PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO PROGRAMOS KOMISIJOS SUDARYMO, NUOSTATŲ IR LĖŠŲ NAUDOJIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2016 m. kovo 31 d. Nr. T-84
Pagėgiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 6 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Pagėgių savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Sudaryti Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos komisijos sudarymo:
2. Patvirtinti Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos nuostatus (pridedama).
3. Patvirtinti Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšų naudojimo taisykles (pridedama).
4. Pripažinti netekusiu galios Pagėgių savivaldybės tarybos 2001 m. vasario 22 d. sprendimą Nr. T-155 „Dėl Pagėgių savivaldybės SVV rėmimo fondo nuostatų, fondo ir fondo valdybos patvirtinimo“ su visais pakeitimais.
5. Sprendimą paskelbti Teisės aktų registre ir Savivaldybės internetiniame tinklapyje www.pagegiai.lt .
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės tarybos
2016 m. kovo 31 d.
sprendimu Nr. T-84
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO
RĖMIMO PROGRAMOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos (toliau – Programa) nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšų, skiriamų skatinti Pagėgių savivaldybės ekonomikos plėtrą, didinti jos konkurencingumą, teikiant finansinę paramą savarankiška ūkine komercine veikla užsiimantiems fiziniams asmenims, įmonėms, viešosioms įstaigoms ir kitiems smulkaus ir vidutinio verslo (toliau – SVV) subjektams, verslo paramos institucijoms bei visuomeninėms verslininkų organizacijoms, vykdančioms ekonominę veiklą arba teikiantiems viešąsias paslaugas verslui Pagėgių savivaldybės teritorijoje ir atitinkantiems šių Nuostatų reikalavimams. Programa parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos SVV plėtros įstatymu, Pagėgių savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 18 d. sprendimu Nr. T-41 patvirtintu Pagėgių savivaldybės 2016-2018 metų strateginiu veiklos planu.
2. Šiuose nuostatuose naudojamos sąvokos:
Įmonė – juridinis asmuo, vykdantis ūkinę komercinę veiklą Pagėgių savivaldybės teritorijoje.
Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas – labai maža įmonė, maža įmonė ar vidutinė įmonė.
Vidutinė įmonė – įmonė, kurioje dirba mažiau kaip 250 darbuotojų ir kurios finansiniai duomenys atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
2) įmonės balanse nurodyto turto vertė neviršija 27 mln. eurų.
Maža įmonė – įmonė, kurioje dirba mažiau kaip 50 darbuotojų ir kurios finansiniai duomenys atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
2) įmonės balanse nurodyto turto vertė neviršija 5 mln. eurų.
Labai maža įmonė – įmonė, kurioje dirba mažiau kaip 10 darbuotojų ir kurios finansiniai duomenys atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
2) įmonės balanse nurodyto turto vertė neviršija 1,5 mln. eurų.
Verslininkas – fizinis asmuo, kuris įstatymų nustatyta tvarka verčiasi ūkine komercine veikla (įskaitant tą, kuria verčiamasi turint verslo liudijimą) ir yra registruotas Pagėgių savivaldybėje.
Verslo liudijimas – teisės aktų nustatyta tvarka išduotas dokumentas, patvirtinantis nustatyto fiksuoto dydžio pajamų mokesčio sumokėjimą verčiantis individualia veikla, įtraukta į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytą veiklos rūšių sąrašą.
Individualios veiklos vykdymo pažyma – Valstybinės mokesčių inspekcijos išduotas dokumentas, leidžiantis šiame dokumente nurodytam asmeniui verstis tam tikra veikla.
Pareiškėjas – SVV subjektas, teikiantis nustatytos formos prašymą ir pildantis paraiškos gavėjo anketą finansinei paramai gauti.
Subsidija – Finansinė parama.
Komisija – Pagėgių savivaldybės tarybos sprendimu suformuota SVV paramos programos vertinimo komisija, kuri vadovaujasi galiojančiais įstatymais, kitais norminiais aktais, savivaldybės tarybos sprendimais, šiais nuostatais ir programos lėšų naudojimo taisyklėmis.
Kvalifikacijos kėlimas – tai SVV subjektų darbuotojų mokymas, siekiant suteikti aukštesnę kvalifikaciją ir/arba tobulinti jų profesinius gebėjimus, žinias bei įgūdžius.
Perkvalifikavimas – tai naujų profesinių gebėjimų, žinių ir įgūdžių suteikimas SVV subjektų darbuotojams, atsižvelgiant į besikeičiančius darbo rinkos poreikius.
II. PROGRAMOS VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMAS
III. TIKSLAI IR FINANSAVIMO ŠALTINIAI
6. Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programa (toliau – programa) skirta finansiškai remti smulkaus ir vidutinio verslo subjektus, įregistruotus ir vykdančius veiklą Pagėgių savivaldybės teritorijoje ir atitinkančius šių nuostatų reikalavimus.
7. Programos lėšas sudaro:
8. Programos lėšos kaupiamos banke, Pagėgių savivaldybės administracijos atidarytoje specialioje sąskaitoje.
IV. PROGRAMOS ADMINISTRAVIMAS
10. Programą administruoja ir sprendimus teikti paramą priima savivaldybės tarybos patvirtinta 5 asmenų komisija;
12. Komisija yra kolegialus organas, galintis priimti sprendimus visais programos vykdymo klausimais;
13. Komisijos posėdžiai teisėti, kai juose dalyvauja daugiau kaip pusė narių. Sprendimai priimami paprasta balsų dauguma, balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia pirmininko balsas;
16. Komisijos pirmininkas:
V. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMUI SKIRTŲ LĖŠŲ NAUDOJIMAS
19. Pagėgių savivaldybės Smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšos naudojamos skatinti savivaldybės gyventojų verslumą bei įmonių konkurencingumą, naujų darbo vietų steigimą, senų darbo vietų išsaugojimą, naujų prekių ir paslaugų kūrimą, pažangių technologijų diegimą, prisidedant prie Pagėgių savivaldybės ekonominio augimo bei klestėjimo.
20. Programos lėšos gali būti naudojamos:
20.4. savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų dalyvavimui Lietuvos ir užsienio parodose;
VI. TEISĖ GAUTI FINANSAVIMĄ
22. Finansavimas teikiamas SVV subjektams, įstatymų nustatyta tvarka turintiems teisę verstis ūkine komercine veikla (įskaitant tą, kuria verčiamasi turint verslo liudijimą ar nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos vykdymo pažymą) ir vykdantys ūkinę komercinę veiklą Pagėgių savivaldybės teritorijoje.
23. Finansavimas neteikiamas:
23.2. įmonėms, kuriose valstybei, savivaldybei priklauso daugiau kaip ½ įstatinio kapitalo ar balsavimo teisių;
23.3. smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams, turintiems įsiskolinimų valstybės ir (ar) savivaldybių biudžetams ir fondams, kuriuos administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija, ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
28. Paaiškėjus, kad skirta finansinė parama buvo panaudota ne pagal paskirtį arba ji nebuvo panaudota, paramos gavėjas privalo lėšas grąžinti į savivaldybės biudžetą. To nepadarius lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.
29. Fondo kontrolę vykdo Pagėgių savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba ir kitos institucijos teisės aktų nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės tarybos
2016 m. kovo 31 d.
sprendimu Nr. T-84
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO
PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšų naudojimo taisyklės (toliau – taisyklės) reglamentuoja Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos (toliau – Programa) nuostatų (toliau – nuostatų) 19-30 punktuose numatytų priemonių finansavimo tvarką ir sąlygas.
II. PROGRAMOS PRIEMONIŲ FINANSAVIMO SĄLYGOS
3. SVV subjektai gali gauti Programos finansavimą, jeigu yra įvykdyti šie reikalavimai:
3.1. norimai veiklai vykdyti yra įregistravę įmonę, įsigiję verslo liudijimą ar (ir) turi kitus veiklai vykdyti būtinus dokumentus;
III. FINANSAVIMO PRIEMONĖS, KOMPENSAVIMO DYDŽIAI BEI ATSISKAITYMO TVARKA
5. Programos lėšomis gali būti kompensuojama:
5.1. naujų darbo vietų įkūrimo išlaidų kompensavimas;
5.1.1. verslo subjektai, kurie per paskutinius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos įkūrė bent vieną naują (papildomą) darbo vietą ir joje įdarbino darbuotoją, gali gauti fondo finansavimą, jei veikla yra remiama pagal nuostatų reikalavimus;
5.1.2. vienai įkurtai naujai (papildomai) darbo vietai gali būti skiriama iki 1000 Eur
dalinė kompensacija (išlaikant darbo vietą ne mažiau kaip vienerius metus ir priklausomai nuo įkurtų naujų darbo vietų skaičiaus);
5.1.3. skyrus finansavimą numatytai priemonei, verslo subjektas privalo pateikti ataskaitą apie įdarbintus asmenis naujai įsteigtose darbo vietose arba įdarbintų asmenų pasikeitimus (4 priedas) ir formą SAM patvirtintą VSDFV direktoriaus įsakymu. Minėtų dokumentų pateikimo tvarka ir sąlygos numatomos sutartyje;
5.2. patalpų įrengimo, darbo įrankių, medžiagų, priemonių, reikalingų paslaugos teikimui ar produkto gamybai ir realizacijai įsigijimo išlaidų kompensavimas;
5.3. Daliai palūkanų už banko kreditus padengti:
5.4. savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų dalyvavimo Lietuvoje ir užsienyje vykstančių parodų, mugių išlaidų kompensavimas – iki 100 proc., bet ne daugiau kaip 500 Eur per kalendorinius metus, verslo misijų išlaidų kompensavimas – iki 50 proc. išlaidų, bet ne daugiau kaip 300 Eur per kalendorinius metus;
5.4.2. finansavimas gali būti teikiamas tik faktiškai patirtoms dalyvavimo parodoje ar mugėje išlaidoms: registracijos mokesčiui; tuščio parodinio ploto nuomai; stendo dizainui ir įrangai; papildomai stendų įrangai ir paslaugoms; reklamos paslaugoms (reklaminiams spaudiniams, įrašui kataloge); muitinės tarpininko paslaugoms ir krovos darbams; parodos eksponatų draudimui; apgyvendinimo paslaugoms ir kelionės išlaidoms;
5.4.3. finansavimas gali būti teikiamas tik faktiškai patirtoms dalyvavimo verslininkų misijoje išlaidoms: registracijos mokesčiui; apgyvendinimo paslaugoms ir kelionės išlaidoms;
5.5. naujų interneto svetainių kūrimo arba nuomos išlaidoms padengti;
5.5.1. maksimali paramos suma vienam pareiškėjui yra iki 500 Eur dokumentais pagrįstų kalendoriniais metais naujai sukurtos arba modernizuotos SVV subjekto interneto svetainės kūrimo išlaidų arba vienkartinė išmoka iki 1 metų interneto svetainės nuomos išlaidų;
5.5.2. pagrindines internetinių svetainių kūrimo išlaidas sudaro: mokestis už atliktus svetainės kūrimo darbus (sąskaita-faktūra, darbų perdavimo aktas), mokestis už internetinės svetainės adreso sukūrimą ir palaikymą metams (sąskaita-faktūra), mokestis už svetainės talpinimą serveryje (sąskaita-faktūra), nuomos mokestis;
5.6. naujos įmonės steigimo išlaidoms kompensuoti (Pagėgių savivaldybėje įregistruotoms įmonėms nuo kalendorinių metų sausio 1 d. iki gruodžio 31 d.);
5.6.1. maksimali finansavimo suma vienam pareiškėjui yra iki 150 Eur dokumentais
pagrįstų pradinių steigimosi išlaidų;
5.6.2. pradines steigimosi išlaidas sudaro: mokestis notarui už steigiamo juridinio
asmens steigimo dokumentų ir įstatymų reikalavimų atitikties patvirtinimą bei patvirtinimą, kad juridinį asmenį įregistruoti galima; atlyginimas valstybės įmonei Registrų centrui už juridinio asmens laikino pavadinimo įtraukimą į registrą ir juridinio asmens įregistravimą; apmokėjimas už suteiktas steigimo dokumentų rengimo paslaugas; įmonės antspaudo gamybos išlaidos; elektroninio parašo (kvalifikuoto sertifikato) įsigijimo išlaidos.
IV. DOKUMENTŲ, FINANSAVIMUI GAUTI, PATEIKIMAS IR SVARSTYMO TVARKA
6. Pareiškėjai, pageidaujantys gauti finansavimą komisijai pateikia:
7. Komisija, atsižvelgusi į konkrečią situaciją ir esant būtinumui, gali pareikalauti pateikti:
8. Komisija, gavusi visus reikiamus dokumentus, artimiausiame posėdyje apsvarsto pateiktą medžiagą ir priima sprendimą dėl finansinės paramos skyrimo arba pateikia motyvuotą neigiamą atsakymą.
9. Komisijai pateikti pareiškėjų dokumentai yra konfidencialūs. Pareiškėjo prašymu klausimas gali būti svarstomas uždarai. Viešai skelbiami tik priimti sprendimai.
12. Nustačius faktą, kad lėšų gavėjas pažeidė numatytas (sutartas) sąlygas ar įsipareigojimus, komisija gali vienašališkai nutraukti finansavimą. Lėšų gavėjas po sankcijos pritaikymo turi savarankiškai vykdyti įsipareigojimus kreditoriams.
13. Lėšų gavėjas, pateikęs klaidingą informaciją ir (ar) duomenis, būtinus finansavimui gauti, arba piktybiškai pažeidęs numatytas (sutartas) sąlygas ar (ir) prisiimtus įsipareigojimus, privalo grąžinti gautas lėšas. Atsisakius grąžinti gautas lėšas, lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
V. LĖŠŲ GAVĖJŲ ATSAKOMYBĖ IR JŲ VEIKLOS KONTROLĖ
14. Gauto finansavimo lėšų gavėjas negali naudoti darbo užmokesčiui ar įstatymų nustatytiems mokesčiams mokėti.
15. Lėšų gavėjo ir savivaldybės institucijos tarpusavio įsipareigojimai ir atsakomybė nustatoma sutartyse.
16. Kaip sutarties šalys laikosi įsipareigojimų, turi teisę tikrinti komisijos nariai, savivaldybės administracijos direktorius ir Pagėgių savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.
17. Jeigu SVV subjektas nevykdo sutartyje prisiimtų įsipareigojimų:
17.2. po raginimo išsiuntimo, 1 mėnesio laikotarpyje, nepradėjus vykdyti sutartyje prisiimtų įsipareigojimų (ir) ar nesilaikoma šių nuostatų reikalavimų, savivaldybės administracijos Bendrasis ir juridinis skyrius, gavęs informaciją iš Finansų skyriaus, vykdo skolų išieškojimo procedūrą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Pagėgių savivaldybės smulkaus
ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšų naudojimo taisyklių
1 priedas
____________________________________
____________________________________
____________________________________
(įmonės pavadinimas, kodas ir juridinis statusas
arba fizinio asmens vardas, pavardė, telefono numeris)
Pagėgių savivaldybės SVV
Rėmimo programos komisijai
PRAŠYMAS SUTEIKTI FINANSAVIMĄ
IŠ PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS
SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO PROGRAMOS LĖŠŲ
20___ m. _____________ mėn. ___ d.
Prašau skirti man (mano atstovaujamai įmonei) finansavimą iš Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšų, pagal finansavimo priemonę (-es) (žymėti X)
|
Naujų darbo vietų įkūrimo išlaidų kompensacija |
|
Patalpų įrengimo, darbo įrankių, medžiagų, priemonių, reikalingų paslaugos teikimui ar produkto gamybai ir realizacijai įsigijimo išlaidų kompensavimas |
|
Daliai palūkanų už banko kreditus padengti |
|
Savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų dalyvavimo Lietuvoje ir užsienyje vykstančių parodų, mugių išlaidų kompensavimas |
|
Naujų interneto svetainių kūrimo arba nuomos išlaidoms padengti |
|
naujos įmonės steigimo išlaidoms kompensuoti |
Su finansavimo sąlygomis, teikimo tvarka ir iš to atsirandančiais įsipareigojimais esu susipažinęs (-usi).
PRIDEDAMA. Užpildyta anketa ir kiti dokumentai pagal sąrašą.
____________________ ____________________ ______________________
(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
Pagėgių savivaldybės smulkaus
ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšų naudojimo taisyklių
2 priedas
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS
SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO PROGRAMA
PARAIŠKA FINANSAVIMUI GAUTI
20___ m. _____________ mėn. ___ d.
Pagėgiai
1. Pareiškėjas
1 |
Pavadinimas / vardas ir pavardė |
|
2 |
Kodas / verslo liudijimo numeris |
|
3 |
Registracijos adresas / gyvenamoji vieta, jei pareiškėjas fizinis asmuo |
|
4 |
Buveinės adresas |
|
5 |
Telefonas, faksas, el. paštas |
|
6 |
Banko pavadinimas |
|
7 |
Banko kodas |
|
8 |
Atsiskaitomosios sąskaitos Nr. |
|
9 |
Pagrindinės veiklos kodas pagal EVRK |
|
10 |
Veiklos srities aprašymas |
|
2. Informacija apie prašyme pažymėtos priemonės įgyvendinimą:
Trumpai išdėstoma esmė (apie įgyvendintą priemonę: vykdymo laikas, vieta, bendra priemonės įgyvendinimo vertė, apibūdinama dabartinė ūkio subjekto būklė, plėtros tikslai ir būdai bei priemonės numatytiems tikslams pasiekti ir kita) |
3. Laukiami rezultatai
Turi būti atsakyta į klausimą, ar padarytos investicijos atsipirks ir per kiek laiko, kokią naudą priemonė duos ūkio subjektui, savivaldybei |
4. Priemonės tęstinumas
Turi būti atsakyta į klausimą, kokios tolimesnės perspektyvos |
5. Partneris ir jų indėlis*
* pildoma esant partneriui (-iams). Jei projektas vykdomas kartu su partneriu, turi būti pateiktas partnerio sutikimas kartu įgyvendinti projektą.
6. Padarytų išlaidų suma
_________ Eur
7. Veiklos, kurios galėtų būti finansuojamos iš Pagėgių savivaldybės SVV rėmimo programos lėšų
|
Išlaidų paskirtis |
Suma, Eur |
1 |
|
|
... |
|
|
|
IŠ VISO: |
|
8. Informacija apie anksčiau gautą finansavimą iš Pagėgių savivaldybės SVV rėmimo programos
|
Pavadinimas |
Vykdymo data |
Vykdymo vieta |
Pateikta finansinė ir veiklos ataskaita |
1 |
|
|
|
Taip / Ne |
... |
|
|
|
Taip / Ne |
9. Pridedama
|
Priedo pavadinimas |
Pridėta |
Lapų skaičius |
1 |
Prašymas |
|
|
2 |
Veiklos registravimo dokumento kopija |
|
|
3 |
Suteikusio kreditą banko ar kredito unijos pažyma arba paskolos ėmimo sutartis |
|
|
4 |
Kiti dokumentai (sąskaitos – faktūros, pažymos, sutarčių kopijos), patvirtinantys finansavimo reikalingumą |
|
|
5 |
Įmonės praeitų kalendorinių metų pajamų (išlaidų) deklaracija ir metinė pelno mokesčio deklaracija (teikia individuali įmonė) |
|
|
6 |
Įmonės praeitų kalendorinių metų balansas ir pelno (nuostolių) ataskaita |
|
|
7 |
Nustatytos formos pažyma (3 priedas) apie įdarbintus darbuotojus į naujai įsteigtas darbo vietas (pildo įmonės įkūrusios naujas darbo vietas) |
|
|
8 |
Naujų darbo vietų steigimo išlaidas pagrindžiančių tikslinių mokėjimo dokumentų kopijos, patvirtintos teisės aktų nustatyta tvarka (pateikia įmonės įkūrusios naujas darbo vietas) |
|
|
9 |
Kita (pakvietimas, sąmata) |
|
|
Tvirtinu, kad visi šioje anketoje pateikti duomenys yra teisingi
Duomenys apie įmonės vadovą / verslininką kaip smulkiojo ir vidutinio verslo subjektą
1 |
Anketos užpildymo data |
20___ m. _____________ mėn. ___ d. |
2 |
Vardas ir pavardė |
|
3 |
Pareigos |
|
4 |
Parašas |
A. V. |
Pagėgių savivaldybės smulkaus
ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšų
naudojimo taisyklių
3 priedas
______________________________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas, adresas, įmonės kodas)
PAŽYMA APIE ĮDARBINTUS ASMENIS Į NAUJAI ĮSTEIGTAS DARBO VIETAS
Eil. Nr. |
Darbuotojo vardas ir pavardė |
Profesija, specialybė (kategorija) |
Įdarbinimo data |
Pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PRIDEDAMA. Kopijos neterminuotų darbo sutarčių su priimtais į darbą darbuotojais, _____ lapų.
_________________________________ ______________________
(vadovo vardas ir pavardė) (parašas)
Pagėgių savivaldybės smulkaus
ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšų
naudojimo taisyklių
4 priedas
______________________________________________________________________________________________
(pavadinimas, adresas, įmonės kodas)
PATVIRTINAME, kad naujai įsteigtos 20___ metais _____ darbo vietos, 20____ m. ____________ 1 d. duomenimis, nepanaikintos.
Pateikiame informaciją apie dirbančius asmenis pagal ataskaitos datos duomenis:
ATASKAITA APIE DIRBANČIUS ASMENIS NAUJAI ĮSTEIGTOSE DARBO VIETOSE
Įmonės darbuotojų skaičius gaunant finansavimą |
Įmonės darbuotojų skaičius pagal ataskaitos datos duomenis |
Naujai įsteigtose darbo vietose, įdarbinti asmenys (vardas, pavardė, pareigos, įdarbinimo data) |
Pasikeitimai, įvykę per ataskaitinį laikotarpį (naujai įdarbinto asmens vardas, pavardė, įdarbinimo data) |
Pastabos (jei atleistas iš darbo (3 skiltis) nurodyti kada, dėl kokių priežasčių, o (4 skiltis) naujai įdarbintą asmenį nurodyti vietoje buvusio darbuotojo) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_________________________________ ___________________________
(vardas ir pavardė) (parašas)
Pagėgių savivaldybės smulkaus
ir vidutinio verslo rėmimo fondo lėšų
naudojimo taisyklių
5 priedas
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS
SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO RĖMIMO PROGRAMA
ATASKAITA APIE GAUTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ
20___ m. _____________ mėn. ___ d.
Pagėgiai
1. Pareiškėjas
1 |
Pavadinimas / vardas ir pavardė |
|
2 |
Kodas / verslo liudijimo numeris |
|
3 |
Registracijos adresas / gyvenamoji vieta, jei pareiškėjas fizinis asmuo |
|
4 |
Buveinės adresas |
|
5 |
Telefonas, faksas, el. paštas |
|
6 |
Banko pavadinimas |
|
7 |
Banko kodas |
|
8 |
Atsiskaitomosios sąskaitos Nr. |
|
9 |
Pagrindinės veiklos kodas pagal EVRK |
|
10 |
Veiklos srities aprašymas |
|
2. Informacija apie prašyme pažymėtos priemonės įgyvendinimą:
|
3. Pasiekti rezultatai
|
Tvirtinu, kad visi šioje anketoje pateikti duomenys yra teisingi
Duomenys apie įmonės vadovą / verslininką kaip smulkiojo ir vidutinio verslo subjektą
1 |
Anketos užpildymo data |
20___ m. _____________ mėn. ___ d. |
2 |
Vardas ir pavardė |
|
3 |
Pareigos |
|
4 |
Parašas |
A. V. |