rūmuose per vieną mėnesį nuo skundžiamo individualaus teisės akto įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.

 

 

 

Administracijos direktoriaus pavaduotojas, 

pavaduojantis administracijos direktorių                                                                     Marius Senulis

 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2019 m. sausio 11 d. įsakymu Nr. AV-42

 

 

PROJEKTO „BENDRUOMENINIŲ VAIKŲ GLOBOS NAMŲ IR VAIKŲ DIENOS CENTRŲ TINKLO PLĖTRA PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖJE“ PARTNERIŲ VAIKŲ DIENOS CENTRŲ VEIKLAI VYKDYTI ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių vaikų dienos centrų veiklai vykdyti atrankos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato keliamus reikalavimus projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra Pakruojo rajono savivaldybėje“ (toliau – projektas) partneriams, vykdysiantiems veiklą įkurtuose vaikų dienos centruose (toliau – VDC), paraiškų atrankos konkursui teikimą, komisijos sudarymą ir darbo organizavimą, paraiškų vertinimą ir partnerių atranką bei partnerių sąrašo sudarymą.

2.    Projekto partnerių atrankos tikslas – atrinkti projekto partnerius, kurie užtikrintų Pakruojo rajono savivaldybėje (toliau – savivaldybė) VDC veiklą naudojantis projekto metu sukurta infrastruktūra

3.    Apraše vartojamos sąvokos:

3.1. partneris – viešasis juridinis asmuo, su kuriuo pareiškėjas pasirašęs jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį (toliau – jungtinės veiklos sutartis). Jungtinės veiklos sutartis privalo atitikti Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse nustatytus jungtinės veiklos sutarčiai keliamus reikalavimus. Partneriais nelaikomi asmenys, prisidedantys prie projekto įgyvendinimo finansiškai, ir (ar) vykdant projektą įsigyjamų paslaugų, prekių ar daiktų teikėjai (pvz., rėmėjai);

3.2. nuolatinis VDC lankytojas – vaikas, kuris reguliariai lankosi VDC ir kuriam teikiamos dienos socialinės priežiūros paslaugos ne trumpiau kaip 3 mėnesius per kalendorinius metus.

4. Galimi projekto partneriai yra:

4.1. biudžetinės įstaigos;

4.2. viešosios įstaigos;

4.3. asociacijos;

4.4. religinės bendruomenės ir bendrijos;

4.5. labdaros ir paramos fondai.

 

II SKYRIUS

PROJEKTO TIKSLAS IR VEIKLOS

 

5. Projektas atitinka 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.1-CPVA-V-427 „Institucinės globos pertvarka: investicijos į infrastruktūrą“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. A1-457 „Dėl 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.1-CPVA-V-427„Institucinės globos pertvarka: investicijos į infrastruktūrą“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 patvirtinimo“ (toliau – Finansavimo sąlygų aprašas), nuostatas.

6. Projekto tikslas – sukurti sąlygas, reikalingas veiksmingam ir tvariam perėjimui nuo institucinės globos prie šeimoje ir bendruomenėje teikiamų paslaugų.

7.   Pagal Finansavimo sąlygų aprašą remiamos veiklos:

7.1. šeimai artimos aplinkos bendruomeninių vaikų globos namų (toliau – BVGN) tinklo plėtra: butų, gyvenamųjų namų įsigijimas, turimų ar projektų lėšomis įsigytų butų, gyvenamųjų namų pritaikymas BVGN veiklai, naujų gyvenamųjų namų (įskaitant modulinius namus) statyba;

7.2. VDC tinklo plėtra:

7.2.1.   naujų VDC steigimas;

7.2.2. veikiančių VDC plėtra, kuria didinamas nuolatinių VDC lankytojų skaičius, naujiems lankytojams pritaikant naujas (papildomas) erdves (pastatus, patalpas).

8.   Pareiškėjas - savivaldybės administracija.

9. Pagal šį Aprašą atrinkti projekto partneriai:

9.1. dalyvaus projektinio pasiūlymo, projekto paraiškos rengime ir projekto veiklų, nurodytų Aprašo 7.2.1–7.2.2 papunkčiuose, vykdyme;

9.2.  naudodamiesi projekto įgyvendinimo metu sukurta infrastruktūra (VDC), teiks vaikams dienos socialinės priežiūros ir ugdymo paslaugas.

10. Projekto įgyvendinimo laikotarpis 2019–2022 m.

 

III SKYRIUS

REIKALAVIMAI PROJEKTO PARTNERIUI

 

11. Biudžetinės įstaigos, viešosios įstaigos, asociacijos, religinės bendruomenės ir bendrijos, labdaros ir paramos fondai, siekiantys būti projekto partneriu (toliau – įstaiga / organizacija), turi atitikti šiuos reikalavimus:

11.1. įstaiga / organizacija turi atitikti Vaikų dienos centrų veiklos rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. spalio 27 d. įsakymu Nr. A1-609 „Dėl Vaikų dienos centrų veiklos rekomendacijų patvirtinimo“, (toliau – VDC rekomendacijos) 2.1 papunktyje nurodytus reikalavimus;

11.2. turi (gali užtikrinti) patalpas, reikalingas projekto įgyvendinimo laikotarpiu VDC veiklai (aplinka turi būti saugi vaikų žaidimui, augimui ir vystymuisi, patalpos ar pastatas, kuriame bus įkurtas VDC, neturi būti avarinės būklės, jei numatoma plėtoti veikiantį VDC, vienam VDC lankytojui turi tekti iki 7 kv. m. projekto lėšomis finansuojamų patalpų ploto);

11.3. numatant veikiančio VDC plėtrą, planuojamas nuolatinių VDC lankytojų skaičius (lyginant su praėjusių kalendorinių metų nuolatinių VDC lankytojų skaičiumi) turi būti padidintas ne mažiau kaip 50 proc. arba 10 lankytojų, numatant steigti naują VDC – turi būti užtikrinta, kad jame paslaugas gaus ne mažiau kaip 10 nuolatinių VDC lankytojų;

11.4. turi (gali užtikrinti) projekto įgyvendinimo laikotarpiu pakankamus žmogiškuosius išteklius VDC veiklos vykdymui ir paslaugų teikimui (reikiamas veiklų įgyvendinimui užtikrinti darbuotojų skaičius);

11.5. turi (gali užtikrinti) projekto įgyvendinimo laikotarpiu finansinius išteklius, reikalingus VDC veiklos vykdymui ir paslaugų teikimui (darbuotojų darbo užmokesčiui, įmokoms Sodrai, komunaliniams mokesčiams, veiklų įgyvendinimui);

11.6. įstaiga / organizacija turi būti įvykdžiusi pareigas, susijusias su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu;

11.7. įstaigai / organizacijai nėra iškeltos bylos dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka;

11.8. nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų naudojimo pažeidimo.

12. Prioritetas teikiamas įstaigoms / organizacijoms, kurios:

12.1. VDC kuriamas vietovėje, kurioje nėra veikiančių VDC arba vietovėje, kurioje numatomas didesnis paslaugų poreikis: Žeimelyje ir Petrašiūnuose;

12.2. numato į VDC veiklą įtraukti šeimas;

12.3. numato į VDC veiklą įtraukti didesnį paslaugų gavėjų skaičių (numatant veikiančio VDC plėtrą, planuojamas nuolatinių VDC lankytojų skaičius (lyginant su praėjusių kalendorinių metų nuolatinių VDC lankytojų skaičiumi) turi būti padidintas daugiau kaip 50 proc. arba daugiau kaip 10 lankytojų, numatant steigti naują VDC – turi būti užtikrinta, kad jame paslaugas gaus daugiau kaip 10 nuolatinių VDC lankytojų;

12.4. pareiškėjas – nevyriausybinė organizacija;

12.5. patalpos pirmame aukšte ir jas galima pritaikyti žmonėms, turintiems negalią.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ ATRANKOS KONKURSUI TEIKIMAS

 

13. Projekto partnerių atrankos konkursą (toliau – konkursas) organizuoja savivaldybės administracija. Konkursas skelbiamas viešai savivaldybės interneto svetainėje www.pakruojis.lt. Skelbime nurodoma:

13.1. kontaktinis asmuo (pareigos, vardas ir pavardė), teikiantis konsultacijas įstaigoms su konkursu ir projektu susijusiais klausimais, telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir laikas pasiteirauti;

13.2. paraiškų priėmimo terminas;

13.3. Aprašas, Paraiška dėl dalyvavimo projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo Pakruojo rajono savivaldybėje plėtra“ partnerių VDC veiklai vykdyti atrankos konkurse (Aprašo 1 priedas) (toliau – paraiška) ir Projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo Pakruojo rajono savivaldybėje plėtra“ partnerių VDC veiklai vykdyti atrankos paraiškų vertinimo anketa (Aprašo 2 priedas) (toliau – vertinimo anketa);

13.4. gali būti nurodoma kita, su projektu ar konkurso organizavimu susijusi, informacija.

14. Įstaiga, organizacija, siekianti būti projekto partneriu, pateikia savivaldybės administracijos  organizuojamam konkursui paraišką.

15. Paraiškų priėmimo terminas turi būti ne trumpesnis kaip 7 kalendorinės dienos nuo kvietimo teikti paraiškas paskelbimo dienos.

16. Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba kompiuteriu ir kartu su kitais teikiamais dokumentais susegta į aplanką. Kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti parengti lietuvių kalba. Ne lietuvių kalba, ne kompiuteriu užpildyta ar nesusegta paraiška nebus vertinama. Visi paraiškos bei prie jos pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti. Paraiškos ir prie jos pridedamų dokumentų numeracija turi būti ištisinė.

17. Kartu su paraiška įstaiga, organizacija privalo pateikti šiuos dokumentus:

17.1. įstaigos / organizacijos steigimo dokumento kopiją (pvz.: nuostatai, įstatai, steigimo sutartis) (religinės bendruomenės ir bendrijos gali pateikti Kanonų teisės kodekso ištrauką, kurioje būtų nurodyta, kad jos gali verstis atitinkama veikla);

17.2. dokumentų, pagrindžiančių teisę naudotis patalpomis, kopijas;

17.3. įstaigos / organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens, privataus juridinio ar fizinio asmens pasirašytą nustatytos formos pažymą (5 priedas), kad:

17.3.1. pareiškėjui ir partneriui (-iams) nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės ir (arba) ekonominės veiklos arba jis (jie) nėra likviduojamas (-i), nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka (ši nuostata netaikoma biudžetinėms įstaigoms);

17.3.2. paraiškos pateikimo dieną pareiškėjas ir partneris (-iai) neturi su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusių skolų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus arba pagal kitos valstybės teisės aktus, jei pareiškėjas ir partneris (‑iai) yra užsienyje registruotas juridinis asmuo (asmenys) ar fizinis (-iai) asmuo (asmenys) yra užsienio pilietis (-čiai), arba kiekvienu atveju skola neviršija 50 eurų (tikrinama ne vėliau kaip per 7 dienas nuo paraiškos gavimo dienos; jei nustatoma, kad skola viršija 50 eurų, pareiškėjui leidžiama dokumentais pagrįsti, kad paraiškos pateikimo dieną skola neviršijo 50 eurų) (ši nuostata netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės ir (arba) savivaldybių biudžetų ir (arba) valstybės pinigų fondų, ir pareiškėjams, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai);

17.3.3. pareiškėjo ir partnerio (-ių), kurie yra juridiniai asmenys, vadovas, pagrindinis akcininkas (turintis daugiau nei 50 proc. akcijų) ar savininkas, ūkinės bendrijos tikrasis narys (-iai), ar mažosios bendrijos atstovas (‑ai), turintis (-ys) teisę juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, ar buhalteris (-iai), ar kitas (kiti) asmuo (asmenys), turintis (-ys) teisę surašyti ir pasirašyti pareiškėjo apskaitos dokumentus, neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo ir partnerio (-ių) per paskutinius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą bendrininkų grupėje, organizuotoje grupėje, nusikalstamame susivienijime, jų organizavimą ar vadovavimą jiems, kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą, piktnaudžiavimą, tarnybos pareigų neatlikimą, sukčiavimą, turto pasisavinimą, turto iššvaistymą, turtinės žalos padarymą apgaule, turto sunaikinimą ar sugadinimą, neteisėtą praturtėjimą, kontrabandą, muitinės apgaulę, neteisėtą disponavimą akcizais apmokestinamomis prekėmis, neteisėtą prekių ar produkcijos neišvežimą iš Lietuvos Respublikos, neteisėtą vertimąsi ūkine, komercine, finansine ar profesine veikla, neteisėtą juridinio asmens veiklą, svetimo prekių ar paslaugų ženklo naudojimą, apgaulingą pareiškimą apie juridinio asmens veiklą, mokesčių nesumokėjimą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, skolininko nesąžiningumą, nusikalstamą bankrotą, netikros elektroninės mokėjimo priemonės gaminimą, tikros elektroninės mokėjimo priemonės klastojimą ar neteisėtą disponavimą elektronine mokėjimo priemone arba jos duomenimis, neteisėtą elektroninės mokėjimo priemonės ar jos duomenų panaudojimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, apgaulingą ar aplaidų apskaitos tvarkymą, nusikalstamu būdu gauto turto įgijimą ar realizavimą, nusikalstamu būdu įgytų pinigų ar turto legalizavimą, netikrų pinigų ar vertybinių popierių pagaminimą, laikymą arba realizavimą, dokumento suklastojimą ar disponavimą suklastotu dokumentu, antspaudo, spaudo ar blanko suklastojimą, dalyvavimą kokioje nors kitoje neteisėtoje veikloje, kenkiančioje Lietuvos Respublikos ir (arba) ES finansiniams interesams (šis apribojimas netaikomas, jei pareiškėjo arba partnerio (-ių) veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės ir (arba) savivaldybių biudžetų ir (arba) valstybės pinigų fondų);

17.3.4. pareiškėjui ir partneriui (-iams), jei jis (jie) yra įmonė (-ės), perkėlusi (-ios) gamybinę veiklą valstybėje narėje arba į kitą valstybę narę, nėra taikoma arba nebuvo taikoma išieškojimo procedūra (ši nuostata nėra taikoma viešiesiems juridiniams asmenims);

17.3.5. pareiškėjui ir partneriui (-iams) nėra taikomas apribojimas (iki 5 metų) neskirti ES finansinės paramos dėl trečiųjų šalių piliečių nelegalaus įdarbinimo (ši nuostata netaikoma viešiesiems juridiniams asmenims);

17.3.6. pareiškėjui ir partneriui (-iams) netaikomas apribojimas gauti finansavimą dėl to, kad per sprendime dėl lėšų grąžinimo nustatytą terminą lėšos nebuvo grąžintos arba grąžinta tik dalis lėšų (šis apribojimas netaikomas įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės ir (arba) savivaldybių biudžetų, ir (arba) valstybės pinigų fondų, įstaigoms, kurių veiklai finansuoti skiriama 2007–2013 metų ES fondų ar 2014–2020 metų ES struktūrinių fondų techninė parama);

17.3.7 pareiškėjas ir partneris (-iai) Juridinių asmenų registrui yra pateikę metinių finansinių ataskaitų rinkinius, taip pat metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinius, kaip nustatyta Juridinių asmenų registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. lapkričio 12 d. nutarimu Nr. 1407 Dėl Juridinių asmenų registro nuostatų patvirtinimo“ (ši nuostata taikoma tik tais atvejais, kai finansines ataskaitas būtina rengti pagal įstatymus, taikomus juridiniam asmeniui, užsienio juridiniam asmeniui ar kitai organizacijai arba jų filialui).

18. Įstaiga / organizacija, siekianti būti projekto partneriu, gali pateikti kitus, įstaigos nuožiūra svarbius, dokumentus ar informaciją, susijusią su konkursu.

19. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti įstaigos / organizacijos vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas bei patvirtinta antspaudu, jei tokį antspaudą įstaiga / organizacija turi.

20. Įstaiga / organizacija turi pateikti vieną paraiškos ir prie jos pridedamų dokumentų egzempliorių.

21. Paraiškos gali būti pateikiamos paštu, įteikta pašto kurjerio, tiesiogiai pristatyta pačio pareiškėjo ar jo įgalioto asmens.

22. Paraiška pateikiama Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriui, adresu: Kęstučio g. 4, Pakruojis (104 kab.), užantspauduotame voke, ant kurio užrašytas konkurso pavadinimas „Projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo Pakruojo rajono savivaldybėje plėtra“ partnerių atrankos konkursui“.

23. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos paskutinės projektų pateikimo dienos ir valandos. Jeigu paraiška siunčiama paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta išsiuntimo ar pateikimo siųsti data turi būti ne vėlesnė kaip konkurso skelbime nurodyta galutinė paraiškų pateikimo data.

24. Paraiškos, pateiktos kitu nei konkurso skelbime nurodytu būdu ir (ar) nurodytu adresu, konkurso paraiškų registre neregistruojamos ir nevertinamos. Informacija, kad paraiška gauta ir kad paraiškai suteiktas numeris arba paraiška nebus vertinama, pareiškėjas informuojamas elektroniniu paštu per 3 darbo dienas nuo paraiškos pateikimo dienos.

25. Pareiškėjas iki galutinio paraiškų pateikimo termino turi teisę pakeisti arba atšaukti savo pateiktą paraišką. Toks pakeitimas arba pranešimas, kad paraiška atšaukiama, pripažįstamas galiojančiu, jeigu projekto partnerių atrankos komisija jį gauna pateiktą raštu iki paraiškų pateikimo termino pabaigos.

26. Konkursas laikomas įvykusiu, kai pateikiama bent viena paraiška. 

27. Pareiškėjai, rengdami projektus, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas su konkursu susijusiais klausimais, kurias pagal kompetenciją teikia konkurso skelbime nurodyti kontaktiniai asmenys ir juos pavaduojantys asmenys. Informacija pareiškėjams teikiama iki paskutinės projektų pateikimo darbo dienos pabaigos.

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

28. Konkursui pateiktas paraiškas vertina ir siūlymus dėl projekto partnerių sąrašo sudarymo teikia savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinta Projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių VDC veiklai vykdyti atrankos komisija (toliau – Komisija).

29. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja sekretorius, paskirtas savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu (toliau – sekretorius), kuris pradėdamas darbą pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo (Aprašo 3 priedas).

30. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiuo Aprašu.

31. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių.

32. Pirmasis Komisijos posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paskutinės nustatytos paraiškų pateikimo atrankos konkursui dienos.

33. Pradėdami darbą, Komisijos nariai privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (Aprašo 4 priedas).

34.  Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.

35. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos priimant sprendimą, su tomis aplinkybėmis susijęs (-ę) Komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs (-ę) Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.

36. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi Komisijos pirmininko, o jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojo, balsas.

37. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžius protokoluoja sekretorius. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po posėdžio. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.

 

 

VI SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR PARTNERIŲ ATRANKA

 

38. Paraiškų vertinimas turi būti atliktas per terminą, ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų nuo paraiškų pateikimo termino pabaigos.

39. Paraiškų vertinimas susideda iš paraiškos administracinės atitikties ir kokybės vertinimo.

40. Paraiškos administracinės atitikties vertinimą atlieka sekretorius, patikrindamas, ar:

40.1. paraišką pateikė įstaiga / organizacija, kuri patenka į Aprašo 4.1–4.5 papunkčiuose nurodytų subjektų, turinčių teisę būti partneriu, grupę;

40.2. paraiška pateikta iki konkurso skelbime nurodytos paskutinės paraiškų pateikimo dienos ir valandos;

40.3. paraiška pateikta pagal nustatytą formą ir atitinka Aprašo 16 punkte nustatytus reikalavimus;

40.4. paraiška pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti įstaigos / organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens, privataus juridinio ar fizinio asmens vardu;

40.5. paraiška patvirtinta antspaudu, jei tokį antspaudą įstaiga / organizacija privalo turėti;

40.6. paraiška pateikta kartu su Aprašo 17.1–17.3 papunkčiuose nurodytais dokumentais ar tinkamai patvirtintomis dokumentų kopijomis (paraiškos priedais).

41. Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visus paraiškos administracinės atitikties vertinimo kriterijus, Komisija raštu kreipiasi į pareiškėją, prašydama pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką ir nustato patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis kaip 3 darbo dienos.

42. Nepateikus prašomos informacijos, Komisija priima sprendimą atmesti paraišką dėl administracinės atitikties vertinimo kriterijų neatitikimo neatlikus paraiškos kokybės vertinimo. Apie tai per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo Komisija informuoja pareiškėją raštu, nurodydama paraiškos atmetimo priežastis.

43. Paraiškos, kurių administracinė atitiktis įvertinta teigiamai, t. y. paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo kriterijus, perduodamos Komisijai jų kokybei įvertinti.

44. Paraiškos kokybės vertinimas atliekamas užpildant Projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo Pakruojo rajono savivaldybėje plėtra“ partnerių atrankos paraiškų vertinimo anketą (Aprašo 2 priedas). Kiekvienos paraiškos kokybę vertina visi Komisijos nariai, išskyrus sekretorių.

45. Komisija vertindama kokybę taip pat turi teisę priimti sprendimą atmesti paraišką, jei:

45.1. įstaiga / organizacija paraiškoje arba kartu teikiamose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

45.2. įstaiga / organizacija bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką Komisijos nariams.

46. Atliekant paraiškų kokybės vertinimą, paraiškos vertinamos balais. Didžiausia galima skirti balų suma – 60 balų. Įstaigos / organizacijos, kurių paraiškos surinko 29 ir mažiau balų, nesiūlomos įtraukti į partnerių sąrašą.

47. Skaičiuojant paraiškai suteiktą balą, yra skaičiuojamas visų Komisijos narių skirtų balų vidurkis.

48. Jeigu paraiškos surenka vienodą balų skaičių, Komisija pirmenybę teikia tam atrankos dalyviui, kurio veiklos geografinė aprėptis bei teikiamų paslaugų bei tikslinės grupės mastai yra didesni, todėl jis geriau prisidėtų prie projekto vykdymo.

 

VII SKYRIUS

PARTNERIŲ SĄRAŠO SUDARYMAS

 

49. Partnerių sąrašas sudaromas savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu atsižvelgiant į Komisijos siūlymus.

50. Per 3 darbo dienas nuo sprendimo dėl partnerių sąrašo sudarymo priėmimo apie jį yra informuojami partneriai, o sąrašas paskelbiamas savivaldybės interneto svetainėje www.pakruojis.lt

51. Su atranką laimėjusiais partneriais savivaldybės administracija sudaro jungtinės veiklos sutartį, kurioje nustato tarpusavio teises ir pareigas įgyvendinant projektą.

52. Neįtraukti į partnerių sąrašą atrankos dalyviai per 5 darbo dienas informuojami raštu, nurodant tokio sprendimo priėmimo priežastis ir apskundimo tvarką.

 

VIII SKYRIUS

Baigiamosios nuostatos

 

53. Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus šiame apraše, sprendžia Komisijos pirmininkas.

54. Teikiančios paraiškas įstaigos yra atsakingos už teikiamų dokumentų ir duomenų teisingumą.

55. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi savivaldybės administracijoje Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

56. Savivaldybės administracijos sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

_________________________________

 

Projekto „Bendruomeninių vaikų globos

namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra

Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių

vaikų dienos centrų veiklai vykdyti

atrankos tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

 

________________________________________________________________

(paraiškos teikėjo pavadinimas)

 

 

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracijai

 

 

 

PARAIŠKA

DĖL DALYVAVIMO PROJEKTO „BENDRUOMENINIŲ VAIKŲ GLOBOS NAMŲ IR VAIKŲ DIENOS CENTRŲ TINKLO PLĖTRA PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖJE“  PARTNERIŲ VAIKŲ DIENOS CENTRO VEIKLAI VYKDYTI ATRANKOS KONKURSE

 

_________________

data

 

 

I. INFORMACIJA APIE ĮSTAIGĄ/ORGANIZACIJĄ:

Adresas

 

Kodas

 

Telefono numeris

 

Elektroninis pašto adresas

 

Banko rekvizitai (sąskaitos numeris, banko pavadinimas, kodas)

 

Vadovo vardas, pavardė

 

Kontaktinio asmens vardas, pavardė

 

Kontaktinio asmens telefono numeris, elektroninio pašto adresas

 

II. INFORMACIJA APIE PASLAUGŲ TEIKIMĄ:

Tikslinės grupės ir paslaugų aprašymas

Įvardinama tikslinė grupė, kuriai bus teikiamos paslaugos, nurodomas paslaugas gausiančių vaikų, šeimų skaičius, teritorinė paslaugų gavėjų aprėptis, aprašoma, kokios paslaugos bus teikiamos VDC (pvz.: socialinių įgūdžių ugdymas, pagalba ruošiant pamokas, laisvalaikio užimtumo organizavimas, sociokultūrinės paslaugos, informavimas, konsultavimas, maitinimo organizavimas, pavėžėjimo į veiklas paslauga ir pan.), jų teikimo trukmė, dažnumas.

Žmogiškųjų išteklių aprašymas

Nurodomas specialistų, teiksiančių paslaugas VDC, pareigybių ir jas užimančių (užimsiančių) darbuotojų skaičius, jiems numatomas darbo krūvis.

III. MATERIALINĖ BAZĖ:

Patalpų aprašymas 

Trumpai aprašomos patalpos, būtinos tiesioginei VDC veiklai vykdyti, jų paskirtis (patalpa vaikų užimtumui organizuoti, san. mazgai ir kt.), kiekvienos patalpos plotas, būklė, pritaikymas neįgaliesiems (pritaikytos, nepritaikytos), patalpų šildymo būdas, komunikacijos (vandentiekis, kanalizacija), aplinkos saugumas. Pridėti patalpų planą su pažymėtomis patalpomis, numatoma jų paskirtimi ir nurodyti bendrą šių patalpų plotą m2.

Baldų ir įrangos poreikio aprašymas

Trumpai aprašomas  baldų ir įrangos, būtinos tiesioginiai VDC veiklai vykdyti, poreikis.

IV. ATITIKIMAS PRIORITETAMS

Eil.

Nr.

Prioritetas

TAIP

NE

Trumpas aprašymas

1.

VDC kuriamas vietovėje, kurioje nėra veikiančių VDC arba vietovėje, kurioje numatomas didesnis paslaugų poreikis: Žeimelyje ir Petrašiūnuose

 

 

 

2.

Numato į VDC veiklą įtraukti šeimas

 

 

 

3.

Numato į VDC veiklą įtraukti didesnį paslaugų gavėjų skaičių (numatant veikiančio VDC plėtrą, planuojamas nuolatinių VDC lankytojų skaičius (lyginant su praėjusių kalendorinių metų nuolatinių VDC lankytojų skaičiumi) turi būti padidintas daugiau kaip 50 proc. arba 10 lankytojų, numatant steigti naują VDC – turi būti užtikrinta, kad jame paslaugas gaus daugiau kaip 10 nuolatinių VDC lankytojų

 

 

 

4.

Pareiškėjas – nevyriausybinė organizacija

 

 

 

5.

Patalpos pirmame aukšte ir jas galima pritaikyti žmonėms, turintiems negalią

 

 

 

V. BIUDŽETAS:

1.  PRAŠOMAS FINANSAVIMAS VDC STEIGIMUI/VEIKIANČIŲ VDC PLĖTRAI:

IŠLAIDŲ KATEGORIJA

APRAŠYMAS

SUMA

IŠ VISO

PRAŠOMA

SUMA

PAGRINDŽIANTYS DOKUMENTAI

Statybos, remonto darbai

 

 

 

Patalpų planas su numatomų atlikti remonto darbų aprašymu, sumą pagrindžiantys dokumentai.

Baldai ir įranga

 

 

 

Baldų ir įrangos, būtinų tiesioginei VDC veiklai vykdyti, sąrašas ir išlaidas pagrindžiantys dokumentai.

VISO:

 

 

 

 

2.  TURIMAS (PLANUOJAMAS GAUTI) FINANSAVIMAS VDC VEIKLAI VYKDYTI:

Darbuotojų darbo užmokestis su mokesčiais (Eur)

Lėšos veiklų vykdymui (prekės, paslaugos ir pan.)

Trumpai aprašyti (pridėti prekių ir įrangos sąrašą)

Patalpų išlaikymas

 

Numatomi finansavimo šaltiniai

 

 

 

 

PRIDEDAMA:

1. Įstaigos, organizacijos steigimo dokumentų kopija, ______ lapai (-ų);

2. Dokumentų, pagrindžiančių teisę naudotis patalpomis, kopijos, _____ lapai (-ų);

3. Pažyma, kurioje pateikiama Aprašo 17.3 papunktyje nurodyta informacija, _____ lapai (-ų);

4. Kiti pridedami dokumentai, _____ lapai (-ų).

 

 

 

 

___________________________ ______________________ _________________________________

(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

Projekto „Bendruomeninių vaikų globos

namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra

Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių

vaikų dienos centrų veiklai vykdyti

atrankos tvarkos aprašo

2 priedas

 

____________________________________________________________________________

(organizacijos pavadinimas)

 

PROJEKTO „BENDRUOMENINIŲ VAIKŲ GLOBOS NAMŲ IR VAIKŲ DIENOS CENTRŲ TINKLO PLĖTRA PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖJE“ PARTNERIŲ VAIKŲ DIENOS CENTRŲ VEIKLAI VYKDYTI ATRANKOS

PARAIŠKŲ VERTINIMo anketa

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Skirtų balų skaičius

1.

Įstaiga / organizacija atitinka VDC rekomendacijų 2.1 papunktyje nurodytus reikalavimus:

atitinka

iš dalies atitinka

neatitinka

5

 

 

 

5

3

0

 

2.

Planuojamo nuolatinių VDC lankytojų skaičiaus atitiktis Aprašo 11.3 papunktyje nustatytiems reikalavimams:

atitinka

iš dalies atitinka

neatitinka

5

 

 

 

5

3

0

 

3.

Paslaugų aprašymas ir VDC lankytojų skaičius (aiškiai nurodytos paslaugos, kurios bus teikiamos VDC, jų trukmė, dažnumas, įvardinta tikslinė grupė, kuriai bus teikiamos paslaugos, pateiktas paslaugas gausiančių vaikų, šeimų skaičius):

aiškiai nurodyta

iš dalies

neatitinka

5

 

 

 

 

 

 

5

3

0

 

4.

Turimų patalpų aprašymas (turi patalpas, būtinas tiesioginiai VDC veiklai vykdyti, jos atitinka Aprašo 11.2 papunktyje nustatytus reikalavimus):

–          –  turi patalpas ir jos atitinka visus reikalavimus

– turimos patalpos iš dalies atitinka reikalavimus, bet jas numatoma remontuoti projekto metu

neturi ir negali užtikrinti patalpų

5

 

 

 

 

5

 

3

 

 

0

 

5.

Turimi žmogiškieji ištekliai (VDC veikloms vykdyti turi reikalingų specialistų):

 

– turi pakankamai, išsilavinimą pagrindžiantys dokumentai pridėti

turi pakankamai, tačiau trūksta pagrindimo

nepakankamai

– neturi specialistų

10

 

 

 

10

 

8

4

0

 

6.

Lėšų pagrindimas (sąmatoje prašomos lėšos VDC įkūrimui suplanuotos aiškiai, detaliai ir realiai):

lėšos suplanuotos aiškiai, detaliai ir realiai

trūksta aiškumo

lėšos suplanuotos neaiškiai ir nerealiai

5

 

 

 

5

3

0

 

7.

Finansavimo šaltiniai (finansavimas veiklai vykdyti):

turimas, aiškiai aprašytas

planuojamas gauti, aprašytas

nenurodyta

5

 

 

5

3

0

 

8.

Atitiktis Aprašo 12 punkte nustatytiems prioritetams:

– atitinka visus prioritetus

– atitinka 4 prioritetus

– atitinka 3 prioritetus

– atitinka 2 prioritetus

atitinka 1 prioritetą

– neatitinka nė vieno prioriteto

20

 

 

20

16

12

8

4

0

 

Bendra balų suma:

60

 

 

 

Komisijos nario išvada

 

 

 

 

Projekto įvertinimas

Nuo 60 iki 29 balų – projektas remtinas, mažiau nei 29 balai – projektas atmestinas.

 

 

 

 

Komisijos narys                                  ____________                              _____________________

(parašas)                                                         (vardas ir pavardė)

 

 

Projekto „Bendruomeninių vaikų globos

namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra

Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių

vaikų dienos centrų veiklai vykdyti

atrankos tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

 

__________________________________________________________

(savivaldybės administracijos darbuotojo vardas ir pavardė)

 

 

 

konfIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20_____ m. ____________________ d.

 

 

Aš pareiškiu, kad tvarkydamas (-a) projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių vaikų dienos centrų veiklai vykdyti atrankos paraiškų vertinimo ir atrankos komisijos raštvedybą ir atlikdamas (-a) techninį darbą, susijusį su komisijos posėdžių įforminimu, ir susipažinęs (-usi) su visa iki šio momento prieinama informacija apie projektų paraiškų teikimą, vertinimą ir atranką, pasižadu išlaikyti paslaptyje visą su paraiškų vertinimo ir atrankos komisijos darbu susijusią informaciją bei dokumentus (konfidencialią informaciją), taip pat dokumentus, kurie bus parengti paraiškų vertinimo ir atrankos komisijos posėdžių metu ar jiems pasibaigus. Užtikrinu, kad minėta informacija bus naudojama tik paraiškų vertinimo ir atrankos komisijos posėdžių įforminimo tikslais ir nebus atskleista jokiai trečiajai šaliai. Taip pat pasižadu neplatinti jokių man pateiktų rašytinės informacijos kopijų ir originalų.

 

 

 

 

_______________________                                     ___________________________________

 

(parašas)                                                                                                                         (vardas ir pavardė)

 

 

 

Projekto „Bendruomeninių vaikų globos

namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra

Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių

vaikų dienos centrų veiklai vykdyti

atrankos tvarkos aprašo

4 priedas

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

 

_________________________________________________________

(komisijos nario vardas ir pavardė)

 

 

PROJEKTO „BENDRUOMENINIŲ VAIKŲ GLOBOS NAMŲ IR VAIKŲ DIENOS CENTRŲ TINKLO PLĖTRA PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖJE“ PARTNERIŲ VAIKŲ DIENOS CENTRŲ VEIKLAI VYKDYTI ATRANKOS KOMISIJOS nario KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS ir Nešališkumo deklaracija

 

20_____ m. __________________ d.

 

 

Aš pareiškiu, kad vertindamas projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių vaikų dienos centrų veiklai vykdyti atrankos paraiškas,

1. Pasižadu:

1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma vertinant projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių vaikų dienos centrų veiklai vykdyti atrankos paraiškas;

1.2. man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.

2. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1. projekto „Bendruomeninių vaikų globos namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių vaikų dienos centų veiklai vykdyti atrankos paraiškose pateikti duomenys ir turinys;

2.2. paraiškų vertinimo išvados;

2.3. paraiškų vertinimo rezultatų duomenys;

2.4. kita informacija, susijusi su paraiškų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams.

3. Patvirtinu, kad atsisakysiu vertinti man pateiktą paraišką, jei paaiškės, kad aš esu paraišką pateikusios įstaigos / organizacijos narys (-ė), privatus juridinis ar fizinis asmuo; esu įtrauktas (-a) į paraiškos, kuri yra vertinimo stadijoje, vykdymo procesą; galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).

4. Esu perspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.

 

_________                                                            _________________________________

 

(parašas)                                                                                                                         (vardas ir pavardė)

 

 

 

Projekto „Bendruomeninių vaikų globos

namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra

Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių

vaikų dienos centrų veiklai vykdyti

atrankos tvarkos aprašo

5 priedas

 

 

 

(Įstaigos, organizacijos pavadinimas)

 

(Adresas, kontaktai)

 

 

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracijai

 

 

 

 

PAŽYMA

 

 

(data)

 

 

 

 

Pažymime, kad _____________________________________________________ :

(Įstaigos, organizacijos pavadinimas)

1.   nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės ir (arba) ekonominės veiklos arba jis (jie) nėra likviduojamas (-i), nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka;

2.   paraiškos pateikimo dieną neturi su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusių skolų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus arba pagal kitos valstybės teisės aktus, jei pareiškėjas ir partneris (‑iai) yra užsienyje registruotas juridinis asmuo (asmenys) ar fizinis (-iai) asmuo (asmenys) yra užsienio pilietis (-čiai), arba kiekvienu atveju skola neviršija 50 eurų (tikrinama ne vėliau kaip per 7 dienas nuo paraiškos gavimo dienos; jei nustatoma, kad skola viršija 50 eurų, pareiškėjui leidžiama dokumentais pagrįsti, kad paraiškos pateikimo dieną skola neviršijo 50 eurų);

3.   vadovas, pagrindinis akcininkas (turintis daugiau nei 50 proc. akcijų) ar savininkas, ūkinės bendrijos tikrasis narys (-iai), ar mažosios bendrijos atstovas (‑ai), turintis (-ys) teisę juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, ar buhalteris (-iai), ar kitas (kiti) asmuo (asmenys), turintis (-ys) teisę surašyti ir pasirašyti pareiškėjo apskaitos dokumentus, neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo ir partnerio (-ių) per paskutinius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą bendrininkų grupėje, organizuotoje grupėje, nusikalstamame susivienijime, jų organizavimą ar vadovavimą jiems, kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą, piktnaudžiavimą, tarnybos pareigų neatlikimą, sukčiavimą, turto pasisavinimą, turto iššvaistymą, turtinės žalos padarymą apgaule, turto sunaikinimą ar sugadinimą, neteisėtą praturtėjimą, kontrabandą, muitinės apgaulę, neteisėtą disponavimą akcizais apmokestinamomis prekėmis, neteisėtą prekių ar produkcijos neišvežimą iš Lietuvos Respublikos, neteisėtą vertimąsi ūkine, komercine, finansine ar profesine veikla, neteisėtą juridinio asmens veiklą, svetimo prekių ar paslaugų ženklo naudojimą, apgaulingą pareiškimą apie juridinio asmens veiklą, mokesčių nesumokėjimą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, skolininko nesąžiningumą, nusikalstamą bankrotą, netikros elektroninės mokėjimo priemonės gaminimą, tikros elektroninės mokėjimo priemonės klastojimą ar neteisėtą disponavimą elektronine mokėjimo priemone arba jos duomenimis, neteisėtą elektroninės mokėjimo priemonės ar jos duomenų panaudojimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, apgaulingą ar aplaidų apskaitos tvarkymą, nusikalstamu būdu gauto turto įgijimą ar realizavimą, nusikalstamu būdu įgytų pinigų ar turto legalizavimą, netikrų pinigų ar vertybinių popierių pagaminimą, laikymą arba realizavimą, dokumento suklastojimą ar disponavimą suklastotu dokumentu, antspaudo, spaudo ar blanko suklastojimą, dalyvavimą kokioje nors kitoje neteisėtoje veikloje, kenkiančioje Lietuvos Respublikos ir (arba) ES finansiniams interesams;

4.   nėra taikoma arba nebuvo taikoma išieškojimo procedūra;

5.   nėra taikomas apribojimas (iki 5 metų) neskirti ES finansinės paramos dėl trečiųjų šalių piliečių nelegalaus įdarbinimo;

6.   netaikomas apribojimas gauti finansavimą dėl to, kad per sprendime dėl lėšų grąžinimo nustatytą terminą lėšos nebuvo grąžintos arba grąžinta tik dalis lėšų;

7.   Juridinių asmenų registrui yra pateikę metinių finansinių ataskaitų rinkinius, taip pat metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinius, kaip nustatyta Juridinių asmenų registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. lapkričio 12 d. nutarimu Nr. 1407 Dėl Juridinių asmenų registro nuostatų patvirtinimo“.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________ __________________

(Įstaigos, organizacijos vadovas) (Parašas)

 

 

Projekto „Bendruomeninių vaikų globos

namų ir vaikų dienos centrų tinklo plėtra

Pakruojo rajono savivaldybėje“ partnerių

vaikų dienos centrų veiklai vykdyti

atrankos tvarkos aprašo

6 priedas

 

 

BALDŲ IR ĮRANGOS, BŪTINŲ TIESIOGINEI VDC VEIKLAI VYKDYTI, SĄRAŠAS

 

 

 

 

Eil.

Nr.

Pavadinimas

Aprašymas

Vieneto kaina

Vienetų skaičius

Kaina

viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________ __________________

(Įstaigos, organizacijos vadovas) (Parašas)