LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2016 M. BALANDŽIO 14 D. ĮSAKYMO NR. V-327 „DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 9 PRIORITETO „VISUOMENĖS ŠVIETIMAS IR ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ POTENCIALO DIDINIMAS“ 09.4.2-ESFA-V-715 PRIEMONĖS „formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų įvairioms besimokančiųjų grupėms teikimas“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO NR. 1 PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2020 m. lapkričio 4 d. Nr. V-1684
Vilnius
Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, 88 punktu,
p a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.4.2-ESFA-V-715 priemonės „Formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų įvairioms besimokančiųjų grupėms teikimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašą Nr. 1, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. balandžio 14 d. įsakymu Nr. V-327 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.4.2-ESFA-V-715 priemonės „Formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų įvairioms besimokančiųjų grupėms teikimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 patvirtinimo“:
1. Papildau 2.12 papunkčiu:
„2.12. Kultūros sektoriaus darbuotojų 2020–2022 metų kvalifikacijos tobulinimo programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2020 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. ĮV-284 „Dėl Kultūros sektoriaus darbuotojų 2020–2022 metų kvalifikacijos tobulinimo programos patvirtinimo (toliau – Kultūros sektoriaus darbuotojų 2020–2022 metų kvalifikacijos tobulinimo programa).“
2. Papildau 2.13 papunkčiu:
„2.13. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2020 m. liepos 2 d. Komisijos reglamentu (ES) 2020/972, kuriuo iš dalies keičiant Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 pratęsiamas jo galiojimas ir iš dalies keičiant Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 pratęsiamas jo galiojimas ir įtraukiami patikslinimai, (toliau – Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013);“
3. Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:
„3. Apraše vartojamos sąvokos:
3.1. Kultūros ir meno darbuotojas – kultūros įstaigoje dirbantis asmuo, kurio pagrindinės funkcijos yra užtikrinti kultūros ir meno kūrimą ir (ar) kultūros paslaugų teikimą, išskyrus asmenis, atliekančius kultūros įstaigų techninio, pagalbinio pobūdžio bei bendrąsias aptarnavimo funkcijas (toliau – kultūros darbuotojas);
3.2. Kultūros paslauga – kultūrinė, meninė ar pažintinė veikla, kuria teikiama nemateriali nauda ar sukuriamas materialus produktas, tenkinantis viešuosius visuomenės kultūrinius poreikius ir interesus;
3.3. De minimis pagalbos gavėjas – šiame Apraše suprantamas kaip juridinis ar fizinis asmuo, kuris vykdo ar turi teisę vykdyti ūkinę veiklą Lietuvos Respublikoje ir dalyvauja Aprašo 9.4 papunktyje nurodytoje veikloje ir iš jos gauna ekonominę naudą.
3.4. Kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Aprašo 2 punkte nurodytuose teisės aktuose, Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų veiksmų programą, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą“, ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 3 d. nutarimu Nr. 1090 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių patvirtinimo“.“
4. Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Pagal Aprašą projektams įgyvendinti numatoma skirti iki 21 609 635,27 Eur (dvidešimt vieno milijono šešių šimtų devynių tūkstančių šešių šimtų trisdešimt penkių eurų 27 ct) Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų (Europos socialinio fondo) lėšų. Priimdama sprendimą dėl projektų finansavimo Ministerija turi teisę šiame punkte nurodytas sumas padidinti, neviršydama Priemonių įgyvendinimo plane nurodytos Priemonei skirtos lėšų sumos ir nepažeisdama teisėtų pareiškėjų lūkesčių.“
5. Pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:
„9. Pagal Aprašą remiamos šios veiklos:
9.1. profesinio mokymo įstaigų ir suaugusiųjų mokymo įstaigų mokytojų bendrųjų, kūrybinių, verslumo, pedagoginių ir dalykinių kompetencijų tobulinimas, įskaitant rengimą darbui su naujai parengtomis programomis, metodikomis, mokymo priemonėmis ir nauja įranga;
9.3. švietimo vadovų ir švietimo bendruomenės lyderių gebėjimų vykdyti kokybinius pokyčius švietimo įstaigų veikloje didinimas ir kokybės užtikrinimo procesų stiprinimas;
9.4. suaugusiųjų bendrųjų kompetencijų ir profesinės srities gebėjimų plėtra (neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir suaugusiųjų neformaliojo profesinio mokymo programų rengimas ir vykdymas regionuose, naujų finansavimo sistemų kūrimas, neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir neformaliojo profesinio mokymo kokybės gerinimas), kultūros darbuotojų ir asmenų, veikiančių kultūros sektoriuje, kompetencijos ir kvalifikacijos tobulinimas.“
6. Pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip:
„11. Pagal Aprašą galimi pareiškėjai ir partneriai yra:
11.1. pagal Aprašo 9.1 papunktyje nurodytą remiamą veiklą galimas pareiškėjas yra Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras, galimi partneriai yra viešieji ir privatūs juridiniai asmenys, veikiantys švietimo srityje ir (arba) teikiantys viešąsias paslaugas;
11.2. pagal Aprašo 9.2 papunktyje nurodytą remiamą veiklą galimas pareiškėjas yra Nacionalinė švietimo agentūra, galimi partneriai yra viešieji ir privatūs juridiniai asmenys, veikiantys švietimo srityje ir (arba) teikiantys viešąsias paslaugas;
11.3. pagal Aprašo 9.3 papunktyje nurodytą remiamą veiklą galimas pareiškėjas yra Nacionalinė švietimo agentūra, galimi partneriai yra viešieji ir privatūs juridiniai asmenys, veikiantys švietimo srityje ir (arba) teikiantys viešąsias paslaugas;
7. Papildau 131 punktu:
„131. Neformaliojo profesinio mokymo programos turi būti parengtos, vertinamos ir registruojamos vadovaujantis Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-925 „Dėl Profesinio mokymo programų rengimo ir registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Profesinio mokymo programų tvarkos aprašas) nustatyta tvarka. Prieš pateikiant programą vertinti ji gali būti išbandoma mokymo procese. Programos turi būti įregistruotos Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijų registre, kurių sąrašas patalpintas svetainėje adresu https://www.kpmpc.lt/kpmpc/neformaliojo-profesinio-mokymo-programos/.“
8. Papildau 132 punktu:
„132. Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programa laikoma sukurta arba atnaujinta, kai ji yra parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi įstatymu ir Profesinio mokymo programų tvarkos aprašo nuostatomis. Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programa yra patvirtinama vadovaujantis institucijos vidaus tvarka priimtais dokumentais ir išbandoma mokymo procese.“
9. Pakeičiu 14.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„14.2. projektai, kurių metu numatoma vykdyti Aprašo 9.1 ir 9.4 papunkčiuose numatytas veiklas, turi atitikti Neformaliojo suaugusiųjų švietimo plėtros 2014–2016 metų veiksmų plano nuostatas. Laikoma, kad projektas atitinka šį kriterijų, jei projekto veiklos ir pareiškėjas atitinka Neformaliojo suaugusiųjų švietimo plėtros 2014–2016 metų veiksmų plano 1 priedo bent vieną iš 1.1.1, 1.3.1, 2.2.1 papunkčiuose nurodytų veiklos sričių ir prie veiklos sričių nurodytą pareiškėją ir Mokymosi visą gyvenimą plėtros 2017–2020 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. V-536 „Dėl Mokymosi visą gyvenimą plėtros 2017–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 2.3.1.1 papunktyje nurodytą veiksmą ir galimą projektų vykdytoją.“
10. Papildau 14.4 papunkčiu:
„14.4. projektai, kurių metu numatoma vykdyti Aprašo 9.4 papunktyje numatytas veiklas, turi atitikti Kultūros sektoriaus darbuotojų 2020–2022 metų kvalifikacijos tobulinimo programą (toliau – Kultūros sektoriaus darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo programą), patvirtintą Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2020 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. ĮV-284 „Dėl Kultūros sektoriaus darbuotojų 2020–2022 metų kvalifikacijos tobulinimo programos patvirtinimo“. Laikoma, kad projektas atitinka šį kriterijų, jei projekto veiklos atitinka Kultūros sektoriaus darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo programos bent vieną iš 61.1 papunktyje nurodytų veiklų.“
11. Pakeičiu 19.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
„19.4. pagal Aprašo 9.4 papunktyje nurodytą remiamą veiklą – suaugusieji (asmenys, sulaukę 18 metų amžiaus), kultūros darbuotojai ir asmenys, veikiantys kultūros sektoriuje (asmuo, veikiantis kultūros sektoriuje šiame Apraše suprantamas kaip meno kūrėjas ar kitas fizinis asmuo (nuo 18 m. amžiaus), kuris veikdamas asmeniškai ar neformalioje grupėje savo veikla kuria nematerialius ir materialius produktus, tenkinančius viešuosius visuomenės kultūrinius poreikius ir interesus). Pagal šią veiklą nefinansuojami mokymai 55–64 metų asmenims, tų mokymų, kurie patenka į 2006 m. gruodžio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos rekomendacijoje dėl bendrųjų visą gyvenimą trunkančio mokymosi gebėjimų (2006/962/EB), ugdyti pateiktą bendrųjų gebėjimų sąrašą (toliau – Mokymų sąrašas): bendravimas gimtąja kalba; bendravimas užsienio kalbomis; matematiniai gebėjimai ir pagrindiniai gebėjimai mokslo ir technologijų srityse; skaitmeninis raštingumas; mokymasis mokytis; socialiniai ir pilietiniai gebėjimai; iniciatyva ir verslumas; kultūrinis sąmoningumas ir raiška. Reikalavimas dėl mokymų nefinansavimo 55–64 metų asmenims netaikomas suaugusiųjų neformaliojo profesinio mokymo programų vykdymui, netaikomas kultūros darbuotojų ir asmenų, veikiančių kultūros sektoriuje kompetencijos ir kvalifikacijos tobulinimui.“
12. Pakeičiu 20.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
„20.4. projektu, planuojamu pagal šio Aprašo 9.4 papunktyje numatomą finansuoti veiklą:
20.4.1. produkto rodiklio „Asmenys, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas“ (rodiklio kodas P.S.405). Minimali siektina reikšmė – 800 asmenų;
20.4.2. produkto rodiklio „Įgyvendintos esamos neformaliojo profesinio mokymo programos“ (rodiklio kodas P.N.750). Minimali siektina reikšmė – 5 programos;
20.4.3. produkto rodiklio „Sukurtos naujos neformaliojo profesinio mokymo programos“ (rodiklio kodas P.N.751). Minimali siektina reikšmė – 10 programų;
20.4.4. produkto rodiklio „Sukurtos ir patvirtintos naujos neformaliojo profesinio mokymo programos“ (rodiklio kodas P.N.752). Minimali siektina reikšmė – 7 programos;
20.4.5. rezultato rodiklio „Sukurtų ir patvirtintų naujų neformaliojo profesinio mokymo programų dalis“ (rodiklio kodas R.N.721). Minimali siektina reikšmė – 70 proc.;
13. Pakeičiu 25 punktą ir jį išdėstau taip:
14. Papildau 251 punktu:
„251. Įgyvendinančioji institucija iš pareiškėjo (projekto vykdytojo) gavusi Aprašo 252 punkte nurodytus dokumentus, patikrina projekto dalyvio teisę gauti de minimis pagalbą ir rezervuoja ją Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Suteiktos valstybės pagalbos registras), ir taip įsitikina, kad dėl naujos suteikiamos de minimis pagalbos nebus viršyta vienai įmonei, atsižvelgiant į užpildytos „Vienos įmonės“ deklaracijoje pagal svetainėje http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/vienos-imones-deklaracijos-pagal-komisijos-reglamenta-es-nr-1407-2013 paskelbtos rekomenduojamos formos (toliau – Vienos įmonės deklaracija) nuostatas ir Suteiktos valstybės pagalbos registro duomenis, de minimis pagalbos suteikimo riba. Įgyvendinančioji institucija, atlikusi Aprašo 262 papunktyje nurodytą įvertinimą, priima sprendimą dėl de minimis pagalbos priskyrimo konkretiems de minimis pagalbos gavėjams ir de minimis pagalbos sumą registruoja Suteiktos valstybės pagalbos registre per 5 darbo dienas nuo priimto sprendimo ją suteikti.“
15. Papildau 252 punktu:
„252. De minimis pagalba konkrečiam de minimis pagalbos gavėjui projekto įgyvendinimo metu nustatoma vadovaujantis projekto vykdytojo projekto sutartyje nustatyta tvarka pateiktais dokumentais:
252.1. Klausimynu dėl organizacijos atitikties ūkio subjekto sąvokai pagal Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalies kriterijus (toliau – Klausimynas), kurio forma skelbiama ES struktūrinių fondų interneto svetainės adresu www.esinvesticijos.lt skiltyje „Dokumentai“, ieškant dokumento tipo „Paraiškų priedų formos“. Klausimyną pildo visi juridiniai ir fiziniai asmenys, kurie atitinka de minimis pagalbos gavėjo sąvoką;
16. Papildau 261 punktu:
„261. Aprašo 9.4 veiklos poveiklės „Kultūros darbuotojų ir asmenų, veikiančių kultūros sektoriuje, kompetencijos ir kvalifikacijos tobulinimas“ tinkamos finansuoti išlaidos projekto mokymų dalyviui: viešajam ir privačiajam juridiniam asmeniui, valstybės ir savivaldybės įmonei, fiziniam asmeniui (kaip jis suprantamas Aprašo 19.4 papunktyje), kurie yra de minimis pagalbos gavėjai pagal Komisijos reglamentą (ES) Nr. 1407/2013, finansuojamos kaip de minimis pagalba visuose sektoriuose, išskyrus Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje išvardytus sektorius, vadovaujantis šiomis sąlygomis:
261.1. de minimis pagalbos dydis diskontuojamas vadovaujantis Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 3 straipsnio 6 dalies nuostatomis;
261.2. mokymų dalyviui pagal poveiklę „Kultūros darbuotojų ir asmenų, veikiančių kultūros sektoriuje, kompetencijos ir kvalifikacijos tobulinimas“ suteikiamos de minimis pagalbos dydis ir skiriama suma yra nurodoma projekto sutartyje;
261.3. de minimis pagalba nėra sumuojama su valstybės pagalba, skiriama toms pačioms tinkamoms išlaidoms finansuoti, jeigu dėl tokio pagalbos kaupimo būtų viršytas 2014 m. birželio 17 d. Komisijos Reglamente (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, arba Europos Komisijos priimtame sprendime nustatytas didžiausias atitinkamas pagalbos intensyvumas arba kiekvienu atveju atskirai nustatyta pagalbos suma;
17. Papildau 262 punktu:
„262. Prašomos (galimos) skirti de minimis pagalbos sumos konkrečiam de minimis pagalbos gavėjui teisėtumas turi būti įrodomas vadovaujantis projekto sutartyje ir Suteiktos valstybės pagalbos registre pateiktais duomenimis šia tvarka:
262.1. Įgyvendinančioji institucija, gavusi informaciją iš pareiškėjo (projekto vykdytojo), įvertina:
262.1.1. kiekvieno de minimis pagalbos gavėjo atitiktį Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 nustatytiems reikalavimams, užpildydama Projektų atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapą (Aprašo 2 priedas);
262.1.2. de minimis pagalbos gavėjo sąsajas pagal Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 „vienos įmonės“ sąvoką, kaip apibrėžta Komisijos reglamento 2 straipsnio 2 dalyje, de minimis pagalbos gavėjui užpildžius Vienos įmonės deklaraciją;
18. Pakeičiu 27 punktą ir jį išdėstau taip:
„27. Didžiausia projektui galima skirti finansavimo lėšų suma yra:
27.1. pagal Aprašo 9.1 papunktyje nurodytą remiamą veiklą 2 247 384,96 Eur (du milijonai du šimtai keturiasdešimt septyni tūkstančiai trys šimtai aštuoniasdešimt keturi eurai 96 ct);
27.2. pagal Aprašo 9.2 papunktyje nurodytą remiamą veiklą 4 764 237,86 Eur (keturi milijonai septyni šimtai šešiasdešimt keturi tūkstančiai du šimtai trisdešimt septyni eurai 86 ct);
27.3. pagal Aprašo 9.3 papunktyje nurodytą remiamą veiklą 5 502 780,00 Eur (penki milijonai penki šimtai du tūkstančiai septyni šimtai aštuoniasdešimt eurų 00 ct);
19. Pakeičiu 31 punktą ir jį išdėstau taip:
„31. Pagal Aprašą tinkamų arba netinkamų finansuoti išlaidų kategorijos yra šios:
Išlaidų kategorijos Nr. |
Išlaidų kategorijos pavadinimas |
Reikalavimai ir paaiškinimai
|
1. |
Žemė |
Netinkama finansuoti. |
2. |
Nekilnojamasis turtas |
Netinkama finansuoti. |
3. |
Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai |
Netinkama finansuoti. |
4. |
Įranga, įrenginiai ir kitas turtas |
Tinkama finansuoti baldų, kompiuterinės technikos, programinės įrangos, kitos įrangos, įrenginių ir kito ilgalaikio turto įsigijimo ir finansinės nuomos (lizingo) išlaidos (įskaitant jų transportavimo, projektavimo, sumontavimo, vietos (aikštelės) paruošimo, instaliavimo, paruošimo naudoti, išbandymo, apmokymo naudotis, saugos instruktažo, techninės priežiūros ir susijusias išlaidas), jeigu jos būtinos veikloms, skirtoms vykdyti mokymus pagal neformaliojo švietimo programas ir (arba) pagal formaliojo švietimo programas ar modulius, įgyvendinti. |
5. |
Projekto vykdymas |
Tinkama finansuoti.
Projekto veikloms vykdyti (vykdančiojo personalo komandiruotės, dalyvių kelionės ir komandiruotės) reikalingos transporto Lietuvoje išlaidos apmokamos taikant Kuro ir viešojo transporto išlaidų fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimo ataskaitą.
Projekto veikloms vykdyti reikalingos užsienio komandiruočių išlaidos apmokamos taikant fiksuotuosius įkainius. Įkainiai nustatomi vadovaujantis Mokslinių išvykų išlaidų fiksuotųjų įkainių apskaičiavimo tyrimo ataskaita.
Pagal Aprašo 9.3 papunktyje numatytą veiklą įgyvendinant antrosios pakopos studijų programą, norminės studijų kainos išlaidos yra tinkamos finansuoti vadovaujantis iki kiekvienų metų sausio 15 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu tvirtinamomis studentų, priimamų į aukštąsias mokyklas, norminėmis studijų kainomis.
Projekto veiklose dalyvaujančių asmenų darbo užmokesčio, apskaičiuoto ir išmokėto už darbo laiką, kurio metu darbuotojai dalyvavo projekto veiklose, ir susijusių darbdavio įsipareigojimų išlaidos, išskyrus tų projekto veiklose dalyvaujančių asmenų darbo užmokesčio išlaidas, kurie gauna darbo užmokestį ar jo dalį iš ES struktūrinės, kitos ES finansinės paramos ar tarptautinės finansinės paramos; šios išlaidos yra tinkamos tik kaip projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) nuosavas įnašas.
Projekto veiklose dalyvaujančių viešojo valdymo institucijų darbuotojų darbo užmokesčio ir su juo susijusių darbdavio įsipareigojimų išlaidos apskaičiuojamos taikant Viešojo valdymo institucijų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimo ataskaitą.
Patirtos vykdančiojo personalo darbo užmokesčio už kasmetines atostogas ir (ar) kompensacijos už nepanaudotas kasmetines atostogas išmokos bei papildomų poilsio dienų išmokos apmokamos taikant kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotąsias normas, kurios nustatomos atsižvelgiant į konkrečiam darbuotojui priklausantį kasmetinių atostogų dienų skaičių, jam nustatytos darbo savaitės trukmę bei jam suteiktų papildomų poilsio dienų trukmę. Kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotosios normos apskaičiuojamos remiantis Kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotųjų normų nustatymo tyrimo ataskaita.
Projekto veiklas vykdančių Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijai pavaldžių biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio išlaidos apmokamos taikant Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos pavaldžių biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimo ataskaitą.
Projekto veikloms vykdyti reikalingos bendrųjų įgūdžių mokymo išlaidos apmokamos taikant Bendrųjų įgūdžių mokymo fiksuotojo įkainio nustatymo tyrimo ataskaitą.
Projekto veikloms vykdyti reikalingos renginio organizavimo išlaidos apmokamos taikant „Renginio organizavimo fiksuotojo įkainio nustatymo tyrimo ataskaitą.“.
Projekto veikloms vykdyti reikalingos apgyvendinimo Lietuvoje išlaidos apmokamos taikant Apgyvendinimo Lietuvoje išlaidų fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimo ataskaitą. Ataskaitoje nurodyti fiksuotieji įkainiai netaikomi iš užsienio atvykstančių asmenų apgyvendinimo išlaidoms apmokėti.
Fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimo ataskaitos skelbiamos ES struktūrinių fondų svetainėje adresu https://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/supaprastinto-islaidu-apmokejimo-tyrimai.
|
6. |
Informavimas apie projektą |
Tinkamos finansuoti tik privalomos informavimo apie projektą priemonės pagal Projektų taisyklių 37 skirsnio 450.1, 450.2 ir 450.6 papunkčius.
|
7. |
Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą |
Tinkama finansuoti.
Netiesioginėms projekto išlaidoms apmokėti taikoma fiksuotoji projekto išlaidų norma apskaičiuojama pagal Projektų taisyklių 10 priedą. |
Pastaba. Paraiškos formos projekto biudžeto lentelė pildoma vadovaujantis instrukcija Projekto biudžeto formos pildymas, pateikta Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos struktūrinių fondų reikalavimams.“
20. Pakeičiu 47 punktą ir jį išdėstau taip: